bedankt voor het waarschuwen maar je snapt denk ik mijn punt niet helemaal.
Juist omdat ik een abbo deal van Hi heb, kunnen zij mij voorzien van een vervangende telefoon (nieuwe care pakket van ze). Zoals je aangeeft is zonder smartphone zitten tegenwoordig irritant; en Coolblue is snel, maar doet er minimaal een week over, en dan ZONDER vervangende telefoon; die ik zelf ook niet heb liggen.
Maar zouden jullie hem terugbrengen voor dit kleine euvel?
En kunnen jullie eens kijken of jullie op verschillende locaties 'death grip' kunnen reproduceren? Ik heb op een aantal plekken vol bereik , maar zodra ik hem in mijn linkerhand pak, en dus de doorzichtige balk qua ontvangst hinder, vliegt het bereik terug naar 1 of 2 streepjes. Dit is continu te herhalen. Nogmaals geen klachten , maar nu let ik overal ineens op

. Ik zeg express verschillende locaties omdat ik het nu bijv niet kan reproduceren. Kan bijv wijzen op een gevoeligheid voor plekken met zwakke dekking.
En doordenkend kan dit weer wijzen op meer energieverbruik; toestel gaat harder werken om meer bereik te krijgen.
Klopt het dat dit energie verbruik wordt weergegeven als ' Android besturingsysteem'. (Heb nog geen 3G module gezien oid)
[
Voor 19% gewijzigd door
Kappade op 03-07-2012 16:15
]