Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
AmbroosV schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:27:
[...]

Op de GPU na zal dat waarschijnlijk niet meer veel verschillen. De hardware is volledig klaar, de software is ook al certified, veel verschil gaat het niet meer zijn. Maar dat is geen slecht punt, de Xperia P en U doen het zo ook al erg goed naar mijn mening. Helemaal in de lijn van verwachting.
Ik ben erg benieuwd in ieder geval!

Ik had iemand die de telefoon bezit (in China) gemaild, dit was de reply:
The screen is fine. No yellow taints as observed on the Xperia S

However his white magic feature is a double edge sword. While you can read off the screen under extreme sunlight. Yellow tends to be more green and brown is black. The exmor 8mp camera's performance wasnt as great as expected. Considering I owned both the ray and mini pro. Battery was draining fast. And we are stuck with Chinese versions of twitter and Facebook services in the device. Wee have to wait until late may for European ROMs to surface to use google services. The attempt to try to install GMS has failed.
En een latere toevoeging:
Ive read on Chinese site sebbs.it168.com that with a color configuration app, The display settings can be improved. So I guess with future updates, there could be great improvements in the phone display. Since the aluminum unibody and 4inch screen size was the only reason I purchased the phone. I'd have to say this phone is one of the most beautiful Sony (Ericsson) phones out there now. It has great potential. 8.5/10

[ Voor 42% gewijzigd door Majesty op 05-05-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: ePrice SONY Xperia P 影片流暢度與可視角.MP4

Sodeju! Ik ben echt verbaasd over de scherpte van het beeld en de kijkhoek. Zag ook al een aantal filmpjes van mensen die in 1080p gefilmd hadden en ook dat zag er netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zsparrow
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 01:07:
YouTube: ePrice SONY Xperia P 影片流暢度與可視角.MP4

Sodeju! Ik ben echt verbaasd over de scherpte van het beeld en de kijkhoek. Zag ook al een aantal filmpjes van mensen die in 1080p gefilmd hadden en ook dat zag er netjes uit.
ziet er zeker goed uit!

nu nog een filmpje in het felle zonlicht... ben ik heel benieuwd naar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
YouTube loopt inderdaad al vol met talloze filmpjes die zijn gemaakt met de telefoon, echt super! Wat ik tot nu toe heb gezien qua filmpjes is niet bijzonder, maar gewoon goed. YouTube maakt het er ook niet altijd mooier op.
En die kijkhoek is inderdaad beter dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:31

nWn

In Geocentric Orbit

Ik zie net dat de verwachte levertijden bij Coolblue zijn veranderd naar de week van 21-25 mei. Zat er dik in, maar toch jammer. Nu maar hopen dat de telefoon vanaf die week wel echt te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:25
Weet iemand hoe het met de bluetooth prestaties zit? Ik heb nu een X10 en deze kan niet zo goed over weg met m'n carkit (fabrieks bluetooth carkit Volvo C30 2010). De verbinding valt telkens weg, bekend probleem wat ook de bevindingen waren van Volvo (zag ik achteraf) en ook op internet veelvuldig voorkomt. Helaas schijnt het aan de stack in Android te liggen en is er (nog) geen oplossing.

De Xperia P lijkt me een mooie opvolger voor de X10, maar ik wil wel graag een telefoon die overweg kan met m'n carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
nWn Music schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:46:
Ik zie net dat de verwachte levertijden bij Coolblue zijn veranderd naar de week van 21-25 mei. Zat er dik in, maar toch jammer. Nu maar hopen dat de telefoon vanaf die week wel echt te verkrijgen is.
Had ik ook gezien inderdaad, was te verwachten ja. Ik denk dat ze 'm pas vanaf 25 mei hebben, net als de andere webshops. Maar nogmaals, Coolblue is echt wel heel duur, scheelt 87 euro met bijvoorbeeld Studentmobiel, die 'm ook in week 21 op voorraad meent te hebben.
joca schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:22:
Weet iemand hoe het met de bluetooth prestaties zit? Ik heb nu een X10 en deze kan niet zo goed over weg met m'n carkit (fabrieks bluetooth carkit Volvo C30 2010). De verbinding valt telkens weg, bekend probleem wat ook de bevindingen waren van Volvo (zag ik achteraf) en ook op internet veelvuldig voorkomt. Helaas schijnt het aan de stack in Android te liggen en is er (nog) geen oplossing.

De Xperia P lijkt me een mooie opvolger voor de X10, maar ik wil wel graag een telefoon die overweg kan met m'n carkit.
De telefoon is hier nog niet uit dus het lijkt me sterk dat iemand weet hoe het met de bluetooth prestaties zit. Maar zoals je het nu beschrijft lijkt het me meer een Android specifiek probleem dan een telefoon probleem.
Er zijn ook weinig mensen die dat kunnen testen voor je wanneer ze de telefoon hebben ben ik bang. Misschien zelf testen en vervolgens terugbrengen als het nog steeds voordoet bij de Xperia P en je geen workaround kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
De BT-stack in Android laat inderdaad te wensen over... Bij de Xperia P gaat het niet speciaal veel beter zijn. De chip van ST-Ericsson heeft wel een goede BT-radio aan boord, maar dat gaat niet veel verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:25
AmbroosV schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:12:
De BT-stack in Android laat inderdaad te wensen over... Bij de Xperia P gaat het niet speciaal veel beter zijn. De chip van ST-Ericsson heeft wel een goede BT-radio aan boord, maar dat gaat niet veel verschil maken.
Dat klinkt niet best.. Dan ben ik straks toch overgeleverd aan een Apple of Windows phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
joca schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:12:
[...]

Dat klinkt niet best.. Dan ben ik straks toch overgeleverd aan een Apple of Windows phone...
Ik moet er wel bij vermelden dat bijna alle BT-profielen een grote update hebben gekregen in Honeycomb/ICS. Dus het zou dan wel wat moeten beteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Dat is meer nieuws voor in dit topic:
Sony LT29i Hayabusa / LT30i (Mint?) : het geruchtentopic

Ik dacht bijna dat de uitstel van de release van de Xperia P veroorzaakt werd doordat er een nieuwe processor in geplaatst is :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:57
bij belsimpel.nl staat de levertijd nu op 5-7 werkdagen. Zou het dan eindelijk zover zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Turralyon schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:45:
bij belsimpel.nl staat de levertijd nu op 5-7 werkdagen. Zou het dan eindelijk zover zijn?
Goede inderdaad! En ook nog eens voor een mooie prijs:
http://www.belsimpel.nl/Sony/Sony-Xperia-P-Black

Laten we het hopen.. Maar ik verwacht het niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
Ik ben geneigd om het te bestellen. Alleen ik wil eigenlijk geen >3,5" telefoon, dus daarom twijfel ik tussen deze en de U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 12:54
heb nu een iphone 3gs, maar dit wordt mijn volgende telefoon! kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Laatst online: 30-04-2024
Heb nu een twee jaar oude htc legend en ging aanvankelijk voor de htc one v kiezen maar het zal toch deze prachtige Sony worden! Nog paar weken geduld en dan eens bij vandenborre langs gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Ook ik ben erg benieuwd naar deze telefoon. Ik heb momenteel een GNex en ik zal de soft touch buttons misschien wel even missen in het begin, maar 4,65" is voor mij echt te groot en de plastieke behuizing (weliswaar van goede kwaliteit) laat de telefoon toch een beetje goedkoop ogen.

Heel benieuwd hoe de Sony Xperia P qua accuduur mee gaat - ik haal makkelijk 1,5 dag met mijn gebruik (vooral muziek luisteren en een beetje whatsappen) maar zou graag wat meer 3G willen gebruiken en gamen zonder dat ik mijn accu zie leeglopen (dat scherm vreet echt belachelijk veel stroom - 2-3 uur on time max!)

4" is perfect, mijn vorige telefoon was een Samsung Omnia 7 en die had tevens een prettige solide behuizing :) En ik ben gewoon een fan van Sony ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Narathan schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:36:
Ook ik ben erg benieuwd naar deze telefoon. Ik heb momenteel een GNex en ik zal de soft touch buttons misschien wel even missen in het begin, maar 4,65" is voor mij echt te groot en de plastieke behuizing (weliswaar van goede kwaliteit) laat de telefoon toch een beetje goedkoop ogen.

Heel benieuwd hoe de Sony Xperia P qua accuduur mee gaat - ik haal makkelijk 1,5 dag met mijn gebruik (vooral muziek luisteren en een beetje whatsappen) maar zou graag wat meer 3G willen gebruiken en gamen zonder dat ik mijn accu zie leeglopen (dat scherm vreet echt belachelijk veel stroom - 2-3 uur on time max!)

4" is perfect, mijn vorige telefoon was een Samsung Omnia 7 en die had tevens een prettige solide behuizing :) En ik ben gewoon een fan van Sony ^^
Als je nog even kan wachten, de volgende generatie Sony's (release Q3-Q4) heeft softbuttons een een Snapdragon S4-dualcore (of opnieuw een 1Ghz NovaThor voor de goedkopere generatie), dus qua batterij-efficiëntie zouden die erg goed moeten zijn. Maar ze zien er iets minder (veel minder) sexy uit dan de Xperia P, en voorlopig zijn er ook niet echt kleinere toestellen bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Klinkt ook interessant, ga zo eens rondkijken voor meer informatie! Maar ik denk echt dat het meer aan het scherm ligt dat de accu soms leegloopt op mijn GNex (op XDA ook al flink bezig geweest met custom roms en de max on-screen time die iemand daar wist te verkrijgen was rond de 4,5 uur met wifi only, 20% brightness dacht ik.

En tja... capacitieve buttons zijn ook niet erg op dit model aangezien zo zo subtiel zijn verwerkt in de balk :) Ik vind het zelfs behoorlijk stylish ogen... Blijf denk ik toch bij dit model uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Laatst online: 26-08 08:57
Wat extra info over de processor van o.a. Xperia P: http://developer.sonymobi...novathor-u8500/#more-6014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Hier een paar vergelijkingen tussen de camera van de Xperia U, P, S en Sola:
http://forums.hardwarezon...-xperia-p-3671141-14.html

Het lijkt wel alsof de P een kleine groothoek heeft moet ik zeggen, die van de Sola lijkt een stuk groter.
Maar hij geeft zelf wel aan dat hij de camera van de Sola gelijk schaalt aan die van de Xperia U: niet super.
En een quote:
From my tests so far, I don't doubt that the P actually has the best camera in the NXT series, barring MP count
Verder in het topic worden nog enkele voordelen van de Xperia P tenopzichte van de S besproken.

Edit:
Hier nog een filmpje waar de zoom-functie tijdens het filmen gebruikt wordt, lang niet zo slecht als ik verwacht had, vooral bij een klein beetje zoomen.
YouTube: Видео с Sony XPERIA P

[ Voor 42% gewijzigd door Majesty op 12-05-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
De kleuren bij foto's van de camera van de P zien er wel echt goed uit.

