Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:20
Ik heb mezelf ook even alvast toegevoegd aan de lijst. Zo nog maar even proberen of ik in kan loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
Cloud schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:12:
[...]

Probeer deze eens: https://docs.google.com/s...h6TXZsUlFlRlRva1NkTFBMdmc (staat in de 3e post en in de topicwaarschuwing)

Er zijn twee links, de bovenstaande en eentje die eindigt op iets met 'output=html'; die laatste is read-only. Ik heb net nog met de ander getest en die kan ik gewoon wijzigen :)
Thnx Cloud. Ik had de verkeerde link uit de Topic start gepakt 8)7

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339933

Weet iemand nog een goeie reden om een betakey te bemachtigen via PU? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Heb mijn battletag (Frogstar#2151) ook op de lijst gezet, ook al heb ik geen toegang tot de BETA. Staat ie er alvast voor als we release hebben ;)

Heb wel vandaag en gisteravond van Leeghoofd z'n account gebruik kunnen maken. Heb de Wizard/Witch Doctor/Monk/Barbarian gespeeld, ben aan de Demon Hunter niet toegekomen. Van die vier heb ik het idee dat de Wizard het sterkste is (klein beetje gear bias maar toch), meeste direct damage spells en veel AoE. WD ook tof maar die killt wat trager, veel dot effects enzo maar daardoor wel weer meer survivability. De Monk vind ik misschien wel het coolst om te spelen maar wel lastiger dan de rest, stuk minder gewoon beuken, je moet die 2e/3e attack goed plaatsen om er echt wat aan te hebben. Barbarian beukt lekker maar was in D2 niet m'n favoriet en hier ook niet.

Van het weekend ga ik nog maar weer proberen om bij Fok! een key te winnen, anders is het hopen dat retail snel komt.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

Auction House niet beschikbaar meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond een paar uur bezig met ihre, Jort en pedr0, heb nu alle achievements gehaald in de bèta *O*

Partyshot:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/svm1yr.jpg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-Execto
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2020
Kan iedereen inloggen op de beta? Ik krijg continu 3003 error (staat voor server maintenance) maar hier kan ik niets over vinden.

Ik heb gewoon de beta van battlenet gedownload en vervolgens ingelogd met mn e-mail + ww van battle net. Doe ik soms iets fout of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Wat ik me trouwens afvroeg, bij sommige achievements krijg je rewards, wat houden die precies in? Ingame kon ik dat niet ontfutselen.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bernd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 00:27:
Wat ik me trouwens afvroeg, bij sommige achievements krijg je rewards, wat houden die precies in? Ingame kon ik dat niet ontfutselen.
Je kunt je banner daarmee aanpassen. Kijk in mijn screenshot rechtsboven bijv. Die kun je alleen samenstellen met alle achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Anoniem: 339933 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:29:
Weet iemand nog een goeie reden om een betakey te bemachtigen via PU? :P
Dat je hier moet vragen om een reden. 8)

Win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu 100% MF, 50% GF, en bijna 100 DPS op m'n DH.

Ga denk ik een DPS setje maken, kijken wat ik daaruit kan halen.

#seriousbetaisserious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
Angeloonie schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 00:28:
[...]

Je kunt je banner daarmee aanpassen. Kijk in mijn screenshot rechtsboven bijv. Die kun je alleen samenstellen met alle achievements.
waar zie je de achievements dan? ingame krijg ik namelijk alleen maar "here should be game data" text als ik op achievements klik

nu slapen, groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:21
Blizzard: No change for chat before release!
Just about everything is set as it will be at release. There will certainly be tweaks here and there, and some small improvements, but no, we don’t have any current plans to change the chat channel interface.

We understand the requests, and have seen some of the creative suggestions, but we’re in the home stretch and aren’t looking to delay the release of the game further. Honestly speaking only a small portion of players will care if the chat channels are like they are, or if they’re more like the huge screen-dominating feature in D2. We have to apply value to the additional time it would take to address a small amount of requests for a change, and it just doesn’t outweigh releasing the game.
Ondertussen weer wel ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Pedr0 op 25-02-2012 00:48 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:17
Een van de gelukkigen met een beta-key van de Tweakers actie. Helaas stuit ik nu op het 315300 probleem, "Your account name or password is incorrect" terwijl ik wel gewoon op Battle.net website kan komen met de zelfde gegevens. Hebben al meer mensen last van zoals te lezen in dit 40 pagina's lange topic http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079839022?page=40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Website update: http://eu.battle.net/d3/e...s_Skills_-25_02_2012#blog

Ze hebben de skills geupdated met tevens ook video's (nog niet bij alle skills) erbij....very nice! :9~

Afbeeldingslocatie: http://media.diablofans.com/images/news/2012/feb/f2/skill.jpg
Edit: In de Skill calculator hebben ze ook de interface geupdated. Als dat ook de nieuwe UI ingame wordt, is dat een stuk beter dan nu. Eigenlijk de nieuwe UI, maar dan met de uitklap interface van de vorige beta. Dus niet meer scrollen zoals nu. _/-\o_

Nieuwe screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://d3db.com/static/images/skillpreview/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d3db.com/static/images/skillpreview/02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d3db.com/static/images/skillpreview/03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d3db.com/static/images/skillpreview/04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d3db.com/static/images/skillpreview/05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d3db.com/static/images/skillpreview/06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d3db.com/static/images/skillpreview/07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d3db.com/static/images/skillpreview/08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d3db.com/static/images/skillpreview/09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d3db.com/static/images/skillpreview/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d3db.com/static/images/skillpreview/11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d3db.com/static/images/skillpreview/12.jpg

[ Voor 119% gewijzigd door Pedr0 op 25-02-2012 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Bashiok: Just about everything is set as it will be at release. There will certainly be tweaks here and there, and some small improvements, but no, we don't have any current plans to change the chat channel interface.

We understand the requests, and have seen some of the creative suggestions, but we're in the home stretch and aren't looking to delay the release of the game further. Honestly speaking only a small portion of players will care if the chat channels are like they are, or if they're more like the huge screen-dominating feature in D2. We have to apply value to the additional time it would take to address a small amount of requests for a change, and it just doesn't outweigh releasing the game.
D3BETA: I'm asking because I'm having a hard time understanding how exactly this new system is more beneficial to both parties then the old one?[/b]
Bashiok: Well runes weren't a good addition to the item hunt because once you had six of one type, you never needed any more. Unless you mean the attuned system, which wasn't a bad system out of context, but its an inventory nightmare.
Ranks were not compelling or powerful, and they certainly had no impact on customization. They might make you feel cooler because you got lucky and found a higher rank, or bought one, but thats not a good enough pro to outweigh the cons. They were gradual increases in power, and only a few of them actually changed the mechanic as they got more powerful. Magic missiles is the one example... and it's one of only a few. Also not all rune variants scale well. It's more important to us to have a lot of variety with big impactful changes to a skill than gradual upgrades. It was almost requiring us to remove some rune effects and try to think of new ones that were more like other rune effects because they just couldn't scale well.
With the measured unlock we can guide a new player through their skill, passive and rune unlocks in a way that eases them in to more and more complex mechanics. That doesn't compromise the end game when everything is unlocked, and for the aforementioned reasons, big 'concentrated coolness' changes to your skills is a bigger pro than the few smaller pros, and even more cons, the other systems offered.

D3BETA: So why not at least give us a choice of what runes to earn while we level, instead of awarding them in the same static order?
Bashiok: Fundamentally we don't think that's a bad idea, but the guided structure has far more value for more players. Instead of building two different UI's, one of which will really only appeal to the hardcore players and require more development time, we go with the guided structure because the hardcore players are only in that guided structure for what will be a short window of their total amount of play time. It's a bang for the buck decision, which aren't always popular but have to be made. We do want you to play this game at some point, and we think you'd rather do that than wait longer but be able to pick rune unlock order while you're leveling.

We're trying to be smart about rune unlocks, and ideally hardcore players (knowing more about the mechanics) wouldn't even want to pick the runes we're not unlocking. Sure you could choose to pick a mana regen variant at level 2... but you wouldn't. Also, it's an awesome way to reward players all the way to 60, and putting some of the more impressive rune effects at the later game could encourage more people to keep playing past Normal.

I do think it's weird that people want to be restricted, but then don't like it when we have restrictions. Obviously not necessarily the same voices, but it is a rather mixed message. :) I think the answer is of course having restrictions where they make sense... but ... just a slightly interesting observation. Maybe? Im tired.

D3BETA: Hey Bash, just wanted you to know that some of us understand why the design decisions on skills/runes were made, and some of us actually understand that not everyone is going to be running around at 60 with the exact same skill/rune/gear loadout.[/b]
Bashiok: Cool! It'll be fine. It's fine!

I don't want it to feel like I'm fighting with anyone... I hope it's a helpful discussion ... in some way. I'm not sure how it may be for everyone, especially those that are in complete opposition... but... maybe someone will read it and get some good info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:03

Magic666

No one's neighbour!

Dankzij Cthulhu (hulde gast!) kon ik ook genieten van de beta. (lvl10 barb)

Wat moet je zeggen? Het smaakt duidelijk naar meer! Lekker sfeertje, speelt prima weg.
De omgevingen vind ik erg gaaf, al dat gel*l van die "kleurtjes" vind ik overtrokken.

Goed om te lezen dat ze bijna klaar zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-04 17:36
Om tot level 13 te komen is gewoon een questie van mobs grinden toch? Of valt er nog meer te doen? Ik heb alles explored, en alle's gedaan voor zover ik weet, en ben dan lvl 10 met m'n witchdoctor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
hypz schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:50:
Om tot level 13 te komen is gewoon een questie van mobs grinden toch? Of valt er nog meer te doen? Ik heb alles explored, en alle's gedaan voor zover ik weet, en ben dan lvl 10 met m'n witchdoctor.
Is je Artisian bijvoorbeeld ook al maxed? Alle archievements al gehaald? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pedr0 op 25-02-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:35

Scrummie

Think different

Gister 2 uur gespeeld, vond het echt heerlijk spelen. Gave sfeer. Een monkje gemaakt, heel erg tof. Voor mij gaf het goed het 'oude' gevoel terug, maar ben geen hardcore speler zoals velen hier. Kan niet wachten op de full! Overigens, game draaide hier best lekker op m'n Macbook Air. Had ik niet verwacht!

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:45
Voor de beta-spelers: Is het overzichtelijk met 4 man? Op de screenshots vind ik het namelijk allemaal onoverzichtelijk (Kan de spelers bijna niet onderscheiden van de monsters).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

hypz schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:50:
Nog een paar keer een run naar de SK ;) Alleen mijn WD is lvl13

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:19:
Voor de beta-spelers: Is het overzichtelijk met 4 man? Op de screenshots vind ik het namelijk allemaal onoverzichtelijk (Kan de spelers bijna niet onderscheiden van de monsters).
Zodra je de healthbalkjes van spelers aanzet vind ik het overzichtelijk, je ziet dan groene balkjes ipv rode, dus meteen wie wie is. Zonder die balkjes is het soms lastig. Bepaalde characters herken je direct omdat ze er redelijk apart uit zien (Demon Hunter met een rode hoed), en sommigen zijn net wat lastiger te herkennen (Witch Doctor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:26

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Zo, zonet samen met Dalyxia voor het eerst de Skeleton King gekilled met een Barbarian. Mijn eerste playthrough van de beta zit er dus nu op. Mijn eerste indruk tot nu toe:
  • Gave graphics, sfeer is fantastisch, animaties en geluid bij alle skills zijn geweldig!
  • De manier waarop je wordt meegenomen in het verhaal vind ik prachtig. Dat je de lore, die je via quests en journals, met behulp van voice acting tot je krijgt vind ik een prachtige ervaring. De tekst van de quests in je questlog is in de ik-vorm en niet in de gebiedende wijs. Dat voegt voor mij echt toe aan de RPG ervaring.
  • Met je game privacy instellingen kun je ervoor zorgen dat mensen op je friends list je game kunnen joinen. Dat vind ik een hele mooie feature. Als het straks lukt om zonder errors alle tweakers op de spelerslijst aan je friends list toe te voegen, dan kun je op die manier altijd wel gemakkelijk samen met anderen spelen :).
  • Het gaat wel héél makkelijk. Maargoed, we weten dat de beta gemakkelijker is dan de echte versie straks, dus daar stoor ik me niet zo aan.
  • Wat ik beduidend minder vind, is de manier waarop je skills en runes krijgt. Ze komen gewoon "uit de lucht vallen" als je een level omhoog gaat. Qua RPG ervaring vind ik dit echt een flink gemis. Dit stuk van de game komt meer over als een arcade game dan een RPG. Het systeem van Path of Exile vind ik wat dat betreft stukken beter uitgewerkt, met skill/support gems die je moet vinden/verdienen en levelen.
Met de followers en artisans heb ik nog onvoldoende/niet gespeeld, dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen.

Ik ga sowieso met alle classes de beta doorspelen, waarbij ik van boven naar beneden het lijstje in het character creation screen afloop. Na de Barbarian komt volgens mij de Demon Hunter, dus dat wordt mijn volgende character.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dat Friendsysteem is wel handig. Kun je ook zien wat men speelt (Difficulty, Act, Quest?). Of kun je een gamenaam maken (A1Q3Normal bijvoorbeeld)

offtopic:
MIjn laptop staat nog steeds op "in productie" bij Dell. SSD is al wel binnen. Hoop dus ook wat beta minuutjes te kunnen maken. Alleen op d2jsp kan ik nergens meer die beta accounts vinden?

[ Voor 42% gewijzigd door RedHat op 25-02-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-04 22:24
ow zie ik in die screenshots een soort van flayerjungle met shamans! Dat zijn toffe dudes :D

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*zucht* Nog steeds geen Betakey. Ik zit echt serieus over na te nadenken om via Ebay aan te schaffen. Zijn er geen andere sites waar je meer kans op kan krijgen? Want mijn geluksfactor is 0.0

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 339933 op 25-02-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375926

nvm
zag dat het een oud bericht was, gebrek aan koffie maakt je minder scherp

ik ben overal ook aan het zoeken ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 375926 op 25-02-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:06
Fok.nl geeft dit weekend nog keys weg, misschien dat we daar dan meer geluk hebben.

Heb ondertussen maar een Demon Hunter playthrough bekeken en denk dat dat toch wel de class wordt waar ik mee ga beginnen.

Als ik het spel ooit kan gaan spelen ofc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:32:
Dat Friendsysteem is wel handig. Kun je ook zien wat men speelt (Difficulty, Act, Quest?). Of kun je een gamenaam maken (A1Q3Normal bijvoorbeeld)
Je kunt hun actieve quest zien, maar geen difficulty. Dat kan ook omdat er pas boven Normal iets getoond gaat worden natuurlijk. Gamenaam is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Pedr0 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 07:53:
Website update: http://eu.battle.net/d3/e...s_Skills_-25_02_2012#blog

Ze hebben de skills geupdated met tevens ook video's (nog niet bij alle skills) erbij....very nice! :9~

[afbeelding]
Edit: In de Skill calculator hebben ze ook de interface geupdated. Als dat ook de nieuwe UI ingame wordt, is dat een stuk beter dan nu. Eigenlijk de nieuwe UI, maar dan met de uitklap interface van de vorige beta. Dus niet meer scrollen zoals nu. _/-\o_
Ik denk eerder dat ze de skillcalculator snel hebben aangepast aan de interface ingame. En dat ze verder nog die rune en skill kies pannel hetzelfde hebben gelaten als al op de calculator het geval was alleen beetje herschikt en nieuwe plaatjes voor de runes, verder ziet het nog het zelfde uit als voorheen.

Ik hoop dat dit een tijdelijk oplossing is, want je kan net zo goed al die skill knoppen en buttons onder elkaar weergeven en wanneer je 1 wilt kiezen een opzij slide menu weergeven. Het is gewoon onnodig groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Zo, mijn Wizard is lvl 13, ook al leuk met craften zitten spelen, wel frustrerend dat je lvl 13+ items kunt craften maar niet kunt equippen :P

Ook erg tof dat ze nagedacht hebben over de situatie dat je met je Templar follower het stukje waar je te follower krijgt opnieuw gaat doen. Ze spreken met elkaar.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:58

Nikeo

Jawelles

Voor wie geen beta key heeft kunnen bemachtigen: de playthrough is best kort. Troost je daar maar mee :D

Ik heb nooit diablo I of II gespeeld maar ik vond het spelen van de DIII demo met de witchdoctor erg leuk. Erg gemakkelijk maar dat is al vaker gezegd: komt door de beta. De sfeer is heel erg mooi, sommige effecten ook, mooie artwork.

Alleen kan dit spel mij niet echt overtuigen. Het is gewoon niks voor mij denk ik. Ik heb ontzettend veel warcraft III gespeeld en dan op LAN's vooral die hero maps waarbij je co-op moet vechten met heroes. Dat is dus achteraf gezien een zelfde idee als diablo. Ook heb ik 5 jaar terug al weer een punt gezet achter mijn WoW carrière. Ook daar lijk het spel ontzettend veel op. No shit Sherlock: het zijn allemaal Blizzard spellen :D Het spel gaat mij daarnaast ook iets te 'snel'. Het is best chaotisch en hack 'n slash is het denk ik niet voor mij. Ik zou eerder weer eens een keer WoW spelen dan dat ik zin heb om Diablo III te kopen. WoW is in 3d, daar loop je echt in een wereld. Het is al een tijd geleden dat ik een strategygame heb gespeeld dus die top down view van Diablo III komt op mij wat gedateerd aan. Dat ligt aan mij hoor, niet aan het spel. Ook denk ik dat WoW wat meer op je gamingskills aankomt ipv buttonbashen bij Diablo III.

Al met al: vette beta (demo) gespeeld en wat de andere dingen uitgecheckt maar na 4 uur had ik mijn besluit wel genomen: nee, het hoeft niet zo nodig. Ik snap wel degelijk hoe de appeal werkt bij andere mensen. Smaken verschillen gewoon.

EDIT: Mij aub niet meer voor de beta-account vragen. Die zit vast aan mijn normale account en geef ik dus niet weg

[ Voor 3% gewijzigd door Nikeo op 25-02-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-03 11:53

roboreaper

Collecting your robots

ik heb een vraag

hebben jullie ook last van erge FPS drops wanneer er iets gebeurt zoals een muur instort of minios uit te muur komen?

want ik wordt er gek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Deze aura is wel cool, Safe Haven gebruiken, en je hebt elke 30sec 18k life erbij :P
http://eu.battle.net/d3/en/class/monk/active/inner-sanctuary

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dricus schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:29:
• Wat ik beduidend minder vind, is de manier waarop je skills en runes krijgt. Ze komen gewoon "uit de lucht vallen" als je een level omhoog gaat. Qua RPG ervaring vind ik dit echt een flink gemis. Dit stuk van de game komt meer over als een arcade game dan een RPG. Het systeem van Path of Exile vind ik wat dat betreft stukken beter uitgewerkt, met skill/support gems die je moet vinden/verdienen en levelen.[/list]
Met de followers en artisans heb ik nog onvoldoende/niet gespeeld, dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen.
Ik vond dit eerst ook vreemd, maar ik denk dat je gewoon het hele opzet moet doorhebben. Het gaat er niet om dat je om de zoveel levels een nieuwe skill/rune moet kiezen die dan definitief vaststaat: Je krijgt gewoon iedere keer een talent bij om uit te kiezen en je kan op eender welk moment je talentconfiguratie volledig wijzigen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
roboreaper schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:54:
ik heb een vraag

hebben jullie ook last van erge FPS drops wanneer er iets gebeurt zoals een muur instort of minios uit te muur komen?

want ik wordt er gek van
mja dit had ik in me eerste potje wel (leek heel veel op d2 als er iets groots gebeurde dan ff scherm vast of slow fps en dan bam is het er), kan zijn dat de background downloader nog bezig was want ik begon wel te spelen toen die geel was en niet groen.

heb het nu niet weer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:26

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

@Boeboe:
Het gaat me niet om hoe je je skills en runes naar wens aanpast. Dat vind ik een prima systeem. Het gaat me erom dat je niks hoeft te doen, behalve levelen om je skills te verkrijgen. WoW heeft class trainers, PoE heeft skill gems, etcetera.

Je ziet bij andere RPG's in ieder geval een combinatie van een soort (passive) skill tree + itemized of trainbare abilities. Voor een deel van de ontwikkeling van je character (buiten gear natuurlijk) moet je dus actie ondernemen, zoals trainen, skill gems levelen, etc.

Ik heb het idee dat die 2 elementen bij D3 samengevoegd zijn tot 1 systeem. Hiermee is IMO het ontwikkelen van je character tijdens het levelen minder RPG-achtig geworden en meer arcade-achtig (of hoe je het ook maar noemen wilt). En dat vind ik jammer.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Pensmaster-B schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:11:
[...]

mja dit had ik in me eerste potje wel (leek heel veel op d2 als er iets groots gebeurde dan ff scherm vast of slow fps en dan bam is het er), kan zijn dat de background downloader nog bezig was want ik begon wel te spelen toen die geel was en niet groen.

heb het nu niet weer gehad
ik was gister al klaar met downlaoden.. heel vaag. het is vooral erg als ik met een nieuw char begin alsof het spel heel tristram nog aan het laden is ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Heh, de gemiddelde poster op de D3 forums is zo'n fijn persoon die je wat gunt...

http://eu.battle.net/d3/en/forum/2821469/

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnout2
  • Laatst online: 15-12-2024
Op het officiele D3 forum is te lezen dat EU accounts nu ook via opt-in de beta mogen spelen. Misschien is de grote EU-wave begonnen? (http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3389262047)

[ Voor 16% gewijzigd door arnout2 op 25-02-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erg vet al die nieuwe skill video's. Die eerste van de Barbarian is toch mijn favoriet, hij ziet er grandioos uit!

Verder hebben we ook wat nieuwe environments gezien, zoals dat sneeuwgebied. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arnout2 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:05:
Op het officiele D3 forum is te lezen dat EU accounts nu ook via opt-in de beta mogen spelen. Misschien is de grote EU-wave begonnen? (http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3389262047)
Wordt eens tijd. Maar het zal maar gelimiteerd worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

oh ik weet niet waar ik dit anders moet posten maar als mensen mij willen toevoegen

Roboreaper#2433 is mijn battletag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Leuke skillrune voor Plague of Toads: 5 seconden extra cooldown. :P Denk niet dat die erg populair zal zijn.

http://eu.battle.net/d3/e...or/active/plague-of-toads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-05 04:25
Goron schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:30:
Leuke skillrune voor Plague of Toads: 5 seconden extra cooldown. :P Denk niet dat die erg populair zal zijn.

Als je naar de naam kijkt, dan zal de grootte van die kikkers wel een stuk zijn toegenomen en wss dus meer damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-04 20:53

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

LoL zou het een foutje zijn? Zal toch minus moeten zijn dunkt me....

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-05 11:48
28FBDR-KXYM-HHKP9W-BNFN-YFWP99

Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:09
FloydRaalte schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:32:
[...]

LoL zou het een foutje zijn? Zal toch minus moeten zijn dunkt me....
het kan ook zijn dat dat in het engels/Amerikaans normaal is maar dat wij dat gewoon raar opvatten.
Zal sowieso wel minus zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morphix schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:37:
28FBDR-KXYM-HHKP9W-BNFN-YFWP99

Veel plezier :)
Yes! Thanks a lot :)

Wat een mazzel zeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 339933 op 25-02-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04

Ingame Info

Summons a giant Toad that swallow enemies whole for up to 5 seconds. Digesting for 28% of your weapon damage per second as physical.

This Rune adds a 5 second cooldown to the skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Sta ik 2 sec een broodje te smeren, post iemand een key |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:07
RedHat schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:41:
Sta ik 2 sec een broodje te smeren, post iemand een key |:( :P
same >.<

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Dalyxia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:40:

Ingame Info

Summons a giant Toad that swallow enemies whole for up to 5 seconds. Digesting for 28% of your weapon damage per second as physical.

This Rune adds a 5 second cooldown to the skill
Ah, dat maakt het wat logischer :). Swallow enemies whole klinkt sowieso wel vet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Sommigen zijn Guus Geluk de andere Guus Ongeluk :+

Ik grijp altijd net mis. Als ik wat bestel duurt het altijd 2x zo lang en krijg ik het verkeerde of niet werkende opgestuurd. Altijd dat soort dingen heb ik :D

Ze noemen het de <mijn-achternaam>kwaal in alle famillies / aangetrouwde famillies etc. :D Het heeft echt een naam bij mij gekregen :D

Bestel je een laptop, zegt iedereen op T.net levertijd zal 2 weken zijn. Familie zegt; reken maar op 2 maanden. Dat is een <achternaam>kwaal :+ En godver, ze hadden gelijk! :+ Meer dan twee maanden :+ (En nog niets hebben :') ).

[ Voor 31% gewijzigd door RedHat op 25-02-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

RedHat schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:48:

Ik grijp altijd net mis. Als ik wat bestel duurt het altijd 2x zo lang en krijg ik het verkeerde of niet werkende opgestuurd. Altijd dat soort dingen heb ik :D

Ze noemen het de <mijn-achternaam>kwaal in alle famillies / aangetrouwde famillies etc. :D Het heeft echt een naam bij mij gekregen :D

Bestel je een laptop, zegt iedereen op T.net levertijd zal 2 weken zijn. Familie zegt; reken maar op 2 maanden. Dat is een <achternaam>kwaal :+ En godver, ze hadden gelijk! :+ Meer dan twee maanden :+ (En nog niets hebben :') ).
Je DM's blijkbaar niet lezen, helpt ook niet echt denk ik.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:07
Ah well, gisteren met dank aan starwolf toch kunnen spelen met de beta.

Eerste indruk was: Is dit het nou? Ik vond de graphics de eerste keer dat ik ze zag ontzettend tegenvallen, enorm flets net alsof je een spel van 4 jaar terug op low settings aan het spelen was.

Gelukkig was die teleurstelling maar van korte duur, zodra ik bij new tristram aankwam was het al een heel stuk beter!

Zowel met de Barbarian, Wizard en Monk gespeeld, bij de Barbarian heb je echt het gevoel dat je oppermachtig bent, de mobs vliegen in het rond, zeker als je cleave met die rune gebruik doe je massas damage!

De monk vond ik wat tegenvallen, voor "de" martial art class vond ik het eigenlijk net wat te houterig en vond het niet echt lekker spelen.

De wizard daarentegen is tot nu toe mijn favoriet! Lekker van afstand mobs afknallen, lekkere AoE damage met Arcane Orb!

Het nieuwe skill/rune systeem ben ik nog niet helemaal over uit, het heeft potentie voor meer verschillende builds, maar ik denk dat dat ook iets is waar mensen aan moeten wennen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-04 20:00
RedHat schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:48:

Haha ik weet hoe het voelt, je wilt niet weten wat ik al allemaal heb geprobeerd om een key te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
HyperMan schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:56:
[...]

Je DM's blijkbaar niet lezen, helpt ook niet echt denk ik.
Daar zat iig geen key bij :'( :D
Nah, ik koop wel een dagje met FG. Gewoon om even in te komen :9~

[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 25-02-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12-2023
God hou maar op, ik ben nog nooit zo hectisch geweest omtrent het proberen van een key te bemachtigen dan met DIII.

En elke x vis ik naast de boot, so frustrerend :)

Erg leuk om te zien though dat ik niet de enige ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:38
heb dezelfde error met inloggen :(

is er iemand hier die een werkende d3 heeft, die zijn cache folder wil uploaden?
%programdata%\Blizzard Entertainment\Battle.net

of weet iemand een werkende op het net? want ik kan er geen 1 vinden.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dat gelimiteerde set aan beta keys gaat Blizzard geen windeieren leggen denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zonet wat spullen op de auction house proberen zetten, nu maar hope dat magic find items net zo gewild zijn als ik denk :)

Sommige items kreeg ik echter niet gepost, bleef maar foutmeldingen geven. Ook de lijst van huidige auctions klopt totaal niet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Mijn collega speelt (as we speak) onder m'n account, dan weten jullie dat. Dus it's not me! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:50
@Pedr0: We dachten al, wat is hij goed bezig. :)

@Axewi: Probeer deze eens, bij mij doet hij het gewoon: http://dl.dropbox.com/u/26132659/Battle.net.7z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-03 12:28
Het valt mij op dat bij een aantal plaatjes een gloed buiten het kader is getekend, o.a.:
Lidless Wall -> paars
The Wedge -> blauw
The Buring Axe Of Sankis -> rood
Sky Splitter -> geel
Rabid Strike -> groen
Ik zie geen connectie met gems (5 kleuren, 4 soorten gems) of type item. Heeft dit nog een achterliggende betekenis of is dit "random"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:50
Ik zou bijna zeggen naar welk element ze horen (Magic/Ice/Fire/Lightning/poison). Maar dat is ook maar een wilde gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-04 04:48
aaaah ik word toch zo godvergeten gek van die login error :(. Al sinds woensdag een key (gewonnen hier bij tweakers), maar nog geen moment kunnen spelen. Er wordt ook totaal geen update gegeven door Blizzard #fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:38
Feralio schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:18:
@Pedr0: We dachten al, wat is hij goed bezig. :)

@Axewi: Probeer deze eens, bij mij doet hij het gewoon: http://dl.dropbox.com/u/26132659/Battle.net.7z
thx downloading as we speak.

Helaas, heeft niet geholpen.
Dan maar afwachten :-(

[ Voor 8% gewijzigd door Axewi op 25-02-2012 14:34 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Facundo schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:28:
aaaah ik word toch zo godvergeten gek van die login error :(. Al sinds woensdag een key (gewonnen hier bij tweakers), maar nog geen moment kunnen spelen. Er wordt ook totaal geen update gegeven door Blizzard #fail
Voor mensen die wel een jarenlang active battle.net account hebben (en dus wel in zouden kunnen loggen mits ze een key hebben) maar geen key hebben gekregen is het helemaal feest. Blizzard is nu toch wel iets ver doorgeschoten met hun 'doelgroep-denken' imo.

Nu ga ik stoppen met klagen en F5'en, boodschapjes doen en lekker op de bank hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-04 04:48
HyperMan schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:33:
[...]

Voor mensen die wel een jarenlang active battle.net account hebben (en dus wel in zouden kunnen loggen mits ze een key hebben) maar geen key hebben gekregen is het helemaal feest. Blizzard is nu toch wel iets ver doorgeschoten met hun 'doelgroep-denken' imo.

Nu ga ik stoppen met klagen en F5'en, boodschapjes doen en lekker op de bank hangen.
Haha ja dat is nog vervelender, snap ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 14:01
Na mijn account al te hebben uitgeleend aan 7 mensen is het tijd voor een volgende :P
degene die dit bericht als eerste quote kan tot vanavond 21:00 op mijn account ;)

(DUS GEEN DM's :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Junia op 25-02-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-04 18:59
Even een puntje over de OP, ik weet niet of ik dat zo kan posten of dat ik het beste even de TS een berichtje kan sturen, maar er zijn twee kopjes, "Damage Types" en "Critical Hit Damage Types". Die tweede is een beetje overbodig, want alle informatie die daar staat, staat ook al bij "Damage Types" ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Junia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:45:
Na mijn account al te hebben uitgeleend aan 7 mensen is het tijd voor een volgende :P
degen die dit bericht als eerste quote kan tot vanavond 21:00 op mijn account ;)
ik? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

N1ks schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:24:
Het valt mij op dat bij een aantal plaatjes een gloed buiten het kader is getekend, o.a.:
Lidless Wall -> paars
The Wedge -> blauw
Sky Splitter -> geel
Rabid Strike -> groen
Ik zie geen connectie met gems (5 kleuren, 4 soorten gems) of type item. Heeft dit nog een achterliggende betekenis of is dit "random"?
Dat zijn allemaal legendary items. EDIT: blijkbaar hebben niet alle legendary items die gloed

[ Voor 3% gewijzigd door y0ukn0w op 25-02-2012 15:01 ]

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N1ks schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:24:
Lidless Wall -> paars
The Wedge -> blauw
Sky Splitter -> geel
Rabid Strike -> groen
Paars = Arcane damage
Blauw = Ice damage
Rood = Fire damage
Geel = Holy damage
Groen = Poison damage

Blijkbaar hebben die items iets met dat type damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-04 10:10

Metian

Snert is vies

Angeloonie schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:04:
[...]

Paars = Arcane damage
Blauw = Ice damage
Rood = Fire damage
Geel = Holy damage
Groen = Poison damage

Blijkbaar hebben die items iets met dat soort damage.
Correct. Althans daar lijkt het wel op. Met name wanneer je de afbeeldingen bekijkt en de bestandsnaam kijkt, zijn dit de namen voor de kleuren. Al staat dmg er alleen niet achter. Maar dat is het meer logische

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12-2023
degene die dit bericht als eerste quote kan tot vanavond 21:00 op mijn account ;)

Mag ik dan morgen? :)

Alsjeblieft? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-10-2024
Uhm, hoe zit het met die Fok wedstrijd ??

Ik ben mijn inlog naam vergeten en een nieuwe aanmaken wil ook niet van wege problemen met de site :S
(weeeeer pech)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34

altijd als ik slaap zeggen mensen dit soort dingen he... :(

[ Voor 8% gewijzigd door sianto op 25-02-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
jeNno schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:11:

Ik ben mijn inlog naam vergeten en een nieuwe aanmaken wil ook niet van wege problemen met de site :S
(weeeeer pech)
Hun give-away is nog niet begonnen.
Wanneer wel weet niemand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:29
Ik schrijf me in voor de daar opvolgende Junia haha. (A) .
Na ach, misschien win ik er nog een voordat het spel uit is.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-05 14:05
Pheno weet het denk ik wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Laatst online: 15-04 10:12
Valt onder het beroeps geheim denk ik.. ;) Zou in elk geval wel fijn zijn om een tijdsspanne te krijgen, word nu wel gek van dat refreshen... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Wat is dat dan precies? Vandaag worden er keys op Fok weggegeven? Kan er helemaal niets over lezen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-04 13:14

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Zal wel zondag zijn dan :) Meeste publiek lijkt mij.

[ Voor 33% gewijzigd door RedHat op 25-02-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-05 13:59

anu

Mijn viel op dat items met "vampiric" (lifesteal zeg maar) ook een rode gloed hebben, ik denk dat het inderdaad met affixes te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:02
inf3rno89 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 01:16:
Een van de gelukkigen met een beta-key van de Tweakers actie. Helaas stuit ik nu op het 315300 probleem, "Your account name or password is incorrect" terwijl ik wel gewoon op Battle.net website kan komen met de zelfde gegevens. Hebben al meer mensen last van zoals te lezen in dit 40 pagina's lange topic http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079839022?page=40
Zelfde probleem. Key gewonnen via Tweakers, netjes toegevoegd aan mijn battle.net account maar inloggen bij diablo III geeft een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Je zou de key via een DM naar mij kunnen sturen. Ik kan hem dan toevoegen op mijn account van waaruit we
allebei kunnen spelen.

Edit: Nvm, domme gedachte aangezien de key reeds is toegevoegd aan een account.

[ Voor 25% gewijzigd door Dysmael op 25-02-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
En het is weer bijna tijd voor een volgende :) wie o wie kan ik blij maken door vanaf 21:00 mijn D3 account beschikbaar te stellen?!

(Reply gewoon in deze thread i.v.m. vloedgolf aan DM's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
jeNno schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:11:

(weeeeer pech)
Met IE is het gewoon mogelijk om te registreren.

[ Voor 48% gewijzigd door Junia op 25-02-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
Junia, mij kan je blij maken met beschikbaar van je D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:00
Junia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:21:
En het is weer bijna tijd voor een volgende :) wie o wie kan ik blij maken door vanaf 21:00 mijn D3 account beschikbaar te stellen?!

Ik zou graag willen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Laatst online: 12-04 10:11
Junia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:21:

Ik zou het ook graag proberen.
Want de key mania is wel leuk begonnen maar ik heb er nog geen weten te bemachtigen zoals vele andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:23
Willen jullie mijn battletag aub ook toevoegen?

Hades#1462

Dank je :)

psn: HertogJack

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic