It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ook .mp4 files van bijvoorbeeld tweakers.net kunnen niet met de HW decoder worden afgespeeld. En als je het beeld met de SW decoder doet krijg je allemaal rare kleurtjes (pixels).
Ik heb trouwens Chrome Béta als browser op mijn HTC One S. En nu wil ik bijvoorbeeld bij deze review de Hands-On video afspelen. Alleen dan zegt ie dat ie .mp4 files niet kan afspelen. Geldt ook als ik in browser zelf youtube video's wil afspelen. Moet je hier een bepaalde codec pack voor downloaden?
Overigens heb ik dus geprobeerd de video (.mp4 van Tweakers) in de MX player af te spelen, maar dan kan dat dus alleen met de SW decoder. Is hier ook een oplossing voor (zoals een codecpack downloaden)?
Verwijderd
Als hij bluetooth verbinding maakt met zijn autoradio om draadloos te kunnen bellen hoor je een ruis alsof iemand op het strand staat. Ook Wi-Fi is zeer slecht. Hij kan alleen een station vinden als je binnen een straal van 3 meter bij een acces-point gaat staan.
Hij heeft hem zeker weer snel teruggebracht/teruggestuurd ?Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:50:
Een kennis van mij heeft de HTC One S gekocht met de volgende grote problemen.
Als hij bluetooth verbinding maakt met zijn autoradio om draadloos te kunnen bellen hoor je een ruis alsof iemand op het strand staat. Ook Wi-Fi is zeer slecht. Hij kan alleen een station vinden als je binnen een straal van 3 meter bij een acces-point gaat staan.
Het meeste wat me opvalt is dat de meldings-led nogal verstopt zit. Ik las er al iemand over in dit topic, maar elders had ik er nog niemand over gehoord. Niet alle toestellen hebben zo'n ding dus altijd beter dan niets. Verder is de powerknop beetje wennen omdat die wat klein en stug is.
Ik kom vanaf een HTC Desire dus het was wel even wennen dat die, ondanks dat die groter in formaat is, toch licht en dun is. Dat en de wat gladde afwerking heeft er al voor gezorgd dat ik hem al een paar keer bijna uit mijn handen liet glippen
Je moet inderdaad goed naar je telefoon kijken om te zien of het ledje knippert, ik heb dit ervaren als een groot pluspunt.
Ook bijvoorbeeld in vergaderingen is het een zeer discreet ledje. Bijvoorbeeld de collosale led van een S3 vind ik dan een stuk minder geschikt.
- knip -
Ik heb alleen wat problemen met het bereik en de accu is vrij snel leeg.
Het bereik is in mijn woning bij de meeste toestellen slecht maar heb er nu wel heel veel last van dat ik onbereikbaar ben,
De accu is erg snel leeg. Ik red het op dit moment niet om een dag door te komen zonder bijladen. Deels natuurlijk door de combinatie nieuw toestel / veel vrije tijd. Veel spelen en uitproberen vreet natuurlijk aan de batterij waarbij moet worden opgemerkt dan meer dan 60% wordt opgeslokt door het beeldscherm.
Ik heb ook gemerkt dat het scherm veel uit maakt. Maar met een combi van Juice Defender (netwerkverbindingen uit wanneer scherm uit), schermhelderheid op 20% en gewoon minder vaak het scherm aan wel zorgt dat de accu veel langer mee gaat. In het begin haalde ik het einde van de dag ook niet, nu had ik vandaag bijvoorbeeld nog 76% over na 13 uur van de lader te zijn.LongTallErne schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:31:
...
De accu is erg snel leeg. Ik red het op dit moment niet om een dag door te komen zonder bijladen. Deels natuurlijk door de combinatie nieuw toestel / veel vrije tijd. Veel spelen en uitproberen vreet natuurlijk aan de batterij waarbij moet worden opgemerkt dan meer dan 60% wordt opgeslokt door het beeldscherm.
Wellicht dat je even in het Accessoires voor de HTC One S topic kan kijken.1shot1kill schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 01:33:
Ik ben op zoek naar een autohouder voor mijn One S zodat ik hem voor navigatie kan gebruiken. Nu zie ik overal genoeg keuze maar ik heb bij sommige toch mijn twijfels over hoe goed het allemaal gaat werken. Zijn er mensen die er zelf ervaring met een goede hebben en mij die kunnen aanraden? (het liefst in landscape maar dat is niet vereist)
Pfff...Ik krijg het voor geen meter voor elkaar het klepje eraf te krijgen. Wel een goede tip zo'n simkaart-houder te gebruiken daar er geen sporen achterblijven op het device/klepje. Maargoed...Nog steeds niet open gekregen. Iemand anders een tip over een goede tool/techniek om dit te regelen? Iemand hem open gehad?Raymond P schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:05:
[...]
Edit:
Een foto van mijn 'case opener': klik
Dit trek ik dan door de 'sleuf' tussen de twee delen, meestal schiet het dan vanzelf open allemaal.
Soms moet je tussendoor ff bijvijlen omdat het plastic erg zacht is en slijt.
Verwijderd
Help, het lukt maar niet !
Zit je simkaart wel goed vast geklikt?Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:50:
Ik heb het klepje eraf gekregen maar hoe krijg ik het er terug op?
Help, het lukt maar niet !
Verwijderd
Simkaart?
Ik heb het over die antenna cover!
Door die eraf te halen is het probleem wel opgelost maar ik krijg hem er niet helemaal netjes terug op.
Het zit veel te los en het kan er zo weer afgehaald worden.
Ik denk dat ik een nieuwe cover nodig heb voor die antenna.
Iemand een idee of HTC deze gratis opstuurt als je hun contacteert?
Tuurlijk... Jij molt je antenne cover en verwacht dat HTC je gratis een nieuwe stuurt?Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:37:
[...]

Verwijderd
Ja, ik wist niet zeker of ik het moest doen maar aangezien het bij Raymond P was gelukt heb ik het toch geprobeerd. Ik kon toch niet weten dat je die er niet meer ging opkrijgen? Ik snap het gewoon niet, hij wilt er niet in klikkenClubbtraxx schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:42:
[...]
Tuurlijk... Jij molt je antenne cover en verwacht dat HTC je gratis een nieuwe stuurt?
Oh ja, lezen is ook een kunstVerwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:37:
[...]
Simkaart?
Ik heb het over die antenna cover!
Door die eraf te halen is het probleem wel opgelost maar ik krijg hem er niet helemaal netjes terug op.
Het zit veel te los en het kan er zo weer afgehaald worden.
Ik heb inmiddels verschillende oordopjes getest, en overal was de ruis, niet overal evenveel maar wel, aanwezig. Ik vind dit zo irritant dat ik het toestel terug wil sturen.
Momenteel zit ik nog in de afkoelingsperiode en kan het toestel, zonder opgave van reden, terug sturen. Ook zou ik het toestel ter reparatie kunnen opsturen. Welke keuze ik maak hangt er van af van of dit probleem voorkomt bij alle toestellen, of toevallig alleen bij mij.
Nou heb ik even gezocht op google, en vond nog een aantal mensen met een HTC uit de one serie met hetzelfde probleem, echter voor de One S kon ik niks vinden.
Graag hoor ik of jullie ook hetzelfde probleem ervaren.
Ik ben geen expert, maar heb je ook al een andere audioplayer geprobeerd zoals MixZing? Misschien zit de ruis in je muziek? Probeer eens een .wav bestand geript van cd af te spelen en luister of de ruis er nog is.josper schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:04:
Gisteren heb ik de HTC one S binnengekregen, en vandaag voor het eerst muziek geluisterd met mijn oordopjes. Ik hoor door de muziek nogal wat ruis, vooral bij een rustig nummer. Het Beats audio profiel lijkt de ruis nog eens een aantal keer te versterken.![]()
Ik heb inmiddels verschillende oordopjes getest, en overal was de ruis, niet overal evenveel maar wel, aanwezig. Ik vind dit zo irritant dat ik het toestel terug wil sturen.
Momenteel zit ik nog in de afkoelingsperiode en kan het toestel, zonder opgave van reden, terug sturen. Ook zou ik het toestel ter reparatie kunnen opsturen. Welke keuze ik maak hangt er van af van of dit probleem voorkomt bij alle toestellen, of toevallig alleen bij mij.
Nou heb ik even gezocht op google, en vond nog een aantal mensen met een HTC uit de one serie met hetzelfde probleem, echter voor de One S kon ik niks vinden.
Graag hoor ik of jullie ook hetzelfde probleem ervaren.
Daar had ik zelfs nadrukkelijk voor gewaarschuwd.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:44:
[...]
Ja, ik wist niet zeker of ik het moest doen maar aangezien het bij Raymond P was gelukt heb ik het toch geprobeerd. Ik kon toch niet weten dat je die er niet meer ging opkrijgen? Ik snap het gewoon niet, hij wilt er niet in klikken
Dit heeft te maken met de stukjes 'tape' die ertussen zitten, dit dient als opvulling en als dat verkeerd zit zal het niet klikken.
Ik heb btw geen ruis door de muziek, Sennheiser oordopjes en headphone. Geen audiofiel maar wel kritisch.
Gisteren laten stuiteren. Er ligt nu een stoeptegel met supercoating in Rotterdam...
[ Voor 6% gewijzigd door Raymond P op 30-06-2012 21:42 ]
- knip -
Ik kan er niets over vinden, maar hier iemand een idee? Of wordt dat langs de winkel...
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ik heb exact hetzelfde met 'wifi altijd aan' optie.
- knip -
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ik had dit probleem laatst ook (toen zat de batterij nog minimaal 92% vol) nadat ik tien seconden de aan/uit button ingedrukt deed hij het weer. Dat was wel weer een opluchting!Ankh schreef op zondag 01 juli 2012 @ 09:53:
Okay, een heel vaag probleem. Gister me telefoon normaal gebruikt, gebeld etc. Rond 12 uur gaan slapen vanacht, de telefoon naast me neer gelegd. Vanochtend wilde ik hem erbij pakken, maar de telefoon doet 0,0 meer. Er zat minimaal 50% stroom in. Het rare is dat ie ook nergens op reageert.. (geen enkel knopje dus)... Als ik hem aan de lader hang, dan gebeurt er ook niets (gaan geen lampjes branden etc)...
Ik kan er niets over vinden, maar hier iemand een idee? Of wordt dat langs de winkel...
Heb inmiddels meerdere formaten(mp3, flac, m4a) en players geprobeerd. Ook de muziek die er standaard opzit geeft hetzelfde probleem. De ruis komt niet alleen tevoorschijn wanneer ik de muziek afspeel via de headphones, maar ook met de speakers is het hoorbaar. Normaal niet echt hoorbaar, maar alleen wanneer je de speaker tegen je oor houdt. Het ligt kennelijk niet aan de headphone jack.Kastermaster schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:23:
[...]
Ik ben geen expert, maar heb je ook al een andere audioplayer geprobeerd zoals MixZing? Misschien zit de ruis in je muziek? Probeer eens een .wav bestand geript van cd af te spelen en luister of de ruis er nog is.
Heb ook even een andere telefoon gepakt, een HTC desire, en die heeft het nog 5x erger.

Gelukkig, ik ben niet gek aan het worden, want bij deze telefoon was er niks aan de hand. Kraakhelder. iPod erbij gehaald, ook kraakhelder en mijn laptop ook kraakhelder. Misschien ligt het aan Android? Een Asus transformer geprobeerd: kraakhelder.
Jullie horen op het het volume level voor stil zeg maar echt geen sissend geluid? Ook niet wanneer je hem op speaker hebt, en die tegen je oor houdt?
Als dat zo is, dan stuur ik hem terug en bestel ik de One S nog een keer. Hij bevalt me voor de rest namelijk erg goed.
En ik hoor de voeding van m'n TV als ik door de voordeur stap.
Sta je niet gewoon erg dicht bij je wifi access point of andere apparatuur die interference veroorzaakt?
Er zit een technisch verhaal achter, iets met magnetisch afgeschermd ofzo. Maar dat is echt een geval klok/klepel.
[ Voor 6% gewijzigd door Raymond P op 01-07-2012 19:53 ]
- knip -
Dank voor je antwoord. Vliegtuig modus, verschillende locaties e.d. allemaal geprobeerd met hetzelfde resultaat. Heb al een rma aanvraag aangemaakt, dus nu hopen dat het een beetje snel mijn geld terug kan krijgen.Raymond P schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:51:
Nope Josper, geen sissend geluid hier.
En ik hoor de voeding van m'n TV als ik door de voordeur stap.
Sta je niet gewoon erg dicht bij je wifi access point of andere apparatuur die interference veroorzaakt?
Er zit een technisch verhaal achter, iets met magnetisch afgeschermd ofzo. Maar dat is echt een geval klok/klepel.
Positieve ervaring over het toestel, snel, mooi, klein (ik had hiervoor de galaxy note ... ja, ik weet het).
En toch enkele problemen ... waar ik jullie niet over hoor (laatste 2 pagina's net doorgelezen). Ook vind ik hierover vrij weinig op het Internet. Misschien dat jullie meer weten dan ik?
1. Apps verliezen instellingen
BV Rabo bankieren, deze geeft vaak foutmeldingen bij het opstarten (met alleen het OK knopje, zonder tekst) en vergeet regelmatig dat ik de telefoon al gekoppeld heb.
Spotify is zojuist vergeten dat al mijn playlists al zijn gedownload ... en dat Facebook al lang toestemming heeft om in te loggen.
2. Vele reboots
Soms 2 dagen niet, dan weer 5x op één dag. Compleet willekeurig (idle wanneer op tafel, tijdens licht gebruik en tijdens zwaar gebruik (tethering + scherm aan, etc). Met én zonder Wifi aan - daar schijnt wel een bekend probleem mee te zijn (wifi op performance zetten lost dit voor die mense op.
Al met al ... corrupt geheugen? Of denken jullie dat een SW-update dit gedrag binnenkort kan verhelpen?
Happy Blessings <3
Jouw toestel lijkt idd kapot.RedSoniq schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 00:32:
Inmiddels enkele weken onderweg met dit toestel.
Positieve ervaring over het toestel, snel, mooi, klein (ik had hiervoor de galaxy note ... ja, ik weet het).
En toch enkele problemen ... waar ik jullie niet over hoor (laatste 2 pagina's net doorgelezen). Ook vind ik hierover vrij weinig op het Internet. Misschien dat jullie meer weten dan ik?
1. Apps verliezen instellingen
BV Rabo bankieren, deze geeft vaak foutmeldingen bij het opstarten (met alleen het OK knopje, zonder tekst) en vergeet regelmatig dat ik de telefoon al gekoppeld heb.
Spotify is zojuist vergeten dat al mijn playlists al zijn gedownload ... en dat Facebook al lang toestemming heeft om in te loggen.
2. Vele reboots
Soms 2 dagen niet, dan weer 5x op één dag. Compleet willekeurig (idle wanneer op tafel, tijdens licht gebruik en tijdens zwaar gebruik (tethering + scherm aan, etc). Met én zonder Wifi aan - daar schijnt wel een bekend probleem mee te zijn (wifi op performance zetten lost dit voor die mense op.
Al met al ... corrupt geheugen? Of denken jullie dat een SW-update dit gedrag binnenkort kan verhelpen?
Mijne is trouwens terug gekomen van reparatie en heb gewoon dezelfde terug gekregen. Mij is niet duidelijk wat ze gedaan hebben maar de GSM ontvangst werkt weer. Of het homebutton probleem is opgelost moet ik nog uitvinden.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Ik heb tot nu toe gemerkt dat het home-button probleem zich alleen voordoet in het geval van EDGE verbinding. Volgens mij is dat ook al eens eerder in dit topic genoemd. Heb het toestel na de problemen een keer gereboot en ben er nu met fatsoenlijk bereik weer vanaf. Het vervangen van de case, wat bij mij is gedaan, heeft dus niet het probleem opgelost.icecreamfarmer schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:45:
[...]
Mijne is trouwens terug gekomen van reparatie en heb gewoon dezelfde terug gekregen. Mij is niet duidelijk wat ze gedaan hebben maar de GSM ontvangst werkt weer. Of het homebutton probleem is opgelost moet ik nog uitvinden.
Nope ik had het met gprs, KPN heeft geen edge netwerk.J0YR1D3R schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:36:
[...]
Ik heb tot nu toe gemerkt dat het home-button probleem zich alleen voordoet in het geval van EDGE verbinding. Volgens mij is dat ook al eens eerder in dit topic genoemd. Heb het toestel na de problemen een keer gereboot en ben er nu met fatsoenlijk bereik weer vanaf. Het vervangen van de case, wat bij mij is gedaan, heeft dus niet het probleem opgelost.
Wat er nog wel steeds is, is dat zowel gta3 als sygic niet willen draaien.
Binnenkort eens opnieuw proberen
De power knop bovenop vind ik gewoon te klein/onhandig om hem telkens mee aan te zetten. De knop is niet heel ver in te drukken, vergt wel een ferme 'klik' en is vrij smal. Heb al zitten zoeken naar alternatieven. Helaas lijkt er geen app te zijn die een volumeknop kan omtoveren tot 'zet het scherm aan' knop. Een custom rom als MIUI kan dat dan weer wel, zo heb ik gezien op een One X. Weet iemand misschien een andere truuk?
De HTC Taken widget voegt nieuwe Google taken onderin toe, ook al staan ze in Gmail ergens bovenin gesorteerd. Weet iemand een fijnere widget/app voor Google Tasks?
Indoor camera shots (gematigd donkere omgeving) met flits levert vaak rode ogen op, meer mensen last van of is dit niet meer dan logisch, zonder voorflits?
Jammer dat je in Dropbox alleen 1 bestand kan 'exporteren', een hele folder offline beschikbaar maken - bijv. mp3 album kopieren naar telefoongeheugen - was niet zo heel gek geweest.
[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 04-07-2012 10:48 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dit heeft niets met het toestel te maken.Trenzer schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:33:
Erg tevreden met dit toestel. Wel 4 dingen:
...
Jammer dat je in Dropbox alleen 1 bestand kan 'exporteren', een hele folder offline beschikbaar maken - bijv. mp3 album kopieren naar telefoongeheugen - was niet zo heel gek geweest.
1. Alleen mogelijk na root, dan kan je beter meteen een (snellere, zuinigere, zonder htc meuk) custom ROM erop zetten helaas.Trenzer schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:33:
De power knop bovenop vind ik gewoon te klein/onhandig om hem telkens mee aan te zetten. De knop is niet heel ver in te drukken, vergt wel een ferme 'klik' en is vrij smal. Heb al zitten zoeken naar alternatieven. Helaas lijkt er geen app te zijn die een volumeknop kan omtoveren tot 'zet het scherm aan' knop. Een custom rom als MIUI kan dat dan weer wel, zo heb ik gezien op een One X. Weet iemand misschien een andere truuk?
De HTC Taken widget voegt nieuwe Google taken onderin toe, ook al staan ze in Gmail ergens bovenin gesorteerd. Weet iemand een fijnere widget/app voor Google Tasks?
Indoor camera shots (gematigd donkere omgeving) met flits levert vaak rode ogen op, meer mensen last van of is dit niet meer dan logisch, zonder voorflits?
2. GTasks
3. Er zijn wel wat apps die rode ogen reduceren/verwijderen voor Android, volgens mij ook wel een custom camera app die dat ingebouwd heeft.
4. Inderdaad wachten op update. Andersom is het daarentegen wel mogelijk vanuit file explorer meerdere bestanden in selectie-modus te uploaden naar dropbox.
Verwijderd
Welke provider heb je? Het schijnt dat dit provider gerelateerd is. Ik heb dit probleem bij Vodafone.LongTallErne schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:31:
Het bereik is in mijn woning bij de meeste toestellen slecht maar heb er nu wel heel veel last van dat ik onbereikbaar ben,
Ik heb gisteren dit probleem via de site aangemeld, hopelijk gaat dit uiteindelijk tot een oplossing leiden. Ik heb vooral tijdens het autorijden er last van dat de verbinding continue verbroken wordt.
Dit heb ik dus getest en er is geen enkele ROM voor de HTC One S die zo'n hoge benchmarkscores laat zien als de standaard ROM. Geldt voor zowel Quadrant als Passmark. Dat snellere waag ik dus te betwijfelendavidov2008 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:16:
[...]
1. Alleen mogelijk na root, dan kan je beter meteen een (snellere, zuinigere, zonder htc meuk) custom ROM erop zetten helaas.
Ik heb er ook 1 geloof ik. Ben er nog steeds niet van overtuigd, het lijkt net een haartje op het scherm, zo fijn. Doe er ook niet heel ruw mee, mijn HTC Hero heeft uiteindelijk heel wat meer meegemaakt en is nog steeds krasloos.TommyGun schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:47:
Reeds 2 krasjes in het scherm bij mij (helaas). De eerste al een week na aanschaf, de 2e onlangs (terwijl ik er na de eerste een screen protector op heb geplakt !!!). Geen idee hoe... hij ligt óf op mijn bureau, óf in de auto óf zit in mijn broekzak. Mijn Desire Z behandelde ik veel ruwer en die had zonder screen protector geen enkel krasje na een jaar gebruik.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Dit lijkt haast op een officiele erkenning zeg.
Oh, customer care heeft me ook gegarandeerd dat Hennie niet te veel werkt.Beste Raymond P,
Bedankt voor uw geduld en medewerking.
Het escalatie team laat mij weten dat het probleem onderzocht wordt door de ontwikkelaars. We hebben dus kunnen bevestigen dat het probleem er is en geen oplossing kunnen vinden. Nu zullen onze ontwikkelaars gaan onderzoeken of zij een mogelijke software update kunnen uitbrengen voor dit probleem.
Hoe lang dit gaat duren en of het inderdaad opgelost zal worden, weet ik niet en we zullen hier ook geen direct bericht over krijgen.
We willen u graag nog hartelijk bedanken voor het maken van het bugreport. Dit heeft ons geholpen bij het opspeuren van het probleem en zal het makkelijker maken om een eventuele oplossing te vinden.
Houd dus het nieuws rond updates in de gaten. Het is mogelijk dat er een update vrij gegeven zal worden om dit probleem op te lossen. U kunt dit doen via onze website, Facebook pagina of Twitter pagina. Controleer ook regelmatig op updates of stel uw toestel in om automatisch updates te ontvangen.
U kunt mij laten weten als ik u succesvol heb geholpen door de onderstaande link te volgen waar u het ticket kunt sluiten. Bij het sluiten van het ticket word u uitgenodigd om uw feedback achter te laten over de service die u vandaag van mij heeft ontvangen.
Laat het me weten of ik de vraag goed heb beantwoord; klik hier om door te gaan.
Klik hier om een reactie op dit bericht te sturen
Met vriendelijke groet,
Hennie
HTC
En aan dit mailtje te zien is er ook echt iets met m'n feedback gedaan.
- knip -
Bereik is inderdaad ook niet altijd even denderend, de batterij echter.. makkelijk 2-3 dagen!
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Ik hoop inderdaad dat er snel een update komt, want als het probleem voorkomt kan ik ook niet meer op de 3 touch knoppen drukken. Overigens heb ik ook soms dat, zonder het probleem, de 3 touch-knoppen niet werken.
Als deze problemen verholpen zijn dan is het voor mij de perfecte telefoon.
[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 04-07-2012 23:32 ]
Staat HTC niet voor Hennie Takes Care??Raymond P schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:18:
Eindelijk een reactie van HTC Benelux mbt het Home button probleem.
Dit lijkt haast op een officiele erkenning zeg.
[...]
Oh, customer care heeft me ook gegarandeerd dat Hennie niet te veel werkt.
En aan dit mailtje te zien is er ook echt iets met m'n feedback gedaan.
Dit komt me bekend voor. Wanneer Facebook of bv. Rumble opgestart wordt, komt de achtergrond van de applicatie in beeld, zonder dat er gegevens geladen worden. Ligt denk ik aan internetverbinding.1. Apps verliezen instellingen
Heb de telefoon nu bijna 2 weken (zwart). Geen chipping, wel Homeknop-probleem, waarbij ná het switchen de onderste 3 toetsen niet meer werken. Alleen GSM-netwerk aanzetten verhelpt het niet, vermindert het probleem wel. En een klein krasje op het Gorilla Glass.. Verder een super telefoon.
Verwijderd
Heb je de benchmarks bij de hand? Ik ben namelijk wel benieuwd nu. Lijkt me namelijk erg stug dat de standaard ROM met Sense sneller is dan een custom ROM, laat staan AOSP ICS, laat staan AOSP JB.Kastermaster schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:30:
[...]
Dit heb ik dus getest en er is geen enkele ROM voor de HTC One S die zo'n hoge benchmarkscores laat zien als de standaard ROM. Geldt voor zowel Quadrant als Passmark. Dat snellere waag ik dus te betwijfelen
Hier nog iemand die last heeft van hardware-noise door de oordopjes. Zodra een filmpje begint die van zichzelf kraakhelder is, start de ruis, ook al geeft het filmpje zelf nog geen scene met geluid. Hetzelfde doet zich voor bij audio.
