F.I.P.O.Teckniel schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:56:
wordt de link in dit forum tread gepost?
Half uurtje nog mensen! pak vast de stressballetjes en de blikken red bull!!
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
nee 5 km verderopTeckniel schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:56:
http://tinyurl.com/5sdar8p
In de OPTeckniel schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:56:
nog een keertje!Teckniel schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:56:
LEES DE FIPOOOOOO!!
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
lees ff het forum door, is pas 1 keer gevraagd...Teckniel schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:56:
Verwijderd
Ga eens snel vakantie vieren of zo!IIsnickerII schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:55:
[...]
van de winter heb ik hier geen last in Barcelona
mensen die dit soort posts maken moeten ook uitgesloten worden van de wedstrijd....Teckniel schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:56:
Hmm, zie de demo niet staanPWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:52:
En dan te bedenken dat ik Diablo 1 en 2 nog nooit gespeeld heb en zeker niet voornemens ben deeltje 3 wel te bekijken.
Voor de echte gamer: SSX Demo is vandaag uitgekomen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time / It's Tricky...it's Tricky
Weer aan t trollen ?
Stage helaas, maar het weekend gaat echt helemaal los!!!
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
zo leuk om te zien hoeveel mensen er toch weer een nieuwe account aangemaakt hebben voor Diablo 3xD
Verwijderd
Voor mij geen redbull meer, ik ga nu al kapot van de zenuwenVisgek24 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:56:
Half uurtje nog mensen! pak vast de stressballetjes en de blikken red bull!!
Laten we maar eens proberen dan. Heb er zin in
net als mensen die 2 jaar geen gebruik maken van tweakers en dan voor een beta hun account weer opzoekensomeloen schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:57:
[...]
mensen die dit soort posts maken moeten ook uitgesloten worden van de wedstrijd....
Wow, leuke actie, je hoeft in ieder geval voor de verandering eens niet door allerlei hoepels te springen om kans te maken.
Nopenioz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:57:
[...]
Hmm, zie de demo niet staan
Weer aan t trollen ?
Verwijderd
En wat als ik nu 10 accounts aan maak en deze "morgen" gebruik in plaats van vandaag?
*JOKE*
en weer een nieuwe account xDVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:58:
Succes allemaal!!
WTF is een FIPO?
Ik ken hier op GoT een OP of FP, als ik dat foenetisch zou schrijven, dan wordt het OPEE of EFPEE.... Fipo klinkt als een ding dat je vriendin in bed gebruikt als je zelf weer te lang achter de PC blijft hangen...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Good luck!!!! Wacht ook al jaren op D3... Toen ik paar jaar terug beetje uitgekeken was op D2.. Accounts vol met 1.08 bugged items nog OMG NOSTALGISCH MOMENT HIER AAAH!
Nieuwe Nvidia drivers
Ambient Occlusion
Adds ambient occlusion support for Diablo III. See the comparison screenshots on GeForce.com.
http://www.geforce.com/Ne...-73-whql-drivers-released
Ambient Occlusion
Adds ambient occlusion support for Diablo III. See the comparison screenshots on GeForce.com.
Ik wil wel weten hoeveel 'wachtwoord vergeten' mails er vandaag verstuurd zijnIenni1983 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:58:
[...]
net als mensen die 2 jaar geen gebruik maken van tweakers en dan voor een beta hun account weer opzoeken
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Even in de gaten houden
Ik heb D1 en D2 helemaal grijs gespeeld. En na laaaaaaaaaaaaang wachten wil ik nou wel eens zien hoe D3 er op mijn scherm uit ziet, en of mijn PC het uberhaupt goed trekt.
hahahaAllSeeyinEye schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:59:
[...]
[...]
WTF is een FIPO?
Ik ken hier op GoT een OP of FP, als ik dat foenetisch zou schrijven, dan wordt het OPEE of EFPEE.... Fipo klinkt als een ding dat je vriendin in bed gebruikt als je zelf weer te lang achter de PC blijft hangen...
First PostAllSeeyinEye schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:59:
[...]
[...]
WTF is een FIPO?
Fipo = First Post (firstpost , fi-po..fipo)AllSeeyinEye schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:59:
[...]
[...]
WTF is een FIPO?
laatste keer dat ik speelde was patch 1.13 van dia 2
Thanks Pausie!Pausie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:59:
Nieuwe Nvidia drivers
Ambient Occlusion
Correctie: hypotetische vriendinAllSeeyinEye schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:59:
[...]
[...]
WTF is een FIPO?
Tik tok tik tokScripted schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:00:
nog 30 minuten.... hihi
FIrst POst.
Ik vind het ook een beetje verbazingwekkend dat de hardcore tweakers elke keer een nieuwkomertje een domme vraag stelt gaan antwoorden met allerlei acroniemen die alleen tweakers begrijpen. Niet heel behulpzaam.
Wie heeft er nog een leuke mop om tijd te doden?
Ik ga een sigaret roken, kan de spanning niet meer aan
Mag welmaffiappie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:58:
Wow, leuke actie, je hoeft in ieder geval voor de verandering eens niet door allerlei hoepels te springen om kans te maken.

counter voor mensen die betekenis fipo geplaatst hebben 200
Verwijderd
Wordt dat al door AMD ondersteund, of moeten we wachten?Pausie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:59:
Nieuwe Nvidia drivers
Ambient Occlusion
Shhhtt ik was bij je aan het slijmenPausie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:01:
[...]
Noob daar heb jij niks aan met je ATI kaart
Oei dat wordt moeilijk ik ga me best doenMisterPebbles schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:01:
Ook ik heb wel interesse in een key. Kan ik gelijk ook de Mac versie testen.
Maar even duimen
Maar even duimen
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Common sense noemen ze datQuicky schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:01:
[...]
FIrst POst.
Ik vind het ook een beetje verbazingwekkend dat de hardcore tweakers elke keer een nieuwkomertje een domme vraag stelt gaan antwoorden met allerlei acroniemen die alleen tweakers begrijpen. Niet heel behulpzaam.
Hoop dat ik er een krijg fingers Crossed SLI style
Bokito?IIsnickerII schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:02:
[...]
Common sense noemen ze datals ik lees, (ik noem maar wat) lees de BoViTo, dan heb ik wel zo van, hmmm het staat vast op een overduidelijke plek...
Visgek24 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:00:
[...]
Fipo = First Post (firstpost , fi-po..fipo)
note to self: volgende keer het sarcasme erbij zetten ....Visgek24 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:00:
[...]
Fipo = First Post (firstpost , fi-po..fipo)
Alleen ben ik dan geen nieuwkomertje....Quicky schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:01:
[...]
FIrst POst.
[ Voor 21% gewijzigd door AllSeeyinEye op 21-02-2012 15:04 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
die van mij zijn crossfiredMischa204 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:02:
Hoop dat ik er een krijg fingers Crossed SLI style
Jammer dat ik niet bij een grote ISP werk, kon ik merendeel concurrentie even tijdelijk uitschakelen door middel van een foutje in de DNS table
Si vis pacem, para bellum
Eindelijk misschien een spel dat m'n pc een beetje harder laat werken:D
ja tenzij je er 25m over doet.
Heb je er al een?Rendiertje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:02:
[...]
Oei dat wordt moeilijk ik ga me best doen
ligt eraan hoeveel tank inhoud je hebt....
Verwijderd
Kon ik merendeels je salaris uitschakelen waardoor je nog niks hebt aan die key. Kun je je stroom/gas/water/licht niet meer betalen.TerreurBV schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:03:
Jammer dat ik niet bij een grote ISP werk, kon ik merendeel concurrentie even tijdelijk uitschakelen door middel van een foutje in de DNS table
b---ch please

Een dokter ontvangt een patient die een wat vreemde hoge stem heeft. En deze vertelt over zijn klacht: “Kunt u misschien iets doen aan mijn rare hoge stem?”
“Geen idee,” zegt de dokter, “dat moeten we even onderzoeken. Kleedt u zich even uit.” De als een muis pratende man trekt zijn broek uit en direct roept de dokter al: “Ja geen wonder, zie dat eens... u bent geschapen als een olifant. Dat geval trekt aan zwaar aan uw middenrif en daar krijg u een hele hoge stem van!”
De begrijpt het probleem en vraagt: “Is er nog wel iets aan te doen?”
De dokter knikt en zegt “ik moet u helaas wel opereren. Er moet gewoon een stuk tussenuit.”
“Ja het is niet anders,” antwoord de man, “jammer want ik heb met dit ding wel succes bij de dames... maar alleen zolang ik mijn mond dicht houd!". De dokter opereert de man een paar dagen later en haalt er een aanzienlijk stuk tussenuit.
Twee maanden is de man weer terug bij de dokter. Met mooie donkere zware stem zegt hij: “Ik heb nu een mooie stem, maar ik had eerder toch meer succes bij de vrouwtjes. Ik wil graag dat stuk er weer terug in laten zetten. Kan dat??”
De dokter antwoord snel; “Nee nee dat gaat niet lukken, het stuk heb ik weggegooid!”... met een hele hoge stem!
ik zet gewoon een lappie klaar op de WC
klikken MOET ASAP
boeiend wil gewoon die key !!!! D1, D2 kapot gespeeld haha ;D
* Laat een scheet * ruikt hem nog niet eens en er zijn al 20 nieuwe posts.. damn t stinkt hier ^^ Hope the death of diablo smells better then this X__x
kan die alsnog een maand spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:04:
[...]
Kon ik merendeels je salaris uitschakelen waardoor je nog niks hebt aan die key. Kun je je stroom/gas/water/licht niet meer betalen.
klop klopMisterPebbles schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:01:
Waar kan je dat ergens zien?Pensmaster-B schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:03:
18.000 lurkers
Gisteren heb ik de contest gemist, was namelijk carnaval aan het vieren.
Ik probeer al sinds het begin van de beta een key te bemachtigen, maar tot nu toe steeds geen geluk! Hopelijk is de randomizer hier bij tweakers met beter gegund
.
Maar goed, liever dat ze gewoon met het spel uit komen. Ik ben er eigenlijk al sinds de WWI 2008 op aan het wachten!
Ik probeer al sinds het begin van de beta een key te bemachtigen, maar tot nu toe steeds geen geluk! Hopelijk is de randomizer hier bij tweakers met beter gegund
Maar goed, liever dat ze gewoon met het spel uit komen. Ik ben er eigenlijk al sinds de WWI 2008 op aan het wachten!

Verwijderd
ROFLMAORendiertje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:04:
[...]
Een dokter ontvangt een patient die een wat vreemde hoge stem heeft. En deze vertelt over zijn klacht: “Kunt u misschien iets doen aan mijn rare hoge stem?”
“Geen idee,” zegt de dokter, “dat moeten we even onderzoeken. Kleedt u zich even uit.” De als een muis pratende man trekt zijn broek uit en direct roept de dokter al: “Ja geen wonder, zie dat eens... u bent geschapen als een olifant. Dat geval trekt aan zwaar aan uw middenrif en daar krijg u een hele hoge stem van!”
De dokter knikt en zegt “ik moet u helaas wel opereren. Er moet gewoon een stuk tussenuit.”
“Ja het is niet anders,” antwoord de man, “jammer want ik heb met dit ding wel succes bij de dames... maar alleen zolang ik mijn mond dicht houd!". De dokter opereert de man een paar dagen later en haalt er een aanzienlijk stuk tussenuit.
Twee maanden is de man weer terug bij de dokter. Met mooie donkere zware stem zegt hij: “Ik heb nu een mooie stem, maar ik had eerder toch meer succes bij de vrouwtjes. Ik wil graag dat stuk er weer terug in laten zetten. Kan dat??”
De dokter antwoord snel; “Nee nee dat gaat niet lukken, het stuk heb ik weggegooid!”... met een hele hoge stem!
Ja oeps foutje ik dacht dat die 4 een 9 was.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:04:
[...]
Kon ik merendeels je salaris uitschakelen waardoor je nog niks hebt aan die key. Kun je je stroom/gas/water/licht niet meer betalen.
Si vis pacem, para bellum
HahaRendiertje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:04:
[...]
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
veel post, blizz moet wat meer keys geven
wie is daar?
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
wie is daar?
Ik hoop dat jullie internet uitvalt van 15:30 tot 15:45, des te hoger de kans dat ik een een key krijg 
Nog 25 minuten. Ik hoor nu eigenlijk aan het werk, maar de baas zit rustig in zijn hok.
Wat een spam hier trouwens in dit topic.
Nog 25 minuten. Ik hoor nu eigenlijk aan het werk, maar de baas zit rustig in zijn hok.
Wat een spam hier trouwens in dit topic.
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
oh oh wat gaat de tijd traag als je moet wachten....
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
carnaval != d3metal_voltant schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:05:
Gisteren heb ik de contest gemist, was namelijk carnaval aan het vieren.
Ik probeer al sinds het begin van de beta een key te bemachtigen, maar tot nu toe steeds geen geluk! Hopelijk is de randomizer hier bij tweakers met beter gegund.
Ik denk we meer als 9k mensen voor 150 keys hebben :<
Verwijderd
Tip van de dag.. ff belletje plegen ^^TerreurBV schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:03:
Dus ik ben even 40 minuten weg, en ik zie 365 nieuwe berichten... Eh, wat?
Verwijderd
*Alu-hoedje*
Wat als de randomizer nu faalt en iedereen de zelfde key geeft
*/Alu-hoedje*
Wat als de randomizer nu faalt en iedereen de zelfde key geeft
*/Alu-hoedje*
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we dit topic er verder niet mee vervuilen. :)
Laten we dit topic er verder niet mee vervuilen. :)