Ja maar die heeft weer geen krait core
[ Voor 3% gewijzigd door Brilsmurfffje op 13-03-2012 15:26 ]
Ja maar die heeft weer geen krait core
[ Voor 3% gewijzigd door Brilsmurfffje op 13-03-2012 15:26 ]
Hij heeft wel degelijk een unibody, alleen niet van metaalbrilsmurfffje schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:19:
[...]
Ja maar die heeft weer geen krait coreen geen unibody
-= Its dry in the dessert =- So what??
Dat is inderdaad nog wel een optie, er zitten wel een stelletjes mafkezen daar bij HTC, een topmodel uitbrengen met pentile layoutruurd v. schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:33:
[...]
Hij heeft wel degelijk een unibody, alleen niet van metaalen als je een krait core wil, kun je de One x (AT&T versie) ook nog uit de USA halen...
![]()
Maargoed, back ontopic
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het is jouw eigen keus, maar in deze topic ga je vooral horen dat je de One S moet nemen en in de andere topic de Xperia S.gabn88 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:50:
Ik zit te twijfelen tussen de One S, of de sony xperia S... Er zijn twee dingen belangrijk: De camera en de batterij duur... Ik weet dat de sony 12 megaplixels heeft, maar dat hoeft niet in het voordeel te zijn (meer = niet altijd beter). De One S heeft weer als voordeel dat deze kleiner is... En een nieuwe chipset gebaseerd op 28nm en dus waarschijnlijk zuiniger...
Ik heb nu trouwens een SGS, die heeft ook een pentile lay-out, en ik vind het niet storend. Zeer waarschijnlijk is het scherm van de one S sowieso wel iets beter (aangezien de SGS al 2 jaar oud is).
Anoniem: 419262
Anoniem: 419262
Ja dat dacht ik ook wel. In ieder geval, begon ik te twijfelen toen ik "nee" zag staan op de dixons website.hello_moto schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:02:
Op elke zichzelf respecterende telefoon van tegenwoordig zit toch GPS?
[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 29-03-2012 00:17 ]
Inderdaad, maar volgens mij is het vooral een martketing term. Op mijn HTC Legend (zonder Gorilla Glass) zit na 2 jaar gebruik nog geen krasje op het scherm. Wel jammer dat de One S geen 720p scherm heeft.rajboen schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:20:
Net als de One X heeft de One S ook Gorilla Glas 2. Nice!
Dat jou Legend kras-vrij is geeft aan dat het juist geen marketingterm is, maar daadwerkelijk werkt.tweaker2010 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:59:
[...]
Inderdaad, maar volgens mij is het vooral een martketing term. Op mijn HTC Legend (zonder Gorilla Glass) zit na 2 jaar gebruik nog geen krasje op het scherm. Wel jammer dat de One S geen 720p scherm heeft.
Aha, weer wat geleerd. Wist niet dat Gorilla Glass al zolang bestond, dus dacht dat het er niet op zatM a r c o schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:26:
[...]
Dat jou Legend kras-vrij is geeft aan dat het juist geen marketingterm is, maar daadwerkelijk werkt.
Op de legend zit namelijk wel degelijk Gorilla glass.
http://www.corninggorillaglass.com/products-with-gorilla/htc
Mijn legend is nu ook 2 jaar oud en volledig kras-vrij.
Op de one S komt GG2, (een verbeterde versie van het al bekende gorilla glass).
- knip -
Vergeet niet dat de One X een 1800 mAh accu heeft terwijl de One S het moet doen met 1600 mAh, dus geen idee welk toestel zuiniger is. Al heeft de One X wel een groter scherm en dat vreet ook stroom natuurlijk.Jormungandr schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:41:
Ik denk dat de meest prangende vraag wellicht een dezer dagen beantwoord zal worden: battery life?
Tests met de devphone van Qualcomm is allemaal leuk, maar ik ben toch benieuwd wat de Krait uit zijn mouw kan schudden in idle mode op een echte consumer phone.
[ Voor 105% gewijzigd door robertwebbe op 30-03-2012 22:24 ]
Ik denk het niet, dat is het glas van de lens zelf dus denk niet dat daar gorilla glass opzit.Nieker schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:24:
Iemand enig idee of het glas in de cover (voor de camera dus) ook Gorilla Glas is? Dat vond ik het grootste nadeel aan de desire, dat plastiek bekraste heel snel en foto's waren al na een paar maand héél wazig.
