Welke combinatie het is weet ik niet, maar er zal een reset methode zijn, net zoals bijvoorbeeld de iphone (ook geen verwisselbare accu)majoh schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:42:
Ik moet met mijn huidige toestel (LG Optimus 2X) nogal eens een 'battery pull' doen als deze vast gelopen is. Ik kan me herinneren dat ik dit bij mijn HTC Legend ook wel eens heb moeten doen. Echter kun je bij dit toestel dat niet doen omdat de accu vast zit. Kun je hier op een andere manier een 'battery pull' simuleren of een reset doen?
Vroeg ik me ook af, ik heb gelezen dat als je de powerbutton langer inhoudt (seconde of 10 tot 15) de telefoon altijd uitgaat. Soort hardwarematige reset/reboot zeg maar.majoh schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:42:
Ik moet met mijn huidige toestel (LG Optimus 2X) nogal eens een 'battery pull' doen als deze vast gelopen is. Ik kan me herinneren dat ik dit bij mijn HTC Legend ook wel eens heb moeten doen. Echter kun je bij dit toestel dat niet doen omdat de accu vast zit. Kun je hier op een andere manier een 'battery pull' simuleren of een reset doen?
De Desire S staat ook anders in de markt (opvolger Desire) terwijl de One V de opvolger van de Legend is.rajboen schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:32:
[...]
HTC Desire S qua specs vind ik al beter dan de One V: unknowndb in 'nieuws: HTC kondigt Android-smartphone met quadcore-processor aan'
Wel een strak design, maar geen high-end specs, je kunt ook niet alles hebben. HTC moet ook keuzes maken.
Ik vraag me af of HTC de Desire S na de komst van de One X/S/V wel gewoon blijft verkopen. Weet iemand dit?
Dat is correct.PeterFdeVries schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:45:
[...]
Vroeg ik me ook af, ik heb gelezen dat als je de powerbutton langer inhoudt (seconde of 10 tot 15) de telefoon altijd uitgaat. Soort hardwarematige reset/reboot zeg maar.
Je moet toch ook niet je blind staren op de specs. Een dual core van vorig jaar bvb is niet dezelfde als een dual core van dit jaar.
Ook dat, bovendien draait een Desire S alles ook nog altijd snel. En dat voor minder dan 300 euro.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Anoniem: 344052
heren, bestaat er ook al een forum over "HTC One S - Levertijden en Prijzen". Ik heb al eens rond gekeken maar nog niets kunnen vinden???
Hij staat bij telecomprividers. en staat ook in de topic warning onderaan deze pagina.
[ Voor 13% gewijzigd door _FrostBite_ op 05-04-2012 10:23 ]
Review Phone Arena: http://www.phonearena.com/reviews/HTC-One-S-Review_id2999
Zaken die opvallen:
- Kwaliteit foto's binnen/low-light worden veel "beter" beoordeeld dan buiten.
- Kwaliteit video is beter dan op de One X.
Een vergelijking tussen de One S en X: http://www.engadget.com/2012/04/05/htc-one-x-vs-one-s/
En hier wordt kwaliteit van de foto's van de One X weer beter beoordeeld.
Zaken die opvallen:
Een vergelijking tussen de One S en X: http://www.engadget.com/2012/04/05/htc-one-x-vs-one-s/
[ Voor 79% gewijzigd door unknowndb op 05-04-2012 22:14 ]
O das leuk, een review van de zilveren versie, die heb ik nog niet gezien, zometeen even uitpluizen...
Heb inmidels een One X, mooi apparaat (getest bij m'n schoonmoeder die er ook eentje heeft) en vind Sense
4.0 toch wel een mooi geheel zo na 'n uurtje testen.. Mijn One X heeft helaas last van wat gele vlekken (waarschijnlijk lijm die nog moet opdrogen) dus die ga ik nog omruilen.. Maar als de One S er is en de touch is kwalitatief luxer (door de aluminium behuizing) en de snelheid is zo op het gezicht hetzelfde, kan ik misschien nog wel switchen.. Enige is dan nog 16GB, maar dan maar beetje alles proportioneren qua footage en zut
Heb inmidels een One X, mooi apparaat (getest bij m'n schoonmoeder die er ook eentje heeft) en vind Sense
4.0 toch wel een mooi geheel zo na 'n uurtje testen.. Mijn One X heeft helaas last van wat gele vlekken (waarschijnlijk lijm die nog moet opdrogen) dus die ga ik nog omruilen.. Maar als de One S er is en de touch is kwalitatief luxer (door de aluminium behuizing) en de snelheid is zo op het gezicht hetzelfde, kan ik misschien nog wel switchen.. Enige is dan nog 16GB, maar dan maar beetje alles proportioneren qua footage en zut
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Inderdaad, minpunten volgens Phone Arena:rajboen schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:04:
Review Phone Arena: http://www.phonearena.com/reviews/HTC-One-S-Review_id2999
Zaken die opvallen:
- Fiddly focus in Macro mode
- Very poor outdoor photos
Dus dat zegt genoeg...
Ik vraag me trouwens af wanneer de One V komt, ik kan daar helemaal geen reviews over vinden.
Zie dat de HTC one S werkt met een MicroSim.
Betekent dit dat ik mijn huidige SIM kaart van Vodafone uit mijn Wildfire S moet opknippen. (Wat ik eigenlijk liever niet doe), of zijn er simpelere mogelijkheden om je normale SIM kaart te vervangen door een MicroSim versie.
Zie op Ebay wel "MicroSim cutters" staan voor weinig, echter werkt dit altijd? Iemand hier praktijk ervaring mee.?
Betekent dit dat ik mijn huidige SIM kaart van Vodafone uit mijn Wildfire S moet opknippen. (Wat ik eigenlijk liever niet doe), of zijn er simpelere mogelijkheden om je normale SIM kaart te vervangen door een MicroSim versie.
Zie op Ebay wel "MicroSim cutters" staan voor weinig, echter werkt dit altijd? Iemand hier praktijk ervaring mee.?
kan je provider niet gewoon een nieuwe leveren?hdamhof schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:49:
Steam: CatBearCow
@^, kost je bij Hi in ieder geval € 20,23 heb ik wel al gezien.
geen idee wat vodafone ervoor zou rekenen.
Kom op jongens... beetje tweakert knipt hem zelf! Heb ik gisteren ook gedaan, gaat er helemaal niet om dat het zo netjes geknipt is, als het maar past. Werkt helemaal prima. En ik heb echt geen 10 gehad voor mijn knipexamen op de basisschool.
HTC One S - Levertijden en prijzenpina schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:30:
wanneer wordt de One S eigenlijk verwacht?
Je moet wel een beetje geluk hebben hoor. Ik heb een maand terug ofzo een SIM kaart voor een vriend geprobeerd te knippen maar die deed het dus niet meer. Blijkbaar toch iets vitaals geraakt. Maar goed niet geschoten is altijd mis, en als hij het wel doet is het mooi meegenomen.gabn88 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:46:
Kom op jongens... beetje tweakert knipt hem zelf! Heb ik gisteren ook gedaan, gaat er helemaal niet om dat het zo netjes geknipt is, als het maar past. Werkt helemaal prima. En ik heb echt geen 10 gehad voor mijn knipexamen op de basisschool.
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
toetsencombinaties bestaan ook nog.majoh schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:42:
GiTS
Klopt, maar het is wel lastig resetten als je toestel vastloopt
HTC ONE S hard reset
The most convenient way to do a factory reset is via the settings.
1. From the Home screen, press MENU, and then tap Settings.
2. Tap SD & phone storage -> Factory data reset.
3. Tap Reset phone, and then tap Erase everything.
tweaker2010 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:23:
[...]
Klopt, maar het is wel lastig resetten als je toestel vastloopt![]()
[...]
PeterFdeVries schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:45:
[...]
Vroeg ik me ook af, ik heb gelezen dat als je de powerbutton langer inhoudt (seconde of 10 tot 15) de telefoon altijd uitgaat. Soort hardwarematige reset/reboot zeg maar.
Vodafone heeft meerdere opties. Ikzelf heb een duo sim combi gekregen (per post) voor nop na een mailtje over dit onderwerp. Officieel kost het 14 euro *uit mijn hoofd*. Met deze sim duo krijg je 2 sims (een micro en een gewone) die zijn gekoppeld aan jou nummer. Je kan ze overigens niet tegelijk gebruiken want je weet nooit welk toestel overgaat als je gebeld wordhdamhof schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:49:
Alleen een nieuwe sim weet ik niet, maar stuur een mailtje naar de helpdesk of loop langs de vodafone shop en je weet het!
-= Its dry in the dessert =- So what??
Dat is dus een Factory reset. Anders dan (wat bij een andere telefoon zou zijn) simpelweg de batterij eruit halen.tweaker2010 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:23:
[...]
[...]
Net als bij de One X staat 10 sec de powerknop indrukken voor een soft reset.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Gratis volgens twittersupport.M a r c o schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:40:
@^, kost je bij Hi in ieder geval € 20,23 heb ik wel al gezien.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
netjes, bij Hi krijg je hem alleen gratis volgens mij als je de telefoon waar je hem voor nodig hebt ook bij hun haalt.
Koop je de telefoon los, dan moet je een microsim aanvragen voor 17 euro ex btw.
Dit kan ik bevestigen.
Een vriend van me die abonnement bij VF heeft kocht een tijd geleden los een Iphone en is diezelfde dag gewoon langs gegaan bij de VF winkel en vroeg daar een micro simkaart. Na zijn gegevens aan hun gegeven te hebben kreeg hij de kaart gratis mee.
De reviews over de One S zijn leuk, maar de camera module is hetzelfde als de One X dus de resultaten zijn allemaal hetzelfde. Enkel draait de One S misschien al op een nieuwere versie. Voor de One X hebben de meeste reviewers versie 1.26 getest terwijl bij versie 1.28 die deze week uitkomt alle rode gloed van de foto's af is.
ik bedoel dus met hardware toetsen, kan vanuit elke situatie.tweaker2010 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:23:
[...]
[...]
ooit wel eens geprobeerd?
bv op de sensation, power + volume up en down vasthouden is gewoon een reset van de telefoon.
GiTS
Heb hem, ik ga hier geen volledige review neerpennen, want de professionele reviews zijn veel beter dan mijn mening, en tot hiertoe is mijn ervaring een goed gemiddelde van wat ik in die reviews las, maar als er specifieke vragen zijn, wil ik die wel beantwoorden.
Eerst een vraagje dat ik zelf heb
:
- Heb hem in Aachen gehaald, bij de setup kwam ik enkel maar enkel talen tegen voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Heb English (Germany) gekozen, en dacht tot daartoe geen probleem, maar merk nu dat hij bij sommige downloads (games) en youtube searches toch de duitse versie neem. Mijn software nummer is 1.53.401.2. Waarschijnlijk een duitse, hoe krijg ik er (ooit) een Internationale versie op (met o.a. België).
Verdere ervaringen zo ver :
- Hou er rekening mee dat ik van een Hero kom...
- retesnel ! 20Mbps dowload op mijn 50Mbps lijn, dus app downloaden is 2 sec, installeren 1 sec.
- Pentile scherm : ja, over saturated dus, maar niet korrelig. Zeker vanop kijkafstand geen probleem, alhoewel de SLCD2 van de One X in de shop natuurlijk wel vloeiender leek.
- 1 crash tot hiertoe toen ik een folder aanmaakte.... reset met de powerbutton en terug lopende
Na 3 uur scherm volledig aan, apps installereren, beetje media etc. staat hij nu op 38% battery
Eerst een vraagje dat ik zelf heb
- Heb hem in Aachen gehaald, bij de setup kwam ik enkel maar enkel talen tegen voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Heb English (Germany) gekozen, en dacht tot daartoe geen probleem, maar merk nu dat hij bij sommige downloads (games) en youtube searches toch de duitse versie neem. Mijn software nummer is 1.53.401.2. Waarschijnlijk een duitse, hoe krijg ik er (ooit) een Internationale versie op (met o.a. België).
Verdere ervaringen zo ver :
- Hou er rekening mee dat ik van een Hero kom...
- retesnel ! 20Mbps dowload op mijn 50Mbps lijn, dus app downloaden is 2 sec, installeren 1 sec.
- Pentile scherm : ja, over saturated dus, maar niet korrelig. Zeker vanop kijkafstand geen probleem, alhoewel de SLCD2 van de One X in de shop natuurlijk wel vloeiender leek.