[ Voor 86% gewijzigd door Fleximex op 13-05-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

Ik mag nog even voortdoen met mijn Nokia, vrees ik. Net een mailtje gekregen van Vanden Borre waar ik hem besteld heb online (ben Belg) dat ze het toestel binnen 4 à 5 weken verwachten. Wel niet 100% bevestigd. Wowie, dat is nog een eindje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
F97 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:34:
Ik mag nog even voortdoen met mijn Nokia, vrees ik. Net een mailtje gekregen van Vanden Borre waar ik hem besteld heb online (ben Belg) dat ze het toestel binnen 4 à 5 weken verwachten. Wel niet 100% bevestigd. Wowie, dat is nog een eindje.
Hoeveel heb je betaald?

Bij The Phone House in België krijgen we hem binnenkort ook binnen aan €399 (natuurlijk unlocked en unbranded).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
AmbroosV schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:35:
[...]

Hoeveel heb je betaald?

Bij The Phone House in België krijgen we hem binnenkort ook binnen aan €399 (natuurlijk unlocked en unbranded).
Op internet staat dat de levertijd en prijs in Nederland nog niet bekend zijn helaas. Neem aan dat ze gewoon dezelfde prijs gaan hanteren?
Dan koop ik 'm misschien wel gewoon in de winkel.. Als er dan iets mis is heb ik niet het gezeur met opsturen en retourkosten etc., ben toch redelijk vaak in de stad.

RedCoon verwachte binnenkomst magazijn: 1 week.
Voor 374 euro + 9 euro verzendkosten maakt 383. Ik gok wel dat ze uitgaan van 25 mei (volgende week vrijdag), dat is in principe volgende week natuurlijk.
http://www.redcoon.nl/B37...Smartphones-(Simlockvrij)

[ Voor 19% gewijzigd door Majesty op 14-05-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Ben benieuwd hoe het zit met de slijtage van dit model. Ik snap dat het aluminium is, maar hoe zou het zitten met het balkje onderaan? Deze is van mat plastic neem ik aan? Aangezien deze vrij snel slijt op de SXS van wat ik lees op XDA... (de nano-coating)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 13:52
Majesty schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:43:
[...]

Op internet staat dat de levertijd en prijs in Nederland nog niet bekend zijn helaas. Neem aan dat ze gewoon dezelfde prijs gaan hanteren?
Zou ik niet van uitgaan :(
Ik was zeer verbaasd toen ik vaststelde dat de Xperia U in België goedkoper is als in Nederlands (anders is het haast altijd andersom).
In België staat de Xperia U voor €199, dat is toch wel +- 25 euro goedkoper.
Nu, de Xperia P staat wel in prijs goedkoper bij jullie, maar hier bij Vandenborre, betaal je €399 maar krijg je er de staander bij voor €59.
Dus, komt weer iets goedkoper uit :)
Narathan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:45:
Ben benieuwd hoe het zit met de slijtage van dit model. Ik snap dat het aluminium is, maar hoe zou het zitten met het balkje onderaan? Deze is van mat plastic neem ik aan? Aangezien deze vrij snel slijt op de SXS van wat ik lees op XDA... (de nano-coating)
Ik hoop erop dat het niet zo is net zoals bij de SXS, zou spijtig zijn :'(

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97

F97

Fabian

AmbroosV schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:35:
[...]

Hoeveel heb je betaald?

399 zoals Snobbieh zegt, met het SmartDock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Narathan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:45:
Ik dacht gelezen te hebben dat het balkje van aluminium is, maar kan het zo snel niet vinden.
Snobbieh schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:43:
[...]

Ik was zeer verbaasd toen ik vaststelde dat de Xperia U in België goedkoper is als in Nederlands (anders is het haast altijd andersom).
In België staat de Xperia U voor €199, dat is toch wel +- 25 euro goedkoper.
Nu, de Xperia P staat wel in prijs goedkoper bij jullie, maar hier bij Vandenborre, betaal je €399 maar krijg je er de staander bij voor €59.
Dus, komt weer iets goedkoper uit :)
Hmm, oké. Dan is het nog even afwachten.
Ja die dock is wel een groot pluspunt. Ik denk dat die los minstens €50,- kost. Als 'ie bij TPB duurder is dan 399 koop ik 'm gewoon online denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n smartdock is wel leuk inderdaad. Los heb ik hem al gezien voor 34,95, dus zo heel duur is die gelukkig ook niet. Aangezien mijn tv geen dlna heeft zou het wel tof zijn om er 1 te halen. België is wat ver rijden vanuit twente, maar misschien dat ik hem ergens online bestel. Bij vandenborre kreeg je het smartdock alleen als je hem persoonlijk op ging halen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 13:52
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:08:
Zo'n smartdock is wel leuk inderdaad. Los heb ik hem al gezien voor 34,95, dus zo heel duur is die gelukkig ook niet. Aangezien mijn tv geen dlna heeft zou het wel tof zijn om er 1 te halen. België is wat ver rijden vanuit twente, maar misschien dat ik hem ergens online bestel. Bij vandenborre kreeg je het smartdock alleen als je hem persoonlijk op ging halen toch?
Nee hoor, wordt normaal gezien ook thuis geleverd (net getest) :)
Je kan natuurlijk altijd een Belgische vriend inroepen en hem vragen hem voor jou te halen :P :D

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Hmm....Het is de eerste keer dat ik van een death-grip hoor bij de Xperia P :| :

we had no problems with voice quality or call reception, but we did experience an attenuation issue when we used the Xperia P indoors. In fact, when we gripped the phone with my palm touching the back, signal strength decreased. we was able to make calls, but data speeds worsened with load times of most Web pages slowing to a crawl (bron: gadgetsolutions.in).

