Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Sinds vandaag in het bezit van deze tablet. Ik heb alleen een probleem: bij het typen gaat hij regelmatig flippen. Diverse toetsen indrukken die ik niet heb ingedrukt. Hoe kan ik dit oplossen?
staat originele firmware op. Hardware of software issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17

Priet

To boldly do what no one has..

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 06:58:
volgens mij kan dat bij settings>vergrendeling ergens
|:( 100x gekeken maar die (onderste) optie over het hoofd gezien 8)7 Dank!

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-04 16:20
Ik blijf erbij dat ik de cm9 van 10-6 sneller vind dan die van 15-6. Wie kan dat bevestigen?
tjallingk schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:17:
Sinds vandaag in het bezit van deze tablet. Ik heb alleen een probleem: bij het typen gaat hij regelmatig flippen. Diverse toetsen indrukken die ik niet heb ingedrukt. Hoe kan ik dit oplossen?
staat originele firmware op. Hardware of software issue?
Heb je de tablet dan aan de oplader hangen? Ik heb dat namelijk alleen als hij aan de lader hangt, of als ik zelf een beetje statisch ben., keer de verwarming aanraken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
Mrbx schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:51:

[...]

Heb je de tablet dan aan de oplader hangen? Ik heb dat namelijk alleen als hij aan de lader hangt, of als ik zelf een beetje statisch ben., keer de verwarming aanraken ;-)
Yes dat was het! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Nieuwe beta van Dolphin browser is uit, schijnt enorm snel te zijn. Toch maar eens proberen op de 466, kan vast geen kwaad ;)

http://www.androidplanet....s-beta-app-te-downloaden/

Oh en als we toch met linkjes aan het strooien zijn: in het kader van de langste dag van het jaar zijn een aantal apps tijdelijk afgeprijst naar € 0,69 :) https://play.google.com/s...012_06_20_LongestDayDeals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrbx schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:51:
Ik blijf erbij dat ik de cm9 van 10-6 sneller vind dan die van 15-6. Wie kan dat bevestigen?
heb ze beide geprobeerd , en merk zelf geen verschil in gebruik van de tablet.
qua browsen niet getest tussen beide, maar daarin is de 15-6 net zo traag als de oude build als de afstand tot router >3 mtr
regelmatig wegvallen en stil liggen van wireless signaal tot wel 3 minuten.

afstand tot router <3 meter , super stabiel en veel beter dan originele build!
( dus eigenlijk word ik verplicht 4 repeaters in huis te plaatsen ;) )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:07
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:52:
[...]

heb ze beide geprobeerd , en merk zelf geen verschil in gebruik van de tablet.
qua browsen niet getest tussen beide, maar daarin is de 15-6 net zo traag als de oude build als de afstand tot router >3 mtr
regelmatig wegvallen en stil liggen van wireless signaal tot wel 3 minuten.

afstand tot router <3 meter , super stabiel en veel beter dan originele build!
( dus eigenlijk word ik verplicht 4 repeaters in huis te plaatsen ;) )
De slechte Wifi is bij mij ook een punt waar ik mij steeds meer aan erger. De toevoeging van CM9 is een grote vooruitgang qua besturing, maar de wifi verbinding blijft een slecht punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:16
Ik neem aan dat jullie wel gecontroleerd hebben of je je wifi station niet op een druk kanaal hebt ingesteld, waardoor er veel storing op treed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wederom met YARVIK contact opgenomen over het slecht presteren van WIFI op de TAB465.Na vele suggesties van YARVIK is het hoge woord er nu uit n.l:YARVIK weet van het WIFI probleem en heeft beloofd dat er eind deze maand (Juni) een update is op de YARVIK site.Ik heb 3 stuks TAB465 aangeschaft en alle drie gaan weer terug naar de leverancier als YARVIK zijn woord niet houd.Ik wil niet meer aan het lijntje gehouden worden door YARVIK en eis een goed werkende tablet die staat of valt met WIFI ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Ik zit met een kloon (Eken A90) 2 verdiepingen onder mijn router, in een oud huis, maar heb weinig problemen met de wifi. Misschien heb ik geluk, maar surfen gaat gelukkig prima. Ik ben erg super happy mee, lekker scherm en werkt lekkerder dan mijn Point of View Tegra2. Kwaliteit is iets minder (na 1 keer gebruik was de usb slave poort kapot), maar voor deze prijs is ie top >:)

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ETA nieuwe yarvik firmware ~2 weken ( ga ervanuit dat het week of 4 zal zijn )
http://forum.yarvik.com/s...wifi-link&p=8483#post8483
guapper schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:01:
Ik neem aan dat jullie wel gecontroleerd hebben of je je wifi station niet op een druk kanaal hebt ingesteld, waardoor er veel storing op treed?
uiteraard :)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remysan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 09:24
fixt ip deed wondere bij onze tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat werkte goed voor het uit slaapstand halen dat hij snel zn wireless weer heeft.
alleen het vasthouden vna wireless tijdens browsen gaat wat lastiger op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb verschillende suggesties ontvangen van YARVIK, ander kanaal, andere security, ander password, andere router, kortom alle items die buiten het product YARVIK vallen. Geen van bovenstaande suggesties gaf verbetering in de WIFI ontvangst dus ik had het gehad met de YARVIK tablet, de enige andere optie is drie stuks terug brengen en mijn geld terug eisen.Als konijn uit de hoge hoed kreeg ik toen te horen dat er al geruime tijd een YARVIK team bezig is om dit op te lossen in de vorm van een firmware update.Mijn volgende bericht aan YARVIK is nooit beantwoord:

Thank you for your update, as said before I will wait for one month and should the update not be available after that period I will return 3 TAB465 back to the store and demand for immediate solve or money refund.
The amount of irritation caused by poor working WIFI reception on TAB465 is high and I cannot afford any more.
One of the forum attendees found out that when mounting the WIFI antenna outside the assembly that reception is 70% better, has this ever been tested at SWEEX/YARVIK?

For the sake of your customers it should be noted that owners of TAB465 should not open their tablets and making modifications themselves, this will void the warranty.
Since more and more TAB465 owners are complaining about WIFI reception it might bring them to thepoint of opening the tablet and as you can imagine it can spread even more negative news on the YARVIK site.
I recommend SWEEX/YARVIK to take quick actions and warn by your own site not to open tablets by suggestions of others, this is good service and by the final solve from SWEEX/YARVIK themselves it retaines the brand name as a maker of good and affordable tablets that can beat the competition.

Ik wacht nog 1 week en dan is het eind Juni, geen oplossing=tablets retour=slechte reclame 4 YARVIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
Ik denk niet dat Yarvik wakker ligt van 3 á 4 geretourneerde tablets van 1 klant :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht ook niet dat YARVIK mij alleen serieus neemt maar als er een sneuwbal effect komt in het retourneren van YARVIK tablets en slecht nieuws op tablet sites dan krabt Sweex zich toch wel een beetje achter de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:29
Ik heb wel altijd bereik met mijn tab, maar ik heb geen verbinding zeg maar.... ik kan dus niet surfen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-04 16:20
Maakt het verschil of je een n-router hebt? ik heb namelijk thuis alleen maar een g signaal, misschien dat ie met n sneller/ betrouwbaarder is? Heb namelijk stiekem al overwogen om alleen daarvoor een nieuwe router aan te schaffen. Heb nu nog zo'n linksys WRT54GL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
Cassie789 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:37:
Ik heb wel altijd bereik met mijn tab, maar ik heb geen verbinding zeg maar.... ik kan dus niet surfen etc.
Same here. Vaak is het icoontje grijs maar wel volledig binnen bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wietwiet
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
RomanII schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:15:
[...]

Same here. Vaak is het icoontje grijs maar wel volledig binnen bereik.
Grijs icoontje betekent dat ie met wifi is verbonden, blauw dat ie daarnaast ook nog is verbonden met google servers (voor synchronisatie contacten, kalender etcetera). Wanneer je niet bent aangemeld met je gmail account op je tablet zal die dus grijs blijven (ook wel, na net geflashed te hebben en nog niet aangemeld te zijn is het icoontje nog grijs). Dit zegt dus helemaal niets over wél of géén wifi-ontvangst.

Ik heb meer het idee dat de aluminium behuizing + een crappy wifi-antenne voor de slechte ontvangst zorgen. Zeker ook omdat CM9 geen enkele verbetering geeft, terwijl dit voor gebruikers van alle andere tablets de beste wifi-resultaten oplevert. Met de asus transformer prime was de aluminium achterkant de reden dat GPS van de spec-lijst werd gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Ik heb een N-router en maakt niks uit. Heb trouwens bijna altijd wel 2 streepjes, maar vanaf 3 kan ik pas echt internetten.

http://www.flashmyandroid...se-TESTED-amp-WORKING-%29

Ga ik eens even proberen...

[ Voor 41% gewijzigd door Cassie789 op 24-06-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daVeX
  • Laatst online: 02-10-2024
JordyPSC schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:49:
Google play komt officieel naar de yarvik tablets :) heb de 466 getest, voor het geld een super fijn ding :D
Bron? Op welke tablets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daVeX
Ik heb twee Yarvik TAB465EUK tablets met verschillende serie- en buildnummer (onveranderde firmware). Op beide heb ik Google Play gezet door instructies hier te volgen: productreview: Yarvik TAB465 GoTab Exxa 9.7" Zwart review door T.Struik

Op de ene (laagste serie- & buildnummer) kan ik wel YouTube, Appie en de c1000 vinden en installeren, maar op de andere niet. Play.google.com geeft dan aan: "Unknown TAB465EUK This item is not compatible with your device."

Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 verschillende build.props

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
Cassie789 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 19:16:
Ik heb een N-router en maakt niks uit. Heb trouwens bijna altijd wel 2 streepjes, maar vanaf 3 kan ik pas echt internetten.

Ga ik eens even proberen...
Heb je al een resultaat? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daVeX
Ik neem aan dat je deze bedoeld: /system/build.prop

Enig idee of die zomaar kan worden gewijzigd of levert dit een probleem op met de ondertekening van bestanden (als die aanwezig is)? Heb alleen de probleem tablet bij de hand, dus ik weet nog niet wat ik in deze file wil wijzigen. Zodoende kan ik nog niet testen.

Anyway, weet je toevallig ook welke waarde verantwoordelijk is voor een goede / betere detectie door Google Play? Kan me niet voorstellen dat alleen het buildnummer hier een bepalende rol speelt.

[ Voor 0% gewijzigd door daVeX op 24-06-2012 21:57 . Reden: Typo in bestandsnaam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
Ik heb sinds deze week de yarvik 465. Werkt mooi, loopt alleen met browsen af en toe vast, oa bij facebook desktop site. Browser chrome. Muziek hapert af en toe.

Zit google play op deze tablet!

Ik wil alleen graag gtalk erop... maar die is niet te vinden in getjar of play. Iemand tips?

Internet is niet erg snel maar wel te doen.

Verstuurd vanaf mn yarvik :-)

Edit:
Probleem met typen is inderdaad alleen alstie aan het opladen is en accu erg leeg is.
Ik vind de accuduur erg meevallen. Kan er een dag goed mee doorbrengen.

Nog een edit:
Zojuist de dolphin hd browser geinstalleerd, wertk vele malen sneller!

[ Voor 25% gewijzigd door francoski op 25-06-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daVeX
tjallingk schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:39:

Ik wil alleen graag gtalk erop... maar die is niet te vinden in getjar of play. Iemand tips?
Ik kan "Talk" ook niet vinden via Play, maar het is wel geïnstalleerd. Dit is gebeurd toen ik Google Play met het Google-Play-Script er op heb gezet (zie guide: productreview: Yarvik TAB465 GoTab Exxa 9.7" Zwart review door T.Struik), dus je kunt het nog altijd Talk.apk daar uit halen en handmatig installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
De nieuwe Doplhin HD browser installeert niet bij mij.
De installatie start wel, maar na een aantal minuten verschijnt de melding "App niet geinstalleerd."

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Verder ben ik benieuwd of iemand kan bevestigen of de oplossing van Cassie 789 verbetering geeft

[ Voor 11% gewijzigd door RomanII op 25-06-2012 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:52

Cis

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:50:
download dl.dropbox.com/u/2889810/rootexplorer.apk en installeer het

verwijder system/media/bootanimation.zip
Thnx. Dit lost het op.
Wel even wennen dat ik nu een zwart scherm te zien krijg, en ook nog even moet wachten met laden als mijn iconen verschijnen. :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
Cis schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:06:
[...]

Thnx. Dit lost het op.
Wel even wennen dat ik nu een zwart scherm te zien krijg, en ook nog even moet wachten met laden als mijn iconen verschijnen. :)
Dat zwarte scherm kun je creatief invullen met je eigen fantasie. Aanpassen van bootanimation.zip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
RomanII schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:22:
[...]

Heb je al een resultaat? :-)
Mwa, merk eigenlijk weinig verschil... ach ja, was het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem ook aangepast ,
alleen de wifi.supplicant_scan_interval=180
staat standaard al op 150

dus vermoed dat het idd niet heel veel veranderd aangezien deze al is updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe Wifi settings lijken bij mij nog slechter te werken als voorheen.

Nieuwe rom beschikbaar van cyanogen mod.
2012.6.24 ik ga hem gelijk erop zetten :p

heb em erop staan , helaas nog geen nieuwe v3 comp pack.

nieuwe speedtest gedaan , lijkt erop dat het langer duurt om te verbinden met wireless ondanks vaste IP.
download snelheid 13050 kbps
upload 1752
afstand tot router 50 -100 cm

tweede test :
3 x netwerk error - time-out
4ex CPU lag als de neten , ping 59 ms
ownload met horten en stoten 231 kpbps
upload verbinding valt constant weg 39 kbps
en dat ondanks icon indicatie 50 - 100% netwerk verbinding.
dit is op 5 mtr afstand van bron.

build.prop nagekeken en deze is overschreven door nieuwe rom.

aanpassingen wederom gemaakt in de build.prop deze keer zonder de spatie ,
en weer network communication issues
restart geeft dit resultaat :
ping 67 ms
download > zeer slecht horten en stoten , lijkt te laggen gata echt met spikes
speedtest app lijkt ook te hangen tijdens deze test en geeft time-out.
app lijkt me niet betrouwbaar..

toch nog maar restart
png 69 ms
download 20415 kbps
upload 1655 kbps
afstand tot router 50 - 100 cm

ping 42 ms
4525 kbps
1613 kbps upload
afstand +/- 500 cm

8 - 10 mtr , nutteloos niet te grbuiken
en dit is juist meest gebruikte afstand hier in huis.

lijkt me dat het voltage van de wireless kaart / antenne te laag is , of dat eze door de cpu in gebruik word genomen , te hoge load op CPU = lager votlage voor wireless oid.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Hier ook veel problemen met de WiFi (TAB466, CM9). Ik wissel veel tussen twee netwerken: thuis en op het werk. Op beiden plekken staat dezelfde TP-Link AP met DD-WRT firmare, dezelfde WiFi instellingen worden gebruikt op SSID en wachtwoord na.

Als ik de tablet na een tijdje standby aanzet is 9 van de 10 keer de WiFi verbinding verbroken. Het duurt een halve minuut voor het netwerk weer gevonden is en er weer een verbinding tot stand is gebracht.

Kom ik op de andere locatie dan wordt er over het algemeen helemaal geen verbinding meer gemaakt. Ik moet dan handmatig de WiFi uit en weer aanzetten. In veel gevallen loopt het hele apparaat dan vast wanneer ik de WiFi dan weer op AAN wil zetten :( Het enige dat dan nog mogelijk is, is de tablet resetten :'(

Worden deze problemen veroorzaakt door CM9 of door het V3 compatibility pack? Ik mag iig hopen dat het snel is opgelost. Dit is echt dramatisch :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee deze problemen waren er ook al met stock firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Iemand die dit wilt proberen? Zal vast hetzelfde werken met de Yarvik als bij de Hyundai:

http://gathering.tweakers...antenne&data[boolean]=AND

Wi-Fi werkt bij mij wel beter dan hier wordt gemeld.... ik heb verbinding wanneer ik 10-15 meter er vanaf zit. Echter ligt dit ook sterk aan de hoeveelheid muren en vloeren. Wanneer ik boven zit is de verbinding aanzienlijk slechter...

Wanneer ik 1 meter van de router af zit krijg ik toch wel 35mbps door.

[ Voor 10% gewijzigd door Cassie789 op 25-06-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Met de snelheid is niks mis. Dat gaat met CM9 wel prima. Het is alleen het tot stand brengen van de verbinding, en vooral het behouden daarvan, dat voor problemen zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit in ene straat waarin maar 3 wireless punten zijn , ik zit op ander kanaal
is ook een N router , geen muren / vloeren / deuren oid , router staat wel tegen een muur aan maar midden in de kamer ..

nou was er klaar mee en heb em open gemaakt.
zonder backshield is het op >10mtr 5mbit/s

antenne bestaat uit een klein / dun grijs draadje die 2 draadjes heeft gescheiden door een kunstof kern.
die 2 losse kernen zijn gesoldeerd op een stukje van 3x3 mm wat erg klein en lastig is om goed te zien dat er geen fout in zit.
zou zomaar daardoor kunnen komen ,
andere kant bijna zelfde alleen uiteinde antenne wat niks meer is als een sticker.

zo in elkaar zetten is toch wat lastiger :p
dan werkt volume niet , dan werkt de aan/uit niet
3x opnieuw gedaan maar is nu weer in elkaar wel is de rand beschadigd uiteraard.
heb wat fotos van binnenkant gemaakt

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
Heb talk.apk uit die zip getrokken, maar krijg al erg snel de melding application not installed :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:18:
ik zit in ene straat waarin maar 3 wireless punten zijn , ik zit op ander kanaal
is ook een N router , geen muren / vloeren / deuren oid , router staat wel tegen een muur aan maar midden in de kamer ..

nou was er klaar mee en heb em open gemaakt.
zonder backshield is het op >10mtr 5mbit/s

antenne bestaat uit een klein / dun grijs draadje die 2 draadjes heeft gescheiden door een kunstof kern.
die 2 losse kernen zijn gesoldeerd op een stukje van 3x3 mm wat erg klein en lastig is om goed te zien dat er geen fout in zit.
zou zomaar daardoor kunnen komen ,
andere kant bijna zelfde alleen uiteinde antenne wat niks meer is als een sticker.

zo in elkaar zetten is toch wat lastiger :p
dan werkt volume niet , dan werkt de aan/uit niet
3x opnieuw gedaan maar is nu weer in elkaar wel is de rand beschadigd uiteraard.
heb wat fotos van binnenkant gemaakt
@kovenant, heb geen hoge verwachtingen van de upgrade, dus gebruik nu een simpele portable extender. werkt uitstekend,heb overal prima wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjallingk schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:13:
Heb talk.apk uit die zip getrokken, maar krijg al erg snel de melding application not installed :-(
plak daarna de talk.apk in system/app
reboot et voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:38:
[...]

plak daarna de talk.apk in system/app
reboot et voila
Dit lukt dus niet. App komt niet tevoorschijn.
Moet ik eerst rooten? Dat heb ik geprobeerd, maar ik zou niet weten hoe ik in de usb debug modus kom.. kan die instelling nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedere rom is geroot dus dat is het probleem niet
heb je eerst mount r/w in root explorer aangevinkt?

http://i.imagefra.me/2d5huv18.jpg

als het op die manier nog niet werkt raad ik aan om gapps te flashen via cwm

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
Ik draai nog de originele rom he...

maar die r/w mount was ik al achter, anders kan je m nieteens plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet je gapps flashen via cwm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een instructie om de tab465 open te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
WEet iemand waar ik een handleiding kan vinden over het flashen van Cyanogenmod op de Tab468?

Edit: Gevonden, voor de mensen die ook zoeken: http://forum.yarvik.com/s...-CyanogenMod9-nightly-ROM

[ Voor 41% gewijzigd door Cyw00d op 26-06-2012 15:54 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:07:
heeft iemand een instructie om de tab465 open te maken?
Ik heb intussen al wel een filmpje gevonden voor de Eken A90. Deze is grotendeels hetzelfde, misschien heb je er iets aan.
Filmpje

[ Voor 0% gewijzigd door ovaal op 27-06-2012 13:57 . Reden: Opmaak ]

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de yarvik , als je die vanaf voorkant bekijkt (scherm) zie je plastic rand lopen , daar zit het scherm aan vast.
een plastic onderdeel tussen plastic en alu body steken ( er recht in zetten en naar beneden duwen ) , dan voorzichtig omhoog wippen.
het plastic heeft om de 5 cm een uitstulping zitten, daarmee word hij op de plek geklemd .
doe dit beetje voorzicht ik ben begonnen aan linker kant , daarna boven / onder , als de 3 kanten losezitten kan je rechterkant los trekken.
er zitten GEEN draadjes / connectoren aan body.

dit heb ik van mn eigen 465 gleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:21:
de yarvik , als je die vanaf voorkant bekijkt (scherm) zie je plastic rand lopen , daar zit het scherm aan vast.
een plastic onderdeel tussen plastic en alu body steken ( er recht in zetten en naar beneden duwen ) , dan voorzichtig omhoog wippen.
het plastic heeft om de 5 cm een uitstulping zitten, daarmee word hij op de plek geklemd .
doe dit beetje voorzicht ik ben begonnen aan linker kant , daarna boven / onder , als de 3 kanten losezitten kan je rechterkant los trekken.
er zitten GEEN draadjes / connectoren aan body.

dit heb ik van mn eigen 465 gleerd :)
Heeft dit openmaken je nog verdere voordelen opgeleverd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weinig tot niks.

( behalve beschadigde plekken op alu body.)
ik heb gekeken naar antenne wat me wel boeide aangezien ik denk dat het probleem daarin te vinden zit , voor de wifi problems.

heb testen gedaan zonder back plate , signaal verbetering met kleine 80%

en ik moet zeggen dat de aansluiting op mobo ook een beetje "shabby" is ,
te klein om te beoordelen of er last is van overslag / doorslag , maar kabeltje van antenne kan denk ik beter vervangen wordne door 2 losse kabeltjes , alleen dan zit je denk ik met weerstand verandering.

antenne zelf is maar een stickertje die op alu body zit geplakt .
daar is dus hoop in te verbeteren , weet alleen nog niet direct wat ik ga doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 21:23
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:29:
[...]

@kovenant, heb geen hoge verwachtingen van de upgrade, dus gebruik nu een simpele portable extender. werkt uitstekend,heb overal prima wifi.
Lijkt me ook een mooie oplossing, al is het misschien niet overal toepasbaar.

Heeft er iemand toevallig al geprobeerd om een soort van wifi dongle eraan te hangen? Lijkt me ook ideaal, maar naar wat ik erover lees wordt zo'n ding niet gauw geaccepteerd en als ze het al doen op een androidtablet zou het alleen werken met een beperkt aantal modellen.

Al met al hoop ik dat de upgrade iets uit gaat halen, maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Misschien dat ik iets over het hoofd zie, maar ik wil bijvoorbeeld een boek/stripje kunnen lezen met wat muziek op de achtergrond. Deze stopt alleen zodra je gaat lezen. Is wel mogelijk met deze tablet of blijft het van frozen states switchen ? Volgens de topic start zou ICS 4.0 gewoon multitasking moeten hebben, dus je zou zeggen dat het zou moeten lukken.

Hoe krijg ik het dus voorelkaar dat ik muziek kan luisteren tijden het lezen ?

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:09
Denken jullie dat iemand het voor het elkaar krijgt op Android 4.1 op de Tab 465 te krijgen? Ik gebruik nu namelijk de tablet icm "kiosk browser". Kiosk browser gebruikt de normale browser engine. Het probleem is dat javascript echt super traag is.

Bij chrome is mijn website ongeveer factor 10 sneller. Maar kiosk browser werkt alleen de standart browser dus ik heb de hoop dat nu 4.1 chrome als standart browser gebruikt mijn website ook een stuk sneller draait in kiosk browser.

Iemand nog anders tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
android 4.1? Is Yelly Bean al vrijgegeven dan?

En ja natuurlijk gaat dat lukken. Gaat CyanogenMod 10 heten (denk ik).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
wouter.N schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:05:
Denken jullie dat iemand het voor het elkaar krijgt op Android 4.1 op de Tab 465 te krijgen? Ik gebruik nu namelijk de tablet icm "kiosk browser". Kiosk browser gebruikt de normale browser engine. Het probleem is dat javascript echt super traag is.

Bij chrome is mijn website ongeveer factor 10 sneller. Maar kiosk browser werkt alleen de standart browser dus ik heb de hoop dat nu 4.1 chrome als standart browser gebruikt mijn website ook een stuk sneller draait in kiosk browser.

Iemand nog anders tips?
Waarom blijf je "Kiosk browser" gebruiken. En dat jouw website daar traag in is, maakt toch niet veel uit? Volgens mij gebruiken meer mensen Chrome dan "Kiosk"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:09
Ja maar ik gebruik de tablet als Kiosk, dus gebruikers mogen alleen mijn site bezoeken en geen andere dingen op de tablet doen.

Foto van mijn tablet in een iPad frame:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/c67.0.403.403/p403x403/553715_3836605986635_878636691_n.jpg

Chrome kan niet fullscreen (F11 op pc) dus daar heb ik niks aan.
Ik gebruik nu dit programma https://play.google.com/s...droid.browser.kiosk&hl=nl

[ Voor 17% gewijzigd door wouter.N op 29-06-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
Ik heb mijn Yarvik net een week... krijg ik van mijn werk een iPad kado. Wil dus mijn Yarvik verkopen. Als je interesse hebt, stuur me dan even een email tjallingknulst[at]gmail[dot]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:43

robertwebbe

Robert Webbe

Je kunt hem beter in de Vraag & Aanbod zetten: http://tweakers.net/aanbod/latest/aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
tjallingk schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:27:
Ik heb mijn Yarvik net een week... krijg ik van mijn werk een iPad kado. Wil dus mijn Yarvik verkopen. Als je interesse hebt, stuur me dan even een email tjallingknulst[at]gmail[dot]com
Misschien dat Wouter.N je iPad wil overnemen...

(Overigens mag je hier niet je eigen waren aanprijzen; daarvoor is V&A in het leven geroepen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelV
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-08 16:30
Wellicht een hele domme vraag...

Onlangs heb ik een tab465 gekocht met een extra 32GB sd kaartje. Nu had ik verwacht dat je daar je applicaties op kunt installeren om zo het interne geheugen zo weinig mogelijk te belasten.
Via een tool zoals Ghost Commander zie ik wel een externe sd, deze ziet de tablet ook maar ik krijg het niet voor elkaar om er iets op te installeren, files erheen copieren lukt wel.

Moet er soms eerst een of andere mod gedraaid worden voordat dit lukt? Ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd (onduidelijke APK files, het aanpassen van system files ( interne sd = externe sd )) maar geen van allen hadden resultaat.

Moeilijk zal het toch niet zijn want de hele wereld loopt met die dingen rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:20
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:38:
weinig tot niks.

( behalve beschadigde plekken op alu body.)
ik heb gekeken naar antenne wat me wel boeide aangezien ik denk dat het probleem daarin te vinden zit , voor de wifi problems.

heb testen gedaan zonder back plate , signaal verbetering met kleine 80%

en ik moet zeggen dat de aansluiting op mobo ook een beetje "shabby" is ,
te klein om te beoordelen of er last is van overslag / doorslag , maar kabeltje van antenne kan denk ik beter vervangen wordne door 2 losse kabeltjes , alleen dan zit je denk ik met weerstand verandering.

antenne zelf is maar een stickertje die op alu body zit geplakt .
daar is dus hoop in te verbeteren , weet alleen nog niet direct wat ik ga doen ...
Fijn om te lezen dat iemand het aan heeft gedurfd dat ding open te maken, ik zag het al aankomen (lees je posts op het Yarvik forum) :-)

Zouden die backpanels niet los te kopen zijn op de maat van de Yarvik, maar dan in plastic/gedeeltelijk plastic uitvoering?
Dan is het een kwestie van de alu cover eraf, plakketje overzetten en nieuwe erop. In het beste geval ook nog een andere antenne en het is een top-tablet.

Eerst maar die update van Yarvik afwachten, als dat niks is dan kijk ik eerst naar een USB wifi dongle (kleintje, zoals hier meer mensen zich afvragen: welke werkt?) en in het laatste geval open maken voor een andere fix...

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk niet dat die panels los te koop zijn,
heel simpel
1. ontwerp
2. klanten de kans geven om een product te verbouwen waardoor garantie vervalt.
not gonna happen.

was trouwens wel leuk om te doen hoor ondanks missen van goede onderdelen / gereedschapen
heb dit met een stanley mesje gedaan lekker scherp :p

en er is VLC voro android!

nieuws: VLC brengt testversie van Android-app uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ah ja goede punten.

Ik dacht: misschien mogelijk op een aantal plaatsen een klein gaatje te boren en dan een grote sticker op de achterkant plakken tegne stof/vuil?
Dat zal wellicht het bereik verbeteren.

Ik ga die app proberen :-)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja uiteraard is dat mogelijk maar dan zit je met een sticker die je op een isoleren ondergrond moet plakken.
anders veranderd de weerstand waarde teveel waarop de antenne is gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
Ik heb vandaag geprobeerd mijn yarvik 465 tabl. te rooten. dit ging op zich wel succesvol totdat ik in de busybox installer vastliep. Op dit moment kan ik weinig meer, heb een harde reboot gedaan maar busybox heeft vermoedelijk zaken in de root weggeschreven. Ik moet nu iedere maal opnieuw internet instellen en de tablet start op vanuit standaard instellingen. heeft iemand tips voor mij?
Ik heb nu wel de google playstore maar bij downloaden werkt het niet zoals gewenst (blijft downloaden) hieronder de link op welke wijze ik bezig ben geweest.
[HACK] Market Hack for Yarvik 10" TAB460 (and others?) - xda-developers
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1589415
wie o wie kan me tips even om dat ding weer normaal aan de praat te krijgen (reflashen?)
alvast mijn dank
groet!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:06:
hallo
Ik heb vandaag geprobeerd mijn yarvik 465 tabl. te rooten. dit ging op zich wel succesvol totdat ik in de busybox installer vastliep. Op dit moment kan ik weinig meer, heb een harde reboot gedaan maar busybox heeft vermoedelijk zaken in de root weggeschreven. Ik moet nu iedere maal opnieuw internet instellen en de tablet start op vanuit standaard instellingen. heeft iemand tips voor mij?
Ik heb nu wel de google playstore maar bij downloaden werkt het niet zoals gewenst (blijft downloaden) hieronder de link op welke wijze ik bezig ben geweest.
[HACK] Market Hack for Yarvik 10" TAB460 (and others?) - xda-developers
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1589415
wie o wie kan me tips even om dat ding weer normaal aan de praat te krijgen (reflashen?)
alvast mijn dank
groet!
@janvos, je moet voor de tab465 de methode van mistercheese gebruiken.
Staat op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:00:
- Download http://dl.dropbox.com/u/2889810/YarvikLiveSuit.zip en pak het uit naar bijv desktop/bureaublad
- Download http://dl.dropbox.com/u/2889810/TAB465EUKCWM.img en kopieer hem naar desktop/bureaublad
- In de folder yarviklivesuite zit een bestand genaamd LiveSuite.exe.. open het
- klik op select img en selecteer de net gedownloade TAB465EUKCWM.img
- Laat het programma open staan
- Schakel de tablet uit
- Sluit terwijl je de back button ingedrukt houdt(dit is de button naast de volumeknoppen) de usb kabel aan en druk daarna herhaaldelijk (terwijl je dus nog steeds de back button ingedrukt houdt) op de power button net zo lang tot je een bericht op je pcscherm krijgt
- het kan zijn dat je bericht krijgt om drivers te installeren... kies niet voor automatisch installeren maar handmatig installeren en navigeer naar de livesuite folder / usb drivers
- Je krijgt nu een bericht of je wilt formatteren/flashen.. klik op ja
- Je krijgt nu weer een bericht of je wilt formatteren ofzo.. klik weer op ja
- De flash gaat nu beginnen (duurt ongeveer 2 minuten)
- Als de flash klaar is geeft hij een succes message.. klik op ok
- De tablet start als het goed is opnieuw op.. zoniet zet hem aan.

[video]

- als de tablet is opgestart sluit de tablet weer aan op de pc
- kopieer http://dl.dropbox.com/u/2889810/update.zip naar de internal storage
- kopieer http://dl.dropbox.com/u/2889810/novo7tools.apk naar de internal storage
- installeer novo7tools.apk dmv ES File explorer
- open novo7tools
- klik op RECOVERY enter recovery mode
- CWM wordt gestart
- navigeer in CWM met de vol up/vol down/power buttons
- ga in het menu naar install zip from sdcard -> choose zip from internal storage
- als de installatie voltooid is kies voor reboot system now

Na de update heb je google play, zipalign, en nog een paar handige dingen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

knightofn1 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:52:
Misschien dat ik iets over het hoofd zie, maar ik wil bijvoorbeeld een boek/stripje kunnen lezen met wat muziek op de achtergrond. Deze stopt alleen zodra je gaat lezen. Is wel mogelijk met deze tablet of blijft het van frozen states switchen ? Volgens de topic start zou ICS 4.0 gewoon multitasking moeten hebben, dus je zou zeggen dat het zou moeten lukken.

Hoe krijg ik het dus voorelkaar dat ik muziek kan luisteren tijden het lezen ?
niemand? of is het vanzelfsprekend dat het wel werkt en is nooit iemand hier tegen aangelopen ?

trouwens ga niet iedereen dat flashen zomaar aanraden want voor sommige typenummers werken sommige images (ook de originelen) voor geen meter (zie discussie een aantal pagina's geleden). Anders zitten mensen met een zeer instabiele tablet of krijgen ze het niet eens meer aan de praat. (maar goed je neemt sowieso altijd een risico met flashen)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
Bij mijn weten kan het flashen van bijvoorbeeld CM9 geen kwaad, voor welk typenummer dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
Ben ondertussen tegen een nieuw probleem aangelopen. Mijn vriendin kreeg afgelopen week na het aanzetten van de tab ineens het volgende te zien op het scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-LW6UZPTK-D.jpg

De kleuren zijn compleet door de war en op sommige plaatsen wat flikkerend. Na opnieuw opstarten werkte de tablet blijkbaar weer fatsoenlijk, maar sinds gisteren blijft het probleem aanhouden.

Nu lijkt het mij in eerste instantie aan de rom te liggen (aangezien het probleem de eerste keer verdween met opnieuw opstarten). Hij draaide in principe al enkele weken stabiel op die italiaanse V3 rom. Het plan is dus ook deze week de boel te backuppen en een factory reset of nieuwe plaatsing van de rom te proberen. Als dit niet werkt wil ik de originele rom nog eens proberen. Houdt het probleem aan dan zal het waarschijnlijk aan het paneel liggen en gaat ie terug.

Nu vroeg ik me dus af of iemand weet waar ik de originele rom van de 3e generatie kan vinden. Ik was overenthousiast bij het flashen en heb toen zelf geen backup gemaakt |:(
Of heeft het meer zin te wachten tot de update? (Al gok ik zo dat dat geen compleet nieuwe rom zal zijn).

Kortom: als iemand tips heeft zijn die van harte welkom...

edit: ik heb al naar het probleem proberen te googlen, maar vooralsnog zonder succes

[ Voor 3% gewijzigd door SeveS op 03-07-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is linkje naar de yarvik rom http://www.yarvik.com/userfiles/yarvikfirmware/TAB465EUK.img

weet trouwens niet welke versie dit is.
Yarvik had nieuwe rom beloofd die ergens komende week / weken uitkomt.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je! ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:51:
hier is linkje naar de yarvik rom http://www.yarvik.com/userfiles/yarvikfirmware/TAB465EUK.img

weet trouwens niet welke versie dit is.
Yarvik had nieuwe rom beloofd die ergens komende week / weken uitkomt.
Thx, maar is dit dan toevallig ook de firmware voor de laatste generatie? Ik heb al eens eerder de originele firmware gebruikt die eerder in dit forum aangegeven werd, maar deze bleek voor een oudere generatie te zijn, waardoor de tablet niet eens meer opstartte.
Ah je had je bericht net gewijzigd.

Zag toevallig op het Yarvik forum dat ook Thrackan naar de nieuwere rom vroeg, maar daar nog geen antwoord op had gekregen.

Als er idd een compleet nieuwe rom uitkomt wacht ik daar iig nog even op (mits het scherm zelf niet stuk is uiteraard)

[ Voor 9% gewijzigd door SeveS op 03-07-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
SeveS schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:51:
Ben ondertussen tegen een nieuw probleem aangelopen. Mijn vriendin kreeg afgelopen week na het aanzetten van de tab ineens het volgende te zien op het scherm: [...]
Mooie kleuren, maar natuurlijk niet echt prettig, hopen dat het niet je scherm zelf is, ik heb dit in ieder geval nog niet gezien.
BTW: Wordfeud! Potje? ;-)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan toch gewoon deze flashen en daarover andere flashen ?
dat maakt helemaal niks uit , en het is ook niet zo heel veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
fritsjof schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:54:
[...]

Mooie kleuren, maar natuurlijk niet echt prettig, hopen dat het niet je scherm zelf is, ik heb dit in ieder geval nog niet gezien.
_/-\o_ Creatieve manier om z'n vriendin te versieren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
RomanII schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:23:
[...]

_/-\o_ Creatieve manier om z'n vriendin te versieren ;)
Niks versieren; winnen! :-)
(Overigens speelt mijn vrouw Wordfeud op de tablet, net als de vriendin van)

Terug on topic: nu die firmware steeds maar op zich laat wachten krijg ik ook steeds meer de neiging om er dan maar iets anders op te gooien, of beter nog: op zoek te gaan naar een wifi dongle, want ik kan niet normaal het nieuws streamen in de ochtend ivm zwakke wifi, is er iemand die al een zo klein mogelijk dongletje heeft gevonden dat werkt? Desnoods een grotere die ik dan maar op de beschermhoes plak met een USB kabeltje ofzo...

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:46:
[...]

Niks versieren; winnen! :-)
(Overigens speelt mijn vrouw Wordfeud op de tablet, net als de vriendin van)

Terug on topic: nu die firmware steeds maar op zich laat wachten krijg ik ook steeds meer de neiging om er dan maar iets anders op te gooien, of beter nog: op zoek te gaan naar een wifi dongle, want ik kan niet normaal het nieuws streamen in de ochtend ivm zwakke wifi, is er iemand die al een zo klein mogelijk dongletje heeft gevonden dat werkt? Desnoods een grotere die ik dan maar op de beschermhoes plak met een USB kabeltje ofzo...
@fritsjof, ik gebruik een kleine portable kleine extender, gewoon in het stopcontact en heb door het hele huis prima wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik ben een nerd als het gaat om tablet en pc bewoordingen. Ik probeer google play op mijn yarvik 464 te krijgen. de manier waarop is te vinden op dit forum maar snap er geen reet van. Is er ergens een huis tuin en keuken handleiding te vinden voor iemand die er geen reet verstand van heeft.

help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:10
Na 3 weken heb ik eindelijk mijn Tab465 weer terug.

Nieuw touchscreen ingekomen.

Aan de hand van de handleiding van mistercheese heb ik de firmware geflashed via livesuite, Novo7 geinstalleerd, via CWM de update gedaan en nu heb ik inderdaad google play

echter ik kan er weinig mee:
Geen Chrome te installeren want niet geschikt voor mijn apparaat geeft ie aan, tevens komt evernote niet naar voren in de zoekresultaten evenals angry birds bijvoorbeeld.

Moet ik nog iets instellen, meen daar iets over gelezen te hebben. Wie helpt me op weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

download allwinner mod in de play store en neem een andere fingerprint (wijst zich vanzelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
Allwinner MOD heb ik al gebruikt maar het maakt niet uit op welke DPI hij staat of op welke type device

Of is er een bepaalde combinatie vereist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is wel noodzakelijk om opnieuw op te starten nadat je de settings veranderd hebt...
ik heb btw de update.zip een beeetje aangepast.. als je hem opnieuw download installeert zou hij beter moeten werken

je moet wel dalvik cache en gewone cache wipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
restart device doe ik inderdaad, maar helaas

Ik zal de nieuwe versie even proberen

Edit
Bedankt! Dat werkt inderdaad !

[ Voor 19% gewijzigd door jjonkie op 04-07-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:54:
[...]
@fritsjof, ik gebruik een kleine portable kleine extender, gewoon in het stopcontact en heb door het hele huis prima wifi.
Ja ik heb ook zoiets, in de vorm van een WRT45g als repeater, maar toch blijft het een kwesite van meer dan 4 meter van het station af=geen foutloos streamen van video.
En daarbij komt dat als ik de tablet meeneem ik ook gewoon goede ontvangst wil, als ik elders ben, dus dan toch liever voor de betere ontvanger.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand die een huis tuin en keuken handleiding heeft voor het installeren van google play???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een aantal posts boven je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mistercheese,

Welke playstore, die van google? Dan zal ik nog iets moeten doen om het op de tablet te krijgen en daar de juiste inslellingen te veranderen. zoals ik al zei. Heeeel erg onwetend. maar getjar stelt geen reet voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:21:
Beste mistercheese,

Welke playstore, die van google? Dan zal ik nog iets moeten doen om het op de tablet te krijgen en daar de juiste inslellingen te veranderen. zoals ik al zei. Heeeel erg onwetend. maar getjar stelt geen reet voor
Er bestaat maar 1 playstore en dat is die van Google...
Mocht je het duidelijke stappenplan van mistercheese niet begrijpen, dan werkt deze wellicht ook:

http://forum.yarvik.com/s...out-the-cable-and-scripts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ben er bijna. weet iemand waar ik de / system/app folder vind op mijn tablet. is dat de getjar folder?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waarom ik de vending.apk folder vanuit mijn downloads op de sd niet kan kopiëren naar de /system/app/ folder. Als ik dit doe dan geeft hij aan kopiëren mislukt. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:20:
Iemand een idee waarom ik de vending.apk folder vanuit mijn downloads op de sd niet kan kopiëren naar de /system/app/ folder. Als ik dit doe dan geeft hij aan kopiëren mislukt. Alvast bedankt
Probeer het eens via de pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik geprobeerd maar ik kan de lokale schijf van de tablet niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
fritsjof schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:54:
[...]

Zijn er gelukkig achter dat t t scherm niet is (een collega kwam met t briljante idee t beeld te gewoon te draaien, de fouten draaiden vrolijk mee).

Gisteren was het scherm weer spontaan terug gesprongen (zonder opnieuw op te starten), maar het blijft instabiel. Zaterdag vertrekken we voor 2 weken naar Italië, daarna zal ik eens kijken of de update er eindelijk is, anders flash ik m gewoon opnieuw en ga ik ook verder zoeken naar een dongle/extender.

Zal dr accountnaam naar je sturen haha, maar vanwege de vakantie heeft t voor de komende 2 weken iig weinig zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je moet kopiëren in ES File explorer. Ik Krijg na kopiëren de melding dat het is mislukt. Ligt dat aan een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

download en installeer root explorer dl.dropbox.com/u/2889810/rootexplorer.apk
voordat je gaat kopieren zorg dat in het grijze flakje mount r/o staat (wijst zich vanzelf)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles gelukt. totdat ik wil openen. google play store is gestopt. waarom??? geen flauw idee. iemand nog briljante ideeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja gewoon update.zip flashen met cwm
Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste