• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
wouterk123 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 10:30:
Ik kreeg gister de melding van de 'update center' app dat 6.1.B.0.550 klaar stond om te downloaden.
(dus zonder tusenkomst van pcc of sony update center)

Het daadwerkelijke installeren heb ik nog niet gedaan omdat ik las dat mensen met ICS last hadden van lags in de UI. Nu daar een oplossing voor lijkt te zijn ga ik deze update toch maar installeren :D

Het gaat om een vodafone branded toestel gekocht bij de belcompany trouwens.
Oh, dan zal ik die update nog wel gaan krijgen. Maar wel vreemd dat jij hem met een Vodafone-branded toestel eerder krijgt dan ik met mijn unbranded Xperia P.

• mu-sick
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-07-2024
Ik heb een back-up (op de telefoon zelf) gemaakt met de back-up&herstel functie. Als ik nu met Sony update service opnieuw ICS installeer, ben ik dan deze back-up ook kwijt (en daarmee mijn gegegvens/apps/etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
El Cid schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:56:
[...]

Oh, dan zal ik die update nog wel gaan krijgen. Maar wel vreemd dat jij hem met een Vodafone-branded toestel eerder krijgt dan ik met mijn unbranded Xperia P.
De .550 update is alleen voor Vodafone toestellen, .544 is de algemene ICS update.
Als het je te lang duurt zou ik 'm gewoon zelf flashen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:25
Ik zit heel erg te twijfelen tussen een Google Nexus en de Xperia P. Voornaamste redenen dat ik voor de Xperia P wil gaan is dat hij kleiner is en ook gewoon mooier :)

Maar het enige dat me tegenhoudt is het gebrek aan Jelly Bean. Nu heb ik wel veel gezocht, maar niet echt iets definitiefs kunnen vinden. Weten mensen hier toevallig wat meer over een eventuele update naar Jelly Bean? Ik heb gezien dat CM10 wel naar de Xperia S komt, maar nog niks gelezen over de Xperia P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
kepler schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:21:
Ik zit heel erg te twijfelen tussen een Google Nexus en de Xperia P. Voornaamste redenen dat ik voor de Xperia P wil gaan is dat hij kleiner is en ook gewoon mooier :)

Maar het enige dat me tegenhoudt is het gebrek aan Jelly Bean. Nu heb ik wel veel gezocht, maar niet echt iets definitiefs kunnen vinden. Weten mensen hier toevallig wat meer over een eventuele update naar Jelly Bean? Ik heb gezien dat CM10 wel naar de Xperia S komt, maar nog niks gelezen over de Xperia P :D
Als Sony alle devices van vorig jaar een update hebben gegeven naar ICS kun je vast wel een JB update verwachten voor de devices van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Creqaw schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:53:
[...]

Als Sony alle devices van vorig jaar een update hebben gegeven naar ICS kun je vast wel een JB update verwachten voor de devices van dit jaar.
Ja, ik denk dat ik de gok maar ga nemen :P Ik kwam er net ook achter dat de Xperia P een FM-radio heeft, terwijl de Nexus die moet missen.

Van de week maar bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-10 14:44

woutur

Klauwtjes uit!

kepler schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:16:
[...]

Ja, ik denk dat ik de gok maar ga nemen :P Ik kwam er net ook achter dat de Xperia P een FM-radio heeft, terwijl de Nexus die moet missen.

Van de week maar bestellen :)
Het toestel was van de week nog voor 300€ te scoren. Wat volgens mij een hele goede prijs is. Ik ervaar geen 'gebrek' aan Jellybean. Sterker nog, ik twijfel nog altijd of Gingerbread niet beter was dan Icecream Sandwich. En die laatste vind ik ook al erg goed. Jellybean brengt nu niet echt wereldschokkende zaken.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik ben anders wel benieuwd naar Google Now :9

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:22
Is er een widget voor de muziekspeler bij de Xperia P? Kan hem niet (meer) vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:19
acidd91 schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:16:
Is er een widget voor de muziekspeler bij de Xperia P? Kan hem niet (meer) vinden..
Jazeker, deze heet "WALKMAN".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
Michel5128 schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:24:
[...]

Jazeker, deze heet "WALKMAN".
Ja, zo heet de muziekspeler inderdaad. Ik vroeg me alleen af of deze middels een widget op het homescreen geplaatst kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
acidd91 schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:18:
[...]

Ja, zo heet de muziekspeler inderdaad. Ik vroeg me alleen af of deze middels een widget op het homescreen geplaatst kan worden
Dat zeg ik, de widget heet namelijk ook zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:59
Valt me op dat het batterijverbruik van "Android-besturingssysteem" nog steeds heel hoog is na de 4.0 update.

Zit nu al op 50% resterend, vanaf 8:00 van de lader. Alleen een paar keer whatsapp en xms gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/6096/screenshot2012092414255.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:20

nWn

In Geocentric Orbit

Crim schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:35:
Valt me op dat het batterijverbruik van "Android-besturingssysteem" nog steeds heel hoog is na de 4.0 update.

Zit nu al op 50% resterend, vanaf 8:00 van de lader. Alleen een paar keer whatsapp en xms gebruikt.

....
Dat hoort niet, bij mij is het scherm vaak rond de 50% en het besturingssysteem verbruikt gemiddeld 20%. Vaak gaat ie bij mij na een dag van 14-16 uur aan de oplader met 40-50% resterend en ongeveer 3 uur schermtijd. Misschien kan je met BetterBatteryStats kijken of er iets is wat veel wakelocks veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:30

SambalBij

We're all MAD here

Ik had lange tijd hetzelfde; oorzaak is me nooit echt duidelijk geworden. Was wel zichtbaar dat het toestel bijna nooit in deep sleep ging.
Gisterenavond de boel leeggegooid, de 544 firmware opnieuw geflashed, rooted kernel geflashed, en alleen de apps die ik echt gebruik weer gerestored (via Titanium Backup)
Het lijkt nu een stuk beter te zijn. Voorheen zat ik op dit tijdstip al rond of onder de 50%; maar zit nu op nog 84% :)
Zou ik het zomaar gaan halen dat ie nog niet loopt te zeuren om de lader tegen de tijd dat ik mijn bed in ga?

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:00

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik laad altijd snachts op en soms red ik het zelfs om de volgende morgen pas op te laden ipv de aankomende nacht. Maar ik heb het ook weleens geprobeerd om h'm snachts aan te laten en toen was'ie sochtends uitgevallen :(

Wel gek van dat android OS, ik heb het heel soms eens gehad dat deze hoog stond maar over het algemeen niet. Display staat vrijwel altijd aan. Ik heb WiFi continu aan (soms verbonden soms niet) dataverkeer aan en auto-sync met 2 active exchange accounts en 1 IMAP mailaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 20:11
Goed nieuws voor onze Brodit fans!

De passieve houder is zojuist beschikbaar gekomen bij de fabrikant :

Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/imageScale?name=http://localhost/static/news/images/en/120921-1.jpg&width=450&height=450

http://www.brodit.com/newsDetails.html?id=120921-1

Zal niet lang duren voordat de actieve houder er ook is :)

Dit is toch wel een grote gemis in mijn auto sinds de overstap van mijn HTC Desire met Actieve houder *;

[ Voor 17% gewijzigd door Kappade op 24-09-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Ik vind trouwens ook wel dat Google het accugebruik iets specifieker mag maken in toekomstige android releases. 'Android besturingssysteem' is te algemeen als het zon grote verbruiker is; ik ben niet echt thuis in het programmeren maar het moet toch mogelijk zijn om te kunnen aantonen welke gedeeltes van het OS het meeste gebruiken.

Overigens had de voorgestelde profile app paar paginas terug niet geholpen om notificaties en ringtones verschillende volumes te geven. Ik had volume van notificaties zacht gezet, en beltoon luid. Even mijzelf gebeld en beltoon was ook zacht.
Hetzelfde zie ik helaas ook met mijn eigen profielen app 'Handy Profiles' gebeuren. Ook even contact gehad met de maker; en die geeft aan dat als het OS nog maar 1 setting kent, er 1 van zijn 2 settings in de app onbruikbaar wordt.
Als ik het goed lees/begrijp is het een ICS 'feature', en kan je straks met JellyBean weer wel aparte volumes instellen voor ringtones en notificaties.

Tot die tijd dus geen of harde notificaties |:(

Google 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door Kappade op 24-09-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 09:06
JRKAP schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:27:
Ik vind trouwens ook wel dat Google het accugebruik iets specifieker mag maken in toekomstige android releases. 'Android besturingssysteem' is te algemeen als het zon grote verbruiker is; ik ben niet echt thuis in het programmeren maar het moet toch mogelijk zijn om te kunnen aantonen welke gedeeltes van het OS het meeste gebruiken.

Google 8)7
Daar is een app voor die dat specificeert. Is hier ook al genoemd, maar weet de naam even niet meer.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Als er een taak is die vanuit het OS geregeld moet zijn vind ik wel het gebruik van energie. Ik heb ook wel eens een app gebruikt die het zou uitlezen; maar daar moet je eerst voor gestudeerd hebben volgens mij. Gewoon de layout zoals de screen hierboven, alleen dan bijv een gedetailleerde weergave als je een onderdeel selecteert.(meer dan nu al kan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
JRKAP schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:16:
Ik heb ook wel eens een app gebruikt die het zou uitlezen; maar daar moet je eerst voor gestudeerd hebben volgens mij.
Inderdaad, betterbatterystats. Ik snap er niks van, volgens mij heeft deze app ook eigenlijk root nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Alex) schreef op maandag 24 september 2012 @ 01:01:
Ik ben anders wel benieuwd naar Google Now :9
Ja, daarom wil ik heel graag Jellybean :D Ik heb Google Now op mn Nexus 7 en werkt echt prima!

Was vorige week in Zwitserand en Google Now liet het volgende automatisch zien: Weer in de stad, huidige wisselkoers, vertaal-optie Duits-Nederlands, de reistijd naar mn hotel! (hotel had ik vantevoren opgezocht via google) en interessante locaties in de buurt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grobsul
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-08 13:11
sinds kort ben ik een trots bezitter van de xperia p!

Het is me helaas nog steeds niet gelukt om verbinding te maken met mijn wifi netwerk thuis. Elke keer als de telefoon zegt dat die verbonden is komen er wel pijlen te staan op de telefoon van ingaande en uitgaande data, maar als ik probeer om een whatsapp of site te bezoeken gebeurt er niks ook loopt de router meteen vast wanneer ik verbonden ben.

Ligt dit aan mijn telefoon of aan de router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-10 23:10
Grobsul schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:22:
sinds kort ben ik een trots bezitter van de xperia p!

Het is me helaas nog steeds niet gelukt om verbinding te maken met mijn wifi netwerk thuis. Elke keer als de telefoon zegt dat die verbonden is komen er wel pijlen te staan op de telefoon van ingaande en uitgaande data, maar als ik probeer om een whatsapp of site te bezoeken gebeurt er niks ook loopt de router meteen vast wanneer ik verbonden ben.

Ligt dit aan mijn telefoon of aan de router?
Wanneer een router vastloopt gewoon door de connectie van een telefoon ligt het zeker en vast aan de router. Dat zou namelijk écht nooit mogen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
Heb de P nu een maand in mijn bezit, en ik ben er helemaal weg van! Via PC companion ICS al een paar weken geleden kunnen downloaden. Denk dat ik een Britse telefoon heb want in eerste instantie had ik er ook een Engelse adapter bij. Niet echt handig dus die heb ik gratis om kunnen ruilen.

Voordelen:
De accu gaat voor mij erg lang mee! Namelijk twee volle dagen met regelmatig facebooken, whatsapp, sms en een beetje navigatie. Uiteindelijk ruim 4,5 uur schermtijd gehad. Omdat ik ICS er meteen op gezet had weet ik niet of het een verbetering is met Gingerbread maar ik ben er zeer tevreden mee. Al die tijd 3g aangehad en Wi-Fi uit. Ik merk wel dat de signaalsterkste er erg toe doet. Deze statistieken heb ik op een plek (thuis) waar ik vol signaal en HSDPA heb. Ben ik ergens met minder goed bereik dan stijgt het verbruikt aanzienlijk.

Nadelen:
Geluid van de oorspeaker kan niet heel hard, maar is voldoende. Het geluid van de handsfree speaker vind ik een beetje tegenvallen. Hiervoor had ik een Nokia 5800XM en die kon toch een stuk harder en zuiverder. Wellicht heeft dit te maken met de dikte van het toestel.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2wqfuap.jpg Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/k4cvuw.jpg

Ik heb het lockscreen beveiligd met een patroon. Nu werkt de quick launch camera knop niet meer. Hebben jullie dit ook of ligt dit aan ICS? Of werkt het überhaupt niet vanuit een gelocked scherm?

[ Voor 7% gewijzigd door Michel5128 op 24-09-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
Michel5128 schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:15:
[...]

Dat zeg ik, de widget heet namelijk ook zo...
Hoort die widget er standaard op te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
acidd91 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:23:
[...]

Hoort die widget er standaard op te staan?
Bij mij wel.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Michel5128 schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:38:
....

Ik heb het lockscreen beveiligd met een patroon. Nu werkt de quick launch camera knop niet meer. Hebben jullie dit ook of ligt dit aan ICS? Of werkt het überhaupt niet vanuit een gelocked scherm?
Ik heb het ook even getest, maar met een patroon ingesteld, kan ik gewoon nog de cameraknop ingedrukt houden om zo de camera te starten en een foto te maken. Als ik dan de terugknop selecteer kom ik terug op het lockscreen met het patroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
JRKAP schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:32:
[...]

Ik heb het ook even getest, maar met een patroon ingesteld, kan ik gewoon nog de cameraknop ingedrukt houden om zo de camera te starten en een foto te maken. Als ik dan de terugknop selecteer kom ik terug op het lockscreen met het patroon.
Draai je Gingerbread of Ice Cream Sandwich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Michel5128 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:13:
[...]

Draai je Gingerbread of Ice Cream Sandwich?
Werkt bij mij hetzelfde; ICS draai ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Laatst online: 30-04-2024
is er eigenlijk al een Belg met ICS op z'n Xperia P? Welke weliswaar via officiële weg er op geraakt is...? Uitrol verloopt precies wel erg inconsequent... ppffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
@Michel5128: Ik draai ICS

[ Voor 35% gewijzigd door Kappade op 25-09-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
renio schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:44:
is er eigenlijk al een Belg met ICS op z'n Xperia P? Welke weliswaar via officiële weg er op geraakt is...? Uitrol verloopt precies wel erg inconsequent... ppffff
België is altijd traag met dat soort dingen om één of andere vreemde reden. Ik zou echt gewoon zelf een .ftf flashen, dat is vrijwel helemaal zonder risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
JRKAP schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:32:
[...]

Hmm heb een reset gedaan met behoud van instellingen en nu werkt het wel... Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ging hij na de update naar ICS ook niet meer direct naar het foto scherm bij het ingedrukt houden van de knop. Ik dacht ook dat het aan het patroon lag, maar toen ik in de camera app de instellingen opnieuw deed, ging het daarna wel. Misschien dat die met de update die functie had uitgeschakeld, terwijl hij in de camera app nog wel aanstond? Geen idee, maar hij doet het weer in elk geval. Ik heb hem nu zo ingesteld dat hij naar het foto scherm gaat ipv direct een foto te nemen, ik kreeg wel hele aparte foto's omdat ik niet goed richtte met de phone tijdens het direct foto's schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 11:13

Millennium

Bug free !!!

Zou iemand met een unbranded NL toestel even zijn SI - custumization willen posten?

Dial *#*#7378423#*#* -> Service info -> Software Info?

Bij voorbaat dank

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:50:
Bij mij ging hij na de update naar ICS ook niet meer direct naar het foto scherm bij het ingedrukt houden van de knop. Ik dacht ook dat het aan het patroon lag, maar toen ik in de camera app de instellingen opnieuw deed, ging het daarna wel. Misschien dat die met de update die functie had uitgeschakeld, terwijl hij in de camera app nog wel aanstond? Geen idee, maar hij doet het weer in elk geval. Ik heb hem nu zo ingesteld dat hij naar het foto scherm gaat ipv direct een foto te nemen, ik kreeg wel hele aparte foto's omdat ik niet goed richtte met de phone tijdens het direct foto's schieten ;)
Volgens mij heeft inmiddels iedereen (die de functie kent) dit ook gedaan; ik snap de logica niet zo om 'blind' een foto te maken..dat kan niet vaak goed gaan. Ook is het wel nadelig dat hij vanuit deze modus altijd op 'auto' modus staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:24

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Millennium schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:22:
Zou iemand met een unbranded NL toestel even zijn SI - custumization willen posten?
1261-9016_R4E

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

Dank. Kennelijk geen ICS update voor NL unbranded.

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:24

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Nee kennelijk nog niet, en ondertussen is firmware versie 6.1.1.B.1.10 gecertificeerd. Ik neem aan dat daarin wat bugs gefixt zijn die in de eerdere ICS versies zaten.

[ Voor 22% gewijzigd door Pathfinder op 25-09-2012 23:14 ]

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• Crim
Ik heb ondertussen betterbatterystats een beetje uitgevogeld, de app is eigenlijk pas bruikbaar na de eerste keer opladen. Nu een heel stel apps en games eraf gegooid en de meeste sync checks op 1 uur gezet en nog wat instellingen aangepast.

Vannacht heb ik het toestel expres niet aan de lader gelegd om het effect te bekijken en de batterydrain is al een heel stuk minder geworden.

Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/1825/20120926084445.png

• renio
bon.. heb er uiteindelijk hier in Belgie ook ICS op geflashed via de flashtool... ging perfect.

Wat met meteen aan ICS tegenvalt is dat veel interface knoppen naar het bovenste deel van het scherm verplaatst zijn... echt niet ergonomisch gekozen zo... veel handiger is beneden aan het scherm want dan daar zit je duim toch meestal bij het vast houden van je gsm... zulke basis ergonomische aspecten zouden toch de evidentie zelf moeten zijn...

• AmbroosV
renio schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:13:
bon.. heb er uiteindelijk hier in Belgie ook ICS op geflashed via de flashtool... ging perfect.

Wat met meteen aan ICS tegenvalt is dat veel interface knoppen naar het bovenste deel van het scherm verplaatst zijn... echt niet ergonomisch gekozen zo... veel handiger is beneden aan het scherm want dan daar zit je duim toch meestal bij het vast houden van je gsm... zulke basis ergonomische aspecten zouden toch de evidentie zelf moeten zijn...
Dat was geen keuze van Sony maar van Google. Ik heb erover zitten praten met de Interaction Director op IFA en hij zei dat ze het ook een moeilijk punt vonden, maar ze vonden consistentie belangrijker. De action bars en tabs bovenaan is een van de style guidelines in ICS.

Voor meer info over de Android Design guidelines: http://developer.android.com/design - erg interessante site!

• Kappade
Mooie site! Leuk om te lezen inderdaad!

• AmbroosV
Inderdaad. Ziet er vooral erg goed uit in IE9+ of Safari. Normaal ben ik geen fan van de font rendering van IE/Safari maar voor die site ziet het er echt heerlijk uit :P

• renio
ondanks de upgrade naar ICS maakt mijn camera shutter nog steeds geen geluid... ondanks dat die wel aanstaat in de camera app... nog iemand met dezelfde ervaring? Volume settings allerhande maken geen verschil...

• noerie88
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08-2021
Klopt het dat de ICS update nog niet beschikbaar is voor unbranded toestellen? Ik heb hem nog steeds niet binnen helaas :( (via PC Companion ook niet).

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:03
update via flashtool, lekker makkelijk en snel te doen.

• nyand
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:23
noerie88 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:19:
Klopt het dat de ICS update nog niet beschikbaar is voor unbranded toestellen? Ik heb hem nog steeds niet binnen helaas :( (via PC Companion ook niet).
Volgens sony mobile binnen nu en twee weken

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:38
Krijg deze dalijk binnen. Meteen flashen naar ICS, is die ook meteen unbranded. :)

Ben benieuwd, heb hem vanmiddag al gezien in de winkel toen ik mijn sim ging omwisselen voor een microsim.

• Kappade
renio schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:36:
ondanks de upgrade naar ICS maakt mijn camera shutter nog steeds geen geluid... ondanks dat die wel aanstaat in de camera app... nog iemand met dezelfde ervaring? Volume settings allerhande maken geen verschil...
Shuttergeluid werkt hier gewoon. Voorheen met GB, en nu met ICS ook (weer).

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

Na een maandje in de broekzak hem ik het voor elkaar, het plastic kapje aan de ondekant, maakt knakkende geluidjes als je er op drukt. (plastic buigen onder druk) meer mensen hier last van? valt dit onder garantie?

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Heb dit toestel sinds vanmiddag en bevalt goed, heb er meteen ICS opgezet. Je krijgt echter een paar waardeloze apps meegeleverd die je er niet zomaar af kan halen.

Met root-access kan dit wel als het goed is, wat is de makkelijkste manier om dat te doen?

Ontvang ik de updates dan nog wel normaal, of ziet Sony dat je geroot hebt en weigeren ze dan je updates?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Pazienza schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 01:40:
Heb dit toestel sinds vanmiddag en bevalt goed, heb er meteen ICS opgezet. Je krijgt echter een paar waardeloze apps meegeleverd die je er niet zomaar af kan halen.

Met root-access kan dit wel als het goed is, wat is de makkelijkste manier om dat te doen?

Ontvang ik de updates dan nog wel normaal, of ziet Sony dat je geroot hebt en weigeren ze dan je updates?

Thanks!
Na een root moet je manueel updaten met Flashtool. Root is ongedaan te maken (en dan krijg je na een omweg wel terug gewone updates), maar het blijft altijd zichtbaar dat het toestel ooit is geroot.

Probeer het eerst minstens twee weken zonder root. Kans is groot dat die extra apps die er gewoon 'zijn' je niet meer storen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Bedankt voor je reactie, dan doe ik het inderdaad maar niet. Verder bevalt die wel goed. :)

Hebben jullie nog tips om batterij te besparen? Heb nu wel veel mn scherm aan omdat ik van alles aan het uitvogelen en aanpassen ben, maar hij gaat best snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

AmbroosV schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 02:03:
[...]

Na een root moet je manueel updaten met Flashtool. Root is ongedaan te maken (en dan krijg je na een omweg wel terug gewone updates), maar het blijft altijd zichtbaar dat het toestel ooit is geroot.

Probeer het eerst minstens twee weken zonder root. Kans is groot dat die extra apps die er gewoon 'zijn' je niet meer storen :P
Ik sluit me hierbij aan. Ik heb mijn bootloader geunlocked en daarna eigenlijk niets bijzonders met het toestel gedaan. Nu heb ik minder aanspraak op garantie. Achteraf zeg ik: zonde.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutur schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:28:
[...]

Ik sluit me hierbij aan. Ik heb mijn bootloader geunlocked en daarna eigenlijk niets bijzonders met het toestel gedaan. Nu heb ik minder aanspraak op garantie. Achteraf zeg ik: zonde.
Root is toch perfect mogelijk met locked bootloader:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460

Deze methode werkt feilloos en updates komen gewoon automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Millennium schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:48:
Na een maandje in de broekzak hem ik het voor elkaar, het plastic kapje aan de ondekant, maakt knakkende geluidjes als je er op drukt. (plastic buigen onder druk) meer mensen hier last van? valt dit onder garantie?
Valt waarschijnlijk niet onder de garantie, maar hier heb je een goede oplossing.

http://www.gsmpunt.nl/acc...bottom-cover--zilver.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:14:
[...]

Valt waarschijnlijk niet onder de garantie, maar hier heb je een goede oplossing.

http://www.gsmpunt.nl/acc...bottom-cover--zilver.html
Dit is dus niet verlijmd? Plastic kapje is los, verklaart het klikkende geluid.....

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Ik gebruik nu trouwens dit hoesje; https://www.incipio.com/s...soft-shell-case-3202.html

Kwalitatief dik in orde, mooi materiaal en ziet er goed uit. Is misschien ook een optie als dat onderkantje loszit... Dan kan die in principe niet meer bewegen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
Mooi hoesje, lijkt een beetje op de Nillkin Super die ik zelf heb. http://www.nillkin.com/en...=1&scid=13&id=2340&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Die is ook mooi, lijkt inderdaad op elkaar. Wat kostte die?

Die van mij was 20 piek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
Rond de 12 Euro op ebay.co.uk. Kwaliteit is enorm goed en past ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Nice, ik zie ze op eBay voor een eurootje of 6-7. Misschien nog eentje in een andere kleur erbij bestellen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Pas op met merkloze covers op eBay. Heb voor mijn neefje een cover voor de Xperia U gekocht van een verkoper met 99,9% rating en al 10+ exemplaren van die cover verkocht - past van geen kanten. De cover is net te klein waardoor hij uit zichzelf losschiet.

Ik kan de Krusell ColorCovers ten zeerste aanbevelen, zijn top van kwaliteit (en de officiële accesoirepartner van Sony)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
@Ambroos: Is geen merkloze, is die Nillkin Super waar Crim het over had. :)

Maar ja heb nu al een goede cover dus eentje extra is eigenlijk onzin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Iemand anders die een melding krijgt dat er een update 6.1.B.0.544 is terwijl je al op die versie zit (via flashtool) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
woutur schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:33:
Iemand anders die een melding krijgt dat er een update 6.1.B.0.544 is terwijl je al op die versie zit (via flashtool) ?
Ja heb ik ook net gekregen. Updaten of negeren?

Heb ook een Nillkin case en past perfect. Ligt ook goed in de hand. Heb er 12eur incl verzend voor betaald.

• noerie88
  • Laatst online: 26-08-2021
nyand schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:54:
[...]

Volgens sony mobile binnen nu en twee weken
Thanks!
Millennium schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:01:
[...]

Dit is dus niet verlijmd? Plastic kapje is los, verklaart het klikkende geluid.....
Kapje zit inderdaad los. Het heeft niet veel zin om een nieuw kapje te kopen. Wat ik heb gedaan is het kapje er vanaf gestrokken en aan beide kanten een (super)klein stukje papier tussen gelegd. Gratis en geen gekraak meer.

• Pazienza
Zo ik ben echt blij dat ik er een hoesje om heen heb. Heb deze telefoon sinds donderdag en vannacht sloeg een vriend per ongeluk de telefoon uit mijn hand na het stappen. Die viel dus op het asfalt, maar door dat mooie hoesje was er niks aan de hand. :)

Je ziet alleen een kleine beschadiging op t hoesje, maar die is niet echt noemenswaardig.

Gelukkig maar haha.

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

noerie88 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:12:

Kapje zit inderdaad los. Het heeft niet veel zin om een nieuw kapje te kopen. Wat ik heb gedaan is het kapje er vanaf gestrokken en aan beide kanten een (super)klein stukje papier tussen gelegd. Gratis en geen gekraak meer.
bedankt voor de tip, kapje erafhalen is goewoon hard trekken? duim en wijsvinger op de zijkant ?

uitgevonden, stukje papier op bodem kapje werkt ook :)

[ Voor 6% gewijzigd door Millennium op 29-09-2012 20:44 ]

Rampen bak 2004

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Even off topic. Koop je zo'n "mooie" nieuwe I-phone is ie expres niet krasbestendig.........en ben je ook nog eens 700 euro lichter..........

• Pazienza
Boneka schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:06:
Even off topic. Koop je zo'n "mooie" nieuwe I-phone is ie expres niet krasbestendig.........en ben je ook nog eens 700 euro lichter..........
Hoe bedoel je niet krasbestendig?

Ik ben trouwens echt blij met deze telefoon, zou geen Iphone willen. :)

• Boneka
De nieuwe I-phone is krasbestendig en I-Phone zegt dat dit zo hoort...............(Daar betaal je dan 700 euro voor)

Nee dan veel liever een Sony P!

• Pazienza
Boneka schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:18:
De nieuwe I-phone is krasbestendig en I-Phone zegt dat dit zo hoort...............(Daar betaal je dan 700 euro voor)

Nee dan veel liever een Sony P!
Je bedoelt 'niet krasbestendig'. :P

Tja, wat is krasbestendig, in principe kan alles krassen..

Persoonlijk vind ik het design van de Xperia P mooier dan van een iPhone. (kan er ook aan liggen dat dat design amper veranderd is en dus niet meer het 'wow-effect' heeft.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Sony heeft altijd designs met geweldig veel identiteit. Je kan een Xperia bijna altijd van veraf identificeren.

Net daardoor ook heb je veel meer mensen die hem of écht mooi of écht niets vinden, terwijl over de iPhone of een random Samsung iedereen meer "meh, it's okay/nice" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik bedoelde niet krasbestendig ja. Foutje van mij, maar het klopt Sony heeft meestal gelikte toestellen. De xperia lijn zijn fraaie modellen. En deze P is dat zeker. Lekker strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor:

Hoe zit het bij jullie met de krasbestendigheid van het aluminium? Ik heb de zilveren versie en niet altijd een hoesje eromheen, maar in vergelijking met andere aluminium producten blijft deze vrijwel krasvrij. Zit er een speciale coating omheen of iets dergelijks? (ik heb hem trouwens niet met sleutels ofzo los in de zak, maar toch)

Via portable gear zag ik dat die nieuwe iphone erg snel zou krassen en die heeft ook een aluminium achterkant. Ik was dus gewoon benieuwd waar het verschil hem in zou zitten, omdat ik qua bewerkingstechnieken van aluminium niet verder kom dan een wikipedia artikel opzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:46:
Even een vraagje tussendoor:

Hoe zit het bij jullie met de krasbestendigheid van het aluminium? Ik heb de zilveren versie en niet altijd een hoesje eromheen, maar in vergelijking met andere aluminium producten blijft deze vrijwel krasvrij. Zit er een speciale coating omheen of iets dergelijks? (ik heb hem trouwens niet met sleutels ofzo los in de zak, maar toch)

Via portable gear zag ik dat die nieuwe iphone erg snel zou krassen en die heeft ook een aluminium achterkant. Ik was dus gewoon benieuwd waar het verschil hem in zou zitten, omdat ik qua bewerkingstechnieken van aluminium niet verder kom dan een wikipedia artikel opzoeken :P
Volgens mij zit er wel verschil in ja. Misschien zit er bij die iPhone een of andere coating op die er af beschadigd en dat je dat dan ziet.

Volgens mij blijft de zwarte Xperia zwart als hij beschadigd, volgens mij zit de bewerking van het aluminium dus door de aluminium heen gemengd, als een soort legering. In plaats van een soort laagje erop.

Weet het niet Zeker maar zou een verklaring kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
woutur schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:33:
Zelfde hier en het is schijnbaar een 0.6MB update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Die heb ik ook gehad, en laten installeren. Ik merk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Alex) schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:35:
Misschien was het een kleine update van EU versie naar NL ofzo, nog niet geprobeerd dus kan niet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik krijg pas net de melding dat de 6.0.B.3.184 update beschikbaar is.... De eerste melding van deze update kwam (in dit topic) op 1 augustus. Lekker dit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Alex) schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:35:
Ik kan het niet laten installeren, ik krijg de melding dat dit mislukt. Hebben jullie een unlockte bootloader? Ik wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeuwsmeisjeman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 19:41
Even een vraagje over de zilveren versie van de xperia P. Toen ik de xperia P in de Saturn hier in België ging bekijken kon ik mij niet van de indruk ontdoen dat het aluminium meer als plastic aanvoelde. Bestaan er misschien verschillende versies van de zilveren versie, zoals ik gelezen heb bij de xperia T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
woutur schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:06:
[...]

Ik kan het niet laten installeren, ik krijg de melding dat dit mislukt. Hebben jullie een unlockte bootloader? Ik wel namelijk.
Ik heb mijn toestel niet geroot en ook de bootloader is niet geünlocked.
zeeuwsmeisjeman schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:15:
Even een vraagje over de zilveren versie van de xperia P. Toen ik de xperia P in de Saturn hier in België ging bekijken kon ik mij niet van de indruk ontdoen dat het aluminium meer als plastic aanvoelde. Bestaan er misschien verschillende versies van de zilveren versie, zoals ik gelezen heb bij de xperia T?
Er zit een soort coating op waardoor het niet als echt aluminium aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Welke launcher gebruiken jullie?

Ik gebruik zelf de standaardlauncher, vind de widgets daar goed en het ziet er oke uit. Vind het alleen jammer dat je niet zoveel aan kunt passen..

Op wat voor instelling hebben jullie je schermhelderheid staan? Ik heb dat die automatisch z'n helderheid aanpast aan de hoeveelheid licht in de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Na een tijdje gebruik heb ik de volgende kleine ergernissen:
  • Melding update naar een versie die ik al gebruik gaat niet weg (flashtool voor update gebruikt plus bootloader unlocked)
  • GPS kan ik niet in één maal togglen. Daar moet ik eerst voor door een menu. Zou ik met het rooten van mijn P dit kunnen omzeilen?
  • Smart Connect: ik kan hier GPS niet aan of uit zetten. Het enige wat ik hier heel graag zou willen zien is dat wanneer mijn telefoon met de BT van mijn auto connect, dat GPS aangaat en Flitsmeister aangaat. Volgens mij moet ik iets anders dan Smart Connect gaan gebruiken aangezien dit nooit ondersteund gaat worden.
  • Optie dat als mijn telefoon uitgaat, het middelste homescreen gezet wordt. Aanzetten: altijd middelste homescreen.
  • Data uitzetten is ook een melding krijgen (dat kan opgelost worden met een MOD op xda).
Als mensen aanvullingen of oplossingen heeft: laat maar weten. Ben benieuwd wat andere mensen als irritant ervaren aan de Xperia P en of deze irritatie weggenomen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
Pazienza schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:10:

Ik gebruik zelf de standaardlauncher, vind de widgets daar goed en het ziet er oke uit. Vind het alleen jammer dat je niet zoveel aan kunt passen..

Op wat voor instelling hebben jullie je schermhelderheid staan? Ik heb dat die automatisch z'n helderheid aanpast aan de hoeveelheid licht in de omgeving.
Ik ook standaard. Ken eigenlijk de voordelen niet van rooten, maar ik vind het prima zo. En inderdaad automatische helderheid op de energiebesparende modus. Hierbij vind ik het scherm altijd prima te lezen, ook buiten.
woutur schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:39:
Na een tijdje gebruik heb ik de volgende kleine ergernissen:
  • Melding update naar een versie die ik al gebruik gaat niet weg (flashtool voor update gebruikt plus bootloader unlocked)
  • GPS kan ik niet in één maal togglen. Daar moet ik eerst voor door een menu. Zou ik met het rooten van mijn P dit kunnen omzeilen?
  • Smart Connect: ik kan hier GPS niet aan of uit zetten. Het enige wat ik hier heel graag zou willen zien is dat wanneer mijn telefoon met de BT van mijn auto connect, dat GPS aangaat en Flitsmeister aangaat. Volgens mij moet ik iets anders dan Smart Connect gaan gebruiken aangezien dit nooit ondersteund gaat worden.
  • Optie dat als mijn telefoon uitgaat, het middelste homescreen gezet wordt. Aanzetten: altijd middelste homescreen.
  • Data uitzetten is ook een melding krijgen (dat kan opgelost worden met een MOD op xda).
Als mensen aanvullingen of oplossingen heeft: laat maar weten. Ben benieuwd wat andere mensen als irritant ervaren aan de Xperia P en of deze irritatie weggenomen kunnen worden.
1: geen ervaring mee.
2: Je kunt een andere app gebruiken voor de toggles. Ikzelf gebruik bv Powerful Switchman. Hiermee kun je diverse dingen direct schakelen en niet zoals bij de standaard widget dat die eerst moet uitvouwen. Helaas is PS ook nog niet perfect, de zaklamp functie werkt hierbij namelijk nog niet.
3: GPS schakelen kan inderdaad niet. Maar waarom zou je GPS uitzetten? Ik heb dat altijd aan staan omdat hij alleen naar satellieten zoekt indien er een applicatie naar vraagt. Staat die applicatie niet aan dan staat de GPS ook uit.
4: Bedoel je helemaal uitzetten of locken? Bij helemaal uitzetten lijkt het me logisch dat hij dit niet onthoud. Als ik op mijn telefoon met ICS naar een ander homescreen ga en dan in vergrendeling zet, komt ditzelfde homescreen gewoon weer naar voren na ontgrendelen.
5: Als ik data uit zet krijg ik geen melding. Bij het aanzetten wel.

Dan nog iets wat ik zelf zou willen zien:
  • in Smart Connect de optie om terug te gaan naar de laatste toestand, bijvoorbeeld: bij het aansluiten van de lader wil ik altijd dat Wi-Fi aan gaat. Nu wil ik bij het afkoppelen dat hij terug gaat naar de laatste toestand, dus voor het opladen was Wi-Fi aan, dan Wi-Fi aanlaten na afkoppelen. Was Wi-Fi uit, dan na het laden weer uit zetten.
  • Fix voor de lag in de Xperia live wallpaper.
Eigenlijk heb ik niet zo veel te klagen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mu-sick
Pazienza schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:10:

Zelf gebruik in Go Launcher EX en heb daarnaast ook LauncherPro geprobeerd. Beiden reageren op mijn Xperia P (ICS 4.0.4) veel sneller en nemen minder geheugen in dan de standaard launcher. Met de standaard launcher bevroor mijn mobiel met enige regelmaat als ik een app afsloot. Dit is met Go Launcher EX en launcher Pro niet zo. Daarnaast hebben alternatieve launchers vaak meer widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
@ Michel: voor een andere launcher hoef je niet te rooten. :)

@ Mu-sick: Ik vind idd ook dat het met een andere launcher sneller werkt. Ben dus toch maar overgestapt.. heb voor de widgets die ik fijn vind in de standaard launcher maar alternatieven gezocht.

Vind het wel nog steeds raar dat je die sony widgets niet in een andere launcher kan gebruiken.

Ik gebruik nu Nova Launcher en dat ziet er bij mij zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img842/8534/screenshot2012100113412.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 13:40
AmbroosV schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:47:
[...]

Wanneer een router vastloopt gewoon door de connectie van een telefoon ligt het zeker en vast aan de router. Dat zou namelijk écht nooit mogen gebeuren.
De router loopt niet vast.. Is een Fritzbox WLAN 7340. Het vreemde is dat het toestel wel op een 7190 prima werkt. Ik snap niet wat er aan de hand is.

Op WPA doet het toestel het wel, maar op WPA2 ho maar. op WPA2 wordt ook CCMPAES ipv TKIP of AES gebruikt.. Kan dat het probleem zijn ?!

Edit: Het lijkt erop dat het toestel niet met WPA2 CCMPAES om kan gaan. WPA met TKIP werkt uitstekend. Vreemd, want een Desire Z, iPhone, Lumia, iPad en notebook/computers en webradio's werken uitstekend op dit WiFi netwerk....! Ik heb dus nu de router maar op WPA gezet zodat ook de Xperia P online kan.

[ Voor 20% gewijzigd door Jassy op 01-10-2012 19:40 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Laatst online: 23-07 18:45
Ik vind het ook irritant dat de telefoon niet altijd terugkeert naar het middelste homescreen (want dat bedoelt woutur volgens mij)!

[ Voor 16% gewijzigd door Homey D. Clown op 01-10-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij keert idd niet terug naar het middelste homescreen:

oplossing: 2 keer achter elkaar op de home knop drukken.

(ik vind het wel fijn dat hij terug gaat naar je laatst gebruikte scherm trouwens, als je ze alle 5 vol hebt staan is dat best handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Hoeveel ( en welke apps) gebruik je in hemels naam als je 5 schermen vol hebt?

Ik gebruik maar 3 schermen en daar heb ik al meer dan genoeg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mu-sick
Pazienza schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:28:
Hoeveel ( en welke apps) gebruik je in hemels naam als je 5 schermen vol hebt?

Ik gebruik maar 3 schermen en daar heb ik al meer dan genoeg aan.
Ik heb nu ook 5 schermen. Homescreen is leeg op klok na. Dan heb ik een Any.DO en calender widget die elk een gehele screen in nemen. Screen 4 is alle toggles voor wifi, data etc. Screen 5 is mp3 speler widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

De tussenstand:
• Melding update naar een versie die ik al gebruik gaat niet weg (flashtool voor update gebruikt plus bootloader unlocked) | Nog geen fix
• GPS kan ik niet in één maal togglen. Daar moet ik eerst voor door een menu. Zou ik met het rooten van mijn P dit kunnen omzeilen? | GPS gewoon aan laten
• Smart Connect: ik kan hier GPS niet aan of uit zetten. Het enige wat ik hier heel graag zou willen zien is dat wanneer mijn telefoon met de BT van mijn auto connect, dat GPS aangaat en Flitsmeister aangaat. Volgens mij moet ik iets anders dan Smart Connect gaan gebruiken aangezien dit nooit ondersteund gaat worden. | Met GPS aanlaten hoeft dat niet via Smart Connect
• Optie dat als mijn telefoon in standby gaat, het middelste homescreen gezet wordt. Aanzetten: altijd middelste homescreen. | Nog geen fix, misschien met een andere launcher
• Data uitzetten is ook een melding krijgen | Dit kan opgelost worden met een MOD op beschikbaar op xda.
• in Smart Connect de optie om terug te gaan naar de laatste toestand, bijvoorbeeld: bij het aansluiten van de lader wil ik altijd dat Wi-Fi aan gaat. Nu wil ik bij het afkoppelen dat hij terug gaat naar de laatste toestand, dus voor het opladen was Wi-Fi aan, dan Wi-Fi aanlaten na afkoppelen. Was Wi-Fi uit, dan na het laden weer uit zetten. | Nog geen fix
• Fix voor de lag in de Xperia live wallpaper. | Nog geen fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Als ik dit zo lees vraag ik mij af willen we nog wel een Xperia P..........of heeft het daar niet mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Waarom niet? Niet iedereen heeft last van het bovenstaande lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

Boneka schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:30:
Als ik dit zo lees vraag ik mij af willen we nog wel een Xperia P..........of heeft het daar niet mee te maken?
Ligt er aan waar je op doelt? Heb weinig problemen met mijn Xperia P.

Rampen bak 2004

Pagina: 1 ... 18 ... 35 Laatste