Bij mij ook
Btw, ook al krijg je geen key:
Gelukkige palindroomdag iedereen!
(21022012)
(21022012)
op goed geluk!
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
haha die kende ik nog niet...Niosus schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:40:
(21022012)
Dat is vast de reden waarom Tweakers keys uitdeelt!
Dus als ik het goed begrijp word er pas vanaf 15:30 keys verdeeld?
Verwijderd
Nice, was me niet eens opgemerkt:PNiosus schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:40:
(21022012)
lees de FiPo eens mensen! xDboostie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:41:
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Als je de eerste post leest, ja.boostie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:41:
Klote show was dat...._AzN_GhOsT schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:41:
op goed geluk!
Nou, om 15:30 zal er een soort inschrijf pagina zijn en dan komt loting als ik het goed begrepen heb,boostie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:41:
baf75acb-c03d-4b5f-9769-e9d7c1f102b1
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Dat heb je idd goed begrepen:)boostie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:41:
too obvious did not read
http://tinyurl.com/5sdar8p
Troll succesvol!
Zo moest mijnes er ook uit
Waarschijnlijk gaat er net zoals altijd een pagina zijn waar je op een knop moet drukken. Heb je geluk krijg je een key te zien, anders niet. Kan niet missenkoekwaus21 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:42:
[...]
Nou, om 15:30 zal er een soort inschrijf pagina zijn en dan komt loting als ik het goed begrepen heb,
We hebben voor onze trouwe gasten alvast even een topic geopend in het voor hen welbekende A41. De link die daar staat heeft een wat betere factor: forum 41
Zal een mooi zooitje worden! Succes allemaal
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Leuk, kan ik niet in.PWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:44:
We hebben voor onze trouwe gasten alvast even een topic geopend in het voor hen welbekende A41. De link die daar staat heeft een wat betere factor: forum 41

Thanks dude! Dat scheelt weer wat!PWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:44:
Niet gevondenPWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:44:
Er kon geen forum worden gevonden
FAIL
Wie zijn dat dan? Ik kan er niet in.PWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:44:
Leven en laten leven!
Hij zei toch 'trouwe' gasten?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
ja dat legt meteen uit wie de "trouwe gasten" zijn
Issie dicriminasiee
Si vis pacem, para bellum
You have been trolledIenni1983 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:45:
[...]
Niet gevonden
Er kon geen forum worden gevonden
FAIL
tweaker2010 is blijkbaar niet trouw genoeg want kan er ook niet in...
[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 21-02-2012 14:47 ]
Verwijderd
Trouwe posters dus. Ik ben al jaren lid en bezoek de site zowat dagelijks, maar post bijna nooit, kan er ook niet bij
Niemand kan er bij PWM is weer aan het trollen
Is that a controller I see before me ?
Is de Huiskamer waarvoor je toegang moet aanvragen....Bartske schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:47:
Obvious troll is obvious
hopen dat ik er 1 krijg, wacht al zo lang op dit spel.
D2 was verslavend!!!!!
D2 was verslavend!!!!!
Als ik een gebruiker was, was ik nu allang gebanned wegens mijn gedrag in dit topicFreddy Krueger schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:47:
Niemand kan er bij PWM is weer aan het trollen
Ik draai een rondje op mn bureaustoel.
4 NIEUWE POSTS
4 NIEUWE POSTS
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Verwijderd
Dat is helemaal niet lame. Er zijn hier mensen die hier maarliefst 10 jaar actief posten. Ik ben het met vele contests niet eens, maar als er iets eerlijk is, dan is het dat wel.
Ik kan er ook niet in overigens, maar ik ga er niet over klagen.
Ik kan er ook niet in overigens, maar ik ga er niet over klagen.
Jeej. Veel beter georganiseerd dan gister. Bedankt Tweakers
.
Goede dingen mogen ook weleens gezegd worden
Goede dingen mogen ook weleens gezegd worden
PWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:48:
[...]
Als ik een gebruiker was, was ik nu allang gebanned wegens mijn gedrag in dit topic
Ik moet zeggen, kan de humor wel waarderen. Maar ik heb gewoon prima toegang hoor! Je moet gewoon op die pixel klikken, je weet toch. Die ene.
PC gamer
Neuh, is niet de HK. Daar zijn vanmorgen al 500 keys weggegeven, die hoeven nu niet meer.ShellGhost schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:48:
[...]
Is de Huiskamer waarvoor je toegang moet aanvragen....
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Je bent toch een gebruikerPWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:48:
[...]
Als ik een gebruiker was, was ik nu allang gebanned wegens mijn gedrag in dit topic
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
En hoe ben je trouw? Geheime locatie die al eens eerder is genoemd 'ergens'? Of moet je account langer dan x tijd bestaan?
Dat kan nog steeds hoor.PWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:48:
[...]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
de groene pixel?Topslob schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:48:
Ik moet zeggen, kan de humor wel waarderen. Maar ik heb gewoon prima toegang hoor! Je moet gewoon op die pixel klikken, je weet toch. Die ene.
*naar geenstijl surfen doet*
gelukkig heb ik dezePWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:44:

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
wil wel een key hebben
wat moeten we er voor doen? alleen posten hier ofzo(had geen tijd om topic door te spitten helaas
)
Iseci
Hopelijk gaat die mail (met key) straks niet je spam box innoobynater schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:48:
Dit is wel echt het topic met de meeste spam wat ik ooi gezien heb op tweakers
trouwe gebruikers hebben als minstens 10 posts in dit forumSn0zz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:49:
[...]
En hoe ben je trouw? Geheime locatie die al eens eerder is genoemd 'ergens'? Of moet je account langer dan x tijd bestaan?
Zei ik 12k views? Ik bedoelde natuurlijk 15k. 
En tegen 15:30 zal het wel 20k zijn.
Ik zet het maar vast uit m'n hoofd, des te groter is de blijdschap als het tóch zo is!

Ik zet het maar vast uit m'n hoofd, des te groter is de blijdschap als het tóch zo is!
Je hoeft ook niets door te spitten, gewoon de OP lezen is voldoende.tntkiller schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:49:
wil wel een key hebbenwat moeten we er voor doen? alleen posten hier ofzo(had geen tijd om topic door te spitten helaas
)
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Als je 'trouw' geweest was, dan had je die vraag niet hoeven stellen.Sn0zz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:49:
[...]
Staat ergens in de eerste pagina's.tntkiller schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:49:
wil wel een key hebbenwat moeten we er voor doen? alleen posten hier ofzo(had geen tijd om topic door te spitten helaas
)
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
LEES DE FIPOOOOOO ><tntkiller schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:49:
)
Dit is al beter dan gisteren inderdaad
Verwijderd
x2 precies mijn ideePromWarMachine schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:50:
Is dat niet enigzins oneerlijk naar trouwe lezers die juist door deze actie eindelijk gemotiveerd worden om een account aan te maken?Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:11:
"iedereen die vanaf nu een nieuwe account aanmaakt, kan helaas niet meedingen naar een key."
maar hij vraagt niet of hij trouw isCloud schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:50:
[...]
Als je 'trouw' geweest was, dan had je die vraag niet hoeven stellen.
Nevermind..Sn0zz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:49:
[...]

Troll: successful!
Alsin als je betaald heb je meer kans op een key.Cloud schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:50:
[...]
Als je 'trouw' geweest was, dan had je die vraag niet hoeven stellen.
Het abbo forum...
GTFOAbsoluteZero schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:51:
[...]
Is dat niet enigzins oneerlijk naar trouwe lezers die juist door deze actie eindelijk gemotiveerd worden om een account aan te maken?
* MrOizo2005 is alvast een vreugde dansje aan het instuderen.....
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
dank u net gedaanScrummie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:50:
[...]
Je hoeft ook niets door te spitten, gewoon de OP lezen is voldoende.
Iseci
Echt he, pfff!PromWarMachine schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:50:
Maar het is sowieso al beter dan gisteren, toen het tijdstip nog niet bekend was. *zweethanden*
Mooie icon trouwenstntkiller schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:51:
[...]
dank u net gedaanzag alleen staan we geven 150 keys weg... "haastige spoed is zelden goed" zal ik maar zeggen.
AC ftw
En dan te bedenken dat ik Diablo 1 en 2 nog nooit gespeeld heb en zeker niet voornemens ben deeltje 3 wel te bekijken.
Voor de echte gamer: SSX Demo is vandaag uitgekomen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time / It's Tricky...it's Tricky
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time / It's Tricky...it's Tricky
Hier een hele lijst zomaar voor het grijpen http://lmgs.nl/D3_beta_keys
Si vis pacem, para bellum
Ezel.. steen...TerreurBV schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:52:
Hier een hele lijst zomaar voor het grijpen http://lmgs.nl/D3_beta_keys
Maar das nog wachten tot vanaaaaavond voordat ik de whopping 1.2 GB kan downloadenPWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:52:
En dan te bedenken dat ik Diablo 1 en 2 nog nooit gespeeld heb en zeker niet voornemens ben deeltje 3 wel te bekijken.
[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 21-02-2012 14:53 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Awwww, blasphemyPWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:52:
Oh thanks! Helemaal vergetenPWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:52:
Diablo 1 en 2 niet gespeeld hebben en dan zeggen voor de echte gamerPWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:52:
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Verwijderd
SHUN THE NON BELIEVER!PWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:52:
Kan niet wachten! 
naja dat is een understatement aangezien het al een aantal jaar in ontwikkeling is
naja dat is een understatement aangezien het al een aantal jaar in ontwikkeling is
SSX een echte game? en dat noemt zichzelf een spielerij mod?PWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:52:

PS: Geintje hvj
Het is toch pas om 15.30 dat de link wordt gegeven? Waarom zit iedereen nu al ongeduldig en zenuwachtig te zijn? Gewoon alarmpje/reminder zetten voor 15.28 en je bent ruim op tijd!
Waarom post ik dit ipv mijn eigen advies op te volgen? Tsja ...
Waarom post ik dit ipv mijn eigen advies op te volgen? Tsja ...
van de winter heb ik hier geen last in BarcelonaVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:54:
Loopt als een trein hier, en dat in de wintermaanden.
Lol, ik moet altijd lachen als die held weer eens voorbij komt.rubjo99 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:22:
Elke keer als ik de nieuwe reacties zie:
[afbeelding]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Waarom, als we het nu doen, kunne we de keys zelf stelen ^_^. Gewoon een usb'tje in z'n hoofd douwen en maar leegtrekken die grijze massa. Dan met z'n alles er door heen bladere en wachte tot iemand de locatie van de keys heeft gevonde!
Ik vind die aflevering echt te geweldig.. govedommeVoxalizer schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:55:
[...]
Lol, ik moet altijd lachen als die held weer eens voorbij komt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we dit topic er verder niet mee vervuilen. :)
Laten we dit topic er verder niet mee vervuilen. :)