Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
en ja hoor, drie weken terug is mijn scherm vervangen door HTC als oplossing voor het HBp. Mijn toestel had na 2 maanden prima gedraaid te hebben steeds meer last van het HBp totdat het onwerkbaar werd. Ik ben toen gaan overleggen met HTC, deze boden uiteindelijk aan om het scherm te veravngen (of in te wisselen voor een S3 maar dat is niet acceptabel voor mij) Er zijn toen, op mijn nadrukkelijke aanwijzingen, geen aanpassingen gedaan aan de software, enkel het scherm (lcd+digitizer)
De week nadat het scherm is vervangen heb ik zeer intenstief getest door het toestel de gehele dag het scherm aan te laten en hem op 'gsm'-mode te zetten. Ik heb toen 1x heel licht het HBp kunnen reproduceren op een plek waar het voorheen heel erg was.
Nu drie weken later komt het HBp steeds meer weer terug
Als het probleem er na de Jelly Bean update nog is ben ik definitief weg. Het is duidelijk iets in de hardware wat wel door software kan worden gemaskeerd (zie XDA met verschillende ervaringen met verschillende radio-firmware's op gelijke toestellen op gelijke plaatsen).
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
De agenda app laadt alleen de laatste 30 dagen... Heel m'n historie pleite

Way to go google!
Huh? Dit wordt toch gewoon gesynchroniseerd met de Google Calendar online? Daar kun je gewoon alles terugzien hoor (https://www.google.com/calendar)MikeyMan schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:52:
Damnit... Kom net achter een mooie 'feature' van google...
De agenda app laadt alleen de laatste 30 dagen... Heel m'n historie pleite
Way to go google!
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Ja, voor zover deze de afgelopen tijd nog bewerkt zijn wel ja. Na een clear-cache haalt ie vervolgens maar tot 30 dagen geleden afspraken op...Niekfct schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:57:
[...]
Huh? Dit wordt toch gewoon gesynchroniseerd met de Google Calendar online? Daar kun je gewoon alles terugzien hoor (https://www.google.com/calendar)
Overigens vrij offtopic dit
Volgens mij is kan je dat instellen, net als de afspraken in de toekomst.MikeyMan schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:08:
[...]
Ja, voor zover deze de afgelopen tijd nog bewerkt zijn wel ja. Na een clear-cache haalt ie vervolgens maar tot 30 dagen geleden afspraken op...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Meer mensen deze gehad?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Of naar boven scrollenCLB schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:26:
Uhm, wat te denken van de searchfunctie?
Helaas nog geen Jelly Bean haha
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
De telefoon reageerde erg vreemd, ik drukte op de homebutton en hij maakte een screenshot. Had toen in de gaten dat het net leek of de powerbutton vast zat. Na 10 seconden ging hij daarom ook in een reboot. Hij sloot af, en kondigde daarmee zijn eigen dood aan. Niet aan te krijgen. Niks werkt, vanalles geprobeerd; simkaart, klepje verwijderen, contactjes gepoetst. Niets. Nada. Zelfs als ik hem aan de oplader hing brandde er geen lampje. Vreemd.
De hele nacht aan de lader gehangen, en vanmorgen nog eens geprobeerd. Nog niks. Even met HTC gebeld (Geen keuzemenu !!) en binnen drie minuten een afhaalopdracht geregeld. Goede service. 't Belgisch meiske had alleen de postcode verkeerd overgenomen, maar ach.
Ben benieuwd wat er aan de hand was. Ik gok een dood mobo. Gelukkig alle contacten op de SIM en de cameraopnamens automatisch gesynct met Dropbox.
To be continued.
Creating my own hero.
Nu heb ik wellicht een probleem waar ik tegenaan loop. Wanneer ik in het donker mijn toestel gebruik, loopt er een lichtrand aan de boven- en onderkant van het scherm; op de rand van het glas met de behuizing zeg maar. Ik heb de optie gekregen om het toestel 1-op-1 om te ruilen, komende zaterdag, maar ik ben toch aan het twijfelen geslagen. Hebben we het nu namelijk over echt het bleeden van backlight, of is het 't licht van het scherm dat weerkaatst op de randen van het glas? Ik denk (hoop) steeds meer op het laatste, aangezien je érg moet zoeken om gevallen van het ontsnappen van licht tegen te komen.
Iemand die daar wat uitsluitsel over kan geven?
alio schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:35:
Mijn HTC One S is gisteren zomaar uitgevallen, nu doet ie het niet meer... een 3 maanden oude toestel gewoon dood. Wordt er zo pissig van.
Is er iemand die dit herkend?
Wat kan ik nu het beste doen, wil zeker geen S3 processor. HTC benaderen of via Studentmobiel regelen?
(bericht hiervoor was account van mijn broertje)
Ongeveer 2 weken geleden is mijn toestel ook zomaar uitgevallen, reageerde niet meer. Ben naar een service point geweest, waar ze het hebben opgestuurd naar Dynafix. Ik heb hem vandaag weer ontvangen, de moederbord is vervangen, heb dus een nieuwe imei nummer. Gelukkig is mijn moederbord met s4 cpu vervangen voor een moederbord met s4 CPU. Bij het open maken van het toestel zijn ze wel een beetje slordig geweest, sporen zijn te zien. Maar mij ging het meer om de CPU.Fasterinside schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:56:
3 Maanden terug een HTC One S gekocht voor mijn vriendin. Altijd prima gewerkt, geen last gehad van alle bekende problemen in dit topic. Gisterenavond werd ik door haar geroepen, ze had een vreemd scherm op haar telefoon. Ik meteen kijken; had ze het bootscherm voor haar neus. Dit krijg je door de powerknop+volume in te drukken. Dit had ze niet gedaan. Ik met veel moeite de telefoon uitgezet, even gewacht en weer opnieuw aangezet.
De telefoon reageerde erg vreemd, ik drukte op de homebutton en hij maakte een screenshot. Had toen in de gaten dat het net leek of de powerbutton vast zat. Na 10 seconden ging hij daarom ook in een reboot. Hij sloot af, en kondigde daarmee zijn eigen dood aan. Niet aan te krijgen. Niks werkt, vanalles geprobeerd; simkaart, klepje verwijderen, contactjes gepoetst. Niets. Nada. Zelfs als ik hem aan de oplader hing brandde er geen lampje. Vreemd.
De hele nacht aan de lader gehangen, en vanmorgen nog eens geprobeerd. Nog niks. Even met HTC gebeld (Geen keuzemenu !!) en binnen drie minuten een afhaalopdracht geregeld. Goede service. 't Belgisch meiske had alleen de postcode verkeerd overgenomen, maar ach.
Ben benieuwd wat er aan de hand was. Ik gok een dood mobo. Gelukkig alle contacten op de SIM en de cameraopnamens automatisch gesynct met Dropbox.
To be continued.
Verwijderd
Kleine tip: sync de contacten met Google, dan ben je bij defect van SIM kaart of telefoon totaal niks kwijt...[b]Fasterinside schreef op donderdag 27 september 2012 @ 1
To be continued.
Verwijderd
Vandaag kreeg ik een mail :
de reaparatie duurt langer dan verwacht, omdat het juiste onderdeel voor de reparatie momenteel niet voorradig is in ons repair center. U ontvangt een bericht zodra uw reparatie is afgerond
Ik ben benieuwd......wordt vervolgd
HTC wil het toestel nu gaan onderzoeken in de UK, ik heb het aanbod voor een vervangend toestel. Als dat een S4 wordt ga ik akkoord.
Echter de relatie tussen mij en HTC is echt over nu. Ik ben overgestapt op de SGS3 en dat bevalt prima. Ik zoek daarna wel een eigenaar voor mijn nieuwe H1S. De gebrekkige support en de hele kop-in-het-zand strategie van HTC en het feit dat ik 3 kwart van de dag niet normaal kan bellen zijn voor mij genoeg geweest.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Inmiddels is er al een flinke hap van mijn zwarte coating af en staar ik naar een grijs stukje op de linkerbovenkant van mijn mobiel (ongeveer een halve cm bij 2 mm). Echt genieten... en ik kan gewoon stukjes zwarte lak wegkrassen met mijn nagel...
Dan kwam daar het Home button probleem nog eens bij. Ik had hier eerst ongeveer 1 keer per week last van. Dit is sinds een week minstens 3x per dag. Meestal alleen dat hij teruggaat naar het homescherm en dat vervolgens de terugknop, homebuttonknop en menuknop het niet meer doen. Dus eerst weer scherm uit en aan doen en dan kan ik weer verder.
Ook doet ie wat anders, weet niet of dit door homebuttonprobleem komt, maar als mijn mobiel gewoon op de tafel/bank ligt met beeldscherm uit, gaat het scherm soms spontaan aan. Meer mensen hier last van?
Verwijderd
Ik heb alleen op de achterkant ook kleine plekjes van een kleine val. Schuiven ze het dan niet daar op?Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:17:
Contact opnemen met HTC. Toestellen die problemen hebben met de zwarte coating worden geruild las ik...
Kun je daar ook niet wat krassen en zeggen dat de coating loskomt?MLPN schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:29:
[...]
Ik heb alleen op de achterkant ook kleine plekjes van een kleine val. Schuiven ze het dan niet daar op?
Nu las ik op xda developers een manier om de home button te disablen. Smerig maar wel een werkende work around. Ik ben het probleem vrij zat gezien hij nogal vaak optreed op mijn werk omgeving.
Nu ben ik alleen niet zo bekend met recovery en dergelijke van de One S (of welke andere foon dan ook).
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik de 'oplossing' kan installeren?
De post vind je hier: http://forum.xda-develope...?p=28957184&postcount=356
de nogal korte beschrijving luid
Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen...the File can by flashed easy in the Recovery and should work on stock based Roms, NOT on CM9!
-= Its dry in the dessert =- So what??
Via Clockwork install je dan die zip, zoals je ook doet als je roms installeert.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1583427
Dit is al meerdere keren gezegt, de meeste mensen bij wie hun mobiel gewoen goed werkt zullen zich niet melden, iemand die problemen heeft meld dat natuurlijk2boris schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:45:
Is het verstandig om voor een HTC one S te gaan, want ik lees hier zoveel negatieve ervaringen. Ik zat te kijken naar een nieuwe telefoon en de HTC one S sprak mij wel aan. Iemand goed advies? (objectief graag)
Ik lees hier dagelijks en post af en toe wel iets, maar ik heb nog nooit een probleem gehad met mn One S...2boris schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:45:
Is het verstandig om voor een HTC one S te gaan, want ik lees hier zoveel negatieve ervaringen. Ik zat te kijken naar een nieuwe telefoon en de HTC one S sprak mij wel aan. Iemand goed advies? (objectief graag)
Ik, en een aantal (4) mensen die ik ken, heb(ben) nog nooit last gehad van een probleem met deze telefoon, werkt supersnel, en ziet er mooi uit2boris schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:45:
Ik zou er gewoon voor gaan in ieder geval!
-= Its dry in the dessert =- So what??
EDIT:
Is daarnaast het zwarte coating probleem opgelost of is het verstandig om voor de grijze variant te gaan?
[ Voor 16% gewijzigd door conara op 30-09-2012 13:23 ]
Dan leer je de search maar gebruiken. De volgers van dit topic herhalen dit echt tientallen keren. Zoek gewoon even via dat zoekvakje bovenin op 'S3', 'S4' of 'processor' ofzo. Kom op man, je stelt echt de basisvragen, bent niet bereid er tijd in te steken (dat zeg je nota bene expliciet), maar eist in feite wel andermans tijd op. Volgens mij weten we op GoT wel beter?2boris schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:48:
Ik heb gelezen dat de HTC one S met 2 verschillende processoren geleverd kunnen worden. Ik heb niet het hele topic doorgelezen en het zal daar vast al besproken zijn, maar ik lees liever geen 110 pagina's door. Dus worden tegenwoordig de telefoons bij Hi nog met zo'n snelle processor geleverd?
EDIT:
Is daarnaast het zwarte coating probleem opgelost of is het verstandig om voor de grijze variant te gaan?
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Begrijp me niet verkeerd. Voor mij is het onduidelijk wat de stand van zaken is op het gebied van de processor. Ik dit topic lees ik nog steeds veel over beide processoren. Maar vooral gaat het om niet goed werkende modellen, dus dat kan een model zijn van meerdere maanden oud.
[ Voor 117% gewijzigd door conara op 30-09-2012 17:47 ]
Ja.2boris schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:34:
Het klopt wat je zegt, maar ik probeer een beeld te vormen van de huidige situatie. Ik heb de laatste ~20 pagina's doorgelezen en ben het niet tegen gekomen, Ik vraag me of: Het zwarte coating probleem opgelost is of niet. Ik weet dat ze hiermee bezig waren. Hetzelfde bij de processor ik heb gelezen dat het tijdelijk is dat de S3 processor gebruikt wordt omdat de s4 niet goed leverbaar is, maar mijn vraag is of de situatie nu veranderd is. Misschien komt het wat makkelijk over, maar aan informatie die 2 maanden oud is heb ik niks. Want hoe weet ik of hi de one S met s3 of s4 processor levert. Mailen?
Klopt.Begrijp me niet verkeerd. Voor mij is het onduidelijk wat de stand van zaken is op het gebied van de processor. Ik dit topic lees ik nog steeds veel over beide processoren. Maar vooral gaat het om niet goed werkende modellen, dus dat kan een model zijn van meerdere maanden oud.
Het coating probleem deed zich volgens mij alleen voor bij toestellen die als eerste van de band rolden. Lijkt me niet dat je dat nu nog zal tegenkomen.
Verwijderd
Heb vorige week nog een post gemaakt dat die van mij nergens last van heeft. Ik vreesde ook lichtelijk na het lezen van diverse problemen. Bedenk dat HTC veel van die One S'jes verkoopt (heeft verkocht) en dat je hier verschillende negatieve/positieve ervaringen leest.2boris schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:45:
Voor mij nog steeds een toptoestel. Zorg wel dat je de z520e ipv z560e krijgt.
Als hoesje kan ik je de 'Pouch PO S740' aanraden.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik vroeg me dit ook af, had Hi gebeld maar de medewerker die ik aan de telefoon kreeg wist dit natuurlijk niet. Vervolgens ben ik naar de Hi winkel bij mij in de buurt gegaan en heb ik daar in overleg met hun 2 apps op een one s geïnstalleerd om te checken welke processor in de telefoon zit. (zie YouTube: How To know HTC One S - S3 or S4 Processor?).2boris schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:34:
Het klopt wat je zegt, maar ik probeer een beeld te vormen van de huidige situatie. Ik heb de laatste ~20 pagina's doorgelezen en ben het niet tegen gekomen, Ik vraag me of: Het zwarte coating probleem opgelost is of niet. Ik weet dat ze hiermee bezig waren. Hetzelfde bij de processor ik heb gelezen dat het tijdelijk is dat de S3 processor gebruikt wordt omdat de s4 niet goed leverbaar is, maar mijn vraag is of de situatie nu veranderd is. Misschien komt het wat makkelijk over, maar aan informatie die 2 maanden oud is heb ik niks. Want hoe weet ik of hi de one S met s3 of s4 processor levert. Mailen?
Begrijp me niet verkeerd. Voor mij is het onduidelijk wat de stand van zaken is op het gebied van de processor. Ik dit topic lees ik nog steeds veel over beide processoren. Maar vooral gaat het om niet goed werkende modellen, dus dat kan een model zijn van meerdere maanden oud.
Bij mij bleek de s4 in de telefoon te zitten, dus heb ik hem direct aangeschaft. Heb de one s nu ongeveer een maand in mijn bezit, heb nog geen problemen met de homescreen button of chipping gehad (fingers crossed). Enige wat ik tot nu toe heb gehad is dat de telefoon in airplane modus blijft hangen, maar dat is vrij makkelijk op te lossen. Ik zou de telefoon dus absoluut aanraden! (wel met de s4 natuurlijk)
Sorry, ik ga graag voorbereid naar de winkel. Dit soort vragen/antwoorden zijn nauwelijks te vinden (voor de huidige situatie).TerrorKiwi schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:05:
Volgensmij heb jij een fobie voor moeite doen, en natuurlijk moet je wat moeite doen om een S4 te krijgen, zoek uit welke winkels allemaal de S4 en S3 leveren, dit staat meestal niet gewoon op de site.
@Danielvanp: Bedankt daar heb ik wat aan!
[ Voor 4% gewijzigd door conara op 01-10-2012 19:34 ]
Verwijderd
Ja, Vodafone. Gekocht bij de Phonehouse. Had bij thuiskomst een z560e toen ik op het doosje keek. Toen wist ik nl nog niet vd typenummers alleen van de verschillende processors. Dezelfde dag terug gegaan voor omruil met z520e. Die hadden ze even niet op voorraad. Enkele dagen later alsnog geleverd.2boris schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:10:
Heb de one S icm een abonnement afgesloten? Zoja welke provider en hoe is het je gelukt om een z520e versie te krijgen?
Kortom, gewoon om vragen.
Hopelijk hoeven we niet tot het einde van de maand te wachten.
http://www.engadget.com/2...tc-jelly-bean-one-series/
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
-Project Butter
-Expandable, actionable notifications.
-nieuwe (voice) search
-Google Now
zijn de dingen waar ik het meest benieuwd naar ben.
Kan iemand mij vertellen of je bij de gsm zelf via instellingen>>> over de telefoon>>>
kan lezen welke prosessor er in zit??
Er staat notabene vijf posts boven je een video waarmee je kunt uitvinden welke processor erin zit...Flix83 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:50:
Hallo,
Kan iemand mij vertellen of je bij de gsm zelf via instellingen>>> over de telefoon>>>
kan lezen welke prosessor er in zit??

[ Voor 179% gewijzigd door Flix83 op 02-10-2012 11:56 ]
Nee, niet op de verpakking, er staat een youtube video-link...Flix83 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:54:
sorry die had ik niet gezien
Daarbij de opmerking; dat als het via de info in de instellingen had gelukt, hij dat wel in die video had laten zien...
[ Voor 37% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2012 12:13 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
*zit nog steeds te rillen na de ics van asus*
merk dat fabrikanten vaak snel met updates komen waar dingen niet o.k. zijn, update wordt soms teruggedraaid of is niet meer mogelijk.
[ Voor 40% gewijzigd door Pinin op 02-10-2012 14:27 ]
www.casarodriguillo.com
Maar met dit soort dingen ben ik een early-adopter... als er een update is wil ik hem ook zo snel mogelijk ook al zouden er mogelijke nadelen zijn. Al zou er een bug inzitten dan ben ik er nog niet zo bang voor.. het is maar een telefoon.
[ Voor 52% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2012 15:27 ]
En in mindere mate verwacht ik ook wel wat van de vernieuwde camera app en vernieuwde keyboard
[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2012 15:33 ]
Het is natuurlijk geen slechte update, maar ik had onbewust veel meer verwacht
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ik ook niet maar android haalt toch aardig minder fps dan ios en het voelt ook minder soepel, als ze het aantal fps moet met JB aardig hoger liggen, dus als het goed is voelt je telefoon nog sneller aan.TerrorKiwi schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:39:
Ik heb zelf eigenlijk nooit last van haperingen, dus Project Butter zal ik niet zoveel van merken,
Denk het wel.

Meer mensen die dit probleem herkennen? (al dan niet sinds die update)
Ik herken je probleem, heb dit inmiddels een keer of 3 gehad, ook al voor die update volgens mij (maar dat weet ik niet helemaal zeker). Ik heb zelf de indruk dat het probleem bij mij ontstaat als ik in de (korte) tijd tussen het moment dat ik de airplane modus uitzet en dat het toetsenbord normaal naar voren zou komen iets anders probeer te doen (een app opstarten, naar een andere homescreen gaan oid).tozzke schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:47:
Sinds ik de update 'SIM Customization' vorige week geïnstalleerd heb, heb ik regelmatig dat wanneer ik mijn telefoon aanzet/ontgrendel, hij geen ontvangst meer heeft. Ik kan hem in vliegtuigmodus zetten en daar weer uit (waarna hij normaal gesproken om pincode vraagt) maar er gebeurt dan niets, ik blijft geen ontvangst/service hebben. Enige oplossing is hem opnieuw op te starten.
Het probleem hierboven heb ik helaas ook al een paar keer gehad na hot standby of flight mode.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik heb ze gevraagd of de MediaMarkt, waar ik het toestel gekocht heb hier iets aan moet gaan doen, maar ze gaven aan dat het rechtstreeks via hen geregeld kan worden.
Ze hebben een opdracht ingepland @ Dynafix. Ik ben benieuwd wat ze er aan gaan doen. Ik lees een hoop problemen met Dynafix betreffende 'waterschade' en onterechte kosten. Ik hoop dat die onzin me bespaard blijft..
Als je een kras hebt in je telefoon ergens, dan zou ik 'm gewoon houden.StephanO1990 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:22:
Na het een hele tijd aan te hebben gekeken, heb ik besloten om HTC via de chat te vragen wat het beste te doen is tegen het HBP (home button Problem). Het is onveranderd slecht gebleven. Daarbij heb ik op vele plekken uiterst slecht ontvangst (Vodafone)
Ik heb ze gevraagd of de MediaMarkt, waar ik het toestel gekocht heb hier iets aan moet gaan doen, maar ze gaven aan dat het rechtstreeks via hen geregeld kon worden.
Ze hebben een opdracht ingepland @ Dynafix. Ik ben benieuwd wat ze er aan gaan doen. Ik lees een hoop problemen met Dynafix betreffende 'waterschade' en onterechte kosten. Ik hoop dat die onzin met bespaard blijft..
Mijn garantie is geweigerd wegens onderstaande kras:

Ok geen klein krasje, maar compleet geen verband met home button probleem, aangezien dit nu toch wel duidelijk een productieprobleem is. Bovendien vertoonde het probleem zich al twee weken na aankoop...
Bij mijn one s (1 week oud, grijs) is het klepje een beetje op en neer te duwen (in of tegen de richting van de powerbutton. Begrijp me niet verkeerd, het is nog geen milimeter denk ik.
Toch is het wel eens irritant omdat het precies op de plek van de powerbutton is, waardoor je dus wat harder moet drukken (voelt een beetje alsof je 2x drukt, doordrukt als het ware. Op de kant waar de 3,5mm jack zit is totaal geen speling te bekennen.
Ik vraag me af of ik me gewoon aanstel, vooral omdat ik een case heb besteld, en verwacht dat het klepje vast op zijn plek zit wanneer die in de case zit. (het verschuiven van het klepje komt vooral door het in en uit de broekzak halen, omdat ik hem dan vastpak op dat punt)
Verder is de telefoon perfect, dat wel
[ Voor 7% gewijzigd door MrRobin op 04-10-2012 18:27 ]
De telefoon van mijn vriendin is binnen 5 werkdagen weer gerepareerd . Nette snelle service. Nu wordt blijkbaar het klepje van de telefoon los meeverzonden. Geen probleem want die klik je er zo weer op. Nu is de power-button uit dat klepje verdwenen. Al gebeld met DynaFix maar hun zeggen dat de telefoon wederom retour moet. Belachelijk.
Kan er iemand checken of deze knop los is of eventueel te vervangen. Ik ga hem natuurlijk niet nog een keer terug sturen als ik via derden een powerbutton kan aanschaffen en deze erin kan klikken.
Thanks !
Creating my own hero.
Gelukkig ziet de case van mijn One S er prima uit. Geen deukjes of lak weggeslagen en vanaf het eerste uur heb ik de telefoon voorzien van een screenprotector. Dat moet dus wel goed komen, I guess.DieterVDW schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:53:
[...]
Als je een kras hebt in je telefoon ergens, dan zou ik 'm gewoon houden.
Mijn garantie is geweigerd wegens onderstaande kras:
[afbeelding]
Ok geen klein krasje, maar compleet geen verband met home button probleem, aangezien dit nu toch wel duidelijk een productieprobleem is. Bovendien vertoonde het probleem zich al twee weken na aankoop...
Heb hem net per ongeluk half eraf gesloopt, hij is volgensmij wel te vervangen, hij kan er i.i.g. makkelijk af.Fasterinside schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:40:
Een vraag aan alle one S bezitters.
De telefoon van mijn vriendin is binnen 5 werkdagen weer gerepareerd . Nette snelle service. Nu wordt blijkbaar het klepje van de telefoon los meeverzonden. Geen probleem want die klik je er zo weer op. Nu is de power-button uit dat klepje verdwenen. Al gebeld met DynaFix maar hun zeggen dat de telefoon wederom retour moet. Belachelijk.
Kan er iemand checken of deze knop los is of eventueel te vervangen. Ik ga hem natuurlijk niet nog een keer terug sturen als ik via derden een powerbutton kan aanschaffen en deze erin kan klikken.
Thanks !
Het is me helaas nog niet gelukt om hem er op te zetten.
EDIT: Na veel prikken en proberen is het me gelukt om hem erop te krijgen, het is dus zeer waarschijnlijk mogelijk (ik heb zelf maar een kant eraf gehaald). Je hebt wel veel geduld en iets van een paperclip nodig (het is echt een miniscuul gaatje). Mocht je via derden een knopje hebben gekregen en het lukt niet om hem erop te krijgen, meld het even, dan maak ik wat foto's hoe ik het gedaan heb.
[ Voor 16% gewijzigd door Kiwi op 04-10-2012 21:16 ]
Bedankt zover. Heb inmiddels ook HTC gebeld en deze leggen een klacht bij DynaFix neer, wordt daar morgen over terug gebeld. Even afwachten.TerrorKiwi schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:00:
[...]
Heb hem net per ongeluk half eraf gesloopt, hij is volgensmij wel te vervangen, hij kan er i.i.g. makkelijk af.
Het is me helaas nog niet gelukt om hem er op te zetten.
EDIT: Na veel prikken en proberen is het me gelukt om hem erop te krijgen, het is dus zeer waarschijnlijk mogelijk (ik heb zelf maar een kant eraf gehaald). Je hebt wel veel geduld en iets van een paperclip nodig (het is echt een miniscuul gaatje). Mocht je via derden een knopje hebben gekregen en het lukt niet om hem erop te krijgen, meld het even, dan maak ik wat foto's hoe ik het gedaan heb.
Overigens is via Ebay een klepje te bestellen voor 15 euro. Ook niet onaardig.
Creating my own hero.
En ik heb HTC maar eens een vraag/klacht gestuurd, want ik kan nog steeds niet met mijn One S inloggen op de wifi hier, en dat komt volgens mij doordat er tegenwoordig een MikroTik als router wordt gebruikt. Geen beveiliging op het netwerk: geen probleem. WPA/WPA2 beveiliging erop: geen verbinding te maken
[ Voor 60% gewijzigd door Trouble op 04-10-2012 21:56 ]
Ik heb hetzelfde probleem op het werk. Kom in een loop van connecting/disconnecting terecht.-Trouble- schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:55:
Ik had mijn powerknop er ook af gesloopt, met een paperclip o.i.d kun je die er wel weer opkrijgen
En ik heb HTC maar eens een vraag/klacht gestuurd, want ik kan nog steeds niet met mijn One S inloggen op de wifi hier, en dat komt volgens mij doordat er tegenwoordig een MikroTik als router wordt gebruikt. Geen beveiliging op het netwerk: geen probleem. WPA/WPA2 beveiliging erop: geen verbinding te maken
Ik hoor graag of je het weet te fixen.
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
EDIT:
Ook in standby krijg ik soms wel meldingen (tril) en soms ook niet. Als ik dan uit standby ga dan gaat die op een trillen (soms ook niet), terwijl ik het bericht 10 minuten geleden had gekregen. Erg raar weet iemand een oplossing
[ Voor 18% gewijzigd door conara op 05-10-2012 16:52 ]
Ja, dit herken ik ook. Oplossing is simpel: toestel volledig opladen en volledig leeg laten lopen. Tussentijds opladen e.d. veroorzaakt dit probleem. Hoe dit correlatie heeft met elkaar, is mij onduidelijk, maar het werkt bij mij (en mijn zus). Tip komt overigens van HTC.tozzke schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:47:
Sinds ik de update 'SIM Customization' vorige week geïnstalleerd heb, heb ik regelmatig dat wanneer ik mijn telefoon aanzet/ontgrendel, hij geen ontvangst meer heeft. Ik kan hem in vliegtuigmodus zetten en daar weer uit (waarna hij normaal gesproken om pincode vraagt) maar er gebeurt dan niets, ik blijft geen ontvangst/service hebben. Enige oplossing is hem opnieuw op te starten.
Ik heb een antwoord van HTC, heb zelf nog niet kunnen testen of dit de oplossing is:Nobby schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:39:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem op het werk. Kom in een loop van connecting/disconnecting terecht.
Ik hoor graag of je het weet te fixen.
In de instellingen van uw router kunt u de beveiliging zetten op WPA Corporate of Personal.
Zou u deze instelling kunnen wijzigen naar WPA Personal, en mij kunnen laten weten of dit geholpen heeft?
Maar ik weet niet of je dat op je werk kunt proberen natuurlijk
Ik heb het probleem ook. Bij mij treed het vooral op als ik op een locatie zonder bereik ben geweest en vervolgens lijkt het toestel daarin te blijven hangen. Opnieuw opstarten is inderdaad de enige oplossing. HTC verwees bij mij trouwens na de sim-kaart. Ga jou tip nu eens uit proberen, bedankt!Michiele93 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:03:
[...]
Ja, dit herken ik ook. Oplossing is simpel: toestel volledig opladen en volledig leeg laten lopen. Tussentijds opladen e.d. veroorzaakt dit probleem. Hoe dit correlatie heeft met elkaar, is mij onduidelijk, maar het werkt bij mij (en mijn zus). Tip komt overigens van HTC.
Ik heb het probleem niet. Slechts 1malig dat hij mijn wifi niet automatisch oppakte zoals anders wel. Maar dat was even wifi aan/uit.
Maar goed, ik wacht desalniettemin op de uitrol van nwe android en sense.
Edit voor hierboven; Ik laad hem nauwelijks tussentijds op. Dus dat zou een goede mogelijkheid kunnen zijn.
Alleen af en toe op de pc e.d. om wat over te zetten.
[ Voor 22% gewijzigd door Xfade op 05-10-2012 20:27 ]
Dit is dus geen oplossing. Ik wil tussendoor mijn telefoon kunnen opladen.Michiele93 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:03:
[...]
Ja, dit herken ik ook. Oplossing is simpel: toestel volledig opladen en volledig leeg laten lopen. Tussentijds opladen e.d. veroorzaakt dit probleem. Hoe dit correlatie heeft met elkaar, is mij onduidelijk, maar het werkt bij mij (en mijn zus). Tip komt overigens van HTC.

Krijg ik de tip om het netwerk te vergeten enzo. Had ik in het eerste issue allemaal al verteld, maar dat lezen ze blijkbaar niet
Het is een One S. Dat kán niet. Jemig
Verwijderd
Mijn vrouw heeft ook een HTC one S grijze variant (z520e) en haar toestel blijft regelmatig in de vliegtuigmodus hangen, geen bereik en het enigste wat helpt is opnieuw opstarten. Is dit bekend bij jullie en wat is de oplossing hiervoor ???
Na de update naar 4.04 gebeurt hel regelmatig dat als ik gebeld wordt in mijn auto, en ik neem het gesprek via de carkit aan, dat het geluid van de speaker niet over gezet wordt. Ik moet dan het toestel pakken om verder te bellen. Bel ik daarna via de carkit uit, is er geen probleem. Overigens werkt de bt aanmelding ook geregeld niet. Als ik dan bt een paar keer aan en uit gezet hebt, pakt de carkit de one s wel. Voor de update nooit problemen ervaren. Zijn er meer mensen met dit probleem of met tips ?
Met hoeveel dagen had jij je telefoon terug?Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 08:24:
Hallo allemaal, na 2 weken in reparatie te zijn geweest bij Dynafix, vanwege het HBP, mijn zwarte One S (z520e) terug gekregen. Scherm is vervangen, en tot nu toe geen problemen met het HBP........
Mijn vrouw heeft ook een HTC one S grijze variant (z520e) en haar toestel blijft regelmatig in de vliegtuigmodus hangen, geen bereik en het enigste wat helpt is opnieuw opstarten. Is dit bekend bij jullie en wat is de oplossing hiervoor ???
als leentoestel heb ik nu een Galaxy mini, dan ben je toch wel verwend met een One S zeg.....
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Probeer eens bij instellingen --> geluid het vinkje uit te zetten bij kantelen voor luidspreker.Dark-knight schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 09:21:
Hallo allemaal, heb sinds kort een vreemd probleem.
Na de update naar 4.04 gebeurt hel regelmatig dat als ik gebeld wordt in mijn auto, en ik neem het gesprek via de carkit aan, dat het geluid van de speaker niet over gezet wordt. Ik moet dan het toestel pakken om verder te bellen. Bel ik daarna via de carkit uit, is er geen probleem. Overigens werkt de bt aanmelding ook geregeld niet. Als ik dan bt een paar keer aan en uit gezet hebt, pakt de carkit de one s wel. Voor de update nooit problemen ervaren. Zijn er meer mensen met dit probleem of met tips ?
Dit loste het bij mij op.
Ben benieuwd wat het is, hardware of software.P_de_B schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:35:
Ik heb mijn One S ook maar op laten halen voor reparatie. HTC heeft in de chat aangegeven dat ze nu definitief de oorzaak hebben kunnen vinden van het home button probleem en dat telefoons nu opgestuurd kunnen worden.
als leentoestel heb ik nu een Galaxy mini, dan ben je toch wel verwend met een One S zeg.....
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.