Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dat heb ik ook wel. Ik heb vannacht gekeken wat de drain is zonder 'm te gebruiken: van 100 naar 85% in 8 uur. Ik had bewust m'n WiFi uit gezet, hij gebruikte dus alleen 3G en was 4 keer kort "ingeschakeld" volgens de standaard batterij app. Ik vind 15% in 8 uur tijd nog best veel eigenlijk, standby tijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-10 10:32
DigitalExcorcist schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:49:
@Killertjuh : nah ik mag blij zijn met 2,5 uur schermtijd en dat ie het 's avonds om 21.30 uur nog doet als ik 'm 's ochtends om 7.15 uur van de lader haal. 35 uur met een batterij is een enorme utopie. Maar ja, ik gebruik dan ook Facebook (push), 3 e-mailaccounts (2 push), Whatsapp, Tweetdeck en Instagram.

Soms trekt ie de accu gewoon een aantal procenten leeg zonder dat het scherm aanstaat, gewoon door ineens 'actief' te zijn en zonder aanwijsbare oorzaak. Vooral als ik onderweg ben en de foon amper gebruik trekt ie 'm soms heel snel leeg. Thuis, waar ik gewoon Wifi gebruik (en op 't werk, zelfde verhaal) gaat het iets beter.
Wat ik heb veranderd is het volgende: Tasker geinstalleerd met Wifi alleen aan wanneer ik thuis / werk ben. In auto start flitsmeister en gps. Naast tasker heb ik ook Droidwall geinstalleerd die alleen bepaalde programma`s door mag laten zoals mail/whatsapp/location.

Mijn scherm staat niet voll open ik ben zelf van mening dat een iets minder feller scherm fijner voor mij werkt savonds en of overdag

Edit:
Daarbij heb ik een donker achtergrond met een donkere "zwarte" thema.

[ Voor 3% gewijzigd door Killertjuh op 02-08-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Zwart zorgt juist voor meer energiegebruik. Droidwall zal ik ook eens naar kijken, dat lijkt me wel interessant, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:48
Vandaag mijn zwarte Xperia P opgehaald. Wat ik me alleen afvraag, is het bij iedereen dat het rechter ledje in de doorzichtige balk zwak brand ten opzichte van de linker en de middelste? Ik meen er hier wel eens vaker wat over gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-10 17:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Bij mij zijn ze alle 3 zwak en nauwelijks zichtbaar... zelfs in het donker zijn de iconen niet te vinden en zie je alleen 3 zwakke lichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Als jullie nu zouden kiezen tussen de grotere Sony S en deze P zouden jullie dan nog de P kiezen? En zo ja waarom wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

De S heeft amper voordelen tegenover de P, groter scherm ja en nog wat kleinigheden maar wel een prijs die dik 100 euro meer is. En ik vind het scherm persoonlijk weer net te groot.

Zijn er trouwens mensen die vergelijkings foto's van de P hebben tussen zilver en zwart? KPN doet een beetje moeilijk omdat ze nu alleen maar zilver hebben nog, en eigenlijk wil ik het liefste een zwarte. :X

[ Voor 32% gewijzigd door Joopieboy op 02-08-2012 23:32 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ben het met Joopie eens. Ik heb mijn Xperia P nu enkele dagen binnen en mijn zus heeft de Xperia S. Ik kan niet echt zeggen dat je veel verschil merk in gebruik...

Edit: is er al iemand die de fotokwaliteit heeft getest tussen 6MP (16:9) en 8MP (4:3)

[ Voor 21% gewijzigd door The Inquisitor op 02-08-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 04:37
The Inquisitor schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:34:
Ben het met Joopie eens. Ik heb mijn Xperia P nu enkele dagen binnen en mijn zus heeft de Xperia S. Ik kan niet echt zeggen dat je veel verschil merk in gebruik...

Edit: is er al iemand die de fotokwaliteit heeft getest tussen 6MP (16:9) en 8MP (4:3)
16:9 is gewoon hetzelfde als 4:3 met zowel boven als onderaan wat afgeknipt. 8MP is dus altijd beter, maar 4:3 ziet er wat oubollig uit als je het niet zelf bijknipt naar 16:9 of minstens 3:2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat is dan weer persoonlijk, dat kan echt aan mijn kont roesten. :D

Maar idd het zijn wat kleine dingen, ik wacht nog op reactie van KPN, maar ik ben er nog niet over uit of ik wacht tot de zwarte beschikbaar word, of dat ik voor de zilveren ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Joopieboy schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:52:
Dat is dan weer persoonlijk, dat kan echt aan mijn kont roesten. :D

Maar idd het zijn wat kleine dingen, ik wacht nog op reactie van KPN, maar ik ben er nog niet over uit of ik wacht tot de zwarte beschikbaar word, of dat ik voor de zilveren ga...
Zilver, defo! Zilver alu ziet er geweldig sexy uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Thanks, soms ga je twijfelen als je alle reacties leest. Persoonlijk vind ik de S ook te groot in de hand liggen. De accuduur is hopelijk een stuk verbeterd met Android 4.0 deze maand. Nog ff wachten dus. Die ledlampjes is wel een serieuze klacht hier vind ik. Benieuwd wat Sony daar mee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 19:25
Net update gehad naar 6.0.B.3.184 via PC Companion. M'n P kwam van bij Redcoon.
Nog geen gedropte netwerkverbinding gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Over zilver en zwart. Normaal gesproken ga ik altijd voor zwart of diep blauw, maar ik zag dat de zwarte wat last heeft van fingertips. Moet zeggen die zilveren ziet er heel gelikt uit. Rood en roze is meer voor de meiden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Rood leek me wel chique, maar daar zie ik eerder een vrouw mee lopen inderdaad. Ik had geen keus, dus moest voor de zilveren kiezen. Maar al had ik de keus, zou ik waarschijnlijk ook voor zilver gaan. Zilver ziet er inderdaad gelikt uit en is wat anders dan het eeuwige zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Hoorde net dat Android 4.0 waarschijnlijk pas in september komt en niet in augustus.........jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
Boneka schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:55:
Hoorde net dat Android 4.0 waarschijnlijk pas in september komt en niet in augustus.........jammer.
Vermelding van bronnen is altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Na 2.47 hoor je de bron..........;)

YouTube: Sony Xperia P » review (BesteProduct)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Hij vindt het geen "camera-telefoon" omdat hij slechte foto's maakt bij weinig licht :').

Voor de rest wel een redelijke review. Ik vraag me af waar dat "september" op gebaseerd is, maar ik acht het best mogelijk. Vooralsnog geloof ik in augustus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 09:06
Valt me juist erg mee hoe 'ie performed met weinig licht. Ja allicht is het geen DSLR met een flitser met richtgetal 100 :P maar ik vind 't alleszins redelijk.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

AmbroosV schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:59:
[...]

Zilver, defo! Zilver alu ziet er geweldig sexy uit!
Mm ok, nu wat meer foto's gezien in het zilver, en ik moet bekennen dat het er goed uit ziet.
Weer eens wat anders als altijd maar dat zwart. :D

Nu hopen dat kpn eens snel terug belt...

[ Voor 4% gewijzigd door Joopieboy op 03-08-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik las op een review van Kieskeurig over krasgevoeligheid. Veel kleine krasjes. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Boneka schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:19:
Ik las op een review van Kieskeurig over krasgevoeligheid. Veel kleine krasjes. Klopt dit?
Ligt eraan wat je er mee doet natuurlijk, als je hem constant in je broekzak bewaart bij je sleutels ;)
Ik heb zelf nog geen enkel krasje op m'n scherm, zit overigens nog een screen protector over heen.
Bewaar hem sinds een week in een hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ik heb de screenprotector er een maand geleden af gehaald, kan nog geen krasjes ontdekken. Die zaten wel op m'n screenprotector, vandaar dat ik 'm eraf heb gehaald.
Ik heb 'm overigens nooit in een hoesje en hij schuift nog weleens over tafel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 22:05
Boneka schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:19:
Klopt, als je ze bij je sleutels legt komen er langzaam hele kleine krasjes. Is niet zo echt als met m'n plastic samsung scherm. Het zijn geen hinderlijke/storende krasjes. Met het scherm aan, kan ik ze niet eens zien.

Update! er zit al vanuit de fabriek een screenprotector op. Als je goed kijkt zie je de randjes zitten, maar valt bijna niet op omdat het toestel een soort opstaande rand is. Ergens op een forum zegt dat de screen protector ook voor stevigheid zorgt, en bescherming tegen vallen etc.

Alleen ik dacht dat het echt kras vrij glas was, net zoals m'n horloge. (toen ik een keer over de tegels schraapte zag je nog niks)

Ik haal nog wel een hoesje en scherm protector.

Ik heb zin in een update! Batterij gaat me nog wel leeg idd. die moet wel dagelijks aan de lader. Ik heb verder geen problemen met netwerk e.d.

Ben blij als ik straks een unbranded rom kan flashen. Ik neem aan dat de updates voor t-mobile weer later komen. Omdat ze hun rommel erbij willen gooien.

Nog een tip, de 'Go Launcher Ex' is relaxed i.c.m. 'Notification Toggle'. (kun je knoppen in de notifcatie bar zetten zoals wifi aan/uit etc.)

[ Voor 39% gewijzigd door Nazlive op 06-08-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Screen protector vind ik zo irritant, ook de kwaliteit van je beeld word minder en echt 100% strak krijg je het nooit. :X Een goed leren hoesje voor de telefoon is ook iets wat ik mij wil halen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Screenprotector wordt er gelukkig op geleverd vanuit de fabriek ;) Dus wel 100% strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Aah kijk dat is wel heel fijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 09:17
woutur schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:24:
[...]

<cut>

Minder tof is bluetooth en mijn Peugeot 508. Gesprekken zijn soms onverstaanbaar als ik bluetooth al aan heb voordat mijn auto gestart is. Verder is het een vloeiend toestel. Scrollen gaat goed, heel weinig tot geen stotteringen waar dan ook. Toetsenbord is ook OK.
Daar ik interesse heb in dit toestel en ook een Peugeot 508 heb, kan je aangeven welke firmware van de RT6 hebt? En welke versie firmware op de Sony P?

Bluetooth moet nm. in de auto wel goed werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Dit weekend de melding gekregen dat er een update beschikbaar is. De. 184. Heb nog geen tijd gehad om het te installeren maar wat zijn de ervaringen vooralsnog? Wie heeft hem al draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Hoe krijgen jullie die updates binnen dan? Volgens het "Update Center" op mijn Xperia P heb ik de meest recente software...

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Alex) schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:27:
Hoe krijgen jullie die updates binnen dan? Volgens het "Update Center" op mijn Xperia P heb ik de meest recente software...
Ik krijg een melding op mijn telefoon binnen. Je kan nog net zo vaak zeggen dat je meldingen gewist kunnen worden, hij blijft gewoon staan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik heb ook nog nooit zo'n melding gehad. Ik heb een T-mobile branded toestel, kan het daar aan liggen? Ik zit dan wel weer op het netwerk van Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:16
Ik heb ook nog nooit een update melding gehad. Nu is mijn telefoon wel geroot maar daarvoor heb ik het ook nog nooit gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-10 10:32
Renzzs schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:21:
Ik heb ook nog nooit een update melding gehad. Nu is mijn telefoon wel geroot maar daarvoor heb ik het ook nog nooit gehad...
Mijn vriendin kreeg voor haar Xperia S ook geen melding wanneer ze kon update naar 4.0. Echter wanneer je hem aansluit aan de PC en verbind met de software zegt hij wel degelijk dat er een nieuwe versie aanwezig is. Het is ook mogelijk dat deze versie niet via 3g (weet even niet hoe het heet) beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:52:
Vreemd, ik heb ook nog nooit zo'n melding gehad. Ik heb een T-mobile branded toestel, kan het daar aan liggen? Ik zit dan wel weer op het netwerk van Telfort.
Ik heb mijn Xperia P bij redcoon vandaan. Non branded dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Tweety1 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:18:
Dit weekend de melding gekregen dat er een update beschikbaar is. De. 184. Heb nog geen tijd gehad om het te installeren maar wat zijn de ervaringen vooralsnog? Wie heeft hem al draaien?
Majesty schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 18:49:
Softwareversie 6.0.B.3.184 is nieuw, raar dat hij niet op ptcbr staat overigens.

Maar bij mij is 'ie inmiddels geïnstalleerd. Laten we hopen dat het netwerk probleem opgelost is.
5 dagen geleden dus al :). Netwerk probleem is inderdaad opgelost. Batterij gaat naar mijn zin nog steeds te hard, maar dat kan aan een drain liggen. Ik blijf om en nabij een display tijd van 3 uur hangen. Veel whatsappen (en dat is ook echt veel) zorgt er wel voor dat het vrij hard gaat.

Die van mij komt ook van Redcoon en heeft er duitse firmware op staan, ik denk die van jou dus ook Tweety. Vandaar dat wij 'm al sneller hebben. Overigens check ik gewoon met PC Companion of SEUS, daar is 'ie sneller dan op je telefoon zelf.

Overigens zit ICS er nu wel echt aan te komen, volgens de Facebook pagina van India tussen 19 en 25 augustus:
Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/nccykumrf/Untitled.png

[ Voor 7% gewijzigd door Majesty op 06-08-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 20:11
Xperia P van Coolbue; ook nog geen melding in PC Companion.

Zou het overigens uitmaken om die kleine update te skippen, en gelijk ICS over 3 weken te installeren?

[zeikmodus] Sony met hun 'early August'. Bovenstaand zal resulteren in early September [/zeikmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Misschien een domme vraag, maar wanneer je muziek e.d. naar je phone wilt plaatsen gebruiken jullie dan de software? Of kun je gewoon als 'massaopslag' gebruiken en de files slepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Zelf doe ik het niet (vaak), maar wat jij als laatste zegt is gewoon mogelijk en het makkelijkst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
Ik heb 6.0.B.1.564 als build nummer? T-mobile branded. Ik haat dat .

Misschien kunnen sommigen wat met deze link

http://www.sonymobile.com/gb/software/phones/xperia-p/ Bij zei die al dat die up to date was. Maar bij werkt eigenlijk ook alles wel ok. Dus ik wacht maar tot 4.0 komt. En hoop vooral op 4.1 daar zit veel verschil in met 4.0 toch? Grote veranderingen in het systeem zoals de GUI etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Majesty schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:43:
[...]

[...]

Die van mij komt ook van Redcoon en heeft er duitse firmware op staan, ik denk die van jou dus ook Tweety. Vandaar dat wij 'm al sneller hebben. Overigens check ik gewoon met PC Companion of SEUS, daar is 'ie sneller dan op je telefoon zelf.
Ik kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren of het duitse firmware op stond >:)
Huidige versie: Buildnr is 6.0.B.1.564 met kernelversie 2.6.35.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Tweety1 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:45:
[...]

