Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CLB schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:52:
'Word ik'

Naar instellingen - applicaties - alle applicaties (laatste tabblad)
dan zoeken naar de apps die standaard op je One S staan en daar klikken op 'disable'
(mijn telefoon staat in het Engels dus het Nederlandse woord weet ik niet) en klaar is Victorio:
[afbeelding]
Als je ze disabled kunnen ze nog wel gewoon starten...helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan staan ze toch ook automatisch niet meer in de appdrawer?
Gebruik zelf een andere launcher waarmee ik apps al niet kan laten zien, maar volgens mij zo ook niet meer?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ze staan niet meer in de appdrawer, maar als je kijkt bij apps in je instellingen zie je dit:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14009460/2012-07-30_15-16-04.png

Als hij niet zou draaien zou Gedwongen Stoppen ook weg moeten zijn. Ik vind het gewoon vervelend dat dit soort dingen draaien terwijl je ze uitgeschakeld hebt. Waarom zou ik ze anders uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa volgens mij niet, staat bij elke app, al eens gekeken in 'n taskmanager ofzo of zo'n app erbij staat...
'Aandeelwidget' hahaha _O-

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wat maakt het uit dat die apps "draaien" ? Als je ze niet laat syncen en je gebruikt ze niet dan nemen ze toch ook geen cpu power? Is toch altijd zo in Android geweest om die reden hoef je ook geen apps af te sluiten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunghole
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-04-2024
Vannacht is mijn One S spontaan overleden: geeft gewoon geen kick meer en ik had 'm de middag ervoor nog volledig opgeladen. Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand is, heb inmiddels het verzoek ter reparatie bij T-Mobile ingediend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
CLB schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:22:
Tsjaa volgens mij niet, staat bij elke app, al eens gekeken in 'n taskmanager ofzo of zo'n app erbij staat...
'Aandeelwidget' hahaha _O-
Nee, daar staat hij niet, maar waarom staat "Gedwongen stoppen" bij andere uitgeschakelde apps dan weer grijs? En werkt het knopje wel gewoon? Dan draait er toch ergens wat.
Chaoss schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:24:
Wat maakt het uit dat die apps "draaien" ? Als je ze niet laat syncen en je gebruikt ze niet dan nemen ze toch ook geen cpu power? Is toch altijd zo in Android geweest om die reden hoef je ook geen apps af te sluiten.
Het gebruikt wel geheugen en ik wil bepaalde apps sowieso gewoon verwijderen. Bepaalde dingen die standaard meekomen zoals die aandelenapp, maar daarnaast nog veel anderen wil ik gewoon weg hebben. Als ik door dit soort apps steeds m'n browser moet herstarten ipv dat hij in het geheugen blijft ben ik liever van die apps af. Android killt apps als het gebruik boven een bepaalde limiet zit, die limiet wordt vanzelf sneller hoger met deze onnodige apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meerdere mensen met een zwarte One S die de UrBeats oordopjes na 2 weken nog niet binnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:47:
Zijn er meerdere mensen met een zwarte One S die de UrBeats oordopjes na 2 weken nog niet binnen hebben?
Ja ik zelf heb er 3-4 weken over gedaan. (weet het niet zeker hoe lang omdat ik er 2 heb besteld met een week er tussen). Ik heb er nu al een van de 2 mogen ontvangen. Op de andere wacht ik nu minimaal 6 weken al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Net een uitgebreid gesprek gehad met iemand van de HTC klachtenservice (nee, niet klantenservice). Ik had een nogal negatieve feedback ingevuld naar aanleiding van mijn "reparatie" van de casing. De man was relatief behulpzaam en begreep mijn verhaal. Hij moet over ons gesprek en over mijn klacht een verslag doen richting hoofdkantoor. Ik heb hierbij duidelijk gemaakt dat ik het nogal onprofessioneel vind dat de gebruiker als "fout" wordt neergezet en de schuld altijd bij hem ligt. Het heeft 3 weken geduurd en veel mails/telefoontjes voordat er daarna binnen 1 dag door HTC hoofdkantoor goedkeuring is gegeven. De man kon alle mails en dergelijke (zelfs oude uit 2008) van mijn contact met HTC inzien, dus dat ik voor onkundig/onhandig ben uitgemaakt staat daar ook mooi in.

Update Home Button Probleem

Wat betreft het home button probleem is er wel goed nieuws (hoop ik). De fix die het probleem moet oplossen is vorige week in Noord Europa uitgerold, West Europa volgt volgende week of over 2 weken. De man kon geen concrete datum noemen, maar ik ga er vanuit dat dit dan ook echt het geval is. De man kon niet vertellen of het ging om de al uitgekomen Android 4.04 update die het probleem toch niet verhelpt, of dat het een andere update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me soms melden of hun One S (black eventueel, niet dat dat veel zal uitmaken) ook problemen vertoont bij het maken van zeer dichte closeup shots met de camera?
De lens probeert te focusen & je ziet het heel scherp worden, maar ineens hoor ik een kleine klik & de lens herstelt zich precies naar de vorige positie, waardoor het weer "blurry" word, enkel tijdens zeer dichte closeups (camera paar cm van de tafel houden bv), en hij het precies enorm moeilijk heeft om te focusen, soms lukt het wel, soms niet.

Ook heb ik tijdens het opnemen van videos een soort geluid dat zich bij het afspelen vertoont, en soort klik, precies alsof hij het geluid van de focus mee opneemt in de video...

Heb er eigenlijk niet op gelet of ik dit al had alvorens ik de software geupdate had, en vind op het net nog een aantal resultaten met dit 'probleem' dus stel me toch vragen of het al dan niet aan de software ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Welke update heb je het hier over? En heb je al de macro functie geactiveerd van de camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13876806/Pictures/IMAG1068.jpg

Dit was de scherpste foto die ik kon maken met een zwarte One S met de macro camerafunctie. Heb gemerkt dat hij tot op een paar centimeter nog kan focusen en dat het beter werkt onder goede licht omstandigheden. Als hij niet kan focusen maar hij een klik geluidje, maar dat is volgens mij gewoon de camera. Mijn oude Desire HD deed precies het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké niks om me zorgen om te maken dan, vond dat klikgeluidje gewoon een beetje eng toen ik het opmerkte, en je hebt idd wel gelijk dat het onder betere lichtomstandigheden beter lukt.
J0YR1D3R schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:53:
Welke update heb je het hier over? En heb je al de macro functie geactiveerd van de camera?
Nja ik draai nu 1.78.401.2, maar had ervoor een andere versie, weet niet meer exact welke het was.
Probleem denk ik ligt vooral ook aan het feit dat er momenteel geen autofocus disable optie is, zodat het ding continue probeert te focusen bij de kleinste beweging.
Hopen dat bij de volgende update, al dan niet 4.0.4 van android zelf, er ietwat verbetering inkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
J0YR1D3R schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:41:
...
Wat betreft het home button probleem is er wel goed nieuws (hoop ik). De fix die het probleem moet oplossen is vorige week in Noord Europa uitgerold, West Europa volgt volgende week of over 2 weken. De man kon geen concrete datum noemen, maar ik ga er vanuit dat dit dan ook echt het geval is. De man kon niet vertellen of het ging om de al uitgekomen Android 4.04 update die het probleem toch niet verhelpt, of dat het een andere update is.
4.0.4 is nog niet OTA uitgekomen in Nederland toch? Ik heb hem in ieder geval nog niet (unbranded toestel). Van mij mag deze snel komen; dan zijn we hopelijk van die menu bar af in veel apps... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
4.04 is wel uitgekomen in andere landen dus :) Waar iedereen hier op software versie 1.78 zit (volgens mij) is de 4.04 update te herkennen aan 2.21. Als je je telefoon geroot hebt kun je de nieuwe ROM er al op zetten de OTA update moet nog volgen maar is in Noord Europa al uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

4.04 kan me gestolen worden... ik wil jelly bean! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:16

derx666

mecker ende blaet

J0YR1D3R schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:38:
[...]
Het gebruikt wel geheugen en ik wil bepaalde apps sowieso gewoon verwijderen. Bepaalde dingen die standaard meekomen zoals die aandelenapp, maar daarnaast nog veel anderen wil ik gewoon weg hebben. Als ik door dit soort apps steeds m'n browser moet herstarten ipv dat hij in het geheugen blijft ben ik liever van die apps af. Android killt apps als het gebruik boven een bepaalde limiet zit, die limiet wordt vanzelf sneller hoger met deze onnodige apps.
Als je je foon geroot hebt zou je Root Uninstaller (http://rootuninstaller.com) een kunnen proberen. Hiermee heb ik allemaal die vage proggels die je "gratis" van HTC krijgt kunnen verwijderen. Het lijkt nl. wel alsof ze niks doen, maar een app die ik zelf nooit gebruikt heb (zoals die aandelen app), ik geen account heb aangemaakt enz., en die toch 10mb data in de week verbruikt ?!?! Dat freezen heb ik zelf nog nooit naar gekeken, maar dat is nieteens zo'n gek idee. Bij mij draait continu maps op de achtergrond mee, terwijl ik die maar af en toe gebruik. Ik zou het fijner vinden als Android apps gewoon afsluit als je ze niet gebruikt...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 02:17

Nobby

Nuts!

Vanavond geprobeerd mijn S te rooten, niet gelukt. Ben bang dat ik de radio update nodig heb om fatsoenlijk te kunnen bellen op mijn werk. Bereik is er erg slecht. Iemand tips?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
Ik heb mijn One S terug van Coolblue. Ik had te veel last van het home button probleem en met de nieuwe voorlopig niet. Ik heb wel nog altijd mega slechte ontvangst, vooral binnenshuis. Ik zit altijd maar op edge en dan nog maar 3 bars. Als ik de telefoon uit mijn broekzak haal is de verbinding met het netwerk soms verbroken. Ik hoop dat dit op te lossen is met een software update(nieuwe radiosoftware)
, ben het beu om mijn telefoon iedere keer te moeten terugsturen. Ik ga morgen eens proberen met een nieuwe simkaart. Iemand die hetzelfde probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 02:17

Nobby

Nuts!

Fredi schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:18:
Ik heb mijn One S terug van Coolblue. Ik had te veel last van het home button probleem en met de nieuwe voorlopig niet. Ik heb wel nog altijd mega slechte ontvangst, vooral binnenshuis. Ik zit altijd maar op edge en dan nog maar 3 bars. Als ik de telefoon uit mijn broekzak haal is de verbinding met het netwerk soms verbroken. Ik hoop dat dit op te lossen is met een software update(nieuwe radiosoftware)
, ben het beu om mijn telefoon iedere keer te moeten terugsturen. Ik ga morgen eens proberen met een nieuwe simkaart. Iemand die hetzelfde probleem heeft?
* Nobby heeft dat probleem ook. Ik hoopte dat de upgrade naar 4.0.4 zou helpen, vandaar de root. Maar dat is me nog niet gelukt.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
Nobby schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:57:
[...]

* Nobby heeft dat probleem ook. Ik hoopte dat de upgrade naar 4.0.4 zou helpen, vandaar de root. Maar dat is me nog niet gelukt.
Verlies je je garantie niet als je root?

De telefoon heeft ook serieus last van 'grip of death' bij mij. Als je hem gewoon rechtop vastpakt, dus met je handpalm aan de onderkant waar de radio zit, heb je 3 bars op edge. Als ik hem platleg schiet hij omhoog naar 5 bars. Dit zou toch niet mogen. Met mijn vorige telefoon(Nokia 5230) had ik dit probleem nooit. Altijd max bereik. Ik zat toen ook wel bij een andere provider met misschien betere dekking maar het verschil is gewoon te groot. Bovendien hebben nog andere mensen hetzelfde probleem.

[ Voor 45% gewijzigd door Fredi op 02-08-2012 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Fredi schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 01:15:
[...]

Verlies je je garantie niet als je root?
Niet persé, alleen als aannemelijk gemaakt kan worden dat de problemen (mede) veroorzaakt zijn door het rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-10 15:09
Is er een overzicht van known issues met deze telefoon?
Ieder device heeft z'n eigenaardigheden, dus deze ongetwijfeld ook. Ik zou alle 69 pagina;s van dit topic door kunnen lezen, maar misschien is er ergens een summary van (ideetje TS?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:56

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik weet niet echt een known issues lijst. Maar de volgende dingen komen vaak voor:

- Slecht, schommelend bereik (Schijnt op te lossen met nieuwe firmware)
- Home-Button probleem, waarbij de software denkt dat deze ingedrukt wordt terwijl dit niet zo is. (Schijnt op te lossen met nieuwe firmware)
- Chipping op de zwarte variant (Waarschijnlijk al opgelost met nieuwere batches)

Denk dat dit de belangrijkste zijn. Ben persoonlijk erg benieuwd naar de nieuwe firmware, want als de eerste twee problemen uit de weg zijn, dan is het zeker de fijnste telefoon die ik gehad heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
majoh schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:57:
Ik weet niet echt een known issues lijst. Maar de volgende dingen komen vaak voor:

- Slecht, schommelend bereik (Schijnt op te lossen met nieuwe firmware)
- Home-Button probleem, waarbij de software denkt dat deze ingedrukt wordt terwijl dit niet zo is. (Schijnt op te lossen met nieuwe firmware)
- Chipping op de zwarte variant (Waarschijnlijk al opgelost met nieuwere batches)

Denk dat dit de belangrijkste zijn. Ben persoonlijk erg benieuwd naar de nieuwe firmware, want als de eerste twee problemen uit de weg zijn, dan is het zeker de fijnste telefoon die ik gehad heb...
Is er een ETA op die firmware update? Ik zit daar echt op te wachten. Als het homebutton probleem daarmee niet opgelost is gaat ie meteen terug naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

J0YR1D3R schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:41:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Fredi schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:18:
Ik heb soms ook matige ontvangst 3-streepjes, of soms idd verbinding weg in de broekzak... nu had ik dit met mijn vorige telefoon (HTC Desire) ook dus ik heb het probleem niet zozeer bij de telefoon gezocht. Wel heb ik mijn Simpel abbo (t-mobile netwerk) stopgezet en een simkaart bij Simyo (kpn netwerk) aangevraagd. Begin september gaat mijn nummer over maar kan het dan pas testen ik hoop dat ik dan beter bereik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
Chaoss schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:43:
[...]

