Ik kan eigenlijk alleen uitsluitsel over je keuze geven na de ICS update.
Heb er nu de laatste update op staan, welke nog steeds niet vervangen is door Sony (inmiddels al wel 3 weken), die ervoor zorgt dat je signaal vaak weg valt. Maar goed, is geen hardware issue, dus no problem.
Stevigheid vind ik een plus, de telefoon voelt lekker stevig aan in de hand, alsof je een rechthoekig blokje aluminium vast houdt met aan de voorkant glas

. Jammer is dat het balkje onderaan van plastic is, maar dat nemen we maar op de koop toe dan.
De standaard muziekplayer vind ik op zich fijn werken. Eén minpunt vind ik het feit dat wanneer ik een nummer uit m'n lijst met tracks heb uitgekozen, dan gaat hij naar dit nummer maar dan kan ik vervolgens niet terug naar de plek waar ik aan het scrollen was in m'n tracklist of artiesten lijst, daar moet je dan helemaal opnieuw heen (toch wel een aantal stappen). Het kan zijn dat ik ergens overheen gekeken heb, maar anders een klein min puntje.
Daarnaast kun je natuurlijk altijd een andere muziekplayer installeren uit de market, Winamp bijvoorbeeld.
Camerakwaliteit is zeker wel goed inderdaad, daar hoef ik verder weinig over te zeggen.
GPS heb ik nog niet getest in het buitenland, ik meen dat de vraag inderdaad al eerder is gesteld en de verklaring dat GPS alleen satellieten nodig heeft leek me wel logisch, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.
De accuduur is op het moment vrij slecht bij mij, omdat ik kamp met een drain en ik weet nog niet waar 'ie zit. Maar voor de rest een vrij aardige accuduur, al had ik wel op beter gehoopt.
Overigens heb ik een Sim Only 2 jarig abonnement en ik denk dat ik het wel 2 jaar ga uithouden met telefoon. Ben vooral benieuwd naar wat ICS mee brengt aan stabiliteit en batterij improvement.
[
Voor 5% gewijzigd door
Majesty op 20-07-2012 11:47
]