[ Voor 32% gewijzigd door RoD op 02-04-2012 09:22 ]
Anoniem: 210077
[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 02-04-2012 14:21 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het valt me op dat in deze reviews met geen woord gerept wordt over het Pentile scherm. In de Slashgear review wordt wel aangegeven dat de kleuren enigszins rozig zijn en de randen minder scherp zijn maar dat dat alleen opvalt als je er een One X naast houd.rajboen schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:04:
Review Android Community: http://androidcommunity.com/htc-one-s-review-20120402/
Review Slash Gear: http://www.slashgear.com/htc-one-s-review-02220931/
Dat ziet er idd goed uit. Een heel stuk beter dan die onhandige micro sim aansluiting bij de One X.CLB schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:28:
Ik ben ook wel benieuwd naar this one inderdaad... Vandeweek komt er 'n One X binnen, maar de reviews zijn tsjaa beetje middelmatig, dus waarom zou ik dan het flagship willen als de One S (qua uiterlijk) me meer kan bekoren. Dus het wordt even aankijken hoe ik de One X vind en of dat een blijvertje is, maar anders... One S'en!
Mooi weggewerkt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou m'n One X komt er binnenkort aan, die is besteld, maar toch, waarom eigenlijk, dit is al vet:
[video]
Dat ziet er erg goed uit ja, alleen jammer dat de games niet fullscreen gespeeld kunnen worden door de softwarematige Menu knopCLB schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:28:
Nou m'n One X komt er binnenkort aan, die is besteld, maar toch, waarom eigenlijk, dit is al vet:
[video]
Cons:::BB4E
De One S ziet er op de foto's, filmpjes toch wel een stukje smoother uit en is een stukje kleiner (verwaarloosbaar) Het scherm ken ik van de Razr die ik heb gehad en dat is ansich goed genoeg voor mij.CLB schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:38:
Net in de stad geOneX'ed... Maar qua design hmmm toch wat dingetjes...
Zijkanten van 't toestel matchen niet met de voor- en achterkant.. shiny ipv mat.
De cameramodule is ugly, uitstekend en oogt cheap.. En dan nog de bezel om de rand.
Oogde vrij cheap met dat zwarte lelijke pianoplastic t.o.v de mooie witte matte finish imho.
De speakergaatjes enzo waren weer erg mooi afgewerkt.. Aan Sense ga ik denk nooit wennen...
Leuk gepresenteerd met Beats Solo's natuurlijk, beetje jammer maar okee best.
Kon 't toestel niet goed vasthouden door alle beveiligingsbeugels...
Hij komt binnen twee weken denk binnen om uitvoerig te testen, ben benieuwd...
Het wordt tijd dat Android ook bezelgestures gaat ondersteunen, net zoals m'n BlackBerry Playbook..shameblaster schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:02:
Dat ziet er erg goed uit ja,
alleen jammer dat de games niet fullscreen gespeeld kunnen worden door de softwarematige Menu knop
[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 02-04-2012 19:53 ]
Als ik mij niet vergis is dit gepatenteerd door microsoft. Android staat niet meteen te springen om nóg meer te moeten afstaan aan ms dan ze nu al moeten doen. Maar het klopt, het zou een leuke toevoeging zijn.Het wordt tijd dat Android ook bezelgestures gaat ondersteunen, net zoals m'n BlackBerry Playbook..
Of een swipe van boven naar beneden wat je in het 'menu' laat komen ofzo, dat werkt gewoon grandioos.
De HTC One S is qua CPU kracht de beste telefoon ooit, want de Krait soc is super krachtig. De GPU kan zich meten met de Tegra3. Kortom, de beste mobiele soc tot nu toe wat in een telefoontje kan die in one S zit? JaCLB schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:08:
EDIT @ Hierboven:
Er wordt gezegd dat het One S scherm hetzelfde is als het Motorola Razr scherm en daarover schreef ik:
Het scherm is dan het eerste wat je ziet als de set-up is doorlopen en je ziet goed dat het een Super Amoled scherm is! Goed in de vorm van 'de kleuren spatten van het scherm af' maar zijn niet zo oversaturated als ik persoonlijk vind bij de verschillende Samsungtoestellen. Natuurlijk is dit ook een kwestie van de brightness instellen.. In de eerste reviews die uitkomen van de Razr wordt gepraat over een 'groene wass' die te zien is op het scherm, helemaal bij lage brightness... Persoonlijk heb ik daar geen last van.. Of dat ligt aan mijzelf, aan mijn toestel, aan het feit dat ik brildragend ben of ik misschien geen groen zie? Geen idee.. Voor mij is het scherm van 4,3" met zijn qHD resolutie een verwelkoming en weer een stap beter dan het scherm wat ik had in mijn Motorola Milestone en in mijn ZTE Blade (wat een OLED-versie is) dus hulde voor Motorola. Dat het een PenTile matrix heeft, stoort mij persoonlijk niet.. Uiteraard zijn er nog betere schermen met een betere pixel- layout, hogere resolutie, wat echt heus nog wel een stukje smoother zal zijn, maar dat is de next step en dit scherm voldoet voor mij prima! In de reviews die te vinden zijn over dit toestel wordt er soms gesproken over een groene waas die over het beeldscherm ligt.. En dan vooral op lage brightness van het scherm. Persoonlijk heb ik daar geen last van, zoals ook te zien is in bovenstaand en onderstaand filmpje. Zelfs op 10% geeft mijn beeldscherm nog wit aan als wit en is er geen groene waas te zien. In het Motorola Razr topic was er een andere user die dit wel weer ervaarde dus ja het is een hekel punt.. Helaas heeft diegene zijn Razr alweer teruggestuurd, anders hadden we kunnen vergelijken of kunnen kijken of hij er misschien een ander type scherm in had zitten.
[video]
[video]
En natuurlijk staat het gehele internet vol met Razr-filmpjes, dus die kun je ook bekijken...
Tevens zien schermfoto's van de One S er gewoon amazing uit imho:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik word langzamerhand echt 'n beetje gek![]()
De HTC One X komt binnen nu en een weekje of twee binnen hier, besteld met 'n actie, leuke prijs. klaar...
Maar gisteren liep ik in de stad, waar overal demopods stonden met de HTC One X en tsjaa, tsjaa..
[afbeelding]
[...]
De One S ziet er op de foto's, filmpjes toch wel een stukje smoother uit en is een stukje kleiner (verwaarloosbaar) Het scherm ken ik van de Razr die ik heb gehad en dat is ansich goed genoeg voor mij.
Aluminium unibody is erg horny, ook al wil ik een zilveren / grijze die geen 'micro-arc-oxidation' heeft gehad.
16GB is wel slecht, maar daar red ik het wel mee ansich, maar het idee van 'geen extra ruimte te creeeren' tsjaa.
Nu ik wat reviews lees van de One S, is dat ding gewoon helemaal best...
Snel, compacter, scherm is goed, snelheid is best, ding is rap, mooi, foto's zijn goed, bediening is functioneel..
Waarom zou ik dan met het grotere en duurdere vlaggenschip gaan rondlopen als het goedkoper en kleiner kan?
Ach eerst de One X maar is 'ontdekken' en misschien word ik nog wel verliefd, en anders hop in de V&A en dan wordt het toch een goedkopere One S op de kop tikken denk, want die komt ook wel binnenkort uit zeggen ze.
Later in het jaar komt ook de Huawei Ascend D Quad (XL) nog uit dus ja...
[...]
Het wordt tijd dat Android ook bezelgestures gaat ondersteunen, net zoals m'n BlackBerry Playbook..
Of een swipe van boven naar beneden wat je in het 'menu' laat komen ofzo, dat werkt gewoon grandioos.
Benchmarks Krait zijn gewoon indrukwekkend: http://www.anandtech.com/...0-adreno-225-benchmarks/1CLB schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:12:
Dat begin ik ook steeds meer te geloven ja...
Mooier design dan de One X, slechter scherm, betere materialen, minder geheugen, goedkoper...
Eerst de One X maar is testen en de One S is toch ook nog niet op de markt, dus dat komt wel goed uit.
Ebaybrilsmurfffje schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:23:
jammer dat de one x at&t niet hier gewoon leverbaar is, die is ook al zeer goed
Inderdaad, die heeft een dual-core 1.5 GHz Krait (net als de One S) en een goed LCD scherm, het perfecte toestel dus!brilsmurfffje schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:23:
jammer dat de one x at&t niet hier gewoon leverbaar is, die is ook al zeer goed
www.beneluxracingonline.com
Ben blij dat ik niet de enigste ben zegLaar schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:21:
Zit momenteel nog steeds op een Hero, en die heeft zeer goed dienst gedaan met een custom rom, maar laatste jaar erger ik me wel blauw aan de traagheid
[ Voor 26% gewijzigd door IkWilbert op 03-04-2012 10:18 ]
I intend to live forever. So far, so good.
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 03-04-2012 10:37 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dat lijkt me idd wel handig ja. Vervelend als je via internet een One X besteld zonder hem ooit in handen te hebben gehad en er later achterkomt dat ie toch te groot is. Een smartphone is net een auto (duur en je moet er lang mee doen), dus eerst testen voordat je hem kooptBeQuietAndDrive schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:25:
Ik probeer een toestel altijd even in de winkel uit voordat ik hem koop (of niet koop). Even voelen hoe het vasthoudt en hoe het bediend met 1 hand. Is het werkelijk snel of valt het tegen enz. Je koopt toch een ding vban 400+ euro waar je een jaar of drie mee doet, moet gewoon goed zijn.
Neem je bovenste foto als voorbeeld, en je houdt een One X in je linkerhand (onderkant steun je af met je pink, je knelt de zijkant met de toppen van je andere vingers). Stel dat je met je duim naar de 11 graden Celcius rechts boven wil mikken : de 5mm meer breedte maakt dat de telefoon 5mm meer naar links komt tegen je duim bed, en dat je duim ook nog eens 5mm meer naar rechts moet reiken. Dus in totaal komt je 1cm te kort. De 11 graden Celcius staat ook nog eens 1 centimer hoger dan bij de One S. Heb het geprobeerd met de Sensation and Sensation XL in een shop, en dat klein beetje groter is toch wel een wereld van verschil voor mij. Graag had ik zelfs een telefoon van 60mm breed ipv 65mm, zou nog comfortabeler werken met 1 hand.CLB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:22:
Mwah 'te groot' vind ik eigenlijk persoonlijk een non-issue... Zijn beide niet klein
One X: 134mm x 69mm x 9mm
One S: 130mm x 65mm x 8mm
Tuurlijk niet, echte Tweakers verpatsen 'm weer na 'n maandjetweaker2010 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:46:
Een smartphone is net een auto (duur en je moet er lang mee doen)
Dat weiger ikdus eerst testen voordat je hem koopt
Daarom zou ik 'persoonlijk'
en waarom maak je je daar zorgen over?pina schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:41:
Ik maak me alleen zorgen over de batterij. Met mijn iphone 4 kan ik probleemloos een hele dag rond met alle BT, 3G en Wifi constant aan. Inclusief mails die binnenkomen en enkele telefoontjes en sms'en per dag.
Lijkt me toch niet slecht.The One S comes with a very middling 1,650mAh battery but performance betrayed those numbers. We hit just over eight and a half hours of constant video playback during our typical rundown test -- 2.5 hours more than its sibling, the HTC One X. This was at 50 percent brightness, with WiFi on (but not connected), and email and email and Twitter set to fetch updates at regular intervals. This pegs it at around the same lifespan as the iPhone 4S when it comes to video playback.
Hoe vond je kwaliteit van de foto's?Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:34:
Ik heb dit toestel totaal 1,5maand gehad. Uiteindelijk doorverkocht (Iemand op marktplaats is erg blij).
WAT EEN ZIEKE SNELLE TOESTEL!
Toestel reageert gewoon realtime. Links, rechts, omhoog, omlaag the GUI gaat gewoon mee met haast geen delay.
Mooie scherm, mooie design, mooie battery stats.
Enige nadeel wat ik kon vinden wat 16GB geheugen. Ik zet meestal Rugby wedstrijden op mijn telefoon, die ik dan via DLNA afspeel.
Bij mijn prototype lichten de backlights niet op. Geen idee of het bij de retail versie ook zo zal zijn, maar One X heeft wel backlight.
Vond het vergeleken met mijn SGS2 vele malen beter.
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 03-04-2012 13:46 ]
Hoe kom je aan een One S prototype wat je vervolgens gewoon op Marktplaats verkooptXmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:34:
Ik heb dit toestel totaal 1,5maand gehad. Uiteindelijk doorverkocht (Iemand op marktplaats is erg blij).
WAT EEN ZIEKE SNELLE TOESTEL!
Toestel reageert gewoon realtime. Links, rechts, omhoog, omlaag the GUI gaat gewoon mee met haast geen delay.
Mooie scherm, mooie design, mooie battery stats.
Enige nadeel wat ik kon vinden wat 16GB geheugen. Ik zet meestal Rugby wedstrijden op mijn telefoon, die ik dan via DLNA afspeel.
Bij mijn prototype lichten de backlights niet op. Geen idee of het bij de retail versie ook zo zal zijn, maar One X heeft wel backlight.
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
hmm, dat lijkt idd niet slecht... Natuurlijk zal ik het zelf moeten testen want dat zal bij iedereen wel verschillen.M a r c o schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:48:
[...]
en waarom maak je je daar zorgen over?
Uit de Engadget review:
[...]
Lijkt me toch niet slecht.
Had ik ook al gezien, maar foto's zijn wel in ideale omstandigheden genomen. Low-light benieuwd naar en vergelijkingen met andere toestellen. Heb zelf een Nokia N8 en gebruik de camera uiteindelijk toch ontzettend veel merk ik nu, terwijl dit bij mijn Desire een stuk minder het geval was.CLB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:46:
Nou volgens mij is er weinig mis met de foto's: http://www.engadget.com/p...e-s-sample-shots/#4933337
[ Voor 56% gewijzigd door unknowndb op 03-04-2012 13:52 ]
Zoals CLB al zegt. Ik test ze voor de bedrijven.ovaal schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:46:
[...]
Hoe kom je aan een One S prototype wat je vervolgens gewoon op Marktplaats verkoopt?????
Als tweaker had ik al lang een uitgebreide review verwacht
Thanks en idd. Kijk maar wie hier de link naar die reviews heeft gepost ;-)CLB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:54:
Ach dan wordt 't zoiets:
Maar die zal je ook al wel gezien hebben
[ Voor 3% gewijzigd door unknowndb op 03-04-2012 15:44 ]
Wat was jouw mening als user over het display?Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:52:
[...]
Zoals CLB al zegt. Ik test ze voor de bedrijven.
Echter is de contact direct met het bedrijf zelf, dus bv HTC HQ en niet HTC NL.
Zo ook voor Acer en de inmiddels dode Sony Ericsson.
Hoezo dat? De kwaliteit is perfect!Deadsy schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:54:
[...]
Wat was jouw mening als user over het display?
Want het display vind ik zelf eigenlijk op papier het grote minpunt aan de One S.
Anoniem: 406468
Ik vraag me hetzelfde af. Het scherm is zoals t nu lijkt het enige wat me tegenhoudt voor de One S te gaan. De One X lijkt t em vooral om t prachtige scherm te doen, zeker als je nagaat dat de benchmarks (ook al zeggen deze niet alles) van de S zelfs hoger liggen. De Pentile-display van de S staat me erg tegen waarschijnlijk, wat zijn de ervaringen hiermee? Ik heb namelijk de Lumia 800 momenteel, en kan het maar niet ontzien dat de pixels overduidelijk zijn en randen niet bepaald scherp. om nog maar te zwijgen over randkleuring door de blauwrood kolom en de groene kolom, waar de LCD gewoon 'echte' pixels heeft zonder dit scheidingseffect per kolom.Deadsy schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:54:
[...]
Wat was jouw mening als user over het display?
Want het display vind ik zelf eigenlijk op papier het grote minpunt aan de One S.
Ik heb het niet vergeleken met het scherm van de One X.Anoniem: 406468 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:15:
[...]
Ik vraag me hetzelfde af. Het scherm is zoals t nu lijkt het enige wat me tegenhoudt voor de One S te gaan. De One X lijkt t em vooral om t prachtige scherm te doen, zeker als je nagaat dat de benchmarks (ook al zeggen deze niet alles) van de S zelfs hoger liggen. De Pentile-display van de S staat me erg tegen waarschijnlijk, wat zijn de ervaringen hiermee? Ik heb namelijk de Lumia 800 momenteel, en kan het maar niet ontzien dat de pixels overduidelijk zijn en randen niet bepaald scherp. om nog maar te zwijgen over randkleuring door de blauwrood kolom en de groene kolom, waar de LCD gewoon 'echte' pixels heeft zonder dit scheidingseffect per kolom.
Misschien een stomme vraag, maar is wellicht de aanwezigheid van text-reflow bij de One S t.o.v. de Lumia 800 nog een voordeel bij tekst lezen op een Pentile-display? Dat je toch op een bepaalde manier bij de Lumia iets meer inzoomt dan noodzakelijk is om te lezen en daardoor meer pixels ziet?Anoniem: 406468 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:15:
[...]
Ik vraag me hetzelfde af. Het scherm is zoals t nu lijkt het enige wat me tegenhoudt voor de One S te gaan. De One X lijkt t em vooral om t prachtige scherm te doen, zeker als je nagaat dat de benchmarks (ook al zeggen deze niet alles) van de S zelfs hoger liggen. De Pentile-display van de S staat me erg tegen waarschijnlijk, wat zijn de ervaringen hiermee? Ik heb namelijk de Lumia 800 momenteel, en kan het maar niet ontzien dat de pixels overduidelijk zijn en randen niet bepaald scherp. om nog maar te zwijgen over randkleuring door de blauwrood kolom en de groene kolom, waar de LCD gewoon 'echte' pixels heeft zonder dit scheidingseffect per kolom.
Ik zag gister een review waar call quality bij een telefoon (weet ff niet welke het was) het laagst scoorde. performance, beeld en functies scoorden erg hoog. De telefoon kreeg een zeer goede waardering. Dit soort dingen verbazen me ook enorm. Want uiteindelijk gaat het toch gewoon om het bellen?BeQuietAndDrive schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:56:
Goede review met ook aandacht voor bellen namelijk, ongelovelijk hoe vaak dat niet beoordeeld wordt bij een review van een telefoon...
Steam: CatBearCow
[ Voor 39% gewijzigd door Jormungandr op 04-04-2012 15:09 ]
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
gezien de grijze geen 10.000 volt door z'n sodemieter heeft gehad, is de zwarte iets unieker denk ik.Svenderson schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:29:
Ik vind belkwaliteit ook helemaal niet zo belangrijk eigenlijk. Als je bereik goed is, hoeveel kan er dan nog mis zijn? Lijkt me stug dat het opeens slechter is dan met mijn huidige telefoon (Desire), en dan vind ik het al lang goed genoeg voor die paar minuutjes per maand die ik bel. Voor anderen die meer bellen is het natuurlijk van groter belang, maar dan nog, hoe slecht kan het zijn?
Voor welke kleur gaan jullie? Ik vraag me af welke uitvoering populairder is en hoe HTC dit zelf anticipeert. Hopelijk zijn beide kleuren vanaf het begin goed leverbaar, en anders wordt het nog iets langer wachten, want ik wil per se de zwarte.
Verschillen in uitvoeringen zijn wel opvallend soms. Zo ontdekte ik laatst dat de Desire S in Noorwegen ook in het zwart verkrijgbaar is, terwijl we in Nederland alleen de grijze kennen.
Ik ga ook voor de One S. Jammer dat je niets alles in een kunt hebben. Maar van de twee, vind ik de one s toch het meest allround.Bartjeuhz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:35:
[...]
gezien de grijze geen 10.000 volt door z'n sodemieter heeft gehad, is de zwarte iets unieker denk ik.
Ben trouwens helemaal om sinds het lezen van alle reviews vandaag. Ga ook voor de One S ipv. de X.
De grijze is geloof ik van gewoon aluminium. Voor de zwarte geldt:Anoniem: 210077 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:55:
[...]
Ik ga ook voor de One S. Jammer dat je niets alles in een kunt hebben. Maar van de twee, vind ik de one s toch het meest allround.
Maar kun je wat vertellen over wat voor behandeling de grijze variant heeft gehad? Wat voor metaal is dat?
in mijn geval alleen het scherm. 16gb is meer dan genoeg (krijg nu 8 niet eens vol) en mn tel hang ik toch elke avond in de lader.Jormungandr schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:01:
De differentiatie moet ergens vandaan komen. Vandaar maar een accu van 1650, 16GB, pentile scherm. Werk die puntjes weg en de One X blijft in het magazijn stof vergaren.
Mwoah, er zijn wel technieken tegenwoordig om de geluidskwaliteit tijdens bellen op te schroeven. Niets zo irritant als je moeite moet doen om de ander te verstaan, of andersom. Knap vind ik het als omgevingsgeluiden goed weggefilterd worden, dat kan bij de Desire S wel een stukje beter nog.Svenderson schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:29:
Ik vind belkwaliteit ook helemaal niet zo belangrijk eigenlijk. Als je bereik goed is, hoeveel kan er dan nog mis zijn? Lijkt me stug dat het opeens slechter is dan met mijn huidige telefoon (Desire), en dan vind ik het al lang goed genoeg voor die paar minuutjes per maand die ik bel. Voor anderen die meer bellen is het natuurlijk van groter belang, maar dan nog, hoe slecht kan het zijn?
¯\_(ツ)_/¯
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ik denk niet dat al die punten perse weg gewerkt hoeven te worden voor een topper.Jormungandr schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:01:
De differentiatie moet ergens vandaan komen. Vandaar maar een accu van 1650, 16GB, pentile scherm. Werk die puntjes weg en de One X blijft in het magazijn stof vergaren.
Tja, wat is highend? Hardware, software, dagelijks gebruik, combinatie van allen? Opzich aspecten die redelijk subjectief zijn. Maar snap wat je bedoelt en ben het zeker met je eens dat behalve de 4S er weinig kleinere toestellen worden gemaakt met interessante specs.Deathchant schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:49:
tja dan kom je erg goed te zoeken of lang te wachten, want er zijn niet zo superveel highend toestellen up to date onder de 4,3" behalve de iPhone4S.
[ Voor 5% gewijzigd door unknowndb op 04-04-2012 21:08 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Doe maar de camera en Xenon Flash van de Nokia N8. Dan heb je een ideaal toestel. Mja, weer ontopic voor we gemod wordenDeathchant schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:09:
hhehe true! Ik krijg deze week de one X.
Ik zou graag een telefoon willen met de CPU specs van de One X/S, het beeld van de One X, het formaat van de Desire Z of 4" en de camera van een Sony Xperia S en de flitser van een SEricsson C905
[ Voor 15% gewijzigd door unknowndb op 04-04-2012 21:18 ]
Ik zit met prcies hetzelfde dilemma. Maar als je qua specs je desire in wilt halen ben je op t moment bijna verplicht een 4.3" toestel of groter te kopen. De one V is immers niet bijzonder veel sneller. En weinig alternatieven zijn er niet geloof ik. Ik ga maar voor de one S. Als ik de berichten mag geloven is t op het pentie scherm na echt een super toestel. Dan neem ik die 0.6 inch maar voor lief.beschuitfluiter schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:16:
kak; zocht opvolger voor mn Desire; maar vind 3.7" echt wel de max; moet dat ding meesjouwen in mijn broekzak... nu maar zoeken naar wat anders aangezien de One V te low-end is.
HTC Desire S qua specs vind ik al beter dan de One V: unknowndb in 'nieuws: HTC kondigt Android-smartphone met quadcore-processor aan'Bartjeuhz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:26:
[...]
Ik zit met prcies hetzelfde dilemma. Maar als je qua specs je desire in wilt halen ben je op t moment bijna verplicht een 4.3" toestel of groter te kopen. De one V is immers niet bijzonder veel sneller. En weinig alternatieven zijn er niet geloof ik.
256MB ram meer...rajboen schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:32:
[...]
HTC Desire S qua specs vind ik al beter dan de One V: unknowndb in 'nieuws: HTC kondigt Android-smartphone met quadcore-processor aan'
Ik heb een HTC Desire S en die kan ik niet bepaald langzaam noemen eigenlijk...Bartjeuhz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:26:
[...]
Ik zit met prcies hetzelfde dilemma. Maar als je qua specs je desire in wilt halen ben je op t moment bijna verplicht een 4.3" toestel of groter te kopen. De one V is immers niet bijzonder veel sneller. En weinig alternatieven zijn er niet geloof ik. Ik ga maar voor de one S. Als ik de berichten mag geloven is t op het pentie scherm na echt een super toestel. Dan neem ik die 0.6 inch maar voor lief.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq