woutur schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:52:
De tussenstand:
• Melding update naar een versie die ik al gebruik gaat niet weg (flashtool voor update gebruikt plus bootloader unlocked) | Nog geen fix
[/quote]
Heb zelf de central europe 4.0.4 geflashed en heb deze melding niet (bootloader = locked)
De tussenstand:
• Melding update naar een versie die ik al gebruik gaat niet weg (flashtool voor update gebruikt plus bootloader unlocked) | Nog geen fix
[/quote]
Heb zelf de central europe 4.0.4 geflashed en heb deze melding niet (bootloader = locked)
Kan prima GPS togglen met standaard widget (alleen een agree popup ter bevestiging weg klikken)• GPS kan ik niet in één maal togglen. Daar moet ik eerst voor door een menu. Zou ik met het rooten van mijn P dit kunnen omzeilen? | GPS gewoon aan laten
Vind dit juist wel handig, dat deze blijft staan op mijn huidige. 1x op home klikken en je hebt de middelste weer.• Optie dat als mijn telefoon in standby gaat, het middelste homescreen gezet wordt. Aanzetten: altijd middelste homescreen. | Nog geen fix, misschien met een andere launcher
Ik merk gen lag in de wallpaper.• Fix voor de lag in de Xperia live wallpaper. | Nog geen fix