Genoeg soortgelijke gevallen (al dan niet onterechte vochtschade/valschade/gebruikersschade) te vinden in het Shopping Forum. Lijkt me niet dat het topic is bedoeld voor geschillen met reparatiebedrijven/winkels. Overigens weinig echte oplossingen: tips zijn om het via de winkel te spelen (officieel je aanspreekpunt voor garantie) en niet te snel opgeven.DieterVDW schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:42:
Wat een gezeik...
Iemand die hetzelfde heeft voorgehad en tips heeft?
Ik heb het updaten van mijn HTC one S lang uitgesteld omdat ik zonder de nieuwe software bijna geen last had van de Home button problem. Meld mijn broertje even dat hij een update op mijn telefoon heeft gezet en ja hoor daar was het home button probleem weer leuk daar kan ik dus weer mee langs de winkel
Nickname KasPlantje.
Ik zelf had er genoeg van en heb de mijne (en dat ging niet zonder slag of stoot) geroot naar Trickdroid. Vandaag wil ik hemr rooten naar ViperOneS, die is wat beter denk ik.
Maar terugkomend op de home button issue. Ik heb dus mijn telefoon ook geflasht met een zip die zorgt dat de home button uitgeschakeld wordt. Toen ButtonSavior (app) gedownload en een home button op het scherm gezet. Het is niet echt een fix maar zo heb ik geen last meer van de home button issue.
Maar terugkomend op de home button issue. Ik heb dus mijn telefoon ook geflasht met een zip die zorgt dat de home button uitgeschakeld wordt. Toen ButtonSavior (app) gedownload en een home button op het scherm gezet. Het is niet echt een fix maar zo heb ik geen last meer van de home button issue.
Is het niet makkelijker om hem gewoon op 3g only te zettenFleximex schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:26:
Ik zelf had er genoeg van en heb de mijne (en dat ging niet zonder slag of stoot) geroot naar Trickdroid. Vandaag wil ik hemr rooten naar ViperOneS, die is wat beter denk ik.
Sinds ik dat gedaan heb nergens meer last van.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Nee ik heb er dan ook last van. Ik kan mobiel internet uitzetten, maar dat heeft ook geen zin. Het enige wat je kan doen is de simkaart eruit latenicecreamfarmer schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:46:
[...]
Is het niet makkelijker om hem gewoon op 3g only te zetten

Ja maar dan kan ik dus helemaal niet bellen in de buurticecreamfarmer schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:46:
[...]
Is het niet makkelijker om hem gewoon op 3g only te zetten
Nickname KasPlantje.
Met rooten kan ik er ook het positieve van inzien. Je kan de usb host controller activeren. En bijvoorbeeld de statusbalk helemaal customizen.
Het jammere is natuurlijk dat je niet de officiële updates hebt.
Het jammere is natuurlijk dat je niet de officiële updates hebt.
Vandaag mijn (grijze) HTC One S binnengekregen via Coolblue. Het is gelukkig de Z520e! Dus als je zeker wilt zijn van een Z520e, kan je bij PDAShop.nl terecht.
ook ik had (voor vervanging van mijn scherm door HTC en geen software aanpassing) enorm last van het HBp, met 'gsm' en 'gsm/WMCDA' mode. Met of zonder 2/3g/spraak maakte niet uit behalve dat met een actieve 2/3g/spraak verbinding in sommige gebieden het probleem enorm was, zo erg dat het toestel niet te gebruiken was, enkel in staat om ~200 screenshots te makenFleximex schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:36:
[...]
Nee ik heb er dan ook last van. Ik kan mobiel internet uitzetten, maar dat heeft ook geen zin. Het enige wat je kan doen is de simkaart eruit laten, of mijn manier dus.

enkel 'gsm'-mode is voor mij onacceptabel omdat ik het toestel dan 75% van de dag niet kan gebruiken.
Nu een week na vervanging van mijn scherm door HTC en geen software aanpassingen heb ik vandaag op het platteland het HBp een heel klein beetje kunnen reproduceren. Het is wel veeel minder dan voorheen. Het home screen flipt maar één keer en de touch buttons blijven gewoon werken.
Het HBp komt IMO door een hardwarematige design fout van de H1S, sommige toestellen hebben hier meer/minder last van door hardwarevaraities, het zal vast met een update te maskeren zijn. Als het zo blijft als het nu is op mijn toestel dan valt er mee te leven.....
[ Voor 4% gewijzigd door aardbeix15 op 18-09-2012 15:04 ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Ik heb vandaag mijn zwarte One S (Z520e) binnengekregen van BelSimpel. Maar of dat altijd zo is is natuurlijk de vraagTerrorKiwi schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:48:
Vandaag mijn (grijze) HTC One S binnengekregen via Coolblue. Het is gelukkig de Z520e! Dus als je zeker wilt zijn van een Z520e, kan je bij PDAShop.nl terecht.
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Ik heb vandaag mijn telefoon teruggekregen van dynafix vanwege het homebutton probleem.
Ik kan het probleem nubij mij thuis niet meer reproduceren waar ik alleen maar g ontvangst heb, dus zover goed.
Alleen heb ik mijn telefoon erg beschadigd teruggekregen van dynafix, hier ben ik iet blij mee aangezien ik er altijd netjes mee omga. Hebben meerdere deze ervaring van dynafix?
Ik kan het probleem nubij mij thuis niet meer reproduceren waar ik alleen maar g ontvangst heb, dus zover goed.
Alleen heb ik mijn telefoon erg beschadigd teruggekregen van dynafix, hier ben ik iet blij mee aangezien ik er altijd netjes mee omga. Hebben meerdere deze ervaring van dynafix?
Ik heb vandaag mijn one S van pdashop.nl binnen gekregen en gelukkug de Z250e versie!!! Vanavond testen..
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Vorige week is mijn scherm vervangen als oplossing voor het HBp. Na veel zeuren bij HTC Nederland dat wel, op de reparatie opdracht stond 'VIP repair Bjorn/Carlo', blijkbaar een soort voorkeursbehandeling gekregen. Het is iig door Dynafix gedaan, mijn toestel is nog altijd onbeschadigd, ook de reparatie en verder zit er altijd een hoesje omheen.
Vreemd dat mensen zoveel problemen ondervinden met reperatie bij HTC, ik heb al meerdere malen gebruik van gemaakt (heb altijd HTC gehad, ook Qtek) maar altijd zeer goed geholpen en snel!
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Ik begrijp dat er dus geen topic is voor rooten en custom roms voor de One S? Mensen die al custom roms gebruiken, welke, en bevallen ze?
Ik zit op de XDA site te kijken, deze thread heeft een aantal roms op een rijtje. In hoeverre zijn de JB roms stabiel?
Ik zit op de XDA site te kijken, deze thread heeft een aantal roms op een rijtje. In hoeverre zijn de JB roms stabiel?
[ Voor 40% gewijzigd door Niekfct op 18-09-2012 18:27 ]
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Ik had eerst Trickdroid, maar ik had het idee dat er bijna niks veranderd was. Nu heb ik sinds vandaag ViperOneS: wat een genot! Je kan erg veel onderdelen customizen. Ook krijg je updates voor ViperOneS via OTA.
Ik draai nu al een paar weken deze:
Official CyanogenMod 10 by xkonni & intervigil - Version 20120815 (15.August)
Jelly Bean dus, alles werkt op de videocamera na.
Inmiddels is daar ook al een fix voor heb ik gelezen.
Edit:
Inmiddels is dit dus de officiele Cyanogenmod 10 Nightly.
En inderdaad, na het flashen van de laatste nightly werkt m'n video gedeelte ook weer.
Official CyanogenMod 10 by xkonni & intervigil - Version 20120815 (15.August)
Jelly Bean dus, alles werkt op de videocamera na.
Inmiddels is daar ook al een fix voor heb ik gelezen.
Edit:
Inmiddels is dit dus de officiele Cyanogenmod 10 Nightly.
En inderdaad, na het flashen van de laatste nightly werkt m'n video gedeelte ook weer.
[ Voor 32% gewijzigd door Raymond P op 18-09-2012 20:38 ]
- knip -
Toch is dat volgens mij niet zo. Want mijn behuizing is vervangen en ik had het probleem daarna nog net zo erg. (1.78 software van Vodafone). Toen overgegaan naar de RUU 2.21 en veel minder problemen, nu met de 2.31 OTA update heb ik het bijna niet meer.aardbeix15 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:56:
[...]
Het HBp komt IMO door een hardwarematige design fout van de H1S, sommige toestellen hebben hier meer/minder last van door hardwarevaraities, het zal vast met een update te maskeren zijn. Als het zo blijft als het nu is op mijn toestel dan valt er mee te leven.....
Zorgen dat je dit binnen 48 uur meld (staat ook op het formulier als het goed is).TheMystery schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:03:
Ik heb vandaag mijn telefoon teruggekregen van dynafix vanwege het homebutton probleem.
Tsja, same here, 2x een toestel teruggestuurd al. Maar bij de One S was het echt drama. Volgens mij zijn ze vergeten wat klanten-service is en servicen ze alleen goed hun eigen portemonnee bij HTC.Opperclowntje schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:26:
Vreemd dat mensen zoveel problemen ondervinden met reperatie bij HTC, ik heb al meerdere malen gebruik van gemaakt (heb altijd HTC gehad, ook Qtek) maar altijd zeer goed geholpen en snel!
Vandaag heb ik ook mijn One S via Belcompany in gebruik. Daar hadden ze ook alleenn de Z520e daar heb ik dus voordeel bij. De verkoper had ook nog een doos waar de Beats koptelefoon bij zaten als actie en zei tegen mij dat ik het online gewoon moest proberen wellicht kon je geluk hebben en ze alsnog ontvangen, weet iemand toevallig waar en hoe groot die kans is? Ik schat deze namelijk heel klein in maar is wellicht het proberen waard.
Verder zei ik dat ik wel deze type wilden ivm de S4 en hij was verrast hoe duidelijk oik was en wat ik wilde, apart maar oké. Daarna heeft hij mij een sollicitatie in de handen geschoven en zei dat hij mij wel in de winkel wilde hebben best grappig.
Ben voor alsnog tevreden en is een beste vooruitgang vanaf mijn Sensation ben alleen nog wel op zoek naar wat ik allemaal kan en wat handig zou zijn om te gaan installeren en leuke weetjes
Verder zei ik dat ik wel deze type wilden ivm de S4 en hij was verrast hoe duidelijk oik was en wat ik wilde, apart maar oké. Daarna heeft hij mij een sollicitatie in de handen geschoven en zei dat hij mij wel in de winkel wilde hebben best grappig.
Ben voor alsnog tevreden en is een beste vooruitgang vanaf mijn Sensation ben alleen nog wel op zoek naar wat ik allemaal kan en wat handig zou zijn om te gaan installeren en leuke weetjes
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Zou het niet komen doordat een app probeert verbinding te maken met het internet dat hij die melding heeft. Ik heb net een weekje Frankrijk gedaan en kreeg die melding ook. Ik vond dat de batterij sneller leeg liep hierdoor. Bedenk me net pas dat het uitzetten van autosync kon helpenMaranello schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:38:
Behalve de al bekende "nieuwe WiFi netwerken gevonden"-bug sinds v2.31 nu nog een irritante notificatiebug gevonden: Vorige week was ik in het buitenland en daarvoor gegevensroaming uitgeschakeld om hoge telefoonrekening te voorkomen. Bij het passeren van de grens kreeg ik netjes een waarschuwing dat de dataverbinding is verbroken omdat roaming uit staat. Deze melding gewist, echter kwam deze na enkele minuten alweer terug. Hierop heb ik de "geluid bij dataroaming" uitgezet wat uiteraard geen gevolg had voor de melding zelf. Alleen het vreemde is dat zelfs bij het geheel uitschakelen van dataverbinding de melding nogsteeds keer op keer terug komt na het wissen. Kortom: Je moet de melding met het uitroepteken gewoon in de notificatiebalk laten staan. Misschien is het toch wel een feature? Ik snap echter niet waarom je niet aan 1 waarschuwing voldoende hebt.
Op xda stond dat de 2.31 update enkel voor de S4 versie is, niet voor de S3Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:55:
Ik heb ´m nu een paar dagen en ben tevreden ,het is een Z560 e.
Wat jammer is ,is dat ik geen Nederlands heb alleen spaans, grieks, frans, en portugees.
Maar dit is gelukkig met een app op te lossen.
Heb ´m wel in Spanje gekocht .
En ook nog geen update naar 4.0.3 en sense 4.1 ,is deze er alleen voor de Z520 toestellen?
Verder top toestel nog geen problemen gehad .
Zojuist vastgesteld dat als je toestel in je broekzak in de verdrukking zit en je (onbewust) de powerbutton lang ingedrukt houdt dat het toestel dan herstart (ondanks de screen lock). Lijkt een feature, maar het toestel wil dan _wél_ een report naar HTC verzenden ivm een systeemfout 
Is dat uit te zetten ? Als de screenlock actief is hoeft ie van mij verder nergens op te reageren, en zeker niet spontaan gaan rebooten
Is dat uit te zetten ? Als de screenlock actief is hoeft ie van mij verder nergens op te reageren, en zeker niet spontaan gaan rebooten

Dat is idd een feature, dit ivm het unibody design en de batterij die er niet uit kan
Omzeilen, I don't know
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ook al geprobeerd, maakte niets uit.superiscch schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:38:
Bedenk me net pas dat het uitzetten van autosync kon helpen
Toevallig ook vorige week precies hetzelfde gehad, mogelijk ook klem gezeten. Nooit bij stilgestaan dat dit de oorzaak kan zijn van mijn "spontane" reboot.Carpento schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:25:
Zojuist vastgesteld dat als je toestel in je broekzak in de verdrukking zit en je (onbewust) de powerbutton lang ingedrukt houdt dat het toestel dan herstart (ondanks de screen lock). Lijkt een feature, maar het toestel wil dan _wél_ een report naar HTC verzenden ivm een systeemfout

Uit het One X topic:
HTC's One X Jelly Bean rollout plans detailed
[...]
http://www.modaco.com/pag...llout-plans-detailed-r725
Ik ben net bij een kpn service punt geweest voor het home screen button probleem.
Ze hebben daar alleen de software opnieuw er op gezet, maar vooralsnog is het opgelost.
Softwarenummer is:
2.31.401.5 is dit bij jullie hetzelfde?
Verder staat er HTC uitbreidingsversie:
HTCExtension_403_1_GA_20
Ze hebben daar alleen de software opnieuw er op gezet, maar vooralsnog is het opgelost.
Softwarenummer is:
2.31.401.5 is dit bij jullie hetzelfde?
Verder staat er HTC uitbreidingsversie:
HTCExtension_403_1_GA_20
Iemand hier ervaring met rebootende One S? die van mij start soms opnieuw op en dan krijg ik foutrapport versturen blabla.... dacht eerst dat het kwam omdat ik die aanknop indrukte maar dat gebeurt me vast niet 3x per dag...
Sinds een paar dagen ben ik ook in het bezit van een One S. Had wel wat twijfels omdat ik alle problemen hier volg. Maar de One X vond ik echt te groot.
Nog geen spijt!! Het formaat is super, echt mooi. Prachtig design en fijne grip. Lekker snel ook, vergeleken met mijn oude desire. Heeeerlijk om geen geheugentekort meer te hebben!
Ik heb ook prima bereik, nog geen hbp en chipping gelukkig. Heb ook de Z520e, ik weet niet of je zou merken dat het een langzamere is, alles gaat zo snel.
Geen nadelen? Toch wel... ik vind het scherm echt een minpuntje..het is gewoon minder scherp als mijn desire was. Ik ben een beetje bijziend, dus ik heb hem wel eens heel dichtbij en dan is het echt goed zichtbaar.
Ook over het scherm: er is best veel ruimte, maar dan zijn soms teksten of tekentjes alsnog heel klein, dat snap ik niet helemaal. Maar wie weet is daar nog meer aan in te stellen.
O, batterij ook prima!
Dus ik ben echt tevreden met mijn nieuwe foon.
Nog geen spijt!! Het formaat is super, echt mooi. Prachtig design en fijne grip. Lekker snel ook, vergeleken met mijn oude desire. Heeeerlijk om geen geheugentekort meer te hebben!
Ik heb ook prima bereik, nog geen hbp en chipping gelukkig. Heb ook de Z520e, ik weet niet of je zou merken dat het een langzamere is, alles gaat zo snel.
Geen nadelen? Toch wel... ik vind het scherm echt een minpuntje..het is gewoon minder scherp als mijn desire was. Ik ben een beetje bijziend, dus ik heb hem wel eens heel dichtbij en dan is het echt goed zichtbaar.
Ook over het scherm: er is best veel ruimte, maar dan zijn soms teksten of tekentjes alsnog heel klein, dat snap ik niet helemaal. Maar wie weet is daar nog meer aan in te stellen.
O, batterij ook prima!
Kweenie of je 'm gezien had:JBSDM schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:51:
Iemand hier ervaring met rebootende One S? die van mij start soms opnieuw op en dan krijg ik foutrapport versturen blabla.... dacht eerst dat het kwam omdat ik die aanknop indrukte maar dat gebeurt me vast niet 3x per dag...
Het gebeurt mij dus -afhankelijk van mijn bezigheden- dus gewoon meerdere keren per dag. Gisteravond even een bureau in elkaar aan het sleutelen geweest. Dan zit je veel gehurkt of in anderszins lastige posities. De score van die avond: 4 rebootsCarpento schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:25:
Zojuist vastgesteld dat als je toestel in je broekzak in de verdrukking zit en je (onbewust) de powerbutton lang ingedrukt houdt dat het toestel dan herstart (ondanks de screen lock).

Dus ja, dat kan heus wel zijn. Zeker als je wat strakkere broeken hebt en je bijvoorbeeld gehurkt zit gaat het snel mis
Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon!El27 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:21:
Sinds een paar dagen ben ik ook in het bezit van een One S. Had wel wat twijfels omdat ik alle problemen hier volg. Maar de One X vond ik echt te groot.
O, batterij ook prima!
Je gaat ook helemaal niet merken dat het een langzamere is, want de Z520e is de originele uitvoering met S4 processor, dus je hebt gewoon de snelste versie.
Dat je het scherm minder scherp vindt dan je Desire (kom ik ook vandaan) snap ik niet helemaal. Had je de originele versie van de Desire met amoled scherm of de latere met lcd? Misschien ligt het daar aan, het amoled scherm van de Desire was van het type pentile, waardoor het scherm vooral bij tekst soms wat korrelig oogt. Het scherm van de One S heeft een gelijksoortige pixel-indeling, dus als je van de LCD-versie van de Desire komt, dan snap ik dat het qua scherpte iets minder lijkt. Maar buiten dat is het een vele malen mooier scherm, ook qua kleuren heel wat mooier dan het amoled scherm in mijn Desire. Misschien niet realistisch zoals het scherm van de One X, maar ik vind velle kleurtjes juist wel mooi op een smartphone.
Grappig trouwens, toen ik mijn Desire ruim 2 jaar geleden voor het eerst aan deed, was ik diep onder de indruk van de heldere kleuren, maar met mijn One S er naast lijkt het scherm van de Desire opeens heel dof. Worden amoled schermen merkbaar doffer na jaren gebruik? Soms was wel duidelijk te zien dat het klokje rechtsboven een beetje was ingebrand.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Via de HTC site kwam ik erachter dat deze actie afgelopen was. Alleen voor de One V was ie er nog.Salv schreef op woensdag 19 september 2012 @ 00:14:
Vandaag heb ik ook mijn One S via Belcompany in gebruik. Daar hadden ze ook alleenn de Z520e daar heb ik dus voordeel bij. De verkoper had ook nog een doos waar de Beats koptelefoon bij zaten als actie en zei tegen mij dat ik het online gewoon moest proberen wellicht kon je geluk hebben en ze alsnog ontvangen, weet iemand toevallig waar en hoe groot die kans is? Ik schat deze namelijk heel klein in maar is wellicht het proberen waard.
Ik kan de link niet meer vinden.
Had ik eerst ook (circa 1x per 2 dagen). Nu heb ik het al een tijd niet meer gehad (ik heb de RUU-update naar 2.31 geinstalleerd).JBSDM schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:51:
Heb sinds een paar dagen dus mijn One S, maar als ik automatisch roteren uitzet, dan blijft hij in landscape hangen, terwijl ik hem gewoon in de stand waar hij dan op staat wil hebben. Weet iemand hier een oplossing voor? Verder echt een top telefoon tot nu toe!
Waarom is er in de topicwaarschuwing trouwens geen deftige link gemaakt voor het accesoires topic? Slaat toch nergens op dan om daar uberhaupt een link van te maken?
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Klein vraagje:
Hoe is de kwaliteit nu van de keramische afwerking op de zwarte S? En zijn er nog steeds veel problemen met HSB e.d.? Of zijn deze nu zo goed als opgelost?
Hoe is de kwaliteit nu van de keramische afwerking op de zwarte S? En zijn er nog steeds veel problemen met HSB e.d.? Of zijn deze nu zo goed als opgelost?
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Heb tegenwoordig erg vaak dat ik wel kan connecten met wifi, maar dat internet niet werkt, even wifi aan/uit helpt vaak wel. Het gekke is dat het met 3 verschillende wifi netwerken zo is (waaronder die op het werk, die bekend staat als super stabiel), waardoor het wel aan de telefoon moet liggen. Erg irritant.
Op mn vorige smartphone kon ik instellen in welke volgorde hij mag verbinden met WIFI. Bij mn One S vind ik dit niet terug? Android 4.0.4
Ik zit hier met Telenet Homespots in de buurt en soms gaat hij daarmee verbinden ipv mn eigen modem, vandaar
Ik zit hier met Telenet Homespots in de buurt en soms gaat hij daarmee verbinden ipv mn eigen modem, vandaar
Verwijderd
Kan eventueel die telenet homespot/hotspot app downloaden, daar heb je die mogelijkheid wel.superiscch schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:48:
Op mn vorige smartphone kon ik instellen in welke volgorde hij mag verbinden met WIFI. Bij mn One S vind ik dit niet terug? Android 4.0.4
Hier verbind hij toch altijd eerst met m'n eigen modem, heb geen idee of het aan die app ligt maar k'vermoed van wel, zijn volgens mij nog wel apps ervoor maar vond de combinatie met homespots best wel handig in deze.
Normaal verbindt ie ook met mn eigen modem, maar daarnet zag ik dat tijdens het uploaden naar Dropbox dat ik op de homespot zat.
Ik dacht het te kunnen oplossen zonder app, ik hou het wel in de gaten
Ik dacht het te kunnen oplossen zonder app, ik hou het wel in de gaten
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat als ik de agenda gebruik met een adres en ik wil navigeren naar dit adres dan niet locations gebruikt maar gewoon google maps/navi
Locations is niet gratis enz. Eerst was dit gewoon maps, maar sinds kort krijg ik het niet meer voor mekaar.
*ik heb nu deze app Google Play: Skip HTC Locations#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hZWJlaW5yb3RoLlNraXBIVENMb2NhdGlvbnMiXQ..
en dat gaat wel, maar ik weet zeker dat dit eerst niet nodig was...
Locations is niet gratis enz. Eerst was dit gewoon maps, maar sinds kort krijg ik het niet meer voor mekaar.
*ik heb nu deze app Google Play: Skip HTC Locations#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hZWJlaW5yb3RoLlNraXBIVENMb2NhdGlvbnMiXQ..
[ Voor 35% gewijzigd door Pinin op 20-09-2012 21:30 ]
www.casarodriguillo.com
De kwaliteit van de coating is volgens mij nu helemaal goed. Ik hoor al een tijdje niemand meer klagen over slechte coating dus neem ik aan dat het gewoon goed is nu. Bij mijn eigen One S heb ik ook geen last van slechte coatingSnobbieh schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:35:
Klein vraagje:
http://www.howtogeek.com/...cation-for-android-tasks/Pinin schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:18:
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat als ik de agenda gebruik met een adres en ik wil navigeren naar dit adres dan niet locations gebruikt maar gewoon google maps/navi
Heb al een paar maanden een HTC One S tot volle tevredenheid.
Het enige probleem dat ik heb met de telefoon is een software issue
Zodra ik gebruik maak van de mail applicatie icm outlook.com account en ik open een email die vanaf mijn werk verzonden is knalt de app eruit.
Zowel met als zonder bijlages.
Alle andere mailtjes van andere bedrijven kan ik wel openen, maar mailtjes gestuurd vanaf mijn bedrijf niet
Iemand een idee
Het enige probleem dat ik heb met de telefoon is een software issue
Zodra ik gebruik maak van de mail applicatie icm outlook.com account en ik open een email die vanaf mijn werk verzonden is knalt de app eruit.
Zowel met als zonder bijlages.
Alle andere mailtjes van andere bedrijven kan ik wel openen, maar mailtjes gestuurd vanaf mijn bedrijf niet
Iemand een idee
[ Voor 27% gewijzigd door Gabriel_Knight op 21-09-2012 11:47 ]
Verwijderd
Heb al een paar maand de One S, bevalt super. Alleen het homebutton probleem is erg irritant, soms is de telefoon onbruikbaar. Was dit op te lossen met een software update?
Verder is de coating trouwens nog steeds perfect bij mij(zwarte versie).
En wat is de beste manier om een backup te maken van al je bestanden op je telefoon?
En wat is de beste manier om een backup te maken van al je bestanden op je telefoon?
Dat zei de technische dienst bij HTC wel. Toen ik een wederantwoord gaf dat het mij echt een hardwarematig probleem lijkt (mijn zus, ook One S, geen last), gaf ze aan dat ik hem ook mocht opsturen. Indirecte bevestiging dat het inderdaad hardwarematig blijkt te zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:47:
Heb al een paar maand de One S, bevalt super. Alleen het homebutton probleem is erg irritant, soms is de telefoon onbruikbaar. Was dit op te lossen met een software update?
http://www.androidplanet....c-one-x-start-in-oktober/
Hopelijk komt JB er voor de One S ook snel! Ben heel erg benieuwd naar Google Now
Hopelijk komt JB er voor de One S ook snel! Ben heel erg benieuwd naar Google Now
Ik denk het wel als we dit moeten geloven:
nieuws: HTC bevestigt komst Android 4.1 voor One X en One S
nieuws: HTC bevestigt komst Android 4.1 voor One X en One S
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
bedankt, maar dat gaat hel;aas niet werken, ik denk dat het niet anders kan dan met de app die ik gepost heb. HTC heeft het gewoon ingebakken. Dus zonder root zal ik locations niet kunnen disablen.
HTC kennende zal het wel even duren voordat de S aan de beurt is, maar ik hoop dat ik het heel erg mis heb.Wouter64 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:45:
http://www.androidplanet....c-one-x-start-in-oktober/
[ Voor 32% gewijzigd door Pinin op 21-09-2012 16:33 ]
www.casarodriguillo.com
Ah, als het zoals met de 4.0.4 update ook een weekje verschil is hoor je me niet klagen[b][message=38968300,noline]
[...]
HTC kennende zal het wel even duren voordat de S aan de beurt is, maar ik hoop dat ik het heel erg mis heb.
Toch nog 1 reactieluuj schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:44:
[...]
De kwaliteit van de coating is volgens mij nu helemaal goed. Ik hoor al een tijdje niemand meer klagen over slechte coating dus neem ik aan dat het gewoon goed is nu. Bij mijn eigen One S heb ik ook geen last van slechte coating
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Ik heb de grijze.. Zijn nog geen problemen mee geweest
De grijze heeft echter een coating die op een iets andere manier is gemaakt.
[ Voor 43% gewijzigd door Xfade op 22-09-2012 01:05 ]
i know, ik antwoordde gewoon even op mn voorgangerXfade schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 00:51:
De grijze heeft echter een coating die op een iets andere manier is gemaakt.
Nadat ik drie weken zonder problemen met mijn One S heb rondgelopen heb ik nu ook last van het homebuttonprobleem
Het begint dermate ernstige vormen aan te nemen dat normaal gebruik nauwelijks mogelijk is. Ik heb het ook niet alleen in gebieden met slechte dekking, ik heb nog geen gemeenschappelijke factor kunnen ontdekken.
Ik moet zeggen dat de berichtgeving wel verwarrend is. Telefonisch contact leerde mij dat HTC op dit moment niet weet wat het probleem veroorzaakt. Ik kan hem dus ook niet ter reparatie opsturen. Dit terwijl ik hier en elders juist lees dat mensen hem ter reparatie hebben moeten opsturen.
Ik moet zeggen dat de berichtgeving wel verwarrend is. Telefonisch contact leerde mij dat HTC op dit moment niet weet wat het probleem veroorzaakt. Ik kan hem dus ook niet ter reparatie opsturen. Dit terwijl ik hier en elders juist lees dat mensen hem ter reparatie hebben moeten opsturen.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
De winkel die hem u heeft verkocht is haast wel verplicht hem aan te nemen voor reparatie. Aangezien de telefoon _niet_ werkt?
Probleem is dat HTC zegt dat reparatie nu geen zin heeft omdat ze niet weten wát er gerepareerd moet worden.
Je mag een deugdelijk product verwachten, dus overleg met de winkel kan nooit kwaad. En als de One S onbruikbaar is dan zal een vergelijkbaar product misschien een oplossing moeten zijn.P_de_B schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:37:
Probleem is dat HTC zegt dat reparatie nu geen zin heeft omdat ze niet weten wát er gerepareerd moet worden.
Ik heb vorige week dinsdag mijn One S ter reparatie aangeboden bij HTC. De klachten die ik had was dat de trilfunctie zeer regelmatig uitviel, en het homebuttonprobleem. Koerier (Dynalogic) kwam deze netjes ophalen op afgesproken tijdstip.
Afgelopen donderdag heb ik de telefoon weer terug ontvangen (hij is bij Dynafix in reparatie geweest). Volgens de reparatiebon is de display module vervangen, wat volgens mij betekent dat er een nieuw scherm in zit. Ik kan nog niet zeggen of het HBp hiermee is opgelost aangezien ik nog niet op de beruchte plaasten ben geweest waar ik dit probleem heb. Wel zie ik een licht kleurverschil ten opzichte van het vorige scherm (nu is wit iets 'grijzer', bij het vorige scherm was het wat 'gelig'). Niks om me zorgen om te maken.
Tot nu toe tevreden over de afhandeling van de reparatie. Telefoon is netjes terug gekomen zonder enige beschadiging. Was vooraf wat sceptisch over Dynafix (vnl. gezien de negatieve ervaringen die ik op internet terug vindt). Maar ze hebben me erg netjes geholpen. Telefoon ben ik in totaal 1,5 week kwijtgeweest.
Afgelopen donderdag heb ik de telefoon weer terug ontvangen (hij is bij Dynafix in reparatie geweest). Volgens de reparatiebon is de display module vervangen, wat volgens mij betekent dat er een nieuw scherm in zit. Ik kan nog niet zeggen of het HBp hiermee is opgelost aangezien ik nog niet op de beruchte plaasten ben geweest waar ik dit probleem heb. Wel zie ik een licht kleurverschil ten opzichte van het vorige scherm (nu is wit iets 'grijzer', bij het vorige scherm was het wat 'gelig'). Niks om me zorgen om te maken.
Tot nu toe tevreden over de afhandeling van de reparatie. Telefoon is netjes terug gekomen zonder enige beschadiging. Was vooraf wat sceptisch over Dynafix (vnl. gezien de negatieve ervaringen die ik op internet terug vindt). Maar ze hebben me erg netjes geholpen. Telefoon ben ik in totaal 1,5 week kwijtgeweest.
Verwijderd
Hier ook het bekende Homescreen button probleem, maar volgens de dame via de de mail, komt er binnen 45 dagen een update die het probleem zou moeten verhelpen. (postdatum 12/9)
Mocht dit niet het geval zijn ga ik weer met HTC contacten en met de phonehouse, want heb alleen geen last van het probleem als de telefoon in WCDMA modus staat, maar dan is het bereik echt heel slecht (dus geen optie). Wordt vervolgd.....maar ik weet wel dat ik niet 1 1/2 jaar zo ga liggen klooien!
En in gebieden met goede ontvangst is er ook geen probleem, fabrieksinstellingen helpt ook niet.
Wat wel vreemd is dat er sommige telefoons ter reparatie opgestuurd worden en sommige moeten wachten op software update ? wat zou het zijn software of hardware matig ?? als het hardware matig is zullen ze wel met een terugroepactie oid moeten komen !!!! en lijkt het me niet dat ze het toestel nog gaan verkopen toch ?
Mocht dit niet het geval zijn ga ik weer met HTC contacten en met de phonehouse, want heb alleen geen last van het probleem als de telefoon in WCDMA modus staat, maar dan is het bereik echt heel slecht (dus geen optie). Wordt vervolgd.....maar ik weet wel dat ik niet 1 1/2 jaar zo ga liggen klooien!
En in gebieden met goede ontvangst is er ook geen probleem, fabrieksinstellingen helpt ook niet.
Wat wel vreemd is dat er sommige telefoons ter reparatie opgestuurd worden en sommige moeten wachten op software update ? wat zou het zijn software of hardware matig ?? als het hardware matig is zullen ze wel met een terugroepactie oid moeten komen !!!! en lijkt het me niet dat ze het toestel nog gaan verkopen toch ?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2012 21:54 ]
Update binnen 45dagen... hmmm zou het JB zijn? Kleine hoop
Waarschijnlijk, voor de One X is de datum oktober dus...superiscch schreef op zondag 23 september 2012 @ 05:01:
Update binnen 45dagen... hmmm zou het JB zijn? Kleine hoop
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Voor de One S ook dan ? JB vindt ik niet zo spannend maar wel het Homescreen problem. Ondertussen ook al contact gezocht met Phonehouse over een evt oplossing van hun kant. Heb nl geen zin om me toestel telkens op te laten sturen. Vreemde is wel dat mijn vrouw (heeft de grijze variant) het probleem totaal niet heeft !?! Dus ik zou echt niet weten wat het probleem veroorzaakt, interressanter is wat het probleem oplost.
Er is trouwens genoeg te vinden over dit probleem en we zijn echt niet de enigste met dit probleem !
Er is trouwens genoeg te vinden over dit probleem en we zijn echt niet de enigste met dit probleem !
Sinds gisteren ook de One S binnen gekregen. Iemand die al een dropbox account had op zijn vorige telefoon (htc desire) en daarna is overgestapt naar de S? Ik krijg die extra 23gb er maar niet bij, die tour meuk heb ik vroeger al eens gedaan dus is niet meer van toepassing.
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
DropBox ff mailen
Ah ok, geen speciale dingen die ik kan doen dus, dan gaan we even contacten!
Iemand die trouwens ook Quick Settings gebruikt? Op mijn Desire had ik deze ook om snel dingen uit en aan te kunnen zetten, maar de meeste knoppen werken niet meer goed, als ik nu iets uit of aan wil zetten ga ik naar de settings zelf binnen de telefoon ipv dat die het meteen uit of aan zet, iemand ideeën?
Iemand die trouwens ook Quick Settings gebruikt? Op mijn Desire had ik deze ook om snel dingen uit en aan te kunnen zetten, maar de meeste knoppen werken niet meer goed, als ik nu iets uit of aan wil zetten ga ik naar de settings zelf binnen de telefoon ipv dat die het meteen uit of aan zet, iemand ideeën?
Zijn er trouwens nog meer mensen wij wie de one S gewoon/ spontaan uitvalt. Een vraag aan HTC bracht me niet veel verder dan dat ik alles van de telefoon moet halen en opnieuw stuk voor stuk laden om te kijken welke app het zou moeten zijn, een nieuwe SIM-kaart moet aanvragen en de accu helemaal moet laten leeglopen. Maw: ze weten het ook niet. Als ik hun raad volg om hun probleem op te lossen via trail en error ben ik zo buiten de garantie :0.
Voor de rest bevalt de One S trouwens erg goed, maar de verrassing of die überhaupt nog wel aan staat als je op het knopje drukt...
Voor de rest bevalt de One S trouwens erg goed, maar de verrassing of die überhaupt nog wel aan staat als je op het knopje drukt...
Ligt aan de Androidversie 4.x.xCasGas schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:00:
Het is 4.0.4..CLB schreef op zondag 23 september 2012 @ 15:26:
[...]
Ligt aan de Androidversie 4.x.xDaar kan/mag het niet meer
Hmm, dan moet je voor elk onderdeel een icoon neerzetten (die ze wel vanuit de widgets aanbieden?)..
*zucht*
Ik gebruik deze: Google Play: Settings ExtendedCasGas schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:00:
Beetje JB-style
Zelf gebruik ik deze: https://play.google.com/s...0aWZpY2F0aW9uVG9nZ2xlIl0.CasGas schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:00:
Hij heeft 2 verschillende balken die je kan gebruiken, meeste toggles werken, en ook grotendeels aan te passen.
Deze gebruik ik ook, geen problemen mee gehad, alle toggles die ik gebruik werken prima! Miste deze feature al van mn LG O2X, maar ben blij dat deze app dat goed oplost.TerrorKiwi schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:39:
[...]
Zelf gebruik ik deze: https://play.google.com/s...0aWZpY2F0aW9uVG9nZ2xlIl0.
Hij heeft 2 verschillende balken die je kan gebruiken, meeste toggles werken, en ook grotendeels aan te passen.
Eens testen, die dat ik gebruikt heeft een max aantal icoontjes en ik heb er 2 te kortTerrorKiwi schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:39:
[...]

problemen die ik met notification toogle ervaar zijn de volgende:TerrorKiwi schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:39:
[...]
- hij start niet altijd op met de boot van mijn toestel.
- in het begin staan zaken die aan staan toch op grijs terwijl ze als actief horen te staan (blauw (in het geval van mijn voorkeuren)), door er een keertje op te drukken staat de kleur dan ook weer zoals het hoort (actief/niet actief).
niet ideaal (voor mij).
Op het eerste zicht ziet het er niet slecht uit vind ik. Dat van die kleuren is makkelijk op te lossen toch. Ik reboot mn gsm bijna nooit, dus van het eerste heb ik geen probleem.aardbeix15 schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:24:
[...]
problemen die ik met notification toogle ervaar zijn de volgende:
- hij start niet altijd op met de boot van mijn toestel.
- in het begin staan zaken die aan staan toch op grijs terwijl ze als actief horen te staan (blauw (in het geval van mijn voorkeuren)), door er een keertje op te drukken staat de kleur dan ook weer zoals het hoort (actief/niet actief).
niet ideaal (voor mij).
Vind de look van Settings Extended wel mooier...
Wat missen jullie precies aan de instellingen van de standaard dan?
Je kunt uit de notification bar naar instellingen, en daar heb je gelijk een paar toggles... Zijn jullie anders gewend?
Je kunt uit de notification bar naar instellingen, en daar heb je gelijk een paar toggles... Zijn jullie anders gewend?
Ik heb eens Power Toggles geinstalleerd. Deze zal het worden voor mij
Iedeaal van hoeveelheid toggles, mooie look en makkelijk te bedienen.
Ik vind het makkelijk om snel sommige dingen te kunnen aanpassen, Notificatiebar naar beneden swypen en ik kan direct aan alles, Wifi - 3G - GPS - Volume aanpassen (stil/vib/gewoon, maar ook gewoon wat stiller zetten), idem voor helderheid, BT etc.MikeyMan schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:33:
Wat missen jullie precies aan de instellingen van de standaard dan?
Verwijderd
Even een vraag over het homescreen button probleem
Welke provider hebben jullie? ben benieuwd of het bij verschillende providers is of alleen bij Vodafone
Welke provider hebben jullie? ben benieuwd of het bij verschillende providers is of alleen bij Vodafone
Ik heb Tele2 (T-mobile netwerk) maar ik heb nergens last van. Ik heb sowieso geen problemen met m'n One S. Heb de zwarte versie, maar heb geen chipping problemen, en geen HB probleem. Het enige dat ik nog wel eens heb is dat in mn broekzak de powerbutton ingedrukt wordt en de telefoon dus opniew opstart.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:45:
Even een vraag over het homescreen button probleem
Ik zit op vodafone maar ik heb een unbranded S4 en nergens last van
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Zelf nu een kleine week in het bezit van een z520e icm Vodafone abonnement. Ze zijn er dus nog wel in Nederland! De Phonehouse had eerst een (blauw/grijze) z560e geleverd en wisten 'niets' van verschillende processoren. Keurig opgelost en vervangen door een (zwarte) z520e.
Tot nu toe echt een top toestel
En wow wat is dat ding snel!
Ik kom van een HTC Desire af. Het enige 'wennen' is dat het scherm iets minder scherp lijkt.
Verder absoluut geen probleem met het 'homebutton probleem' (HBp). Mail ophalen en verzenden werkt ook allemaal als een speer (POP, Outlook, gmail etc.).
Bij aanschaf wel meteen een update gedaan naar de laatste software versies (Sense en Android).
Vooraf was ik erg sceptisch over mijn recent aangeschafte nieuwe toestel. Ik zag de spreekwoordelijke bui al hangen na het lezen van diverse 'problemen' over de One S in dit topic. Gelukkig dat er ook One S'jes zijn die wel goed werken. Kortom, voor mij alle lof over dit toestel.
Tot nu toe echt een top toestel
Ik kom van een HTC Desire af. Het enige 'wennen' is dat het scherm iets minder scherp lijkt.
Verder absoluut geen probleem met het 'homebutton probleem' (HBp). Mail ophalen en verzenden werkt ook allemaal als een speer (POP, Outlook, gmail etc.).
Bij aanschaf wel meteen een update gedaan naar de laatste software versies (Sense en Android).
Vooraf was ik erg sceptisch over mijn recent aangeschafte nieuwe toestel. Ik zag de spreekwoordelijke bui al hangen na het lezen van diverse 'problemen' over de One S in dit topic. Gelukkig dat er ook One S'jes zijn die wel goed werken. Kortom, voor mij alle lof over dit toestel.
@ Sqeek, je leest de problemen. De meeste mensen hebben die problemen niet.
Dat HBP, lijkt mij echt gruwelijk irritant. afkloppen maar ik heb er geen last van.
edit: t-mobile, regio hoofddorp
Dat HBP, lijkt mij echt gruwelijk irritant. afkloppen maar ik heb er geen last van.
edit: t-mobile, regio hoofddorp
[ Voor 9% gewijzigd door Pinin op 25-09-2012 09:17 ]
www.casarodriguillo.com
Ik had het probleem zowel op Mobile Vikins (Base dacht ik) en Proximus.
Volgens mij denken de meeste mensen dat de operator er iets mee te maken heeft omdat ze op dezelfde plaats verschillend gedrag waarnemen met verschillende operatoren.
Ik vermoed dat echter de signaalsterkte er mee te maken heeft, en die scheelt ook per operator.
Volgens mij denken de meeste mensen dat de operator er iets mee te maken heeft omdat ze op dezelfde plaats verschillend gedrag waarnemen met verschillende operatoren.
Ik vermoed dat echter de signaalsterkte er mee te maken heeft, en die scheelt ook per operator.
Idem. Sizz trouwens, welke via Voda gaat.rajackar schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:04:
Ik zit op vodafone maar ik heb een unbranded S4 en nergens last van
Er is een app voor wat MikeyMan wil. Is een paar pagina's geleden genoemt.
Ik ben van plan om de One S te kopen (als de Desire HD omruilactie niks wordt). Lees hier een aantal dingen over verschillende versies (Z520e / Z560e) en dat deze wat verschillende hardware hebben. Als ik een post op XDA mag geloven heeft de Z560e de S3 MSM8260 en de Z520e de S4 MSM8260A.
Heb gekeken om deze bij PDAshop te bestellen en zie daar in de specs staan: Qualcomm Snapdragon S4.
Weet iemand of deze shop inderdaad de goede versie uitleverd?
Of waar kunnen zij aan het doosje zien welke versie dit is zodat ik dat kan navragen.
Wil met een nieuwe telefoon natuurlijk wel de goede versie hebben
Heb gekeken om deze bij PDAshop te bestellen en zie daar in de specs staan: Qualcomm Snapdragon S4.
Of waar kunnen zij aan het doosje zien welke versie dit is zodat ik dat kan navragen.
Ik heb contact gehad met HI. Zij hebben ook aangegeven dat het nu geen zin heeft om hem op te halen voor reparatie. Ze hebben op basis van mijn verhaal een klacht aangemaakt waarop ik binnen 5 werkdagen bericht zou moeten krijgen.P_de_B schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:42:
Nadat ik drie weken zonder problemen met mijn One S heb rondgelopen heb ik nu ook last van het homebuttonprobleemHet begint dermate ernstige vormen aan te nemen dat normaal gebruik nauwelijks mogelijk is. Ik heb het ook niet alleen in gebieden met slechte dekking, ik heb nog geen gemeenschappelijke factor kunnen ontdekken.
Het valt me overigens op dat het probleem zich soms ook net even anders voordoet. Ik voel aan de trilfunctie dat er een button wordt ingedrukt, maar ik ga niet terug naar het homescherm. De toetsen zijn dan wel alle geblokkeerd. De telefoon dan even kort in standby zetten met de powertoets en weer terughalen lost het dan wel weer op.
En als je de search had gebruikt, had je gezien dat het vaker besproken was...schaapiej schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:04:
Ik ben van plan om de One S te kopen (als de Desire HD omruilactie niks wordt). Lees hier een aantal dingen over verschillende versies (Z520e / Z560e) en dat deze wat verschillende hardware hebben. Als ik een post op XDA mag geloven heeft de Z560e de S3 MSM8260 en de Z520e de S4 MSM8260A.
Staat gewoon op het doosje en je kan hem ook altijd nog terugsturen als je dat wil.
Misschien is het handiger als dit soort info in de TS staat.CLB schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:16:
[...]
En als je de search had gebruikt, had je gezien dat het vaker besproken was...
Staat gewoon op het doosje en je kan hem ook altijd nog terugsturen als je dat wil.
Dan hoeft het niet meer in het topic gevraagd te worden
Niemand leest de TS's meer tegenwoordig is mn ervaring en je kunt me ook gewoon DM'en.
Maargoed, zoeken op s4 zou natuurlijk wel een idee zijn ook, en dat wordt ook zeer weinig gedaan...
Hier een groot topic over het homebutton probleem: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1679649
Er staat ook in hoe je de homeknop uit kan schakelen en kan remappen op een andere knop. Niet de ideale oplossing maar je hebt er hier na geen last meer van.
Er staat ook in hoe je de homeknop uit kan schakelen en kan remappen op een andere knop. Niet de ideale oplossing maar je hebt er hier na geen last meer van.
??? klinkt dubieus323 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:43:
Ik kreegn update van een applicatie voor de sim hebben jullie die ook gehad
www.casarodriguillo.com
Hebben meer mensen vandaag een 'SIM Customization' (192KB v4.0.451573) gepushed gekregen? Op Google kan ik deze update nergens terugvinden.
Ik heb een unbranded toestel met een Vodafone SIM kaart.
EDIT: Waarschijnlijk dezelfde update waar "323" het ook over heeft...
EDIT 2: Dit is de enige andere referentie die ik op het moment kan vinden: http://www.android-hilfe....63-sim-customization.html. Nu is mijn Duits niet al te best, maar ook daar zie ik niet echt een duidelijk antwoord.
EDIT 2: Dit is de enige andere referentie die ik op het moment kan vinden: http://www.android-hilfe....63-sim-customization.html. Nu is mijn Duits niet al te best, maar ook daar zie ik niet echt een duidelijk antwoord.
[ Voor 45% gewijzigd door ShadowLord op 25-09-2012 14:19 ]
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Ik kreeg deze update ook.ShadowLord schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:13:
Hebben meer mensen vandaag een 'SIM Customization' (192KB v4.0.451573) gepushed gekregen? Op Google kan ik deze update nergens terugvinden.
Ik heb deze ook binnen gekregen.ShadowLord schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:13:
Via google kwam ik niet verder dan een website in het Spaans waar iemand ook alleen vraagt of iemand weet wat het is
Link naar de site
Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.
"HB probleem" heb ik laatste tijd weer last van, Bijna altijd als hij overschakelt naar GSM of edge.
Zit trouwens bij Vodafone
Zit trouwens bij Vodafone
Info opgevraagd van deze update: Omschrijving: SIMkaart wissel notificatie fix
Deze app helpt je instellingen aan te passen en APN instellingen in te voeren als de SIMkaart is vervangen.
Deze app helpt je instellingen aan te passen en APN instellingen in te voeren als de SIMkaart is vervangen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Wat is je bron? En is het dan verstandig deze update te installeren?MeNTaL_TO schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:57:
Info opgevraagd van deze update: Omschrijving: SIMkaart wissel notificatie fix
T-Mobile hier en ook die update gekregen (unbranded toestel), eerst maar eens kijken wat het precies is, het ziet er "raar" uit moet ik zeggen..
[ Voor 7% gewijzigd door CasGas op 25-09-2012 15:27 ]
Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.