Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zinio heeft een aardig setje gratis tijdschriften, was me eerder nog niet opgevallen.

http://nl.zinio.com/brows...mples.jsp?categoryId=1177

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
GT Racing HD van Gameloft is nu gratis in de Appworld te vinden. Niet echt mijn game maar wel indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Inderdaad, al enkele dagen, erg grappig... Tot nu toe heb ik ook nog geen 'in-game aankopen' nodig

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:50:
Zinio heeft een aardig setje gratis tijdschriften, was me eerder nog niet opgevallen.

http://nl.zinio.com/brows...mples.jsp?categoryId=1177
Zinio geeft op moment $ 25 credit kado als je hun app download vanuit app world

http://form.jotformpro.com/form/20826647148964

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

CLB schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:23:
Ik had gelezen 22 maart op sommige sites, maar dat is het al geweest, wachten dus maar :)

Er is wel een update van versie 2.0 naar 3.0 voor Modern Combat 2 Black Pegasus, altijd fijn natuurlijk :)
Tevens zag ik op de ING-site dat 'internetbankieren' er ook voor de Blackberry was, maar op de PB vind ik 'm niet.
Ook voor blackberry betekent hier dan waarschijnlijk voor de telefoons. Ik heb de PB sinds gisteren, dus ben ik vrij actief applicaties aan het zoeken. Het aanbod in de App Store valt me nogal tegen. Er zijn vrij weinig gratis apps, en de betaalde apps zijn vaak veel duurder dan Android apps.
Ik hoop dat er meer apps bij gaan komen of dat ik een makkelijke manier kan vinden om mijn Android apps om te zetten naar bars. De huidige methode klinkt nogal omslachtig?

@Archie_T, heb jij misschien een korte begrijpelijke uitleg hoe je apk's omzet naar bars? Ik heb al de Android SDK en signing keys van BB, maar ik begreep dat je nog van alles (Adobe Air? BB sdk?) moet hebben om dingen om te zetten?

Het apparaat zelf bevalt verder wel: hij is mooi handzaam, dus filmpjes kijken of muziek luisteren in de trein gaat mooi met een bluetooth headsetje. De browser is ook een stuk beter dan degenen die ik op mijn SGS II heb staan (standaard browser, xScope, Opera mobile, Chrome). De ervaring kan ook beter zijn omdat het op dit formaat gewoon makkelijker lezen en aanklikken is :).

[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 30-03-2012 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:17
gwystyl schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:02:
[...]

@Archie_T, heb jij misschien een korte begrijpelijke uitleg hoe je apk's omzet naar bars? Ik heb al de Android SDK en signing keys van BB, maar ik begreep dat je nog van alles (Adobe Air? BB sdk?) moet hebben om dingen om te zetten?
http://crackberry.com/how...book-using-windows-or-mac
Dat is de Windows handleiding, deze gebruik ik niet, ik gebruik de command line optie maar dat is omdat ik ouderwets ben...
http://forums.crackberry....asier-662772/#post6781525

Je moet dus Java, Android SDK met 2.3 image en signing keys hebben. Meer kan ik er echt niet van maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Die requirements heb ik, dus ik ga er maar eens goed voor zitten denk ik. Waarschijnlijk is het toch een kwestie van goed lezen en één keer goed uitvoeren, dan gaat het daarna makkelijker.
Bij die eerste zit een linkje naar een GUI-aid. Ik denk dat ik die er wel even bij ga pakken, en dan maar gewoon doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kwestie van .bar bestanden downloaden en sideloaden... Omgezette Android-apps gebruik ik bijna niet...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
CLB schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:09:
Kwestie van .bar bestanden downloaden en sideloaden... Omgezetten Android-apps gebruik ik bijna niet...
Ik zet het meeste gewoon om, maar qua games werkt er bijna niets goed. Ik zit nog altijd te wachten op een native android port, maar er zal eerst weer een Dingleberry versie moeten komen voor 2.0.7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

CLB schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:09:
Kwestie van .bar bestanden downloaden en sideloaden... Omgezetten Android-apps gebruik ik bijna niet...
Sideloaden gaat inderdaad vrij makkelijk, maar ik kan niet van alle programma's die ik op de tablet wil hebben bars vinden. Ook enkele betaalde programma's die ik op mijn telefoon heb wil ik kunnen omzetten. Ik ga het dus maar gewoon proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 20:35
Voor de mensen die andoid apps voor de playbook zoeken:
http://goodereader.com/apps/category/playbook/

Hebben een eigen "appstore" opgezet met enkel legale android apps die je makkelijk met hun programma kan sideloaden. Op de site staat alles uitgelegd. Belangrijkste is dat je de apps via je playbook download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het met de machtigingen wanneer Android progjes via deze weg worden gedownload / gestart?
Kunnen de machtigingen dan ook aan/uit worden gezet net zoals de Android progjes in de PlayBook Market App World?

O.a. Door de veilige mode ben ik overgestapt van Android naar PlayBook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 05:22:
Hoe is het met de machtigingen wanneer Android progjes via deze weg worden gedownload / gestart?
Kunnen de machtigingen dan ook aan/uit worden gezet net zoals de Android progjes in de PlayBook Market App World?

O.a. Door de veilige mode ben ik overgestapt van Android naar PlayBook ;)
Ik ben nog geen machtigingsverzoeken tegen gekomen voor Android programma's, maar volgens mij draaien die in een soort virtuele machine, en hebben ze standaard niet overal toestemming voor.

Ik ben er inmiddels achter hoe ik apk's kan omzetten naar bars:
Voorbereiding:
- vraag signing keys aan
- installeer Android SDK met api 10 (android 2.3.3). Deze vraagt ook om java (SDK of runtime weet ik niet meer zeker), en als hij niet de goede versie heeft vraagt hij of je die wil downloaden
- Download Command-line tools voor Blackberry SDK en pak deze ergens uit
- Installeer Blackberry Tablet OS Graphical Aid. Als deze geen Adobe Air tegen komt, vraagt hij of je die wil installeren. Doe dit.
- Open de graphical aid en doorloop de configuratiewizard. Hierin verwijs je voor de eerste drie dingen (Blackberry Tablet OS SDK location, Blackberry WebWorks SDK location en Blackberry SDK for Android apps) naar de map waar je de command line tools hebt uitgepakt. Voor de Android SDK verwijs je naar de locatie waar je die hebt geïnstalleerd. De developer certificate maak je vervolgens aan, en je gebruikt de signing keys die je in je mail hebt gekregen.

Gebruik:
Omzetten APK naar .bar
- Open de Graphical Aid
- Klik op tabblad 'Build Android'
- Klik op 'Choose APK file' en zoek de apk op die je wil omzetten
- Vul bij 'Author' de naam in die je hebt opgegeven bij het installeren van je certificaat. Signeer de applicatie met de pincode die bij je certificaat hoort
- Klik op Build. Je krijgt nu een popup waarin je de voortgang een beetje kan volgen, met aan het eind een melding of het gelukt is of niet. Klik op OK om deze popup te sluiten

Installeren .bar
- Zet de Playbook in Developer Mode (instellingen, beveiliging, ontwikkelingsmodus)
- Klik in de Graphical Aid op het tabblad 'Install'
- Klik op 'Choose BAR File' en zoek je net gemaakte .bar op. Deze staat op de locatie waar je apk ook staat.
- Vul het IP-adres en wachtwoord van je Playbook in
- Zet het vinkje bij 'Launch application after install' aan of uit naar wens
- Klik op 'Install'. Je krijgt weer een popup, met op een gegeven moment een melding of het gelukt is. Als het goed is gegaan, krijg je een icoontje van het programma dat je net geïnstalleerd hebt bij je lijst
Met dank aan Archie_T, de me verwees naar een uitgebreidere guide met plaatjes voor gebruik van de Graphical Aid

Ik kwam er achter dat de HoneyComb launcher zich ook prima laat installeren, maar dat programma's die je daarna installeert, niet altijd opgepikt worden. Ik verwacht dat ze de eerste keer dat je ze opstart moet openen met de QNX App Player, en daarna eventueel met een andere launcher. Anders maakt hij niet de goede linkjes aan ofzo?
Bij programma's met meerdere icoontjes zoals Google Maps (Maps, Latitude, Places, Navigatie) krijg je maar één icoontje in je app drawer. Bij Google Maps is dit geen probleem omdat je in het programma makkelijk van functie kan wisselen, maar bijvoorbeeld Sygic Navigatie geeft alleen een icoontje voor Sygic Downloader. Het downloaden van mappen gaat prima, maar vervolgens kan je vanuit de blackberry launcher of QNX App Player het programma niet opstarten. Met de HoneyComb Launcher kan dit wel, maar dan crasht Sygic omdat hij niet helemaal compatible is (waarschijnlijk vanwege het gebruik van TTS).

Mijn lijstje met werkende en niet werkende apps (al dan niet zelf omgezet)
+ aCar 2.8.2
+ ADW.Launcher 1.3.3.1
+ Carcassonne v5
+ Drop 7 (min of meer, door de lage resolutie van het spel gebruikt hij maar een kwart van het scherm)
+ ES File Explorer 1.6.0.7
+ Google Maps (5.9, 6.2, 6.4 en 6.5 getest. Werkt, maar loopt vast als je instellingen wil openen)
+ NS Reisplanner
+ Plume (2.83 en 3.00 getest. programma zelf werkt, key niet)
+ Total Commander 1.0 RC5 (programma zelf werkt, ftp en lan plugins niet)
+ WordFeud (zowel de gratis als betaalde versie)

- 9292OV (installeert wel, maar start niet op)
- FBreader (installeert wel, maar start niet op)
- Teamviewer 7.0.335 (installeert wel, maar loopt vast als je een verbinding wil maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: het is me inmiddels gelukt om apps van android op mijn playbook te krijgen. Het probleem is dat het me niet lukt icoontjes van apps te verwijderen die ik niet meer wil gebruiken.
Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Probeer het eens meer ghost explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Volgens mij kwestie van vasthouden op je homescreen en kruisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Maar de android apps zijn dan meestal niet echt weg. Sideloaden met vnpbutils is mijn tip, je kunt daarmee apps ook weer netjes uninstallen. Zie http://vnbb.bbvietnam.com...applications-on-playbook/
Schijnbaar komt er al snel een os 2.1 update aan die het sideloaden onmogelijk maakt. Sinds ik een galaxy s2 heb boeit sideloaden mij overigens niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx, ga de verschillende tips eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik las het van 2.1 inderdaad, nou dan zal ik niet 1,2,3 gaan updaten eerlijk gezegd...
Ik maak veel gebruik van .bar bestanden die ik sideload en dat is imho de kracht van de Playbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Leuke tip wat box.com betreft:
Als je na een secure wipe inlogt met een nieuwe account krijg je ook weer een gratis upgrade van 5 naar 50 GB. Zolang die aanbieding nog loopt natuurlijk. Dit grapje werkt niet bij pressreader, daar krijg je niet opnieuw 7 trials. De gratis 25 dollar tegoed bij zinio heb ik niet gekregen, ik denk alleen voor usa en canada bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Frisbee Forever is een erg leuk spel, gratis in de app world. Een toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 20:08
Na een weekje mijn pb onder handen hebben genomen zijn dit de werkende apps:

Tvgids pro
RTL xl
Avg antivirus
Google maps
Gemist
Uitzending gemist
Wordfeud
Linkedin
Rabo internetbankieren
Paypal
Tweetdeck
Shazam

Niet werkend :

Teamviewer .. loopt vast bij test
Buienalarm .. blijft laden

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Met de bijgeleverde YouTube application vind ie hier bijna niks? Als ik gewoon via de browser naar youtube.com ga dan vind ie gewoon alles, maar met de YT application amper wat, en wat er wel gevonden wordt krijg ik bij de helft de error 'This video cannot be played' :?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Bij mij werkt Wordfeud niet altijd. Soms loopt hij vast. Heb versie 1.2.11 Heeft/weet iemand een betere versie? Nu maar eens 1.1.0 proberen. Eens kijken of dat wat beter is.

[ Voor 21% gewijzigd door ronaldinho op 21-04-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Er zijn vandaag enkele EA games afgeprijsd tot 50% korting. SimCity is bijv. €3,50 ipv die belachelijke €6,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07 12:56
Elahkneh schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:31:
Na een weekje mijn pb onder handen hebben genomen zijn dit de werkende apps:

Tvgids pro
RTL xl
Avg antivirus
Google maps
Gemist
Uitzending gemist
Wordfeud
Linkedin
Rabo internetbankieren
Paypal
Tweetdeck
Shazam

Niet werkend :

Teamviewer .. loopt vast bij test
Buienalarm .. blijft laden
Welke versie van Skype heb je er op staan?
Werk deze wel met de camera aan de voorkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 20:08
versie 1.0.0.5 .. Geen idee of de camera werkt ! Zal dit eens testen .

Meer werkende apps :

Winamp
Es file explorer
Google navigatie (beta) werkt prima !
Tunin.FM (nederlands)
Twitter app
Telegraaf
Leeuwarder Courant

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

http://appworld.blackberry.com/webstore/content/103032

2 weken lang afzien en zoethoudendheden nu eindelijk Angry Birds Space =). Leuk bijkomend feit is dat hij 50% goedkoper is dan eerdere Angry Birds op de Playbook voor maar €2,50 =).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Is er iemand die Wordfeud gebruikt die geen last heeft van vastlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
JunkieXP schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:15:
http://appworld.blackberry.com/webstore/content/103032

2 weken lang afzien en zoethoudendheden nu eindelijk Angry Birds Space =). Leuk bijkomend feit is dat hij 50% goedkoper is dan eerdere Angry Birds op de Playbook voor maar €2,50 =).
Vreemd, hij is nog niet vindbaar in de gewone app world, maar via jouw linkje vind ik hem wel. Zodra mijn paypal weer is opgewaardeerd ga ik hem ook kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Smash Cops vind ik een leuke (voor mij nieuwe) game...

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 25-04-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
CLB schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:59:
Smash Cops vind ik een leuke (voor mij nieuwe) game...
[video]
Die staat volgens mij nog niet in de App World hoor, maar die is er al een tijdje op iOS. Lijkt mij inderdaad een erg leuke game, die ik denk ik wel ga kopen. Op Crackberry stonden daar wel wat rumoertjes over (tweet van RIM over iets "groots" op App World) Overigens heb ik ook even Angry Birds Space gedownload, speelt best lekker op de PB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Dat groots was Angry Birds Space dacht ik.

Leuke gratis appje als je liever emails in portrait mode typt:
Compose email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 15:14
*weg* de topicwaarschuwing lijkt me duidelijk genoeg.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 26-04-2012 09:06 ]

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 15:14
Ik ben het geheel eens met het feit dat je niet gaat vragen naar betaalde apps, omdat je zo verspreiding in de hand werkt en dat willen we niet.

Ik vroeg echter naar de rabobank app, en dat is een gratis app, gratis op alle platforms, derhalve was ik van mening dat ik niet de copyrights schendt door hierom te vragen.

Zie ik dat verkeerd?

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat mag ook niet, omdat de maker 'm nog nog niet heeft uitgegeven voor de PlayBook... Zoiets was 't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Steve Jobs genius by design leuke comic. Gratis eerste deel (volgende delen zijn er nog niet en zullen wel wat kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Gisteravond de PSX emulator geinstalleerd en vervolgens Tony Hawk, Abe's oddysee en Kula World zitten spelen. Het is zeker een aanrader als je ooit een PSX gehad hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Kan er niet zo veel over vinden vandaar de vraag......

wat is een goede ereader op de Playbook en welke biedt de meeste Nederlanse boeken?

Kobo; Aldiko of Kindle......miss. een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

FunZip schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:18:
Kan er niet zo veel over vinden vandaar de vraag......

wat is een goede ereader op de Playbook en welke biedt de meeste Nederlanse boeken?

Kobo; Aldiko of Kindle......miss. een andere?
Ik heb zowel Book Reader (€ 0,75) als PlayEpub (€ 1,50 en gratis probeerversie). Beide zijn goed in het weergeven van zowel epub als pdf bestanden, en bij beide kan je achtergrond kleur en font makkelijk veranderen.

PlayEpub heeft standaard de volgende libraries: Gutenberg.org, Feedbooks (EN, DU, FR?), EpubBooks, ManyBooks en Baen (vnl EN?), maar je kan ook zelf libraries toevoegen. Ik weet niet welke de meeste Nederlandse boeken heeft; ik haal mijn epubs meestal ergens anders vandaan en zet ze dan op de Playbook.

Book Reader doet het bij mij niet meer goed sinds de update naar BB OS 2.0.1. Ik zie er zo geen libraries in waar je boeken kan zoeken en/of kopen, dus die zal je zelf ergens vandaan moeten halen.

edit: oh, deze vraag en antwoord hadden beter gepast in BlackBerry Playbook Apps

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 27-04-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
gwystyl schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:23:
[...]

Ik heb zowel Book Reader (€ 0,75) als PlayEpub (€ 1,50 en gratis probeerversie). Beide zijn goed in het weergeven van zowel epub als pdf bestanden, en bij beide kan je achtergrond kleur............ Ik weet niet welke de meeste Nederlandse boeken heeft; ik haal mijn epubs meestal ergens anders vandaan en zet ze dan op de Playbook.

Book Reader doet het bij mij niet meer goed sinds de update naar BB OS 2.0.1. Ik zie er zo geen libraries in waar je boeken kan zoeken en/of kopen, dus die zal je zelf ergens vandaan moeten halen.

edit: oh, deze vraag en antwoord hadden beter gepast in BlackBerry Playbook Apps
Duidelijk......thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan de goede kant op.... De telegraaf heeft nu ook een officiele app voor de BP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In app world is Angry Birds Space inmiddels ook te kopen voor € 2,50.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Whoow vet:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Smash Cops is nu ook in de App World beschikbaar. Alleen jammer dat hij €5,- kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:00:
We gaan de goede kant op.... De telegraaf heeft nu ook een officiele app voor de BP!!!
Die laat ik dan mooi links liggen... Telegraaf :')

Verder wel een goed signaal natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Lorem_Ipsum schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:25:
Smash Cops is nu ook in de App World beschikbaar. Alleen jammer dat hij €5,- kost...
Kost veel hoor die spellen vaak in de AppWorld, dat is wel jammer :)
Maar ik zal ook niet ontkennen dat ik daarom nog regelmatig apps / games sideload :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
CLB schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:11:
[...]

Kost veel hoor die spellen vaak in de AppWorld, dat is wel jammer :)
Maar ik zal ook niet ontkennen dat ik daarom nog regelmatig apps / games sideload :+
Omdat er bijna geen enkel spel werkt sideload ik bijna nooit. Wel pijnlijk om te zien dat 'ie op iOS twee dagen geleden dan volledig gratis was, ik heb hem ook nog niet gekocht: ik wacht wel op een discount die misschien nooit komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nou dat beaam ik niet hoor... Staan hier nu 84 spellen op, waarvan een groot deel / +/- de helft gesideloaded...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Lara Croft staat nu in de appworld voor 3,50.
Ook leuk is de Top Gear News app (gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Weet iemand een goede file browser waarmee je ook je netwerk shares kan benaderen? De meeste verkenners die ik tegen kom zijn betaald of brakke Android ports.

Al geprobeerd :
Es file explorer (loopt vast bij lan)
Total commander. (kan lan plugin niet sideloaden)
Wifi file explorer lijkt andersom te werken
Files &folders. Ondersteunt geen lan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ghost commander geprobeerd? Ook een android port maar wel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Gianni Rombios schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:56:
Ghost commander geprobeerd? Ook een android port maar wel gratis.
Jup. Die kan ook geen netwerk volgens mij. Op het moment start hij niet eens op, de android emulator klapt er uit als ik probeer Ghost commander op te starten.

Verder (volgens mijn App World) al geprobeerd:
- OpenExplorer (android port uit App World)
- X File Manager by Kent Gamlin (android port uit App World)

Ik zal ze nog maar een keer installeren om te kijken waarom ik ze er ook alweer af had gegooid.
Verder ga ik ES File Explorer van mijn android telefoon trekken en kijken of die gesideload ook netwerkbestanden kan benaderen.
Ik heb Solid Explorer ook al omgezet naar .bar en geprobeerd, maar die loopt vast :(.

edit: ES File Explorer (1.6.1.3) lijkt het te doen, die ga ik vanavond thuis ff proberen.... Hij kan op mijn werk iig de servers zien, maar hij kan geen shares bekijken, waarschijnlijk vanwege het domein?

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 04-05-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ghost commander kan wel shares bekijken, en ook kun je domeinen opgeven. Jammer dat je de android player van de playbook niet opnieuw kan installeren. Een secure wipe zal denk ik wel helpen maar daar moet je maar net zin in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Gianni Rombios schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:45:
Ghost commander kan wel shares bekijken, en ook kun je domeinen opgeven. Jammer dat je de android player van de playbook niet opnieuw kan installeren. Een secure wipe zal denk ik wel helpen maar daar moet je maar net zin in hebben.
Na het opnieuw opstarten van de Playbook doet hij het wel :). Dat is zo'n langdurige excercitie dat ik dat liever niet doe, maar blijkbaar helpt dat wel. Een paar andere programma's reageerden ook niet meer helemaal normaal of werden afgesloten, dus toen moest ik wel. Gelukkig is dat wat minder definitief dan een secure wipe :D

Een vervolgvraagje: heeft iemand een idee van de indeling van de bestandsstructuur van de playbook? Het verplaatsen van bestanden van /downloads naar /video duurt namelijk heel erg lang met Files&Folders, terwijl dat imo bijna instantaan moet zijn als het op dezelfde partitie zou staan.

Ik ben er wel achter dat de android player /accounts/1000/shared/misc/android ziet als root van de sd-card.
Video's staan normaal op /accounts/1000/shared/videos, downloads in /accounts/1000/shared/downloads.

edit2: verplaatsen (niet kopieren :X) met Ghost commander gaat wel zo snel als ik verwacht had, dus video en download staan blijkbaar toch op dezelfde partitie. De android player maakt symlinks naar de standaard mappen van de playbook, zodat je je bestanden ook in android programma's vrij makkelijk kan benaderen.

[ Voor 37% gewijzigd door gwystyl op 04-05-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
CLB schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:38:
Nou dat beaam ik niet hoor... Staan hier nu 84 spellen op, waarvan een groot deel / +/- de helft gesideloaded...
Misschien heb ik dan gewoon erg veel pech, want spellen als Bug Village, Deer Hunter 3D, Trial Extreme en nog vele anderen FC'en nog altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Mijn nieuwe PlayBook is terug, maar om ontopic te blijven;

Gameloft spellen zijn in de uitverkoop.

Edit: type foutje

[ Voor 10% gewijzigd door Malandro op 05-05-2012 08:13 . Reden: Typefouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:38
Dit topic is niet voor problemen.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 05-05-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=e9p92BjEyIg]

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 05-05-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 22:40
Lorem_Ipsum schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:25:
Als het goed is zag ik hem net voor 2.50 staan.
Ook zijn Gameloft games weer in de aanbieding voor 0.75 cent / 0.99 dollar cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Smash cops is idd heel snel aangepast, was serieus 5 euro wat niet bepaald een reële prijs was. Leuk die Gameloft aanbiedingen. Roboto is ook een erg leuk spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Big-Opti schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 22:46:
[...]

Als het goed is zag ik hem net voor 2.50 staan.
Ook zijn Gameloft games weer in de aanbieding voor 0.75 cent / 0.99 dollar cent.
Da's een snelle discount. Lijkt me wel frustrerend voor vroege kopers om te zien dat het spel na twee dagen gelijk in prijs is gehalveerd. Overigens kun je hier het bedrijf erachter direct aanspreken voor feature requests of bug reports.

Tot hoelang zou die actie van Gameloft geldig zijn? OpenTTD voor de PB is trouwens ook erg leuk en natuurlijk gratis. Je kunt 'm zelf compilen via de NDK met sources van Github, maar er is in een topic van crackberry een .bar van te vinden, google is daarvoor natuurlijk je beste vriend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Vanavond is die PSX-emulator installeren! Drakan, Black of THPS2 dat lijkt me wel wat!

Die Tombraider / Lara Croft game is ook genieten zeg:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PB0ELin4Qpg9ufeoyVryWTZ3/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Nu online
Even een vraag over de youtube app. Wanneer een video speelt komt net als bij muziek een 'play' icoontje in de balk (naast batterij en wifi) die je kan gebruiken om te pauzeren.

Maar; als ik naar de browser of een andere app gaat, stopt de video. Is dit zoals het hoort? of hoort hij wel door te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Helaas stopt die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Nu online
Ok dat is bij iedereen zo dan, wel jammer. Heb onder de instellingen wel gevonden dat hij zo ingesteld kan worden dat alle apps op de achtergrond doorgaan, maar dat maakt hem toch wel traag.. Dan maar eigen muziek erop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
CLB, speel je die Tombraider, via de emulator of heb je die gekocht?
Als je die gekocht hebt, money well spend?
En ben benieuwd of je Black / THPS 2 aan de praat krijgt en of speelbaar is :D
Beide vind ik zelf ook leuke spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nee gekocht, moet je ook doen! Mooi verhaal, leuke graphics, gave gameplay...
Ben nog niet zo ver, maar ziet er echt heel vet uit. Zulke games mogen vaker worden gemaakt!

Emulator nog niet getest, moet nog ergens wat ROM's vandaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
http://www.berryreview.co...ampaign=Feed:+Berryreview

Leuk apps via je browser installeren.

[ Voor 13% gewijzigd door Gianni Rombios op 07-05-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Nu online
Pinball deluxe is nu 0,75 terwijl hij eerst 4,50 was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Geen idee waarom, maar lijkt me toch niet helemaal jofel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Iedereen last van het feit dat pbvn.net niet meer werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Zie store.playbookapps.info
Maintenance dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Al drie dagen ofzo, hopelijk ben ik te ongeduldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik vrees toch dat die offline blijft, jammer... Opzoek naar 'n nieuwe goede source... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Leuke shooter game van gameloft voor 75 cent: 9mm
Gta4 sfeer en ook prima multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Edit: nu alweer verwijderd, niet mijn type spel. @CLB, heb je de PSX emulator inmiddels al getest? Ik ben wel benieuwd of THPS goed draait op de PB (ik heb zelf geen psx spellen)

[ Voor 81% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 24-05-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Lorem_Ipsum schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:04:
Edit: nu alweer verwijderd, niet mijn type spel. @CLB, heb je de PSX emulator inmiddels al getest? Ik ben wel benieuwd of THPS goed draait op de PB (ik heb zelf geen psx spellen)
THPS draait prima! Alleen besturing vond ik wat lastig omdat de L1 en R1 knoppen vreemd zitten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Archie_T schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:07:
[...]

THPS draait prima! Alleen besturing vond ik wat lastig omdat de L1 en R1 knoppen vreemd zitten,
Dan ga ik binnenkort ook maar 'ns wat PSX games scoren; ik heb THPS2 alleen voor de pc...

EDIT: Op een rommelmarkt driver 1 voor de PS1 gescoord, draait prima, alleen jammer dat de graphics een stuk minder als de pc versie zijn. Ondanks dat toch leuk om op de PB te hebben :)

[ Voor 23% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 26-05-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Nu online
Muffin Knight, (tijdelijk) gratis en erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Pacemaker is een mooie DJ app. Nu in de appstore te vinden. Bijna 20 euro, niet goedkoop. Er is ok een lite versie van 5 euro.

Caustic kost 7,50 een hiervan is ook een gratis demo. Dit is echt een briljant Reason achting programma.

[ Voor 45% gewijzigd door Gianni Rombios op 15-06-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Ben zelf zeer benieuwd naar Pacemaker, dus als een mede tweaker / playbook bezitter hem heeft hoor ik graag haar of zijn mening / ervaring met de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023
Hmm net een playbook binnen (32gb), maar MB2 Black Pegasus en Asphalt 6 zijn gratis? Ik heb ze geinstalleerd, maar krijg alleen zwart beeld na opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
LanciaThema schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:40:
Hmm net een playbook binnen (32gb), maar MB2 Black Pegasus en Asphalt 6 zijn gratis? Ik heb ze geinstalleerd, maar krijg alleen zwart beeld na opstarten.
Ja dat klopt, dat zijn twee games die je gratis krijgt. Vreemd dat ze het allebei niet doen, misschien dat een reboot helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023
Even een herstart gedaan en ze werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 02:04:
Ik vrees toch dat die offline blijft, jammer... Opzoek naar 'n nieuwe goede source... :(
Iemand een goed forum / site met gratis .BAR's gevonden? PVBN.net is gewoon offline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJBrouwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06-2017
Dit kan wel een interessante site zijn: http://www.playbookapps.nl/index.php/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
Ik gebruik mijn Playbook voornamelijk voor mijn werk. Naast GroovyNotes is Conqu ook een hele fijne (task managamenet) app. Werkt fijn, snel en ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Ook handig om je apk bestanden, die je op je eigen pc hebt staan, op deze site te laten omzetten in bar files, zie: http://www.playbookapps.nl/index.php/nl/2012-06-08-13-12-42

Convert uw eigen .APK bestanden.
Hoe werkt het omzetten.

Download een android app .APK bestand op uw pc
open .APK to .BAR converter
Klik op upload .APK file en kies het bestand wat u heeft gedownload.
U ziet nu dat uw file wordt omgezet.
Zodra dit klaar is kunt u het bestand aanklikken, deze wordt dan gedownload als .BAR bestand en is nu gereed voor installatie op uw playbook.
Via uw DDPB installer (ook te downloaden op deze site) kunt u zoals gewend uw app installeren en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Iemand al een werkende Google Crome browser gevonden? Mag een apk of bar file zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
ronaldinho schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:55:
Iemand al een werkende Google Crome browser gevonden? Mag een apk of bar file zijn :)
Nee, maar daar ben ik ook wel erg benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

iBenshi schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:22:
[...]

Nee, maar daar ben ik ook wel erg benieuwd naar :)
Hmm, dat kan een probleem worden volgens Crackberry. Blijkbaar heeft Chrome ICS nodig, ofwel een hogere versie van de SDK dan de Playbook heeft.
Ik heb net de apk van mijn telefoon getrokken en omgezet naar .bar. Omzetten, signen en naar de Playbook zetten gaat prima, maar als ik hem probeer uit te voeren krijg ik een zwart scherm en kan ik de Android player alleen maar afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
gwystyl schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:52:
[...]

Hmm, dat kan een probleem worden volgens Crackberry. Blijkbaar heeft Chrome ICS nodig, ofwel een hogere versie van de SDK dan de Playbook heeft.
Ik heb net de apk van mijn telefoon getrokken en omgezet naar .bar. Omzetten, signen en naar de Playbook zetten gaat prima, maar als ik hem probeer uit te voeren krijg ik een zwart scherm en kan ik de Android player alleen maar afsluiten.
Stomme vragen moeten ook gestteld kunnen worden, dus: kan je daarvoor de ics emulator voor gebruiken of wil dat ook niet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ronaldinho schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:55:
[...]

Stomme vragen moeten ook gestteld kunnen worden, dus: kan je daarvoor de ics emulator voor gebruiken of wil dat ook niet lukken?
Op zich niet zo'n domme vraag, maar ik heb nog geen ICS emulator gezien? Ik verwacht dat als dat werkt, de prestaties er hevig onder zullen lijden. De android player gebruikt Android SDK API 10, ofwel Android 2.3.3. Ik weet niet of er een ICS emulator (API 15) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
OV chip saldo (bar file) kan je hier downloaden

[ Voor 4% gewijzigd door ronaldinho op 09-07-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ronaldinho schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:34:
OV chip saldo (bar file) kan je hier downloaden
Zo te zien is dat deze app voor Android. Ik kende hem niet, maar ik zal hem eerst op mijn telefoon eens proberen :). (nou hopen dat ik mijn login van de ov-chipkaart site nog weet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
gwystyl schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:41:
[...]

Zo te zien is dat deze app voor Android. Ik kende hem niet, maar ik zal hem eerst op mijn telefoon eens proberen :). (nou hopen dat ik mijn login van de ov-chipkaart site nog weet ;))
Volgens het forum waar je 'm kan downloaden, http://www.playbookapps.n...uests/256-OV-Chip-Checker, was iemand op zoek naar ov chip checker en die maker van die site vond dus wel ov chip saldo. De aanvrager van de app heeft 'm met succes gebruikt, zo lees ik uit zijn reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Heb nog een site gevonden met apk bestanden die je kan downloaden. Geen idee of ze allemaal werken na het omzetten tot bar file: http://www.1mobile.com/applists/5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Ondanks dat er tegenwoordig een email app op de playbook staat, ben ik zelf gecharmeerd van de Hotmail app (microsoft+seven) waar je bij de instellingen ook kan aangeven welke mappen je wel en niet wil zien door ze aan of uit te vinken: http://www.playbookapps.n.../33-hotmail-voor-playbook.

Andere app die ik mooi vind is TubeMate. Kan je youtube filmpjes mee downloaden. Zowel als video (keuze uit verschillende resoluties) als in mp3 formaat. Heb 'm ff in mijn dropbox gezet.

[ Voor 27% gewijzigd door ronaldinho op 09-07-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Is er misschien iemand die een *.BAR of *.APK beschikbaar heeft van de laatste Scope for Android update (com.alphascope (PlayStore Link)).

Damn, this looks even better dan SocialScope for BlackBerry.

Ladies and Gentleman, we've got him!

Scope for Android (*.BAR)
Special Thanks to the http://apk2bar.unker.net/ convertion tool =).

[ Voor 53% gewijzigd door JunkieXP op 11-07-2012 01:33 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Het uitwisselen van bestanden is *niet* toegestaan. Dus hier niet vragen om apk's, bar's, of methodes om deze te verkrijgen.