Wat ik zo fijn vind aan Android (in het algemeen) is dat je alles zelf kan aanpassen, wat Ambroos ook al aangeeft. Dus softwarematige problemen zijn overal het algemeen altijd zelf te fixen, mits je er tijd en moeite in wilt steken (maar hee, Tweakers hé

). Problemen met hardware vallen onder de garantie, en tot nu toe heb ik voor alles wel een fix weten te vinden.
Maar ik durf wel toe te geven dat de P niet het perfecte toestel is, daarvoor is de accu te klein (en mischien nog wel belangrijk, niet te vervangen), en dat plastic klepje aan de onderkant is ook niet perfect. Aan de andere kant was het wel de enige telefoon die voldeed aan al mijn voorwaarden betreft CPU / GPU, schermgrootte, design, geluid, etc.
F97, heb jij al eens overwogen om er een alternatieve ROM op te zetten? Zoals je nu beschrijft werkt je telefoon voor geen meter en dit kan een oplossing zijn. Zelf heb ik twee dagen geleden de telefoon van mn zus opgeschoond, aangezien deze last had van gigantische battery-drains (ze heeft een Galaxy S2). Met wat hulp van Google draait alles nu weer als een zonnetje.