Ik zou even mijn beoordeling bekijkenbAdmuTs schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:15:
[...]
Heb liever een key en kom er niet op dan helemaal geen key
Ik zie de advertentie wel verschijnen op marktplaats... Aangeboden vriendin: te ruilen tegen D3 key
normaal gooien ze de topic meteen dicht na opraken keys.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Ondertussen wat pics uit de Beta:
http://diablo3.ingame.de/...ablo-3-beta-pics-1711131/
http://diablo3.ingame.de/...ablo-3-beta-pics-1711131/
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Crew is nog aan het bijkomen van het leed vermaakIenni1983 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:17:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
leuk he een nieuwe account aanmaken en dan hard falen?Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:17:
Mag ik een key, als jij er toch niks mee doet? Daar wordt ik dan heel blij van ...
Nu niet... leuk toch? Geniet er maar van zolang het nog kanIenni1983 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:17:
leedvermaak van de zieltjes win contest...
Verwijderd
Account heb ik allang.
Registratiedatum Maandag 4 juni 2007
Registratiedatum Maandag 4 juni 2007
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 16:19 ]
Gast, dat account is 2 jaar ouder dan de jouwe.Ienni1983 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:18:
[...]
leuk he een nieuwe account aanmaken en dan hard falen?
Iemand die hem kwijt wil? Helaas de plank misgeslagen omdat een collega mij om 15:30 moest storen
NOOO.. mis ik deze ronde.. morgen maar hele dag F5-en op tweakers -_-
Rupsen, Rapsen.
Denk het ook. Veel speelplezierVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:19:
Geen probleem met het inloggen bij de beta hier.
Zal wel aan jullie liggen ;D
Ik kijk enkel naar de aantal berichten gepost..Amras schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:18:
[...]
Gast, dat account is 2 jaar ouder dan de jouwe.
Dat waren er ... 4 hele berichten.... vandaag.
Dus vandaar dat ik de indruk kreeg dat het een nieuwe account was
Heb je de launcher compleet laten downloaden of ben je halverwege al begonnen?Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:19:
Geen probleem met het inloggen bij de beta hier.
Zal wel aan jullie liggen ;D
Lol, metian, jij kán tenminste de hele dag F5-en op tweakers.. Ik zit op school.
Hennig an!
Wuaah, ik zie het! My bad!
Ik heb d'r een beetje de pest in dat alle key's genakt zijn door de "newbies". Niet te merken toch?
Excusé me!
Grapjas, ik heb vandaag ongeveer 9 uur gewerktMaxForce800 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:20:
Lol, metian, jij kán tenminste de hele dag F5-en op tweakers.. Ik zit op school.
Zelfs op school kan ik nog F5-en ^_^MaxForce800 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:20:
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Helemaal laten downloaden en alles laten updatenJunia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:20:
[...]
Heb je de launcher compleet laten downloaden of ben je halverwege al begonnen?
Tevens heb ik mijn battle.net account op een gmail adres.
(Ik hoorde dat er problemen waren met live / hotmail / msn)
School Werk / In bed ik F5 totdat ik er 1 win !
Ik heb gelukkig een key kunnen bemachtigen, maar weet niet of ik hem ga gebruiken. Zal dit weekend wel eens kijken of het me iets lijkt, ken heel dat spel niet
Thnx voor infoVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:21:
[...]
Helemaal laten downloaden en alles laten updaten
Tevens heb ik mijn battle.net account op een gmail adres.
(Ik hoorde dat er problemen waren met live / hotmail / msn)
Kun je dit soort mededelingen achterwege laten? Doet pijn aan me hart.Dennahz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:22:
Ik heb gelukkig een key kunnen bemachtigen, maar weet niet of ik hem ga gebruiken. Zal dit weekend wel eens kijken of het me iets lijkt, ken heel dat spel niet
Alle keys? Ook ik heb vandaag een key gekregen en ben alweer een poosje newbie-af, maakt dat je misschien iets vrolijker?L-Execto schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:20:
[...]
Wuaah, ik zie het! My bad!
Ik heb d'r een beetje de pest in dat alle key's genakt zijn door de "newbies". Niet te merken toch?![]()
Excusé me!
inderdaad iets met steen en aarde etc.....JJerome schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:23:
[...]
Kun je dit soort mededelingen achterwege laten? Doet pijn aan me hart.
Jij hebt een zwangere vrouw. Ga kinderkamertjes verven en keys aan MrV gevenDennahz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:22:
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Mensen die dit soort dingen zeggen.Dennahz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:22:
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik heb liever een vriendin dan een beta key hor. kug nerd kugVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:17:
Ik ruil graag me vriendin voor een keyy!![]()
echt wat een teleurstelling dit
Gmail hotmail , maakt niet uit je komt er niet op !
Je gaat het direct spelen of je geeft die key gewoon direct weg
Verwijderd
Vooral jammer dat veruit het grootste deel in de usa terecht komt en maar een hele kleine fractie van de keys hier in NL.
Verwijderd
Oh, thats just naaaaasty!Dennahz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:22:
En jezelf dan Mastermaarten noemen. The irony.MasterMaarten schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:23:
[...]
Ik heb liever een vriendin dan een beta key hor. kug nerd kug
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
LOLMrVegeta schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:24:
[...]
En jezelf dan Mastermaarten noemen. The irony.
Nou, nog lang niet zoveel als de voorpret bij de gedachte aan het strooien van keys uit het raam van Tweakers HQ.ShadowBumble schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:17:
[...]
Crew is nog aan het bijkomen van het leed vermaak
Maar goed, nu een slotje, morgen weer verder.
[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 21-02-2012 16:26 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we dit topic er verder niet mee vervuilen. :)
Laten we dit topic er verder niet mee vervuilen. :)