Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:27

Trouble

Everything is awesome

Dizeerik schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 17:14:
ik ben ook een van de mensen die het homebutton probleem had en heb mijn telefoon door Coolblue terug laten zenden naar HTC. Niks dan lof over de service van hun kant
Goed om te weten dat CoolBlue echt goede service heeft :) Ik heb geen problemen met mijn toestel (behalve dan dat de batterij soms gewoon elke nacht aan de oplader moet...), en heb hem ook bij CB weg :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:56

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

HTC kwam 'vroeger' altijd op maandag of dinsdag met zijn updates, nooit voor t weekend. (waarschijnlijk voor support redenen.) Hopelijk komt ie dus vandaag of morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Iemand ook wel eens gehad dat het toestel in je zak opnieuw opstart..?
Als je de aan/uit toets maar lang genoeg ingedrukt houdt, kan het al gebeuren.. hoef je niet voor te unlocken...

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:18:
Iemand ook wel eens gehad dat het toestel in je zak opnieuw opstart..?
Als je de aan/uit toets maar lang genoeg ingedrukt houdt, kan het al gebeuren.. hoef je niet voor te unlocken...
Je bent me net voor ;) Bij mij gebeurd dat een paar keer op een dag. Heel irritant.
Ik heb de zwarte versie en rechts boven laat de coating ook al los... Iemand enig idee wat te doen?
Heb de toestel morgen een week. Terug gaan naar Belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het materiaal van de telefoon lijkt wel zo zacht als boter :? Heb last van chipping aan de bovenkant, nog een week en dan is de telefoon wit in plaats van zwart 8)7 Ding is nog nooit gevallen of gestoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:20:
[...]

Je bent me net voor ;) Bij mij gebeurd dat een paar keer op een dag. Heel irritant.
Ik heb de zwarte versie en rechts boven laat de coating ook al los... Iemand enig idee wat te doen?
Heb de toestel morgen een week. Terug gaan naar Belcompany?
Heb hier 2 chipjes linksboven in de coating.. Hij voelt echt super aan door het materiaal etc, maar dit soort dingen zouden toch niet mogen.
En dat opnieuw starten is gewoon een rare instelling, waar is dat lockscreen dan nog goed voor....

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dacht dat dat intussen ook alweer opgelost was.... Maar blijkt niet zo te zijn...

Wellicht hebben ze de coating-issues alleen opgelost in de S3 variant? Als je van een nieuwe versie kunt spreken tenminste.

Sta ook op het punt om een One S te bestellen, en vind zwart eigenlijk mooier. Maar ik heb het idee dat ik beter voor de grijze kan gaan.
Heb wel een rubbertje eromheen, maar mijn Desire S ziet er nog prima uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:59:
[...]

Heb hier 2 chipjes linksboven in de coating.. Hij voelt echt super aan door het materiaal etc, maar dit soort dingen zouden toch niet mogen.
En dat opnieuw starten is gewoon een rare instelling, waar is dat lockscreen dan nog goed voor....
Wat bedoel je precies met chipjes? Dat de coating zeg maar los laat?
Behuizing zou toch kras bestendig zijn? Ik heb 'm ook in een stevige hoes zitten, zodat er geen krassen opkomen. Bij de USB poort begint het nu ook al. Echt zwaar kut. Ik ga morgen gewoon langs Belcompany. Ze gaan me een nieuwe geven hoe dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En die nieuwe heeft ook last van chipping na 'n week...
Slecht hoor zo'n coating, pretenderen als top, maar het is crap!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:29:
[...]

Wat bedoel je precies met chipjes? Dat de coating zeg maar los laat?
Behuizing zou toch kras bestendig zijn? Ik heb 'm ook in een stevige hoes zitten, zodat er geen krassen opkomen. Bij de USB poort begint het nu ook al. Echt zwaar kut. Ik ga morgen gewoon langs Belcompany. Ze gaan me een nieuwe geven hoe dan ook.
2 kleine 'hapjes' die eruit zijn, het is minimaal, maar je voelt het duidelijk zitten en het steekt wit af.
USB poort is hier nog schoon, het zit 'm bij mij bij de SIM klep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:40:
[...]

2 kleine 'hapjes' die eruit zijn, het is minimaal, maar je voelt het duidelijk zitten en het steekt wit af.
USB poort is hier nog schoon, het zit 'm bij mij bij de SIM klep.
Dit wordt toch gewoon netjes vergoed door HTC zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-10 19:00
Ligt eraan hoe je kan aantonen dat het niet met opzet gebeurd is. Ik merk het ook bij mijn toestel maar dan bij de usb-poort. Wel jammer want het stipje valt wel op.

Maar ik denk niet dat HTC erin trapt als ik zeg dat dit chipping is en ik een nieuwe behuizing wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:13:
Ligt eraan hoe je kan aantonen dat het niet met opzet gebeurd is. Ik merk het ook bij mijn toestel maar dan bij de usb-poort. Wel jammer want het stipje valt wel op.

Maar ik denk niet dat HTC erin trapt als ik zeg dat dit chipping is en ik een nieuwe behuizing wil.
HTC heeft het wel erkend dat het een productie fout van hun is.
Ik ga morgen gewoon langs Belcompany. Hier heb ik natuurlijk totaal niet om gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dat is waar.
De eerste One S die ik kreeg heb ik meteen omgeruild want die had chipping bij het uitpakken. De 2e niet, maar nu na een 1,5 maand dus wel. Zal er eens over nadenken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik had met mijn One S ook chipping problemen na een kleine week. Bij de USB poort ging de coating er al af, ook al deed je voorzichtig. Het heeft 4 weken discussieren met HTC over val/gebruikersschade gekost, maar nadat m'n case was doorgezet naar HTC Taiwan is het direct opgelost. Ik heb nog nooit zo'n klantonvriendelijke "servicedesk" meegemaakt die totaal niet in het belang van de klant denkt.

De complete behuizing is vervangen nu. De USB poort is na 4 weken nog schadevrij, op 1 andere plek is er wel een klein plekje. Ben benieuwd hoe lang dat nog blijft.... Heb er sinds een week een officiële HTC case omheen...bevalt wel, word de achterkant ook wat minder glad. Maar iedereen met chipping problemen wens ik veel succes bij HTC. Ook al staat het zwart op wit, elke case word individueel bekeken en kan heel makkelijk als gebruiksschade worden betiteld.

[ Voor 24% gewijzigd door J0YR1D3R op 23-07-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben wel benieuwd. Had nog niet eens naar de USB poort gekeken, maar daar zit geen kleur meer omheen :+ Normaal zou ik er niet eens zo'n probleem van maken, maar als ze de hardheid van het toestel als marketing argument gebruiken, dan heb je wel een uitdaging.

@hieronder: Ik heb zwart

EDIT: Heb in de review op Tweakers de degelijkheid van 5 sterren (dacht ik de eerste dag toen ik met verbazing naar de prachtige afwerking en het mooie materiaal keek), naar 2 sterren, nu mijn telefoon elke dag op meer plekken lelijk word.

Toestel zelf bevalt overigens wel prima, dat maakt dit ook extra jammer.

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 23-07-2012 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maar; ben dan toch benieuwd; hebben jullie allemaal een zwarte dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:30
Ik heb een probleem. Ik wil de telefoon verbinden met mijn computer. Normaliter sluit ik hem aan, en kan ik kiezen wat ik wil, in dit geval de disk drive gebruiken.. Als ik hem nu aansluit op de kabel in de computer, gaat hij alleen laden, en krijg ik geen melding, of schijf te zien..
In instellingen kan ik alleen onder het kopje "Verbinden met PC" het standaard verbindingstype kiezen en het vragen aan of uit zetten..

Weet iemand hoe dit op te lossen??

EDIT: het apparaat wordt niet eens herkend in Sync Manager... opladen doet hij wel, dus aan het snoer ligt het niet..

[ Voor 11% gewijzigd door pixels66 op 23-07-2012 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nou Android 4.1 voor dit toestel en is daar dan ook weer een nieuwe htc sense voor?
En ben ik nou de enige die geen probleem hebb van dat chipping gedoe? Oja k had gehoord dat
Er nog een soort voice.controle ding kwam klopt.dat? Soort van siri achtig gedoe?

Mvg bdeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Laatst online: 22:30
oplossing voor het connecten met de computer gevonden voor degenen in het vervolg:

De eerste keer aansluiten is het stuurprogramma niet goed geinstalleerd.. Deze staat dan in het apparaatbeheer als onbekend stuurprogramma.. Die moet je verwijderen, en dan opnieuw aansluiten, dan wordt het stuurprogramma opnieuw en hopelijk goed geinstalleerd... Nu doet hij het dus..

EDIT: ik kan om sommige pc's niet tegelijk een smartphone en een mp3 player via USB verbinden, degene die als eerst verbonden is wordt herkend.. de ander niet..

[ Voor 18% gewijzigd door pixels66 op 23-07-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
MikeyMan schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:25:
Maar; ben dan toch benieuwd; hebben jullie allemaal een zwarte dan?
Dat gezeik met die chipping heeft bij mij de keuze voor een grijze bepaald. Zolang het verder een neutrale kleur is maakt mij de kleur niet uit en ik vind het zilvergrijs best wel sjiek staan. Op een haarfijn stukje losse coating op een hoek na, door een schamp langs een ruwe muur, is de behuizing nog in prima staat na een maand. Toegegeven gebruik ik wel een pouch (zo'n Valenta Pocket), maar daar zit die ook niet altijd in. Ook de coating rond de USB-poort heeft nogal wat "missers" van de connector moeten doorstaan en ook daar geen chipping.

Op de soms wazige ontvangst na prima toestel. Erg blij mee _/-\o_ En die ontvangstbug zou in de volgende OTA ook weg/veel minder moeten zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Maranello op 24-07-2012 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De zilveren versie is ook niet behandeld ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 23:44
Dizeerik schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 17:14:
ik ben ook een van de mensen die het homebutton probleem had en heb mijn telefoon door Coolblue terug laten zenden naar HTC. Niks dan lof over de service van hun kant

Binnen een week had ik een toestel terug. Zelfde Serienummer, maar een nieuw IMEI nummer. Het is dus mijn oude toestel, te zien aan een klein krasje bij de USB poort met naar ik verwacht een nieuw moederboard. Tot nu toe heb ik het probleem niet meer, nu 1 week. Ik ben weer een tevreden gebruiker.
Bij mij hetzelfde.. alleen heeft de procedure 2,5 maand geduurd en 3 reparaties vooraf. Uiteindelijk een nieuwe toestel gehad met hetzelfde serienummer en nieuw IMEI nummer. Met het nieuwe toestel tot nu toe geen problemen meer gehad. Viel me wel op dat versie 1.53.401.2 erop staat. Ik ga voorlopig niet updaten omdat ik destijds met mij oude toestel met deze versie ook geen problemen had. Het probleem ontstond na ongeveer twee weken gebruik en in die periode was er ook een software update naar 1.78.401.2

Edit: Overigens ontstond bij mij het home button probleem bij allen met slechte 3G dekking in GSM of automodus.

[ Voor 5% gewijzigd door Narf op 24-07-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Narf schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:29:
[...]

Viel me wel op dat versie 1.53.401.2 erop staat. Ik ga voorlopig niet updaten omdat ik destijds met mij oude toestel met deze versie ook geen problemen had. Het probleem ontstond na ongeveer twee weken gebruik en in die periode was er ook een software update naar 1.78.401.2

Edit: Overigens ontstond bij mij het home button probleem bij allen met slechte 3G dekking in GSM of automodus.
Same, ook nieuw toestel na een vruchteloze reparatie, ook 1.53... op de nieuwe en ik was ook van plan niet te updaten. Ik werd echter simpel van de netwerkdrops als ie ergens standby lag te liggen dus toch die update naar 1.78.. maar gedaan. Dat probleem is weg, nu wachten tot de button problemen terug zijn. Als dat gebeurt ga ik nog maar eens langs bij de dames en heren van Vodafone om te praten over "produkt niet te gebruiken zoals verwacht mag worden" en ingebrekestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ah, die netwerk problemen zijn dus One S eigen. Kreeg vandaag opeens 6 Voicemails terwijl het ding de hele dag aan had gestaan. Maar even in de gaten gehouden, en 30% van de tijd heeft het ding gewoon geen bereik :? Het is dat het toestel zoveel pluspunten heeft, maar mijn 2 jaar oude Desire werkt een stuk stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 21:08
PWM schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 21:30:
Ah, die netwerk problemen zijn dus One S eigen. Kreeg vandaag opeens 6 Voicemails terwijl het ding de hele dag aan had gestaan. Maar even in de gaten gehouden, en 30% van de tijd heeft het ding gewoon geen bereik :? Het is dat het toestel zoveel pluspunten heeft, maar mijn 2 jaar oude Desire werkt een stuk stabieler.
hoe heb je dit in de gaten gehouden?

door mensen die proberen te bellen wordt er ook beweerd dat ze gebeld hebben terwijl ik dat niet in de log files kan zien :F
net geprobeerd. klopt ook nog :X

morgen (weer) eens met hi babbelen

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Ahh crap

heb ineens het "home" button probleem, overigens wel maar een paar keer en dan stopt ie ermee..
Er was toch geen oplossing behalve opsturen?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
PWM schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 21:30:
Bij Accu verbruik zie je o.a. dit:

https://dl.dropbox.com/u/1882239/2012-07-25%2008.50.34.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/1882239/2012-07-25%2008.50.34.png

Wat betekent groen, grijs en bruin/geel(?) onder 'Signaal mobiel netwerk'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik las in de samenvattig van de post op xda-dev dat er een software oplossing voor het home-buttonprobleem mogelijk zou zijn?
Update 21st July 2012: HTC has not officially acknowledged the Issue, but allowed this Info from HTC Elevate moderator Jason Dunn to be shared: A software based Fix is possible and being worked on. A release date is not available but it will come.
Ik wacht daar nog ff op, want echt geen goeie hoop op het opsturen van mijn toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
DieterVDW schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:19:
Ik las in de samenvattig van de post op xda-dev dat er een software oplossing voor het home-buttonprobleem mogelijk zou zijn?
[...]
Ik wacht daar nog ff op, want echt geen goeie hoop op het opsturen van mijn toestel...
Ik hoop voor jullie (heb het probleem zelf niet) dat deze snel komt dan, en voor mezelf dat de OTA naar 4.0.4 snel komt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Nu online

Ankh

|true

Victorio schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:28:
[...]

Ik hoop voor jullie (heb het probleem zelf niet) dat deze snel komt dan, en voor mezelf dat de OTA naar 4.0.4 snel komt. :9
Dat dacht ik dus ook, maar heb het probleem ineens. Gebeurt overigens telkens als ik met me linker hand vast houd en dan tik met andere hand. Dan lijkt wel als of het toestel even blijft hangen erin.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Toen ik die update kreeg (maar niet gebruikte) had ik Vodafone Duitsland netwerk. Zou dat er mee te maken kunnen hebben? Ik ben morgen weer in Duitsland, dan kan ik hem daar updaten (kan mijn internet bundel in het buitenland gebruiken).
Killerbert schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 02:10:
[...]

hoe heb je dit in de gaten gehouden?
Door Skype in 2 uur tijd 25 keer te laten bellen naar mijn telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Victorio schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:53:
[...]
Volgens mij is daar geen officiële uitleg voor, maar algemeen aangenomen is dat de kleuren de signaalkwaliteit weergeven:
Groen = prima, Grijs/geel = matig/redelijk, rood = geen signaal
PWM schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:41:
Toen ik die update kreeg (maar niet gebruikte) had ik Vodafone Duitsland netwerk. Zou dat er mee te maken kunnen hebben? Ik ben morgen weer in Duitsland, dan kan ik hem daar updaten (kan mijn internet bundel in het buitenland gebruiken).
Dat zou best kunnen.

Ondanks dat de update binnen gehaald kan worden over WiFi loopt de "check" over het telefoonnetwerk. Zonder ontvangst gaat het bij mij ook niet. Op de zaak geeft een IP locator aan dat we in Duitsland zitten. Youtube geeft ook Duitse ads. Dus ik had al eerder eens gecontroleerd of ik op de zaak via WiFi de update zou krijgen, maar zo werkt het dus helaas niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvl
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-08 19:06

wvl

Ik heb al een paar maanden ontzettend veel last van het homescreenbuttonprobleem. Maar heb altijd gewacht met het opsturen van mijn toestel door de vele slechte ervaringen die ik op de forums lees. Maar ik hou het niet langer uit. Er valt niet meer met het toestel te werken.
Na een hoop mails te sturen en veel dingen geprobeert zoals hard reset, andere simkaart en vele andere probeersels dat al door veel andere gebruikers hier op het forum zijn geprobeert, heb ik uiteindelijk volgend bericht gekregen:

----------------------------------------------------------------------------------
Beste ***************************************,

Bedankt voor uw antwoord.

We raden u aan het toestel aan te bieden voor reparatie. Er zijn 2 mogelijkheden om dit te doen;

1. In shop-repair.
De winkel kan uw toestel doorgaans binnen 24 uur repareren, maar dit is afhankelijk van de betreffende winkel en de beschikbaarheid van onderdelen.
Mocht het moederbord van uw toestel moeten worden vervangen of het toestel worden omgeruild, dan stuurt de winkel uw toestel door naar Dynafix.
Na de reparatie door Dynafix kunt u het toestel weer in de winkel ophalen. De totale procedure zal dan 2 tot 3 weken duren, maar dit kan enigszins variëren.
Als u mij uw postcode geeft kan ik de dichtsbijzijnde winkel voor u opzoeken.

2. Wij kunnen uw toestel ook bij u komen ophalen en naar Dynafix brengen.
Zij zullen de reparatie dan ook namens ons uitvoeren. U bent uw toestel ca. 2 weken kwijt, echter dit kan enigszins variëren.

De koerier kan op werkdagen tussen 9 en 13, tussen 13 en 17 of tussen 17 en 21 uur 's avonds langskomen.
Daarnaast kan uw toestel op zaterdag tussen 9 en 13 of tussen 13 en 17 uur worden opgehaald.

U biedt het toestel zonder de accessoires aan.
Dit betekent dat u de batterij, het achterklepje, SIM-kaart, SD-kaart en oplader bij u houdt, indien mogelijk.
Verder hoeft u het toestel niet te verpakken.

Wij zouden graag van u de volgende gegevens willen hebben:
1) Uw telefoonnummer en e-mailadres.
2) Een adres waar het toestel opgehaald en terugbezorgd kan worden.
3) Het serienummer en IMEI nummer van uw toestel. Beide nummers kunt u terugvinden op de sticker in het toestel onder de batterij.

Het IMEI nummer kunt u tevens achterhalen door te ‘bellen’ naar *#06# zonder daadwerkelijk op de bel knop te drukken.
4) De dag en het tijdslot waarin het toestel kan worden opgehaald. Geeft u ons alstublieft twee werkdagen tussen uw antwoord en de collectie van uw toestel.

Zo gauw wij deze gegevens hebben, zullen we voor de reparatie inboeken.
U krijgt dan een mail van ons met een bijlage. Deze zult u moeten uitprinten en meegeven aan de koerier.

Daarnaast zijn de garantievoorwaarden van toepassing op alle reparaties.
Dit betekent dat de reparatie kosteloos zal zijn zolang het toestel hieraan voldoet.
Mocht de monteur vaststellen dat het toestel niet werkt door incidentele schade, dan zullen de kosten voor de reparatie aan u doorberekend worden.
Hiervan wordt u via een email op de hoogte gesteld. U heeft dan de optie voor reparatie, indien mogelijk; de optie om het toestel tegen onderzoeks- en verzendkosten terug te krijgen; of om kosteloos afstand te doen van uw toestel.

Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen om uw toestel voor reparatie in te boeken.
Voor Nederland belt u met 020 71 57 310 en voor België met 02 404 06 16.

Ik zie uw antwoord tegemoet.

Laat het me weten of ik de vraag goed heb beantwoord; klik hier om door te gaan.

Klik hier om een reactie op dit bericht te sturen

Met vriendelijke groet,
---------------------------------------------------------------------
Ik heb gehoord dat htc van plan was om de processor op de S versie terug te schroeven, moet ik nu uitkijken of ik de "oude" terug krijg?
Ik ga hem op laten sturen, en ik laat hier weten of dit probleem opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb absoluut geen last van het Home button probleem, maar ga vanaf morgen 4 weken op vakantie. Ik neem de Desire HD maar mee als backup, voor het geval het toch opeens optreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-10 16:54
Weet iemand eigenlijk tot wanneer de HTC One S beschikbaar is met de Snapdragon S4?
Aangezien ik van plan ben om er binnenkort een te kopen maar ik weet dus niet of ik het nu snel moet zijn of het nog even kan wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens mij heeft mijn S gewoon de S4, heb dat nog nagekeken. Of komt er nog een nieuwe upgrade aan?

Overigens werkt de S zonder enige haperen, en start alles op in een oogwenk, wat dat betreft zou ik er niet wakker van liggen ;)

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 25-07-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-10 16:54
Volgens dit bericht krijgt de S toch "waarschijnlijk" een mindere Snapdragon S3 processor?
nieuws: HTC: Nederlandse One S krijgt 'waarschijnlijk' mindere processor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

luuj schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:43:
Volgens dit bericht krijgt de S toch "waarschijnlijk" een mindere Snapdragon S3 processor?
nieuws: HTC: Nederlandse One S krijgt 'waarschijnlijk' mindere processor
Met een s3 laat ik hem mooi aan me voorbij gaan. Die hoef ik echt niet.
Te beperkte upgrade vanaf mijn Desire S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Nu online

Ankh

|true

Je kan het toch navragen welke versie de winkel heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik draai al een paar dagen Android 4.0.4 (officiële update van HTC), ontvangen doordat ik geen cidnummer HTC__E11 zoals de meeste hier meer heb, maar 11111111 (SuperCID). Draait echt een stuk vloeiender dan de vorige en vooral de nieuwe radio heeft het wifi signaal sterk verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Belangrijke vraag is dan natuurlijk; hoe heb je dat CID aangepast? ;)
Zal vast een root aan te pas gekomen zijn...

[ Voor 25% gewijzigd door MikeyMan op 25-07-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:17:
Belangrijke vraag is dan natuurlijk; hoe heb je dat CID aangepast? ;)
Zal vast een root aan te pas gekomen zijn...
Een bezoekje aan XDA geeft je op het forum wel een thread met de benodigde info. Hiervoor is inderdaad root vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jghaanstra
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 07:16
DieterVDW schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:19:

[...]

De reactie vanuit HTC verschillen en zijn dus niet betrouwbaar. Een andere XDA bezoeker heeft onderstaande reactie van HTC gehad waaruit blijkt dat ze nog geen flauw benul hebben ten aanzien van de oorzaak van het home-button probleem.
I wrote to HTC once again, and that they answered me. " I know that you would like to avoid sending your phone in for repairs and we would like to help you avoid that as well. This is why we have escalated the situation to a higher tier of technical support so that we can thoroughly address the issue to determine if it is software related or hardware related. Once that is determined, our escalations team will be able to let you know how to proceed. "

Sent from my HTC One S using xda premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MikeyMan schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:02:
[...]

Met een s3 laat ik hem mooi aan me voorbij gaan. Die hoef ik echt niet.
Te beperkte upgrade vanaf mijn Desire S.
Je kan het gewoon op de doos zien aan het serienummer (Z520e moet er bij staan), alleen als je hem online besteld is het wat lastig.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 25-07-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
PWM schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:40:
[...]
Je kan het gewoon op de doos zien aan het serienummer (Z520e moet er bij staan), alleen als je hem online besteld is het wat lastig.
Mijn SH24TW40... is dus goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:44:
[...]

Actie voorwaarden:
Je moet het toestel bij Vodafone of Belcompany hebben gehaald.
En hij moet in het zwart zijn. Bij de grijze variant krijg je de beats oordopjes er niet bij.
Het vrouwtje van de Belcompany vertelde mij van wel, zowel in de winkel als bij de klantenservice. Ik heb de grijze variant gekocht, omdat ik deze mooier vind. Dit was voor mij een pre. Ik verwacht gewoon dat ik ze kan krijgen. Het IMEI nummer werkt vooralsnog niet. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
Victorio schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:56:
[...]

Mijn SH24TW40... is dus goed?
Je kijkt naar het verkeerde nummer. Op de achterkant van de doos staat: "Model en platform Z520e, Android met HTC Sense"

-edit: plaatje voor de duidelijkheid-
Klik voor plaatje

[ Voor 27% gewijzigd door Wouter64 op 25-07-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Wouter64 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:01:
[...]
Je kijkt naar het verkeerde nummer. Op de achterkant van de doos staat: "Model en platform Z520e, Android met HTC Sense"
Ahja, klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bij de S3 staat er 560e. Volgens mij is die, ondanks de aankondiging, nog steeds niet in Nederland, behalve bij grijze import. Bij de ONE S loont het dus om verder te kijken dat je neus lang is, als je kiest voor de goedkoopste uit de pricewatch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Ik heb gisteren ook een One S gehaald bij de Phonehouse (S4 natuurlijk).. :) Mooi toestel maar ik zit nog wel met wat puntjes, ik heb de lettergrootte op 'klein' staan bij de mail instellingen maar de letters zijn alsnog lomp groot.. Met pinchen kan ik de tekst alleen maar groter maken, niet kleiner.. Bij mijn desire past er veel meer tekst op het scherm, ondanks de lagere resolutie.. Verder kan ik alleen via POP mijn hotmail binnen halen, als ik 'Hotmail' selecteer bij nieuwe het toevoegen van een nieuwe mailbox, kan hij niets binnen halen.. Zijn er meer mensen die deze problemen herkennen en eventueel weten hoe ik het kan oplossen?

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 21:08
Victorio schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:53:
[...]

Bij Accu verbruik zie je o.a. dit:

https://dl.dropbox.com/u/1882239/2012-07-25%2008.50.34.png
[afbeelding]

bij mij ziet het er ongeveer zo uit (1 stukje rood)
http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/640881.jpg
Killerbert schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 02:10:
[...]

door mensen die proberen te bellen wordt er ook beweerd dat ze gebeld hebben terwijl ik dat niet in de log files kan zien :F
net geprobeerd. klopt ook nog :X

morgen (weer) eens met hi babbelen
met hi gesproken.
als iemand heeft geprobeerd om te bellen, kan er een sms gestuurd worden.
dit kan aan en uitgezet worden. in mijn geval moest ik bellen naar 12337 (via self service)
PWM schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:41:

[...]

Door Skype in 2 uur tijd 25 keer te laten bellen naar mijn telefoon ;)
thanks

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Het valt me trouwens op dat als ik m'n telefoon oplaad, het grijs wordt.
https://dl.dropbox.com/u/1882239/2012-07-26%2007.08.12.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 11:06
Voor de mensen die net als mij het probleem hebben dat de internetverbinding soms helemaal weg is, helpt het bij jullie als er bij 'Voorkeursnetwerkmodus' de instelling 'Alleen WCDMA' is ingeschakeld? Sinds ik dit heb gedaan behoud ik mijn verbinding alleen het batterijverbruik neemt flink af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
Ik heb mijn One S retour gezonden naar Coolbue. Ik had te veel last van het Home button probleem en kon niet meer browsen bij laag bereik over Edge. En dit in een grootstad als Gent(ja ik woon in Belgie) waar je verwacht 3g te hebben. Zou mij verbazen dat het aan de provider ligt(Telenet), het zal wel de telefoon zijn(slechte radio).

Ik vroeg aan Coolblue of ik de telefoon mocht omruilen voor een van een ander merk maar dat mocht niet, ik zei de telefoon wordt ook zeer warm Coolblue zegt dat zal wel komen door de andere problemen. Daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik denk dat het gewoon komt omdat de telefoon zo dun is en ook door het aluminium dat een goede warmtegeleider is. Nu ja ik zal het nog maar eens proberen met de nieuwe die ik ga krijgen(de telefoon wordt omgeruildvoor een nieuwe). Ik zie ertegenop om weer al mijn apps te installeren die op de oude stonden(nee, ik heb geen backup gemaakt van de oude tel) met het vooruitzicht dat de nieuwe misschien toch weer niet goed zal functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Fredi schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:39:
Ik heb mijn One S retour gezonden naar Coolbue. Ik had te veel last van het Home button probleem en kon niet meer browsen bij laag bereik over Edge. En dit in een grootstad als Gent(ja ik woon in Belgie) waar je verwacht 3g te hebben. Zou mij verbazen dat het aan de provider ligt(Telenet), het zal wel de telefoon zijn(slechte radio).
Dit ligt niet aan het toestel IMO. Telenet = Mobistar en Mobistar heeft gewoon crappy 3G dekking.
Met Proximus in Gent praktisch altijd HSDPA of 3G verbinding, en dus ook nauwelijks last van home-button probleem. Buiten Gent = GPRS = homebutton probleem = toestel onbruikbaar ...

Edit: Base -> Mobistar. (Maar Base 3G dekking suckt ook..)

[ Voor 5% gewijzigd door DieterVDW op 27-07-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Onedayflyer682 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:55:
Voor de mensen die net als mij het probleem hebben dat de internetverbinding soms helemaal weg is, helpt het bij jullie als er bij 'Voorkeursnetwerkmodus' de instelling 'Alleen WCDMA' is ingeschakeld? Sinds ik dit heb gedaan behoud ik mijn verbinding alleen het batterijverbruik neemt flink af.
Klopt. Dit heeft alleen als bijeffect dat wanneer er geen tot slechte WCDMA ontvangst is, zoals bijvoorbeeld in bepaalde gebouwen (gewapend beton), je ontvangst gewoon (bijna) weg is. Wanneer je dan naar GSM only gaat zal je pas weer (beter) bereik halen. De telefoon zou zelf moeten schakelen, maar doet dit heel slecht. Dat duid op een softwarebug. In de Android 4.0.4 OTA update zou dit verbeterd moeten zijn volgens degene die hem al hebben. De vraag is alleen of die nog uitgerold gaat worden in NL i.v.m. komende Android 4.1 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

hmmm sinds ik naar T-mobile ben overgestapt heb ik ook het probleem dat ie niet goed meer schakelt tussen 3g/g/wifi enz.

Hoop snel op een update.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 11-10 18:57
Weet iemand hoe ik de weer app terug krijg op het beginscherm,want bij mij is die verdwenen en krijg hem niet meer live draaiend.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Amaze86 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:35:
Weet iemand hoe ik de weer app terug krijg op het beginscherm,want bij mij is die verdwenen en krijg hem niet meer live draaiend.
Instellingen > Aanpassen > Beginscherm > Weer Widget toevoegen

(Vanaf Android 4.1 wordt het toevoegen van widgets (weer) mogelijk vanuit het App menu? Veel makkelijker... 8)7 )

[ Voor 16% gewijzigd door Victorio op 27-07-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:56

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Lang drukken op een leeg stuk scherm toont ook de Widgets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Maranello schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:11:
[...]

Klopt. Dit heeft alleen als bijeffect dat wanneer er geen tot slechte WCDMA ontvangst is, zoals bijvoorbeeld in bepaalde gebouwen (gewapend beton), je ontvangst gewoon (bijna) weg is. Wanneer je dan naar GSM only gaat zal je pas weer (beter) bereik halen. De telefoon zou zelf moeten schakelen, maar doet dit heel slecht. Dat duid op een softwarebug. In de Android 4.0.4 OTA update zou dit verbeterd moeten zijn volgens degene die hem al hebben. De vraag is alleen of die nog uitgerold gaat worden in NL i.v.m. komende Android 4.1 update.
Het probleem met de home-button is wat ik gelezen heb niet opgelost met de 4.04 update, alleen de ontvangst is verbeterd waardoor het probleem zich minder snel voordoet. Ik heb zelf helaas een gebrande Vodafone One S, dus moet even kijken hoe ik de 4.04 update sneller ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 11-10 18:57
Victorio schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:48:
[...]

Instellingen > Aanpassen > Beginscherm > Weer Widget toevoegen

(Vanaf Android 4.1 wordt het toevoegen van widgets (weer) mogelijk vanuit het App menu? Veel makkelijker... 8)7 )
Had al gevonden,alleen nu andere probleem.Ben net terug van vakantie,en op een of andere manier weergeeft het weer livewidget alleen mijn vakantieplaats live,terwijl die eerst elke plaats automatisch pakte en nu opeens niet meer....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

J0YR1D3R schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:58:
[...]

Het probleem met de home-button is wat ik gelezen heb niet opgelost met de 4.04 update, alleen de ontvangst is verbeterd waardoor het probleem zich minder snel voordoet. Ik heb zelf helaas een gebrande Vodafone One S, dus moet even kijken hoe ik de 4.04 update sneller ga krijgen.
SuperCID.

WiFi ontvangst is echt stukker beter met de nieuwe radio van update 4.0.4, gsm signaal ook merkbaar verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
DieterVDW schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:06:
[...]

Dit ligt niet aan het toestel IMO. Telenet = Mobistar en Mobistar heeft gewoon crappy 3G dekking.
Met Proximus in Gent praktisch altijd HSDPA of 3G verbinding, en dus ook nauwelijks last van home-button probleem. Buiten Gent = GPRS = homebutton probleem = toestel onbruikbaar ...

Edit: Base -> Mobistar. (Maar Base 3G dekking suckt ook..)
Oh, dan heb ik wel serieus spijt dat ik overgestapt ben naar Telenet. Ik was ook eerst bij Proximus en inderdaad in Gent had ik altijd perfecte 3g dekking(dit met een Nokia 5230 welteverstaan). Maar ik heb mijn One S met een Telenet abo gekocht bij Coolblue omdat je die zo goedkoper kon krijgen. Het zou toch niet mogen dat Mobistar in een grootstad als Gent zo'n slechte 3g dekking heeft. Misschien is het netwerk van Mobistar overbelast omdat er verschillende providers(Telenet, Mobistar,..... er zullen er nog wel andere opzitten) op het Mobistar netwerk zitten. Ik denk niet dat er andere providers op het Proximus netwerk zitten. Hopelijk verbetert de 3g dekking van Mobistar in de zeer nabije toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zijn er ook mensen met een zwarte one S die echt geen problemen met de coating hebben? ik wil vanmiddag deze: HTC one S voor 400,- kopen, maar heb geen zin in coating problemen, ik probeer altijd zuinig te zijn met mijn telefoons (gebruik in de broekzak altijd een hoesje) en aangezien ik voor deze winkel 80 km moet rijden ga ik ook niet even terug om hem om te ruilen oid.

Zwarte vindt ik mooier maar de coating problemen zouden mij misschien toch overhalen een grijze te nemen, maar alle scherpe aanbieders hebben alleen zwarte (ik zie een verband :P) en voor een grijze betaal ik bij colblue gelijk 459,-

[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 28-07-2012 12:35 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ik heb de mijne nu een maand en geen problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Chaoss schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:27:
Zijn er ook mensen met een zwarte one S die echt geen problemen met de coating hebben? ik wil vanmiddag deze: HTC one S voor 400,- kopen, maar heb geen zin in coating problemen, ik probeer altijd zuinig te zijn met mijn telefoons (gebruik in de broekzak altijd een hoesje) en aangezien ik voor deze winkel 80 km moet rijden ga ik ook niet even terug om hem om te ruilen oid.

Zwarte vindt ik mooier maar de coating problemen zouden mij misschien toch overhalen een grijze te nemen, maar alle scherpe aanbieders hebben alleen zwarte (ik zie een verband :P) en voor een grijze betaal ik bij colblue gelijk 459,-
Gewoon voor die zwarte gaan zeg ik. Ik heb de mijne sinds april, en ik kreeg na langer dan een maand pas kleine stukjes scherpe rand waar de coating los laat. Bij anderen schijnt dat binnen een week al te gebeuren maar zo erg is het bij lang niet iedereen. Nogmaals, de mensen zonder problemen zie je er hier niet over praten.
Ik ben niet blij met de coatingproblemen, maar het blijft een ontzettend mooie telefoon. Vooral als je al aangeeft dat je de zwarte mooier vindt, zou ik niet voor de grijze gaan. Anders blijf je straks rondlopen met het idee dat je een eigenlijk mooiere uitvoering had kunnen hebben, ondanks het risico op hele kleine stukjes loslatende coating.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:03
Zijn er ook mensen met een zwarte one S die echt geen problemen met de coating hebben?
Ik heb sinds vorige maand de zwarte One S, maar ik heb geen last van chipping. Ook heb ik geen last van het home button probleem (maar ik zit bij KPN [Hi] en niet bij Vodafone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

klopt het dat er
1. nog geen custom rom topic is voor de one-s
2. om apps te freezen root toegang nodig is.
3. rooten vrij omslachtig is.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinin schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:02:
klopt het dat er
1. nog geen custom rom topic is voor de one-s
2. om apps te freezen root toegang nodig is.
3. rooten vrij omslachtig is.
1: Dat zou kunnen kloppen, hoewel je voor custom roms veel beter terecht kan op XDA Developers. Een alpha-beta-esque build van Jelly Bean is in de maak. Enkele belangrijke dingen werken nog niet, maar er wordt goed progress gemaakt.
2: Dat is correct, maar waarom wil je bewust een app freezen?
3: Dat is incorrect, er zijn - weeral - op XDA Developers enkele (sticky) topics waarin zeer duidelijk wordt beschreven hoe je dit doet, vooral van interesse zijn de root toolkits die het stukken makkelijker maken. Het is een kwestie van 3 hoofdstappen uitvoeren met wat substappen, welke de toolkits duidelijk versnellen.

Voor de mensen die twijfelen over de kleur: Ik heb de grijze gekozen, ondanks dat ik de zwarte in eerste instantie mooier vond. Na een klein poosje ben ik de grijze veel meer gaan waarderen, deze is veel mooier dan je afleidt uit de afbeeldingen en userfotos. Het materiaal is bovendien vrijwel kras-proof: ik heb met een 3.5 to 6.5 audio jack plug het beats audio logo van de achterkant gekrast nadat ik merkte dat "beats" wat versleet. Dit woord kon ik wel al gewoon met mn nagel eraf halen, het logo en audio niet. Het kostte wat moeite, maar het is gelukt, en er is geen enkel spoor van een krasje te bekennen. Ik kreeg zelfs de durf om vrij hard te krassen om de duurzaamheid te testen: excellent. geen kras. niet zichtbaar, niet voelbaar, nada noppes. Het enige wat soms wat tegenvalt is de grip: de zwarte is dan je betere vriend, hoewel je gewoon even gewend moet raken aan hoe je hem vasthoudt. Het is in feite een kwestie van kleur afwegen tegen ofwel perfecte kwaliteit, ofwel goede grip. Als je twijfelt, ben je duidelijk niet voldoende verkocht van de zwarte, en mijn mening is om dan de grijze te nemen. Dan heb je geheid geen coatingprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Kheb ze beide in de winkel bekeken en toch de zwarte gekocht. Kheb mijn telefoon wel bewust bij coolblue gekocht omdat die goede aftersales hebben en minder moeilijk doen met garantie. Vanavond iig.een insteek hhoesje besteld hopelijk heb ik die volgende week snel binnen intussen maar wat extra voorzichtig met de telefoon doen.

Ben de telefoon nu weer aan het voorzien van de diverse apps ed, ben helaas wel mijn meeste contacten kwijt omdat die op het geheugen van de defecte Desire staan.

Standaard stond er op het start scherm van de One een "favorieten" knopje, ogen deze per ongeluk verwijderd maar ik kan niet vinden hoe ik die favorieten terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

reaL_G

G

ik heb sinds de nl release een zwarte, en nog nergens last van, geen gebruik van bescherming (hoesje) behalve screenprotector.
toestel zit ook regelmatig met een aansteker in mn zak, lichte krassen maar deze zijn bijna (weg)vervaagd (waren dus oppervlakkig).
geen last van chipping, en met toestel word gewoon normaal mee omgegaan (dus niet extra voorzichtig, na een 2-weken let ik er niet meer extra op voorzichtigheid).
Standaard stond er op het start scherm van de One een "favorieten" knopje, ogen deze per ongeluk verwijderd maar ik kan niet vinden hoe ik die favorieten terug krijg?
dat is geen knopje maar gewoon een mapje met de naam favo.. met apps/snelkoppelingen erin.
erzin zitten: watch;muziek;aanpassen;auto;htc hub;internet. dacht ik

[ Voor 12% gewijzigd door reaL_G op 29-07-2012 00:23 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ah ik dacht dat het een widget was... Zie nu dat ik zo'n mapje kan maken door meerdere icoontjes op elkaar te slepen.

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 29-07-2012 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Leuke test trouwens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

reaL_G schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:18:
geen last van chipping, en met toestel word gewoon normaal mee omgegaan (dus niet extra voorzichtig, na een 2-weken let ik er niet meer extra op voorzichtigheid).
is wel waar dat je er in het begin voorzichig mee doet maar dat dat na verloop van tijd wel wat verslapt :P maar khad bij de Desire ook altijd een insteek hoesje voor in de broekzak geeft mij toch een beter gevoel en ik vind het niet onhandig oid.

kheb dit hoesje besteld ben benieuwd of het wat is vo dat geld, iig veel goedkoper dan de varianten doe je in de winkel ziet.

op mijn doosje staat bij cpu trouwens 15Ghz dual core kan ik er dan vanuit gaan dat ik een S4 heb gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:03
Chaoss schreef op zondag 29 juli 2012 @ 10:05:
[...]

op mijn doosje staat bij cpu trouwens 15Ghz dual core kan ik er dan vanuit gaan dat ik een S4 heb gekocht?
Ja. Als het goed is staat er bij model ook Z520e. In dat geval heb je een telefoon met de Snapdragon S4 soc

Als het modelnummer Z560e is dan heb je de versie met de S3 soc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

yup Z520e, dan gelukkig een S4... maar ik had al gelezen dat de S3 nog bijna nergens verkocht wordt.

snelheid had ik waarschijnlijk niet eens zoveel van gemerkt, maar de S4 is wel een stukje zuiniger en dat is imho nog het belangrijkst! met mijn Desire kon ik soms wel 2-3 dagen zonder opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels mijn zwarte one S ruim een week in bezit. Ben te spreken over de coating, nog geen chipping ofzo. Hoop dat dat zo blijft :)

Wel twee andere bugs opgemerkt in Sense:

- Als je de camera app als snelkoppeling hebt op je lockscreen en hem vanuit daar opent, gaat hij langs de patroonbeveiliging voor snelle toegang. Alleen als je daarna op de terug knop drukt gaat hij direct terug naar het Homescreen, in plaats van terug naar de beveiliging. Apart dat niemand anders dit nog is opgevallen want op deze manier kun je zeer eenvoudig langs de beveiliging komen.

- Als de telefoon in standby staat en ik hem aansluit op de stroomkabel ziet Android niet dat hij wordt opgeladen. Pas als ik de telefoon ontgrendel en dan de stroomkabel opnieuw er in steek ziet hij pas dat er iets gebeurt en begint hij met opladen.
Dit is mij pas net opgevallen en ik denk dat ik maar een factory reset doe want zo hoort het natuurlijk niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-10 16:03
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 22:50:
Inmiddels mijn zwarte one S ruim een week in bezit. Ben te spreken over de coating, nog geen chipping ofzo. Hoop dat dat zo blijft :)

Wel twee andere bugs opgemerkt in Sense:

- Als je de camera app als snelkoppeling hebt op je lockscreen en hem vanuit daar opent, gaat hij langs de patroonbeveiliging voor snelle toegang. Alleen als je daarna op de terug knop drukt gaat hij direct terug naar het Homescreen, in plaats van terug naar de beveiliging. Apart dat niemand anders dit nog is opgevallen want op deze manier kun je zeer eenvoudig langs de beveiliging komen.
Bij mij gaat hij dan juist naar het lockscreen, dus geen manier om langs de beveiliging te komen. Geen idee waarom dat bij jou anders is.
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 22:50:
- Als de telefoon in standby staat en ik hem aansluit op de stroomkabel ziet Android niet dat hij wordt opgeladen. Pas als ik de telefoon ontgrendel en dan de stroomkabel opnieuw er in steek ziet hij pas dat er iets gebeurt en begint hij met opladen.
Dit is mij pas net opgevallen en ik denk dat ik maar een factory reset doe want zo hoort het natuurlijk niet te werken.
Hier heb ik geen last van. Ook in standby ziet het toestel direct dat hij aan de lader hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfensteijn schreef op zondag 29 juli 2012 @ 22:54:
[...]

Bij mij gaat hij dan juist naar het lockscreen, dus geen manier om langs de beveiliging te komen. Geen idee waarom dat bij jou anders is.

[...]

Hier heb ik geen last van. Ook in standby ziet het toestel direct dat hij aan de lader hangt.
Na een factory reset zijn beide problemen opgelost :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gister de google IO 2012 presentatie van Android 4.1 gezien daar zitten toch behoorlijk wat interresante aanpassingen in! Ik had gedacht dat het vooral bugfixxes ed zouden zijn maar nu ik de presentatie heb gezien ben ik wel enthousiast over Jelly Bean... hopelijk mt htc snel met deze update! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 00:34:
[...]
Na een factory reset zijn beide problemen opgelost :*)
Hmmm, ok. Beide dingen die je aangaf vielen mij een tijdje geleden ook al op. Overigens moet de accu nu en dan eerst een minuutje 'Ontladen' voordat hij echt begint met opladen.

Ik merk dat na een maand actief gebruik mijn accuduur een beetje achteruit aan het gaan is. Heb nogal wat apps geinstalleerd en weer verwijderd en flink zitten rommelen, dus denk dat ik me ook maar eens - voor de lol - aan een fabr.reset ga wagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 22:30:
[...]

1: Dat zou kunnen kloppen, hoewel je voor custom roms veel beter terecht kan op XDA Developers. Een alpha-beta-esque build van Jelly Bean is in de maak. Enkele belangrijke dingen werken nog niet, maar er wordt goed progress gemaakt.
2: Dat is correct, maar waarom wil je bewust een app freezen?
3: Dat is incorrect, er zijn - weeral - op XDA Developers enkele (sticky) topics waarin zeer duidelijk wordt beschreven hoe je dit doet, vooral van interesse zijn de root toolkits die het stukken makkelijker maken. Het is een kwestie van 3 hoofdstappen uitvoeren met wat substappen, welke de toolkits duidelijk versnellen.
@2: ik wil wat freezen om batterijduur te verlengen, voor een 3 daags festival
@3: Ja die heb ik gevonden en wellicht is het niet moeilijk, maar redelijk omslachtig.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Malarky schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 19:51:
[...]

SuperCID.

WiFi ontvangst is echt stukker beter met de nieuwe radio van update 4.0.4, gsm signaal ook merkbaar verbeterd.
Ga eens kijken of ik dat ga doen, heb ervaring met rooten en custom ROM's maar op XDA zag het er niet echt heel gemakkelijk of duidelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
J0YR1D3R schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:06:
[...]
Ga eens kijken of ik dat ga doen, heb ervaring met rooten en custom ROM's maar op XDA zag het er niet echt heel gemakkelijk of duidelijk uit.
Ik zit ook al een maand te twijfelen. Kleine kans dat ik iets verpruts, maar als ik nog 'een paar' weken/maanden moet wachten op de reguliere OTA update vind ik dat ook niet zo heel erg.

Ik vind het wel jammer dat HTC niet wat duidelijker is over de toekomstige updates. Ze weten inmiddels toch wel OF en wanneer ze (ongeveer) 4.0.4 en 4.1 gaan uitrollen in Nederland? Of zijn dat echt allemaal ad hoc beslissingen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Wel typisch dat Google Play website bij "Mijn Android-apps" als toestelnaam "T-Mobile HTC HTC One S" gebruikt. Het klopt dat ik T-Mobile netwerk heb, maar ik snap niet helemaal waarom die dat erbij zet gezien mijn toestel niet branded is (CID: HTC__E11). Niet ernstig, wel opvallend. Dit had ik met mijn Desire niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 11:11

RUFFNECK

Poentje

Niks bijzonders gok ik, heb hetzelfde met Vodafone. Volledig unbranded of wat dan ook toestel bij MediaMarkt gehaald... maar heb een Vodafone abbo, dus zet hij bij mij ook Vodafone HTC HTC One S op de Play website ;)
Maranello schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:06:
Wel typisch dat Google Play website bij "Mijn Android-apps" als toestelnaam "T-Mobile HTC HTC One S" gebruikt. Het klopt dat ik T-Mobile netwerk heb, maar ik snap niet helemaal waarom die dat erbij zet gezien mijn toestel niet branded is (CID: HTC__E11). Niet ernstig, wel opvallend. Dit had ik met mijn Desire niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben nu op vakantie in Italie met familie. De One S doet me een beetje denken aan mijn Ipaq. Leuk apparaat, mooie opties, enzo, met maar 1 makke. Het ding kon niet bellen.

Hier hetzelfde. We zijn met 7 volwassenen. 2 Iphone 4S, 1 BB Bold, 1 Iphone 3G, een Samsung Omnia W en een Gio. Die hebben allemaal 1 ding gemeen, ze hebben vol bereik. Mijn One S? Meestal niet. Als ik de telefoon aan en uit zet doet hij het wel 5 minuten, en dan is het weer weg. Waardeloos.

Heb nu maar een internet stick gekocht, omdat ik toch moet werken. Vodafone op reis is dus weggegooid geld, omdat de One S het dus ook niet lukt om te internetten. Bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Victorio schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:26:
[...]

Ik zit ook al een maand te twijfelen. Kleine kans dat ik iets verpruts, maar als ik nog 'een paar' weken/maanden moet wachten op de reguliere OTA update vind ik dat ook niet zo heel erg.

Ik vind het wel jammer dat HTC niet wat duidelijker is over de toekomstige updates. Ze weten inmiddels toch wel OF en wanneer ze (ongeveer) 4.0.4 en 4.1 gaan uitrollen in Nederland? Of zijn dat echt allemaal ad hoc beslissingen? :?
Heb jij ook een Vodafone branded toestel? Dat is namelijk wat mij het meeste irriteert. Niet zozeer het logo, maar het feit dat ik nog langer moet wachten op updates en er een aantal applicaties draaien die ik ondanks dat ze uitgeschakeld zijn toch niet de nek om kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

PWM schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:20:
Ben nu op vakantie in Italie met familie. De One S doet me een beetje denken aan mijn Ipaq. Leuk apparaat, mooie opties, enzo, met maar 1 makke. Het ding kon niet bellen.

Hier hetzelfde. We zijn met 7 volwassenen. 2 Iphone 4S, 1 BB Bold, 1 Iphone 3G, een Samsung Omnia W en een Gio. Die hebben allemaal 1 ding gemeen, ze hebben vol bereik. Mijn One S? Meestal niet. Als ik de telefoon aan en uit zet doet hij het wel 5 minuten, en dan is het weer weg. Waardeloos.

Heb nu maar een internet stick gekocht, omdat ik toch moet werken. Vodafone op reis is dus weggegooid geld, omdat de One S het dus ook niet lukt om te internetten. Bleh
Bij mij op de Desire hielp het in duitland om handmatig de netwerkmodus van auto op GSM of WCDMA te zetten,hoort niet zo maar het werkte wel... daarvoor had ik een 3G verbinden die steeds aan/uit ging. En heb je de laatste update van HTC gehad? die moest toch eea mer radio ontvangst verbeteren?

Kun je bij de friends stream widget ook ergens instellen wat de interval van synchronisatie is? ik krijg daar geen nieuwe fb/twitter berichten te zien tenzij ik zelf onderaan de widget op refresh klik. De facebook appzelf (die is er aan gekoppeld toch?) haalt wel updates binnen en geeft daar een notificactie van, maar zelfs dan heb ik in de friends stream nog geen nieuw bericht.

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 30-07-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
J0YR1D3R schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:37:
[...]
Heb jij ook een Vodafone branded toestel? Dat is namelijk wat mij het meeste irriteert. Niet zozeer het logo, maar het feit dat ik nog langer moet wachten op updates en er een aantal applicaties draaien die ik ondanks dat ze uitgeschakeld zijn toch niet de nek om kan draaien.
Nee, heb een los toestel gekocht. Ik hoop dus dat ik de updates direct van HTC krijg (en er geen provider tussen zit?). Overigens zou ik zelf ook best o.a. 7Digital, Facebook en Soundhound willen verwijderen, maar die zitten ingebakken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rooten en weggooien :) Anders deactiveren, draaien ze niet, vreten ze geen stroom, zie je ze niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
CLB schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:43:
Rooten en weggooien :) Anders deactiveren, draaien ze niet, vreten ze geen stroom, zie je ze niet meer :)
(Rooten ga ik niet doen.)
Deactiveren...? Wat bedoel je daar precies mee? Ik zou die apps inderdaad graag willen 'deactiveren' zodat ik ook geen Play update-notifications meer ontvang... daar word ik gestoord van. 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'Word ik'

Naar instellingen - applicaties - alle applicaties (laatste tabblad)
dan zoeken naar de apps die standaard op je One S staan en daar klikken op 'disable'
(mijn telefoon staat in het Engels dus het Nederlandse woord weet ik niet) en klaar is Victorio:
Disabled applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
CLB schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:52:
Naar instellingen - applicaties - alle applicaties (laatste tabblad)
dan zoeken naar de apps die standaard op je One S staan en daar klikken op 'disable'
Ah klopt. Je kan ze 'Uitschakelen' ipv 'Verwijderen'. Mooi! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alstu :9 Let wel op dat je niet teveel disabled natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
CLB schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:06:
Alstu :9 Let wel op dat je niet teveel disabled natuurlijk!
Ik heb nu Facebook, Facebook voor HTC Sense, 7Digital en Picasa webalbums uitgeschakeld.
Mooi dat ik nu geen updates meer krijg voor apps die ik niet wil gebruiken.

Even opnieuw opstarten...

Helaas blijf ik wel bepaalde functionalitiet van uitgeschakelde apps zien hier en daar. Bijvoorbeeld: als ik een foto wil delen heb ik nu niet meer de mogelijkheid voor Facebook (mooi!) maar nog wél voor Picasa. Dit staat blijkbaar los van die 'Picasa webalbums' app?

Kortom, andere vraag: Valt er ergens in te stellen welke manieren ik wil gebruiken om dingen te 'delen'. Ik hoef die waslijst niet elke keer te zien, ik gebruik namelijk alleen gmail, whatsapp, twitter en dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet het niet, maar ik gok van niet, aangezien het bv ook geshared kan via de Picasa-website zeg maar...

Pagina: 1 ... 17 ... 45 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.