Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:09
Ik wil me ook aanmelden om op een wachtlijst te komen te staan.

Meegedaan aan elke wedstrijd hoe dan ook maar helaas telkens achter het net gevist. :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:51
Ik hoef niet op de wachtlijst!

Meer om met andere de D3 beta beetje te kunnen spelen :)

Heb barb en DH al geprobeerd, vette classes!

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12-2023
Junia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:21:
En het is weer bijna tijd voor een volgende :) wie o wie kan ik blij maken door vanaf 21:00 mijn D3 account beschikbaar te stellen?!

(Reply gewoon in deze thread i.v.m. vloedgolf aan DM's)
Zoals ik daarstraks ook al vroeg door je post te quoten als tweede.

Ik zou graag aan DIII willen ruiken, maar heb alleen morgen tussen 10 en 16:00 tijd.
Zou ik dan je account mogen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 17:13
Helaas... hijs tot morgenochtend weer weg :P Ik zal morgenochtend bij het wakker worden weer een post maken waarbij de éérste die reageert hem mag lenen gedurende de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:10
Junia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:55:
Helaas... hijs tot morgenochtend weer weg :P Ik zal morgenochtend bij het wakker worden weer een post maken waarbij de éérste die reageert hem mag lenen gedurende de dag.
Dat gaat F5'en worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:37
:o

@edit: zag dat het al gepost was, maar hier toch nog even een overview

[ Voor 25% gewijzigd door Pausie op 25-02-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Pausie! Was zelf te lui om alles aan te klikken op de officiële site :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-10-2024
Haha ja inderdaad ik ook :P maar ziet er weer goed uit !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

En de volgende mag weer wat spelen op mijn account om wat uurtjes diablo 3 te doen. Geen 1 day accounts! De eerste die dit kan quoten mag me daarna een dm sturen!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Bananenspin schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:41:
En de volgende mag weer wat spelen op mijn account om wat uurtjes diablo 3 te doen. Geen 1 day accounts! De eerste die dit kan quoten mag me daarna een dm sturen!
oww ik zou graag willen testen!

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Bananenspin schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:41:
ik :D

minuut te laat jammer

Edit: PU heeft nu ook een Facebook actie! iedere dag om 15.00 10 keys!

[ Voor 16% gewijzigd door Lucky0wn op 25-02-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Sorry vergeten te editen! Dubbelpost

[ Voor 68% gewijzigd door Lucky0wn op 25-02-2012 20:02 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 14:10
Lucky0wn schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:59:
PU heeft nu ook een Facebook actie! iedere dag om 15.00 10 keys!
Hebben dezelfde ''fout'' als Tweakers gemaakt, het gros van de keys is gegaan naar mensen met accounts van een paar uur of mensen die nooit Diablo 1 of 2 hebben gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Sileh schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:03:
[...]

Hebben dezelfde ''fout'' als Tweakers gemaakt, het gros van de keys is gegaan naar mensen met accounts van een paar uur of mensen die nooit Diablo 1 of 2 hebben gedaan :(
jammer genoeg wel, maar er is kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Sileh schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:03:
[...]

Dus mensen die nog nooit een Diablo hebben gespeeld hebben minder "recht" om het spel een poging te geven?
Zijn ook zat nieuwe spelers die heel graag die dit spel willen proberen, waaronder ik.
Zelf overigens niet ingeschreven voor een key, maar mocht er nog ergens een actie komen ga ik me wel aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sileh
  • Laatst online: 20-07 14:10
S.J_84 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:21:
[...]

Dus mensen die nog nooit een Diablo hebben gespeeld hebben minder "recht" om het spel een poging te geven?
Zijn ook zat nieuwe spelers die heel graag die dit spel willen proberen, waaronder ik.
Zelf overigens niet ingeschreven voor een key, maar mocht er nog ergens een actie komen ga ik me wel aanmelden.
Vergeleken met de echte fans die nu al 4-5 jaar op Diablo 3 wachten en Diablo 2 al 10 jaar spelen vind ik inderdaad dat ze minder ''recht'' hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Sileh schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:24:
[...]

Vergeleken met de echte fans die nu al 4-5 jaar op Diablo 3 wachten en Diablo 2 al 10 jaar spelen vind ik inderdaad dat ze minder ''recht'' hebben.
Was al aan het typen maar vind de uitleg van Sileh perfect, speel zelf nog steeds met veel plezier Diablo 2, Heb speciaal hiervoor nog een OSX 10.6 installatie op m'n Macbook pro staan. :)

Al klinkt het heel egoistisch, maar zou het vervelend vinden als dat iemand die al lang op dit spel wacht een nieuweling voor moet laten gaan die het spel om "gewoon eens te proberen" wil spelen.
Vind het overigens wel fantastisch dat mensen hier hun Battle.net account delen! Zo krijgen de fans ook zeker een kans!

[ Voor 25% gewijzigd door Lucky0wn op 25-02-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sileh schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:24:
[...]

Aan de ene kant snap ik je punt wel. Ik zit er ook al sinds dat het aangekondigd is op te wachten en speel ook al vrij lang Diablo 2. Maar dat mij dit het meer het recht geeft op een Beta key vind ik niet. Iedereen die zich opgeeft voor zo'n contest wil de game proberen. Tenzij het mensen zijn die geld willen cashen maar dat zullen er vrij weinig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Weet iemand hoe het komt dat ik 0 spelers in de public games zie?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Stranglem schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:37:
Weet iemand hoe het komt dat ik 0 spelers in de public games zie?
Ja ik kan niet eens pubs joinen, en als ik zelf 1 host komt er nooit 1 in, volgens mij is het iets broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Iemand nog een battle.net account te leen voor mij?
Iemand die gaat slapen/stappen :D

[ Voor 25% gewijzigd door Lucky0wn op 25-02-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is jullie ping onder D3? Het speelt prima, maar ik heb zelden onder de 400 ping, terwijl pingen naar andere sites wel gewoon goed gaat. Het lijkt me dat iedereen hier last van moet hebben, maar ik kan niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 12-09 17:13
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:28:
Hoe is jullie ping onder D3? Het speelt prima, maar ik heb zelden onder de 400 ping, terwijl pingen naar andere sites wel gewoon goed gaat. Het lijkt me dat iedereen hier last van moet hebben, maar ik kan niets vinden...
Hoe kun je je ping zien? ik merk wel met enige regelmaat lag spikes.... (niet zo erg ofzo, maar wel merkbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hover over dat balkje links van je spirit/mana/rage/...