Ik kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren of het duitse firmware op stond >:)
Huidige versie: Buildnr is 6.0.B.1.564 met kernelversie 2.6.35.7
Dat kun je ook niet zien, zag het pas toen ik met Emma voor updates keek.
Maar ik verwacht van wel eigenlijk, had je ook 2 tags bij je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Nazlive schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:05:
Ik heb 6.0.B.1.564 als build nummer? T-mobile branded. Ik haat dat .

Misschien kunnen sommigen wat met deze link

http://www.sonymobile.com/gb/software/phones/xperia-p/ Bij zei die al dat die up to date was. Maar bij werkt eigenlijk ook alles wel ok. Dus ik wacht maar tot 4.0 komt. En hoop vooral op 4.1 daar zit veel verschil in met 4.0 toch? Grote veranderingen in het systeem zoals de GUI etc.
Mijn Xperia P draait ook op 6.0.B.1.564. Op de pagina die jij linkt staat nieuwere software aangegeven, maar zodra ik op "Check for updates" klik zegt hij dat ik al de meest recente versie heb. Unbranded versie van The Phone House -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Majesty schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:52:
[...]

Dat kun je ook niet zien, zag het pas toen ik met Emma voor updates keek.
Maar ik verwacht van wel eigenlijk, had je ook 2 tags bij je telefoon?
Yep, 2 tags alleen nog niets mee gedaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 17:08
Kun je je tzt je xperia p updaten met ICS zonder hem aan de computer te hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
The Inquisitor schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 02:20:
Screenprotector wordt er gelukkig op geleverd vanuit de fabriek ;) Dus wel 100% strak.
Ik zie het nu pas idd. De teleofon heeft een soort opstaande randjes, vandaar dat het niet zo opvalt. Maar dan gebruik ik voorlopig dit wel. De screenprotector krast ook niet heel diep en/of snel. Zowiezo geeft het scherm meer dan genoeg licht zodat je het niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Laatst online: 30-04-2024
update zonet ook via PC Companion binnen gehaald. Vlak daarvoor zonder PC companion update laten nakijken en zogezegd geen nieuwere versie beschikbaar.
Ben nu eens benieuwd of de netwerk problemen van de baan zijn... ik had minstens 1 keer per dag geen ontvangst en moest dan meestal rebooten om het terug in orde te krijgen. Indien het met deze update nog steeds niet opgelost is dan stuur ik 'm nog maar eens terug naar sony support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nazlive schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:05:
[...]

Ik zie het nu pas idd. De teleofon heeft een soort opstaande randjes, vandaar dat het niet zo opvalt. Maar dan gebruik ik voorlopig dit wel. De screenprotector krast ook niet heel diep en/of snel. Zowiezo geeft het scherm meer dan genoeg licht zodat je het niet ziet.
Jup :) Ik laat h'm er ook mooi opzitten. Mocht 'ie ooit wazig worden of krassen o.i.d.is het altijd te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
renio schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:17:
update zonet ook via PC Companion binnen gehaald. Vlak daarvoor zonder PC companion update laten nakijken en zogezegd geen nieuwere versie beschikbaar.
Ben nu eens benieuwd of de netwerk problemen van de baan zijn... ik had minstens 1 keer per dag geen ontvangst en moest dan meestal rebooten om het terug in orde te krijgen. Indien het met deze update nog steeds niet opgelost is dan stuur ik 'm nog maar eens terug naar sony support.
Van welke naar welke firmware als ik vragen mag? Ik zit overigens op mac, ik gebruik Sony Bridge for mac, dat werkt verder wel prima. Beter dan dat Samsung Kies, maar misschien is die updates daarmee anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 20:13
Mijn Xperia P loopt constant vast / valt uit. Ik wil graag via de pc een backup maken en de software opnieuw installeren oid, maar er zit geen software in de doos meegeleverd en ook op de (overigens waardeloze) website van Sony zelf kan ik niets downloaden.

Mis ik iets of is er geen software voor deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:33

Investig8or

What goes up, could come down

dedominee schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:26:
Mijn Xperia P loopt constant vast / valt uit. Ik wil graag via de pc een backup maken en de software opnieuw installeren oid, maar er zit geen software in de doos meegeleverd en ook op de (overigens waardeloze) website van Sony zelf kan ik niets downloaden.

Mis ik iets of is er geen software voor deze telefoon?
Heb je de telefoon al eens aangesloten op de PC met de bijgeleverde kabel? Volgens mij installeert de software dan automatisch.

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-10 08:36
Mijn xperia P valt gemiddeld 1x in de week 's nachts uit. Het nadeel is dan dat mijn wekker niet af gaat, zodat ik me (zoals vanmorgen) verslaap.

Volgens mij gebeurt dit exact 1x per week, maandag op dinsdagnacht. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

JRKAP schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:58:
Mochten er trouwens nog mensen zijn die geen Facebook fotos bij hun contacten krijgen:
7.Voila daar staan ze met foto; en je kan ze linken aan bestaande contacten.
Ik wilde hier graag op in haken: ik heb gekozen voor de tweede optie (alleen syncen met huidige contacten) en het werkte direct, netjes foto en email bij de namen. Sommige blijven op de één of andere manier nog open (terwijl de naam goed staat) maar misschien komen die nog..

Anyway, je zegt bij punt 7 (quote) 'linken aan bestaande contacten' kan dat alleen als FB contacten plaats die nog niet in je telefoonboek zitten? Om vervolgens handmatig toe te wijzen? Of is het ook mogelijk om huidige contacten te koppelen aan een FB persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
Mijn Xperia P staat nog wel aan, maar het scherm is zwart. Het scherm gaat niet meer aan.

Hoe krijg ik de telefoon nu uit? (soft reset) en wat kan het probleem zijn?

Edit: Na talloze keren proberen werkt resetten wel (powerknop + volume omhoog inhouden)

[ Voor 21% gewijzigd door acidd91 op 07-08-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Vraagje ik heb ooit eens ontdekt dat eenzelfde toestel bij de Mediamarkt (toentertijd de K810) andere opties had dan van andere winkels. Zo ondekte ik daar dat je niet in het Engels kon sms'sen. Ik kwam er later achter dat Mediamarkt het spul vaak uit Duitsland toen haalde. Dat zou zomaar nog eens kunnen. Maar vreemd is het wel dat bepaalde opties eruit worden gehaald. Kennelijk sms'en Duitsers niet zoveel in het Engels. Maar die problemen zijn er soms ook bij de Siemens telefoons die uit Duitsland komen (handtelefoons).

Hoe zit dat bij de Xperia P van verschillende shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Je kan je eigen software erop zetten he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digilb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:29
Welke video-afspeel-software gebruiken jullie? Ik probeer 720p video's (avi, mp4, mkv, wmv) te streamen vanaf mijn Synology maar elke speler (de meegeleverde, MoboPlayer, MX Player, ES Media Player) speelt maar zeer matig af (m.n. haperen of stoppen tijdens mp4's).

Het afspelen van filmpjes die ik met mijn Xperia P heb gemaakt (ook 720p) gaat wel foutloos.

Iemand goede ervaringen met een bepaalde videoplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Ik weet niet of ik de enige ben die liep de te kl*ten om mijn Xperia P te updaten onder Mac( Sony Bridge for Mac), maar via het sony forum en google ben ik eruit. Dus... voor andere Mac gebruikers onder ons:

- verbindt je XP via usb met je Mac
- Sony Bridge gaat opstarten en vertelt je dat er nieuwe software is
- Ga naar updaten
- Sony Bridge gaat opzoek naar je telefoon
- Trek de USB eruit (en dat doe je meteen; timing is alles >:) )
- Wacht een sec of 2, houdt je "-"volume knop ingedrukt en plug de USB er weer in
- update gaat verder

Timing is alles dus ik moest een paar keer proberen, maar toen ik eenmaal de juiste timing had, liep alles als een zonnetje oOo . Het blijkt dat bij updaten via PC Companion er daadwerkelijk wordt gezegt dat je de USB eruit moet halen. Dit is een pop up die je niet krijgt bij Sony Bridge |:( en daarom werkt de update vaak niet.

[ Voor 0% gewijzigd door Miss_80 op 08-08-2012 09:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:40

Sherlock

No Shit

Is er geen accesoire-topic voor de Xperia P? Ik ben op zoek naar een Brodit houder voor in de auto, maar ben hem nog niet tegengekomen. Dat ben ik niet gewend van Brodit!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Sherlock schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:28:
Is er geen accesoire-topic voor de Xperia P? Ik ben op zoek naar een Brodit houder voor in de auto, maar ben hem nog niet tegengekomen. Dat ben ik niet gewend van Brodit!
Nee, maar is denk ik toch niet echt nodig. Heel af en toe wordt er hier een vraag gesteld over een case, maar veel opmerkingen voer accesoires zijn er nog niet gemaakt. Wat betreft de houder van Brodit; een google search levert op dat wij wel bestaat maar nog niet leverbaar is Was je op zoek naar een alternatief of wacht je echt op deze houder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
Sherlock schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:28:
voorlopig enkel dit (niet van Brodit) tegengekomen: http://www.dealextreme.co...eria-p-lt22i-black-144084

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:40

Sherlock

No Shit

Bedankt voor de reacties! Schijnbaar heb ik altijd erg populaire telefoons gehad, waarbij er altijd aparte topics voor de accesoires waren :)

Ik heb nu een Brodit clip in de auto en dat bevalt prima, dus ik wacht inderdaad nog even totdat die Brodit houder beschikbaar is. Sowieso houd ik niet zo van de 'zuignap-constructie', dus dat valt af.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
acidd91 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:29:
Mijn xperia P valt gemiddeld 1x in de week 's nachts uit. Het nadeel is dan dat mijn wekker niet af gaat, zodat ik me (zoals vanmorgen) verslaap.

Volgens mij gebeurt dit exact 1x per week, maandag op dinsdagnacht. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Vannacht al weer uitgevallen, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Sherlock schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:15:
Bedankt voor de reacties! Schijnbaar heb ik altijd erg populaire telefoons gehad, waarbij er altijd aparte topics voor de accesoires waren :)

Ik heb nu een Brodit clip in de auto en dat bevalt prima, dus ik wacht inderdaad nog even totdat die Brodit houder beschikbaar is. Sowieso houd ik niet zo van de 'zuignap-constructie', dus dat valt af.
Ikzelf was ook een zeer tevreden gebruiker van een (active) brodit holder; geen gezeur met stekkertjes aansluiten met mijn HTC Desire.

Xperia P; niet beschikbaar. Ik zoeken en mailen als een gek. Niet bekend. Ze zouden mij informeren, en dat is recentelijk gedaan. Eerst brodit zelf dat hij eraan zat te komen en http://www.broditcenter.nl/ heeft hem staan voor resevering. Waarbij in de mail werd gezegd dat hij binnen een maandlever baar was. En die maand is volgens mij zga als om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
digilb schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 08:43:
Welke video-afspeel-software gebruiken jullie? Ik probeer 720p video's (avi, mp4, mkv, wmv) te streamen vanaf mijn Synology maar elke speler (de meegeleverde, MoboPlayer, MX Player, ES Media Player) speelt maar zeer matig af (m.n. haperen of stoppen tijdens mp4's).

Het afspelen van filmpjes die ik met mijn Xperia P heb gemaakt (ook 720p) gaat wel foutloos.

Iemand goede ervaringen met een bepaalde videoplayer?
Zelf nu goeie ervaring met BSPlayer. Die kan tenminste gewoon SMB-shares aan en streamt (volgens mij) 720p kwaliteit zonder probleem van mijn DS211j van Synology naar m'n foon. Mits je softwarematige rendering gebruikt bij sommige bestanden. Wel grappig: ik stream ook naar m'n PS3 en die ziet de ondertitels vaak niet, BSplayer haalt ze gewoon live van internet op als je dat instelt.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Kom er net achter dat de Facebook app (of de FB in Xperia app) ook de agenda aanpast en daarin alle verjaardagen van de FB-vrienden zet :) Grappig.
Bracht me gelijk op het idee om de agenda van mijn college aan google agenda toe te voegen en vervolgens te syncen met mijn phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-10 17:46

Sick Nick

Drop the top!

JRKAP schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:32:
[...]

Ikzelf was ook een zeer tevreden gebruiker van een (active) brodit holder; geen gezeur met stekkertjes aansluiten met mijn HTC Desire.

Xperia P; niet beschikbaar. Ik zoeken en mailen als een gek. Niet bekend. Ze zouden mij informeren, en dat is recentelijk gedaan. Eerst brodit zelf dat hij eraan zat te komen en http://www.broditcenter.nl/ heeft hem staan voor resevering. Waarbij in de mail werd gezegd dat hij binnen een maandlever baar was. En die maand is volgens mij zga als om
Past precies in de passieve houder van de Iphone4, net als de Xperia Neo en Xperia Sola :P Enige nadeel is dat je daarmee de camera knop indrukt en je een foto maakt, tenzij je op de homeknop drukt voor ie afdrukt (wat erg snel gaat). Dus ik heb al genoeg foto's van de vloermat aan de passagierskant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Sick Nick schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:18:
[...]

Past precies in de passieve houder van de Iphone4, net als de Xperia Neo en Xperia Sola :P Enige nadeel is dat je daarmee de camera knop indrukt en je een foto maakt, tenzij je op de homeknop drukt voor ie afdrukt (wat erg snel gaat). Dus ik heb al genoeg foto's van de vloermat aan de passagierskant :+
Moet je de Snelstart-optie in het camera menu even aanpassen ;) nadeel is dan weer dat je niet meer via je camera-knop foto's kan maken.. ugh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Een dingetje waar ik niet meer uit kom m.b.t. de muziekspeler.

Aangezien ik veel losse nummers heb, dus songs uit een album, wil ik die samen in één album stoppen zodat ik er niet honderd albums bij krijg met 1 nummer erin. Ik besloot dus deze album "Singles" te noemen (leek me toepasselijk) en heb al deze nummers in 1 map gedaan en dezelfde albumnaam gegeven (nl. singles). Maar nu ik deze map heb gekopieerd naar mijn phone staat onder de "S" alsnog tientallen albums met dezelfde naam (singles). Wat doe ik hier fout? Moet "artiest" hetzelfde zijn binnen het album? En mag "meewerkende artiesten" wel afwijken?

Ik hoor het zeer graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Staan je ID3-tags goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Jup, ik bedoelde dus ook ID3-tags. Ik heb overal nu het album "Singles" staan. Via WMP lijkt het goed te staan... toch zet mijn Xperia alles alsnog apart. Wel met dezelfde naam, maar toch allemaal los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
The Inquisitor schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:56:
[...]

Jup, ik bedoelde dus ook ID3-tags. Ik heb overal nu het album "Singles" staan. Via WMP lijkt het goed te staan... toch zet mijn Xperia alles alsnog apart. Wel met dezelfde naam, maar toch allemaal los.
Ah.. heb hetzelfde probleem, echter ook binnen iTunes en nog niet echt de moed gehad alles goed te gaan lopen zetten. Dacht dat het aan mij lag.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Daar waar ik afgelopen week/2 weken geen update had in PC Companion; ben ik nu ook de update aan het installeren. (Xperia P afkomstig van Coolblue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Whoopteedoo, PC Companion heeft zowaar een softwareupdate voor me. 6.0.B.3.184. Ben benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 09-08-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

DigitalExcorcist schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:59:
[...]

Ah.. heb hetzelfde probleem, echter ook binnen iTunes en nog niet echt de moed gehad alles goed te gaan lopen zetten. Dacht dat het aan mij lag.. :)
He verdorie :( Maar blij een lotgenoot te hebben gevonden :p

Mijn beste gok is dat de ID3-tag "artiest" hetzelfde moet zijn BINNEN hetzelfde "album". En "meewerkende artiest" mag van alles zijn. Voor zover ik heb gekeken is dat het probleem, maar ik ben er nog niet zeker van... ik ga morgen wat tags veranderen en kijken of het er dan goed in de phone komt te staan...

Wordt vervolgd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
ik draai nu een dag of 2 zonder enig probleem de update 6.0.B.3.184 ... ben echt opgelucht want ik had de xperia p tot voor de update wel paar keer door het raam willen flikkeren, was die netwerk drops en reboots echt moe geworden. Nu dus nog geen enkele keer in dergelijke problemen geraakt... wel paar keer netwerk verloren door in een lift te staan of zo maar netwerk kwam telkens meteen netjes terug (dus geen reboot nodig om terug bereik te krijgen).
Ben uitermate tevreden nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:48
Zijn er meer mensen die last hebben van een scherm dat soms stopt met reageren? Ik kan het niet reproduceren bij een bepaalde handeling, maar af en toe reageert het scherm niet meer op input. Het is niet zo dat de hele telefoon hapert, want ik kan met de aan/uit toets het scherm aan en uit zetten (wat ik dan ook doe, na een seconde of 20-40 werkt het dan weer) en ook de knoppen in de doorzichtige balk werken nog.

Ik hoopte dit met de laatste software update verholpen te hebben maar helaas gebeurde het vanmorgen weer. Als dit niet bij meerdere mensen voorkomt vrees ik dat ik terug mag naar Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
nbch schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:07:
Zijn er meer mensen die last hebben van een scherm dat soms stopt met reageren? Ik kan het niet reproduceren bij een bepaalde handeling, maar af en toe reageert het scherm niet meer op input. Het is niet zo dat de hele telefoon hapert, want ik kan met de aan/uit toets het scherm aan en uit zetten (wat ik dan ook doe, na een seconde of 20-40 werkt het dan weer) en ook de knoppen in de doorzichtige balk werken nog.

Ik hoopte dit met de laatste software update verholpen te hebben maar helaas gebeurde het vanmorgen weer. Als dit niet bij meerdere mensen voorkomt vrees ik dat ik terug mag naar Coolblue.
Ik heb dat al sinds dag 1 van de telefoon. Meestal gebeurt het wanneer ik:
- OF aan het sms-en /whatsappen ben en iemand belt me. Ik kan met geen mogelijkheid opnemen
- OF ik te snel tik en de telefoon compleet van de leg lijkt te zijn.

De ene keer reageert het toestel na een aantal seconden weer, de andere keer moet ik echt rebooten om enige repons van het toestel te krijgen. Heel irritant. :( Ik kan niet met zekerheid zeggen wat nou echt het onderliggende probleem is. Ik dacht zelf dat het iets te maken had met Swiftkey (die gaf ook wel eens problemen op mijn vorige toestel), maar zeker ben ik er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ik heb het af en toe ook weleens. Screen locken en unlocken lost het voor mij op, maar vind het wel irritant.

Ook wil het weleens voordoen dat alle hardware knoppen (in de transparante balk) allemaal dezelfde functie hebben, namelijk die van de Home button. Daarbij helpt alleen rebooten. Maar dat doet zich weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Is er ook een simpele manier om mijn P te debranden?
Ik krijg geen van die updates aangeboden, heb mijn toestel bij een vodafone store gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:53
Sinds gisteravond geeft mijn toestel geen beeld meer, hij werkt nog wel want als ik gebeld wordt gaat hij gewoon over maar het scherm blijft op zwart. Maar hoe kan ik nu het toestel nog resetten, want de accu kan je normaliter niet bij.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hari-Bo schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 08:37:
Sinds gisteravond geeft mijn toestel geen beeld meer, hij werkt nog wel want als ik gebeld wordt gaat hij gewoon over maar het scherm blijft op zwart. Maar hoe kan ik nu het toestel nog resetten, want de accu kan je normaliter niet bij.
Aan knop + Volume up tegelijk indrukken. De telefoon gaat dan 3 keer trillen.

Ben trouwens ook wel benieuwd hoe de-branden in zijn werk gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Nog steeds allemaal tevreden met de Sony Experia P ;)

Ik wacht nog fftjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:53
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:20:
[...]

Aan knop + Volume up tegelijk indrukken. De telefoon gaat dan 3 keer trillen.

Ben trouwens ook wel benieuwd hoe de-branden in zijn werk gaat
Bedankt! :)

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Je leest bij de S ook steeds meer dat het toestel niks meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb echt nooit ergens last van gehad. Maar als ik dit zou lezen wanneer ik een telefoon overweeg te kopen.. zou ik ook wel ff verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Terugkomend op mijn vraag over navigatie. Ik heb vandaag de app Navmii Navfree gedownload. De app is gratis, en de kaarten voor heel Europa ook. Er is ook een versie van The States. Inclusief route begeleiding (met NL-stem :)) en offline maps, dus geen dataverkeer nodig. Net even getest en werkt prima! Zeer nauwkeurig en hoewel ik thuis geen verbinding kreeg (GPS), lukte het een straat verder zonder problemen.

Ik blij, want ik heb de kaarten voor de buurlanden ook al gedownload :) Ideaal voor een da(a)gje(s) weg :)

Site: http://www.navmii.com/navfree/, ook te vinden in de appstore onder categorie "verkeer" en dan onder de beste gratis apps (staat op nr.1 op het moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Aha dank voor de tip, dat is een goeie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Wanneer ik een reisje maak naar het buitenland zal ik laten weten hoe de app bevalt :)

Edit: Ik ga maandag (ja morgen ook, maar dat zijn kleine stukjes) even een ritje met de auto maken (binnenlands) en dan zal ik de app meteen aanzetten. Kijken welke routes die aangeeft én hoe snel er een herberekening komt wanneer ik een andere kant op blijf rijden :)
Btw, ik ben ook van plan deze te kopen. Ik wil speciaal zo'n universele omdat ik dan mijn Xperia niet uit mijn hoesje hoef te halen :p

[ Voor 74% gewijzigd door The Inquisitor op 11-08-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
The Inquisitor schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:05:Btw, ik ben ook van plan deze te kopen. Ik wil speciaal zo'n universele omdat ik dan mijn Xperia niet uit mijn hoesje hoef te halen :p
Die koop je ook op dx.com voor €4 inc verzending. M'n vriendin en ik hebben hem ook en zijn er tevreden van. Had eerst wat schrik dat de knopjes aan de zijkant zouden ingedrukt worden maar dat gebeurt dus niet door de zachte zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Verduveld. Die is bijna hetzelfde.. maar dan ben ik niet zeker wanneer mijn pakketje aankomt... Dat kan wel weken tot maanden duren.

Over de adapter: ik las in dit forum dat de standaardoplader 1500mah levert. Nu heb ik nog een USB autolader (ooit eens gekocht in zo'n set met een AC en DC adapter erin) en volgens de specificaties op internet levert deze 1000mah. Is dit genoeg om het toestel niet te laten leeglopen met GPS en scherm aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
The Inquisitor schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 11:53:
Verduveld. Die is bijna hetzelfde.. maar dan ben ik niet zeker wanneer mijn pakketje aankomt... Dat kan wel weken tot maanden duren.

Over de adapter: ik las in dit forum dat de standaardoplader 1500mah levert. Nu heb ik nog een USB autolader (ooit eens gekocht in zo'n set met een AC en DC adapter erin) en volgens de specificaties op internet levert deze 1000mah. Is dit genoeg om het toestel niet te laten leeglopen met GPS en scherm aan?
1000mAh zou moeten volstaan. Mijn Xperia S (die heel wat meer power slurpt dan de P) heeft net niet genoeg met 350mAh, dus 1000 is wel okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

AmbroosV schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:51:
[...]

1000mAh zou moeten volstaan. Mijn Xperia S (die heel wat meer power slurpt dan de P) heeft net niet genoeg met 350mAh, dus 1000 is wel okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
Bij mij werkt de telefoon al enkele week prima hoor. Geen uitvallen etc.

Nog een tip voor mensen die hoesjes zoeken. Hier zijn de goedkoopste die ik kon vinden. Worden gratis verzonden. Ik heb een blauwe besteld en zitten mooi strak, en alles klopt.

http://www.softcase.nl/Xperia-P-hoesjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Het lijkt erop dat de softwareupdate het connectiviteitsprobleem heeft verholpen. Tot op heden geen problemen meer gehad, maar ik ben vooral in en rond het huis geweest. Morgen maar eens verder kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Jup, de laatste update (.184 dacht ik) lost het netwerkprobleem op!

Wij zijn in The Phone House (de winkel waar ik altijd sta toch) begonnen met het uitvoeren van de update bij de verkoop, dan moeten de klanten dat niet meer doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
AmbroosV schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:33:

Wij zijn in The Phone House (de winkel waar ik altijd sta toch) begonnen met het uitvoeren van de update bij de verkoop, dan moeten de klanten dat niet meer doen ;)
Netjes d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Hoe doen jullie dat dan? Gewoon het toestel uit de doos halen en de updates toepassen en daarna weer terug in de doos doen? :P
Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste