Hij is op zich goed, als hij focussed. Bij het kleinste beetje beweging gaat het echter mis. Dit schijnt echter in die volgende update opgelost te worden (waardoor foto's wel 1 seconde langer duren).
Chaoss schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:52:
Nouhja destijds heb ik ook een tijdje het Desire topic gevolgd maar khad wel het idee dat daar veel minder werdt geklaagd. En de specs vd X en de S liggen toch veel dichter bij elkaar dan destijds die vd Legend en de Desire... ik heb nu meer het gevoel dat het om 2 high-end toestellen gaat met een verschillend formaat en een verschillende look, of is het scherm vd S echt zoveel minder?
Heb ze as we speak naast elkaar liggen

Wat mij betreft... Mwah. De X is beter, maar het verschil in normaal gebruik eigenlijk nauwelijks verschil.
Overigens zijn zwart en wit weer veeeeeel mooier op de S. En, beide naast elkaar met alle updates erop, wint de S qua "snapiness". Alles gebeurt instant op de S, waar de X af en toe stottert.
EDIT:
Om dan toch de verschillen af te maken

- One S heeft mooier materiaal
- Dunner en lichter
- Scherm heeft fijnere kleuren (doch lagere resolutie, maar verschil nauwelijks waarneembaar)
- De S reageert op alles direct, van de zaken in Sense, tot bijvoorbeeld Camera starten. Bij de X zit vaak een vertraging. Gaat om Millisecondes tot soms echt een seconde. Ook Sense (bijvoorbeeld klikken op de homeknop), is de S sneller en soepeler. Dit wel met de 2 naast elkaar, wellicht valt het de X gebruiker normaal niet op
Al met al blij met de keuze voor de S, voor mij persoonlijk gewoon het betere toestel.
[
Voor 67% gewijzigd door
PWM op 20-07-2012 15:55
]