Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
I.c.m. ics 4.0 launcher heb ik dan toch een hackerskeyboard geïnstalleerd. Alleen helemaal rechts staat er 'verzenden' wat een beetje over de toets links ervan gaat, maar werkt verder wel.
Ff een foto erbij waarbij ik hem gebruikte in Wordfeud:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/44662638/Files/foto/Hackerskeyboard1.jpg

hackerskeyboard landscape

[ Voor 26% gewijzigd door ronaldinho op 12-07-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ronaldinho schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:38:
I.c.m. ics 4.0 launcher heb ik dan toch een hackerskeyboard geïnstalleerd. Alleen helemaal rechts staat er 'verzenden' wat een beetje over de toets links ervan gaat, maar werkt verder wel.
Ff een foto erbij waarbij ik hem gebruikte in Wordfeud:
[afbeelding]

hackerskeyboard landscape
Grappig. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik verwacht dat de ICS launcher niet werkt op Android 2.3, en dus niet op de Playbook. Is dit een aangepaste versie die wel loopt op Android 2.3? Heb je verder geen problemen met andere android programma's?
Toen ik de Honeycomb launcher probeerde, kon ik daarna geen andere android programma's meer installeren omdat hij die wilde openen met de HC launcher ipv met de Android Player, waardoor datamappen volgens mij niet aangemaakt werden.
AFAIK is de Playbook niet meer te rooten (OS 2.0 beta was dat wel), dus is het niet mogelijk om een complete android runtime op de Playbook te installeren. Als dit wel mogelijk is hoor ik het graag, dan ga ik aan het spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
gwystyl schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:10:
[...]

Grappig. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik verwacht dat de ICS launcher niet werkt op Android 2.3, en dus niet op de Playbook. Is dit een aangepaste versie die wel loopt op Android 2.3? Heb je verder geen problemen met andere android programma's?
Toen ik de Honeycomb launcher probeerde, kon ik daarna geen andere android programma's meer installeren omdat hij die wilde openen met de HC launcher ipv met de Android Player, waardoor datamappen volgens mij niet aangemaakt werden.
AFAIK is de Playbook niet meer te rooten (OS 2.0 beta was dat wel), dus is het niet mogelijk om een complete android runtime op de Playbook te installeren. Als dit wel mogelijk is hoor ik het graag, dan ga ik aan het spelen >:)
Zelf gebruik ik OS versie 2.0.1.358

De apk van de ics launcher heb ik van http://www.1mobile.com/ics-launcher-348376.html
Hackerskeyboard heb ik na wat zoeken gevonden op
http://code.google.com/p/...erskeyboard-v1028rc24.apk
Bij apk's kan je op je eigen pc/laptop omzetten tot bar files, maar je kan het ook doen via http://www.playbookapps.nl/index.php/nl/2012-06-08-13-12-42
Daar zie je al een link staan in het rijtje van de hackerskeyboard bar file.

Wat je vervolgens moet doen is:
Uiteraard de ICS launcher opstarten
Ga vervolgens naar het instellingen menu
Tik daar op 'taal en toetsenbord'
Haal het vinkje weg bij 'blackberry toetsenbord'
Vink 'hacker's keyboard' aan (neem aan dat je deze al op je tablet had gezet)
Ga weer terug naar het home screen en start b.v. de browser op die in ics zit.
Als je dan op het invoerveld tikt krijg je, als je alles goed hebt gedaan, onderdaan het hacker's keyboard te zien :P

Opmerking:
dit keyboard werkt niet, maar dat zal je niks verbazen, in apps van de playbook zelf, dit keyboard werkt alleen i.c.m . android apps die je via de launcher opstart ;)

Opmerking 2:
Kwam er achter net achter, zover je dat interessant vind, dat wanneer je een website bezoekt met de ics browser en je vervolgens van de bovenrand naar beneden swiped, dan kan je kiezen om diezelfde pagina te laten verschijnen in de playbook browser, vond het wel grappig ff te vermelden :)

[ Voor 11% gewijzigd door ronaldinho op 11-07-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zo te zien is het deze launcher. Die werkt inderdaad vanaf android 1.6 en geeft de look en feel van ICS. Ik ga eens kijken wat ik daarmee kan, bedankt voor de link.
Het omzetten van apk naar bar kan ik inmiddels met de computer, dus dat moet wel goed gaan. Ik ga er vanavond even mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
gwystyl schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:26:
[...]

Zo te zien is het deze launcher. Die werkt inderdaad vanaf android 1.6 en geeft de look en feel van ICS. Ik ga eens kijken wat ik daarmee kan, bedankt voor de link.
Het omzetten van apk naar bar kan ik inmiddels met de computer, dus dat moet wel goed gaan. Ik ga er vanavond even mee spelen :)
Graag gedaan, doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Ik heb de GO Launcher erop staan, wat m.b.t. opstarten in de launcher prima werkt. Als je een apps aanklikt in de standaard QNX launcher krijg je een scherm met "Actie voltooien met" o.i.d. en dan gewoon de custom launcher aanklikken. Daarvanuit moet je dan wel de app opnieuw aanklikken, wat dus een paar extra touches oplevert. Als je de BB Launcher aanklikt blijft bij mij een zwart scherm tonen.

Verder zijn er best wel wat "opvallende" apps voorgeinstalleerd, zoals de standaard Settings.apk, daar kun je nog best wat grappige instellingen wijzigen. Helaas werken dingen als ADB over IP en "Non-market apps toestaan" niet. Dat zou de eventuele deur naar de Play Store weer kunnen openen. Verder is er ook nog een opvallende "Market Place" apk voorgeinstalleerd. Helaas sluit die direct na het aanklikken weer af.

Wel vraag ik me af of het mogelijk zou zijn apps als Z4Root te installeren en zo root toegang te krijgen. Je zou dan in ieder geval met ES File explorer in de root mappen moeten kunnen komen, wat misschien nog wat leuke features kan openen. Het lijkt namelijk alsof "installatieprogramma van pakket" aangepast is om expres een exception te throwen, wat gebeurt nadat je een apk in bijv. ES File Explorer aanklikt. Die apk zou je dus misschien kunnen vervangen door een originele gebackupt van een native android toestel waardoor er misschien wel losse apk's geinstalleerd kunnen worden. Misschien toch binnenkort maar 'ns proberen :)

EDIT: Wat zou er gebeuren als je "Terugzetten naar fabrieksinstellingen" (settings) uit zou voeren?

[ Voor 3% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 11-07-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Lorem_Ipsum: ik mag hopen dat de Android Player niet zoveel rechten heeft dat je daadwerkelijk de Playbook kan slopen, dus ik verwacht dat je zelfs met root op android (mocht dat mogelijk zijn) niet veel bereikt. Terug naar fabrieksinstellingen zal vermoedelijk helemaal niet werken, maar ik ga het niet testen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
gwystyl schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:17:
@Lorem_Ipsum: ik mag hopen dat de Android Player niet zoveel rechten heeft dat je daadwerkelijk de Playbook kan slopen, dus ik verwacht dat je zelfs met root op android (mocht dat mogelijk zijn) niet veel bereikt. Terug naar fabrieksinstellingen zal vermoedelijk helemaal niet werken, maar ik ga het niet testen :).
Met de eerste beta versie, dus de versie die na 1.0.8 kwam, kon je 'm wel rooten, dus is het een kwestie van een oudere versie installeren en dan gebruik maken van o.a. dingleberry of ik moet nu te makkelijk denken, dat kan ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Tvgids.tv bar file, zelf getest en werkt: tvgids.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
ronaldinho schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:27:
[...]

Met de eerste beta versie, dus de versie die na 1.0.8 kwam, kon je 'm wel rooten, dus is het een kwestie van een oudere versie installeren en dan gebruik maken van o.a. dingleberry of ik moet nu te makkelijk denken, dat kan ook natuurlijk.
Volgens mij dien(de) je de Android Player nog los te rooten, maar ik had m'n PB nog niet tijdens die beta dus kan ik dat fout hebben. Verder kan de Android Player gewoon bij je complete /shared/ map, oftwel zo'n beetje al je bestanden die je ook via het netwerk kan benaderen. Ook kun je in ES File Explorer in de echte root map van de Android Player komen, helaas kun je geen bestanden inzien of bewerken: bijna elke map is "leeg" terwijl er gewoon (hidden) content in zit. In de root map heb je mappen als /system/ , /apps/ en /data/ , maar ook een map Blackberry met daarin de map InternalDeviceMemory die uiteraard ook weer leeg lijkt. Theoretisch gezien zou je met root toegang dingen kunnen aanpassen in mappen als /Apps en voor /System wat voor de Play Store zou kunnen zorgen :)
* Lorem_Ipsum zou het liefst een extra playbook voor prutsen hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Aangezien de playbook standaard geen photo editor app bezit heb ik er eentje gevonden: photo editor ultimate free, hier een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://img.1mobile.com/web/screenshot/9/e/9e981cbd46b1bfc27f7dd0da66702739.png

Op http://www.1mobile.com/ph...ultimate-free-189740.html vind je meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
ronaldinho schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:04:
Aangezien de playbook standaard geen photo editor app bezit heb ik er eentje gevonden: photo editor ultimate free, hier een screenshot:
[afbeelding]

Op http://www.1mobile.com/ph...ultimate-free-189740.html vind je meer info.
Ik weet toch wel heel zeker dat er wel een photo edit programma voor de playbook is die gratis is in de app store.

Edit: Iemand de rtl365 app als bar?

[ Voor 3% gewijzigd door Ryatzu op 12-07-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Ryatzu schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:11:
[...]

Ik weet toch wel heel zeker dat er wel een photo edit programma voor de playbook is die gratis is in de app store.

Edit: Iemand de rtl365 app als bar?
Klopt, dat die app heet Photo studio, maar het is net als die app die ik net noemde, ook een android app, aangezien hij in de android player wordt geopend.

Wat betreft die rtl app: wel apk gevonden en via de playbookapps.nl site omgezet naar bar file, maar helaas, krijg een zwart scherm, dus nog ff verder zoeken.
Ik heb niet de beta 2.1 os op mijn playbook, dus wie weet werkt ie daar wel op.
Op http://www.androidworld.n...nt-page-2/#comment-188300 vond ik onderaan deze pagina wel een reactie met de tekst:
Voor de volledigheid : Android versie 4.03 en 10 inch scherm (kwa systeemeisen voor de tablet).

[ Voor 24% gewijzigd door ronaldinho op 12-07-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Ah jammer, de simulator is 2.3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Nog een leuk, en tevens populair, keyboard is MultiLing Keyboard:

landscape mode

Hier wat meer info over dit toetsenbord: http://www.1mobile.com/multiling-keyboard-97788.html

[ Voor 40% gewijzigd door ronaldinho op 12-07-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ronaldinho schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:07:
Nog een leuk, en tevens populair, keyboard is MultiLing Keyboard:

landscape mode

Hier wat meer info over dit toetsenbord: http://www.1mobile.com/multiling-keyboard-97788.html
Mooi maar jammer genoeg een android keyboard.

Qua foto editor vind ik Touchup lite wel aardig. De betaalde pro versie is nu on sale voor 75 cent.

[ Voor 15% gewijzigd door Gianni Rombios op 12-07-2012 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Kwam er recentelijk achter dat het via de Android Player ook mogelijk was om de Android Console te benaderen op je Playbook.

Download: Konsole.bar

Nu was het zo dat binnen Eye-Fi de Afbeeldingen in een eigen map werden opgeslagen, deze map diende je, vanuit je Playbook dan via een Bestandsbeheer App benaderen terwijl ik gewoon via de Native Pictures App toegang wilde tot deze afbeeldingen.

Nu heb ik dus een Symlink gemaakt van de Directory die EyeFi gebruikt om z'n afbeeldingen op te slaan, naar de Native Afbeeldingen Map binnen de Playbook en kan ik na het Synchroniseren van mijn afbeeldingen deze bekijken vanuit elke Playbook App die de standaard folder aanroept.
ln -s /accounts/1000/shared/misc/android/Pictures/Eye-Fi /accounts/1000/shared/misc/android/Eye-Fi
Typefouten voorbehouden.
Doe er je voordeel mee =).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Kan aan mij liggen, maar kon in bluebox (uit de app world) geen optie vinden om van een bepaald bestand een link te maken om die vervolgens, b.v. in dit bericht, te plakken.
Heb vervolgens de meest recente Android versie maar gedownload van: http://www.1mobile.com/dropbox-70041.html

[ Voor 3% gewijzigd door ronaldinho op 13-07-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
JunkieXP schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:45:
Kwam er recentelijk achter dat het via de Android Player ook mogelijk was om de Android Console te benaderen op je Playbook.

Download: Konsole.bar

Nu was het zo dat binnen Eye-Fi de Afbeeldingen in een eigen map werden opgeslagen, deze map diende je, vanuit je Playbook dan via een Bestandsbeheer App benaderen terwijl ik gewoon via de Native Pictures App toegang wilde tot deze afbeeldingen.

Nu heb ik dus een Symlink gemaakt van de Directory die EyeFi gebruikt om z'n afbeeldingen op te slaan, naar de Native Afbeeldingen Map binnen de Playbook en kan ik na het Synchroniseren van mijn afbeeldingen deze bekijken vanuit elke Playbook App die de standaard folder aanroept.

[...]

Doe er je voordeel mee =).
Is dat een terminal emulator? Ik heb de app met de naam "Terminal emulator" proberen te converteren, maar die deed het niet door dat native gedoe. Wel jammer dat het "install" comando het op een gewoon android toestel al niet lijkt te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Lorem_Ipsum schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:53:
[...]

Is dat een terminal emulator? Ik heb de app met de naam "Terminal emulator" proberen te converteren, maar die deed het niet door dat native gedoe. Wel jammer dat het "install" comando het op een gewoon android toestel al niet lijkt te doen.
Ik noem het in iedergeval een Terminal:

Afbeeldingslocatie: http://w3.junkiexp.com/dump/Tweakers.net/Konsole_bar.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om een notificatie te krijgen bij de app Wordfeud wanneer je aan de beurt bent. Heb het wel zo ingesteld in de app zelf, maar krijg geen melding in de linker bovenhoek. Wel bij de app Hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

ronaldinho schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:21:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om een notificatie te krijgen bij de app Wordfeud wanneer je aan de beurt bent. Heb het wel zo ingesteld in de app zelf, maar krijg geen melding in de linker bovenhoek. Wel bij de app Hotmail.
Mijn conclusie destijds was dat WordFeud volgens het Push principe werkte, en enkel Pull (iedere x minuten binnenhalen) Apps notificaties in de Native omgeving konden tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
Een spel wat ik erg leuk vind en al een paar weken speel is Fantasy Island. Een Sim-achtige game en gratis om te spelen

Afbeeldingslocatie: http://appworld.blackberry.com/webstore/servedimages/795256.png/?t=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:37
Fantasy Islands is leuk om te spelen, ben er al de nodige tientallen uren mee bezig..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Bedankt voor de tip het is inderdaad leuk en bijzonder dat het gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Remote Desktop is in de aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Iemand een idee waarom ik bijvoorbeeld deze app (Navigator) niet kan installeren op mijn Playbook? Appworld geeft dan weer: This item is not supported by your current device profile.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
wimpie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:40:
Iemand een idee waarom ik bijvoorbeeld deze app (Navigator) niet kan installeren op mijn Playbook? Appworld geeft dan weer: This item is not supported by your current device profile.
Dat zal waarschijnlijk zijn omdat deze app alleen in de VS en Canada beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iBenshi schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:25:
[...]

Dat zal waarschijnlijk zijn omdat deze app alleen in de VS en Canada beschikbaar is.
Heeft iemand een goed turn by turn navigatieprogramma gevonden voor heel Europa? Ik had gehoopt dat Navigator zou werken maar gezien het bovenstaande is dat dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:28:
[...]

Heeft iemand een goed turn by turn navigatieprogramma gevonden voor heel Europa? Ik had gehoopt dat Navigator zou werken maar gezien het bovenstaande is dat dus niet zo.
Toen ik in de US was heb ik deze app erop gezet. Werkt zeer traag en vervelend...