Er was iemand iets aan het downloaden hier.. Maar dan nog is mijn ping meestal rond de 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

De beta server(s) staan in de US, vandaar de lag. Europese servers komen pas met de retail versie.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:31:
hover over dat balkje links van je spirit/mana/rage/...

Er was iemand iets aan het downloaden hier.. Maar dan nog is mijn ping meestal rond de 200.
mijne op de lan party met mijn vrienden was 500, dit was over een adsl lijn van 5 mbit. thuis heb ik het nog niet kunnen proberen maar ik zal morgen ff kijken.

De servers staan sowieso niet gunstig voor ons, namelijk ergens in amerika, dit zal zodra europese servers up zijn wel een stuk verbeteren. Ook had ik met 500 ping niet echt super veel last van lag, wel een beetje.

Bij diablo 2 speelde ik ook op US servers en daar had ik ook vaak 200 tot 300 ping waarbij geen lag optrede.
Zodra de ping echter over 500 komt ga je er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:28:
Zelfde hier

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:28:
[...]
Aan de ene kant snap ik je punt wel. Ik zit er ook al sinds dat het aangekondigd is op te wachten en speel ook al vrij lang Diablo 2. Maar dat mij dit het meer het recht geeft op een Beta key vind ik niet. Iedereen die zich opgeeft voor zo'n contest wil de game proberen. Tenzij het mensen zijn die geld willen cashen maar dat zullen er vrij weinig zijn.
Wat denk ik vooral steekt is het idee dat mensen die net een accountje aanmaken puur voor die giveaway vervolgens een key wegkapen voor uers die al veel langer wat bijdragen aan GoT (of de PU community for that matter). Daar kan ik me wel in vinden.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Bernd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 22:20:
[...]

Wat denk ik vooral steekt is het idee dat mensen die net een accountje aanmaken puur voor die giveaway vervolgens een key wegkapen voor uers die al veel langer wat bijdragen aan GoT (of de PU community for that matter). Daar kan ik me wel in vinden.
Al zullen die mensen sowieso al fan van Diablo zijn, anders ga je niet snel een accountje aanmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordgubbbe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 08:55
Ik denk dat battle.net nog steeds problemen heeft na die laatste restart, ik heb geen naam, ik zie mijn eigen naam niet en andere zien mijn naar ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 22:33:
[...]

Al zullen die mensen sowieso al fan van Diablo zijn, anders ga je niet snel een accountje aanmaken ;)
Of ze willen even snel een zakcentje verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Of doe al dat beta geshare wel even via DM zodat dit topic nog enigzins leesbaar/interessant blijft.

Kom op zeg.

Edit, nvm.. Ik was iets tever terug aan het lezen in de thread.

[ Voor 22% gewijzigd door Voxalizer op 25-02-2012 23:05 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InnerFear
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 00:55
De betakey wedstrijd op FOK is begonnen:
http://games.fok.nl/siten...akey-voor-diablo-iii.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Laatst online: 10-09 14:45
Menschen,

Als er behoefte is aan TeamSpeak, ik draai een server op ts3.jovianlegacy.net
Gelieve channel Other games -> Diablo III the gebruiken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:37
Ik heb hem erin gezet, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnout2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Hoi allen,

Ik heb ook een key weten te bemachtigen (via 9lives.be). Ik zit nog in de race voor nog meer keys op andere websites/acties, dus mocht ik er nog meer krijgen dan zal ik ze hier uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faquarl
  • Laatst online: 20-07 13:10
Zo, ik heb nu een weekje de beta gespeeld, en begin me toch af te vragen waar de replay value zit in het spel. Gezien het rune/skill systeem compleet unlocked door leveling is vrijwel ieder karakter hetzelfde, en zal er geen reden anders dan je eigen vermaak zijn om een 2e keer een class te levelen. Maak me dus een beetje zorgen over endgame content/balancing/challenge. Tuurlijk is er inferno/hardcore om mensen bezig te houden, maar vond uit andere RPG's het altijd leuk dat als je meerdere keren eenzelfde class speelde er toch een heel andere speelstijl en uitdaging was. Nu switch ik binnen 20 sec van builds/specs en ben ik bang dat er op het vlak van je karakter ontwikkelen weinig te halen zal zijn.

Verder is het echt fantastisch en het spel zal me zowieso een paar maanden zoet houden, maar D2 heeft wel erg grote schoenen achter gelaten om te vullen dus ik ben sceptisch.

