Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 14:03
Frijns.Net schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:43:
Die FRS aanbieding is ook niet verkeerd, de Wifi versie voor 235,99 en dan een 16gb kaart voor 35,- erbij, hmmm.
Alleen heb je geen 2 voor 1 actie daar. Ik ga zo meteen richting de MM, met de FRS flyer uitgeprint, en dan de 'laagste prijs garantie' van de MM aansnijden. Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-08 16:20
Bart0n schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:48:
[...]

Alleen heb je geen 2 voor 1 actie daar. Ik ga zo meteen richting de MM, met de FRS flyer uitgeprint, en dan de 'laagste prijs garantie' van de MM aansnijden. Zie hier
Klopt, werkt altijd! Spreek uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No 1 uur voor mij en dan kan ik mijn sexy vita ophalen... ik heb echt maaaaanden erop gewacht. Sory voor mijn nutteloze berichten maar ik moet mijn gevoelens toch ergens kwijt. :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:33
SToRM666 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:47:
[...]

Iemand die ik ken en m al heeft zegt ook dat de starterpack er niet bij zit, terwijl dit wel zo hoort? Ik ga in ieder geval een mail sturen als die er niet bij zit.
Dat had ik dus ook gehoord van een maat. Ik wist niet zeker meer wat er allemaal bij zat, maar las op tweakers en MP dat die pack erbij zou zitten. De mijne is in principe al verkocht en heb er bij gezegd dat die starter pack erbij zit, ook zo lullig als dat niet zo blijkt te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Mijn 32GB kaart van planetaxel is zojuist geleverd. (bij elkaar dus een week)
Nu nog wachten op de vita van amazon

Ik mocht trouwens bij mediamarkt alphen geen 2spellen voor 1 meenemen.
En heb daardoor maar niets gekocht.
Zeker niet nu ik weet dat fifa nederlands only is.

[ Voor 41% gewijzigd door Sinned123 op 22-02-2012 14:56 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:02:
[...]

Shots + Points Guide

Ook van mij Gratz aan iedereen die van MMM's actie gebruik hebben gemaakt en zelfs over de streep hebben getrokken (zin klopt grammaticaal niet). Ik kon me MaartenD's (sp) reactie goed voorstellen. Had het zelf ook op Budgetgaming gezien, gescande krant. eveneens Happy Vita day!
tnxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
PBP schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:15:
Klopt het dat je maar 1 PSN (SEN) account aan je Vita kan kopppelen? Ik heb op mijn PS3 namelijk 2 accounts, een USA en een Europese (NL). Maar op mijn USA account staan ook nog aangekochte PS1 games.
Je moet inderdaad je Vita formatteren (NIET je memorycard, maar die kan je wel gewoon laten zitten). Ook activeert de Vita automatisch je systeem zodra je content download vanaf de store. Zo had ik gister de Gravity Daze demo (aanrader!) gedownload uit de Hong Kong store. Deze werkt wel op m'n EU account, máár ik kan er geen trophies in behalen omdat de game is geactiveerd op m'n Hong Kong account. Nu kan je sowieso geen trophies behalen in een demo, maar zo gaat dat dus ook met aangekochte PSN titels.

Ik heb hem sinds gisterochtend, wát een geweldig apparaat! _/-\o_ Heb er echt de hele dag op zitten spelen en kan nu alweer niet wachten om naar huis te gaan om Uncharted verder te checken. Sony heeft echt goed werk afgeleverd. Niet perfect, het OS zit nog vol met bugs/irritaties, maar over het algemeen werkt het fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:04

PBP

Disfigured schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:03:
[...]

Je moet inderdaad je Vita formatteren (NIET je memorycard, maar die kan je wel gewoon laten zitten). Ook activeert de Vita automatisch je systeem zodra je content download vanaf de store. Zo had ik gister de Gravity Daze demo (aanrader!) gedownload uit de Hong Kong store. Deze werkt wel op m'n EU account, máár ik kan er geen trophies in behalen omdat de game is geactiveerd op m'n Hong Kong account. Nu kan je sowieso geen trophies behalen in een demo, maar zo gaat dat dus ook met aangekochte PSN titels.

Ik heb hem sinds gisterochtend, wát een geweldig apparaat! _/-\o_ Heb er echt de hele dag op zitten spelen en kan nu alweer niet wachten om naar huis te gaan om Uncharted verder te checken. Sony heeft echt goed werk afgeleverd. Niet perfect, het OS zit nog vol met bugs/irritaties, maar over het algemeen werkt het fantastisch.
Hmm nogal omslachtig dus, jammer. Ik zag in videoreviews dat het OS wel soepeltjes liep ja. Weet alleen nog niet echt wat ik van die 'buttons' moet vinden :9 . Wat voor bugs zitten er in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:12
Snap sowieso niet hoe je die demo uit de HK store op je EU PSN account kunt hebben, hij accepteert namelijk de memory card gewoon niet als die aan een ander account gekoppeld is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
En hebben jullie Near al getest om te kijken of er veel Vita gebruikers in de buurt zitten? :p