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Er gaan geruchten dat er eindelijk een native BBM app voor de playbook uit komt. Misschien wel deze maand. Zou mooi zijn. Dan kan je ook pingen zonder dat je BB gebridged is _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.bbhub.nl/wp-content/uploads/2012/12/tumblr_mfi13cum3C1rmf15vo1_1280.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door iBenshi op 08-01-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:43
iBenshi schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:47:
Er gaan geruchten dat er eindelijk een native BBM app voor de playbook uit komt. Misschien wel deze maand. Zou mooi zijn. Dan kan je ook pingen zonder dat je BB gebridged is _/-\o_

[afbeelding]
Heb je hier nog wat meer over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Net na BB 10 volgens een CEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Ja, wanneer BB10 op de PlayBook uit komt is nog niet bekend maar gisteren is wel weer bevestigd dat het er wel aan zit te komen. Hoop snel op een beta die we kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mooie support hoor van BlackBerry! Blij dat ik mn Playbook toch nog niet verkocht had!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:02
CLB schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:49:
Mooie support hoor van BlackBerry! Blij dat ik mn Playbook toch nog niet verkocht had!
Hier nog iemand die blij is dat hij nog zijn Playbook heeft :)
Zat eerst naar een iPad Mini te kijken en wou mijn 64GB verkopen maar ben dus ook erg benieuwd naar BB10.

Vraag me alleen af of de GUI van het OS nog erg op de schop gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vlassie1980 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:49:
[...]

Hier nog iemand die blij is dat hij nog zijn Playbook heeft :)
Zat eerst naar een iPad Mini te kijken en wou mijn 64GB verkopen maar ben dus ook erg benieuwd naar BB10.

Vraag me alleen af of de GUI van het OS nog erg op de schop gaat.
Kijk maar naar wat filmpjes van OS10, dan kan je zien hoe de nieuwe layout er uit ziet. De resolutie van de nieuwe toestellen is hoger dan die van de Playbook, dus ik verwacht dat de layout er wel hetzelfde uit zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ik ben ook benieuwd. Sinds de komst van Android 4 vind dat het wel tijd wordt voor een modernisering. Ik hoop dat Bluetooth straks meer kan. Ik zou als externe speaker voor mijn Galaxy Note willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Op de BlackBerry Jam gaf Alec Saunders overigens "tussen neus en lippen aan" dat BlackBerry 10 in de toekomst ook ondersteuning krijgt voor Android 4.1 (Jelly Bean) apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

iBenshi schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:39:
Op de BlackBerry Jam gaf Alec Saunders overigens "tussen neus en lippen aan" dat BlackBerry 10 in de toekomst ook ondersteuning krijgt voor Android 4.1 (Jelly Bean) apps :)
Deze aankondiging? nieuws: Android-runtime voor BlackBerry 10 krijgt ondersteuning Android 4.1

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
petersamyn, even antwoordt op je vraag die je in het andere BlackBerry forum had gesteld (En kreeg jij contacten te zien op WhatsApp? Ik niet. Alles perfect gedownload, maar geen contacten te zien of in te voeren....):
Nee, kreeg ook geen contacten te zien in Whatsapp.
Kreeg het überhaupt niet goed aan de praat.
Maar dat zal meer aan mijzelf hebben gelegen.
Had en heb het programma ook op mijn phone staan en toen wist ik niet hoe ik het programma aan de praat moest krijgen door het instellen/opgeven van een telefoonnummer :$
In dit topic moet je daarop wel een antwoordt kunnen vinden d.m.v. een zoekopdrachtje, maar ja, daarmee ben je nog niet geholpen. Als iemand dat weet, dan kunnen ze onder mijn bericht reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendome
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-09 11:36
Ok, komt ie:
1. zorg voor een export van je contacten uit je telefoon
2. sideload Es File Explorer (dat is trouwens toch al een must have app ...)
3. In Es FE: AppMgr - Categorie - Systeemapplicaties - Contacten - Openen.
4. Swipe down - Importeren/Exporteren of Nieuw Contact voor handmatig toevoegen ...

Deze zie je in je Whatsapp, en in alle andere android ported apps ...
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Teletekst app versie 1.8 geeft aan dat ie verouderd is en een update nodig heeft. Krijgen jullie die melding ook en is er al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buildid2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-08 20:30
ook gekregen , kennelijk wachten op een nieuw exemplaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Heb het programmaatje toch nog kunnen vinden op mijn laptop hoe je draadloos .bar files op je tablet kan zetten.
Linkje naar mijn dropbox:
https://dl.dropboxusercon.../Files/Playbook_Tools.zip
of via crackberry:
http://hatax.home.comcast.net/~hatax/bb/Playbook_Tools.zip (deze werkt, net gecontroleerd).

Er zit een instructiebestand bij met uitleg hoe het een en ander in te stellen.
Bij mij ging het eerst fout, java was niet goed geinstalleerd, nu wel en het werkt probleemloos.
Ik heb Java Platform (JDK) 7u21 geinstalleerd.
Bij de installatie krijg je 3 opties die je kan installeren, kies de bovenste (development).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke offline kaarten app vinden jullie goed werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideBoer
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-04 13:44
Hoi Allen, sinds 1 maand in het bezit van de Playbook en ben daar erg blij mee. Ik heb echter twee vragen aan dit forum;
1- Ervaringen met Kalemsoft voor het afspelen van Mediabestanden
2- Offline kaarten voor de Routeplanner.

Is hier ervaring. Ik heb trouwens volledig bijgewerkte Playbook software, dus 2.01
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:46
Weten jullie nog een aantal Nederlandse apps uit BBWorld?
Zelf kom ik niet verder dan die van Schiphol en Filmsoptv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Weer & Zo is ook wel een fijne. Heb hem op de Z10 maar hij schijnt ook op de PlayBook te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
iBenshi schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:41:
Weer & Zo is ook wel een fijne. Heb hem op de Z10 maar hij schijnt ook op de PlayBook te draaien.
Helaas, niet geschikt voor de PlayBook volgens BlackBerry World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Kijk verder nog op http://playbookapps.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Modern Combat 4 is nu ook beschikbaar op de Playbook :)

Kan je zo vinden in de BB world. voor 80 cent volgens mij, ik heb me er al uren mee vermaakt op mijn telefoon dus super dat het nu ook beschikbaar is voor de playbook.

Heeft multiplayer dus echt beetje COD feeling onderweg. Ik kon altijd online best uit de voeten met een 3g verbinding, dus tetheren en gaan met die banaan :P

Nais, mijn gameloft account werkt ook op de PB, scheelt alle perks op nieuw moeten unlocken :D

[ Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 28-06-2013 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
Heeft iemand een idee hoe te springen in Modern Combat 4? Ik ben dus vanuit de hoovercraft op het strand geland en heb na achter de tank te wandelen alle tegenstanders vakkundig doodgeschoten :7
Maar nu.... Kom ik dat gebouw niet in door alle stenen en prikkldraad dus sta daar maar wat te staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Pindasaus schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:21:
Heeft iemand een idee hoe te springen in Modern Combat 4? Ik ben dus vanuit de hoovercraft op het strand geland en heb na achter de tank te wandelen alle tegenstanders vakkundig doodgeschoten :7
Maar nu.... Kom ik dat gebouw niet in door alle stenen en prikkldraad dus sta daar maar wat te staan :+
Ik meen dat de ren knop veranderd in de spring knop wanneer je 'kunt' springen, geldt dus alleen voor de muurtjes en andere zaken waar je overheen kunt.

Kan ook de crouch knop zijn of een andere, maar ik weet zeker dat er een knop veranderd wanneer het kan :P
Moet je even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
Ik vroeg me af wat een goede gratis e-reader is.
Ik zocht er één met de mogelijkheid om hem als een boek te lezen.
Op deze manier. Ik heb gezocht maar vond niks en dacht misschien kent iemand hier er één.
Afbeeldingslocatie: http://janefriedman.com/wp-content/uploads/2012/02/11534825-ipad-ebook-publishing-services.jpeg

• ronaldinho
snoos schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:37:
Ik vroeg me af wat een goede gratis e-reader is.
Ik zocht er één met de mogelijkheid om hem als een boek te lezen.
Op deze manier. Ik heb gezocht maar vond niks en dacht misschien kent iemand hier er één.
[afbeelding]
Moon reader misschien?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ik heb zelf PlayEpub, maar die is niet gratis volgens mij. Misschien kan je een omgezette Android App vinden? Op mijn telefoon gebruik ik FBreader, die vind ik eigenlijk fijner dan PlayEpub :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:44

dread

Sluwe vlaming

Net een playbook 64 gb gekocht.

Mooi scherm!

Volgende apps erop gezet:

rad.io
origamibrowser
rockplayer (voor de srt bestanden :)
Ghost commander (lekker muziek, series en films ftp'en naar de playbook)
everote
jjcomics viewer (voor de strips)
dropbox

Ik gebruik hem echt als media dingetje.

iemand nog goede tips?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:49
Weet iemand of BlackBerry nog gaat uitkomen met een update voor de PB naar BB OS 10? Zou fijn zijn, want het aantal apps for PB nu is belabberd vergeleken met de apps voor de Z10.

Verder heb ik een probleem met mijn scherm. Hij is niet meer zo gevoelig. Zou dit komen door de laatste update? Toetsenbord typte voorheen al gaar. Probleem ondervond ik toen ik in Google Drive bezig was en een doc wilde delen met een klasgenote, maar ik niet het veld kon selecteren om emailadres te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Niann-Tsyr schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:55:
Weet iemand of BlackBerry nog gaat uitkomen met een update voor de PB naar BB OS 10? Zou fijn zijn, want het aantal apps for PB nu is belabberd vergeleken met de apps voor de Z10.

Verder heb ik een probleem met mijn scherm. Hij is niet meer zo gevoelig. Zou dit komen door de laatste update? Toetsenbord typte voorheen al gaar. Probleem ondervond ik toen ik in Google Drive bezig was en een doc wilde delen met een klasgenote, maar ik niet het veld kon selecteren om emailadres te typen.
Nee, BB10 al maanden geleden gecanceled onder het mom van 'Interface zou niet vloeiend genoeg werken op hardware'. Ze waren bijna klaar met de update toen ze tot die conclusie kwamen. Onzin dus, elke playbook eigenaar kon makkelijk met 1 of 2 minder apps tegelijkertijd op de achtergrond leven maar in plaats van dat ze de update dan toch doorpushen hebben ze hem gewoon gecanceled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:44

dread

Sluwe vlaming

@niann

Deze kende je toch al hé?
http://apps.goodereader.c...ook-android-apps/?did=177

Android apps voor de playbook.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
hehe, lang op moeten wachten, maar na de laatste update van het OS krijg ik nu ook een geluidje en een notificatie als ik aan de beurt ben bij Wordfeud, toppie!
betreft hier OS versie 2.1.0.1753 icm Wordfeud versie 2.5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Iemand die weet of Snap ook werkt op de Playbook? Of is dit alleen een app die je kan gebruiken op smartphones met BlackBerry OS10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ik kan al een paar weken niet inloggen met mn Blackberry ID vanuit mn Playbook.

Als ik gewoon via mn PC browser naar de site toe ga werkt het wel.

Ik heb alles al geprobeerd mbt poorten openzetten op mijn modem enzzz maar niks werkt.
(de Blackberry World shop is nu dus gewoon niet te gebruiken)

Hebben andere mensen hier ook last van ???
------------------------------------------------------------

Laat maar heb het antwoord al gevonden.

Het verwijderen van mn saved networks was de oplossing.
(btw wel een beetje belachelijk dat het onmogelijk is om gebruik te maken van de store als de Wifi niet werkt, via USB werkt het niet nl)

[ Voor 30% gewijzigd door enchion op 02-02-2014 11:37 ]

How do you save a random generator ?

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Het uitwisselen van bestanden is *niet* toegestaan. Dus hier niet vragen om apk's, bar's, of methodes om deze te verkrijgen.