Wat denken de andere beta spelers hier van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ik vermoed dat er nog wel e.e.a. zal veranderen, maar het is wel de mode om opvolgers van populaire games dumbed down uit te brengen lately, ik hoopte dat Blizzard dat wat minder zou doen.
Het is natuurlijk nog maar een beta, dus best kans dat er nog een hoop anders gaat worden.
Daarnaast blijft de crafting interessant en mogelijke drops die je kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Faquarl schreef op zondag 26 februari 2012 @ 00:54:
Zo, ik heb nu een weekje de beta gespeeld, en begin me toch af te vragen waar de replay value zit in het spel. Gezien het rune/skill systeem compleet unlocked door leveling is vrijwel ieder karakter hetzelfde, en zal er geen reden anders dan je eigen vermaak zijn om een 2e keer een class te levelen. Maak me dus een beetje zorgen over endgame content/balancing/challenge. Tuurlijk is er inferno/hardcore om mensen bezig te houden, maar vond uit andere RPG's het altijd leuk dat als je meerdere keren eenzelfde class speelde er toch een heel andere speelstijl en uitdaging was. Nu switch ik binnen 20 sec van builds/specs en ben ik bang dat er op het vlak van je karakter ontwikkelen weinig te halen zal zijn.

Verder is het echt fantastisch en het spel zal me zowieso een paar maanden zoet houden, maar D2 heeft wel erg grote schoenen achter gelaten om te vullen dus ik ben sceptisch.

Wat denken de andere beta spelers hier van?
Runes unlocken als je levelt, maar een nieuwe rune is niet beter dan de vorige. Deze is alleen anders. Elke rune heeft voor en nadelen. Dus als je een 2e character start van dezelfde class, dan kies je gewoon heel andere runes (bovenop andere skills).

Voorbeeld: In D2 koos je als melee sorceress andere skills als een reguliere sorceress. Dit doe je in D3 ook weer. Alleen nu kun je niet alleen varieren met je skills om meer melee te zijn, maar je kunt dit ook nog eens doen met runes. Zo level je een char van dezelfde class op een hele andere manier naar lvl 60. Dus dan is er alleen maar meer variatie. Zo zie ik het.

Vraag blijft dan hoeveel mensen spelen echt opnieuw voor die andere ervaring, en hoeveel gooien gewoon alles om naar de standaard die als beste wordt gezien. Dat maakt Blizzard niet heel veel uit denk ik, wat ze hier doen is een optie geven voor beide groepen.

En dan is er nog het craften, waardoor je je gear set nog verder kunt toesplitsen op een bepaalde manier van spelen. Hierdoor heb je nog een element dat voor variatie zorgt, vooral tijdens endgame. Niet iets dat zo maar omgegooid kan worden, tenzij je flink wat gold hebt en de auction house leeg koopt.

Mijn ervaring uit D2 was dat iedereen dezelfde 1 of 2 skills (+ synergie skills) koos, vervolgens die helemaal vol propte. En ook nog eens allemaal met exact dezelfde gear rondliep. 0 variatie dus. En met de baalruns/rushes duurde het een paar uur voordat je een nieuw char had met een redelijk level en met die nieuwe skill set. En toch heb ik dit 7 jaar gespeeld (en sommige nog langer). Op papier zie ik D3 dan ook als een vooruitgang als het gaat om meer variatie. Uiteindelijk blijft het afwachten.

[ Voor 21% gewijzigd door y0ukn0w op 26-02-2012 01:20 ]

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Kan me er wel iets in vinden, aan 1 kant is het beter dat je niet gelijk alle rune effecten tot je beschikking hebt. En aan de andere kant is het jammer dat je wanneer je een bepaalde level bent en over de skills en runes beschikt op die level dat je altijd de laatst unlockte skills en runes wilt gebruiken omdat het nieuw is.

Waardoor je dus veel mensen met die class op dezelfde level met de zelfde skill/runeset rondlopen. Voeg daar nog de craft gear van die level aan toe en je hebt bijna een standaard milestone MMO character. (krijg je ook altijd bepaalde gear op een bepaalde level die iedereen al heeft)

Maar ik hoop dat in ongelijk ga krijgen.

Nu voelt het in de beta zo, omdat je maar een paar skills kan gebruiken en nog minder runes. De meeste skills kun je geen rune aan toevoegen, en maar op 1 skill per class kan je uit 2 runes kiezen.
Dus natuurlijk gebruikt bijna iedereen dezelfde skills op level 13 of level 10 van die class omdat er gewoon nog geen keuze is.

Als je level 30 zou zijn en uit alle skills kan kiezen en ook al een flink aantal runes, zal het vast wel meevallen. Vergeet niet dat iedereen een voor of nadeel ziet in een rune of skill. Ik weet al zo een paar skills die ik niet snel zou gaan gebruiken. En van skills die mij wel wat lijken zijn er meer dan de helft van de runes die mij niet aanspreken. Maar voor een ander persoon kan dat totaal het tegenovergestelde zijn.

Ik maak me wel zorgen om het omkitten van skills/runes voor bepaalde encounters. Zo betrapte ik mezelf er al op, om voor de standaard mobs met de Barb Cleave met explode te gebruiken en Hammer of the Ancients, maar voor de SK stelde ik Bash in en Rend voor meer dmg op 1 mob (de SK) en de Rend voor de bleed wat ook beter uitkomt voor een boss.

Dus wat nu als je in NM of Hell bepaalde immune to lightning tegen komt? In D2 was je met je lightning sorc gewoon de sjaak, nu pak je even een andere skill met leuke rune en ragt ze net zo snel neer.

Maar goed we zullen het (hopelijk snel) zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Faquarl, in Diablo III krijg je on-the-fly customization ervoor in de plaats.

Bij iedere encounter heb je nu de mogelijkheid om je character te customizen hoe jij wilt. Bepaalde boss-fight waar je moet kiten? Pak wat slows/cc's/escapes in je build. Flink wat AoE nodig? Flans een cookie cutter build in elkaar. Long term fight? Pak mitigation/defensive skills.

Dit klinkt misschien dumbed-down in eerste instantie omdat iedereen dit dan ook doet - dat vond ik ook trouwens - maar als je er over nadenkt is dit pas echt customization, en er is een zee aan mogelijkheden die je hebt door het grote aantal skill- en rune combinaties tot je beschikking. Al helemaal vergeleken met de ~5 echte builds per class in D2.

Ik was in het begin ook omstreden, maar als je de Blue Posts goed leest dan zit er toch wel degelijk logica in het proces van Blizzard. Ik geloof dan ook dat dit systeem een hele verbetering is ten opzichte van D2.

Verder, zoals Bulls net zei, iedereen ziet een reden om een bepaalde skill-rune combinatie wel of niet te gebruiken. Wat misschien een mooi voorbeeld is, is hoe we hier in dit topic met 'n stuk of 6 man een totaal verschillende mening hadden over de WD (en ook in-game trouwens). Veel tweakers zeiden dat ze niet tevreden waren over de WD, daar hadden ze allemaal een andere reden voor. Sommigen vonden dat de Toads en de Spider Jars geweldig zijn, hoewel ik juist Grasp of the Dead veel handiger vond in combinatie met m'n blaaspijp. En zo waren er nog een aantal dingen in die discussie waardoor ik nu wel langzaam in dit systeem begin te geloven.

Wat het craften betreft, ik verwacht dat het lang niet zo makkelijk zal gaan als nu in de beta, want met release gaan we ons goud ook moeten gebruiken voor andere zaken (denk aan de Stash, GAH, andere Artisans etc). De andere Artisans moeten we ook nog levelen, en daarnaast gaan spelers hierin ook prioriteiten stellen. Ik verwacht niet dat je al te gemakkelijk je Blacksmith craftables rond je level kan houden als je ervoor zou kiezen om alleen de Blacksmith te levelen, waardoor je dus mensen met dezelfde gear zou krijgen (of zelfs OP zijn in de huidige content). Dit omdat het zelfs in de beta niet te doen is in je eerste 2/3 runs, en flink duurder wordt exponentieel. Het is echt ontworpen om een langdurig proces te zijn, zoals alle andere zaken in Diablo 3. Net als de andere Artisans gaat het ook voor de Stash lang duren om die op formaat te hebben. Heb je ook al gezien hoeveel gold een item voor gaat in de vendors? Het wordt veel traden. ;)

We weten het niet en kunnen alleen met alle informatie die we hebben een beeld schetsen. Wat het craften betreft heb ik eerlijk gezegd wel wat twijfels, maar wie weet hoe het gaat uitpakken. Misschien hebben we rond level 30 wel genoeg patterns tot onze beschikking om flink verschil te maken in combinatie met lootdrops. :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Bulls schreef op zondag 26 februari 2012 @ 01:07:
Dus wat nu als je in NM of Hell bepaalde immune to lightning tegen komt? In D2 was je met je lightning sorc gewoon de sjaak, nu pak je even een andere skill met leuke rune en ragt ze net zo snel neer.

Maar goed we zullen het (hopelijk snel) zien.
Juist. Je pakt een andere skill en rune. Oftewel je gebruikt alle skills met alle runes. Tientallen varianten. Ipv maar 2 skills te spammen in Diablo 2. Dat is wat Blizzard wil. En je zult wel moeten in hell en inferno. Anders ben je dood. Dit zorgt voor meer nadenken, meer tactiek, meer variatie tijdens het spelen. Ik juich dit toe. Je kunt zeggen dit is makkelijker. Maar nee. In D2 was het duidelijk wat de beste build was. Nu moet je continue veranderen. Hierdoor zijn ook veel meer builds geschikt. En het is ook niet makkelijker om te spelen, want ook al verander je het naar een optimale skillset voor een bepaalde situatie, inferno will kill you.

Let wel. Gear blijft een belangrijke factor. Dat is een groot deel van je char dat je niet zo maar even aanpast.

[ Voor 7% gewijzigd door y0ukn0w op 26-02-2012 01:37 ]

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
Ik moet ook nog even kijken hoe het allemaal uit pakt met Diablo 3, laten we well wezen... zolang we niet het volledig spel gespeeld hebben kunnen we toch niets met zekerheid zeggen.

Maar als ik mensen hoor praten over Diablo 2 dat daar geen customization in zat.. dat klopt niet helemaal. Wat mij zo lang aan het spelen heeft gehouden waren juist die onmogelijke builds om daar voor te sparen en dat werkend te krijgen (Mele sorc had je echt super goede gear voor nodig).

Ook had je een aantal goede pvp builds, maar wat alle builds gemeen hadden was dat ze heeele heele dure items nodig hadden. Je kreeg dan ook altijd een voldaan gevoel als je er weer 1 af had, om daarna direct alle items te verkopen om een andere toffe build uit te proberen.

Ik denk dat je dat hier minder gaat krijgen, omdat je met alle items een gekke build kan maken. Alle skills doen namelijk dmg aan de hand van je wapen. Dat wil zeggen als je 100 dmg doet met een bepaald wapen dan maakt het niet uit of je magic missile gebruikt of spectral blade, je dmg output is dan 100...

Maar goed dat maakt het wel weer een stuk makkelijker om alles uit te proberen (was nu niet te doen in Diablo 2 tenzei je duper was). Alleen zal je dan minder lang iets om voor te spelen hebben, behalve het spelen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
y0ukn0w schreef op zondag 26 februari 2012 @ 01:34:
[...]

Juist. Je pakt een andere skill en rune. Oftewel je gebruikt alle skills met alle runes. Tientallen varianten. Ipv maar 2 skills te spammen in Diablo 2. Dat is wat Blizzard wil. En je zult wel moeten in hell en inferno. Anders ben je dood. Dit zorgt voor meer nadenken, meer tactiek, meer variatie tijdens het spelen. Ik juich dit toe. Je kunt zeggen dit is makkelijker. Maar nee. In D2 was het duidelijk wat de beste build was. Nu moet je continue veranderen. Hierdoor zijn ook veel meer builds geschikt. En het is ook niet makkelijker om te spelen, want ook al verander je het naar een optimale skillset voor een bepaalde situatie, inferno will kill you.

Let wel. Gear blijft een belangrijke factor. Dat is een groot deel van je char dat je niet zo maar even aanpast.
Deels ben ik het hier wel mee eens, nu krijg je de gelegenheid om alles toe te passen wat bv binnen een Wizzard mogelijk is. Daar is opzich niks mis mee en dat is ook wel tof voor het spel zelf.

Maar als je van Diablo 2 de sorc als voorbeeld had, daar had je echt wel een hele boel verschillende builds tussen zitten waar je uit kon kiezen. Zo kon je ice, fire of lightning kiezen en daar tussen waren weer verschillende wegen te bewandelen. Dan kon je nog hybride builds maken en dan had je nog de exotische zoals mele sorc en tank sorc etc.

Daarnaast had je merc ook een grote invloed op de effectiviteit van je sorc / build, hier kon je dus ook weer alle kanten mee op.

Het was echt niet zo dat je maar 1 of 2 dingen kon kiezen, je kon echt veel... als je maar goede gear had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ jeNno's eerste post, dat kun je in Diablo 3 ook weer, die gekke builds proberen. Nu is echter het voordeel dat je daar geen nieuw character voor hoeft te maken (als we toegevoegde limited respecs erbuiten laten). Daar zie ik toch wel de waarde in persoonlijk.

Uiteindelijk komt het allemaal neer op tijd en moeite. In diablo II kostte het allemaal meer. Van de ene kant kan ik wel zien hoe dat nu voor een groot deel verdwijnt, vooral als je denkt aan het gevoel dat je krijgt als je langzaam progress maakt in je nieuwe build. Van de ene kant heeft het ook veel voordelen en moeten we toch denk ik eerst dit systeem in actie zien. We hebben daarbij ook veel meer content als het goed is, en Blizzard weet dat onze klachten gebaseerd zijn op maar liefst 10 jaar spelen, dus wie weet hoe het uitpakt. :)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja maar als je bijvoorbeeld melee sorc neemt, dan gebruik je natuurlijk enchant weapon, en mana shield ofzoiets. Maar dan kon je nog beter voor een druid kiezen want die heeft fire claws teveel synergyes om level 200 mee te vullen. Dus die zou altijd beter zijn op dat gebied.

Verder mis ik in D3 dat je niet melee attack (gewoon de standaard) weer kan indelen nadat je er ooit een skill op hebt gedaan. Dus als je nu een melee wiz wil maken moet je altijd met spectral blade aan de gang? nou dat lijkt me niet echt fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
Ja dat klopt wel, alleen ze maken het nu dus weer toegankelijker voor mensen die er minder tijd en toewijding in stoppen..

Wat opzich prima is, maar dan heb je wel sneller alles gedaan en heb je het eerder gezien. Daarnaast gaat er een klein stukje trots verloren als je iets voor elkaar hebt. Van veel builds in Diablo 2 heb ik echt super lang voor moeten werken en overnieuw doen voor ik een build redelijk perfect had.

Nu krijg je het gevoel dat de reis naar een (voor mij) perfecte build aardig versoepeld is.

@Bulls
Met Diablo 2 had je een runeword die de zeal skill gaf, daar door kon je een mele sorc bouwen die 30k dmg deed... toch niet misselijk.

Maar wie weet komen er wel weer zulke items waardoor je nog meer builds kan gaan maken en dan moet je dus wel weer super dure items sparen wat het op een later lvl weer leuk maakt.

[ Voor 24% gewijzigd door jeNno op 26-02-2012 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Voor groten deels (en vooral na level 60) is alles afhankelijk van de gear. En vooral van je wapen wat hierboven al is aangegeven. In inferno moet je gewoon balanceren met je stats en gear om goed te overleven. Ik kwam er net achter dat Inteligence ook bepaald hoeveel resistances je hebt, dus als WD of Wiz zit je dan al beter gebakken omdat het voor hun ook Dmg betekend. Maar voor een Barb moet je waarschijnlijk ook op den duur Int gear gaan aantrekken om je resistances te boosten.

Ik heb nog niet veel of eigenlijk geen gear gezien die zelf resists hebben zoals in D2 maar dat zal er vast wel zijn.

Uiteindelijk moeten we gewoon ons aanpassen aan de mechaniek. Want het is gewoon een compleet nieuw spel. Voor wat ik heb gezien vind ik het erg lekker weg spelen, daar kan echt geen Titan Quest of Path of Exile tegen op. Ze weten het toch weer te flikken om een nieuwe standaard te zetten voor Hack & Slash.

Wedden dat er nu al rip-offs in de maak zijn met soort gelijke systemen? (en dan ook het net weer niet zijn)
Er kan maar 1 de koning zijn en op H&S is dat gewoon Blizzard.

Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen, maar de skill UI moet wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
Weet iemand of er nog gewerkt gaat worden aan dat hele %weapon damage in de skills? Want op dit moment is het ten alle tijde het beste om met een groot sloom wapen rond te lopen, ongeacht class. Immers je pakt voor skills wel de hoge damage, maar de spells hebben geen last van de slome speed. Als wizard is er geen reden om niet met een 2-handed battleaxe rond te lopen, er is ook geen strength requirement ofzo. Het lijkt me echt vreemd als dit de mechanics in de final build zijn... casters met battleaxes is gewoon niet cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Laatst online: 07-09 11:45
Goron schreef op zondag 26 februari 2012 @ 04:38:
Weet iemand of er nog gewerkt gaat worden aan dat hele %weapon damage in de skills? Want op dit moment is het ten alle tijde het beste om met een groot sloom wapen rond te lopen, ongeacht class. Immers je pakt voor skills wel de hoge damage, maar de spells hebben geen last van de slome speed. Als wizard is er geen reden om niet met een 2-handed battleaxe rond te lopen, er is ook geen strength requirement ofzo. Het lijkt me echt vreemd als dit de mechanics in de final build zijn... casters met battleaxes is gewoon niet cool.
Ik geloof dat ze veel met affixen gaan doen, dus op een battleaxe zit geen + int maar + str daardoor is het wapen niet meer interessant. Daardoor heb je met je houte stokje meer dmg dan met een 2 handed battle axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
Zo ik heb de client gedownload, en ga nu geduldig wachten tot Junia gaat posten :)

Ik hoop dat vandaag toch eindelijk het DIII sfeertje mag proeven en mijn bevindingen mag posten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Gisteren toch nog even de WD geprobeerd met een leenaccount, ik had niet hoge verwachtingen maar het speelde toch erg prettig!

Voorkeur blijft uitgaan naar de barb maar de WD komt op een knappe tweede plaats :)

Hoop WoW invloeden wel als ik dat laatste skill filmpje bekijke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 01:55:
We hebben daarbij ook veel meer content als het goed is, en Blizzard weet dat onze klachten gebaseerd zijn op maar liefst 10 jaar spelen, dus wie weet hoe het uitpakt. :)
Over content gesproken, ik heb er misschien al overheen gelezen maar krijgen we net zoals in WoW tussentijdse grote patches met nieuwe content? Of gaan we van xpac naar xpac leven? :)

Niet dat ik verwacht het spel echt 'uit te spelen', maar misschien is Blizz al dan niet van plan om tussentijds nog wat zaken toe te voegen of zo...?

[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 26-02-2012 09:26 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Magic666 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 09:11:
Gisteren toch nog even de WD geprobeerd met een leenaccount, ik had niet hoge verwachtingen maar het speelde toch erg prettig!

Voorkeur blijft uitgaan naar de barb maar de WD komt op een knappe tweede plaats :)

Hoop WoW invloeden wel als ik dat laatste skill filmpje bekijke :D
Nou, ik denk dat WoW veel uit Diablo 1 en 2 gehaald heeft. Dus indirect halen ze hun info uit Diablo 1 en 2, wat minder erg is (als je het over skills heb)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Iemand die mijn account wil lenen tot na de wedstrijd van ajax? Dm en of post dan ff hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
HertogJack schreef op zondag 26 februari 2012 @ 09:28:
Iemand die mijn account wil lenen tot na de wedstrijd van ajax? Dm en of post dan ff hier
Ikke Graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Ok ik pm ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
Thanks, die wedstrijd is tot half 3 of zo toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Jup tot half 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
Hehe probeer in te loggen en wat krijg ik? :P

De befaamde error 315300 :D

Tuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Serieus? Heb gister wel mn email veranderd, kan dat t zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
Kan, ik weet het niet.

Probeer anders zelf eens in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Zal t zo ff probere.. Lig nog op bed hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
Laten we even verder gan in DM, anders wordt dit topic zo vervuild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Weet je wat het is met de skillrunes op deze manier. Mensen gaan nu denken dat als je een runes unlocked, dat die dan meteen beter is dan de vorige rune. Maar dat is zeker niet het geval :+

Uiteindelijk kies je voor bepaalde runes die het beste bij jou build passen!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Zojuist maar weer op 3 sites ingeschreven om een key te bemachtigen...

Inderdaad dat is zeker niet waar. Het mooie vindt ik ook dat het bij diablo 3 gaat om viable builds en niet om de beste builds. Zo had ik in diablo 2 een melee sorc _/-\o_ Was super tof. En een maat van me had een ranged barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks alle informatie die ik vergaard heb ik toch nog een vraag over het skillsysteem.
In diablo had je twee muisknoppen en wisselde je met de f-toetsen, nu heb je 2 muisknoppen + 4? nummers. Hoe gebruik je die nummer skills? want volgens mij wissel je ze niet met de tweede muisknop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:06
je gebruikt die keys (1-4) daarvoor, niet je muis

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 10:19:
Ondanks alle informatie die ik vergaard heb ik toch nog een vraag over het skillsysteem.
In diablo had je twee muisknoppen en wisselde je met de f-toetsen, nu heb je 2 muisknoppen + 4? nummers. Hoe gebruik je die nummer skills? want volgens mij wissel je ze niet met de tweede muisknop?
Door op een nummer te klikken, de meeste skills die op nummers komen hoef je ook niet om de seconde te spammen of dat kan zelfs niet door de hoge cooldown.

Denk dat je het zo moet zien:
Snelle / spamable / not targetable skills op de muis, hoge cooldown / sterke skills op de nummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 10:19:
Gewoon drukken dus op 1 tm 4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
In D2 kon je ze binden aan F-toetsen, vond ik wel een geniaal systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goron schreef op zondag 26 februari 2012 @ 04:38:
Een tijdje terug kon je wel degelijk verschil merken in snelheid tussen skills.
Met Poison Dart van de WD was dit duidelijk te zien bijvboorbeeld.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
Toen ik teste met een wizard, merkte ik wel degelijk verschil tussen het dragen van een groot / sloom wapen of een klein / snel wapen. Afhankelijk van de skill prefereerde ik een bepaald wapen, als ik spells cast met hoge kosten dan heb je liever een 2 handed weapon, maar een skill als magic missle heb ik liever een dagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
psychoclown schreef op zondag 26 februari 2012 @ 10:22:
[...]

Een tijdje terug kon je wel degelijk verschil merken in snelheid tussen skills.
Met Poison Dart van de WD was dit duidelijk te zien bijvboorbeeld.
Inderdaad het sloom wapen is natuurlijk niet per se beter aangezien DPS(dus skill) ook met % attack speed werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Ik vind de deamon hunter tot nu toe echt geweldig.. Heb alleen dh en barb nog getest.. Hierna ga ik aan de slag met de wizard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ben momenteel bezig met de WD naar lvl 13 te brengen. Het enige wat ik tot nu toe enigszins vreemd vind aanvoelen is dat je helemaal niet meer de mogelijkheid hebt om een 'gewone' attack uit te voeren. (Tenzij je je resource helemaal leeg maakt). Dit voelt toch een beetje on-diablo-esque aan.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man.. ik grijp iedere keer weer naast zo'n betakey!:(

Als diehard diablo speler voelt dat toch wel erg rot kan ik je vertellen!

Als hier iemand is die van zn key afwilt.. ik houd me aanbevolen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tormbo schreef op zondag 26 februari 2012 @ 10:45:
Ben momenteel bezig met de WD naar lvl 13 te brengen. Het enige wat ik tot nu toe enigszins vreemd vind aanvoelen is dat je helemaal niet meer de mogelijkheid hebt om een 'gewone' attack uit te voeren. (Tenzij je je resource helemaal leeg maakt). Dit voelt toch een beetje on-diablo-esque aan.
Volgens mij kan dit in de volledige game wel. Vink je een bepaalde modus aan waarbij jij je skills kan plaatsen in de vakjes waar jij ze wilt hebben. Maar waarom zou je een "normal attack" willen doen in plaats van een Fury generator attack bij de Barbarian. Of een Spirit generator attack bij de monk. Lijkt me toch veel voordeliger, zo'n Energy generator attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Maar je wapen is toch wel het belangrijkste aan je gear? Alle damage is gebaseerd op je weapondamage

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellfighter87 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 10:25:
Toen ik teste met een wizard, merkte ik wel degelijk verschil tussen het dragen van een groot / sloom wapen of een klein / snel wapen. Afhankelijk van de skill prefereerde ik een bepaald wapen, als ik spells cast met hoge kosten dan heb je liever een 2 handed weapon, maar een skill als magic missle heb ik liever een dagger.
Maar geldt dat voor alle skils? Neem nu wave of force, die doet 'weapon damage'
Cost: 25 Arcane Power
Cooldown: 15 seconds

Explode a wave of pure energy that repels projectiles and knocks back nearby enemies. This also slows the movement of enemies by 50% and deals 350% weapon damage as Physical.
Maar de cooldown maakt dat het dan significant uitmaakt of je een traag of snel wapen draagt met, laten we zeggen, 10dps. Het tragere wapen zou dan veel meer damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 10:56:
[...]

Maar geldt dat voor alle skils? Neem nu wave of force, die doet 'weapon damage'

[...]

Maar de cooldown maakt dat het dan significant uitmaakt of je een traag of snel wapen draagt met, laten we zeggen, 10dps. Het tragere wapen zou dan veel meer damage doen.
Volgens mij maakt dat niet uit toch? Je wilt altijd een wapen met zo een hof mogelijke DPS. Dus of je een trage neemt met hoge damage of een snelle met een iets lagere damage zou niet uit moeten maken. Als de DPS van beiden even hoog is, dan doet je spell ook even veel damage.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Moet wel lachen.. voor die Lifesaver achivement probeerden wij dood te gaan bij de mobs bij de ingang van het dorp. Dus wij deden helemaal niets maar de mobs werden dood gemaakt door de guards.. nadat de mobs dood waren zei ie "I have never seen somebody fight like you" lol.. we deden helemaal niets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spuit 11:
Stranglem schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:05:
[...]

Volgens mij maakt dat niet uit toch? Je wilt altijd een wapen met zo een hof mogelijke DPS. Dus of je een trage neemt met hoge damage of een snelle met een iets lagere damage zou niet uit moeten maken. Als de DPS van beiden even hoog is, dan doet je spell ook even veel damage.
hmn nee, skills kijken zover uit de tooltip op te maken is alleen naar weapon damage (niet DPS).

wapen 1 100 dps 100 damage 1.0 speed
wapen 2 100 dps 1 damage 100.0 speed

voorbeeld van DarkStone
code:
1
2
3
4
Cost: 25 Arcane Power
Cooldown: 15 seconds

Explode a wave of pure energy that repels projectiles and knocks back nearby enemies. This also slows the movement of enemies by 50% and deals 350% weapon damage as Physical.

wapen 1 100 x 3.5= 350 damage
wapen 2 1 x 3.5= 3.5 damage

Ik zie nergens in de tooltips staan dat attackspeed invloed heeft op skills (wil niet zeggen dat het niet zo is natuurlijk).
Ik heb persoonlijk ook geen verschil gemerkt in snelheid van skills met mijn barb playthrough maar ik kan ook niet zeggen dat ik er echt op gelet heb.

edit: Ah oud nieuws. Scalable aan de hand van attackspeed voor WD en Wizard inderdaad. Zie bijvoorbeeld hier.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stranglem schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:05:
[...]

Nee. Want de skill damage en snelheid is gebaseerd op weapon damage. NIET dps.

Staf met 15 dps en 1.00 attacks per second -> 52.5 damage met wave of force
dagger met 15 dps en 1.5 attack per second -> 35 damage met wave of force

Attackspeed heeft wel invloed op skills. Maar aangezien wave of force een cooldown heeft boeit dat eigenlijk niet. Bij andere skills wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:15:
[...]

Nee. Want de skill damage en snelheid is gebaseerd op weapon damage. NIET dps.

Staf met 15 dps en 1.00 attacks per second -> 52.5 damage met wave of force
dagger met 15 dps en 1.5 attack per second -> 35 damage met wave of force

Attackspeed heeft wel invloed op skills. Maar aangezien wave of force een cooldown heeft boeit dat eigenlijk niet. Bij andere skills wel.
Vraag me inderdaad af hoe ze dat dan gaan aanpassen voor alle skills met cooldowns. Als er maar genoeg efficiënte skills met CD zijn zou het uiteindelijk nog steeds beter zijn om dat als wizard of WD een wapen te pakken met de hoogste ATD.

Ik voel leuke online calculators aankomen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verschil zit hem natuurlijk in hoe sterk je bent t.o.v. de mobs of je voor hoge DPS moet gaan.

Wapen 1: 200 DPS, 2 attacks per seconde = 100 damage per attack
Wapen 2: 200 DPS, 1 attack per seconde = 200 damage per attack

Als je dan mobs van zeg 70HP tegenkomt, kun je beter het wapen met de mindere DPS nemen omdat je dan meer targets kan raken in dezelfde tijd. DPS is heel leuk tegen bosses, maar als je met 1 aanval met 100 DPS je vijanden al killed is het belangrijk dat je het sneller kunt.

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 26-02-2012 11:39 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:18:
Verschil zit hem natuurlijk in hoe sterk je bent t.o.v. de mobs of je voor hoge DPS moet gaan.

Wapen 1: 100 DPS, 2 attacks per seconde
Wapen 2: 200 DPS, 1 attack per seconde

Als je dan mobs van zeg 70HP tegenkomt, kun je beter het wapen met de mindere DPS nemen omdat je dan meer targets kan raken. DPS is heel leuk tegen bosses, maar als je met 1 aanval met 100 DPS je vijanden al killed is het belangrijk dat je het sneller kunt.
Klopt maar dan moet je het lopen naar de mobs, of het wachten van de mobs totdat ze bij jou raken ook meetellen. Lastig lastig,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:19:
[...]

Klopt maar dan moet je het lopen naar de mobs, of het wachten van de mobs totdat ze bij jou raken ook meetellen. Lastig lastig,.
En ligt ook weer aan de class :P Wizard of DH zal er minder last van hebben dan de Barb die er idd naast moet staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 10:46:
Man.. ik grijp iedere keer weer naast zo'n betakey!:(

Als diehard diablo speler voelt dat toch wel erg rot kan ik je vertellen!

Als hier iemand is die van zn key afwilt.. ik houd me aanbevolen! :+
Same here, maar goed, heb de hoop al opgegeven, wil dat de game gewoon uitkomt.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Laatst online: 22-12-2022
Iemand zin om vanmiddag een aantal Skeleton King runs te doen? Wil graag mijn Wizard en Barb naar level 13 brengen.
Public Games werken nu niet, maar hopelijk wel via BattleTag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LangeQuin schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:22:
Iemand zin om vanmiddag een aantal Skeleton King runs te doen? Wil graag mijn Wizard en Barb naar level 13 brengen.
Public Games werken nu niet, maar hopelijk wel via BattleTag
Zou heel graag willen! Nu nog een Beta key ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Mss dat ik met mijn WD join, die is al lvl13 :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:21:
[...]

Same here, maar goed, heb de hoop al opgegeven, wil dat de game gewoon uitkomt.
Of Blizz moet hier nu ook gewoon eens via de optie bij je account keys uit gaan delen ipv alleen maar via websites, twitter en FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:18:

Wapen 1: 100 DPS, 2 attacks per seconde
Wapen 2: 200 DPS, 1 attack per seconde

Als je dan mobs van zeg 70HP tegenkomt, kun je beter het wapen met de mindere DPS nemen omdat je dan meer targets kan raken in dezelfde tijd. DPS is heel leuk tegen bosses, maar als je met 1 aanval met 100 DPS je vijanden al killed is het belangrijk dat je het sneller kunt.
Eh, nee, DPS is damage "per second". Dus 100 DPS in 2 tikken is 50 DHP (damage per hit). Dus met wapen 1 moet je alles twee keer slaan om het dood te krijgen, en met wapen 2 één keer. Netto zijn ze dus exact even snel, maar wapen twee is beter omdat je met wapen 1 eventueel hetzelfde beestje niet 2x achter elkaar kunt raken terwijl met wapen2 het altijd dood is in één knal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:28:
[...]

Of Blizz moet hier nu ook gewoon eens via de optie bij je account keys uit gaan delen ipv alleen maar via websites, twitter en FB.
Volgens mij komt de Opt-in wave voor Europa binnen een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:30:
[...]

Eh, nee, DPS is damage "per second". Dus 100 DPS in 2 tikken is 50 DHP (damage per hit)
Sorry, moest allebei 200DPS zijn, gecorrigeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Laatst online: 22-12-2022
Cthulhu schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:26:
Mss dat ik met mijn WD join, die is al lvl13 :)
Ik wil je toevoegen maar hij zegt dat je BattleTag niet bestaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Vandaag maar eens een Diablo2 LAN opzetten met wat liefhebbers want D3 lijkt een hopeloos verhaal te worden gezien de matige uitgave van Beta keys. Ik vertel natuurlijk niets nieuws :).

Iedereen die wél een key heeft en hem kan missen: Ik houd me nogmaals aanbevolen!

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Nouja,... als de flabber keys al verzonden zijn heb ik pech :)

Lees net post van Phen0:
"Verrek, het is 12:00 geweest. Ik moet dus wat gaan doen. *gaat twintig pm-berichtjes versturen met keys en instructies en een sitenieuwtje klaarzetten".
om 12.02

Dus zou nog kunnen :)

Shit, zie net dat mijn PM optie uit stond.... jammer weer dit...

[ Voor 73% gewijzigd door Nadser op 26-02-2012 12:31 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic