Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killerbert schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 00:34:
[...]

kan je gratis een beats headset aanvragen?
is dat bij iedere one s? of alleen bij belcompany?
Ik had ergens gelezen dat het alleen bij Vodafone is (en dus ook bij de belcompany).
Maar je kan het proberen op http://www.exclusively.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 01:21

TommyGun

Stik er maar in!

Bij T-Mobile kreeg ik enkel standaard HTC spul.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 21:08
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:06:
[...]

Ik had ergens gelezen dat het alleen bij Vodafone is (en dus ook bij de belcompany).
Maar je kan het proberen op http://www.exclusively.nl
helaas:
Helaas komt het IMEI nummer dat je hebt ingevuld niet in aanmerking
voor een urBeats headset.

Bij Vodafone en Belcompany kun je een HTC ONE S kopen.

Met vriendelijke groet

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je die melding al direct via de site gekregen? Of heb je een e-mail ontvangen later na het invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ik heb dit toestel nu 3 weken en ik heb vanaf het begin al slecht ontvangst binnenshuis. 1 of 0 bars. Buiten wel oké ontvangst. Laatste week begon het erg te irriteren en ik was al van plan om de antenne klep onderop eraf te halen en de contacten te controleren (maar dat is nogal fragiel). Toen ben ik nog eens gaan zoeken en kwam ik de tip tegen naar "GSM Only" te schakelen. Van 0/1 naar 4/5 bars in 10 seconden 8)7

Ik had hem juist vorige week naar "WDCMA Only" gezet omdat op automatisch ik regelmatig onterecht op G bleef steken waar ik prima 3G bereik had moeten hebben.

Nu weer terug op automatisch schommelt het bereik soms als een gek. Lijkt dus gewoon software/radio bug, omdat die niet goed kan kiezen. Hopen op een radio firmware fix in de volgende OTA update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluesparkle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 20:00
@Maranello Heb ik ook last van, maar ook weer niet altijd.
Ik vraag mij af of dit radioprobleem bekend is bij HTC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nu al een tweak is die dat 3 dot menu weg kan halen als hij geroot is? Zoja waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 12:49
Wil iemand de actie mbt de urBeats ruilen voor de actie die hoort bij de Hox ? Die betreft een Beat solo voor €89, maar ik gebruik geen on-ear.
Ik wil graag ruilen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
J0YR1D3R schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:13:
[...]

Heb je die melding al direct via de site gekregen? Of heb je een e-mail ontvangen later na het invullen?
direct via de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Net mijn One S opgehaald (One X heeft te korte accuduur en is wat lomper, Galaxy is gemaakt van lelijk plastic), dat leek me de beste optie op dit moment.

Hij bevalt goed moet ik zeggen. Scherm is prima, ondanks de wellicht wat mindere resolutie. Hij is razendsnel, en aangezien ik geen games speel op het ding zal ik de Quadcore nooit missen. Fijne apparaat. Kreeg ook die headset er bij, daar kan ik vast iemand blij mee maken in mijn omgeving.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 14-07-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

PWM schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:39:
Net mijn One S opgehaald (One X heeft te korte accuduur en is wat lomper, Galaxy is gemaakt van lelijk plastic), dat leek me de beste optie op dit moment.

Hij bevalt goed moet ik zeggen. Scherm is prima, ondanks de wellicht wat mindere resolutie. Hij is razendsnel, en aangezien ik geen games speel op het ding zal ik de Quadcore nooit missen. Fijne apparaat. Kreeg ook die headset er bij, daar kan ik vast iemand blij mee maken in mijn omgeving.
Waar kom je vandaan en wat headset heb je er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

323 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:41:
[...]

Waar kom je vandaan en wat headset heb je er bij
Hoe specifiek wil je het weten :+ Kom uit Bussum, en heb het toestel in de Vodafone winkel aldaar ook opgepikt. Geen idee wat voor headset het precies is, maar er stond URBeats op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Stuur hem maar een DM. Hier is het topic niet voor bedoeld.

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 15-07-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

,,,,

[ Voor 100% gewijzigd door 323 op 15-07-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb de One S nu 20 uur op accu lopen, en heb 50% accu over. Dat valt me niets tegen, zeker niet omdat ik alles doe wat ik normaal ook doe. Een dag is dus geen enkel probleem. En ja, het scherm pakt inderdaad het gros, 70%.

Maar goed, zakelijk een dag inzetten zal probleemloos zijn, top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Voegt niets toe, dus weg.

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 16-07-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Bij gewoon gebruik, heb me niet ingehouden.
Afbeeldingslocatie: https://photos-5.dropbox.com/psi/xl/CtW9clB4FhhpYRHsEpEYnJIw8c2gQMJqysIHp2HdZAE/11352898/1342472400/149e83d/2012-07-13%2021.39.44.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-10 21:55
Foto werkt niet?
Ik heb de link gefixt, volgende keer graag een TR aanmaken of de user een DM sturen, dat werkt stukken beter ;)

[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 16-07-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:39:
Weet iemand of er nu al een tweak is die dat 3 dot menu weg kan halen als hij geroot is? Zoja waar kan ik die vinden?
XDA-Developers is een goeie plek om dat soort tweaks te vinden. Als ik het me goed herinner is TrickDroid, een op Sense gebaseerde ROM, beschikbaar met de tweak. Lees je goed in, er zit zoals bij elke ROM nogal wat risico erbij. Het flashen van de ROM zal vast geen probleem zijn, echter je garantie gaat wel verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn toestel gewoon met losse antennacover opgestuurd voor reparatie en is onder garantie hersteld.
Ze hebben het onderdeel vervangen en nu is het irritante button probleem verdwenen. Top service van HTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:21:
Heb mijn toestel gewoon met losse antennacover opgestuurd voor reparatie en is onder garantie hersteld.
Ze hebben het onderdeel vervangen en nu is het irritante button probleem verdwenen. Top service van HTC :)
Hoelang heb je het toestel al terug? En heb je zelf de cover losgehaald? Ik vind het wel apart dat dit het probleem op zou lossen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:45:
[...]

Hoelang heb je het toestel al terug? En heb je zelf de cover losgehaald? Ik vind het wel apart dat dit het probleem op zou lossen..
Ik heb het toestel sinds vandaag terug maar voolopig doet het probleem zich niet meer voor dus fingers crossed.
Jep, had de cover zelf losgemaakt maar kreeg hem er niet meer op dus zij hebben dat voor mij gefixed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:06:
[...]

Ik heb het toestel sinds vandaag terug maar voolopig doet het probleem zich niet meer voor dus fingers crossed.
Jep, had de cover zelf losgemaakt maar kreeg hem er niet meer op dus zij hebben dat voor mij gefixed >:)
Ben benieuwd of je het probleem nog gaat krijgen. Ik heb er de eerste 2-3 dagen na vervanging van mijn behuizing ook geen last van gehad. Sowieso thuis en op m'n werk geen last van, maar zaterdag heb ik een tijdje in een gebouw op een locatie met minder bereik gelopen en daar werd ik er ronduit gek van :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:19:
[...]

Ben benieuwd of je het probleem nog gaat krijgen. Ik heb er de eerste 2-3 dagen na vervanging van mijn behuizing ook geen last van gehad. Sowieso thuis en op m'n werk geen last van, maar zaterdag heb ik een tijdje in een gebouw op een locatie met minder bereik gelopen en daar werd ik er ronduit gek van :|
Ik zal het de komende dagen nauwlettend in het oog houden ;)
Hier thuis is het signaal relatief goed (4/5) maar dan nog had ik het probleem soms ook vroeger.
Laten we hopen dat het niet meer terugkomt want ik wil hem niet nog eens 2 weken kwijt zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 23:00
Ik heb sinds afgelopen weekend ook de one s. Tot nu toe bevalt deze mij prima. 1 puntje krijg ik echter niet goed aan het werken.
Ik heb ingesteld dat mijn hotmail account wordt gesynced met de one s. Dit werkt aardig, echter wil de push mail nog niet echt soepeltjes werken. De mail staat wel netjes op push, maar ik krijg toch de mails niet direct binnen. Als ik dan handmatig ga refreshen komt de mail wel binnen. Iemand enig idee waardoor dit zou kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Even een vraagje, misschien iets m.b.t. One S of ICS algemeen:

Als ik het vinkje 'Beste WiFi prestaties' niet aan zet merk ik dat 'notifications' voor o.a. WhatsApp niet aangegeven worden in standby mode. Pas als ik op het power knopje druk hoor ik de geluidjes van nieuwe berichtjes en zie ik het icoontje, terwijl ik die al eerder heb ontvangen.

Als ik het vinkje 'Beste WiFi prestaties' aan heb staan komen de berichtjes wél realtime 'binnen'.

Is dit de functie/bedoeling van dat vinkje? Rare optie, wie wil dat nou uit hebben staan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
Ik heb problemen met de 3g verbinding via provider hi.
De instellingen heb ik doorlopen via de hi website (qelp.hi.nl) maar dat heeft weinig uit gemaakt.
De one S probeert steeds verbinding te maken met 3g (3g icoon met upload pijl aan). Het 3g icoon verdwijnt en wordt ingeruild voor een H icoon (HSDPA verbinding). Dit gebeurd constant.

iemand hier een oplossing voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 11:15
Iemand trouwens een idee hoe het zit met de Skype / WiFi problemen?
De app schijnt doorgaans niet lekker te werken op de One S: constant gekraak / clicks tijdens het gesprek, zo ook bij mij. Zijn er hier mensen die wel een goede geluidskwaliteit hebben bewerkstelligd of is 't simpelweg wachten op een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Killerbert schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:55:
Ik heb problemen met de 3g verbinding via provider hi.
De instellingen heb ik doorlopen via de hi website (qelp.hi.nl) maar dat heeft weinig uit gemaakt.
De one S probeert steeds verbinding te maken met 3g (3g icoon met upload pijl aan). Het 3g icoon verdwijnt en wordt ingeruild voor een H icoon (HSDPA verbinding). Dit gebeurd constant.

iemand hier een oplossing voor :?
Dat zijn geen problemen, dat is zoals het hoort! Dat H-icoon is alleen maar positief, dat staat in mijn ervaring gelijk aan goed bereik! HSDPA is sneller dan 3g, en werd geloof ik ook wel 3,5g genoemd. Ik heb ook Hi, en bij mij geeft ie het H-icoon als hij actief download/upload, en het 3g-icoon als de verbinding stand-by staat zeg maar. Ik weet niet waarom dit precies is, maar ik neem aan dat alle providers tegenwoordig HSDPA hebben en dus ook dat H-icoon laten zien? En misschien is het iets specifieks voor Android? Geen idee, maar niets om je druk om te maken in ieder geval.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
Svenderson schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 03:02:
[...]

Dat zijn geen problemen, dat is zoals het hoort! Dat H-icoon is alleen maar positief, dat staat in mijn ervaring gelijk aan goed bereik! HSDPA is sneller dan 3g, en werd geloof ik ook wel 3,5g genoemd. Ik heb ook Hi, en bij mij geeft ie het H-icoon als hij actief download/upload, en het 3g-icoon als de verbinding stand-by staat zeg maar. Ik weet niet waarom dit precies is, maar ik neem aan dat alle providers tegenwoordig HSDPA hebben en dus ook dat H-icoon laten zien? En misschien is het iets specifieks voor Android? Geen idee, maar niets om je druk om te maken in ieder geval.
ik ben het niet helemaal met je eens:
Ik heb namelijk GEEN internet wanneer het 3G-logo bovenaan staat. Ik heb zo ook wel eens mijn twijfels of ik uberhaupt gebeld kan worden op zo'n momenten

zover ik mij kan herinneren ging het in het begin wel gewoon via 3G |:(

HSDPA is idd 3.5G.
deze zou sneller moeten zijn dan 3g ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Killerbert op 17-07-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Mijn plaatje gefixed. Ik ben een weekend naar Terschelling geweest. Dit was mijn accuduur.
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/633532.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Na 4 dagen de telefoon op mijn bureau te hebben, en incidenteel in mijn broekzak, zitten op het scherm 4 flinke krassen. Gorilla glas kan je dus met een korreltje zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-10 19:00
De behuizing laat soms wat te wensen over idd. Ik heb mijn S nu met een Brodit houder in de auto en zie dat er bij de aansluiting van de lader een stukje lak af is. Jammer. Ook merk ik wat kraakjes in de behuizing van de telefoon (het simklepje) maar dat is niet echt storend.

Jammer dat de custom rom community nog niet echt van de grond komt, ben altijd een voorstander geweest van custom roms. Moet er wel bij opmerken dat ik met stock tevreden ben met het toestel. Beter dan de Desire in stock. Maar er kunnen altijd wat dingen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:19:
Gorilla glas kan je dus met een korreltje zout nemen.
Of hij heeft een korreltje zand in je broekzak zitten :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 16:04

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Na 4 dagen de telefoon op mijn bureau te hebben, en incidenteel in mijn broekzak, zitten op het scherm 4 flinke krassen. Gorilla glas kan je dus met een korreltje zout nemen.
Ik vind het ook echt een commerciële praatjes over gorilla glas. Het mag wel iets flexibel zijn maar krast wel heel snel ( net als plastic scherm van oude Nokia toestellen).

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren m'n abonnement verlengd en heb nu de ook de One S. Tot nu toe heel erg te vreden!
Bij de zwarte versie kreeg je er urBeats oordopjes bij die je bij www.exclusively.nl kan bestellen t/m 31 augustus. Mijn vraag is; Hoelang was de levertijd bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 13:36
Heb het toestel nu 2 weken, geroot en draai Trickdroid. Zolang wifi uitblijft kan ik makkelijk een volle dag met de accu doen. Voor de rest is het toestel erg soepel en browsen gaat prima.

Scherm is scherp genoeg en de camera is echt heel snel.

Helaas na 2 weken wel al problemen met m'n behuizing. Op verschillende plekken begint het al een btje te chippen. Toestel wordt alleen in m'n broekzak gedaan en op bureau gelegd. De coating is dus toch erg gevoelig.

Contact gehad met HTC hierover, je moet het toestel naar Dynafix sturen en zij bepalen of dit gebruikersschade is of onder garantie valt. Helaas lees ik al te veel gevallen dat Dynafix dit gelijk constateerd als gebruikersschade ondanks hun statement dat het probleem gewoon opgelost wordt binnen 30dagen na aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa86
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-02-2021
Ik zelf heb de Oordopjes nog niet binnen, zouden binnen 7 werkdagen aankomen, dus ben benieuwd( Maandag besteld)

Ik heb wel een andere vraag, het is mij maandag 1 keer gelukt om een filmpje te maken en daarna af te spelen via de normale speler, hierna heb ik geprobeerd om een slowmotion filmpje te maken echter hierna is het mij niet meer gelukt om een filmpje met de normale speler af te spelen.

Als ik op de play knop duw gebeurd er niks, kan ze ook niet laten afspelen via DLNA ( via de optie andere speler kiezen )

Iemand dit zelfde probleem al gehad, en eventueel een oplossing voor het probleem zonder terug te gaan naar de fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Tsupport schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:24:
[...]

Ik vind het ook echt een commerciële praatjes over gorilla glas. Het mag wel iets flexibel zijn maar krast wel heel snel ( net als plastic scherm van oude Nokia toestellen).
Ben ik het echt niet mee eens, het krast helemaal niet snel! Mijn oude Desire met Gorilla glass heb ik 2 jaar intensief gebruikt, nooit heel voorzichtig mee gedaan, bijna geen enkel noemenswaardig krasje op het scherm
Ik doe niet aan hoesjes of screen protectors, en ook het glas op de One S is na 3 maanden nog steeds piek fijn. Ik heb ook het idee dat er een soort vet-afstotende laag op zit, hij is heel makkelijk schoon te vegen en er zitten bijna nooit vingers op. Dat is bij mn Transformer (ook Gorilla glass) wel anders.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-10 16:54
Weet iemand eigenlijk of de HTC One S een update naar Android Jelly Bean krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongTallErne
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-12-2022
Ik heb inmiddels wel iets vreemds met de camera gemerkt:

Onlangs heb ik een video opgenomen in landscape maar ik kan m niet in landscape bekijken. Als ik de telefoon gewoon rechtop houd is het beeld schermvullend en dus 90 graden gedraaid.

Als ik 'm dan in landscape draai, draait ook het beeld mee en zie ik het dus nog steeds 90 graden gedraaid (en klein). Ook op mijn pc verschijnt de video in portrait mode (dus gedraaid).

Heb dit niet bij alle opnamen. iemand een idee hoe dit kan en wat er aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 11-10 01:21

TommyGun

Stik er maar in!

Ik heb dat ook regelmatig bij foto's, erg vreemd...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Laatst online: 16-04 21:07
Ik zou helemaal geen korreltje zout bij mijn smartphone doen ;). Ik verwacht dan niet meteen krassen, maar het kan nooit goed voor je scherm zijn, met name voor de coating. En stel dat je het zout verwisselt met zand.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

luuj schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:38:
Weet iemand eigenlijk of de HTC One S een update naar Android Jelly Bean krijgt?
Vrijwel zeker van wel. Ben benieuwd wanneer.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jghaanstra
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 07:16
Een gebruiker van het XDA forum is een Google spreadsheet gestart waar HTC One S eigenaren met het home button probleem zich kunnen melden. Het doel van de sheet is inzicht te krijgen in de situaties waarin de problemen optreden plus het onder de aandacht brengen van het issue bij HTC.

Bij deze het verzoek aan de HTC One S eigenaren hier op Tweakers die ook last hebben van het home button probleem om de sheet aan te vullen met je gegevens: http://goo.gl/mPBzB

De bijbehorende thread op XDA is: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1679649 (op dit moment al 37 pagina's lang).

Ik heb zelf al contact gehad met HTC en de reactie is: "het probleem is bekend en wordt onderzocht, hou facebook in de gaten voor updates". Nou geloof ik er geen snars van dat we hier ook maar een letter over terug gaan zien op hun facebook pagina, en ik heb er te weinig vertrouwen in dat er met de hoogste prioriteit wordt gewerkt aan een fix voor dit issue. Hoe meer druk op HTC om dit op te lossen hoe beter als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischa86 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:18:
Ik zelf heb de Oordopjes nog niet binnen, zouden binnen 7 werkdagen aankomen, dus ben benieuwd( Maandag besteld)
Ik wacht nu al 2 weken op die oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:09:
[...]

Ik wacht nu al 2 weken op die oordopjes.
Dat meen je niet? Ik zou dan contact opnemen met HTC zelf.
Noway dat ik die oortjes twv 85,- laat zittenn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Ik ben gelijktijdig van een HTC Desire HD met KPN overgestapt naar een HTC One S naar Telfort. Hebben meer mensen last van waardeloos bereik binnenshuis (vaak 'geen bereik')? Hoewel Telfort natuurlijk KPN als basis heeft is de performance minder. Hebben meer mensen hier ook last van (evt. ook in combi met One S en Telfort) of zou het aan mijn antenne kunnen liggen?

Buitenshuis ik al snel weer volle bak.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 07:57
Svenderson schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:06:
[...]

Ben ik het echt niet mee eens, het krast helemaal niet snel! Mijn oude Desire met Gorilla glass heb ik 2 jaar intensief gebruikt, nooit heel voorzichtig mee gedaan, bijna geen enkel noemenswaardig krasje op het scherm
Ik doe niet aan hoesjes of screen protectors, en ook het glas op de One S is na 3 maanden nog steeds piek fijn. Ik heb ook het idee dat er een soort vet-afstotende laag op zit, hij is heel makkelijk schoon te vegen en er zitten bijna nooit vingers op. Dat is bij mn Transformer (ook Gorilla glass) wel anders.
Mijn Desire, ook altijd zonder hoesje gebruik. Nog geen krassen op het scherm.
Ik ben niet anders met dit toestel omgegaan en heb geen moment het idee gehad dat ik iets deed wat de beschadigingen kon veroorzaken.

Mijn One S heeft echter op verschillende plekken krasjes op het glas:
2 buiten het scherm (vlak bij het htc logo);
1 op het scherm. Deze is vrij diep en met de nagel voelbaar.

Verder is de coating op een plek beschadigd (bovenop).

Voordeel van de Desire is dat hij een kin heeft en dus makkelijker veilig met het glas naar beneden gelegd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
  • Laatst online: 09:17
Balen, ik heb mijn One S voor die actieperiode aangeschaft. Zijn dit eigenlijk dezelfde oordoppen?
http://mobilesupplies.nl/...9777279d3b707bcca8b5bb59a

Sta namelijk te kijken van de lage prijs (€39,95), zie ze bij andere aanbieders voor minimaal het dubbele. Zouden dit wel originele zijn vraag ik me af. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

De update naar Android 4.0.4 voor WWE toestellen is er. Zal vandaag of morgen wel in Nederland uitgerold worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waterski schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:19:
Balen, ik heb mijn One S voor die actieperiode aangeschaft. Zijn dit eigenlijk dezelfde oordoppen?

Sta namelijk te kijken van de lage prijs (€39,95), zie ze bij andere aanbieders voor minimaal het dubbele. Zouden dit wel originele zijn vraag ik me af. Iemand een idee?
Ik denk iets te mooi om waard te zijn.
Ik heb die oordopjes eergisteren gezien bij een andere webshop voor 85,-
Las trouwens laatst dat er ook neppe varianten waren van de Beats headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Malarky schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 01:17:
De update naar Android 4.0.4 voor WWE toestellen is er. Zal vandaag of morgen wel in Nederland uitgerold worden.
Klinkt goed! Nieuwe radio firmware, dus hopelijk verbetering in de 3G instabiliteit.

Ander wijziging die dat topic bevestigd, zoals ook voor de HTC One X, is de mogelijkheid tot het uitzetten van de 3-dot menubalk onderin bepaalde apps. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sinds vorige week verdwijnen afspraken uit mijn Exchange agenda, random. Kunnen niet achterhalen wat nou wel en niet verdwijnt, maar zeker 15% is gewoon weg, ook nieuwe afspraken.

Op de IT Afdeling was ik nummer 4 in 3 weken met hetzelfde probleem. Wat blijkt? Mijn HTC One S en 3 x een HTC One X. Toestellen per direct van het domein verwijderd, terecht, en nu heb ik een telefoon.... Die alleen nog maar belt :+ Benieuwd of HTC support hier iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kastermaster
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-08 12:04
luuj schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:38:
Ja: http://www.engadget.com/2...-one-xl-one-s-jelly-bean/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
let op, het artikel vermeld wel heel duidelijk dat de bron alles behalve betrouwbaar is.
Dus al verwacht ik de kans wel zeer groot dat jellybean naar de One S komt, zie ik dat artikel toch zeker niet als een bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oortjes voor de actieperiode waren de 'UrBeats' op de website van mobilesupplies gaat het om de 'Monster'. Verschillende oortjes, verschillende types, verschillende prijzen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online

De actieperiode heeft niets te maken met de periode waarin je je toestel hebt aangeschaft. Mijn toestel is van 12 mei namelijk. Heb afgelopen vrijdag de 13de het formulier ingevuld, de urbeats dopjes liggen nu hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:03:
[...]

De actieperiode heeft niets te maken met de periode waarin je je toestel hebt aangeschaft. Mijn toestel is van 12 mei namelijk. Heb afgelopen vrijdag de 13de het formulier ingevuld, de urbeats dopjes liggen nu hier :)
Hoe ontvang je ze? Pakketpost of gewoon briefpost? Ik heb het formulier afgelopen dinsdag ingevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:32:
[...]

Hoe ontvang je ze? Pakketpost of gewoon briefpost? Ik heb het formulier afgelopen dinsdag ingevuld
GLS, in een pakketje. Staat wel op dat ze speciaal zijn voor HTC, maar dat is ook alles. Verder een brief van Vodafone erbij en een Monster pakketje. Weet nog niet of ik er iets mee ga doen, ben geen groot fan van in-ear maar er zitten allerlei dopjes bij dus misschien is het wel wat. Ze liggen nu nog in plastic in het doosje dus kan ze nu nog voor een leuke prijs weg doen :)

[ Voor 4% gewijzigd door J0YR1D3R op 19-07-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:59:
[...]

GLS, in een pakketje. Staat wel op dat ze speciaal zijn voor HTC, maar dat is ook alles. Verder een brief van Vodafone erbij en een Monster pakketje. Weet nog niet of ik er iets mee ga doen, ben geen groot fan van in-ear maar er zitten allerlei dopjes bij dus misschien is het wel wat. Ze liggen nu nog in plastic in het doosje dus kan ze nu nog voor een leuke prijs weg doen :)
Ik zou ze zelf houden, mits je amper muziek luistert :) Ik luister voornamelijk hiphop en daar zijn ze uitermate geschikt voor! Ik denk dat ik ze aankomende maandag of dinsdag ontvang. Effe afwachten...
Wat staat er trouwens in de brief van Vodafone? Gewoon een automatisch bericht? Gefeliciteerd blabla...? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongTallErne
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-12-2022
LongTallErne schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:41:
Ik heb inmiddels wel iets vreemds met de camera gemerkt:

Onlangs heb ik een video opgenomen in landscape maar ik kan m niet in landscape bekijken. Als ik de telefoon gewoon rechtop houd is het beeld schermvullend en dus 90 graden gedraaid.

Als ik 'm dan in landscape draai, draait ook het beeld mee en zie ik het dus nog steeds 90 graden gedraaid (en klein). Ook op mijn pc verschijnt de video in portrait mode (dus gedraaid).

Heb dit niet bij alle opnamen. iemand een idee hoe dit kan en wat er aan te doen is?
Heb dit inmiddels inderdaad ook bij sommige foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ligt het aan mij of is de ons s niet een heel populair toestel? Ik zie weinig mp advertenties van de one S en niet eens alle telecom winkels hebben hem standaard in hun assortiment... ik vind het gewoon vrij rustig rond deze telefoon?

Mijn Desire is gevallen en scherm kapot dus ik ging wat rondkijken voor een andere telefoon, one X is te groot one V vind ik minder mooi en ben bang dat die snel traag aanvoelt, one S is erg mooi en goed qua formaat, maar ik hoor weinig over deze telefoon en wat ik hier lees is veel negatief. :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Tja de focus ligt bij de one X, beste specs meest indrukwekkend en wss de beste marge.
Was met de Desire/Legend niet anders. En de Legend was eigenlijk een veel cooler toestel dan de desire, maar de processor van de Legend was/is erg traag.

dat geld hier ook, de one-s is gewoon mooier en misschien zelfs sneller. Alleen vinden sommige mensen het scherm minder. Ik kom ook van een Desire en ik vind dit scherm veel fraaier.

[ Voor 58% gewijzigd door Pinin op 20-07-2012 11:07 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Chaoss schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:25:
Ligt het aan mij of is de ons s niet een heel populair toestel? Ik zie weinig mp advertenties van de one S en niet eens alle telecom winkels hebben hem standaard in hun assortiment... ik vind het gewoon vrij rustig rond deze telefoon?

Mijn Desire is gevallen en scherm kapot dus ik ging wat rondkijken voor een andere telefoon, one X is te groot one V vind ik minder mooi en ben bang dat die snel traag aanvoelt, one S is erg mooi en goed qua formaat, maar ik hoor weinig over deze telefoon en wat ik hier lees is veel negatief. :+
Welkom op GoT. Problemen worden hier besproken, mensen zonder problemen blijven stil. :) Ikzelf heb geen problemen met mijn One S die niet softwarematig worden opgelost binnenkort (hopelijk). Enige nadelen zijn het WiFi signaal dat soms wegvalt en de 3 dot menu bar... maar ik hoop dat die weg te poetsen valt in de volgende update. Dan is het voor mij de ideale telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nouhja destijds heb ik ook een tijdje het Desire topic gevolgd maar khad wel het idee dat daar veel minder werdt geklaagd. En de specs vd X en de S liggen toch veel dichter bij elkaar dan destijds die vd Legend en de Desire... ik heb nu meer het gevoel dat het om 2 high-end toestellen gaat met een verschillend formaat en een verschillende look, of is het scherm vd S echt zoveel minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn HTC One S Black binnen gekregen! :D Besteld op studentmobiel.nl i.c.m. een contractverlenging van t-mobile. Super! Heb gelukkig de S4 cpu en niet de S3, verder ziet hij er tip top uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

@chaos.Welnee, scherm is meer dan prima. Maar van de X is wel mooier. Het voordeel van het S scherm vind ik dat ie zuinig is en zwart ook echt pikzwart is, bij mijn disere met slcd scherm had ik veel meer last van backgroundverlichting.

betreft klachten.... je hoort natuurlijk de negatieve verhalen. en was er ten tijde van de desire ook niet het enorme gezijk over het scherm dan van amoled naar slcd ging? uiteindelijk hoor je er niemand meer over.

Zelf vind ik een voordeel van de S dat ie wel heel lekker plat is, waardoor hij nauwelijks aanwezig is in je broek :P Het scherm is ook lekker groot en de metalenbehuizing voelt gewoon lekker. Bij de X had ik dat veel minder, die paste gewoon niet bij mij.

[ Voor 51% gewijzigd door Pinin op 20-07-2012 12:10 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat houdt dat precies in, Jelly Bean?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Jelly bean is de nieuwste versie van Android ;)
http://www.android.com/about/jelly-bean/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:27

Trouble

Everything is awesome

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:20:
[...]

Wat houdt dat precies in, Jelly Bean?
Dat is de opvolger van ICE (Ice Cream Sandwich). Android 4.1

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrevano
  • Laatst online: 08-10 23:28
Ik gebruik in de telefoonfunctie van mijn HTC One S vrij veel de optie "Groepen" . Een probleem vind ik dat de afbeeldingen/foto's zo groot zijn.
Heeft er iemand een oplossing om die grote foto's te verkleinen zodat er meerdere op 1 lijn kunnen.
Onder de groep "kennissen" moet ik vrij veel naar beneden scrollen om alles te kunnen terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hoe is de camera vd S ten opzichte van die van de X? In het X topic staan voorbeeld pics die voor een phone best indrukwekkend zijn, hoe zijn die van de S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Chaoss schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:23:
Hoe is de camera vd S ten opzichte van die van de X? In het X topic staan voorbeeld pics die voor een phone best indrukwekkend zijn, hoe zijn die van de S?
Hij is op zich goed, als hij focussed. Bij het kleinste beetje beweging gaat het echter mis. Dit schijnt echter in die volgende update opgelost te worden (waardoor foto's wel 1 seconde langer duren).
Chaoss schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:52:
Nouhja destijds heb ik ook een tijdje het Desire topic gevolgd maar khad wel het idee dat daar veel minder werdt geklaagd. En de specs vd X en de S liggen toch veel dichter bij elkaar dan destijds die vd Legend en de Desire... ik heb nu meer het gevoel dat het om 2 high-end toestellen gaat met een verschillend formaat en een verschillende look, of is het scherm vd S echt zoveel minder?
Heb ze as we speak naast elkaar liggen ;) Wat mij betreft... Mwah. De X is beter, maar het verschil in normaal gebruik eigenlijk nauwelijks verschil.

Overigens zijn zwart en wit weer veeeeeel mooier op de S. En, beide naast elkaar met alle updates erop, wint de S qua "snapiness". Alles gebeurt instant op de S, waar de X af en toe stottert.

EDIT:

Om dan toch de verschillen af te maken ;)
  • One S heeft mooier materiaal
  • Dunner en lichter
  • Scherm heeft fijnere kleuren (doch lagere resolutie, maar verschil nauwelijks waarneembaar)
  • De S reageert op alles direct, van de zaken in Sense, tot bijvoorbeeld Camera starten. Bij de X zit vaak een vertraging. Gaat om Millisecondes tot soms echt een seconde. Ook Sense (bijvoorbeeld klikken op de homeknop), is de S sneller en soepeler. Dit wel met de 2 naast elkaar, wellicht valt het de X gebruiker normaal niet op
Al met al blij met de keuze voor de S, voor mij persoonlijk gewoon het betere toestel.

[ Voor 67% gewijzigd door PWM op 20-07-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
J0YR1D3R schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:03:
[...]

Ik heb ook mijn IMEI nummer ingevuld, maar kreeg de melding dat het voor mijn toestel niet geldig was, mijn toestel heb ik van 11 mei. Dus je zal wel geluk hebben dan en ik dikke pech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Waterski schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:30:
[...]

Ik heb ook mijn IMEI nummer ingevuld, maar kreeg de melding dat het voor mijn toestel niet geldig was, mijn toestel heb ik van 11 mei. Dus je zal wel geluk hebben dan en ik dikke pech ;)
Mijn toestel komt bij de Vodafone winkel vandaan, dat is ook een van de voorwaarden he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waterski schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:30:
[...]

Actie voorwaarden:
Je moet het toestel bij Vodafone of Belcompany hebben gehaald.
En hij moet in het zwart zijn. Bij de grijze variant krijg je de beats oordopjes er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
Haha het was te proberen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu driekwart dag. Enorm tevreden mee en ben bijna heel de dag bezig geweest om alles over te zetten en te configureren. :p Blij dat GPS goed en lekker werkt nadat die van mijn Desire HD er mee was gestopt. Ook enorm verbaasd over de goede geluidskwaliteit van de speakers. Luid en helder, niet vervormd ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 19:10
Weet iemand al of er al een fix/update is of komt voor het homebutton probleem. Ik heb Vodafone en ik kan simpelweg niet bellen omdat de homebutton per seconde meerdere malen wordt 'geactiveerd'. En als ik 3G aan heb is het ook heel vaak. Enige oplossing is om de homebutton in te houden, waardoor deze niet ingedrukt kan worden door de telefoon zelf.
Wordt dit misschien verholpen met de Android 4.04 update die eraan zit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik hoop dat er inderdaad snel een oplossing komt voor het home button probleem. Ik word er op sommige momenten echt gek van, maar ga er redelijk vanuit dat het in de 4.04 update wordt opgelost. Speaking of which:

http://forum.xda-develope...?p=29077671&postcount=214

Yesterday, 10:03 PM
My HTC One S here in Sweden got an update... from 1.78.401.2 to 2.21.401.10 (stock, nonrooted)... YAY!!! And it is Android 4.0.4

Dat ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tevreden over de accuduur. Gisternacht rond een uurtje of 2 in slaap gevallen met de one S naast me die muziek zat te bleren, heel de nacht door. Werd ik vanmorgen(middag) wakker om 1 uur was hij nog vrolijk bezig met muziek draaien en was de accu nog voor 40% vol. Was ik positief verbaasd over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
jghaanstra schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:48:
Een gebruiker van het XDA forum is een Google spreadsheet gestart waar HTC One S eigenaren met het home button probleem zich kunnen melden. Het doel van de sheet is inzicht te krijgen in de situaties waarin de problemen optreden plus het onder de aandacht brengen van het issue bij HTC.

Bij deze het verzoek aan de HTC One S eigenaren hier op Tweakers die ook last hebben van het home button probleem om de sheet aan te vullen met je gegevens: http://goo.gl/mPBzB

De bijbehorende thread op XDA is: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1679649 (op dit moment al 37 pagina's lang).

Ik heb zelf al contact gehad met HTC en de reactie is: "het probleem is bekend en wordt onderzocht, hou facebook in de gaten voor updates". Nou geloof ik er geen snars van dat we hier ook maar een letter over terug gaan zien op hun facebook pagina, en ik heb er te weinig vertrouwen in dat er met de hoogste prioriteit wordt gewerkt aan een fix voor dit issue. Hoe meer druk op HTC om dit op te lossen hoe beter als je het mij vraagt.
Ik heb het home button probleem ook. Ik krijg het altijd wanneer ik een slecht signaal over edge heb en ook soms wanneer wifi en mobiel netwerk uitgeschakeld zijn. Bij verbinding over 3g krijg ik het probleem niet. Ook heb ik altijd een slecht signaal binnenshuis en wanneer de telefoon in mijn broekzak zit wordt de verbinding met het netwerk soms verbroken. Buiten is het signaal goed. Lijkt erop dat dit een radioprobleem is en Htc moet snel met een software update komen.

Ik vind dat de One S ook onaangenaam warm wordt. Vooral als ik een filmpje op internet bekijk(bijv. van een review van Tweakers) gebeurt dit. De max. temp. daarbij was 40 °c(gemeten met Android assistant en Avg antivirus; weet niet of die temps accuraat zijn). Als hij aan de lader hangt wordt hij nog warmer. Iemand die dit probleem ook heeft?

De batterij gaat ook heel snel leeg vind ik. Ik denk dat dit komt door het Super Amoled scherm dat veel energie verbruikt want die techniek is niet meer van de jongste(Super Amoled Plus zou volgens Samsung tot 18% minder verbruiken dan Super Amoled).

Het geluid dat uit de speaker komt is ook veel te schel, er zit niets van bas in. Zelfs mijn oude Nokia 5230 doet het op dat vlak stukken beter. Voor zo'n dure smartphone met Beats logo erop zou dat toch een stuk beter moeten.

[ Voor 4% gewijzigd door Fredi op 23-07-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Fredi schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:09:
[...]
Als hij aan de lader hangt wordt hij nog warmer. Iemand die dit probleem ook heeft?
De mijne blijft niet ijskoud aanvoelen tijdens het laden, maar 'warm' vind ik een groot woord. Als hij erg warm wordt tijdens het laden klopt er iets niet. Wellicht een factory reset en dan eens zien of het nog steeds speelt? Wellicht draait er een foute app op de achtergrond die je cpu gek maakt en batterij slurpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:12

reaL_G

G

Fredi schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:09:
[...]

Ik vind dat de One S ook onaangenaam warm wordt. Vooral als ik een filmpje op internet bekijk(bijv. van een review van Tweakers) gebeurt dit. De max. temp. daarbij was 40 °c(gemeten met Android assistant en Avg antivirus; weet niet of die temps accuraat zijn). Als hij aan de lader hangt wordt hij nog warmer. Iemand die dit probleem ook heeft?

De batterij gaat ook heel snel leeg vind ik. Ik denk dat dit komt door het Super Amoled scherm dat veel energie verbruikt want die techniek is niet meer van de jongste(Super Amoled Plus zou volgens Samsung tot 18% minder verbruiken dan Super Amoled Plus).
qua tempratuur, heb ik nooit problemen, wifi aan met 720p streamen en lader aangesloten, nauwelijks verhoging van de temp.
alleen bij gps aan word hij wel wat warmer.

de plus is geen nieuwere scherm techniek . dit is alleen een scherm met een rgb indeling uqa subpixels.
one s scherm is een van de laatste generatie super amoled schermen.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien was het al een vraag die beantwoord is, maar ik heb het antwoord nog niet kunnen vinden.

Ik heb de HTC en vind het een fijn toestel, waar het niet dat ik mijn mail (pop3 account) niet synchroniseerd ( pas actie onderneemt als ik de mail daadwerkelijk open) waardoor ik dus geen mailtjes zie binnenkomen ( ik kijk niet continu of ik al mail heb ;) )

Is er iemand die weet of dit een bekend probleem is? Ik heb de instellingen zo staan dat er ieder 5 minuten gesynchroniseerd dient te worden, maar helaas :(

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
@real_G, Victorio

Kan je eens kijken dan hoeveel graden jouw toestel wordt of heb je zo geen apps geinstalleerd? Ik heb het gecontroleerd met Android assistant en Avg antivirus(rapporteren allebei dezelfde temp, dus moet wel correct zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jghaanstra
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 07:16
J0YR1D3R schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:32:
Ik hoop dat er inderdaad snel een oplossing komt voor het home button probleem. Ik word er op sommige momenten echt gek van, maar ga er redelijk vanuit dat het in de 4.04 update wordt opgelost. Speaking of which:

http://forum.xda-develope...?p=29077671&postcount=214

My HTC One S here in Sweden got an update... from 1.78.401.2 to 2.21.401.10 (stock, nonrooted)... YAY!!! And it is Android 4.0.4

HTC heeft in een reactie aangegeven dat deze update het home button probleem niet verhelpt. Ze geven in dezelfde reactie aan dat ze het probleem nog in onderzoek hebben. Zoals ik eerder heb aangegeven heb ik mijn twijfels er bij of ze erg actief bezig zijn met een oplossing.

Daarom nogmaals het verzoek om de Google sheet in te vullen zoals in mijn eerdere post aangegeven. Het is één van de weinige manier om in kaart te brengen in welke situaties het probleem zich voordoet en hoeveel mensen hier last van hebben. Hoe meer mensen hierover klagen bij HTC hoe beter en hoe eerder er een fix komt.

[ Voor 31% gewijzigd door jghaanstra op 21-07-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
@jghaanstra
Ik heb de Google sheet direct ingevuld met de link van jouw forumbericht. Bedankt daarvoor. Hoe rapper Htc dit probleem oplost hoe beter, al denk ik zoals jij dat Htc niet echt actief bezig is met dit probleem. Er moet gewoon een update komen om de slechte ontvangst(radioprobleem) op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizeerik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 22:22
ik ben ook een van de mensen die het homebutton probleem had en heb mijn telefoon door Coolblue terug laten zenden naar HTC. Niks dan lof over de service van hun kant

Binnen een week had ik een toestel terug. Zelfde Serienummer, maar een nieuw IMEI nummer. Het is dus mijn oude toestel, te zien aan een klein krasje bij de USB poort met naar ik verwacht een nieuw moederboard. Tot nu toe heb ik het probleem niet meer, nu 1 week. Ik ben weer een tevreden gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik krijg in mijn Exchange mail, hij doet het weer, blijft altijd alle mail zichtbaar, ook degene die ik al heb weggegooid. Ook als ik mijn view alleen op Postvak IN zet, blijft toch alle oude mail zichtbaar. Iemand die ook (i.c.m. Exchange)?
J0YR1D3R schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:32:

Ik kreeg hem net in NL, maar accu niet opgeladen. Gestopt en aan de stroom gedaan, nu krijg ik hem niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Fredi schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:43:
@real_G, Victorio

Kan je eens kijken dan hoeveel graden jouw toestel wordt of heb je zo geen apps geinstalleerd? Ik heb het gecontroleerd met Android assistant en Avg antivirus(rapporteren allebei dezelfde temp, dus moet wel correct zijn).
Hangt al een uurtje aan de lader, inmiddels op 93%. Voelt 'warm' aan zoals normaal: 28 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
Dizeerik schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 17:14:
ik ben ook een van de mensen die het homebutton probleem had en heb mijn telefoon door Coolblue terug laten zenden naar HTC. Niks dan lof over de service van hun kant
He dit is toevallig. Ik heb de mijne ook gekocht op Coolblue site? Heb jij hem gekocht in Nederland of in België. Ik krijg ook goesting om hem terug te sturen want heb veel problemen met mijn One S.(Terwijl ik dit aan het typen ben is mijn One S spontaan aan het rebooten :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizeerik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 22:22
Fredi schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 17:39:
[...]

He dit is toevallig. Ik heb de mijne ook gekocht op Coolblue site? Heb jij hem gekocht in Nederland of in België. Ik krijg ook goesting om hem terug te sturen want heb veel problemen met mijn One S.(Terwijl ik dit aan het typen ben is mijn One S spontaan aan het rebooten :( ).
In Nederland, kreeg een retour nummer en 1 week na verzending had ik hem weer in mijn handen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
Ik heb het nog even getest. Mijn One S wordt 37°C als ik terwijl ik wifi aanheb naar een filmpje op internet kijk(tweakers review) en de batterij aan het opladen ben. Ik weet nu niet of dat de temp. van de batterij(Bij Android Assistant staat de temp bij 'Battery info' en bij Avg Antivirus bij het 'Batterij' tabblad)is of van het hele systeem. Zijn dit normale temps of blijft hij bij jullie koeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fredi schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:35:
Ik heb het nog even getest. Mijn One S wordt 37°C als ik terwijl ik wifi aanheb naar een filmpje op internet kijk(tweakers review) en de batterij aan het opladen ben. Ik weet nu niet of dat de temp. van de batterij(Bij Android Assistant staat de temp bij 'Battery info' en bij Avg Antivirus bij het 'Batterij' tabblad)is of van het hele systeem. Zijn dit normale temps of blijft hij bij jullie koeler?
Telefoon ligt nu aan de oplader en de batterij is volgens android assistant 37c grade. Volgens mij prima dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:12

reaL_G

G

Fredi schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:43:
@real_G, Victorio

zal het even meten met de app. en een paar screens maken, zondagavond zal wel ff posten.

ff voorlopig wat ik nu zie.
tot nu in idle stand met wifi aan 25/26gr.
nu aan de oplader (was 40 naar 75%) met wifi aan en terwijl intensief gebruik van dropbox en chrome 30/31gr.
https://www.dropbox.com/s...k/2012-07-22_01-39-22.png

toen maar rustig laten opladen naar 100% 29gr
https://www.dropbox.com/s...t/2012-07-22_02-50-08.png

daarna ff 2 uur lang 720p mp4 gestreamed over wifi, aan de lader. 35gr
dit is dus duidelijke interne temp, want toestel voelt niet zo warm aan
https://www.dropbox.com/s...r/2012-07-22_05-13-45.png

daarna idle standby zonder lader 23gr
https://www.dropbox.com/s...u/2012-07-22_09-12-29.png

dit is gewoon in lijn met wat ik ervaar.
enigste wat rest is gps in de auto daar zal de temp wat hoger zijn, want ik weet dat het toestel daar warm word.

[ Voor 34% gewijzigd door reaL_G op 22-07-2012 23:44 . Reden: update metingen ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 11:11

RUFFNECK

Poentje

Zijn er meer mensen die net als PWM de update aangeboden kregen (en in tegenstelling tot hem hebben kunnen installeren :+ ) ?
Pagina: 1 ... 16 ... 45 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.