Ik heb soms ook matige ontvangst 3-streepjes, of soms idd verbinding weg in de broekzak... nu had ik dit met mijn vorige telefoon (HTC Desire) ook dus ik heb het probleem niet zozeer bij de telefoon gezocht. Wel heb ik mijn Simpel abbo (t-mobile netwerk) stopgezet en een simkaart bij Simyo (kpn netwerk) aangevraagd. Begin september gaat mijn nummer over maar kan het dan pas testen ik hoop dat ik dan beter bereik heb.
Ik zei dat ik buitenshuis nog redelijke ontvangst heb maar daar is het al niet veel beter dan binnen. De telefoon schakelt soms eens over naar 3g maar dan heb ik slechts 2 bars en hij schakelt dan terug naar edge. Dit is totaal onaanvaardbaar van HTC, zeker omdat het al de tweede tel is met hetzelfde probleem. Kunnen die gasten überhaupt wel een telefoon in elkaar steken die goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zit even door de reviews te kijken hier, maar daar krijgt de telefoon gemiddeld een 4 van de 5 op bereik. Heeft iedereen dan goed bereik? In Italië heb ik dus 70% geen bereik, in Nederland 30% niet, gewoon Vodafone. Is dit dan toch exemplarisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
PWM schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:28:
Ik zit even door de reviews te kijken hier, maar daar krijgt de telefoon gemiddeld een 4 van de 5 op bereik. Heeft iedereen dan goed bereik? In Italië heb ik dus 70% geen bereik, in Nederland 30% niet, gewoon Vodafone. Is dit dan toch exemplarisch?
Ik heb eigenlijk altijd wel goed bereik voor zover ik erop let. T-Mobile, regio Amersfoort/Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Over het algemeen heb ik ook gewoon goed bereik. Maar af en toe fluctueert t nogal. Waarom dat gebeurd weet ik niet. Mss omstandigheid of netwerk? Ook Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Waarom lijkt niemand er echt mee te zitten dat de One S inmiddels met de verouderde Qualcomm S3 wordt geleverd ipv de brand new S4, terwijl de prijs gelijk ik gebleven? Is de performance dan vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kwaazaar schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:53:
Waarom lijkt niemand er echt mee te zitten dat de One S inmiddels met de verouderde Qualcomm S3 wordt geleverd ipv de brand new S4, terwijl de prijs gelijk ik gebleven? Is de performance dan vergelijkbaar?
Nee de preformance is niet vergelijkbaar de S4 is zuiniger en sneller,

Maar in NL wordt de S3 versie voor zover ik weet nog nergens verkocht. vorige week mijn One S opgehaald is dat is ook nog een S4.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 03-08-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Chaoss schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:57:
[...]

Nee de preformance is niet vergelijkbaar de S4 is zuiniger en sneller,

Maar in NL wordt de S3 versie voor zover ik weet nog nergens verkocht. vorige week mijn One S opgehaald is dat is ook nog een S4.
Mijne is gisteren binnen gekomen en blijkt een S3 (=artikelnr 99HSB...). De S4 schijnt als artikelnr 99HRE... te hebben. Waar had je m gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Coolblue Groningen,

Je kan het ook aan de frequentie zien, S4 is 1,5ghz en de S3 is geklokt op 1,7ghz om de performance enigszins te compenseren.

Artikel nr zegt me niets je moet naar het model nr kijken: Z520e = S4
modelnummer Z560e= S3

[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 03-08-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon echt niet meer wachten op de 4.0.4 update zodat eindelijk die menu balk weg kan. Dus heb ik mijn ONE S geroot en zelf de buttons maar geremapped. En de bloatware apps verwijderd zoals G+ (deactiveren hielp niet na een reboot activeerde hij zichzelf) en de apps waarvan ik de pro versie heb. Zo heb ik "mijn" one S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

Zit er niet een draadje los in je telefoon, ik had in italie ook gewoon goed bereik.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenToast
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 09:53
Ik krijg mijn One S dinsdag en wil alvast een beetje rondkijken voor een goed hoesje. Wie heeft ervaringen met een dun (evt. doorzichtig) sterk hoesje/zou er een aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Bedoel je een hoesje of een case?
Mijn dochter heeft een hele fijne dunne half harde case waar ze heel tevreden over is. Hij geeft goede grip en is heel dun. Ik zal straks eens kijken of ik kan zien wat de fabrikant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:10
FrozenToast schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:41:
Ik krijg mijn One S dinsdag en wil alvast een beetje rondkijken voor een goed hoesje. Wie heeft ervaringen met een dun (evt. doorzichtig) sterk hoesje/zou er een aanraden?
Op idee van dit bericht in dit topic (waar je misschien je bericht had moeten zetten) heb ik een Melkco Premium Leather Case gekocht. Is erg stevig en goed gemaakt. Het is een case die je er in principe altijd op kan laten (of je moet bij je simkaart willen), want alle aansluitingen, camera etc zijn in de case bereikbaar.
Kijk hier maar eens: http://www.carrymobile.co...-mwg/htc-one-s-ville.html
Ik heb de zwarte (zonder oranje).
In Nederland zijn die 40 euro, daar omgerekend ongeveer 25 euro. Moet je wel lang wachten tot je ze hebt (2 weken shipping).
De case maakt je telefoon slechts enkele millimeters dikker.

Kijk maar gewoon in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Heb je een prachtige telefoon stop je hem in een Case.. zonde! :) ik heb gewoon zo'n insteek hoesje voor als de S in mijn broekzak moet thuis en op mijn werk gebruik hem dan zo, dan zie ik die m9oie telefoon tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-10 07:03
En zonder hoesje of case? Ik heb mijn legend (aliminium unibody) twee jaar gebruikt met alleen een screenprotector. Ziet er nog als nieuw uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenToast
Fleximex schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:39:
[...]

Op idee van dit bericht in dit topic (waar je misschien je bericht had moeten zetten) heb ik een Melkco Premium Leather Case gekocht. Is erg stevig en goed gemaakt. Het is een case die je er in principe altijd op kan laten (of je moet bij je simkaart willen), want alle aansluitingen, camera etc zijn in de case bereikbaar.
Kijk hier maar eens: http://www.carrymobile.co...-mwg/htc-one-s-ville.html
Ik heb de zwarte (zonder oranje).
In Nederland zijn die 40 euro, daar omgerekend ongeveer 25 euro. Moet je wel lang wachten tot je ze hebt (2 weken shipping).
De case maakt je telefoon slechts enkele millimeters dikker.

Kijk maar gewoon in dit topic.
Bedankt! Ik heb hiervoor nog geen smartphone gehad, alleen een iPod Touch waarbij de achterkant ommeunig snel kraste als je hem zonder case gebruikte, dus ik weet inderdaad niet zeker of het wel zo nodig is. Een hoesje zou dan een oplossing zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik heb de HTC Media Link HD adapter gekocht. Kwam hem per toeval tegen, kende eigenlijk alleen de bekabelde MHL oplossing, maar dit ziet er echt super gaaf uit. Volgens diverse reviews werkt het echt zoals daar staat.

Makkelijk filmpje kijken op het vakantieadres vanaf de bank met vrienden. Samen met deze bluetooth speaker voor de muziek, maakt dat het helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Laatst online: 10-10 17:55
Malarky schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 19:22:
Ik heb de HTC Media Link HD adapter gekocht. Kwam hem per toeval tegen, kende eigenlijk alleen de bekabelde MHL oplossing, maar dit ziet er echt super gaaf uit. Volgens diverse reviews werkt het echt zoals daar staat.

Makkelijk filmpje kijken op het vakantieadres vanaf de bank met vrienden. Samen met deze bluetooth speaker voor de muziek, maakt dat het helemaal af.
Vet... Werkt dat ook met samsung galaxy s2? Of andere galaxy's? Betaal dan liever iets meer voor een all-compatible systeem namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

gabn88 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 19:27:
[...]

Vet... Werkt dat ook met samsung galaxy s2? Of andere galaxy's? Betaal dan liever iets meer voor een all-compatible systeem namelijk ;)
Geen idee, er staat wel een bedraade MHL kabel (zeg maar de bedraade oplossing voor dit gebeuren) in de pricewatch van Samsung, dus Samsung heeft wel zulke technologie, maar op mijn HTC telefoon zit code van Media Link ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Nou, 89 euro voor die Media Link vind ik wel iets te gortig. De functies zijn leuk en zien er flitsend uit, maar met iets meer moeite en heel wat minder geld stream ik alles met DNLA van en naar telefoon,tablet, laptop en PS3. Opzich natuurlijk wel handig voor wanneer je geen mediacentre, console of geavanceerde smart tv hebt staan. Maar is het dan nog niet een behoorlijk prijzig kastje voor wat je er mee kunt?

Ik gebruik momenteel trouwens de Twonky Mobile app om alles van hot naar her te streamen. Nooit echt verder gekeken, omdat het opzich prima werkt, maar zijn er betere opties?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

buddow schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 10:22:
En zonder hoesje of case? Ik heb mijn legend (aliminium unibody) twee jaar gebruikt met alleen een screenprotector. Ziet er nog als nieuw uit!
Kan maar dat risico is mij iets te groot, want in de hast stop ik mijn telefoon wel eens in dezelfde broekzak als de sleutelbos en dan blijft hij echt niet krasvrij :P en die insteekhoesje vindt ik helemala niet erg of onhandig om te gebruiken oid.

Khad bij mijn Desire ook zo'n insteekhoesje maar die was aan de bovenkant eigenlijk net 2mm te kort en op die rand zaten wel allemaal kleine beschadigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
Ik had ook een Legend, en die kan best wat hebben, maar mijn nieuwe One S is volgens mij flink wat kwetsbaarder. Binnenkort maar even een goede hoes regelen. Heb wel een S4 volgens mij :)

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

'Samsung test Android 4.1-firmware voor Galaxy-smartphones' gepland voor release in het 4'de kwartaal... dat duurt imho nog vrij lang"? dacht dat de Nexus S al op 4.1 draaide?

hoop dat HTC wel sneller met de 4.1 update komt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa86
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-02-2021
Ik ben aan het wachten op die 4.0.4 update, zwijgen van die 4.1 update :P , iemand al een idee wanneer deze uit gaat komen in nederland? en is deze wel al in andere landen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Hoe kwetsbaar vinden jullie de One S? Bij vallen, het scherm enzo. Iemand ervaringen? Zit te twijfelen of ik een silicon hoesje zal aanschaffen. Niet vanwege de kosten, maar omdat ik zonder gewoon mooier vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:24:
[...]

Khad bij mijn Desire ook zo'n insteekhoesje maar die was aan de bovenkant eigenlijk net 2mm te kort en op die rand zaten wel allemaal kleine beschadigingen.
Ik had ook een Desire hiervoor, maar die is echt 600% krasvaster qua scherm en behuizing dan de One S is. Je hoeft er maar naar te kijken en de krassen komen erop :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

J0YR1D3R schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:40:
[...]

Ik had ook een Desire hiervoor, maar die is echt 600% krasvaster qua scherm en behuizing dan de One S is. Je hoeft er maar naar te kijken en de krassen komen erop :X
Nergens last van met mijn grijze . Zaterdag van mijn fiets gevallen en dat ding schoof een meter over asfalt en nergens een krasje .

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha lekker dan. Ik snap nog steeds niet hoe ze dat verhaal van de superkrasvaste zwarte turboelectrischevoltlading aan me hebben verkocht; echt volle bak ingetuind!

Anyway, heeft iemand die urBeats-dopjes al ontvangen? Hoe lang duut dat ongeveer en wie bezorgt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa86
  • Laatst online: 05-02-2021
Ik heb vorige week gebeld naar HTC , en ik kreeg een mattig nederlands sprekende jongen er aan die me alleen wist te vertellen dat het langer duurde, maar hoelang precies kon hij me niet vertellen, ook kon hij me niet doorverbinden naar iemand die het wel wist.

Al met al vond ik mijn eerste kennismaking met de HTC helpdesk erg teleur stellend ( ik ben zelf 2de lijns medewerker van een helpdesk van een ander bekend merk dat telefoons verkoopt, en weet dat ik echt niet zo met de klanten omga )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:48:
[...]

Nergens last van met mijn grijze . Zaterdag van mijn fiets gevallen en dat ding schoof een meter over asfalt en nergens een krasje .
Grijs != Zwart. De zwarte is echt veel gevoeliger (al is het scherm gelijk qua krasvastheid natuurlijk).
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:15:
Ha lekker dan. Ik snap nog steeds niet hoe ze dat verhaal van de superkrasvaste zwarte turboelectrischevoltlading aan me hebben verkocht; echt volle bak ingetuind!

Anyway, heeft iemand die urBeats-dopjes al ontvangen? Hoe lang duut dat ongeveer en wie bezorgt het?
Wat ik al eerder zei, bij mij duurde het nog geen week en kwam GLS het pakketje brengen. Geen problemen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
die Urbeats dopjes, krijg je die er gewoon bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
buddow schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:24:
die Urbeats dopjes, krijg je die er gewoon bij?
Nee, speciale actie op http://exclusively.nl/ van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Svenderson schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 03:10:
Nou, 89 euro voor die Media Link vind ik wel iets te gortig. De functies zijn leuk en zien er flitsend uit, maar met iets meer moeite en heel wat minder geld stream ik alles met DNLA van en naar telefoon,tablet, laptop en PS3. Opzich natuurlijk wel handig voor wanneer je geen mediacentre, console of geavanceerde smart tv hebt staan. Maar is het dan nog niet een behoorlijk prijzig kastje voor wat je er mee kunt?

Ik gebruik momenteel trouwens de Twonky Mobile app om alles van hot naar her te streamen. Nooit echt verder gekeken, omdat het opzich prima werkt, maar zijn er betere opties?
Ik heb hem voor 61eur bij Salland besteld, nog steeds veel geld maar wel stuk minder. Koop hem dan ook zakelijk, ga hier klanten mee overtuigen een NAS aan te schaffen, haha :+

Heb zelf thuis een NAS die ideaal voor dit soort werk is, maar hij is dan ook primair bedoeld voor het filmavondje bij vrienden of op een snelle vakantie. Mijn telefoon heb ik altijd bij me, en Wifi is overal en mijn NAS is altijd online (wake on lan), dus in 2 klikken (ES File Explorer) stream ik dan draadloos vanuit de bank een film vanaf mijn NAS thuis naar de TV van die vriend. Eventueel start ik vanaf mijn smartphone een torrent vanaf een private site die gedownload wordt op mijn NAS, zodat ik ook met een enkele muisklik aan een nieuwe filmwens kan voldoen.

Het gaat om het gemak he, even snel die nieuwe film met zen allen kijken, zonder hoop geklooi.

Die 4.0.4 update die ik al een week of twee draai, had trouwens als belangrijkste veranderingen betere WiFI performance en een betere Media Link HD performance.

[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 07-08-2012 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-07 11:15

Erv

Mischa86 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:18:
Ik ben aan het wachten op die 4.0.4 update, zwijgen van die 4.1 update :P , iemand al een idee wanneer deze uit gaat komen in nederland? en is deze wel al in andere landen te krijgen?
Op advies van HTC heb ik mijn telefoon naar de Phonehouse gebracht. Zij hebben hem helemaal leeggemaakt, ook zonder de standaard T-Mobile apps, om uit te sluiten dat het een softwareprobleem is. Maar het home-button-probleem blijft/is terug.
HTC vertelde me dat ik hem kan laten repareren (1. in-shop-repair (bij vervanging van onderdelen naar Dynafix) of 2: ophalen voor reparatie bij Dynafix), maar dat kost minimaal 2 weken. Mijn reactie is dat ik een eventuele update af wil wachten. Hun reactie:

Geachte heer ...,

er komt inderdaad een fix update, echter wanneer deze gereed is en vrijgegeven wordt is ons nog niet bekend.
Indien u besluit hierop te wachten, dan is dat natuurlijk uw volste recht. Ik zou het op prijs stellen dat wanneer u de update heeft ontvangen, ik het resultaat van u verneem.
Mocht u toch besluiten het toestel retour te sturen of andere vragen hebben, dan staan wij tot uw beschikking.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
..... HTC Customer Service Support Agent

Vraagje: als je CID heb geunlocked, krijg je dan automatisch de nieuwste telefoonupdates? in het Nederlands?

[ Voor 4% gewijzigd door Erv op 07-08-2012 12:59 . Reden: Vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Vorige week in Frankrijk is bij mij ook het home button issue ontstaan. Gisteren in een dorpje kon ik het toestel totaal niet gebruiken. Nu in Nederland treedt het probleem ook weer op. Daarvoor heeft het toestel prima gewerkt (anderhalve maand), nu ik hem op WMCDA only heb gezet lijkt het probleem weg te blijven, nadeel is dat ik dan nog minder bereik heb dan voorheen. Voorlopig wacht ik de update(s) af en ik hoop dat die een oplossing gaan bieden.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ik heb sinds gisteren de One S. Prima toestel, grote verbetering ten opzichte van mijn oude Legend.

Het probleem wat ik heb is dat ik Hotmail inclusief agenda niet goed kan synchroniseren. Op m'n oude Legend ging dit prima. Ik het volgende geprobeerd:

- toevoegen als Microsoft Exchange account, in de standaard mail/agenda applicatie
- toevoegen als Hotmail account, in de standaard mail/agenda applicatie
- Hotmail app geinstalleerd.

Bij de eerste twee krijg ik geen synchronisatie tot stand. Bij de hotmail app kan ik prima e-mailen, en ik zie ik ook mijn agenda verschijnen op de HTC. Het probleem is echter, dat nieuwe afspraken die ik via de HTC invoer niet in hotmail online verschijnen. Die blijven dus lokaal. Nieuwe afspraken die ik via hotmail online invoer verschijnen wel direct op de HTC. Heeft iemand tips hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik begrijp eigenlijk niet waarom mensen met een Android telefoon niet even een gmail account aanmaken, laat je de mail van hotmail automatisch doorsturen naar je gmail account en ga je voortaan dat email adres gebruiken.

Dan heb je alle voordelen van Push mail en het werkt echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Push mail kan ook met hotmail, en dan zou ik m'n agenda moeten overzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Laatst online: 00:13

Kiwi

Gadgetfreak

Heb na dit topic compleet gelezen te hebben (ja, ik weet dat ik gestoord ben 8)7 ) toch maar besloten dat ik de grijze One S ga kopen. Het enige probleem is de S3 processor.
Heeft iemand al directe informatie dat die al in de omloop is in Nederland?
Ik bedoel dat je hem zelf hebt (gehad) of dat iemand die je kent hem heeft (gehad).
Daar moeten ze namelijk echt niet mee aan komen bij mij. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
TerrorKiwi schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:47:
Heb na dit topic compleet gelezen te hebben (ja, ik weet dat ik gestoord ben 8)7 ) toch maar besloten dat ik de grijze One S ga kopen. Het enige probleem is de S3 processor.
Heeft iemand al directe informatie dat die al in de omloop is in Nederland?
Ik bedoel dat je hem zelf hebt (gehad) of dat iemand die je kent hem heeft (gehad).
Daar moeten ze namelijk echt niet mee aan komen bij mij. >:)
Bij Expansys werd de S3-variant al uitgeleverd. PDA-shop had afgelopen vrijdag nog enkele met S4, maar de volgende batch zou ook alleen nog S3 zijn, Ik heb sinds gisteren de S4-variant via PDA-shop. De S3-variant gaat weer terug naar Expansys. :)

Overigens zou ik wel wat terughoudend zijn bij opsturen van je toestel voor reparatie. Als je een ander toestel terug krijgt, kan die zomaar met S3 zijn.

Bij mij werkt hotmail inderdaad ook niet. Volgens mij moest je het serveradres aanpassen van m.hotmail.com naar debug.hotmail.com, maar dat veld is read only...

[ Voor 8% gewijzigd door kwaazaar op 07-08-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
kwaazaar schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:56:
[...]

Overigens zou ik wel wat terughoudend zijn bij opsturen van je toestel voor reparatie. Als je een ander toestel terug krijgt, kan die zomaar met S3 zijn.
Dynafix wisselt bijna nooit een toestel om, je krijgt alleen je toestel gerepareerd terug. Bij een winkel kan dat anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Zijn hier regels over?
Want niemand met een S4 wil een S3 terug krijgen, je gaat er duidelijk op achteruit.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 13:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind het uberhaupt nog stees ongelooflijk dat ze zulke uiteenlopende specs onder één naam verkopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenToast
kwaazaar schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:56:
[...]

Bij Expansys werd de S3-variant al uitgeleverd. PDA-shop had afgelopen vrijdag nog enkele met S4, maar de volgende batch zou ook alleen nog S3 zijn, Ik heb sinds gisteren de S4-variant via PDA-shop. De S3-variant gaat weer terug naar Expansys. :)
Ik heb ook net de s4-variant (z520e) binnengekregen van PDAshop, wat een opluchting! Anders had ik hem weer terug moeten sturen, ik koop geen 400 euro telefoon om mindere hardware meegeleverd te krijgen.

Tip: Let op bij de beschrijving op het doosje of je z520e of z560e hebt, de z520e heeft een S4 en de z560e een S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Pinin schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:07:
Zijn hier regels over?
Want niemand met een S4 wil een S3 terug krijgen, je gaat er duidelijk op achteruit.
De regel is dat de Dynafix/HTC altijd gelijk heeft en de klant er nooit beter op zal worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

J0YR1D3R schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:02:
[...]

De regel is dat de Dynafix/HTC altijd gelijk heeft en de klant er nooit beter op zal worden :X
Het gaat niet zozeer wat dynafix doet, maar wat de wet hier over zegt.

Het is namelijk niet gebruikelijk dat een nieuwer apparaat/opvolger lagere specs heeft

[ Voor 13% gewijzigd door Pinin op 07-08-2012 19:22 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Het grappige is dat ik (Aziatische en Oost-Europese) advertenties heb gezien waarin ze de z560e aanbevelen als nog sneller dan de gewone, nu met 1,7 GHz processor ipv 1,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Laatst online: 00:13

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb net antwoord van Coolblue gehad, ook ff naar Vodafone branding gevraagd:
Wij hebben in ons assortiment de HTC One S. Deze wordt standaard non branded verkocht. Wij leveren standaard de 520E. Daar zit de Qualcomm Snapdragon S4 processor in, in de Z560E zit de Snapdragon S3, de verouderde versie dus.
En nog een mail later:
Helaas is dat niet op voorhand te zeggen. Op dit moment is hij goed leverbaar maar tot hoelang dat is zal moeten uitwijzen. Dat kan met de huidige markt redelijk plots veranderen.
Hoop toch dat ze een beetje opschieten met m'n salaris (vlak hiervoor al een Asus Infinity gekocht ;) ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langzamerhand word ik echt ongeduldig... Ik heb 17-7 die doppen van urbeats besteld via www.exclusively.nl en het is inmiddels bijna een maand verder. Tot heden nog steeds niks ontvangen. Ik baal hier echt van
Inmiddels ook contact opgezocht met HTC en die verwijzen me naar GLS en GLS verwijst me weer naar HTC, want ze kunnen niks zonder een barcode wat ook vrij logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Als de telefoon weer retour komt van een reperatie krijg hij gewoon
Krijg de klant een s3 of de s4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 16:35
Zijn er mensen die ook problemen hebben met het sturen van email, en dan specifiek bij het gebruik van de standaard mail app die ingesteld is voor hotmail?

Ik kan hiermee wel mail ontvangen, maar niet versturen. Hier komt een foutmelding bij terug, alleen je kan niet zien wat de melding precies is. Overige gekoppelde mailadressen werken wel goed (oa gmail en aantal werkgerelateerde, waaronder ook Exchange). Sync met agenda en contactpersonen werkt ook goed, alleen het verzenden van email niet.

De server staat standaard op m.hotmail.com als serveradres geloof ik, dit is default door de app ingesteld.

[ Voor 7% gewijzigd door FoOnEeN op 08-08-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

J0YR1D3R schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:52:
[...]

Dynafix wisselt bijna nooit een toestel om, je krijgt alleen je toestel gerepareerd terug. Bij een winkel kan dat anders zijn.
Dat is leuk, maar Dynafix voert ontzettend veel boardswaps uit, voor het kleinste wittewasje doen ze al een boardswap en naar mijn idee zit de proc geïntegreerd in het moederbord? Als Dynafix straks geen moederborden meer heeft met S4 procs (of misschien nu al niet meer heeft), dan kun je dus voor een lullig probleem met het geluid of een button een S3 telefoon terugkrijgen. Als ze geen S4 boards meer hebben, kunnen ze bij Dynafix ook niet anders.

Ik ben overigens niet 100% zeker van het verhaal over boards en geïntegreerde procs, maar ik hoef in ieder geval niet de eerste te zijn die het uit test in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik sta op het punt om een One S te bestellen. Ik wil absoluut geen S3 processor, dus dan wordt het nu onderhand tijd om de knoop door te hakken.
Het enigste wat me tegenhoud zijn de verhalen van slecht ontvangst/bereik. Nu snap ik goed dat het alleen de mensen met problemen zijn die klagen, en dat het bij de meeste waarschijnlijk wel goed zit. Maar het valt me op dat het vooral Vodafone gebruikers zijn. En daar wilde ik nou net iets afsluiten. Misschien toch maar een andere provider, of zijn er zat Vodafone gebruikers die geen problemen met de One S hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Hoe kun je dat zien of je een s3 of een s4 heb als die terug komt van de reparatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Rezje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:40:
Ik sta op het punt om een One S te bestellen. Ik wil absoluut geen S3 processor, dus dan wordt het nu onderhand tijd om de knoop door te hakken.
Het enigste wat me tegenhoud zijn de verhalen van slecht ontvangst/bereik. Nu snap ik goed dat het alleen de mensen met problemen zijn die klagen, en dat het bij de meeste waarschijnlijk wel goed zit. Maar het valt me op dat het vooral Vodafone gebruikers zijn. En daar wilde ik nou net iets afsluiten. Misschien toch maar een andere provider, of zijn er zat Vodafone gebruikers die geen problemen met de One S hebben?
Valt mij ook op dat vooral vodafone gebruikers het home-button probleem hebben? maargoed hier in de buurt zijn vodafone en t-mobile netwerken toch inferieur aan die van de KPN, dus dat was voor mij al reden genoeg om over te stappen naar een kpn netwerk.

Het is wel zo dat er vrij binnenkort een update (4.04) komt waarin de ontvangst sowieso verbeterd zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Chaoss schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:00:
[...]
Het is wel zo dat er vrij binnenkort een update (4.04) komt waarin de ontvangst sowieso verbeterd zou zijn.
Ja, opschieten met dat ding! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nouhja 4 september wordt mijn 06nr geporteerd van Simpel naar Simyo (dus van t-mobile naar KPN netwerk) ben ook zeer benieuwd wat voor verbetering dat voor mij meebrengt.

In het overdekte winkelcentrum in de buurt waar ik 95vd 100x de boodschappen doe heb ik 0,0 dekking en dat is zooo fruterend als je je vrouw moet bellen om iets te vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:44:
Langzamerhand word ik echt ongeduldig... Ik heb 17-7 die doppen van urbeats besteld via www.exclusively.nl en het is inmiddels bijna een maand verder. Tot heden nog steeds niks ontvangen. Ik baal hier echt van
Inmiddels ook contact opgezocht met HTC en die verwijzen me naar GLS en GLS verwijst me weer naar HTC, want ze kunnen niks zonder een barcode wat ook vrij logisch is.
HTC staat hier buiten, heeft ook geen zin om ze te benaderen. Het is een actie van Vodafone, misschien moet je die eens benaderen. Mijn oordoppen waren binnen een week binnen.
Pinin schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:21:
[...]

Het gaat niet zozeer wat dynafix doet, maar wat de wet hier over zegt.

Het is namelijk niet gebruikelijk dat een nieuwer apparaat/opvolger lagere specs heeft
Waarschijnlijk dat degene die de reparatie uitvoert gelijk heeft. Qua functionaliteit krijg je namelijk gewoon hetzelfde device terug.
Malarky schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:35:
[...]

Dat is leuk, maar Dynafix voert ontzettend veel boardswaps uit, voor het kleinste wittewasje doen ze al een boardswap en naar mijn idee zit de proc geïntegreerd in het moederbord? Als Dynafix straks geen moederborden meer heeft met S4 procs (of misschien nu al niet meer heeft), dan kun je dus voor een lullig probleem met het geluid of een button een S3 telefoon terugkrijgen. Als ze geen S4 boards meer hebben, kunnen ze bij Dynafix ook niet anders.

Ik ben overigens niet 100% zeker van het verhaal over boards en geïntegreerde procs, maar ik hoef in ieder geval niet de eerste te zijn die het uit test in de praktijk.
Daar heb je een punt, maar dan nog zal gewoon gelden dat de functionaliteit niet anders is, het uiterlijk niet anders is en het verschil als minimaal zal worden bestempeld. Kan me niet voorstellen dat dat anders zal lopen. Was bijvoorbeeld bij de Desire ook zo, terwijl je daar ook duidelijk verschil zag tussen het AMOLED scherm en S-LCD scherm.
Chaoss schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:00:
[...]

Valt mij ook op dat vooral vodafone gebruikers het home-button probleem hebben? maargoed hier in de buurt zijn vodafone en t-mobile netwerken toch inferieur aan die van de KPN, dus dat was voor mij al reden genoeg om over te stappen naar een kpn netwerk.

Het is geen Vodafone probleem. KPN heeft het net zo goed, in andere landen ook T-mobile, O2 en zo nog een hele rits aan netwerken. Is gewoon niets over te zeggen.

[ Voor 13% gewijzigd door J0YR1D3R op 08-08-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

tjah zul je in de praktijk iets merken tussen de 1,5Ghz S4 en 1,7Ghz S3? tuurlijk in benchmarks is het duidelijk, maar laden sites merkbaar trager of starten je apps merkbaar trager op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Rezje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:40:
Ik zit op Vodafone en de ontvangst is inderdaad minder stabiel. Met mn vorige telefoon (budget ding van LG) had ik net wel ontvangst, nu soms net niet. Ontvangst zal dus paar procent minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 13:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Chaoss schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:20:
tjah zul je in de praktijk iets merken tussen de 1,5Ghz S4 en 1,7Ghz S3? tuurlijk in benchmarks is het duidelijk, maar laden sites merkbaar trager of starten je apps merkbaar trager op?
De accuduur scheelt vooral nogal wat...
En laat dat voor mij nou net het punt zijn waarop ik voor de ONE S zou willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ontvangst is met Radio_1.06s.50.02.27_2_10.08.50.04L merkbaar beter.

Iedereen kan allang de officiële HTC update naar 4.0.4 installeren.

Geen root vereist, gewoon stock rom, zoals HTC hem zelf installeert.

[ Voor 17% gewijzigd door Malarky op 08-08-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
J0YR1D3R schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:17:
[...]
Het is geen Vodafone probleem. KPN heeft het net zo goed, in andere landen ook T-mobile, O2 en zo nog een hele rits aan netwerken. Is gewoon niets over te zeggen.
En toch heb ik hier nog niemand gezien met het home-button probleem op het KPN netwerk? Ik zou hier wel eens een poll over willen zien, maar lag het niet aan het feit dat (onder andere) vodafone gebruikers terugvallen op een Edge verbinding bij laag bereik? Ik merk op Hi ook dat deze telefoon een stukje minder bereik heeft dan mijn vorige telefoon, maar Hi valt qua dataverbinding alleen terug op G, en ik heb nog nooit Edge gezien. Ik neem aan dat je dan een E-tekentje krijgt, in plaats van G, 3G of H?
Veel mensen merken het gebrekkige bereik, maar dat verschilt waarschijnlijk ook per regio. Voor mij in Amsterdam is het zelden storend, onderweg in de trein veel erger, maar dat ondervond ik met mijn Desire ook al.

Ik lees uiteenlopende berichten over de komende 4.04 update. Zit er nu wel of niet een fix voor de radio bij in, of komt deze fix later? En dan nog is het geen directe garantie dat het home-button probleem weg is, plekken met weinig bereik verdwijnen niet, en dan zullen veel gebruikers altijd terugvallen op een Edge-verbinding.

Edit: Malarky, is deze zonder Root te installeren? Ben het wachten beu, wil vooral die drie stipjes-balk weg hebben. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Svenderson op 08-08-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Svenderson schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:47:
[...]

En toch heb ik hier nog niemand gezien met het home-button probleem op het KPN netwerk? Ik zou hier wel eens een poll over willen zien, maar lag het niet aan het feit dat (onder andere) vodafone gebruikers terugvallen op een Edge verbinding bij laag bereik? Ik merk op Hi ook dat deze telefoon een stukje minder bereik heeft dan mijn vorige telefoon, maar Hi valt qua dataverbinding alleen terug op G, en ik heb nog nooit Edge gezien. Ik neem aan dat je dan een E-tekentje krijgt, in plaats van G, 3G of H?
Veel mensen merken het gebrekkige bereik, maar dat verschilt waarschijnlijk ook per regio. Voor mij in Amsterdam is het zelden storend, onderweg in de trein veel erger, maar dat ondervond ik met mijn Desire ook al.

Ik lees uiteenlopende berichten over de komende 4.04 update. Zit er nu wel of niet een fix voor de radio bij in, of komt deze fix later? En dan nog is het geen directe garantie dat het home-button probleem weg is, plekken met weinig bereik verdwijnen niet, en dan zullen veel gebruikers altijd terugvallen op een Edge-verbinding.

Edit: Malarky, is deze zonder Root te installeren? Ben het wachten beu, wil vooral die drie stipjes-balk weg hebben. :P
Ook mensen met Hi/KPN hebben het issue "gewoon". Poll is niet nodig, staat hier al van diverse fora 1 sheet met alle resultaten verzameld: http://goo.gl/mPBzB

Op XDA loopt ook al een tijd een topic hierover waarin al van alles geprobeerd is maar eigenlijk de oplossing nog niet bekend is: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1679649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Malarky schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:36:
Ontvangst is met Radio_1.06s.50.02.27_2_10.08.50.04L merkbaar beter.

Iedereen kan allang de officiële HTC update naar 4.0.4 installeren.
Bedenk wel: De RUU (ROM Upgrade Utility, officiële HTC package) is een volledige reflash van je intern geheugen. Dat betekend dat je na uitvoeren al je data en settings kwijt bent! De OTA doet dit niet. En inderdaad, voor de RUU is geen root nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Maranello schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:20:
[...]

Bedenk wel: De RUU (ROM Upgrade Utility, officiële HTC package) is een volledige reflash van je intern geheugen. Dat betekend dat je na uitvoeren al je data en settings kwijt bent! De OTA doet dit niet. En inderdaad, voor de RUU is geen root nodig.
Natuurlijk, maar daarom heb je back-up software. Sterker, daarom heb ik root+titanium back-up, in een enkele seconde weer terug met alle android instellingen, apps en app instellingen.

Voor deze update is geen root nodig en het is de volledig officiële HTC update, zoals HTC hem zelf ook installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 11:11

RUFFNECK

Poentje

Misschien niet het juiste topic, maar wel gerelateerd aan hierboven:

Is er dan (GOEDE) software die ook zo'n backup kan doen, zonder root vereist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
J0YR1D3R schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:16:
[...]

Ook mensen met Hi/KPN hebben het issue "gewoon". Poll is niet nodig, staat hier al van diverse fora 1 sheet met alle resultaten verzameld: http://goo.gl/mPBzB

Op XDA loopt ook al een tijd een topic hierover waarin al van alles geprobeerd is maar eigenlijk de oplossing nog niet bekend is: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1679649
Op heel die sheet staan slechts enkele reports uit Nederland, twee ervan hebben KPN/Hi, twee anderen hebben geen provider ingevuld, de rest is Vodafone en een enkele T-Mobile. Maar het zijn er in totaal maar 16, dus het geeft niet bepaald een betrouwbaar overzicht. Een poll hier kan dus nog best wel interessant zijn. Waar ik vooral benieuwd naar ben is het percentage gebruikers dat er helemaal geen last van heeft, ik ben er namelijk nog steeds van overtuigd dat die in de meerderheid zijn.
Hoe je het ook bekijkt, het is natuurlijk te bezopen dat een probleem met de ontvangst (zo lijkt het toch) zo veel invloed kan hebben op functies die daar normaal gesproken los van staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Svenderson schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:41:
[...]

Op heel die sheet staan slechts enkele reports uit Nederland, twee ervan hebben KPN/Hi, twee anderen hebben geen provider ingevuld, de rest is Vodafone en een enkele T-Mobile. Maar het zijn er in totaal maar 16, dus het geeft niet bepaald een betrouwbaar overzicht. Een poll hier kan dus nog best wel interessant zijn.
Waar ik vooral benieuwd naar ben is het percentage gebruikers dat er helemaal geen last van heeft, ik ben er namelijk nog steeds van overtuigd dat die in de meerderheid zijn. Hoe je het ook bekijkt, het is natuurlijk te bezopen dat een probleem met de ontvangst (zo lijkt het toch) zo veel invloed kan hebben op functies die daar normaal gesproken los van staan.
Dan nog gaat het niet werken, mensen die het probleem hebben klagen en zullen het in zo'n poll melden. Mensen die het probleem niet hebben doen er niets mee. Gevolg is dat het percentage voor geen meter klopt :P

Ik heb overigens het probleem niet meer sinds ik mijn telefoon "vast" heb gezet op WCMDA, de oplossing die HTC ook aandraagt om het "tijdelijk" te verhelpen. Kan ook zijn dat ik nog niet echt op plekken ben geweest met slechte dekking, maar aan de andere kant heb ik de afgelopen 1-2 weken toch wel wat plaatsen gezien in en buiten de randstad. Overigens is de ontvangst bij mijn toestel gelijk aan die van een Galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
J0YR1D3R schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:46:
[...]
Ik heb overigens het probleem niet meer sinds ik mijn telefoon "vast" heb gezet op WCMDA, de oplossing die HTC ook aandraagt om het "tijdelijk" te verhelpen.
Fijn. En dan geen telefoontjes/sms/data waar er geen WCMDA dekking is. Nee dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

DieterVDW schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:50:
[...]

Fijn. En dan geen telefoontjes/sms/data waar er geen WCMDA dekking is. Nee dank u.
Ik heb Telfort en het probleem is sinds een week zeer heftig aanwezig. Het vastzetten op WCMDA werkt direct in gebieden waar ik het issue heb. Nadeel is dat is dan inderdaad nog minder bereikbaar ben dan al het geval was met de One S. Als HTC niet snel met een goede fix komt ben ik weg (Samsung oid), jammer want de formfactor van de One S spreekt me erg aan.

Laten ze iig 4.0.4 maar snel uitrollen voor iedereen, dat verbeterd de radio al en daarna een Home Button fix.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
DieterVDW schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:50:
[...]

Ik geef alleen aan dat het voor mij geholpen heeft, terwijl ik er voorheen wel last van had. Ik heb geen beperkingen gemerkt op locaties waar ik eerst het home-button probleem had.
Pagina: 1 ... 18 ... 45 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.