- 1 crash tot hiertoe toen ik een folder aanmaakte.... reset met de powerbutton en terug lopende
Na 3 uur scherm volledig aan, apps installereren, beetje media etc. staat hij nu op 38% battery
www.beneluxracingonline.com
Hoe ervaar je het scherm tov je Hero? Ik heb zelf ook een Hero op dit moment en ben daar wel benieuwd naar. Van mij mag je gerust aan het vergelijken slaan
.
- Veel helderder, helderheid x2 eigenlijkJormungandr schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:30:
Hoe ervaar je het scherm tov je Hero? Ik heb zelf ook een Hero op dit moment en ben daar wel benieuwd naar. Van mij mag je gerust aan het vergelijken slaan.
- Kleuren veeel levendiger (over saturated...)
- Scherm ligt er bovenop (net als een sticker), waar dat van de HTC Hero er duidelijk een paar mm inligt
- De pixels zijn fijner en beter, als je op de Hero op de clock kijkt en de temperatuur op de clock, dan kan je als je je neus ertegen houdt pixels tellen. Op de One S met je neus ertegen ook, maar toch veel minder
Kortom, als ik de HTC Hero 65 op 100 geef, dan geef ik de One S nu toch 85 op 100 (en de One X in de winkel 92 op 100).
Valt al bij al reuze mee, spelletjes en video's zijn om van te smullen, witte tekst van websites zijn gewoon goed vanop kijkafstand, misschien iets korrelig en de color fringling als je met je neus ertegen gaat zitten, maar niet storend. Misschien als ik vannacht in bed ga lezen dat het iets storender wordt (of misschien hoofdpijn krijg van de kleuren die eraf spatten
[ Voor 0% gewijzigd door Laar op 08-04-2012 14:12 . Reden: htc = Hero ]
Wat bedoel je met HTC? Alle drie de toestellen die je noemt zijn van HTC.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Sorry, htc = heromastair schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:06:
Wat bedoel je met HTC? Alle drie de toestellen die je noemt zijn van HTC.
Noopz, zal 'm vanavond even starten. Was er nog niet, want het toestel was er nog niet
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Of je kijkt even of hij er al is... Geduld is een schone zaakAnoniem: 344052 schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:23:
Krijgen we hier dan ook een snelkoppeling?
Ik moet wel zeggen dat al de reviews/unboxing videos verrassend Positief zijn trouwens. Het enige wat ik tot nu toe als negatief kan vinden (en niet als min puntje) is het scherm, maar ook dat punt komt zelden voor
Zie net het nieuwsbericht over benchmarks van de Amerikaanse one X, met dezelfde processor *ja een beetje laat*. Deze bevestigen wel de verhalen van anderen.
I kkan niet wachten
Ik ben vooral benieuwd naar de batterijduur.
Zo werkt het hier niet. Dit soort offtopic-oneliners zonder enige intentie om inzet te tonen willen we hier niet zien. Lees even Het algemeen beleid door aub.Anoniem: 344052 schreef op maandag 09 april 2012 @ 18:29:
Ja ik weet het, maar gemak dient de mens.
Ben zelf zeer geïnteresseerd in de One S. Twee korte vragen:Laar schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:23:
Heb hem, ik ga hier geen volledige review neerpennen, want de professionele reviews zijn veel beter dan mijn mening, en tot hiertoe is mijn ervaring een goed gemiddelde van wat ik in die reviews las, maar als er specifieke vragen zijn, wil ik die wel beantwoorden.
[...]
1. Kan ik jou feliciteren met je nieuwe grijze of zwarte One S?
2. Heb jij hier ook last van? Zie ook hier en hier.
Alvast bedankt!
Heb de Ceramic zwarte. Tot hiertoe nog geen last van in die mate, heb hem nu 3 volle dagen intensief in mijn handen gehad, maar nog wel zeer voorzichtig mee geweest. Op de plaats waar het USB stekkertje in de behuizing gaat gebeurt het wel. Is op die plaats zeer scherp/haaks uitgefreesd, en je kan je voorstellen dat je met de stekker tegen het aluminium krast. Ik kan me dus inderdaad goed voorstellen dat na enige tijd de zwarte laag loslaat. zoals ik het nu kan beoordelen lijkt het er inderdaad op dat als je ergens tegen aanstoot of krast, je de zwarte ceramische coating kwijt bent. Lijkt me niet leuk, opvolgen dus.Wing Ho schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:26:
[...]
Ben zelf zeer geïnteresseerd in de One S. Twee korte vragen:
Alvast bedankt!
Verder nog enkele bevindingen :
- de zeer kleine gaatjes voor speaker (voor en achter) trekken echt stof aan. Steek hem in je broekzat, en de gaatjes vullen zich met vuil. En dat vuil is er niet uit te krijgen, omdat de gaatjes zo klein zijn. De indicatie LED zit achter 1 zo'n gaatje, vraag me af wat ik moet doen als daar een vuiltje inkomt...
- De naden tussen de behuizing en de volumeknop zijn ook zo klein dat er vuil/stof tussenkomt, wel je er moeilijk tussenuit krijgt. Wil ook niet gaan peuteren met een speldekop of naald, bang voor de behuizing
- Hiervoor had ik een witte Hero, die zag er altijd proper uit. De Ceramic zwarte achterkant en de rubberachtige boven- en onderklep trekken echt vuil/vet aan, of is in ieder geval veel meer zichtbaar
- Software glitches nog.... regelmatig wordt Sense terug geladen als je uit een programma gaat (je merkt dan dat de telefoon wat hangt in de toepassing, en als je de home toets drukt zie je sense herladen. Al voorgehad in Browser, Facebook, games, ....
- Vandaag is eerste werkdag, dus eerste dag met normaler gebruik, maar heb in 3 dagen tijd de batterij al 7 keer volledig terug opgeladen. 4.5 uur scherm aan en browser/apps (geen 3d games) is batterij leeg. Eens proberen of ik vandaag eind van de dag haal (maar geef toe dat ik er geen kwartier kan afblijven...).
- In sommige games (GTA III en Reckless Racing 2) stottert het geluid een beetje. Misschien dat als er teveel grafische kracht gevraagd wordt, de geluidschip niet meekan ? Is een beetje gekraak, heb het ook wel als ik de audio setting in muziek van Beats Audio naar een andere enhancer overschakel. Hoop dat het software gerelateerd zal zijn.
- Scherm is over saturated, maar voor de rest schitterend. Zwart is zwart, zeer helder. Onder meer dan 30% kijkhoek wat blauwe waas (typisch voor PenTile Amoled). Op gewone kijkafstand is browsen op witte achtergrond toch gewoon goed. Geen last van de onscherpe letters (en die foto die je op internet tegenkomt met het GMail icoon verschil tss One X en One S snap ik gewoon niet, De rode M in het icoon is gewoon zeer helder en haarscherp op mijn One S).
- Camera : foto's zijn binnen beter dan buiten. Het was wel kutweer dit weekeinde, maar op de foto's ziet het er nog armzaliger uit... Niet slecht, maar zeker niet super. Mijn Sony K750i van 6 jaar geleden maakt nog steeds mooiere foto's (maar niet zo snel en handig natuurlijk...).
- Het Wifi bereik van mijn One S is minder dan die van mijn Hero. Waar ik met de Hero in de slaapkamer nog net internet kon aanhouden (verdiep hoger, dikke geisoleerde vloer met vloerverwarming, bed met 30cm matras...), valt deze bij de One S regelmatig weg. Rare is dat hij constant schommelt tussen 3 strepen bereik en geen bereik. Zit de hele avond met dat ding heen en weer te zwaaien nu
Maarre : wat een zaaalig toestel !
Nog niet eerder deze berichten gelezen, maar toch raar dat die coating zo makkelijk kapot gaat als HTC zelf zegt dat het 4x sterker is. Juist daarom wilde ik voor de zwarte One S gaan.Wing Ho schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:26:
[...]
Ben zelf zeer geïnteresseerd in de One S. Twee korte vragen:
Alvast bedankt!
Helemaal vreemd als het niet door vallen komt, maar door normaal gebruik, en dat dit dan niet gezien wordt op de beurzen waar deze One S gelegen heeft..
Toch maar even in de gaten houden.
[ Voor 9% gewijzigd door majoh op 10-04-2012 11:55 ]
Goed om te horen!Laar schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:09:
Heb de Ceramic zwarte. Tot hiertoe nog geen last van in die mate, heb hem nu 3 volle dagen intensief in mijn handen gehad, maar nog wel zeer voorzichtig mee geweest. Op de plaats waar het USB stekkertje in de behuizing gaat gebeurt het wel. Is op die plaats zeer scherp/haaks uitgefreesd, en je kan je voorstellen dat je met de stekker tegen het aluminium krast. Ik kan me dus inderdaad goed voorstellen dat na enige tijd de zwarte laag loslaat. zoals ik het nu kan beoordelen lijkt het er inderdaad op dat als je ergens tegen aanstoot of krast, je de zwarte ceramische coating kwijt bent. Lijkt me niet leuk, opvolgen dus.
[...]
Ik had dit ook niet verwacht. Als dit echt een reeel probleem is, denk ik dat ik eerder voor een grijze zal gaan (heeft er wellicht minder/geen last van en daarbij zijn de krasjes misschien ook minder opvallend).majoh schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:53:
Nog niet eerder deze berichten gelezen, maar toch raar dat die coating zo makkelijk kapot gaat als HTC zelf zegt dat het 4x sterker is. Juist daarom wilde ik voor de zwarte One S gaan.
Toch maar even in de gaten houden.
Naar aanleiding van bovenstaande berichten omtrent de gebruikte coating wacht ik even af. Ben wel vaker early adapter geweest tot nu toe meestal in mijn nadeel. Lijkt me overigens voor beide kleuren te gelden als dit dus te maken heeft met het productieproces omtrent coating.
Zilveren heeft geen micro arc oxidation behandeling ondergaan... We will see.
Zwarte maakt gebruik van een andere coating. Daarbij is de behuizing onder spanning van 10.000 volt in een plasma veld gebakken.T-Adnan schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:01:
Naar aanleiding van bovenstaande berichten omtrent de gebruikte coating wacht ik even af. Ben wel vaker early adapter geweest tot nu toe meestal in mijn nadeel. Lijkt me overigens voor beide kleuren te gelden als dit dus te maken heeft met het productieproces omtrent coating.
AdopterT-Adnan schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:01:
Maar de grijze heeft deze coating overigens niet. Ik ga toch maar eens kijken hoe de one x is. Gebruik t toestel veel voor internet en dan kan de hoge resolutie wel eens van pas komen.
Ik vind het wel erg naar als die coating er na een paar dagen al afkrast.
Ik neem aan dat er een fout in het proces zit want zo eenvoudig mag die coating er echt niet afkomen.
Laten we hopen dat het aan een foute batch ligt! Tot zover zie ik op xda alleen maar mensen met een serienummer SH23 of HT23, wat zou duiden op productie in maart van 2012, zegt dus nog niet zo veel. Maar aan de andere kant is het misschien wel een voordeel dat wij m waarschijnlijk pas eind April kunnen krijgen, en dat dan eventuele fouten in de productie hopelijk zeer tijdelijk waren. 
Laar, wat zijn de eerste vier tekens van jouw serienummer?
Laar, wat zijn de eerste vier tekens van jouw serienummer?
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Apart dat de foto's binnen beter zijn dan buiten, heb dat al eerder gelezen in een review. Heb je wellicht wat voorbeelden van hoe de foto's eruit zien? En buiten je Sony, heb je nog ander vergelijkingsmateriaal qua telefoons en kwaliteit van de foto's?Laar schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:09:
[...]
- Camera : foto's zijn binnen beter dan buiten. Het was wel kutweer dit weekeinde, maar op de foto's ziet het er nog armzaliger uit... Niet slecht, maar zeker niet super. Mijn Sony K750i van 6 jaar geleden maakt nog steeds mooiere foto's (maar niet zo snel en handig natuurlijk...).
Hoe is overigens kwaliteit van de video's?
Blijf het toch vreemd vinden dat HTC een dedicated chip voor de foto's/video's heeft en kwaliteit niet veel beter dan gemiddeld is, als ik de reviews mag geloven.
[ Voor 12% gewijzigd door unknowndb op 11-04-2012 08:58 ]
Ik meen in de eerste review van the verge gelezen te hebben dat ze nog zelden zo'n goede camera hadden gezien.rajboen schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:55:
[...]
Apart dat de foto's binnen beter zijn dan buiten, heb dat al eerder gelezen in een review. Heb je wellicht wat voorbeelden van hoe de foto's eruit zien? En buiten je Sony, heb je nog ander vergelijkingsmateriaal qua telefoons en kwaliteit van de foto's?
Hoe is overigens kwaliteit van de video's?
Blijf het toch vreemd vinden dat HTC een dedicated chip voor de foto's/video's heeft en kwaliteit niet veel beter dan gemiddeld is, als ik de reviews mag geloven.
Hier minder positief:Bartjeuhz schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:07:
[...]
Ik meen in de eerste review van the verge gelezen te hebben dat ze nog zelden zo'n goede camera hadden gezien.
http://www.phonearena.com...ne-S-Review_id2999/page/3
Hier wel positief:
http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-one-s-review/
Nu even geen tijd om na te zoeken, maar Kan zijn dat ik de vergelijking heb gemaakt met de One X, immers vergelijkbaar. En ik meen me uit reviews te herinneren van de One X dat ze niet altijd even tevreden waren.
Mja, qua foto/video vergelijk ik het met een Nokia N8. Misschien niet helemaal fair.
[ Voor 6% gewijzigd door unknowndb op 11-04-2012 09:20 ]
Ik denk persoonlijk dat de processor relatief weinig toe te voegen heeft aan de kwaliteit van de foto. Natuurlijk zorgt deze voor een snellere en betere compressie en doorvoersnelheid. Maar lichtgevoeligheid verbeterd hij weer niet.rajboen schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:55:
[...]
De basis van een goede digitale foto licht toch bij de sensor en de lens. Naar ik heb begrepen is deze groter en gevoeliger dan de gemiddelde camera op een telefoon (die rondjes van 3 mm). Hierdoor kan je wel verklaren waarom hij zoveel beter binnen is dan het gemiddelde toestel. Het is inderdaad wel opvallend dat hij wat meer moeite heeft met veel licht volgens velen.
Ik heb inderdaad wel veel reviews gezien die van mening zijn dat het goede foto's zijn, enigsinds te felle kleuren in sommige situaties. Dat is een effect wat je ook veel ziet tussen verschillende merken foto toestellen, de een is iets roder de ander iets blauwiger.
Je ziet wel veel meldingen dat de sony(ericsson?) beter is. Maar mij is nooit duidelijk geworden op welke punten (kleur, scherpheid, snelheid, megapixels?)
Ik geloof, gezien de foto's, dat het een prima camera is. En als hij binnen zeker goed presteerd is dat alleen maar een plus. Daar maak ik ook de meeste foto's met mijn telefoon (of bij weinig licht). In de andere situaties heb ik een fatsoenlijk fototoestel bij me.
Ben net even buiten gestapt en 3 foto's genomen, allen in standaard modus zonder in te zoemen, wel scherp gesteld.rajboen schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:55:
[...]
Apart dat de foto's binnen beter zijn dan buiten, heb dat al eerder gelezen in een review. Heb je wellicht wat voorbeelden van hoe de foto's eruit zien? En buiten je Sony, heb je nog ander vergelijkingsmateriaal qua telefoons en kwaliteit van de foto's?
Oordeel zelf (handig, die dropbox
http://dl.dropbox.com/u/71569890/2012-04-11%2010.32.50.jpg
http://dl.dropbox.com/u/71569890/2012-04-11%2010.33.00.jpg
http://dl.dropbox.com/u/71569890/2012-04-11%2010.33.16.jpg
Ikzelf vind ze gewoon saai overkomen, en de kleuren zijn niet correct (de fietsen zijn echt Holland-Oranje normaal)
Dat is gewoon shabby inderdaad, terwijl ik in andere reviews weer pareltjes zie CLB in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie" Ligt misschien aan het buitenlicht, aan de software-versie, aan instellingen in de cameramodus...
Er zitten zeker beelden tussen (vooral de 2e) die tegenvallen.
De 3e is ook donker, vooral die heg iets. Ik heb wel het idee dat dat te verklaren is door de heldere lucht en geen directe lichtval op die heg? Dan krijg je een soort tegenlicht effect.
De 3e vind ik overigens wel weer goed. Die verhoudingen tussen licht en donker verwacht ik wel. En sowieso beter dan wat ik nu heb en veel toestellen die ik in mijn omgeving zie.
De kleurechtheid is volgens mij sowieso niet echt het sterkste punt van deze camera's.
Ik dacht overigens ook ergens gelezen te hebben dat er 2 versies zijn voor de foto's? Misschien dat dat ook helpt.
@ de foto's waar CLB naar linkt, de 4e foto zie ik het zelfde effect. Mooie lucht en alles in het licht hel strak. Zodra het in de schaduw staat word het erg donker. Bevestigt mijn gevoel en ik denk dat de meeste foto toestellen dit ook wel zullen hebben. Zeker met vergelijkbare sensor...
De 3e is ook donker, vooral die heg iets. Ik heb wel het idee dat dat te verklaren is door de heldere lucht en geen directe lichtval op die heg? Dan krijg je een soort tegenlicht effect.
De 3e vind ik overigens wel weer goed. Die verhoudingen tussen licht en donker verwacht ik wel. En sowieso beter dan wat ik nu heb en veel toestellen die ik in mijn omgeving zie.
De kleurechtheid is volgens mij sowieso niet echt het sterkste punt van deze camera's.
Ik dacht overigens ook ergens gelezen te hebben dat er 2 versies zijn voor de foto's? Misschien dat dat ook helpt.
@ de foto's waar CLB naar linkt, de 4e foto zie ik het zelfde effect. Mooie lucht en alles in het licht hel strak. Zodra het in de schaduw staat word het erg donker. Bevestigt mijn gevoel en ik denk dat de meeste foto toestellen dit ook wel zullen hebben. Zeker met vergelijkbare sensor...
[ Voor 18% gewijzigd door atacama op 11-04-2012 11:46 . Reden: toevoeging foto's @CLB ]
Volgens HTC zou ImageSense van toegevoegde waarde moeten zijn voor "lichtgevoeligheid":atacama schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:25:
[...]
Ik denk persoonlijk dat de processor relatief weinig toe te voegen heeft aan de kwaliteit van de foto. Natuurlijk zorgt deze voor een snellere en betere compressie en doorvoersnelheid. Maar lichtgevoeligheid verbeterd hij weer niet.
Ik geloof, gezien de foto's, dat het een prima camera is. En als hij binnen zeker goed presteerd is dat alleen maar een plus. Daar maak ik ook de meeste foto's met mijn telefoon (of bij weinig licht). In de andere situaties heb ik een fatsoenlijk fototoestel bij me.
"Taking photos when there's low light, no light or backlight? No problem. HTC ImageSense lets you do this and so much more."
Binnen goed presteren is zeker een plus, helemaal als je bedenkt dat er geen Xenon op zit. Ik heb naast mijn N8 ook nog een fatsoenlijk fototoestel, alleen sinds de aanschaf van mijn N8 gebruik ik deze toch veel minder en de camera van mijn telefoon des te meer. Telefoon heb ik altijd bij me, fototoestel niet.
Ik begin me alleen steeds meer aan de traagheid van het toestel te irriteren, apps die ontbreken etc, maar die desondanks foto's maakt die in de buurt komt van een N8. Vind de Apple te saai en alles boven de 4,3" te groot (tenzij behuizing kleiner wordt). Mijn ervaringen met een HTC Desire zijn goed (2x verloren helaas) dus de One S is voor mij een goede optie mits de foto's van goede kwaliteit zijn. Dus vandaar mijn vragen over kwaliteit van de foto's, omdat het voor mij een belangrijk aspect is van een telefoon.
[ Voor 3% gewijzigd door unknowndb op 11-04-2012 14:18 ]
Review van Techradar: http://www.techradar.com/.../htc-one-s-1075440/review
In de review van Techradar wordt gemeld dat het toestel erg glad is, ik weet niet wat jullie ervaringen zijn? met een siliconen hoesje is dat natuurlijk snel op te lossen, maar dat doet weer af aan het schitterende uiterlijk van de One S..
Ja, is zo, eigenlijk te glad. Aan de zijkant zit ook nog eens een kantje, met dan naar onder toe een bolle zijde die overgaat in de achterkant. Toestel is toch niet zo vlot in de hand te houden. En ik vertik het om hoesjes of screenprotectors te gaan gebruiken. Ik vind dat als je een toestel van 500€ koopt, de ergonomie ook maar meteen goed moet zijn.Kiwietje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:27:
In de review van Techradar wordt gemeld dat het toestel erg glad is, ik weet niet wat jullie ervaringen zijn? met een siliconen hoesje is dat natuurlijk snel op te lossen, maar dat doet weer af aan het schitterende uiterlijk van de One S..
Het kantje zit ook redelijk ver naar de onderkant van het toestel toe. Vanaf het kantje naar het scherm toe is het toestel ook weer afgerond, wat ervoor zorgt dat als het toestel op een tafel ligt, je het maar moeilijk opgeraapt krijgt. Je krijgt je vingers er niet onder, en de afronding naar het scherm toe zorgt ervoor dat het uit je vingers schuift. Ik durf hem ook niet hardhandig van een tafel of oppervlak nemen, omdat ik dan bang ben de camera te krassen, want dat is hetgene waar hij op steunt. Als je hem met het scherm op tafel legt, neemt hij veel makkelijker op, maar aangezien het volledige glasoppervlak 1 vlakte is, is dit ook niet aan te raden...
Ik vergis me ook veel te vaak tussen boven en onderkant. Op het gevoel is er zeer weinig verschil, op zicht is het ook vaak lastig met al dat zwart, en er zijn geen duidelijk uitstekende items of knopjes. Al paar keer meegemaakt dat ik het omgekeerd vasthad.
Mijn HTC Hero heb ik nooit laten vallen, heb ik me nooit vergist me onder en bovenkant, en door zijn vormen kon je er gewoon mee spelen in tussen je vingers. Aan de kin kon je er gewoon mee rondflippen tussen je vingers...
Allemaal niet zo erg, ik vergroot het wat uit, en het toestel ziet er estetisch zeer mooi uit, maar ergonomisch zou het toch handiger mogen.
Ik heb net de review van Techradar gelezen en had het gevoel dat deze review wel zeer goed aansluit bij mijn user ervaringen... Ik ben nog steeds zeer blij met de One S, maar perfect is hij niet (maar voor mij toch nog het beste op de markt waarschijnlijk, ik zou geen beter - lees perfecter - toestel weten). Als je nog begrijpt wat ik bedoel ??
Uitgebreide review van GSMarena is lovend. Seller ivm de Tegra 3 chip die Krait, snelste mobiele processor tot nu toe
http://www.gsmarena.com/htc_one_s-review-746.php
En hier nog een vergelijking tussen de One S en X: http://www.phonearena.com...One-X-vs-HTC-One-S_id3005
[ Voor 5% gewijzigd door unknowndb op 11-04-2012 19:23 ]
@Laar,
Als de ergonomie inderdaad zo is dat hij vaak uit je handen valt, wil ik hem toch eerst bekijken/aanvoelen in de winkel voordat ik hem daadwerkelijk aanschaf. Ben bang dat ik er dan toch zo'n backcover op ga klikken:
Als de ergonomie inderdaad zo is dat hij vaak uit je handen valt, wil ik hem toch eerst bekijken/aanvoelen in de winkel voordat ik hem daadwerkelijk aanschaf. Ben bang dat ik er dan toch zo'n backcover op ga klikken:

Leuke vergelijking. Het valt me op dat de kleuren op de one s realistischer zijn in veel gevallen. Als voorbeeld kijk ik naar de metallic knoppen van de camera.alwaysleft schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:40:
HTC One S versus HTC One X:
http://youtu.be/ZwT8JZ_94r0
HTC One S is echt snappier:)
SnapLaar schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:40:
Ik heb net de review van Techradar gelezen en had het gevoel dat deze review wel zeer goed aansluit bij mijn user ervaringen... Ik ben nog steeds zeer blij met de One S, maar perfect is hij niet (maar voor mij toch nog het beste op de markt waarschijnlijk, ik zou geen beter - lees perfecter - toestel weten). Als je nog begrijpt wat ik bedoel ??
Hoe ervaar je het toetsenbord qua typen? En wat is dan je vergelijkingsmateriaal qua telefoons?
Thanks tot op heden voor alle info
Vergelijkingsmateriaal blijft de Hero ( met redelijk wat custom roms ), maar voordeel van een groot scherm is nu weer wel dat het toetsenbord super is. Snappy, genoeg ruimte, pijltjes onderaan super handig voor kleine correcties, spelling correctie nog nooit zo goed meegemaakt out of the box, NL en EN mixt hij bv. vlekkeloos.rajboen schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:08:
[...]
Snap
Hoe ervaar je het toetsenbord qua typen? En wat is dan je vergelijkingsmateriaal qua telefoons?
Thanks tot op heden voor alle info
Correctie : predictive tekst mixt hij goed, post spelling is enkel in 1 taal die je instelt.... zou hij misschien automatisch mogen herkennen.
[ Voor 10% gewijzigd door Laar op 11-04-2012 21:29 ]
Goed nieuws, HTC heeft blijkbaar gereageerd op het coating probleem: http://www.theverge.com/2...c-one-s-chipping-response
Ik ben vooral benieuwd naar die 'small changes', en of wij daar al van kunnen proviteren wanneer de One S in Nederland te krijgen is. Zo ja, dan is t zeker zo slecht nog niet om m iets later te krijgen dan andere landen, ik heb liever een product dat echt af is.HTC is committed to delivering a high quality product and great experience for all our customers. There have been a few, isolated reports of this issue. The finish on the One S was laboratory tested as being at a hardness similar to ceramic. While that's hard, it doesn't mean it's impossible to damage. Regardless, HTC takes quality very seriously and are providing all customers with an immediate fix and we are implementing some small changes to ensure customers do not experience this issue in the future.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Die staat er nu bijSvenderson schreef op donderdag 12 april 2012 @ 02:59:
Goed nieuws, HTC heeft blijkbaar gereageerd op het coating probleem: http://www.theverge.com/2...c-one-s-chipping-response
[...]
Ik ben vooral benieuwd naar die 'small changes', en of wij daar al van kunnen proviteren wanneer de One S in Nederland te krijgen is. Zo ja, dan is t zeker zo slecht nog niet om m iets later te krijgen dan andere landen, ik heb liever een product dat echt af is.
Update: We've heard back from HTC, and the "immediate fix" is simply to return the One S to the store where you bought it within the DOA period (typically 30 days, though it varies by country). Beyond that, HTC says it'll be happy to fix the phone under the standard warranty terms.
Valt weer op dat ze gaan testen met een batterij die bijna leeg is. De One X gebruikt dan maar 1 core dus vindt de test niet echt geloofwaardig.alwaysleft schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:40:
HTC One S versus HTC One X:
http://youtu.be/ZwT8JZ_94r0
HTC One S is echt snappier:)
Interessant hier is de vergelijking tussen de 2 qua foto's die ze maken.alwaysleft schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:14:
Uitgebreide review van GSMarena is lovend. Seller ivm de Tegra 3 chip die Krait, snelste mobiele processor tot nu toe![]()
Ik ben er nog niet over uit welke nou betere foto's maakt, maar de verhalen over wolliger/onscherpere foto's zie ik niet terug. De S lijkt wat uitgesprokenere kleuren te hebben en in het geheel wat lichtere plaatjes te maken. Maar wel moeilijk te beoordelen
Ik vind de iphone 4s wel zichtbaar scherper. Echter zijn de foto's wat under(?)saturated, en die van de one S oversaturated.atacama schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:30:
[...]
Interessant hier is de vergelijking tussen de 2 qua foto's die ze maken.
Ik ben er nog niet over uit welke nou betere foto's maakt, maar de verhalen over wolliger/onscherpere foto's zie ik niet terug. De S lijkt wat uitgesprokenere kleuren te hebben en in het geheel wat lichtere plaatjes te maken. Maar wel moeilijk te beoordelen
Het verbaast me overigens dat gsmarena spreekt over een 'welcome change' wat betreft het qHD Amoled scherm. Terwijl daar juist veel kritiek over is.
Even verderop zeggen ze ook weer dat ze liever SuperAmoled zouden zien...
Batterij test van gsmarena.. Ben toch wel benieuwd wat de HTC One X doet, met het slcd scherm. Had toch enigzins op wat meer browsing tijd gehoopt..
http://blog.gsmarena.com/...-the-two-krait-cores-are/
Met een Amoled scherm waarbij merendeel van de websites wit zijn? De overige aspecten scoort die zeer goed. Ik vind het een goed resultaat.Kootstra schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:12:
Batterij test van gsmarena.. Ben toch wel benieuwd wat de HTC One X doet, met het slcd scherm. Had toch enigzins op wat meer browsing tijd gehoopt..
Ik denk dat dit scherm beter presteerd dan dat de papieren specs doen verwachten. Het scherm op papier is gelijk aan de Motorola als ik het goed heb. Maar hij blijkt vele malen beter er uit te zien.Bartjeuhz schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:31:
[...]
Het verbaast me overigens dat gsmarena spreekt over een 'welcome change' wat betreft het qHD Amoled scherm. Terwijl daar juist veel kritiek over is.
Even verderop zeggen ze ook weer dat ze liever SuperAmoled zouden zien...
Dat veranderd nog niet dat de Super amoled of welke de nieuwste versie ook is nog beter beeld geeft...
Als ik de meeste reviews zo lees is dat pentile voor een enkeling te zien maar absoluut niet storend.
Anoniem: 210077
Ik vind het een slecht resultaat. Wat doe je anders met je telefoon dan web browsen? Ik ken niemand die videos kijkt op zijn telefoon. Wel zat mensen die faceboeken en webbrowsen.rajboen schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:06:
[...]
Met een Amoled scherm waarbij merendeel van de websites wit zijn? De overige aspecten scoort die zeer goed. Ik vind het een goed resultaat.
"Wat doe je anders met je telefoon dan web browsen?" (vergeet je overigens niet pdf's lezen te vermelden?) Is dat echt een serieuze vraag?Anoniem: 210077 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:43:
[...]
Ik vind het een slecht resultaat. Wat doe je anders met je telefoon dan web browsen? Ik ken niemand die videos kijkt op zijn telefoon. Wel zat mensen die faceboeken en webbrowsen.
En ik (of één van m'n kinderen) kijk regelmatig toch video's op mijn tel. Danwel zelf opgenomen, series/films of youtube. Dus nu "ken" je in ieder geval 1 iemand die dat doet met zijn tel
[ Voor 9% gewijzigd door unknowndb op 12-04-2012 21:42 . Reden: PDF ]
Je kent er dan meteen 2 want ik maak vaak gebruik van de youtube-app op m'n desirerajboen schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:38:
Dus nu "ken" je in ieder geval 1 iemand die dat doet met zijn tel
iemand dit al gelezen
http://nl.hardware.info/n...-met-coating-van-de-one-s
Opzicht hoop ik dat ik hier geen problemen mee ga krijgen dat zou jammer zijn ik neem juist een toestel van aluminium omdat hij echt krasvast en lang mee moet gaan en niet dat de coating eraf gaat vallen
Opzicht hoop ik dat ik hier geen problemen mee ga krijgen dat zou jammer zijn ik neem juist een toestel van aluminium omdat hij echt krasvast en lang mee moet gaan en niet dat de coating eraf gaat vallen
Nickname KasPlantje.
HTC heeft het dan ook al erkent, het probleem opgelost, en zal betreffende telefoon's zonder moeite vervangen.GvanGiessen schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:27:
iemand dit al gelezen
Dus in principe moet dit geen probleem zijn, en vele fabrikanten zouden een voorbeeld kunnen nemen aan hoe HTC dit direct oppakt.
erkent? Ja. Maar opgelost? daar ben ik nog niet zo zeker van ondanks dat ze beweren dat ze een aantal veranderingen hebben aangebracht in het productieproces..M a r c o schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:55:
[...]
HTC heeft het dan ook al erkent, het probleem opgelost, en zal betreffende telefoon's zonder moeite vervangen.
Dus in principe moet dit geen probleem zijn, en vele fabrikanten zouden een voorbeeld kunnen nemen aan hoe HTC dit direct oppakt.
Ik ben gewoon echt bang dat ze zich misschien verkeken hebben op deze MAO-techniek in combinatie met misschien de vorm van de telefoon. Ik heb dit forum (XDA) de laatste dagen intensief gevolgd en de verschillende foto's stellen me niet echt gerust, zeker die van 1 bepaalde reviewer welke de telefoon 1wk in gebruik had. (complete grijze plekken achter op de cover).
Ik hoop ook dat ze dit gewoon op kunnen lossen want de zwarte versie zie er imo gewoon errug goed uit.
Niet dat ik om de paar maanden m'n telefoon moet opsturen/inruilen.
Hé zou er iemand een review willen schrijven over de One S?? Ik zie er veel over de One X (door die wedstrijd natuurlijk) maar geen enkele review over de One S. Dit zou me veel helpen bij de juiste keuze maken.
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Dit weekeinde Frankrijk gezeten, One S hele dag op stap in jeansbroek en wel 10km gewandeld, foto's genomen, gps gebruikt enzo, en buiten de paar plekjes in de USB ingang die ik al na 3 dagen had, is voor de rest nog alles ok. Zou toch ook nog later kunnen komen hé. Maar zelfs al zou ik het nu krijgen,dan wacht ik nog een maand of 3 voor ik hem zou inruilen.WvHeerde schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:38:
[...]
Nog steeds geen verschijnselen (gebruik je overigens nog een hoesje oid)?
Speelt dit alleen bij de zwarte One S of ook bij andere kleuren?GvanGiessen schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:27:
iemand dit al gelezen
Dit speelt enkel bij de zwarte, de grijze heeft een ander proces doorlopen waardoor hij er geen last van heeft
Zie laatste zin van de 2e alinea van de link in je eigen quote...tweaker2010 schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:26:
[...]
Speelt dit alleen bij de zwarte One S of ook bij andere kleuren?

Thnx voor je reactie!Laar schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:34:
[...]
Dit weekeinde Frankrijk gezeten, One S hele dag op stap in jeansbroek en wel 10km gewandeld, foto's genomen, gps gebruikt enzo, en buiten de paar plekjes in de USB ingang die ik al na 3 dagen had, is voor de rest nog alles ok. Zou toch ook nog later kunnen komen hé. Maar zelfs al zou ik het nu krijgen,dan wacht ik nog een maand of 3 voor ik hem zou inruilen.
WTF
de S heeft geen NFC, nu overleef ik dat wel, maar ik moet wel 2 jaar met zo'n toestel doen en ik verwacht hier heel veel van. Twijfel nu serieus aan de one-s als opvolger van m'n desire. en de -x is te groot.

de S heeft geen NFC, nu overleef ik dat wel, maar ik moet wel 2 jaar met zo'n toestel doen en ik verwacht hier heel veel van. Twijfel nu serieus aan de one-s als opvolger van m'n desire. en de -x is te groot.
[ Voor 23% gewijzigd door Pinin op 16-04-2012 22:11 ]
www.casarodriguillo.com
De X is nagenoeg even groot als de S, en NFC...
Mwah 'te groot' vind ik eigenlijk persoonlijk een non-issue... Zijn beide niet klein

One X: 134mm x 69mm x 9mm
One S: 130mm x 65mm x 8mm
Uhm wat verwacht je dan van NFC... imho overrated shizzle
Mwah 'te groot' vind ik eigenlijk persoonlijk een non-issue... Zijn beide niet klein

One X: 134mm x 69mm x 9mm
One S: 130mm x 65mm x 8mm
Uhm wat verwacht je dan van NFC... imho overrated shizzle
[ Voor 73% gewijzigd door CLB op 16-04-2012 22:16 ]
Anoniem: 406468
Ik denk dat je NFC niet als struikelblok voor je aankoop moet zien. NFC zal de komende twee jaar nog niet mainstream zijn in Nederland. Zo geweldig is die techniek nog niet en er is nog vrij weinig animo voor.Pinin schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:10:
WTF![]()
Misschien heb je wel gelijk, maar ik had het er erg graag op gehad, maar nl kennende gaat het hier niet zo vlot.Anoniem: 406468 schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:20:
[...]
Ik denk dat je NFC niet als struikelblok voor je aankoop moet zien. NFC zal de komende twee jaar nog niet mainstream zijn in Nederland. Zo geweldig is die techniek nog niet en er is nog vrij weinig animo voor.
iets anders:
De notification led, is die in verschillende kleuren in te stellen.
Of zou dat enkel weer kunnen met root
[ Voor 69% gewijzigd door Pinin op 17-04-2012 09:35 ]
www.casarodriguillo.com
Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.