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com heeft zich aan de afspraak gehouden! Ik heb hem binnen! Wat een mooi apparaat zeg. Zelfs vergeleken met de psp. (die ik ook al mooi vond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-08 01:01
Zijn er al mensen die hebben geprobeerd hun kortingsding in te voeren? Bij mij werkte die Frobisher code wel, maar die van 5eur korting op Super Stardust Delta deed het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
koffieprutser schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:17:
Zijn er al mensen die hebben geprobeerd hun kortingsding in te voeren? Bij mij werkte die Frobisher code wel, maar die van 5eur korting op Super Stardust Delta deed het niet.
Same here ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Hier ook, Escape Plan kortingscode werkt niet.. probeer vanavond wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48
haroldso schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:49:
[...]

Klopt, werkt altijd! Spreek uit ervaring.
En hoe doe je dat, direct bij de kassa, of eerst naar de service desk, of eerst kopen en daarna bij de service desk langs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
Benny schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:22:
[...]

Hier ook, Escape Plan kortingscode werkt niet.. probeer vanavond wel weer
PlayStation Nederland : Dat probleem is bekend, London werkt momenteel aan een oplossing. Waarschijnlijk zal de mail opnieuw worden gestuurd met een werkende code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
Frijns.Net schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:27:
[...]

En hoe doe je dat, direct bij de kassa, of eerst naar de service desk, of eerst kopen en daarna bij de service desk langs?
Meteen naar de servicedesk gaan, of een medewerker in de winkel. Die checken op hun computer of de prijs echt wel zo is als op het printje en dan krijg je het ook tegen dat bedrag mee. Had ik ook gedaan bij het kopen van mijn PS3.

[ Voor 4% gewijzigd door haroldso op 22-02-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:55

Phntm

Tlingelingeling

Is het ook zo bij iedereen dat in je gesealde spelletje geen handleiding bij zat? Het is wel de eerste keer dat zo iets mij overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:36
Phntm schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:34:
Is het ook zo bij iedereen dat in je gesealde spelletje geen handleiding bij zat? Het is wel de eerste keer dat zo iets mij overkomt.
De handleiding zit op de cardrigde. Kan je lezen op je psvita. Iig, dat was mijn ervaring bij de japanse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

SToRM666 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:12:
En hebben jullie Near al getest om te kijken of er veel Vita gebruikers in de buurt zitten? :p
Ik kreeg de melding dat er 1 gebruiker in de buurt zou zitten maar verder kom ik niet. Snap helemaal niets van die onoverzichtelijke interface. Kan ik niet gewoon een kaart krijgen waar komt te staan waar ongeveer mensen met hun Vita zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu misschien een stomme vraag, ik heb Fifa footbal voor de PS VITA. een vriend van me heeft (weet even zijn PSN ID niet dus kan het niet testen) fifa 12 op de PS3. Kan ik nu via PSN tegen hem online game met me PS Vita of is dat niet mogeljik ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:42:
Ik heb nu misschien een stomme vraag, ik heb Fifa footbal voor de PS VITA. een vriend van me heeft (weet even zijn PSN ID niet dus kan het niet testen) fifa 12 op de PS3. Kan ik nu via PSN tegen hem online game met me PS Vita of is dat niet mogeljik ??
lijkt me onwaarschijnlijk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aqp33eMdc8Q]

Power Unlimited checkt de PSVita, Live op dit moment

[ Voor 9% gewijzigd door ProfoundValue op 22-02-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Is het al gelukt om de code te gebruiken die bij de AR Plays Cards zitten? Na het invullen kom ik bij de AC Play Cards spellen, maar als ik ze wil installeren krijg ik een foutmelding dat de code onjuist of ongeldig is.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:34:
Is nieuw: digitale handleidingen. Nintendo doet het ook met nieuwere 3DS titels, en ik verwacht dat meerdere consoles dit systeem gaan hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
TheKillingBean schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:02:
Is het al gelukt om de code te gebruiken die bij de AR Plays Cards zitten? Na het invullen kom ik bij de AC Play Cards spellen, maar als ik ze wil installeren krijg ik een foutmelding dat de code onjuist of ongeldig is.
Je kan de games gewoon via de store downloaden.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
xCell schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:04:
[...]

Je kan de games gewoon via de store downloaden.
Ah ok, wat heb je dan aan die code? :P

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Must... resist... buying.

Overigens verwacht ik wel dat ze het menu in een nieuwe firmware versie toch ook wel geschikt gaan maken voor navigatie met d-pad, ik dacht eerst dat het ding in de winkel kapot was toen ik er pas achter kwam dat je het touchscreen MOEST gebruiken.

Ook leuk bij F1 voor de PSV: als je ergens je naam in moet vullen moet je dat weer wel met de d-pad doen? Hoezo goedkope port?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:03:
[...]

Is nieuw: digitale handleidingen. Nintendo doet het ook met nieuwere 3DS titels, en ik verwacht dat meerdere consoles dit systeem gaan hanteren.
Die op de PSV zijn wel slechter als die op de 3DS. Geen inhoudsopgave (bij WipeOut iig niet) dus je moet flink bladeren, maar meestal lees ik toch geen manual en zoek ik iets op mocht ik iets echt niet weten. Meestal heb ik dan een ingame tutorial message gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen demo's downloaden. Hij geeft een error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Op IGN hadden ze het over een of andere error code, even opzoeken.

Deze C2-12383-7?

[ Voor 38% gewijzigd door LOTG op 22-02-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Bij de PSP heb ik het toendertijd nog geen week volgehouden :P
Voor de Vita had ik tot een week geleden eigenlijk helemaal nog geen interesse, maar nu kan ik niet wachten tot het 17u is en ik naar huis kan gaan :D

Ik heb bij de Vita launch wel een veel beter gevoel dan toendertijd bij de PSP. De software is ten eerste al veel beter en het systeem met de UMD's vond ik ook niet zo geweldig. Vooral bij de films op UMD kon je zo al aan zien komen dat bijna niemand dat zou kopen.
Met de Vita pakt Sony het toch op alle vlakken veel beter aan :)

[ Voor 32% gewijzigd door SToRM666 op 22-02-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, voor het downloaden al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
SToRM666 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:14:
[...]

Voor de Vita had ik tot een week geleden eigenlijk helemaal nog geen interesse, maar nu kan ik niet wachten tot het 17u is en ik naar huis kan gaan :D
Een beetje het zelfde hier, vooral de mediamarkt actie met 2 voor 1 was de doorslag. Nu heb ik ook ineens 4 spellen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Phusebox schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:07:
Ook leuk bij F1 voor de PSV: als je ergens je naam in moet vullen moet je dat weer wel met de d-pad doen? Hoezo goedkope port?
Tsja je hebt gelijk. Toch een dijk van een racegame. Ik vind hem beter dan ik verwacht had. Vooral na het slechte F1 2009 op de psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, nu heeft hij alle download 6 keer gestart ineens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
[...]

...
Hier nog een. Eigenlijk tot gister zelfs. Nu begint het behoorlijk te jeuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:58
zoenvisje schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:21:
[...]

Bij mij ook, maar ik kan me nog steeds inhouden....of....

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Hoe mooi de Vita ook is, mijn probleem is en blijft: hoe vaak gebruik ik hem als het nieuwtje eraf is....

Had ik namelijk ook met de Gameboy SP, DSI, PSP en 3Ds....

En allen liggen stof te happen, op de vakanties na dan....

[ Voor 15% gewijzigd door Baatje op 22-02-2012 16:23 ]

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:44
zoenvisje schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:21:
[...]

Afgezien van het feit dat ik in Middelburg zit en hier toch wel een hele mooie MM aanbieding was, heb ik mij nog kunnen weerhouden van het kopen..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Ach het scheelt dat ik er nu gewoon geen geld voor heb. Heb helaas net naast de pot gepiest voor een presskit van de Vita, dus beetje zuur is het wel.
MarcoM schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:16:
[...]

Tsja je hebt gelijk. Toch een dijk van een racegame. Ik vind hem beter dan ik verwacht had. Vooral na het slechte F1 2009 op de psp.
Mwah, ik lees niets dan bagger over deze game, los van de middelmatige reviews die het blijkbaar niet af durven schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik ben er gewoon nog niet helemaal uit. De PSP vond ik best wel leuk en heb ik best veel mee gespeeld (vooral als ik weer eens in het ziekenhuis lag) maar ik heb laatst ook al een tablet gekocht (Samsung Galaxy Tab). Het blijft geen feest :p, of misschien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Baatje schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:22:
Hoe mooi de Vita ook is, mijn probleem is en blijft: hoe vaak gebruik ik hem als het nieuwtje eraf is....

Had ik namelijk ook met de Gameboy SP, DSI, PSP en 3Ds....

En allen liggen stof te happen, op de vakanties na dan....
Jep dat heb ik dus ook, GBA, GBA SP, DS, PSP, liggen en lagen hier ook allemaal maar niks te doen afgezien van de vakantie en dan nog was ik na een uurtje psp-en in het vliegtuig het al moe. Keek liever uit het raam dan dat ik pijn aan mijn handen kreeg van het gamen op dat onding.

Het is meer de gadget-factor die me aanspreekt en waar ik een zwak voor heb. Zo ook met de PS3, het is dat ik hem nu min of meer moet hebben voor de site waar ik voor schrijf, maar voorheen stond ie net zoveel stof te happen als de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik heb hem ook binnen :D Heel netjes verpakt door Nedgame. Ben nu een heel leger aan demo's aan het downloaden en heb Motorstorm RC gekocht. Wat een prachtig apparaat zeg, het scherm is echt super.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Phusebox schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:27:
[...]

Jep dat heb ik dus ook, GBA, GBA SP, DS, PSP, liggen en lagen hier ook allemaal maar niks te doen afgezien van de vakantie en dan nog was ik na een uurtje psp-en in het vliegtuig het al moe. Keek liever uit het raam dan dat ik pijn aan mijn handen kreeg van het gamen op dat onding.

Het is meer de gadget-factor die me aanspreekt en waar ik een zwak voor heb. Zo ook met de PS3, het is dat ik hem nu min of meer moet hebben voor de site waar ik voor schrijf, maar voorheen stond ie net zoveel stof te happen als de Wii.
M'n consoles gebruik ik nog zeer regelmatig. Anders mijn zoontje van 6 wel. Maar ja als ik dan thuis ben en ik heb de keus tussen de vita of een console op een mega scherm...tja....

Maar het is ook een beetje de heb he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik vind toch een paar dingen minder aan de PSV.

- Klepje voor de game slot, irritant open te krijgen. Ik had liever een systeem zoals bij de 3DS. Veel makkelijker in het gebruik.
- Nog steeds die irritante trophy sync van de PS3. Waarom moet je de gebruiker informeren dat ze gesynced worden? Doe dat op een moment dat ik niet er op hoef te wachten (op de xbox kan het blijkbaar wel).
- De bubbel interface, tja ik vind het wat rommelig en lastig om dingen te vinden. Die van de 3DS is het ook niet helemaal overigens. Ik zag liever daar een categorie systeem bij komen. Ik vind de 2 rijen het beste en dat is veel scrollen soms.
- Online passes, maar ja dat is niet de Vita maar SEN.
- Webbrowser is niet bruikbaar onder het gamen. Erg jammer want het is wel makkelijk om even iets snel op te zoeken. Doe ik ook op de 3DS. Dit zou in een update nog kunnen komen uiteraard.
- Ik moest eerst updaten voor ik mijn account kon koppelen, dat was wel jammer want je moest wel vanalles invullen voor de "trail" versie om te kunnen updaten.

- Hoe irritant de bubbles zijn, zo simpel en handig is de live area. Simpel om een game te updaten en te sluiten.
- "Bladeren" tussen open programma's, easy.
- PSN store is wat beter als op de PS3 vind ik, nog niet helemaal wat ik had gehoopt maar het word ooit nog wat.
- Games zijn vet!
- PSV is lichter als hij lijkt. (20 gram lichter als de PSP-1000 die ik had zelfs), en comfortabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Phusebox schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:27:
Hier in dit topic lezen helpt ook niet echt als het al kriebelt om er 1 te kopen :P

[ Voor 68% gewijzigd door SToRM666 op 22-02-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
SToRM666 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:32:
Hier in dit topic lezen helpt ook niet echt als het al kriebelt om er 1 te kopen :P
Gewoon doen!

YouTube: Koefnoen - Gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Doelgroep is volgens mij eind twintiger die al een ps3 heeft.
Maar te weinig kan spelen omdat de misses de tv in beslag heeft genomen.

Vandaar dat remote play als 1 van de premium features werd vermeld.

Voordelen voor sony.
De doelgroep heeft genoeg poen, en is Gadget geil.
Bovendien geven early adaptors het meeste geld uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb m als het goed is vanavond ja :D

Het aantal spellen per Vita is zo te zien ook behoorlijk groot. Maar dat is ook niet gek met zoveel goeie spellen en die actie zoals bij de MM.

[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 22-02-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

Nitai

Live the life you love.

Degene die nu al wat demo's en games e.d. hebben gedownload, hoe staat het met je vrije ruimte op je memorycard? Gaat het snel vol? Ik weet dat het een relatief begrip is maar ben toch benieuwd hoe vol de memorycard staat na een dagje downloaden en proberen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik denk dat de vraag vooral is kun je het geld makkelijk missen. Als dat zo is en je wilt m graag hebben zou ik m gewoon gaan halen.

Als je het geld elders ook kunt besteden en je twijfelt zou ik wachten tot hij goedkoper word (wat ongetwijfeld niet lang zou duren). Ik weet de verkoops cijfers van de US en de EU nog niet maar in Japan is het volgens mij onvermijdelijk dat die op korte termijn zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
SToRM666 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:35:
[...]

Ik heb m als het goed is vanavond ja :D
Haha xD
Nitai schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:36:
Degene die nu al wat demo's en games e.d. hebben gedownload, hoe staat het met je vrije ruimte op je memorycard? Gaat het snel vol? Ik weet dat het een relatief begrip is maar ben toch benieuwd hoe vol de memorycard staat na een dagje downloaden en proberen.
Gaat best snel ja, Fifa demo is al 1.5 gig :s

Zodra er 32 gig kaartjes op de markt komen, koop ik er 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Sinned123 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:34:
Doelgroep is volgens mij eind twintiger die al een ps3 heeft.
Maar te weinig kan spelen omdat de misses de tv in beslag heeft genomen.

Vandaar dat remote play als 1 van de premium features werd vermeld.

Voordelen voor sony.
De doelgroep heeft genoeg poen, en is Gadget geil.
Bovendien geven early adaptors het meeste geld uit.
Ik ben 35 en geld is het probleem niet, tv ook niet want heb een eigen game room. Het is nu eerst proberen alle reacties te volgen en wachten op wat er gaat komen aan games. Tenminste ik hoop te wachten. Het enige voordeel is dat ik nu niet binnenkort op vakantie ga dus dat is ook geen excuus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Wat ik mij afvraag is wat zit er in een memory card? Is het een eigen baksel of is het een standaard in een eigen plastic jasje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
LOTG schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:32:
Ik vind toch een paar dingen minder aan de PSV.

- Klepje voor de game slot, irritant open te krijgen. Ik had liever een systeem zoals bij de 3DS. Veel makkelijker in het gebruik.
- Nog steeds die irritante trophy sync van de PS3. Waarom moet je de gebruiker informeren dat ze gesynced worden? Doe dat op een moment dat ik niet er op hoef te wachten (op de xbox kan het blijkbaar wel).
- De bubbel interface, tja ik vind het wat rommelig en lastig om dingen te vinden. Die van de 3DS is het ook niet helemaal overigens. Ik zag liever daar een categorie systeem bij komen. Ik vind de 2 rijen het beste en dat is veel scrollen soms.
- Online passes, maar ja dat is niet de Vita maar SEN.
- Webbrowser is niet bruikbaar onder het gamen. Erg jammer want het is wel makkelijk om even iets snel op te zoeken. Doe ik ook op de 3DS. Dit zou in een update nog kunnen komen uiteraard.
- Ik moest eerst updaten voor ik mijn account kon koppelen, dat was wel jammer want je moest wel vanalles invullen voor de "trail" versie om te kunnen updaten.

- Hoe irritant de bubbles zijn, zo simpel en handig is de live area. Simpel om een game te updaten en te sluiten.
- "Bladeren" tussen open programma's, easy.
- PSN store is wat beter als op de PS3 vind ik, nog niet helemaal wat ik had gehoopt maar het word ooit nog wat.
- Games zijn vet!
- PSV is lichter als hij lijkt. (20 gram lichter als de PSP-1000 die ik had zelfs), en comfortabel.
Ik ben het helemaal met je eens, al zijn de online passes niet echt toe te rekenen aan SEN, maar aan de game-industrie. Ook vind ik dat het touchpad achterop zeer storend kan zijn tijdens bijv. Fifa. Je kan de Vita niet normaal vasthouden, omdat als je de touchpad aanraakt, je steeds schiet. Ik moet nog steeds eraan wennen dat ik 'm dan niet normaal kan vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
iemand die voor mij eens zou kunnen kijken of fifa 12 via remote play op de psv het doet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:32

Snippertje

Light up your life

Zo vanuit Utrecht naar Middelburg naar Rotterdam en vervolgens Den Haag. Maar ik ben tevreden! Uiteindelijk het volgende:

Vita
4Gb geheugen
Starterpack
Rayman
Lumines
Uncharted
Everybody golf

Die laatste weet ik eigenlijk niet waarom, maar kon nog een game en dit was de enige interessante die er nog was.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ruimte mem card is natuurlijk afhankelijk wat er op gaat.
Ik heb de vita nog niet, maar mijn 32GB kaart staat zometeen al voor de helft vol met psp,vita en minis.

Ik heb nog niet een kritische schifting gemaakt voor de psp games, dus dat kan denk ik zakken naar 8GB.
De bedoeling is de meeste spellen in de retail aan te schaffen.
Maar spellen met een hoge replayability kan ik zomaar via de store scoren als ze daar goedkoper zijn.
Het is even wachten wat de uk prijsvechtes doen.
Sweetspot is denk ik rond de 15euro voor een game.
Voor de ps3 is die voor mij persoonlijk rond de 18a20 euro
Baatje schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:37:
[...]

Ik ben 35 en geld is het probleem niet, tv ook niet want heb een eigen game room. Het is nu eerst proberen alle reacties te volgen en wachten op wat er gaat komen aan games. Tenminste ik hoop te wachten. Het enige voordeel is dat ik nu niet binnenkort op vakantie ga dus dat is ook geen excuus :)
Snap ik, ik ben 32 en val in principe net niet in de doelgroep maar voel me wel aangesproken.
Overdag de kleine bezig houden en in de avond wil ik even kunnen chillen.
Ik had een computer kamer, maar wat gezelligheid 's avonds is ook fijn.
In de praktijk zat ik dus beneden met de laptop op schoot totdat de misses te moe werd ;)
Enige momenten dat ik te tv opeis is tijdens champions league/ek/wk.
Nu kan ik dus eerder starten met gamen :)
Ik heb zo'n 50retail games op disc, stuk of 20 op de ps3 en verder nog psn en ps1 games.
Remote play is voor mij dus de belangrijkste feature, ik hoop dat dit beter word uitgewerkt dan met de psp.

[ Voor 47% gewijzigd door Sinned123 op 22-02-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb alleen wipeout gespeeld, is het nu de bedoeling om je vingers op die 2 zwarte vlakken te houden zodat je de touchpad niet aanraakt? Want dat is niet erg comfortabel tenzij je een kleine aziaat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
LOTG schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:36:
Ik denk dat de vraag vooral is kun je het geld makkelijk missen. Als dat zo is en je wilt m graag hebben zou ik m gewoon gaan halen.

Als je het geld elders ook kunt besteden en je twijfelt zou ik wachten tot hij goedkoper word (wat ongetwijfeld niet lang zou duren). Ik weet de verkoops cijfers van de US en de EU nog niet maar in Japan is het volgens mij onvermijdelijk dat die op korte termijn zakt.
Ja alleen wachten tot hij goedkoper wordt; nu heb je hem voor 310 zeg maar voor vita + 16gb memcard + 2 spellen.

Als straks de acties voorbij zijn kost dat 380. Komt erop neer dat de Vita dan dus al 70 euro in prijs moet dalen wil het net zo duur zijn als nu, en wil het goedkoper worden moet hij dus al 80 of meer dalen in prijs. Gaat niet gebeuren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Snippertje schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:40:
Zo vanuit Utrecht naar Middelburg naar Rotterdam en vervolgens Den Haag. Maar ik ben tevreden! Uiteindelijk het volgende:

Vita
4Gb geheugen
Starterpack
Rayman
Lumines
Uncharted
Everybody golf

Die laatste weet ik eigenlijk niet waarom, maar kon nog een game en dit was de enige interessante die er nog was.
Leuk dagje gehad? :)

Het is wel een verschrikkelijk top apparaat. Rayman is echt prachtig om naar te kijken en het geluid van de Vita is ook geweldig! Een minpunt blijft wel het OS. Ik vertrouw erop dat dit verbeterd gaat worden in toekomst door Sony. Voor de rest: _/-\o_

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Hoe zit het eigenlijk met die 5 euro die je bij de preorder kreeg? Ik heb op de site Super stardust delta gekozen, maar in de store zag ik dat niet in de prijs terug. En kun je ook de duurdere variant met dlc kiezen met korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Jongens,

Hoe is de internetbrowser? Voor mij erg belangrijk voor thuisgebruik zonder vergelijkingen te maken met andere producten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
LOTG schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:44:
Hoe zit het eigenlijk met die 5 euro die je bij de preorder kreeg? Ik heb op de site Super stardust delta gekozen, maar in de store zag ik dat niet in de prijs terug. En kun je ook de duurdere variant met dlc kiezen met korting?
Kijk eens in je mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:44:
Je zou een actiecode voor dit spel per mail moeten ontvangen die je in de store kunt invoeren..heb echter zelf nog geen code voor Super stardust ontvangen, alleen eentje voor de avatar en korting op goodies. Jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:49:
[...]

Je zou een actiecode voor dit spel per mail moeten ontvangen die je in de store kunt invoeren..heb echter zelf nog geen code voor Super stardust ontvangen, alleen eentje voor de avatar en korting op goodies. Jij wel?
Nee het zelfde vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:07

India Sierra

Learn by failure

Dit is misschien een stomme vraag, maar ik heb geen flauw benul hoe je kunt zien of de batterij vol is/ het percentage wat er nog is?

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Op de PS toets duwen als je niet in het menu bent en dan staat rechtsboven een icoontje van de batterij. Of je ook percentages kunt zien weet ik niet maar het doet zijn werk goed genoeg voor mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
thehawk007 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:50:
Dit is misschien een stomme vraag, maar ik heb geen flauw benul hoe je kunt zien of de batterij vol is/ het percentage wat er nog is?
Ik vind het ook lastig, volgens mij heb je alleen vol, 3/4, 1/2, 1/4, en leeg ofzo, dus erg gedetailleerd is het niet. Ze zouden een percentage moeten toevoegen. Als je Vita aan de lader hangt is ie volgens mij vol als de bliksem in het batterijtje weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:07

India Sierra

Learn by failure

LOTG schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:52:
Op de PS toets duwen als je niet in het menu bent en dan staat rechtsboven een icoontje van de batterij. Of je ook percentages kunt zien weet ik niet maar het doet zijn werk goed genoeg voor mij zo.
Ja dat zie ik inderdaad ook, maar aangezien ik hem net pas heb hangt hij aan de lader en dan zie ik alleen dat hij aan de netstroom hangt. Kan ik dus niet zo veel mee...

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Wii4all schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:39:
iemand die voor mij eens zou kunnen kijken of fifa 12 via remote play op de psv het doet?
Ik kan je nu al zeggen dat dat niet gaat werken. De Remoteplay features zijn voorlopig beperkt tot datgene wat ook al via de PSP speelbaar was: PSOne, Mini's, een aantal PS3 PSN games en een enkele PS3 game (blazblue oa.). Wellicht dat het e.e.a. wel via een firmware update gerealiseerd wordt in de toekomst. Ik denk dat ze eerst maar eens goed uit de startblokken willen en veel software willen verkopen in de launch periode.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:04

PBP

Arx schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:44:
[...]

Het is wel een verschrikkelijk top apparaat. Rayman is echt prachtig om naar te kijken en het geluid van de Vita is ook geweldig! Een minpunt blijft wel het OS. Ik vertrouw erop dat dit verbeterd gaat worden in toekomst door Sony. Voor de rest: _/-\o_
Rayman is typisch zo'n game die ik voor de Vita zou willen en niet voor de PS3 :P. Hebben ze zelf al aangegeven dat er nog wat aan het OS gaat gebeuren? Vond bij de PS3 namelijk irritant dat ze een hoop beloven, en hoop later is aangepast alleen uiteindelijk gewoon niet optimaal werkt. Ingame xmb die dr later is ingebouwd maar retetraag is om een voorbeeldje te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb een nog stommere vraag. Waar kan ik mijn avatar wijzigen? Bij het account menu vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Net een erg interessante bevinding gedaan: via het gewone menu de browser openen terwijl er een game open staat kan niet, maar als je via de LiveTweet app een website opent gaat dat wel gewoon en hoeft de game niet afgesloten te worden. Het lijkt dus toch een restrictie van Sony te zijn, want het apparaat zelf heeft er geen moeite mee.

Dus: voortaan even op een willekeurige link klikken in je timeline als je wilt internetten onder het gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik vond het vorige PSP menu wel mooier, dit met die bubbeltjes en dat gaylord muziekje voelt een beetje te Nintendo DS/Wii-achtig aan voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Baatje schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:45:
Jongens,

Hoe is de internetbrowser? Voor mij erg belangrijk voor thuisgebruik zonder vergelijkingen te maken met andere producten....
Deze is verschrikkelijk, serieus. Geen YouTube of html5 support. Zeer langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Zitten ook stoere dingen in het OS: hij blijft door downloaden terwijl de Vita in standby staat. Netjes. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BFmango schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:11:
Ik vond het vorige PSP menu wel mooier, dit met die bubbeltjes en dat gaylord muziekje voelt een beetje te Nintendo DS/Wii-achtig aan voor mij!
Ja, die muziek is niet echt fijn, maar je kan het uitzetten he :) dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik snap geen flikker van Near. Ik kreeg een melding van 1 persoon in de buurt, maar volgen mij was ik dat gewoon zelf want ik kon nergens vinden wie dat dan moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:19:
Zitten ook stoere dingen in het OS: hij blijft door downloaden terwijl de Vita in standby staat. Netjes. :)
en als je een demo speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Email van Playstation (Yay download code), bericht -> Vita nu te koop. FUUUUU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
D-TECH schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:14:
[...]

Deze is verschrikkelijk, serieus. Geen YouTube of html5 support. Zeer langzaam.
Dat is vervelend. Hoe openen pagina's? Beetje snel? Wel goed te lezen zoals dit forum, ad.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 16:37
Ik had een pre order pack gehaald en gekozen voor €5,- korting op super stardust delta, en nu werkt die code niet.. het gekke is de Frobisher Says code die in dezelfde(!) mail zat wel werkt !

Help me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
yonathan schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:30:
Ik had een pre order pack gehaald en gekozen voor €5,- korting op super stardust delta, en nu werkt die code niet.. het gekke is de Frobisher Says code die in dezelfde(!) mail zat wel werkt !

Help me?
same here, tweet van sony.

We've been working out the issues with pre-order discount vouchers and we will be sending out new emails. We'll confirm exactly when soon.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gonzo79
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-06-2024
Iemand een idee of je ook films en muziek die op een nas staan kunt benaderen vanaf de Vita?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nope, net geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Thuis van werk

Door werk even kunnen scoren.
Middelburg ; Vita + 2 games ; 237 euro (bedankt jongens voor het aanwijzen van Uncharted, ging erg hard)
Terneuzen ; FRS 16GB voor 35 euro.

Bij elkaar erg leuke prijs.272 voor een compleet systeem.
Gaat nog wel even duren voor hij voor die prijs te scoren is.

P.s. de gatsen die gezamenlijk met de trein weg gingen uit Middelburg ; hoe is near?

[ Voor 12% gewijzigd door maartend op 22-02-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 16:37
Tiduz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:32:
[...]

same here, tweet van sony.

We've been working out the issues with pre-order discount vouchers and we will be sending out new emails. We'll confirm exactly when soon.
Oh oke bedankt! hopen dat het vanavond nog gebeurd of morgen, anders kan ik geen super stardust delta op vakantie spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 19:32

Snippertje

Light up your life

Arx schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:44:
[...]

Ja super dagje. Uiteindelijk net mijn 4GB kaartje omgeruild voor een 16 bij de FRS. Dus nu alle aanbiedingen gepakt die er waren :P, was ook echt de laatste in Utrecht.

Alleen everybody golf ga ik toch ruilen denk ik, kan iemand vertellen of het leuk is? Ben geen golf liefhebber verder.

Daarnaast had ik eerst de big ben essentials gekocht, maar die breng ik terug aangezien ik nu een starterpack heb.

Al met al dus:

PS Vita + Pre order pack: €188 euro
16GB geheugen €35 euro
Rayman + Uncharted €54 euro
Lumines en Golf €40 euro
Starterpack €30 euro

Totaal: €347

Meer dan ik eerst wilde uitgeven, maar dan ook 2x zoveel gekregen :P

Was wel leuk, manager mediamarkt Den Haag was geschrokken van de actie van Middelburg en zei meteen dat het daar waarschijnlijk niet goed ging :+

Nou nu eerst eten en dan gamen, was me het dagje wel ;)

Oh en Maartend bedankt!

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Mediamarkt Den Haag is niet de moeite waard als je die 2=1 zonder vita wil, want ik ben er net geweest en ze zijden dat het een fout van een collega was. Dus voor niks helemaal daar heen. Ook was de 16GB bij frs Delft en Den Haag op :(
Dubbel pech heb nu enkel de vita... hopelijk hebben ze morgen of overmorgen weer kaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hahahaaa, hij is binnen :D
Wat een zalig apparaat. Update is ook al gedaan. Ik ben nu even wat demo's aan het selecteren :9

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 22-02-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Wie kan mij vertellen hoe ik de pre-order avatar kan selecteren? In de download lijst staat dat hij niet op de vita kan worden gedownload (hoe logisch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag de Vita gehaald bij de mediamarkt in Alkmaar. Man..... ze hadden een heleboel games gewoon niet (sommige games stonden niet eens in hun systeem). Marvel vs Capcom, BlazBlue, Dynasty Warriors en Katamri waren er niet... erg slecht. Toen maar alle andere winkels in de stad afgegaan. En die hadden alleemaal dezelfde games. Echt niet normaal. Uncharted, Wipeout , Michale Jackson, Lumines gewoon 50 keer op voorraad maar de games die ik net op noemde hadden ze niet.

Dus heb ik maar een 16gb memory card gehaald en ga ik straks die games die ik mis van de PSN store halen, is ook nog eens goedkoper. 30 euro voor katamari en 35 voor dynasty warriors, games die ik op veel websites tussen de 35-40 zie verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Trouwens wat mij ineens opvalt dat scherm is echt super gevoelig, als je met je vinger een 0.1mm boven scherm zit (iedergeval nog niet voelt) dan klikt ie al :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Vet, ik heb zo'n Belkin bluetooth music reciever en die kan je dus connecten met de Vita.

Afbeeldingslocatie: http://www.wlanshop.nl/images/belkin-bluetooth-music-receiver.jpg

Net even wipeout gespeeld over de stereoset thuis en godver wat is dat lekker! Wipeout met knalhard The Prodigy erachter is echt heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 15-09 23:08
Ik heb wipeout HD op PS3 en Wipeout 2048 op PSVita. Ik dacht: ik probeer crossplay eens!

Nop, kan niet. "The given name already exists" :')
Lekker als je op zowel je PS3 als je PSVita dezelfde PSN gebruikt.

Ga je vervolgens op je laptop ff internetten, ga je terug naar je PSVita, is het menu vastgelopen en is er geen "terug" knop meer in het spel. Kan dus het spel opnieuw opstarten.

Lekker getest, jongens. :P

edit:
Nu die melding niet meer, maar ik weet nu niet hoe ik op mijn PS3 kan joinen :P

Staat natuurlijk ook niet in het boekje.

[ Voor 46% gewijzigd door Gamebuster op 22-02-2012 18:56 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Mijn Vita van Castle Gamers is ook binnen, net zoals mijn 32GB kaart van PlanetAxel (prachtige winkel! Zeer snelle levering vanuit de US :D ). Ik ga hem alleen nog niet uitpakken want mijn Hori screenprotector is nog niet binnen en ik gebruik geen touchscreen devices zonder protector ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2023

ffb

Mijn vita van amazon.fr heeft een nederlandse quick start handleiding zonder andere taal erbij. Dat vind ik toch wel knap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriendin heeft vandaag bij de Saturn de Vita gekocht. (zelfde actie als Mediamarkt)
Begreep van haar dat er heel veel games (nog?) niet waren.
Uiteindelijk dus Uncharted gekocht en een tegoedbon voor een 2e spel tot ze meer binnen hebben.
Lekker amateuristisch geregeld denk ik dan. Maargoed, morgen er maar eens goed voor zitten.
Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.