Alvast bedankt!
\o/
Verwijderd
Pushmail implementaties verschillen wel per android-phone. Ik weet dat de Galaxy S2 niet met bepaalde Exchange profiles om kon gaan, terwijl een HTC (ik geloof Desire HD) dat wel kon. Dit was met Android 2.3Wouter64 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:22:
Ja, als het goed is wel. Is gewoon gmail, op mn lg optimus 2x werd gmail ook naar mm telefon gepusht bij de default mailcliënt.
Bedankt voor de antwoorden, maar het probleempje is opgelost. Je moet je gmail account als exchange instellen, voordat je synchronisatie op push kan zetten.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:37:
[...]
Pushmail implementaties verschillen wel per android-phone. Ik weet dat de Galaxy S2 niet met bepaalde Exchange profiles om kon gaan, terwijl een HTC (ik geloof Desire HD) dat wel kon. Dit was met Android 2.3
Ik heb de Passmark cijfers opgeschreven omdat ik het eerst ook niet geloofde. Heb 3x getest en het gemiddelde daarvan genomen, afgerond naar boven. Allebei gemaakt met de overcockte kernel, maar ik kreeg ook hogere scores met de standaard kernel.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:16:
[...]
Heb je de benchmarks bij de hand? Ik ben namelijk wel benieuwd nu. Lijkt me namelijk erg stug dat de standaard ROM met Sense sneller is dan een custom ROM, laat staan AOSP ICS, laat staan AOSP JB.
Hier nog iemand die last heeft van hardware-noise door de oordopjes. Zodra een filmpje begint die van zichzelf kraakhelder is, start de ruis, ook al geeft het filmpje zelf nog geen scene met geluid. Hetzelfde doet zich voor bij audio.
Stock ROM:
Overall: 2227, CPU: 6313, Disk: 4034, Memory: 2637, 2D: 2447, 3D, 651.
Leedroid 5.0:
Overall: 1999, CPU: 5297, Disk: 2582, Memory: 2376, 2D: 2237, 3D, 634.
Ik heb geen screenshots of iets dergelijks, maar vond het wel opvallend. Beide ROMs voelen overigens even snel aan en een benchmark zegt natuurlijk niet alles, maar aangezien de stock-RM goed getest is,m blijf ik daar voorlopig nog even bij
Weet iemand een goede app die (afhankelijk van je locatie) regelmatig blijft scannen op een bepaald wifi netwerk? Een soort 'keep wifi alive' app?
Je kan beter eerst eens je draadloze access point/router proberen te verbeteren. Check op conflicterende kanalen met de buren (mbv WiFi Analyzer app of op een laptop met InSSIDer). Als je een "beacon interval" kan instellen op je access point, schroef deze dan omlaag naar 50. Dat laatste wordt voor veel smartphones als oplossing gegeven voor wegvallen en te traag verbindende wifi-connecties.Victorio schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:27:
Als ik thuis ben valt m'n wifi verbinding nu en dan weg. Overdag, als ik in huis rondloop, en 's nachts vaak, als ik wakker word zit ik op 3G.
Weet iemand een goede app die (afhankelijk van je locatie) regelmatig blijft scannen op een bepaald wifi netwerk? Een soort 'keep wifi alive' app?
Ik heb een prima verbinding thuis op WiFi
@hieronder: "Altijd" stond bij mij standaard al aan. Out of the box niets aan gewijzigd.
[ Voor 7% gewijzigd door Maranello op 06-07-2012 12:01 ]
Tijdens slaapstand wifi ingeschakeld houden > Altijd •
Reboot.
Dit betekent bij mij echt gewoon altijd connected.
@Hierboven
DD-WRT: beacon interval op 100ms, default setting hier.
[ Voor 19% gewijzigd door Raymond P op 06-07-2012 12:21 ]
- knip -
Ik heb het juist met de dataverbinding (geen wifi) dat 'ie regelmatig weg valt en dat alleen reboot helpt...Victorio schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:27:
Als ik thuis ben valt m'n wifi verbinding nu en dan weg. Overdag, als ik in huis rondloop, en 's nachts vaak, als ik wakker word zit ik op 3G.
daar heb ik ook last van. Enkel reboot werkt dan weer om 3g aan te krijgen. Switchen met de schakelaar wel of geen mobiel internet of vliegtuigmodus aan/uit helpt niet.TommyGun schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:38:
[...]
Ik heb het juist met de dataverbinding (geen wifi) dat 'ie regelmatig weg valt en dat alleen reboot helpt...
Ik verwacht wel dat dit gefixed gaat worden omdat de HTC One S OTA update voor T-Mobile toestellen (4 jun. 2012) in de USA dit wel op het lijstje met gefixte zaken had staan.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Mijn gsm is nog geen week oud dus ik vind dit best wel verontrustend
net een paar tests gedaanKastermaster schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:31:
[...]
Ik heb de Passmark cijfers opgeschreven omdat ik het eerst ook niet geloofde. Heb 3x getest en het gemiddelde daarvan genomen, afgerond naar boven. Allebei gemaakt met de overcockte kernel, maar ik kreeg ook hogere scores met de standaard kernel.
Stock ROM:
Leedroid 5.0:
Ik heb geen screenshots of iets dergelijks, maar vond het wel opvallend. Beide ROMs voelen overigens even snel aan en een benchmark zegt natuurlijk niet alles, maar aangezien de stock-RM goed getest is,m blijf ik daar voorlopig nog even bij
test 2 en 3 zijn naar een reboot gedaan
de originele rom van de one s. Android version 4.03 software nr: 1.78.401.2
passmark 1
passmark 2
passmark 3
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Verwijderd
Dit zijn inderdaad opvallende scores. Ik ben niet zo bekend met Passmark, maar dit zegt wel al iets. Heb je het toevallig ook geprobeerd met andere benchmarks? Benchmarks die de hardware op andere manier belasten kunnen andere scores leveren, wat we vaak bij officiele tests van Tweakers.net zien.Kastermaster schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:31:
[...]
Ik heb de Passmark cijfers opgeschreven omdat ik het eerst ook niet geloofde. Heb 3x getest en het gemiddelde daarvan genomen, afgerond naar boven. Allebei gemaakt met de overcockte kernel, maar ik kreeg ook hogere scores met de standaard kernel.
Stock ROM:
Leedroid 5.0:
Overigens weet ik nog niet zozeer wat ik van Leedroid moet denken, het is geen stock maar then again ook geen AOSP. Naar dit laatste ben ik vooral benieuwd, zal de AOSP ICS ROM beter presteren dan de Sense stock ROM? (AOSP JB ROM nóg beter?)
Het verschil zit em vaak ook niet eens puur in de hardware, ik merk nu - zelfs voor iemand die Android nog niet eerder gehad - dat Sense me in de weg zit. Het is dat de Galaxy Nexus ook de eigen kwalen heeft, inclusief een voor mij lelijk uiterlijk, anders was ik daar voor gegaan.
Update: Als ik een naam intyp in het Recipientveldje bij SMS, krijg ik niet alleen een naam maar ook een apart nummer, wat niet het nummer is wat bij die persoon hoort, maar het nummer lijkt te zijn gebaseerd op de letters die ik intoets. De o geeft een 6, de p een 7, de s een 7. Heel vreemd, weet iemand of dit hoort en hoe dit uit te zetten is? Edit: Het lijkt niet aan Swype te liggen, de standaard keyboard van HTC doet het ook.

Iemand enig idee?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2012 11:52 ]
Verwijderd
YouTube: HTC Sense 4.0 morning forecast
Weer > Menu > Instellingen > Weerberichten •Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 05:42:
weet iemand hoe ik deze HTC Sense 4.0 morning forecast elke keer krijg als ik de telefoon aanzet???
YouTube: HTC Sense 4.0 morning forecast
Na 1x unlocken is dat wel weg, onhandig als je net zo moeilijk wakker wordt als ik.
Het eerste half uur na de eerste unlock zou wat practischer zijn mocht er iemand meelezen.
- knip -
Eigenlijk moet er een geur-sensor worden toegevoegd. Pas als ik aan de koffie zit wil ik me bewust met nieuws/weer bezighouden.Raymond P schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:11:
[...]
Weer > Menu > Instellingen > Weerberichten •
Na 1x unlocken is dat wel weg, onhandig als je net zo moeilijk wakker wordt als ik.
Het eerste half uur na de eerste unlock zou wat practischer zijn mocht er iemand meelezen.
M'n vriendin leest ook prima van m'n gezicht af wanneer ze met bepaalde dingen moet komen en wanneer ze het bij 'bare minimum' moet houden.
- knip -
Ditzelfde probleem heb ik ook. ook nog een andere oplossing gevonden dan reboot. binnenkort eens een factory reset en dan (zonder apps) nog eens testen. Als het dan blijft dan maar eens bellen.TommyGun schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:38:
[...]
Ik heb het juist met de dataverbinding (geen wifi) dat 'ie regelmatig weg valt en dat alleen reboot helpt...
ik heb ook dat mijn one s s ochtends of s nachts geen data verbinding meer heeft via 3g / hsdpa. (mobile network = disconnected)TommyGun schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:38:
[...]
het aan en uitzetten van mobile network werkt dan wel.

Ik gebruik ES file explorer, waarbij je ook Dropbox kan toevoegen en benaderen. Kan erg handig zijn.Trenzer schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:33:
..
..
..
Verder al oplossingen van homeknop-probleem? Zijn er al nieuwe (radio)-updates welke dit probleem verhelpen? Komt Android 4.1 Jelly Bean er voor deze telefoon?
Edit: Smalbandversie is ook de laatste: 0.16.31501S.17_2_10.23.31501S.10L
[ Voor 5% gewijzigd door Erv op 10-07-2012 09:03 . Reden: Info toevoegen ]
Jelly Bean zal er zeker komen voor de One S, echter omdat HTC haar eigen schil er helemaal in moet integreren (helaas), zal het vele maanden na de release zijn. Ik verwacht zo'n 2 maand na de release de eerste stabiele custom ROMs (na 1 maand beta's) en na minimaal 6-8 maand de HTC update.
Verwijderd
y5Victorio schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:27:
Zo'n 6 weken later en ik heb mijn One S terug.... met een nieuw scherm. Kostte maar 215 euroovaal schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 08:37:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren is mijn een week oude One S van tafel gevallen en wat denk je.........
[afbeelding]
Mijn vorige toestellen zijn best vaak gevallen en doen het nog steeds, maar bij deze is het "One strike and your out"
Ik heb mijn gebutste en gedeukte Desire maar weer uit de kast gehaald. Zou de One nog te repareren zijn of is het een gevalletje?
Het is werkelijk ongelofelijk dat er voor een nieuw toestel geen/te weinig reserveonderdelen zijn! Steeds maar moeten wachten met grotendeels andere, vage redenen en toezeggingen. Mijn beeld van HTC is nu wel echt down the drain gegaan.
Na een HTC Touch Cruise, Diamond, Desire en nu de One S (volgens mij ben ik er nog een vergeten) weet ik niet of de volgende wel een HTC gaat worden. Een persoon van HTC heeft mijn goed en relevant kunnen informeren (dank je Esther), een aantal anderen snappen er toch echt vrij weinig van lijkt het.
Zo die frustratie ben ik even kwijt
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Daarbij heb ik ook nog dat mijn WiFi verbonden blijft terwijl ik al out of range ben... en dus geen 3g / hsdpa verbinding krijg. Ik zag daar eerder iets over in dit topic, maar is daar al een oplossing voor?Killerbert schreef op maandag 09 juli 2012 @ 18:06:
[...]
ik heb ook dat mijn one s s ochtends of s nachts geen data verbinding meer heeft via 3g / hsdpa. (mobile network = disconnected)
het aan en uitzetten van mobile network werkt dan wel.
Hoe?, ik zou dit ook graag willen maar weet niet hoe. Er is wel een directory met de cache files, maar graag zou ik dropbox willen benaderen vanuit es.Erv schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:50:
[...]
Ik gebruik ES file explorer, waarbij je ook Dropbox kan toevoegen en benaderen. Kan erg handig zijn.
www.casarodriguillo.com
Niet echt voor hier, maar kies het 'Internet' tabblad, doe 'menu' en dan 'nieuw'. Ook Gdrive werkt.Pinin schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:59:
[...]
Hoe?, ik zou dit ook graag willen maar weet niet hoe. Er is wel een directory met de cache files, maar graag zou ik dropbox willen benaderen vanuit es.
THX !majoh schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:22:
[...]
Niet echt voor hier, maar kies het 'Internet' tabblad, doe 'menu' en dan 'nieuw'. Ook Gdrive werkt.
www.casarodriguillo.com
waar ik wel een beetje van baal is dat er geen root mogelijkheid is voor OTA 1.78 zonder unlock bootloader. welke er wel was voor 1.53.
Ben vrij actief op XDA en lijkt ook dat de community daar voor de HTC one S een stuk minder is dan voor de HTC one X en AT&T HTC One XL met S4 cpu.
Beetje jammer... het kriebelt me elke dag aan alle kanten, mis de vrijheid helemaal aangezien ik van een HD2 afkom..... gek van te worden!
Iemand enig idee waar dit aan ligt en/of hoe ik het kan oplossen?
Telfort? Die storing is net weer opgelost.HowsMyApple schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:04:
Sinds enkele dagen doet mijn internet bizar moeilijk om te verbinden.. Ik kan wel gewoon bellen maar heb dan geen 3g etc.
Iemand enig idee waar dit aan ligt en/of hoe ik het kan oplossen?
Hi, valt dat niet ook allemaal onder tzelfde? Kpn hi telfort?aardbeix15 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:31:
[...]
Telfort? Die storing is net weer opgelost.
Met veel functies die we hopelijk ook snel op de One S zullen zien, met name deze:
Dit is nou precies de oplossing die ik wilde! Fijn dat HTC luistert!De grootste wijziging is de optie voor het weghalen van de zwarte balk, voor het weergeven van de menuknop in apps die niet gemaakt zijn voor Android 4.0, onder in het beeld. De recente-apps-knop wordt dan als menuknop ingezet. Het openen van de recente-apps-lijst gebeurt vervolgens door de recente-apps-knop lang in te drukken.
Svenderson schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 01:01:
[...]
Waarom niet allebei; in apps verwerkt, en daarnaast gewoon de oude menuknop onderaan, zodat de gebruiker zelf kiest wat hij fijn vindt. Ik had hem liever wel gewoon naast de home- en terugknop gehad, veel makkelijker te bereiken met de duim. Ik gebruikte die op mijn vorige telefoon toch echt wel vaak en ik heb niet het idee dat dat dankzij ICS anders is geworden. Ideaal voor mij zou zijn: [Terugknop], [Homeknop], [Menuknop], en dan de menuknop of homeknop (zoals vroeger) langer ingedrukt houden voor snel wisselen tussen apps.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
zelfde netwerk ja maar ze kunnen wel separaat storingen hebben.HowsMyApple schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:40:
[...]
Hi, valt dat niet ook allemaal onder tzelfde? Kpn hi telfort?
Yep, het HTC Care team is goed wakker geschud.Svenderson schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:03:
Goed nieuws vandaag in de tweakers hands-on van een nieuwe firmware update voor de One X: http://tweakers.net/nieuw...e-205-voor-htc-one-x.html
Met veel functies die we hopelijk ook snel op de One S zullen zien, met name deze:
[...]
Dit is nou precies de oplossing die ik wilde! Fijn dat HTC luistert!Ik hoop alleen dat deze 'nieuwe' menu-knop dan ook werkt voor apps die de knop wel volgens ICS-richtlijnen inbegrepen hebben. Mijn post een paar pagina's terug:
[...]
Ik werd gisteren nog gebeld door ze mbt het home button probleem, helaas voor informatie die ik al verzonden had maar dat mag de pret niet drukken.
Het is toch fijn om te horen dat ze echt bezig zijn, en dat er echt iets gedaan wordt met feedback.
Heeft iemand een idee hoe je na kan kijken welke synchronisaties bezig zijn?
Het icoontje brandt al de halve dag in m'n statusbalk.
- knip -
Ik zal ze ook nog eens bellen voor het home button probleem. Als ik het XDA topic moet geloven zijn er met de huidige set aan software geen oplossingen.Raymond P schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 20:47:
[...]
Yep, het HTC Care team is goed wakker geschud.
Ik werd gisteren nog gebeld door ze mbt het home button probleem, helaas voor informatie die ik al verzonden had maar dat mag de pret niet drukken.
Het is toch fijn om te horen dat ze echt bezig zijn, en dat er echt iets gedaan wordt met feedback.
Heeft iemand een idee hoe je na kan kijken welke synchronisaties bezig zijn?
Het icoontje brandt al de halve dag in m'n statusbalk.
Overigens kun je bij accounts en synchronisatie zien welke app er aan het syncen is, als het goed is.
Handige app!
(Overigens nog wel het probleem dat 's ochtends de WiFi verbinding weg is, terwijl WiFi wel 'aan' staat.

Zodra dit is verholpen ben ik HEEL tevreden.Svenderson schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:03:
Goed nieuws vandaag in de tweakers hands-on van een nieuwe firmware update voor de One X: http://tweakers.net/nieuw...e-205-voor-htc-one-x.html
[...]
Dit is nou precies de oplossing die ik wilde! Fijn dat HTC luistert!Ik hoop alleen dat deze 'nieuwe' menu-knop dan ook werkt voor apps die de knop wel volgens ICS-richtlijnen inbegrepen hebben.
[ Voor 58% gewijzigd door Victorio op 11-07-2012 09:02 ]
raar dat ik een van de weinige ben

Ik raad dat dat wel heel erg mee valt. Zoals altijd zul je mensen zonder problemen met hun telefoon veel minder zien op fora. Of andersom, de meesten die dit probleem ervaren zijn hier alleen vanwege dat probleem.Killerbert schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 23:04:
ik heb de telefoon nu een tijdje maar ik heb nog geen last gehad van het home button probleem
raar dat ik een van de weinige ben
Ik heb het "home button probleem" ook niet, kan iemand me uitleggen wat het precies is? Dan kan ik het herkennen, mocht het voorkomen.
Ik zit zelf ondertussen nogsteeds met een ander eigenaardig probleem, waarvan ik waarschijnlijk wel een van de weinige ben, want niemand reageerde er op toen ik het hier een tijd geleden poste.
Dit gebeurt er bij mij als ik de auto-rotate uit zet, alle schermen komen vast te staan op landscape, ook schermen die je normaalgesproken nooit in landscape te zien krijgt. Dit levert grappige taferelen op, maar echt handig is het niet. Niemand anders met dit probleem?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Wellicht is een setting blijven hangen ergens. Er zijn apps waarmee je de setting eventueel terug kan zetten.
(zoals Set Orientation ff snel getest)
Uitleggen is knap lastig, gelukkig staan er flink wat video's op youtube inmiddels.
Youtube: Home button probleem
@ J0YR1D3R: Thx, maar 't is me nog niet duidelijk wat er precies blijft hangen helaas.
- knip -
Het volume van het toestel zou van mij wel wat harder mogen en ook het LEDje zit vrij diep, maar dat zijn dan ook de enige minpuntjes, de 3-dot-menu-balk wordt gelukkig opgelost (zie preview HTC One X OTA). Ik heb een maand de HTC One X gehad, na een valpartij met dit toestel ben ik overgestapt naar de One S.
De batterijduur, koelte van de processor en een scherm dat in 1 hand te bedienen is zijn echt pluspunten en ook de snelheid lijkt nog iets beter. Het scherm van de One X is mooier maar zodra je dat toestel gebruikt vliegt de batterij neerwaarts.
Na reparatie leek ik nergens meer last van te hebben maar toen ik afge;lopen week weer slecht bereik had flipte de homebutton weer.
Mijn oom die dezelfde foon heeft, heeft het zelfde probleem.
Hooguit dat ik af en toe twijfel aan 3g
www.casarodriguillo.com
Als je de batterijduur van de One S al goed vind wil ik niet weten wat de One X doet. Mijn One S moet echt elke dag aan de lader, wat ik ronduit een slechte prestatie vind eigenlijk. Overigens is de eerste chip op mijn zwarte One S alweer een feit, een kleintje, maar toch.aardbeix15 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 07:32:
De batterijduur, koelte van de processor en een scherm dat in 1 hand te bedienen is zijn echt pluspunten en ook de snelheid lijkt nog iets beter. Het scherm van de One X is mooier maar zodra je dat toestel gebruikt vliegt de batterij neerwaarts.
Ik ga deze app ook eens proberen, kijken of het wat is!Victorio schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:16:
[...]
Handige app!Zet WiFi keurig aan/uit afhankelijk van de locatie/bekende netwerken. Spaart batterij EN forceert op de juiste momenten WiFi.
(Overigens nog wel het probleem dat 's ochtends de WiFi verbinding weg is, terwijl WiFi wel 'aan' staat.)
Al lost het maar het probleem op dat WiFi verbonden is terwijl je out-of-range bent...
Ik heb ditzelfde 'probleem' met mij HTC One X. Ik heb echter nooit een andere launcher gebruikt, en afaik was het al out of the box zo... Ik heb er niet zoveel problemen mee, maar ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het komt..Svenderson schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 23:26:
[...]
Ik raad dat dat wel heel erg mee valt. Zoals altijd zul je mensen zonder problemen met hun telefoon veel minder zien op fora. Of andersom, de meesten die dit probleem ervaren zijn hier alleen vanwege dat probleem.
Ik heb het "home button probleem" ook niet, kan iemand me uitleggen wat het precies is? Dan kan ik het herkennen, mocht het voorkomen.
Ik zit zelf ondertussen nogsteeds met een ander eigenaardig probleem, waarvan ik waarschijnlijk wel een van de weinige ben, want niemand reageerde er op toen ik het hier een tijd geleden poste.
Dit gebeurt er bij mij als ik de auto-rotate uit zet, alle schermen komen vast te staan op landscape, ook schermen die je normaalgesproken nooit in landscape te zien krijgt. Dit levert grappige taferelen op, maar echt handig is het niet. Niemand anders met dit probleem?
[afbeelding]
ik heb mijn HTC One X laten vallen nadat ik hem 4 weken had, ongeveer 2 maanden terug. 40cm van de bank op de plavuizen op het scherm, er zat een hardcase omheen maar dat hielp niets, complete scherm versplinterd.ovaal schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:38:
[...]
Zo'n 6 weken later en ik heb mijn One S terug.... met een nieuw scherm. Kostte maar 215 euro![]()
![]()
Het is werkelijk ongelofelijk dat er voor een nieuw toestel geen/te weinig reserveonderdelen zijn! Steeds maar moeten wachten met grotendeels andere, vage redenen en toezeggingen. Mijn beeld van HTC is nu wel echt down the drain gegaan.
Na een HTC Touch Cruise, Diamond, Desire en nu de One S (volgens mij ben ik er nog een vergeten) weet ik niet of de volgende wel een HTC gaat worden. Een persoon van HTC heeft mijn goed en relevant kunnen informeren (dank je Esther), een aantal anderen snappen er toch echt vrij weinig van lijkt het.
Zo die frustratie ben ik even kwijtNu weer genieten van mijn super toestel en niet meer laten vallen
Ben hem nog steeds kwijt
Ondertussen had ik uit ongeduld als een HTC One S gekocht en ik kan je vertellen die bevalt me een stuk beter
[ Voor 7% gewijzigd door aardbeix15 op 11-07-2012 14:27 ]
Verwijderd
En nu is hij helemaal goed. Alles werkt en hij is super snel.
Meteen een bescherm hoes gekocht maat hij naar mijn mening zelfs iets te licht is.
Ook mooi: omdat ik een nieuw toestel heb gekregen konik dus ook voor de 2 de keer een beats headset aanvragen. Dat is al meer als 1/4 de van de aankoop prijs intotaal.
Verder is het zoals ik al zij een top telefoon. Wekt goed en os heel snel.
Waar ik nu nog op zit te wachten is de 2.0x update voor de ONE S zoat die menubalk weg gaat.
Ik heb al gezocht naar een tweak daarvoor maar ik kon alleen oude versies vinden.
kan je gratis een beats headset aanvragen?Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 23:37:
....
Ook mooi: omdat ik een nieuw toestel heb gekregen konik dus ook voor de 2 de keer een beats headset aanvragen. Dat is al meer als 1/4 de van de aankoop prijs intotaal.
..
is dat bij iedere one s? of alleen bij belcompany?
nog iets anders:
tegenwoordig heb ik dit met 2 stap verificatie:

iemand een idee wat er fout gaat
[ Voor 18% gewijzigd door Killerbert op 12-07-2012 02:12 ]
je bedoeld steeds een andere afzender als nummer? Nooit eerder gezien. Waarom gebruik je niet gewoon de offline-android-app, veel makkelijker en sneller.Killerbert schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 00:34:
[...]
Nog iets anders:
tegenwoordig heb ik dit met 2 stap verificatie:
[afbeelding]
iemand een idee wat er fout gaat
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.