Mektheb schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:07:
Ik denk we meer als 9k mensen voor 150 keys hebben :<

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mektheb schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:07:
Ik denk we meer als 9k mensen voor 150 keys hebben :<
Ik wel maar dan heb ik ook gelijk daarna zeeen van tijd om de beta te kunnen spelen !TerreurBV schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:03:
Jammer dat ik niet bij een grote ISP werk, kon ik merendeel concurrentie even tijdelijk uitschakelen door middel van een foutje in de DNS table
[ Voor 14% gewijzigd door ShadowBumble op 21-02-2012 15:09 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
20.000 man voor de deur die allemaal een key willen...
[ Voor 24% gewijzigd door Rutger Mulder op 21-02-2012 15:09 ]
Dat is helemaal geen leuke mop JustvdD0165 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:09:
[...]
20.000 man voor de deur die allemaal een key willen...
Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Ah, dit unicum zorgt ervoor dat we dus nog 149 keys over hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:09:
19.999 man en 1 vrouw
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Nee klop klop grappen zijn alleen maar leuk in het engels:(MisterPebbles schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:09:
[...]
Dat is helemaal geen leuke mop Justvd
Meeting voor Diablo 3 beta key.Dirk van Bergen schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:10:
Kut! Een meeting!!! Niet nuuuuuuuu
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Agenda blocken helptDirk van Bergen schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:10:
of een damwand er doorheen slaan...MrOizo2005 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:10:
Je internet zal maar opeens uitvallen.....
En ik weet dat ze hier voor de deur bezig zijn met glasvezel. pfff
ach dat maakt het ook weer extra spannend
Si vis pacem, para bellum
Nee, hoe kom je daar nu bij?cable-one schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:09:
word en nou strak een link gepubliceerd waar we evt een key kunnen winnen ?
Gewoon even gaan plassen rond euh 15h26Dirk van Bergen schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:10:
Sorki#2242
Who's there?
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
zijn er 20000PromWarMachine schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:10:
In het kader van de moppen...
Hoe oud je 10.000 nerds van hun werk / school?
spoiler:Diablo 3 keys weggeven, duh
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
Daisy who?
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Verwijderd
Ik heb toevallig net al een meeting gepland staan om half 4 vandaag
Dat zijn alleen maar de views. Subtiel verschil ^^
DAISY ME ROLLIN’ , THEY HATIN
je baas wil gewoon iedereen van hun computer hebben zodat hij er stiekem een key tussenuit kan pikken.Dirk van Bergen schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:10:
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
pro mengTerreurBV schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:11:
DAISY ME ROLLIN’ , THEY HATIN
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
lolIIsnickerII schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:12:
[...]
je baas wil gewoon iedereen van hun computer hebben zodat hij er stiekem een key tussenuit kan pikken.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
I wish. dat zou te awesome zijn.MrRobers schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:12:
Mensen na het klikken op de link krijg je 3 open vragen die enkel de true hardcore diablo fans kunnen beantwoorden alvorens je naar de randomizer gaat. Goodluck!
Verwijderd
Prima idee, ik zeg... Doen!MrRobers schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:12:
Mensen na het klikken op de link krijg je 3 open vragen die enkel de true hardcore diablo fans kunnen beantwoorden alvorens je naar de randomizer gaat. Goodluck!
Verwijderd
Je krijgt het direct te wetenfrye schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:12:
Krijg je direct een melding als je key krijgt of niet of moet je wachten tot je ooit een mail krijgt?
Hier, dat staat in de FP:Grompie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:10:
word de link in de topic start geplaatst of in een nieuwe post?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
en toen zat diablo III vol met mensen die weten hoe diablo werkt, en kunnen ze het tutorial systeem niet goed testen. ik zeg... NIET DOEN!
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
TerreurBV schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:13:
Ik mag toch aannemen dat alle post die hier gemaakt worden morgen weer verwijderd worden? ivm post count?
HahahVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:13:
Een man gaat voor zijn eerste keer met het vliegtuig. Als het vliegtuig in de lucht is begint het opeens te spelen op de maag van de arme man. De man vraagt naar de stewardess, welke snel komt aangerend. "Wat is er mijnheer?" ... waarop de man antwoordt "waar zijn de wc's?" ... "achterin het vliegtuig mijnheer".
De man staat op en loopt naar achteren, doet de deur open en vervolgens dicht. Broek omlaag en gaat zitten. De beste man ziet naast hem een kastje met W L en ATV staan.
De man is klaar, en kan het niet laten om op de W te drukken. Water, zijn kont wordt natgemaakt. Aansluitend drukt hij op de L van lucht, zijn kont wordt drooggeblazen. "Zijn ze nou helemaal", denkt de man. "Dit ga ik echt aan al mijn vrienden vertellen".
De man staat op, doet zijn broek omhoog... maar denkt stiekem aan het ATV knopje. "Afijn", denkt de man en doet zijn broek weer omlaag en gaat zitten en drukt op het knopje.......
Een enorme kreet gaat door het hele vliegtuig. De stewardess komt aangesneld en vraagt aan de arme man wat er aan de hand is. "Ik..... ik... heb.... op.... dat.... ATV..... knopje... gedrukt...."
"Mijnheer, die knop is niet voor u bedoeld, maar voor de vrouwen"...
"Que?, denkt de man". "Waar staat het voor dan?"
Waarop de stewardess het verlossende antwoord geeft: Automatische Tampon Verwijderaar.
Ja sorry mensen jullie moeten vanaf 15.29.59 buiten de deur zijn.simons schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:13:
Pff gaan ze brandalarm testen met evacuatie...
http://tinyurl.com/5sdar8p
Wat dachtje van een collegezaal met 300 man..Dennis_1987 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:14:
Ik hoop niet dat een van mijn collega's ook zit te f5-en we op hetzelfde moment reageren en dan een IP-ban krijgen..
Leven en laten leven!
Verwijderd
Ja zeker wel! Jullie zijn het enige bedrijf in Nederland met veel IT'ers op 1 locatie!Dennis_1987 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:14:
Ik hoop niet dat een van mijn collega's ook zit te f5-en we op hetzelfde moment reageren en dan een IP-ban krijgen..
Je krijgt direct een mail, vriend van me heeft gister gewonnen!! Binnen paar seconden mailtje binnen!frye schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:12:
Krijg je direct een melding als je key krijgt of niet of moet je wachten tot je ooit een mail krijgt?
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
LOAD THE ION CANNON!Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:14:
Er komt zometeen gewoon een enorme DDoS aanval aan.
Ben benieuwd hoe het netwerk het aan gaat pakken.
hahaVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:13:
Een man gaat voor zijn eerste keer met het vliegtuig. Als het vliegtuig in de lucht is begint het opeens te spelen op de maag van de arme man. De man vraagt naar de stewardess, welke snel komt aangerend. "Wat is er mijnheer?" ... waarop de man antwoordt "waar zijn de wc's?" ... "achterin het vliegtuig mijnheer".
De man staat op en loopt naar achteren, doet de deur open en vervolgens dicht. Broek omlaag en gaat zitten. De beste man ziet naast hem een kastje met W L en ATV staan.
De man is klaar, en kan het niet laten om op de W te drukken. Water, zijn kont wordt natgemaakt. Aansluitend drukt hij op de L van lucht, zijn kont wordt drooggeblazen. "Zijn ze nou helemaal", denkt de man. "Dit ga ik echt aan al mijn vrienden vertellen".
De man staat op, doet zijn broek omhoog... maar denkt stiekem aan het ATV knopje. "Afijn", denkt de man en doet zijn broek weer omlaag en gaat zitten en drukt op het knopje.......
Een enorme kreet gaat door het hele vliegtuig. De stewardess komt aangesneld en vraagt aan de arme man wat er aan de hand is. "Ik..... ik... heb.... op.... dat.... ATV..... knopje... gedrukt...."
"Mijnheer, die knop is niet voor u bedoeld, maar voor de vrouwen"...
"Que?, denkt de man". "Waar staat het voor dan?"
Waarop de stewardess het verlossende antwoord geeft: Automatische Tampon Verwijderaar.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
I7 10700K - Scythe Mugen 5 - Corsair DDR4 Vengeance 32GB - MSI MPG Z490 gaming plus - MSI Armor GTX 1080 - Kingston A2000 1TB ssd m.2 - Seagate 3TB - Corsair RM650x - ASUS VG248QE - Fractal Design Define R4
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
verfAvance schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:16:
Het is groen en zit op een hek, ra ra wat is het?
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
bah bah
Intel Core i7 2600K op Asus Sabertooth P67, 24GB DDR3, Geforce GTX1060
True that, maar wel als je niet van de contest af weet
Verwijderd
en het is geen verfAvance schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:16:
Het is groen en zit op een hek, ra ra wat is het?
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq