Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MikeyMan schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:42:
Iemand nog enig idee hoe er tussen de vensters in de browser gewisseld kan worden zonder naar het menu te gaan?

Dit werd als nieuw aangemerkt in sense 4.1, op een van de vorige pagina's...
Er staat gewoon een kop "Tabbladen" bij bovenin, tussen de adresbalk en de menuknop voor de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

J0YR1D3R schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:01:
[...]

Er staat gewoon een kop "Tabbladen" bij bovenin, tussen de adresbalk en de menuknop voor de browser.
Ah... Dat schiet nog niet zo op...

Had meer iets gehoopt in de zin van een two/three-finger swipe oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
MikeyMan schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:09:
[...]
Ah... Dat schiet nog niet zo op...
Probeer Chrome eens, bevalt mij erg goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan binnenkort een HTC one S te kopen, maar nu weet ik het helemaal niet meer.

Koop ik nu best gewoon een grijze versie om de coating problemen te vermijden, of heeft HTC dit opgelost?

Verder las ik nog iets over problemen met Redcoon (iets ivm Britse versie). Is hier iets van aan? Want het prijsverschil is er toch.

Alvast bedankt

Matthias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:21
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:46:
Ik ben van plan binnenkort een HTC one S te kopen, maar nu weet ik het helemaal niet meer.

Koop ik nu best gewoon een grijze versie om de coating problemen te vermijden, of heeft HTC dit opgelost?

Verder las ik nog iets over problemen met Redcoon (iets ivm Britse versie). Is hier iets van aan? Want het prijsverschil is er toch.

Alvast bedankt

Matthias
Volgensmij zijn de coatingproblemen onderhand wel opgelost. Bij mijn HTC One S van ongeveer 1.5 week geleden heb ik er totaal geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En een importtoestel maakt ansich niet uit...
Alhoewel je misschien geen Nederlands kunt instellen, updates later krijgt en een S3 versie krijgt = langzamer!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er bepaalde internetwinkels waar je zekerheid hebt of je de s4 versie hebt? Of is het aangeraden eerst te winkel te contacteren met de vraag welke versie ze verkopen (adhv serienummer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat op de buitenkant van het One S doosje: Model: Z520e = S4 & Model: Z560e = S3, mailen kan altijd :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, hartelijk bedankt voor de antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:50
Zo, mijn Vodafone-branded One S is vanavond voorzien van een 'doorsnee' CID (HTC__E11) en de hier geposte RUU van Android 4.0.4. In elk geval die stomme Vodafone logo's kwijt met opstarten en voortaan de updates netjes via HTC :p

Aan CID 11111111 heb ik me nog niet gewaagd, had ik toch nog even te veel vraagtekens bij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ik heb:
- Unbranded HTC One S
- met RUU 2.21

Ik ga vanavond:
- SD format doen
- en dan RUU 2.31

Goed idee? Dan heb ik een volledig schoon toestel met de laatste updates.
Als ik daarna een master reset zou doen, blijf ik dan op dezelfde versies zitten?
(Las laatst iets over 'hboot' versie? Wat is dat precies?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:49

rajackar

Blood Minister

Victorio schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:03:
Ik heb:
- Unbranded HTC One S
- met RUU 2.21

Ik ga vanavond:
- SD format doen
- en dan RUU 2.31

Goed idee? Dan heb ik een volledig schoon toestel met de laatste updates.
Als ik daarna een master reset zou doen, blijf ik dan op dezelfde versies zitten?
(Las laatst iets over 'hboot' versie? Wat is dat precies?)
Je hoeft alleen de RUU te draaien. Dan zit je op de juiste versie (inclusief hboot) en kun je de updates van HTC in de toekomst gewoon weer krijgen. Je hoeft dus zeker niet je SD te formatteren of iets dergelijks.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:22

Kiwi

Gadgetfreak

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:15:
Zijn er bepaalde internetwinkels waar je zekerheid hebt of je de s4 versie hebt? Of is het aangeraden eerst te winkel te contacteren met de vraag welke versie ze verkopen (adhv serienummer)?
Bij Coolblue zeggen ze in ieder geval de S4 versie (de goede dus) te verkopen.
Van wat ik hier lees is dat ook nog eens een heel goede webshop! (Wel wat duurder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
rajackar schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:06:
[...]
Je hoeft alleen de RUU te draaien. Dan zit je op de juiste versie (inclusief hboot) en kun je de updates van HTC in de toekomst gewoon weer krijgen. Je hoeft dus zeker niet je SD te formatteren of iets dergelijks.
Weet ik, maar ik wil denk ik gewoon even een compleet leeg toestel als ik toch opnieuw ga installeren... ;) Volgens mij staat er een hoop onnodige meuk op m'n SD (van oude apps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:09
Victorio schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:55:
[...]

Weet ik, maar ik wil denk ik gewoon even een compleet leeg toestel als ik toch opnieuw ga installeren... ;) Volgens mij staat er een hoop onnodige meuk op m'n SD (van oude apps).
Via Expansys kreeg ik enkele weken geleden al een S3. Deze heb ik teruggestuurd en via pdashop (coolblue) een S4-versie gekregen. Expansys heeft een nederlandse site, maar levert vanuit de UK (levering duurt ook iets langer). Misschien worden in de UK wel S3-versies geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:16
Victorio schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:55:
[...]

Nutteloze mapjes verwijder ik gewoon via de PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerrorKiwi schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:48:
[...]

Bij Coolblue zeggen ze in ieder geval de S4 versie (de goede dus) te verkopen.
Van wat ik hier lees is dat ook nog eens een heel goede webshop! (Wel wat duurder)
Bedankt, dan ga ik die vandaag nog halen.

*knip*

Offtopic, hoort niet in dit topic thuis!

[ Voor 29% gewijzigd door Bullet NL op 04-09-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uittenbogaard
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 16:03
Ha mensen, ik heb sinds kort ook een HTC One S. Ik heb het probleem dat mijn telefoon eventuele berichtjes pas laat zien (en een melding geeft) zodra ik het scherm aan doe. Het lijkt dus wel alsof hij pas gaat kijken naar berichten zodra ik hem uit standby haal.

Voxer en Whatsapp hebben hier blijkbaar last van. Ik heb het net getest met een vriend, ook een paar minuten gewacht of het berichtje binnen zou komen. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:50
Wifi-instellingen op 'Hoge prestaties' zetten ? Of zit je via 3G geconnect ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uittenbogaard
Heb beiden geprobeerd. Ik zal even de hoge prestaties proberen, maar ik kreeg de berichten ook niet direct binnen over 3G/HSDPA. Prima bereik verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:31

icecreamfarmer

en het is

Geef of een duidelijke en onderbouwde reactie of reageer helemaal niet.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 04-09-2012 12:22 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uittenbogaard
...Ziggo? Ik weet niet of dat een nuttige bijdrage hoort te zijn aan de conversatie, en als dat wel zou moeten zijn dan volg ik je niet. Ik heb hier overigens geen Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Uittenbogaard schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:51:
Ha mensen, ik heb sinds kort ook een HTC One S. Ik heb het probleem dat mijn telefoon eventuele berichtjes pas laat zien (en een melding geeft) zodra ik het scherm aan doe. Het lijkt dus wel alsof hij pas gaat kijken naar berichten zodra ik hem uit standby haal.

Voxer en Whatsapp hebben hier blijkbaar last van. Ik heb het net getest met een vriend, ook een paar minuten gewacht of het berichtje binnen zou komen. Heeft iemand een idee?
Lees even het topic door of gebruik de zoek functie. Hier heb ik ook meerdere malen over gepost. "Beste WiFi prestaties" aan zetten is de oplossing voor als je op WiFi zit, echter slurpt dit (naar mijn mening) veel batterij. Ikzelf zet WiFi handmatig aan als ik het echt nodig heb (thuis), via 3G krijg ik direct de notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:31

icecreamfarmer

en het is

Had een vraagteken moeten plaatsen maar zowel thuis als op fora lees ik dat mensen met ziggo last hebben van vertraagde whatsapp berichten.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uittenbogaard
Victorio schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:24:
[...]

Lees even het topic door of gebruik de zoek functie. Hier heb ik ook meerdere malen over gepost. "Beste WiFi prestaties" aan zetten is de oplossing voor als je op WiFi zit, echter slurpt dit (naar mijn mening) veel batterij. Ikzelf zet WiFi handmatig aan als ik het echt nodig heb (thuis), via 3G krijg ik direct de notificaties.
Thanks. Ik heb inderdaad geprobeerd te zoeken in dit topic, blijkbaar niet goed gezocht. Het klopt dat ik alles direct krijg als ik de instellingen voor WiFi op hoge prestaties zet. Echter blijft het probleem aanhouden met WiFi uitgeschakeld, en dan heb ik gewoon HSDPA/3G.

Edit: Ik was iets te vlot. Misschien een bugje, maar hij ontvangt alles prima op 3G, maar dan moet je wel het eerste bericht "zelf" ontvangen door het scherm aan te zetten. Dit is na het uitschakelen van WiFi. Daarna krijg ik alles wel netjes binnen. Alsof hij blijft hangen in de energiezuinige staat van WiFi (wat ik overigens ook vreemd vind, je wilt toch ook gewoon je berichtjes binnenkrijgen als je WiFi gebruikt..?)

[ Voor 22% gewijzigd door Uittenbogaard op 04-09-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:57

TommyGun

Stik er maar in!

Nu we het toch over Whatsapp hebben; regelmatig ontvang ik de berichtjes pas wanneer ik de telefoon inschakel (vanuit standby stand). Waarom is dat? Ontvangsttijd is dan wel eerder dan dat ik 'm binnen heb gekregen. Controleert 'ie niet constant op nieuwe berichten?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uittenbogaard
Lees mijn bericht, precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Owja.

Ik kan niet echt zeggen of het een WiFi / 3G iets is... vervelend is het wel.

Bespaar modus staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Onder mobiel netwerk zouden de notificaties gewoon direct binnen moeten komen.

Controleer eens in je Accu, Geschiedenisdetails of je mobiel netwerk signaal vlak daarvoor wel of niet aanwezig was. Wie weet kreeg je pas weer verbinding bij het inschakelen, waarna de berichtjes ook toen pas binnen kwamen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ook hier (en bij kennissen vrienden) met ziggo deze "problemen" met vertraagde whatsappies.

De trigger komt vaak van bijv. een internetactiviteit

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhyrox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-03 16:11
Ik heb sinds gisteren last dat mijn capacitive buttons allemaal niet werken. De telefoon verder werkt prima, maar als ik op de buttons onder het scherm druk gebeurt er niets. Na een herstart was het (tijdelijk) verholpen. Nu treedt het soms nog op, maar is paar seconden tot minuten later weer weg.
Is dit een soort zelfde probleem als de Home button bug? En is er iets van een fix voor?

Verder ben ik heel tevreden over de mobiel, alleen als de buttons niet werken mis je wel wat.

Heb een Z520e model T-mobile branded (niet geroot). Dus zit nog niet op de nieuwste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Victorio schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:01:
Onder mobiel netwerk zouden de notificaties gewoon direct binnen moeten komen.

Controleer eens in je Accu, Geschiedenisdetails of je mobiel netwerk signaal vlak daarvoor wel of niet aanwezig was. Wie weet kreeg je pas weer verbinding bij het inschakelen, waarna de berichtjes ook toen pas binnen kwamen...?
Als ik 'm uit standby haal dan zie ik dat er dan pas verbinding wordt gemaakt inderdaad.

Terwijl WiFi gewoon aan staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:52
Pinin schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:19:
Ook hier (en bij kennissen vrienden) met ziggo deze "problemen" met vertraagde whatsappies.

De trigger komt vaak van bijv. een internetactiviteit
Van dit probleem heb ik geen last: notificaties komen gewoon binnen als mijn telefoon op standby staat (ongeacht of ik verbonden ben via Wi-Fi (T-Mobile Online) of via 2G/3G (Hi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:02
rclahsen schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:28:
[...]

Van dit probleem heb ik geen last: notificaties komen gewoon binnen als mijn telefoon op standby staat (ongeacht of ik verbonden ben via Wi-Fi (T-Mobile Online) of via 2G/3G (Hi).
Hier doet dit probleem zich wel voor via Wi-Fi (Ziggo), zowel op de 2.21 als de 2.31 RUU. :'(

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
TommyGun schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:24:
[...]

Als ik 'm uit standby haal dan zie ik dat er dan pas verbinding wordt gemaakt inderdaad.

Terwijl WiFi gewoon aan staat...
Je moet 'wifi ingeschakeld laten in de slaapstand' op altijd zetten in instellingen)wifi)geavanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Staat al zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Fredi schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:58:
[...]
Je moet 'wifi ingeschakeld laten in de slaapstand' op altijd zetten in instellingen)wifi)geavanceerd.
+ het vinkje 'Beste WiFi prestaties' volgens mij. Dan zou je altijd een actieve WiFi verbinding moeten houden, en de notificaties moeten krijgen.

Ik ga dit deze week nog maar eens goed testen... Heb de afgelopen weken gemerkt dat ik - met alleen WiFi aan als ik het nodig heb - precies 2 dagen met m'n accu doe. Eens kijken of dat met WiFi elke avond continue aan gaat afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Hier gaat de batterij wel goed naar de 2.31 update.

Uptime: 1d16u11m41s
Scherm: 2u34 actief
WIFI: 21u actief (gaat uit als ik slaap)
Daarmee whats app ik vaak en bekijk ik twitter, tapatalk en mn mails regelmatig. Ook wat surfen naar nieuwssites en tweakers.

Batterij nu nog 35%... Ik ben tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Victorio schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:27:
[...]

+ het vinkje 'Beste WiFi prestaties' volgens mij. Dan zou je altijd een actieve WiFi verbinding moeten houden, en de notificaties moeten krijgen.

Ik ga dit deze week nog maar eens goed testen... Heb de afgelopen weken gemerkt dat ik - met alleen WiFi aan als ik het nodig heb - precies 2 dagen met m'n accu doe. Eens kijken of dat met WiFi elke avond continue aan gaat afnemen.
http://forums.androidcent...st-wi-fi-performance.html

Ik heb eigenlijk nog niet echt gelet op de accuduur sinds de nieuwe RUU, maar ben verder ERG tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk naar ongeveer 3 maanden(!) heb ik mijn (2de) beats headset binnen.
Lekkere 2 weken van Vodafone.

Mocht je hem nog niet ontvangen hebben raad ik je aan om te mailen naar info@exclusively.nl samen met je IMEI. Het kan namelijk zo zijn dat hij niet in het systeem staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Ik heb nu ook na "maar" 2 weken wachten mij Beats oortjes binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hebben er nog meer mensen het probleem dat de camera's niet werken in skype?

Verwijderd

Heb m'n htc one s nu enkele dagen, maar ik krijg het geluid "wanneer je het volume aanpast met de knoppen van het toestel" niet af, vind het nergens terug bij de instellingen.
Iemand een idee?

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:34
Na 2 maanden probleemloos gebruik nu helaas ook het homescreenbutton probleem.
Is hier al een oplossing voor?

• JBSDM
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:23
Vanaf nu ook de trotse eigenaar van een One S, vanochtend opgehaald met abbonementsverlenging in de vodafone winkel:) erop aangedrongen dat ik de 520e kreeg uiteraard:) gelukkig hadden ze er nog 1!
Eerste indruk, lekker snel en Sense bevalt me ook goed(had hiervoor Touchwiz).
Nu hopen dat ik niet met problemen komt te zitten:)

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:48

Trouble

Everything is awesome

Ik kwam er net achter dat er op mijn scherm best wel veel kleine krasjes zitten - helemaal in vergelijking met mijn HTC Hero, die nog altijd! krasloos is. Ik zie er niets van tijdens het gebruiken, maar ik vind het echt wel zonde. Als ik dit had geweten dan had ik een screenprotector gekocht :{

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• superiscch
Klopt het dat we BUMP niet kunnen gebruiken op de One S omdat die geen NFC chip heeft?

Ik heb het nog niet kunnen testen omdat niemand in mn directe omgeving een smartphone heeft... :)

[ Voor 59% gewijzigd door superiscch op 06-09-2012 20:48 ]

• Victorio
Zojuist ook maar even m'n Telefoongeheugen gewist en de 2.31 RUU gedraaid, apps er weer op en draaid prima allemaal.

Behalve de NU.nl app, ik merkte de laatste dagen al dat die geen foto slideshows meer toont... scherm blijft zwart als ik foto's wil bekijken bij een artikel. Meer mensen last van? :/

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
superiscch schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:41:
Klopt het dat we BUMP niet kunnen gebruiken op de One S omdat die geen NFC chip heeft?

Ik heb het nog niet kunnen testen omdat niemand in mn directe omgeving een smartphone heeft... :)
Brought to life by Bump Technologies, Inc., a Top Developer on the Android Market, the team has created a masterpiece in the form of the Bump app and have truly brought about the feeling of owning an NFC enabled device to all non-NFC users.
utfs ;)

Hier kan je ongeveer wel uit opmaken hoe ze dit laten werken.

[ Voor 6% gewijzigd door RobertJ op 06-09-2012 23:24 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizar dat ik dan bump to pc niet kan doen... Eens verder zoeken :-)

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Bump net ff geprobeerd, werkt best grappig... handig voor als je te lui bent om je datakabel te pakken... enige reservering die ik heb is dat de foto's natuurlijk wel via de server van Bump gaan. Wel een voordeel dat je op de pc geen software hoeft te installeren.

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 07-09-2012 09:14 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus bij jou lukt het wel om maar de pc te bumpen? Straks nog eens opnieuw proberen. Misschien eens goed schudden met de gsm en met andere kant tikken op spatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Werkt hier goed ja, je moet echt met je telefoon in de hand op de spatiebalk meppen :P ik deed eerst ook met 1 hand schudden en met de andere op spatie drukken maar dat werkt echt niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 07-09-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen zin om mn spatiebalk kapot te meppen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik heb ook altijd gebumbt met de paypal app, zonder nfc dus

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:07:
Ik heb geen zin om mn spatiebalk kapot te meppen :-)
klein tikje is voldoende hoor, gewoon met de telefoon in je hand op de spatiebalk tikken terwijl je op https://bu.mp zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Ik heb nu het aanbod van HTC Nederland om mijn toestel te vervangen ivm het home button issue. Ik heb het toestel nog niet één keer aangeboden ter reparatie. Lijkt mij toch dat de evt. software fixes die er zijn/komen het hardware falen moeten maskeren.

Ik ga er op in als ik 100% zekerheid heb dat ik een S4-processor terugkrijg.

Ik heb een zwarte unbranded HTC One S met de laatste stock firmware 2.3.1., serienummer SH24TW######

[ Voor 15% gewijzigd door aardbeix15 op 07-09-2012 11:09 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
aardbeix15 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:03:
Ik heb nu het aanbod van HTC Nederland om mijn toestel te vervangen ivm het home button issue. Ik heb het toestel nog niet één keer aangeboden ter reparatie. Lijkt mij toch dat de evt. software fixes die er zijn/komen het hardware falen moeten maskeren.

Ik ga er op in als ik 100% zekerheid heb dat ik een S4-processor terugkrijg.

Ik heb een zwarte unbranded HTC One S met de laatste stock firmware 2.3.1., serienummer SH24TW######
Dat is op zich goed nieuws en netjes van HTC dat ze het probleem blijkbaar onderkennen?

Persoonlijk zou ik best eens een S3 willen proberen... is die nu echt anders in gebruik? (Merkbaar warmere accu, kortere accuduur?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 2.31 update is er nog niet voor de S3, dus dat is al een verschil :-)

Straks nog eens proberen te bumpen. Hou je je best recht of plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf133
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 14:51
Ik ben sinds een paar dagen ook in het bezit van een One S, dit is voor het werk en ik gebruik een Exchange server om mijn mails, calender en tasks te syncen. Nu is mijn agenda gedeeld met een aantal collega's. Ik weet dat het mogelijk is om een paar agenda entries private te houden, hoe is dit te doen op de one s?

Alvast bedankt

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Victorio schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:02:
[...]

Dat is op zich goed nieuws en netjes van HTC dat ze het probleem blijkbaar onderkennen?

Persoonlijk zou ik best eens een S3 willen proberen... is die nu echt anders in gebruik? (Merkbaar warmere accu, kortere accuduur?)
ik niet, da's gewoon verouderde architectuur
http://getandroidstuff.co...snapdragon-s3-benchmarks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

HTC stelt nu voor om het scherm te vervangen, dat zou volgens hun de oplossing moeten zijn. Dan zit het toch in de shielding van de knoppen... ik ben akkoord gegaan, morgen wordt het toestel opgehaald en dan gaan we zien..

omruilen was ook een optie, echter dan kon ik alleen de S3 krijgen, dus nu toch maar zo.

aan de ticketinfo te zien gaat i naar DynaFix, daar hoor ik niet al te goede verhalen over. Echter de opdracht is nu het scherm te vervangen, niet om maar zelf uit te zoeken hoe het hbp te verhelpen is. Ik hoop er iig het beste van.

Op de bon 'VIP repair Bjorn/Carlo' :?

[ Voor 47% gewijzigd door aardbeix15 op 07-09-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Klinkt goed, ben benieuwd of hij zonder beschadigingen terug komt en of het de oplossing is. Een nieuwe behuizing lost niets op iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Chaoss schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:40:
[...]

klein tikje is voldoende hoor, gewoon met de telefoon in je hand op de spatiebalk tikken terwijl je op https://bu.mp zit
Het is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Even iets anders; ik kwam net dit tegen op Groupon: http://www.groupon.be/dea...deal/Power-To-Go/10185803

Mijn interesse gaat naar deze: iSquare 3600

Kenmerken:
Output voltage: 5V/ 500mA
Input voltage: 5V/ 1000mA
Levensduur: groter dan 500 keer laden
Accutype: li-polymeer batterij
Capaciteit: 3600mAh / 5V
Min./max. temperatuur: van -10°C tot +45°C
Afmetingen: 85mm x 61mm x 13mm
Gewicht: 1105 gram
Ledstatus: verschillend signaal bij: <35%, 35%-70%, 70%-100%
Laadtijd: 4-5 uur
Wordt geleverd met aansluitingen voor: iPod/iPhone, Blackberry, HTC, Motorola, LG, Sony Ericsson, Samsung, PSP, Nokia, DSL/DSi/3DS, PSP, mini-USB en micro-USB
Beschikbaar in roze of zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Tijdens het bellen kan ik mijn scherm niet gebruiken. Hij gaat continu uit/aan. Het opzoeken van een nummer is moeilijk, het opzetten van een conference call onmogelijk. Als ik word gebeld is alles onmogelijk, omdat hij dan gelocked blijft en dat kom je er nooit in met een knipperend scherm.

Heb ik pech, of is het een product eigenschap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 21:08
PWM schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 22:02:
Tijdens het bellen kan ik mijn scherm niet gebruiken. Hij gaat continu uit/aan. Het opzoeken van een nummer is moeilijk, het opzetten van een conference call onmogelijk. Als ik word gebeld is alles onmogelijk, omdat hij dan gelocked blijft en dat kom je er nooit in met een knipperend scherm.

Heb ik pech, of is het een product eigenschap?
ik denk dat je echt een telefoon uit een slechte batch hebt gekregen
al ben ik niet 100% tevreden met m'n one s, heb ik deze problemen niet

als je tijd & de mogelijkheid hebt, maak dan een filmpje voor ons en voor htc.

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBSDM
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:23
Ik heb als ik wifi aan heb staan(thuis zit ik op WIFI maar zet het niet uit als ik het huis uit ga) dan blijft die maar scannen naar netwerken en krijg ik er ook al meldingen van als die wat gevonden heeft... is die uit te schakelen? Heb al in de instellingen gekeken maar kan niks vinden...(het gaat niet om open netwerken)

Is dit een Sense iets of een Android iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
JBSDM schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:22:
Ik heb als ik wifi aan heb staan(thuis zit ik op WIFI maar zet het niet uit als ik het huis uit ga) dan blijft die maar scannen naar netwerken en krijg ik er ook al meldingen van als die wat gevonden heeft... is die uit te schakelen? Heb al in de instellingen gekeken maar kan niks vinden...(het gaat niet om open netwerken)

Is dit een Sense iets of een Android iets...
Hier heeft niet iedereen last van na het installeren van de (OTA) update naar 4.0.4 toch? Ikzelf niet in ieder geval, na de 2.31 RUU.

Om geen last te hebben van deze bug zou je Y5 Battery Saver kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Google account synchronisatie

Waar kan ik vinden wat al deze vinkjes precies doen? (Internet, Google Foto's, Auto uploaden...? :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een paar dagen geleden mijn one s binnengekregen, ik had hem besteld bij 4launch. ik ben er vrij zeker van dat deze een s4 processor heeft, cpu klok zou hiervoor 1,5ghz moeten zijn en voor s3 1,7ghz, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Mijn zus heeft net als ik ook een One S (S4) en die heeft momenteel last van een issue dat de telefoon automatisch op vliegtuigmodus springt en gewoon niet van af wil. Als je er op klikt (on-button bij instellingen) gebeurt er gewoon niets. Er wordt geen touch waargenomen op die button, alsof je er niet op kan klikken. Rest van het touchscreen en dergelijke werken wel gewoon. Meer mensen met dit probleem en eventueel een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 16:19:
cpu klok zou hiervoor 1,5ghz moeten zijn en voor s3 1,7ghz, toch?
Correct. Ook staat op de doosjes een ander type nummer. de S4 is z520e, de S3 z560e.
Victorio schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:22:
Google account synchronisatie

Waar kan ik vinden wat al deze vinkjes precies doen? (Internet, Google Foto's, Auto uploaden...? :? )
Kort gezegt synced hij alles wat je qua google op je desktop doet via de cloud. Internet = chrome instellingen, contacten = google contacts, gmail spreekt voor zich. Het synct puur de dingen die jij op je thuis pc ook gebruikt. Mocht het zo zijn dat je het niet gebruikt, dan staat het alleen in de cloud. Gebruik je het later wel, dan synced hij die data dus, zodat je alles thuis ook kan beheren. De meeste info kan je vinden op de google sync pagina geloof ik.
Michiele93 schreef op zondag 09 september 2012 @ 16:29:
Mijn zus heeft net als ik ook een One S (S4) en die heeft momenteel last van een issue dat de telefoon automatisch op vliegtuigmodus springt en gewoon niet van af wil.
Hoe staat de datum in de telefoon? Jaartal enzo? Kan zijn dat automatisch update van tijd en datum een probleem geeft door slecht bereik, en dat ie daardoor daar op springt. Probeer hem ook eens volledig tot 100% op te laden. Dit las ik eerder over een andere HTC telefoon.

[ Voor 23% gewijzigd door Xfade op 09-09-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:16
Wat is eigenlijk het laatste nieuws rond het home button issue? Is er al een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Draai de meest recente RUU nu een week en bevalt zeer goed.

Geen gekke WiFi / mobiele dataverbinding / Home Button problemen meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Fleximex schreef op zondag 09 september 2012 @ 21:41:
Wat is eigenlijk het laatste nieuws rond het home button issue? Is er al een fix?
Ik ben hier ook erg benieuwd naar.
Ik begin me er zelf steeds meer aan te irriteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Ik heb de mijne een 1.5 week geleden gehaald. Geen problemen zo ver :s. Niet met de body en met de home key. Of ik ben te voorzichtig? Draai wel de laatste android/sense updates. Loopt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
Xfade schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:59:
Ik heb de mijne een 1.5 week geleden gehaald. Geen problemen zo ver :s. Niet met de body en met de home key. Of ik ben te voorzichtig? Draai wel de laatste android/sense updates. Loopt super.
Voorzichtig = kortzichtig? :P

Mijn ma heeft de One S nu ook enkele weken in gebruik, sinds kort draaiend op de laatste 2.31 RUU, en geen problemen tot zover met de behuizing en het home button probleem gelukkig.

Alleen wil mijn pa nu ook graag een One S (komend van een Nokia 6310 8)) en ben echt bang dat dit exemplaar dan wel de bovenstaande problemen gaat vertonen..

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:49

rajackar

Blood Minister

TommyGun schreef op zondag 09 september 2012 @ 22:15:
Draai de meest recente RUU nu een week en bevalt zeer goed.

Geen gekke WiFi / mobiele dataverbinding / Home Button problemen meer. :)
+1
Loopt allemaal perfect hier op 2.31 en nog geen problemen gehad met WiFi, homebutton of behuizing.
Ben nog steeds erg blij met mijn keuze voor de One S :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

luuj schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:54:
[...]

Ik ben hier ook erg benieuwd naar.
Ik begin me er zelf steeds meer aan te irriteren :(
ik heb hem nu dus door HTC laten innemen, voor de eerste keer, vanwege het HBp. Mijn scherm wordt vervangen omdat ze dachten dat dat het probleem zal verhelpen. We zullen zien, ik krijg hem deze week terug. Ik probeer er alles aan te doen dat ze hem niet gaan factoryresetten omdat het dan zuiver is te zien of het aan de hardware van het scherm ligt.

Hij is als 'VIP repair' naar DynaFix verzonden.....

Vorige week heb ik hem ook nog factory reseted maar het HBp kon ik binnen een half uurtje daarna repoduceren.

Nu lekker old skool op een Wildfire :P

Ik vindt de H1S echt een heerlijk toestel maar het HBp is echt een afknapper van jawelste. Als dit niet gefixed wordt door HTC dan zijn ze mij voorlopig kwijt als vaste klant, maar goed wat dan?...

[ Voor 11% gewijzigd door aardbeix15 op 10-09-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Het is wel apart. Net als het krasjes op de behuizing verhaal (black). Ik hoop dat het een batch probleem is...
*kruist vingers*. Ik wil er geen last van hebben :/ 'tis mijn eerste echte smarthphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Xfade schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:28:
Het is wel apart. Net als het krasjes op de behuizing verhaal (black). Ik hoop dat het een batch probleem is...
*kruist vingers*. Ik wil er geen last van hebben :/ 'tis mijn eerste echte smarthphone.
Er zijn genoeg mensen (lees: het grootste gedeelte van de One S gebruikers) die nog nooit een HBP hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
Chaoss schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:40:
[...]

Er zijn genoeg mensen (lees: het grootste gedeelte van de One S gebruikers) die nog nooit een HBP hebben gehad.
Jij probeert wat betreft deze telefoon alles wel een positieve draai te geven eh? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:18
Ik zit zelf ook te overwegen om de One S te kopen. Maar wat zijn nu issues die nog spelen?
- Wordt de oudere S3-processoren nog verwerkt in de One S toestellen die nu nog verkocht worden (en kun je dit voorkomen)?
- Home button issue, is dat iets wat bij alle toestellen voor komt of moet je net ongeluk hebben?
- Krassen op de behuizing, is dat omdat de gebruiker dit veroorzaakt heeft (met nagels bv) of ontstaat dat spontaan?

Zijn er nog andere dingen? En hoe bevalt het beeldscherm, aangezien de resolutie niet bijzonder hoog ligt en een pentile layout heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nMad schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:44:
[...]

Jij probeert wat betreft deze telefoon alles wel een positieve draai te geven eh? :+
Tjah mensen met problemen komen hier klagen... ik heb nog nooit een probleem gehad, geen krassen, geen HBP, geen ontvangst probleem... En ik geloof echt niet dat ik de uitzondering ben. Als 50% van de One S telefoons het HBP probleem had dan was HTC al lang begonnen met een terugroep actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-10 20:30
Morgen wordt mijn telefoon opgehaald door HTC. Hij gaat in reparatie vanwege het trilalarm dat niet goed functioneert. Zowel bij de beltoon als bij het indrukken van toetsen trilt hij vaker niet dan wel. Het is volkomen willekeurig.
Daarnaast ook bij de klantenservice melding gemaat van het HBp. Dit is aangetekend op het ophaalformulier, dus ik ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.

Vanmiddag eerst eens een microsimadapter ziet te halen zodat ik de wildfire S nog eens uit de kast kan trekken en natuurlijk een back-up maken van alles op de One S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Robkazoe schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:47:
- Wordt de oudere S3-processoren nog verwerkt in de One S toestellen die nu nog verkocht worden (en kun je dit voorkomen)?
- Home button issue, is dat iets wat bij alle toestellen voor komt of moet je net ongeluk hebben?
- Krassen op de behuizing, is dat omdat de gebruiker dit veroorzaakt heeft (met nagels bv) of ontstaat dat spontaan?
- volgens mij in de UK en America S3's. Om doosje vragen in de winkel. Type z520e = S4. z560e = S3.
- Geen idee. Geen last van.
- Spontaan? Nee niet echt. Wat ik het meeste lees is rond de usb poort. Dan denk ik: leer mikken. Maar volgens mij is de laatste batch gewoon goed.

Scherm ookal is het geen hd, is super. qHD is prima. Ik ben er zeer tevreden over. Nitpicking als je het minder vind dan de andere top-line foontjes. Ik heb geen issues so far. En sinds de update aan android en Sense die ik van de week kreeg, is het alleen maar beter geworden. Batterij en wifi werkt beter. Enige nadeel die ik kan noemen is geen uitbreidbaar geheugen en geen vervangbare batterij. Maar persoonlijk zal dat geen probleem zijn voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Xfade schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:21:
[...]

- Spontaan? Nee niet echt. Wat ik het meeste lees is rond de usb poort. Dan denk ik: leer mikken. Maar volgens mij is de laatste batch gewoon goed.
Mjah, moet zeggen dat die mini-usb ook niet echt een lekkere aansluiting is. Ding glijdt er niet echt als vanzelf in, om het maar even plastisch te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Xfade schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:21:
[...]

- volgens mij in de UK en America S3's. Om doosje vragen in de winkel. Type z520e = S4. z560e = S3.
- Geen idee. Geen last van.
Ja hoi, die van mij kraste zelfs toen ik 'm in een leren hoesje deed. Die zwarte coating is gewoon brak op sommige series, dat heeft niets met goed mikken te maken.

Dat is overigens uberkut van HTC, want omruilen betekent een S3. En daarvoor krijg ik echt geen korting op mijn maandelijkse leasebedrag. Het was voor mij de laatste keer HTC. Nooit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Dan denk ik: je hebt al betaald voor een S4 model. Dan moet je toch ook een S4 model weer krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

de S3 versie is niet goedkoper oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
Robkazoe schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:47:
Ik zit zelf ook te overwegen om de One S te kopen. Maar wat zijn nu issues die nog spelen?

Zijn er nog andere dingen? En hoe bevalt het beeldscherm, aangezien de resolutie niet bijzonder hoog ligt en een pentile layout heeft.
Ik vind het scherm toch een beetje een afknapper. In tekst kan je duidelijk de afzonderlijke pixels waarnemen. Tekst is gewoon niet scherp en dat vind ik storend. Dit is te wijten aan de pentile lay-out. Voor. de rest vind ik afbeeldingen wel mooi weergegeven.

Ik heb de telefoon 2 keer laten vallen en de coating komt er vlotjes af. Ik heb de zwarte. Ook zijn de zijkanten van de telefoon scherp(er loopt daar een designstreep) en dat snijdt in mijn vingers.

De ontvangst is ook niet om over naar huis te schrijven. Waar ik net mijn Nokia max bereik had heb ik nu slechts 3 vd 5 streepjes met de One S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Een klein (volgens mij terecht) weerwoord voor hierboven;

Niet laten vallen.
Dat "design streep" is de behuizing, die een vouw heeft. Die vouw heeft misschien een hoek van 120 graden. Scherp? Echt _niet_.

Ontvangst ben ik met je eens. Valt hier ook tegen. En dat ligt echt aan de telefoon.

Afbeeldingslocatie: http://www.htcphones.net/wp-content/uploads/2012/06/htc_one_s_side_bottom_right.jpg
Dat snijdt echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
Aan hierboven:

Misschien heb jij er dan een case omzitten maar de mijne snijdt echt wel. Ben trouwens niet de enige die dit probleem heeft, heb dit nog al gelezen van mensen.

[ Voor 60% gewijzigd door Fredi op 10-09-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik gebruik geen case, alleen een hoesje voor in de broekzak Maar hij snijt echt niet in mijn handen, en ik doe alles met de telefoon, mailen, gamen, internetten nergens last van, ik kan de telefoon zo een uur lang vasthouden. de One S vind ik de fijnst aanvoelende telefoon die ik tot toe heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Xfade schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:40:
Een klein (volgens mij terecht) weerwoord voor hierboven;

Niet laten vallen.
Dat "design streep" is de behuizing, die een vouw heeft. Die vouw heeft misschien een hoek van 120 graden. Scherp? Echt _niet_.

Ontvangst ben ik met je eens. Valt hier ook tegen. En dat ligt echt aan de telefoon.

[afbeelding]
Dat snijdt echt niet.
Was precies mijn gedachte... En zoveel eelt heb ik nou ook weer niet op mijn handen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
En we zitten aan de 100ste topic pagina vd One S, is dit geen applaus waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Fredi schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:23:
En we zitten aan de 100ste topic pagina vd One S, is dit geen applaus waard. :)
Eigenlijk niet. Dat betekent dat er waarschijnlijk een hoop negatieve ervaringen zijn. De positivo's melden zich lang zo vaak niet, dus een goed teken? Don't think so. Maar misschien ben ik wel wat gedesillusioneerd door mijn HTC ervaring met die coating. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
RobertJ schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:55:
[...]

Eigenlijk niet. Dat betekent dat er waarschijnlijk een hoop negatieve ervaringen zijn. De positivo's melden zich lang zo vaak niet, dus een goed teken? Don't think so. Maar misschien ben ik wel wat gedesillusioneerd door mijn HTC ervaring met die coating. :+
Dan is de SIII wel heel slecht, die heeft al 277 paginas in 3 maand :/

Ik heb dit toestel nu al een maand of 4, ik zou niet meer zonder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:34
Als ik een flinke tik geef tegen de home button is het probleem even opgelost..
Pagina: 1 ... 25 ... 45 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.