Is iemand anders dat al eerder tegengekomen in reviews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ik heb het al eerder gelezen, maar de antenne zit toch in het doorzichtige balkje? Lijkt me dat als je je hand daaroverheen houdt er wel signaalvermindering zal ontstaan. Maar zij hebben het hier over de telefoon normaal vasthouden, of zie ik dat verkeerd. Normaal vasthouden als in de telefoon normaal gebruiken om te internetten en dergelijken, lijkt me? Geen idee, maar met de problemen van de iPhone des tijds zal Sony daar echt wel naar gekeken hebben neem ik aan.

Ze maken wel een foutje over de accu: 1500 = 1350 Mah.

[ Voor 5% gewijzigd door Majesty op 15-05-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:05
Snobbieh schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:43:
[...]

Is mij ook opgevallen. Het is inderdaad meestal andersom. Is er eigenlijk geen apart topic voor de U? Of kijk ik daar over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Goed om te zien dat er een 1500 mAh accu in zit! Accuduur klinkt ook wel prima van wat ze schrijven. En als dat balkje slijtvast zou zijn, dan ben ik zowiezo verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:19
Narathan schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:23:
Goed om te zien dat er een 1500 mAh accu in zit! Accuduur klinkt ook wel prima van wat ze schrijven. En als dat balkje slijtvast zou zijn, dan ben ik zowiezo verkocht :)
De review zegt 1500, maar het is juist (helaas) 1350 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Argh, vervelend. Maar dan nog lijkt de accuduur wel acceptabel van wat ze vertellen. Let's hope so!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Ik snap het eerlijk gezegd ook niet zo; het is zelfs minder dan mijn huidige HTC Desire(1400). Maar zoals je overal leest zou de performance (goed) meevallen. Het is natuurlijk zuinigere hardware dan pakweg 2 jaar geleden.

Een 1500-1850 batterij had niet misstaan. Je moet namelijk ook rekening houden met een afname in performance na een lange periode, en natuurlijk ICS en andere toeters en bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97

F97

Fabian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Mmm, ziet er niet zo mooi uit. Het doet zich volgens dat artikel ook alleen voor als je hard knijpt, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majesty schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:02:
Mmm, ziet er niet zo mooi uit. Het doet zich volgens dat artikel ook alleen voor als je hard knijpt, maar goed.
Bij de S kan het signaal alle kanten op maar dat schijnt niet zo te werken bij aluminium. Logisch dus dat het signaal minder wordt als je hem helemaal afdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Mijn HTC Legend had ook last van het "cage of faraday" effect. Maar jammer dat ze nog steeds de antenne onderin plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 06:06
Weet iemand de Release Date al ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Die was al bekend, namelijk 28 mei. Maar volgens mij hebben veel webshops 'm al eerder.

Hier een klein rijtje van webshops, maar er zijn er nog veel meer:
4Launch
Centralpoint
Coolblue/pdashop (zwart)
Coolblue/pdashop (zilver)
GSM.nl
GSMsale
Studentmobiel
T-Online Shop

Of ThePhoneHouse, Typhone.nl, Belcompany.

Overigens vraag ik me af of de "deathgrip" alleen met 3G is of ook met WiFi. Telefoonsignaal wordt niet beïnvloedt, dat vind ik in ieder geval al een pluspunt.

Edit:
Op het xda-developers forum over de "deathgrip":
I've tested this right now with both hands and many positions but nothing happens. So it's not a generic problem... Maybe his device is broken...

Ik denk dat het niet zo'n probleem wordt, die "deathgrip".

[ Voor 10% gewijzigd door Majesty op 15-05-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Majesty schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:23:
Overigens vraag ik me af of de "deathgrip" alleen met 3G is of ook met WiFi. Telefoonsignaal wordt niet beïnvloedt, dat vind ik in ieder geval al een pluspunt.

Edit:
Op het xda-developers forum over de "deathgrip":
I've tested this right now with both hands and many positions but nothing happens. So it's not a generic problem... Maybe his device is broken...

Ik denk dat het niet zo'n probleem wordt, die "deathgrip".
'Death grip' lijkt alleen binnenshuis te gebeuren:

'However. we were unable to repeat the effect when we tested the handset outdoors. This seems to imply that the issue is prevalent only if you're in an area with low signal strength (i.e. indoors). Gripping the handset loosely also seemed to solve the problem for us.(bron: Asia cnet)

Dan vind ik al dat er niet echt meer sprake is van een 'deathgrip'. Misschien een storm in een glas water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:33
Hopen dat ze heb bij Hi ook snel hebben, het wachten duurt nu wel lang!

Voor de mensen die de grootte van de telefoon willen vergelijken met andere telefoons: http://versusio.com/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 22:24
Wat een supervette telefoon. Vind hem mooier dan de xperia s, alu body altijd goed en tenminste functionerende knoppen op de plek waar de icoontjes zitten en niet van die suffige bolletjes erboven.

Nu nog even een goede aanbieding icm een goede provider vinden...
Is hollands nieuwe iets trouwens? Iemand ervaring mee? Zit dacht ik op het vodafone netwerk en dat is toch net even wat beter dan tmobile

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Tweety1 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:04:
[...]

'Death grip' lijkt alleen binnenshuis te gebeuren:

'However. we were unable to repeat the effect when we tested the handset outdoors. This seems to imply that the issue is prevalent only if you're in an area with low signal strength (i.e. indoors). Gripping the handset loosely also seemed to solve the problem for us.(bron: Asia cnet)

Dan vind ik al dat er niet echt meer sprake is van een 'deathgrip'. Misschien een storm in een glas water.
Dat had ik gelezen inderdaad. Maar net als verscheidene mensen zeggen, lijkt het eerder op een probleem bij CNET Asia dan bij de Xperia P zelf:
I've tried to reproduce this on 3 of my Xperia P and I have not been successful in doing so. I tried this at work and in my apartment but I could not got even one bar to drop!

Would be interesting to know their signal strength before and after holding phone.

Flag

en

Had my Xperia P since friday and i cant replicate that no matter how i try and believe me ive tried.
Indoor or outdoor doesnt matter, at most it drops one bar. So the "death grip" is not an issue on Xperia P.

+

Whitemagic works great when im outdoors but hard to tell if it uses less power since i dont bring any other phone with me to compare it against. Batttery life overall is quite good but it it takes almost 2 weeks until a battery reaches its tull capacity. At least thats what ive noticed on other phones.
Tested how much power the phone uses when in idle mode over night and it was 5% over 8h with wifi and gps on, mail sync every 30 min and some other stuff syncing aswell and thats good in my opinion.

Bron: http://www.xperiablog.net...eath-grip-issue/#comments

[ Voor 15% gewijzigd door Majesty op 16-05-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heb 'm vandaag even kort in handen gehad. Het design is zeker zo mooi als ik had verwacht. De eerste Android telefoon die mooier is dan een iPhone. Ben al maanden op deze telefoon aan het wachten. Een groter scherm dan een iPhone, maar kleiner dan de topmodellen van Samsung en HTC. Echt het perfecte formaat voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 01:19

kingfriko

100 % BULLY

Kon je dan soms voelen of het onderste gedeelte ook inderdaad van aluminium was ?

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
kingfriko schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:39:
Kon je dan soms voelen of het onderste gedeelte ook inderdaad van aluminium was ?
Daar heb ik dan net weer niet op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
El Cid schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:53:
Heb 'm vandaag even kort in handen gehad. Het design is zeker zo mooi als ik had verwacht. De eerste Android telefoon die mooier is dan een iPhone. Ben al maanden op deze telefoon aan het wachten. Een groter scherm dan een iPhone, maar kleiner dan de topmodellen van Samsung en HTC. Echt het perfecte formaat voor mij.
En waar heb je hem in je handen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Turralyon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:32:
[...]

En waar heb je hem in je handen gehad?
Sony Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 18:45
Wanneer zou er een hands on review verschijnen? Ik ben er erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Er is al wel een Chinese zeer uitgebreide review:
http://translate.google.c...m%2Farticle%2F26824-1.htm

En voor de rest loopt hier nog een topic:
Got my Xperia P today...

Maar de Nederlandse of Engelse komen over 2 weken denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Majesty op 17-05-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
Een niet zon hele goede kwaliteit review, maar iets is beter dan niets zullen we maar denken

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarezone.com.my/files/img/2012/05/Quadrant.jpg

http://www.hardwarezone.c...affordable-nxt-smartphone

[ Voor 18% gewijzigd door Turralyon op 17-05-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Komt er nog een versie met een 1500 á 1700 mAh accu? Dit is een perfecte telefoon die goed met 1 hand te bedienen is, alleen dan loopt er iemand bij Sony die bedenkt: "Laten we er een, misschien goedkopere (?), 1305 mAh accu instoppen". Zelfs de U is iets hoger (1320mAh).

@hieronder
Volgens de review hierboven is is de accuduur toch niet echt best. Alles mag wel energiezuinig zijn, en daardoor is de capaciteit van de accu nog enigszins acceptabel, maar dat betekent niet de je een lagere capaciteit accu in de P hoeft te stoppen.

[ Voor 32% gewijzigd door Fleximex op 17-05-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
De U en de P hebben dezelfde batterij, die 15mAh is gewoon een afwijking in sommige spec sheets (Sony geeft batterijen een max cap en een typical cap).

Normaal is de capaciteit voldoende. Het scherm in de P is vrij zuinig (op voorwaarde dat je niet op max brightness bezig bent), en de NovaThor is een extreem efficiënte processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ik heb nog geen gebruiker gevonden op het xda forum die van mening is dat de accu niet lang genoeg mee gaat, dus ik denk dat we ons daar geen zorgen om hoeven te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Is de zwarte versie echt zo vlekgevoelig tov de zilveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ligt het niet aan een verkeerde foto die je hebt gezien? Namelijk van de Xperia S in plaats van de Xperia P?
Net als ik beschrijf in deze post:
Majesty in "Sony Xperia P"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Majesty schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:39:
Ligt het niet aan een verkeerde foto die je hebt gezien? Namelijk van de Xperia S in plaats van de Xperia P?
Net als ik beschrijf in deze post:
Majesty in "Sony Xperia P"
Ah, dat zou het kunnen zijn! Heb dat forum idd ook goed bekeken. Maar ben tot de conclusie gekomen dat ik voor een xperia P ga. Nu is de kleur nog even een issue, zilver of zwart.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Ik zou persoonlijk zelf de zilvere variant nemen. Overal zie ik zwarte telefoons om mij heen dus dan verlies je eigenlijk al een beetje het premium gevoel en ik weet niet of ze enkel een zwarte laag verf over het aluminium hebben gespoten of niet - staat zo lullig als je opeens een opvallende streep in je unibody hebt door slijtage oid. :F

En ik hoop dat Coolblue zijn prijs aanpast want anders ben ik de , ahum, "sigaar" aangezien ik nog een flinke cadeaubon bij hun kan gebruiken - maar bijna 100 euro duurder als de rest? Is het ook weer niet waard. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ik neem vast en zeker de zwarte variant, maar dat komt omdat mijn vorige Sony Ericsson zilver was en ik zwart eigenlijk wel chique vind staan bij deze telefoon.
Voor die slijtage ben ik eigenlijk niet zo bang, beschadigen zal 'ie toch wel doen en een hoesje eromheen doen vind ik zonde: weg is het mooie design van je telefoon.

Bij Redcoon staat de verwachte binnenkomst in het magazijn inmiddels al op 3 dagen:
http://www.redcoon.nl/B37...Smartphones-(Simlockvrij)

Ik hoop dat Studentmobiel 'm ook op die dag op voorraad krijgt (er staat week 21), dan kan ik 'm als het een beetje meezit voor het einde van de week al binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Komen er net als bij de sxs standaard 2 smarttags bijgeleverd? Dat is mij tot nu toe nog niet echt duidelijk geworden omdat alle winkels online iets anders aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teiltjemetromme schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:10:
Komen er net als bij de sxs standaard 2 smarttags bijgeleverd? Dat is mij tot nu toe nog niet echt duidelijk geworden omdat alle winkels online iets anders aangeven.
Voor zover ik weet worden er idd 2 smarttags meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
en het is inmiddels 100% zeker dat de balk (of ieder geval de knopjes erin) oplichten bij het aanraken van het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JRKAP schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:22:
en het is inmiddels 100% zeker dat de balk (of ieder geval de knopjes erin) oplichten bij het aanraken van het scherm?
Ja, dat is zeker. In dit filmpje is dat duidelijk te zien. Ook interessant is dat je de onderkant er blijkbaar vanaf kan halen (check 2:07). Lijkt me niet heel positief met betrekking tot de bouwkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Ik heb even een aantal unboxing videos gezien, bij de een word een hdmi-minihdmi kabel geleverd en bij de ander niet. Bij alle filmpjes die ik gezien heb worden geen nfc tags bijgeleverd. Ik zou toch graag beide accessoires willen zien in de retail verpakkingen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Beide gaat niet gebeuren. In Nederland zijn het waarschijnlijk de SmartTags, in België geeft Sony meestal alleen de microHDMI-kabel mee (zonder SmartTags).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 23:45:
[...]

Ja, dat is zeker. In dit filmpje is dat duidelijk te zien. Ook interessant is dat je de onderkant er blijkbaar vanaf kan halen (check 2:07). Lijkt me niet heel positief met betrekking tot de bouwkwaliteit?
Dit is toch ook het geval met de Xperia S ? Is gewoon vervangbaar , maar valt er niet zomaar af .
Verder kan ik niet veel Frans verstaan maar ik vang daar ergens op geloof ik dat hij zegt dat het onderste kapje van plastic is en de rest van de body van aluminium ?
na het zien van het filmpje twijfel ik toch weer of ik een zwarte niet mooier vind ( heb nu namelijk ook al een zilver kleurige Sony ;) )

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

AmbroosV schreef op maandag 21 mei 2012 @ 00:33:
Beide gaat niet gebeuren. In Nederland zijn het waarschijnlijk de SmartTags, in België geeft Sony meestal alleen de microHDMI-kabel mee (zonder SmartTags).
Ik hoop zelf op de micro -HDMI kabel , die Smarttags ga ik toch weinig gebruiken denk ik ...

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 20:22
kingfriko schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:11:
[...]

Dit is toch ook het geval met de Xperia S ? Is gewoon vervangbaar , maar valt er niet zomaar af .
Verder kan ik niet veel Frans verstaan maar ik vang daar ergens op geloof ik dat hij zegt dat het onderste kapje van plastic is en de rest van de body van aluminium ?
na het zien van het filmpje twijfel ik toch weer of ik een zwarte niet mooier vind ( heb nu namelijk ook al een zilver kleurige Sony ;) )
Ik ging er zelf al vanuit dat het onderste kapje van plastic was en als ik zie hoe hij het er vanaf halt en erna weer op klikt denk ik dat het inderdaad van plastic is.

edit: Vraag me wel af of het toestel niet te glad is waant hij heeft diverse keren toch wel problemen het vast te houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 21-05-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

Dat viel me inderdaad ook al op ja , hij glipt zo af en toe wel uit zijn handen , op het filmpje valt hij niet ver maar als hij een paar keer op de straat klettert is het mooie er snel van af ben ik bang :X

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:44
Even bevestigen dat hij zegt dat het onderste deeltje van plastiek is en er gevaarlijk makkelijk af kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Vanavond nog met Studentmobiel gebeld, gezien hun voorraad op "week 21" staat. Ze hebben 'm volgens de mevrouw aan de lijn op donderdag of vrijdag binnen. Bij Redcoon staat "binnen 2 dagen", maar wel wat duurder.

Dus, de kogel is door de kerk, heb 'm zojuist besteld bij Studentmobiel. En nu maar hopen dat ze die datum gaan waar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Majesty schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:51:
Vanavond nog met Studentmobiel gebeld, gezien hun voorraad op "week 21" staat. Ze hebben 'm volgens de mevrouw aan de lijn op donderdag of vrijdag binnen. Bij Redcoon staat "binnen 2 dagen", maar wel wat duurder.

Dus, de kogel is door de kerk, heb 'm zojuist besteld bij Studentmobiel. En nu maar hopen dat ze die datum gaan waar maken.
Klinkt goed. En je bent voor de zwarte gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Inderdaad voor de zwarte gegaan.

Cerntralpoint claimt inmiddels al 357 telefoons op voorraad te hebben!
http://www.centralpoint.n...-8979-num-1236990/?ref=31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Majesty schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:22:
Inderdaad voor de zwarte gegaan.

Cerntralpoint claimt inmiddels al 357 telefoons op voorraad te hebben!
http://www.centralpoint.n...-8979-num-1236990/?ref=31
De zilveren hebben ze ook op voorraad zie ik. 309 stuks *O* Die is alleen net ff wat duurder. Twijfel, twijfel, wat gaan we doen, zwart, rood of zilver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Mantis schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:41:
Even bevestigen dat hij zegt dat het onderste deeltje van plastiek is en er gevaarlijk makkelijk af kan.
Dat is dan weer bijzonder jammer aan dit toestel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 14:20

GS88

π raat

Fleximex schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:44:
Komt er nog een versie met een 1500 á 1700 mAh accu? Dit is een perfecte telefoon die goed met 1 hand te bedienen is, alleen dan loopt er iemand bij Sony die bedenkt: "Laten we er een, misschien goedkopere (?), 1305 mAh accu instoppen". Zelfs de U is iets hoger (1320mAh).

@hieronder
Volgens de review hierboven is is de accuduur toch niet echt best. Alles mag wel energiezuinig zijn, en daardoor is de capaciteit van de accu nog enigszins acceptabel, maar dat betekent niet de je een lagere capaciteit accu in de P hoeft te stoppen.
Je kan er vrijwel zeker van uitgaan dat er een batterij zal komen met 1850mAh of zoiets. Bij zoveel smartphones worden er door derden batterijen ontwikkeld die in de behuizing passen met een grotere capaciteit of (zoals bij de S2) met een grotere capaciteit waarbij de behuizing aangepast dient te worden.
We zien 't nog wel ;)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Tweety1 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:57:
[...]

De zilveren hebben ze ook op voorraad zie ik. 309 stuks *O* Die is alleen net ff wat duurder. Twijfel, twijfel, wat gaan we doen, zwart, rood of zilver :P
7 euro duurder inderdaad, apart, haha.
Ik vind de rode op zich ook wel mooi, naar wat ik heb gezien in de filmpjes. Een kleur die je in ieder geval weinig ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:23

woutur

Klauwtjes uit!

Nu nog een fysieke winkel zodat ik het apparaat een keer vast kan houden :) Ik ben toch wel zeer benieuwd!

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:12
GS88 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:01:
[...]

Je kan er vrijwel zeker van uitgaan dat er een batterij zal komen met 1850mAh of zoiets. Bij zoveel smartphones worden er door derden batterijen ontwikkeld die in de behuizing passen met een grotere capaciteit of (zoals bij de S2) met een grotere capaciteit waarbij de behuizing aangepast dient te worden.
We zien 't nog wel ;)
Alleen is de accu niet vervangbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majesty schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:51:

Dus we kunnen binnenkort een userreview verwachten? ;)
Ik wacht nog even met de aanschaf van een nieuwe telefoon. Ik hoop dat deze P snel in waarde zal dalen, aangezien dat vaak het geval is bij Sony (Ericsson) telefoons. Wanneer zou hij €300,- zijn? Rond oktober misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:53:
[...]

Dus we kunnen binnenkort een userreview verwachten? ;)
Ik wacht nog even met de aanschaf van een nieuwe telefoon. Ik hoop dat deze P snel in waarde zal dalen, aangezien dat vaak het geval is bij Sony (Ericsson) telefoons. Wanneer zou hij €300,- zijn? Rond oktober misschien?
Dat zeker!

En ik heb goed nieuws.. Ik kreeg net een mail van The Phone House dat ze 'm op voorraad hebben. En jawel.. voor €349,- !!
Zie hier: http://www.phonehouse.nl/...riap/bestel/?color=silver

Heb dus meteen m'n order bij Studentmobiel geannuleerd. In eerste instantie wilde ik de telefoon al in een winkel kopen in plaats van een webshop, vanwege de problemen met de Xperia S en dergelijken vind ik het toch altijd wel fijn om een winkelmedewerker te spreken in plaats van continu mail- en telefonisch contact.

Maar in de winkels is hij vaak duurder dan in webshops, vandaar mijn keuze voor Studentmobiel. Maar goed, nu dus zelfs 20 euro goedkoper dan de webshop (heb €368,- betaald bij Studentmobiel).

Ik heb al even rondgebeld, hij is in Breda nog niet op voorraad maar aankomende donderdag wel. Nu maar hopen dat dat ook echt zo is! En dan kunnen jullie binnenkort een review verwachten uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Majesty schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:23:
[...]

Heb dus meteen m'n order bij Studentmobiel geannuleerd. In eerste instantie wilde ik de telefoon al in een winkel kopen in plaats van een webshop, vanwege de problemen met de Xperia S en dergelijken vind ik het toch altijd wel fijn om een winkelmedewerker te spreken in plaats van continu mail- en telefonisch contact.
Heb je toevallig ook kunnen navragen of de prijs van de Xperia P in de winkel ook 349 is? Op hun website staat dat de prijzen in de winkel hoger liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleinolijf
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-07 17:20
Iemand een idee waarom de rode Xperia P blijkbaar moeilijker te krijgen zal zijn ? Dat is althans wat ik begrijp als ik de stocks en de "te verwachten" datums bekijk van de webshops... De meeste hebben hem niet eens opgelijst.

Ook vreemd dat er een klein prijsverschil is tussen de kleuren (zoals hierboven reeds gemeld tussen zwart en zilver). Voor zover ik weet zijn de drie kleuren even goed in aluminium uitgevoerd. Is de lak of coating dan zoveel duurder ? Zoja, vind ik geen slimme zet om dit simpelweg door te rekenen aan de consument.

Ben benieuwd naar de verklaring !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Tweety1 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:51:
[...]

Heb je toevallig ook kunnen navragen of de prijs van de Xperia P in de winkel ook 349 is? Op hun website staat dat de prijzen in de winkel hoger liggen.
Hmm je hebt gelijk, daar had ik niet bij nagedacht. Dan kan het best nog weleens tot de 400 lopen.

Dat moet ik nog even uitzoeken. De website geeft ook alleen een grijze Xperia P aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
In Heerlen konden ze me niks vertellen over wanneer ze hem hadden noch hoeveel die zou moeten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Turralyon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:48:
In Heerlen konden ze me niks vertellen over wanneer ze hem hadden noch hoeveel die zou moeten kosten.
Bedankt, dat bespaard me de moeite daar morgen langs te gaan :D

ben me nog steeds onzeker of ik hem zou gaan halen. Ik denk dat ik dagje wacht en kijk wat de eerste mensen ervan vinden.

Over hoe lang de accu meegaat maak ik me eigenlijk geen echte zorgen omdat zoiets bij een review niet echt goed te testen is met een nieuwe accu aangezien deze na een paar weken beter zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Bij nader inzien ben ik even bij The Phone House in Breda langs gegaan. Ze konden mij hier vertellen dat de telefoon wel gewoon €349,- ging kosten in de winkel. Er lag ook een dummie die ik even vast gehad heb (een zilvere), met de prijs ernaast.

De telefoon was alleen nog niet op voorraad. De ene verkoopster vertelde me (er zijn 2 TPH winkels in Breda) dat hij donderdag of vrijdag zou komen, terwijl de andere 28 mei aan gaf.

Daarnaast hadden ze ook geen zwarte, alleen maar zilveren.. Helaas. Ze zeiden dat de zwarte waarschijnlijk een week later zou komen. Laten we het maar hopen. Ik heb ook al een mail richting TPH gestuurd met dezelfde vraag over de zwarte telefoon aangezien hij ook nog niet in de webshop staat.

Bij de KPN en Hi winkel wisten ze trouwens nog helemaal niets van de Xperia P af.

Edit:
T-Mobile heeft hun prijs ook aangepast zie ik, €358,85 (+ €6,90 verzendkosten) voor alle 3 de kleuren, binnen 3 dagen verzendklaar.
http://www.t-online-shop....el--66000/?categoryId=354

[ Voor 12% gewijzigd door Majesty op 22-05-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Stiekem zou ik liever even wachten op de Xperia SX, maar m'n telefoon moet nu echt vervangen worden dus ik hoop echt dat dit toestel een goede keuze is voor nu. Kan ook een low-budget telefoon kopen (Xperia U) maar kan ook de gok wagen en deze jongen aanschaffen.

Hopelijk daalt Coolblue wel een beetje naar acceptabele prijzen (€449) anders ga ik ook eens bij The Phonehouse aanbellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
Ja ik herken het wel, ik twijfel ook wel een beetje tussen de U en de P. Vooral twijfel ik of die 512MB ram wel genoeg zal zijn voor een fijne ervaring. NFC tags enzo boeien me niet zo. Daarom wilde ik ook eventjes die dingen in mijn hand houden voordat ik ga bestellen bij een webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
De Xperia U is echt bedoeld als een instaptelefoon. Hij zal niet zo fijn werken als de P met ICS, maar nog altijd wel erg goed. De U kost dan ook maar de helft van de P (ongeveer). Dat is niveau Galaxy Ace etc. En dan weet ik wel wat te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
AmbroosV schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:27:
De Xperia U is echt bedoeld als een instaptelefoon. Hij zal niet zo fijn werken als de P met ICS, maar nog altijd wel erg goed. De U kost dan ook maar de helft van de P (ongeveer). Dat is niveau Galaxy Ace etc. En dan weet ik wel wat te kiezen.
Dat is precies ook het idee - nu een redelijk nieuwe instaptelefoon aanschaffen die er én goed uit ziet én toch nog vrij forse specs heeft voor een aantrekkelijke prijs, plus de zekerheid dat er een officiële versie van ICS op komt. Ik hoor goede dingen over Sony op dat gebied.

Als HTC met de Desire C, die op een single core Snapdragon S1 draait van slechts 600 mhz ICS laat werken (en nog behoorlijk soepel ook van wat ik zag), dan maak ik mij niet zorgen om de specs van de Xperia U.

Maar misschien heb je wel gelijk. Grote kans dat ik mezelf in m'n voet schiet met de U vanwege het gebrek aan extra geheugen en opslag... Kan ik beter iets meer betalen voor een dergelijke unibody en bouwkwaliteit/performance :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

Hopelijk komen er wat leuke 1 jarige abbonementen met een gratis toestel , zoals pas ook de Xperia S gratis te krijgen was met een 1-jarig abbo , zal de eerste weken zeker nog niet denk ik ?

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Narathan schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:34:
[...]

Dat is precies ook het idee - nu een redelijk nieuwe instaptelefoon aanschaffen die er én goed uit ziet én toch nog vrij forse specs heeft voor een aantrekkelijke prijs, plus de zekerheid dat er een officiële versie van ICS op komt. Ik hoor goede dingen over Sony op dat gebied.

Als HTC met de Desire C, die op een single core Snapdragon S1 draait van slechts 600 mhz ICS laat werken (en nog behoorlijk soepel ook van wat ik zag), dan maak ik mij niet zorgen om de specs van de Xperia U.

Maar misschien heb je wel gelijk. Grote kans dat ik mezelf in m'n voet schiet met de U vanwege het gebrek aan extra geheugen en opslag... Kan ik beter iets meer betalen voor een dergelijke unibody en bouwkwaliteit/performance :Y
Je hebt ook nog de Xperia Sola als alternatief. Deze heeft ook geen slechte specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
Ziet er dan weer wel wat minder kek uit
Pagina: 1 ... 3 ... 35 Laatste