Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:02
Afbeeldingslocatie: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRZwBbNIHPtd9FqUahdIzHrrZY4JbxAtguq2M-JzVJmXdEPjeiCsksuZXz2

Welkom bij het BlackBerry Playbook Apps topic!

Aangezien er nog geen topic over alle Blackberry Apps is open ik deze maar zodat we over de apps van de Playbook verder kunnen discussieren. RIM is momenteel druk bezig om het aanbod van apps uit te breiden met het oog op de release van Tablet OS 2.0 dus ik verwacht ook nog aardig wat apps de komende tijd.

Brand maar los en mocht je nog opmerkingen hebben over de TS dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:01
Goed initiatief.

Draaiende op OS1

Apps:

Blaq (twitter client) betaald
GroovyNotes (note taking app)
Evernote (spreekt voor zich)
Nobex Radio (internet radio)
BlueBox (dropbox client)
Book Reader (goede epub reader, met tal van instelmogelijkheden)
Box (+gratis 50GB box.net account)
Files&Folders (File Manager)
Mindmaps (mindmapping tool)
Skit (notitie blok, werkt met schrijfpen, wacht alleen nog op Note Taking HD mogelijkheden)

Games:
NFS
Doodle Blast
Power Pong

Edit 2: overzicht van apps en games en OS versie vermelding.

[ Voor 92% gewijzigd door TDCCBB op 15-02-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Ik heb ook de app Blaq, vaak heb ik het probleem dat hij de tweets niet laad van de mensen die ik volg.
Heel irritant, weet iemand of de app tweetbook een goede alternatief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
  • Laatst online: 14-09 19:48
book reader: eenvoudige maar goed uitgewerkte ebook-reader
Feed Wheel: gratis rss-reader
Comics: voor het lezen van mijn digitale comics

Ik zou graag nog een goede twitter-client hebben maar kan niet goed kiezen welke te nemen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Qua games vind ik de volgende wel leuk om te doen:

- Modern Warfare 2 HD ( al moet ik nog steeds aan de controls wennen )
- Space Station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Goed Initiatief Vlassie1980, wellicht is het een idee om een aantal Noemenswaardige Apps al in de Startpost te vermelden.

Denk bijvoorbeeld aan Categorieen met aanraders op het gebied van Bestandsbeheer en Productivity Apps =).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik ga binnenkort inderdaad de TS wat meer aanpassen, heb nu niet al te veel tijd maar komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Leuk Vlassie! Wat mij betreft is Box wel een must met 50GB gratis storage. Mooi voor foto's en mp3. Straks meer aanraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis playbook bij het insturen van geconverteerde Android app actie wordt nog verlengd t/m 2 maart:
http://crackberry.com/rim...book-offer-all-developers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:27:
Gratis playbook bij het insturen van geconverteerde Android app actie wordt nog verlengd t/m 2 maart:
http://crackberry.com/rim...book-offer-all-developers
Klopt, ik las het net. Ik zal mijn app ook maar eens opsturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een account aangemaakt maar ik krijg bij het inloggen de volgende foutmelding:
"Vendor account status is disabled"

Duurt het even voordat een account geactiveerd/goedgekeurd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:01:
Ik heb net een account aangemaakt maar ik krijg bij het inloggen de volgende foutmelding:
"Vendor account status is disabled"

Duurt het even voordat een account geactiveerd/goedgekeurd wordt?
Ja het wordt eerst gecontroleerd. Ik had mij vannochtend aangemeld maar heb nog geen email gehad over de goedkeuring. Ik begreep wel dat het ontzettend druk is met de aanmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Momenteel op zes in de paid apps: wallpapers voor 0.75 euro. Echte aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ah een apps topic, even kijken wat ik hier kan delen als aanraders:
Remote Desktop
Blaq (Twitter client)
Glimpse (RSS Reader)
Natuurlijk de Citrix client
Splashtop
Skytunes

Games:
Let's Golf 2
Reckless Racing
Spiderman
Cut the rope
N.O.V.A 2
Angry Birds
Box

Dan hebben we nog wat android apps:
IMO
ABN Amro
ES File explorer
Wordfeud

Op je PC TVersity en via flash streamen in de browser werkt ook ernstig goed. Sowieso vind ik de browser erg fijn, ben nog weinig sites tegengekomen die niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:12
weet iemand een goede/simpele tutorial om playbook apps te maken? Ik wil wel een spare playbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Air hockey is ook erg leuk. En de good variant die je met zn tweeen kan spelenis zijn geld ook dubbel en dwars waard.

Pew pew is een gratis game met zeer hoge amusementswaarde. Best game yet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Het leuke van race spellen is dat je ook direct een stuur in je handen hebt. Nfs en Asphalt6 zijn okee, maar Reckless Racing en Raging Thunder 2 zijn echt sterke spellen. Kosten wel 4,50 per stuk maar hebben heel veel replay value (ook online). Ze zien er op het eerste oog wat flaky uit maar blijken briljant te zijn. Reckless Racing meer voor het precieze vakwerk, Raging Thunder voor het snelle arcadewerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iedereen ook zijn in os willen melden. Zoals Os 1.of op Os 2.

Bepaalde games zijn niet altijd goed te spelen op os.2.

Ik speel castle warrior. Alleen maar 75 eurocent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Os is denk ik niet nodig omdat normaal gesproken iedereen binnen een week of 2 op os2 zit. Ook zijn veel spellen die niet op os2 beta wilden draaien inmiddels geupdate en werken nu wel.

Leuk appje om je BAR files te sideloaden, je kunt ook nog je "onzichtbare" gesideloade apps managen:
http://n4bb.com/vnpbutils...-blackberry-playbook-apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
CLB schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:54:
Hoe wordt er gedacht over een apart topic voor applicaties / games voor de Blackberry Playbook / QNX?
Zodat daar ervaringen, prijzen en allerlei geneuzel over apps en games voor de Playbook geplaatst kunnen worden? Wijs elkaar op aanbiedingen, help elkaar met het vinden van de beste applicaties...
Maar nu is die er al, dus hoef ik er ook niet aan verder te werken :9

Persoonlijk denk ik ook dat het erg handig is om prijzen / gratis bij genoemde apps / games te zetten...
Leuk dat Modern Warfare 2 prachtig is, maar voor €5,49 kijk ik er misschien niet eens naar.. En we willen natuurlijk screenshots, reviews en filmpjes en linkjes van alle zut zien.. Tevens idd OS 1.0.8 of beta 2.0 :)

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 15-02-2012 17:23 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Leuke site met reviews en filmpjes:
http://www.bb10apps.com/
Let wel op, deze gast vindt alles leuk. Burn the city maar geprobeerd na zijn review, maar is wat mij betreft echt waardeloze angry birds kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gianni Rombios schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:25:
Leuk Vlassie! Wat mij betreft is Box wel een must met 50GB gratis storage. Mooi voor foto's en mp3. Straks meer aanraders.
50gb gratis? Is volgens mij nog steeds maar 2gb hoor, voor meer mag je echt dokken.
Edit: ik ben kippig, voor Playbook 50gb! Handig voor alle foto's die ik nog moet backuppen 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Vlassie1980 op 15-02-2012 21:34 ]

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Vlassie1980 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:33:
[...]

50gb gratis? Is volgens mij nog steeds maar 2gb hoor, voor meer mag je echt dokken.
Edit: ik ben kippig, voor Playbook 50gb! Handig voor alle foto's die ik nog moet backuppen 8)
Je verward hem met Dropbox ;)

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Vinze schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 00:28:
[...]

Standaard heeft Box ook maar 2GB, maar als Playbook gebruiker krijg je er 50.

• Ryatzu
  • Nu online
rscheper schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:55:
[...]

Standaard heeft Box ook maar 2GB, maar als Playbook gebruiker krijg je er 50.
Ja dit is echt ideal, zeker als je een 16gb playbook hebt zoals ik.

• Vlassie1980
Vinze schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 00:28:
[...]

Nee, dropbox had ik al maar die heeft inderdaad maar 2 gig. Die heb ik al bijna volgeplempt 8)
Komt inderdaad vanwege de Playbook deal. Collega's heb ik ook blij gemaakt want die kunnen dus ook 50gb opslag krijgen van mij.

• Ryatzu
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:16:
[...]

Nee, dropbox had ik al maar die heeft inderdaad maar 2 gig. Die heb ik al bijna volgeplempt 8)
Komt inderdaad vanwege de Playbook deal. Collega's heb ik ook blij gemaakt want die kunnen dus ook 50gb opslag krijgen van mij.
Via zo'n uitnodiging toch? Volgens mij heb ik die ook nog, weet niet tot wanneer het ook al weer geldig was.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Box heeft standaard 5GB (en DropBox idd 2GB), maar de actie lijkt al te zijn afgelopen (https://support.box.net/e...-box-50-gb-promotion-faqs). Of gaat dat nu met uitnodigingen? O-)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Apart dat het daar staat dat het afgelopen is, gezien ik gisteren nog de limiet van 50GB heb gekregen, ik heb nu echter wel de kans om andere mensen ook gratis 50GB te geven dmv een uitnodiging. (Volgens mij wel bestaande users van Box)

• Ryatzu
  • Nu online
rscheper schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:42:
Apart dat het daar staat dat het afgelopen is, gezien ik gisteren nog de limiet van 50GB heb gekregen, ik heb nu echter wel de kans om andere mensen ook gratis 50GB te geven dmv een uitnodiging. (Volgens mij wel bestaande users van Box)
Ik heb even gekeken, geld alleen als een collega binnen een bedrijf.
Er stond ook dat mijn gmail account hier niet geldig voor was maar je echt een email adress van een bedrijf moet hebben zoals .....@company.com

• Vlassie1980
Weet trouwens niet of ik de enige ben maar het komt bij mij heel vaak voor dat Apps die ik uit App World haal niet in 1 keer goed installeren. Ik draai geen beta maar gewoon de laatste versie van OS 1.0

Dit komt denk ik wel 1 op de 3 keer voor, zowel op het draadloze netwerk thuis als op de zaak...

En de search werkt ook niet altijd even lekker, als ik na het installeren van een eerste app een andere app wil zoeken dan onthoudt hij de eerst zoekopdracht en komt dus niet met de juiste resultaten terug.

[ Voor 25% gewijzigd door Vlassie1980 op 16-02-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:57:
Weet trouwens niet of ik de enige ben maar het komt bij mij heel vaak voor dat Apps die ik uit App World haal niet in 1 keer goed installeren. Ik draai geen beta maar gewoon de laatste versie van OS 1.0

Dit komt denk ik wel 1 op de 3 keer voor, zowel op het draadloze netwerk thuis als op de zaak...

En de search werkt ook niet altijd even lekker, als ik na het installeren van een eerste app een andere app wil zoeken dan onthoudt hij de eerst zoekopdracht en komt dus niet met de juiste resultaten terug.
Hier heb ik ook last van, ik draai de beta 2.0.
Ik hoop dat dit allemaal wel wat beter werkt met de release. Want als het goed is zit daar ook een nieuwe app world dan bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ryatzu schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:58:
[...]

Hier heb ik ook last van, ik draai de beta 2.0.
Ik hoop dat dit allemaal wel wat beter werkt met de release. Want als het goed is zit daar ook een nieuwe app world dan bij :)
Tsja, voor een Beta kan ik het wel begrijpen dat het soms niet helemaal werkt maar bij mij is het dus gewoon de originele versie waarmee het fout gaat. Anyway, als we de geruchten mogen geloven hebben we dinsdag een nieuwe versie van het OS dus dan maar even kijken hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Ik ben op zoek naar een .pdf reader om tijdschriften lekker te kunnen lezen.
Dus niet traag heen of weer scrollen op het scherm, maar gewoon direct lekker kunnen lezen.
Is er zoiets? Ik draai het originele besturingssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

miles schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:37:
Ik ben op zoek naar een .pdf reader om tijdschriften lekker te kunnen lezen.
Dus niet traag heen of weer scrollen op het scherm, maar gewoon direct lekker kunnen lezen.
Is er zoiets? Ik draai het originele besturingssysteem.
Ik zou zeggen Book Reader - niet gratis, maar wel super handig.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 22:40
Momenteel zijn Asphalt 6 Adrenaline HD en Modern Combat 2 gratis te downloaden.
Ze zijn zeker het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Zouden ze hun servers aan het testen zijn (voor de update van morgen)? Download was iig super rap. Inderdaad twee sterke aanraders.

[ Voor 11% gewijzigd door Gianni Rombios op 21-02-2012 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Hier ging Asphalt downloaden juist heel langzaam, maar dat kan ook een intern probleem zijn (lees een downloadende huisgenoot). Echter is vrij recent Blackberry Bridge 2.0 uitgekomen! Als voorbereiding op de nieuwe O.S. 2 voor de Playbook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big-Opti schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 00:14:
Momenteel zijn Asphalt 6 Adrenaline HD en Modern Combat 2 gratis te downloaden.
Ze zijn zeker het proberen waard.
Om de update te promoten ofzo? Wat is de business case daar achter? Niet dat ik klaag hoor, freebies ftw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heb na de release van 2.0.0 gisteren een rijtje games gedownload/gekocht die de power van de PB laten zien:
[list]• Angry Birds Heb ik op elk platform volgens mij, wel prijzig €4,50, maar gewoon leuk!
Asphalt 6 Adrenaline HD, was / is dus gratis, dus meepakken!!!
Backbreaker 2 Vengeance €2,50, kon ik van Android, ich liebe es!
Cut the Rope HD ook €2,50, kon ik ook van Android en ook gewoon leuk
Lets Golf 2 HD voor €2,50, leuke golfgame, grappig graphics, werkt goed
Machinarium, wat een geweldige game, kon hem niet, toppert! Kosten €4,50
Modern Combat 2 Black Pegasus HD was ook gratis, grappig, werkt nog redelijk ook
Moto X Mayhem voor €4,50, duur, maar kon het van Android en ik vind het vet
Plants vs Zombies, grappig, maar eigenlijk meer voor m'n meisje €4,50
Reckless Racing voor €4,50, topgame, maar geen HD graphics denk, jammer...
Spiderman - Total Mayhem HD Kosten €2,50, klinkt kinderlijk, maar is een toffe game, ook qua graphics!

En zo zie je maar dat het best prijzig is, deze 11 games hebben me totaal €32,50 gekost, waarvan 2 gratis waren. In de Androidmarket had dit een stuk minder gekost.. Die prijzen van in de AppWorld zijn soms wel echt absurd hoog imho... Bij Backbreaker scheelt het bijvoorbeeld 40 cent t.o.v Android, maar Moto X Mayhem ofzo is gewoon 3 euro duurder, PvZ zo'n 2 euro, Reckless Racing ook 3 euro en dat scheelt best wel een berg imho :)
Graag zou ik ook nog Where's my Water hebben op de Playbook, maarja daar wacht ik dan nog maar even op!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Heeft iemand hier ook ervaring met android player apps waarbij het toetsenbord niet goed functioneert?
Bij het proberen van yahoo messenger en go chat yahoo kan ik niet inloggen omdat hij de toetsenbord niet goed herkend.

Verwijderd

Met de nieuwe OS 2.0 wil ik graag KPN ITV online op mijn Playbook draaien. van .apk -> .bar file moet wel lukken echter kan ik nergens de .apk file vinden.

Alternatief is Android Market installeren echter is dit een gewaagde klus heb ik mij laten inlichten en staat nog niet omschreven na de officiële OS 2.0 release. (Wel de Bèta versies. zie CB)

Wie o wie ziet mogelijkheden dit voor elkaar te krijgen?

groet, Steven

Verwijderd

Heb net google maps erop gezet werkt!

heeft er al iemand een app gevonden voor films af te spelen........zoals moboplayer of rockplayer??

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:07
De apk naar bar omgezetten programma's zijn te vinden op PlaybookBars site, en anders is google je beste vriend denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Buienradar en NOS teletext staan nu ook in de appstore.
Geen android apps! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Heb recentelijk "Blaq" geinstalleerd en voor een van de 1ste aanwezige Twitter Cliënts op de Playbook it does a pretty decent Job =).

Is volgens mij, m'n 1ste Betaalde Twitter Cliënt en hoewel ik het die €1,50 eigenlijk niet waard vond heeft de Recentelijke Toevoeging Colored LEDs de aanschaf voor mij gerechtvaardigd.

Echter wat blijkt nou, uitgerekend deze LEDs weigeren bij mij Dienst. Onafhankelijk van het feit of de App al dan niet open staat. De Native Facebook Integratie geeft wel een LED, dus lijkt het mij niet dat de LED niet functioneerd.

Iemand enig idee?
What’s new in Blaq V1.7?

Portrait Mode - Auto-correct and spell check
LED notifications: New Tweets – White, Mentions – Blue, DMs – Green, Followers - Yellow
TweetMarker support – Never lose your spot again! TweetMarker bookmarks your position in any client supporting it (must be enabled in Advanced Options > Services)
Toggle Real-time streaming – This has been a HUGE request. Granted. Tap the real-time indicator to toggle.
Favorited tweets – Swipe from the top bezel then tap the star
Dedicated help section to make it easier to learn the ins and outs
Saved Searches – Easily tap the star in your search field to add a new saved search. Tap a saved search then untap the star to remove it. It’s that simple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:13:
Met de nieuwe OS 2.0 wil ik graag KPN ITV online op mijn Playbook draaien. van .apk -> .bar file moet wel lukken echter kan ik nergens de .apk file vinden.

Alternatief is Android Market installeren echter is dit een gewaagde klus heb ik mij laten inlichten en staat nog niet omschreven na de officiële OS 2.0 release. (Wel de Bèta versies. zie CB)

Wie o wie ziet mogelijkheden dit voor elkaar te krijgen?

groet, Steven
Precies wat ik ook wil, maar ik heb hetzelfde probleem, geen .apk file om te kunnen omzetten naar bar. Ik had de market draaien, maar dat helpt niet omdat de app niet zichtbaar is in de market als je tablet niet wordt herkend als compatible. De oplossing is om iemand met een android tablet dat wel herkend wordt dit uit de market te laten halen. Zo iemand heb ik niet in mijn directe omgeving helaas. Dus ik wacht tot ik een keer toch in de stad ben om het in de mediamarkt ofzo dan maar even zelf te doen. Mocht je ondertussen al een apk hebben, PM even, ik kan hem zo omzetten naar bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@enthilza heb kpn ook mailtje gestuurd om .apk file. fingerscrossed. ook ga ik proberen of iemand een android tab aan deze file kan komen. progress post ik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:20:
@enthilza heb kpn ook mailtje gestuurd om .apk file. fingerscrossed. ook ga ik proberen of iemand een android tab aan deze file kan komen. progress post ik hier.
Thanks. Ik heb net even gekeken by dynabyte, maar daar kon ik niks downloaden helaas op de tabs die je kan proberen. Maar goed, ik hoop dat kpn je wil helpen. Weinig kans denken ik. Waarschijnlijk doen ze nogal panisch over niet regulier gebruik van de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Vidra schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:46:
[...]

Ik zou zeggen Book Reader - niet gratis, maar wel super handig.
Ik heb bookreader, maar daarmee kan ik helaas niet elke pdf lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het draadje wat ik zocht.
De Market is behoorlijk vervuild zowel de gratis als betaald.
Het lijkt er sterk op dat ze bij BB naar grote getallen kijken en kwaliteit minder belangrijk is..

Ik heb geen idee hoe het e.a. Geregeld is maar het lijkt er sterk op dat maker van geplaatste prog de recensie kan veranderen en of verwijderen.
Ik mis de 15 minuten bedenktijd bij aanschaf zoals bij Android Market of ik heb er overheen gekeken.

Ik zal mijn korte lijstje ook hier plaatsen met persoonlijke kwalificatie.

N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heb net 'MovieSrtPlayer' uit de markt gehaald voor €1,50 :9
En zoals de naam al zegt kan deze losse .srt's afspelen, werkt geweldig! Kleuren, hoogte van de tekst, lettertype, grootte, vertraging en dergelijke is allemaal in te stellen. Erg handig voor de series zonder ingebakken subjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:30:
Heb net 'MovieSrtPlayer' uit de markt gehaald voor €1,50 :9
En zoals de naam al zegt kan deze losse .srt's afspelen, werkt geweldig! Kleuren, hoogte van de tekst, lettertype, grootte, vertraging en dergelijke is allemaal in te stellen. Erg handig voor de series zonder ingebakken subjes :+
Helaas dient hierbij wel opgemerkt te worden dat dit enkel werkt voor AVI en ander "niet HD" Materiaal... Of is dit inmiddels verholpen CLB?

Neemt z'n woorden terug op basis van "Srt Subtitle Support for your BlackBerry® PlayBook™. (suppports .MKV from MoveSrtPlayer version 2.2.0)" in de beschrijving van de App =). Toch ook maar eens aanschaffen =).

[ Voor 15% gewijzigd door JunkieXP op 29-02-2012 12:39 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag...

"Heeft iemand het al voor elkaar gekregen de Ziggo TV app te laten draaien op de playbook?"

Wellicht via Android app of omgezet/omgebouwd?

Lijkt me toch wel fijn om van het zomer tv te kunnen kijken in de tuin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Heeft iemand toevallig de BAR of APK van Draw Some (a)? Er is een Gratis variant van, maar zelfs op CrackBerry wordt er niet over gerept, misschien dat deze Game minder populairiteit geniet in Amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Haha verslavend heh =) Maar als iemand deze om kan zetten van apk naar bar misschien..
Dat zou ook al heel tof zijn... Ik kan wel voor een .apk'tje zorgen van deze game eventueel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchkiller
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-09 16:45
Heeft één van jullie ook de bars van uitzending gemist, rtlxl en de NS-reisplanner liggen? Ik kan ze niet vinden en de links in de hoofdthreat van de playbook zijn dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Nu online
CLB schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:40:
Haha verslavend heh =) Maar als iemand deze om kan zetten van apk naar bar misschien..
Dat zou ook al heel tof zijn... Ik kan wel voor een .apk'tje zorgen van deze game eventueel...
Geef de APK maar, zal ik hem wel even omzetten naar bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07 12:56
JunkieXP schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:38:
Heeft iemand toevallig de BAR of APK van Draw Some (a)? Er is een Gratis variant van, maar zelfs op CrackBerry wordt er niet over gerept, misschien dat deze Game minder populairiteit geniet in Amerika?
Die zou ik ook wel graag willen hebben.
Ook op CB gekeken maar kon niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Gaming just got a whole lot more interesting to me =).

Afbeeldingslocatie: http://w3.junkiexp.com/dump/Tweakers.net/SNES9xPB.jpg

Geen gedoe met Rooten of Jailbreaken, gewoon de SNES9xPB BAR Sideloaden en *.smc files zoeken op het wereld wijde web en je hebt een Ton aan goede, simpele ogende, doch uiterst interessante Games =). Het enige nadeel vind ik de OnScreen Keys, maar ook hier schijnen alternatieven voor, voorhanden te zijn (zoals bijv. de iControlPad).

Moet nog even testen wat de Game doet i.c.m. mijn Micro HDMi aansluiting, hoewel dat Grafisch waarschijnlijk schrikbarend zal zijn =P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
JunkieXP schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:42:
Gaming just got a whole lot more interesting to me =).

[afbeelding]

Geen gedoe met Rooten of Jailbreaken, gewoon de SNES9xPB BAR Sideloaden en *.smc files zoeken op het wereld wijde web en je hebt een Ton aan goede, simpele ogende, doch uiterst interessante Games =). Het enige nadeel vind ik de OnScreen Keys, maar ook hier schijnen alternatieven voor, voorhanden te zijn (zoals bijv. de iControlPad).

Moet nog even testen wat de Game doet i.c.m. mijn Micro HDMi aansluiting, hoewel dat Grafisch waarschijnlijk schrikbarend zal zijn =P.
Ik vind het ook erg leuk om SNES games te spelen. Had ook Starwing gedownload maar dat is toch wel heel lastig omdat die shoulder buttons niet op een goede plek zitten. Dus toch maar even kijken of ik iets kan regelen met een controller of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:07
Ik heb eindelijk wat gesideload, alleen bij Whatsapp sideloaden krijg ik een rare fout, onder Static krijg ik -9, icoon wordt wel aangemaakt, maar kan er verder niks mee. Heeft iemand anders dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Weet niet of het hier al bekend was
makstra schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:53:
Mede dankzij Archie T is hier de Gemist! app. RTL gemist en NED 123 werken alleen. Veronica SBS 6, Net 5 en Nickelodeon werken nog niet
[afbeelding]
Ik wordt echt met de week blijer met de aankoop van mijn playbook destijds. Van de week eens even kijken of ik SCUMMVM aan de praat krijg, kunnen we mooi die good old adventures spelen (monkey island, indiana jones, full throtle etc)

edit

Gelukt !
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/64a6e82aa2170647dcb1f97080577ed5.jpg

Scummvm
freeware Games
Unfortunately, right mouse button currently is not emulated, so you won't be able to play games that use right mouse button
bron.

[ Voor 37% gewijzigd door Twanjo op 07-03-2012 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Twanjo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:06:
Weet niet of het hier al bekend was

[...]

Ik wordt echt met de week blijer met de aankoop van mijn playbook destijds. Van de week eens even kijken of ik SCUMMVM aan de praat krijg, kunnen we mooi die good old adventures spelen (monkey island, indiana jones, full throtle etc)

edit

Gelukt !
[afbeelding]

Scummvm
freeware Games

[...]
bron.
Exact om de eerder door jou vermelde "een rechter muisklik wordt niet geumeleerd" opmerking ben ik nog niet aan het ScummVM avontuur begonnen. Toch lijkt het me wel tof om weer eens Goblins 3 te spelen =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Twee vraagjes:
Gemist: Klopt het dat alleen de laatste aflevering erop staat en geen hele seizoenen van iets?
Snes9xPB: Hoe kan ik roms inladen, ik krijg het niet voor elkaar en weet niet welke knop / slide ik moet doen...
Of moeten die .smc's in een speciale map staan, wat ik gemist heb? Heb zelf 'n map aangemaakt nu ergens...

Simply place your roms into the folder /accounts/1000/shared/misc/snes9x-pb/rom/

EDIT: Hmmm via de pc krijg ik de map 'accounts' niet eens te zien, iemand de tip van de sluier? :+

[ Voor 42% gewijzigd door CLB op 07-03-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:39:
EDIT: Hmmm via de pc krijg ik de map 'accounts' niet eens te zien, iemand de tip van de sluier? :+
Dat probleem had ik dus ook, de Map misc is echter wel direct zichtbaar ;). That's your answer =P.

Is er iemand die misschien met een Classic Wii Controller kan testen of men deze A. gepaired krijgen met een Playbook en B. of deze wordt ondersteund door SNES9xPB?

[ Voor 51% gewijzigd door JunkieXP op 07-03-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
JunkieXP schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:58:
Dat probleem had ik dus ook, de Map misc is echter wel direct zichtbaar ;). That's your answer =P.
_/-\o_ Nu even wat roms overgooien en opnieuw bekijken :D
Weet wel dat ik hier veel lol aan ga beleven, had ik ook met een SNES-emulator op m'n Motorola Milestone >:)

EDIT: Je download 1 spel en krijgt dan gelijk 80 roms met aanpassingen, talen en WTF shizzle :9 |:(

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 07-03-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Dat "BOX" is ook wel handig, heb me ook aangemeld. Is het ook mogelijk om videos te streamen, of wil ik dan te veel van het goede. Nu moet hij een mpg eerst helemaal downloaden.

Zit nu ook via de android browser dit bericht te type, de tekstinvoer op tweakers gaat vele malen sneller dan de stock browser. Die is bij mij op tweakers pagina tergend langzaam. Niemand last van? Nu noh een keer een page down functie zodat ik me niet iedere keer lam scroll naar het laatste bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
Twanjo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:06:
Dat "BOX" is ook wel handig, heb me ook aangemeld. Is het ook mogelijk om videos te streamen, of wil ik dan te veel van het goede. Nu moet hij een mpg eerst helemaal downloaden.

Zit nu ook via de android browser dit bericht te type, de tekstinvoer op tweakers gaat vele malen sneller dan de stock browser. Die is bij mij op tweakers pagina tergend langzaam. Niemand last van? Nu noh een keer een page down functie zodat ik me niet iedere keer lam scroll naar het laatste bericht.
Video's moet je wel vanaf BOX eerst downloaden en dan pas kan je ze openen.
Wat ik ook jammer vind van BOX is dat ze geen programma hebben voor de computer met sync.
Ja is er wel maar moet je gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Shizzel026 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:12:
[...]

Video's moet je wel vanaf BOX eerst downloaden en dan pas kan je ze openen.
Zijn er andere alternatieven die wel rechtstreeks kunnen streamen (niet pc of iets dergelijks, maar echt "lucht opslag") , of i dat technisch gezien gewoon niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Archie_T schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:25:
[...]

Geef de APK maar, zal ik hem wel even omzetten naar bar.
Dat zou erg fijn zijn als je dat wilt doen ! Zien we een link verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:19:
Dat zou erg fijn zijn als je dat wilt doen ! Zien we een link verschijnen?
CLB schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:06:
Erg fijn! We kregen 'Draw Some' niet aan de gang... is ook wel betaald, dus half warez.. helaas...
Misschien wil hij het nog proberen met de gratis versie, maar dat hoor / zie ik wel ;)
"The application Draw Some (process com.omgpop.dstpaid) has stopped unexpectedly. Please try again"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

CLB schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 00:35:
[...]

[...]

"The application Draw Some (process com.omgpop.dstpaid) has stopped unexpectedly. Please try again"
It's a Sad day in the History of the Playbook ='(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zeker :-( ;) We kunnen het nog proberen met de gratis versie, you never know...?

[ Voor 70% gewijzigd door CLB op 08-03-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
JunkieXP schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:03:
[...]

It's a Sad day in the History of the Playbook ='(
Kom kom valt wel mee toch ;)

Jammer dat het nog niet werkt maar op de iPhone is die nog redelijk buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

CLB schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:09:
Zeker :-( ;) We kunnen het nog proberen met de gratis versie, you never know...?
ow, ik dacht dat dat de resultaten van de gratis versie waren. Wellicht dat de Market Payment Check een probleem was in de Betaalde variant... #RaisingHope =P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik stuur desbetreffende freeware-APK nog even door naar 'm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

CLB schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:13:
Ik stuur desbetreffende freeware-APK nog even door naar 'm :)
Als jij zo'n APK Guru bent, ben je dan toevallig ook in het bezit van de AlphaScope APK welke jou Bron wellicht ook om zou kunnen zetten (a)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
AlphaScope is wel freeware, maar protected dus je kan daar geen .apk'tje van rippen uit de Markt.
Misschien vind je die wel ergens op het internet en dan kun je hem doorzetten naar Archie_T, om het te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:45
Iemand nog een idee hoe je losse Apks kan downloaden uit de market ?

Converteren en signen kan ik allemaal wel, maar moet een goede source hebben voor apks :|

[ Voor 40% gewijzigd door tomdabom op 08-03-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
'App Backup and Restore'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede app voor windows messenger?
Ik heb wel een apk. Misschien dat iemand dat voor mij wilt omzetten en proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:33:
Weet iemand een goede app voor windows messenger?
Ik heb wel een apk. Misschien dat iemand dat voor mij wilt omzetten en proberen
IM+ is een goede app daarvoor.

The most anticipated PlayBook application of 2011!

Stay in touch with your friends, family and colleagues wherever you are!

Chat in Windows Live Messenger/MSN, Skype, Facebook, Google Talk, Yahoo!, AOL/AIM/iChat, ICQ, Jabber and MySpace in one application. IM+ supports multiple accounts per service and stores chat history for each conversation on device. Both landscape and portrait screen orientations are supported.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Nu online
Als ik dan toch moet omzetten zou ik graag een APK van de Rabobank wilen bestellen. Als iemand die heeft zou ik heel gelukkig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je krijgt DM met Rabobank en ING :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Het is hier niet toegestaan om applicaties uit te wisselen. Dit soort software is met copyright beschermd en mag dus niet zomaar zonder medeweten van de ontwikkelaar verspreid of aangepast worden. Als je software wilt delen, geef dan een linkje naar de officiële applicatiewinkel. Is die er niet, dan is het aanbieden van een download ook *niet* toegestaan tenzij het van de ontwikkelaar zelf af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Nu online
Heb net even een iPad van m'n werk meegenomen en moet zeggen dat dat draw some inderdaa grappig is! Hoop dat de free version wel werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Werkt ook niet :) Zelfde foutmeldingen, dan maar hopen dat de dev het gaat fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Grooveshark is nu in de appworld te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ik heb net weer een hele hoop reacties moeten verwijderen. Nogmaals, het uitwisselen van bestanden is hier NIET toegestaan. Als dit zo door blijft gaan gaat het topic dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Photoshop Express werkt als BAR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Zinio is nu ook in de appworld te vinden. Duur, op een paar abonnementen na. Het gratis krantje de Pers is overigens te downloaden in Pressreader, maar helaas stopt de Pers ermee eind van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nieuwe laptop, nieuwe software, nieuwe DDPB, welke versie gebruiken jullie?
Inmiddels zijn ze bij versie 1.0.9.1, dus die staat er nu op, werkt goed, enige minpunt is 't lelijke icoontje =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

CLB schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:37:
Nieuwe laptop, nieuwe software, nieuwe DDPB, welke versie gebruiken jullie?
Inmiddels zijn ze bij versie 1.0.9.1, dus die staat er nu op, werkt goed, enige minpunt is 't lelijke icoontje =p
Ik gebruik 1.0.8 en kan niet zeggen dat er iets minder werkt =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Ik heb een aantal android apps gesideload, maar slechts enkele games werken omdat er een groot aantal (3D) Games native is geschreven, en dat kan de Playbook dus niet starten. Vandaar dat Draw Something ook niet werkt. Overigens is het wel grappig dat als je bijv. Go Launcher installeerd, je ook ineens toegang hebt tot de Settings, Gallery en de Camera app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Weet iemand of er al een workaround is voor silverlight? Wil graag met mijn PlayBook champions league kijken via de site van de NOS maar die werkt dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En er is niet te kiezen voor Flash (zoals bij Uitzendinggemist...)??

EDIT: Tevens ben ik benieuwd wanneer de nieuwe Angry Birds - Space in de AppStore komt...

[ Voor 42% gewijzigd door CLB op 26-03-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
CLB schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:33:

EDIT: Tevens ben ik benieuwd wanneer de nieuwe Angry Birds - Space in de AppStore komt...
Nee, alleen Silverlight of Windows Media Player maar die werken in beide gevallen niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
CLB schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:33:

Ik ben idd benieuwd hoelang Rovio hierover gaat doen, het is iig geen kwestie van een Apk'tje opzetten, want er zijn een aantal library's native geschreven. Overigens draaien de lite versies van de Kairosoft spelletjes prima, ik heb ze gelijk een mailtje gestuurd met de vraag of ze de betaalde versies naar de Playbook willen porten. Weinig kans dat ze het doen, maar 't zou wel een flinke boost aan die App World geven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik had gelezen 22 maart op sommige sites, maar dat is het al geweest, wachten dus maar :)

Er is wel een update van versie 2.0 naar 3.0 voor Modern Combat 2 Black Pegasus, altijd fijn natuurlijk :)
Tevens zag ik op de ING-site dat 'internetbankieren' er ook voor de Blackberry was, maar op de PB vind ik 'm niet.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Het uitwisselen van bestanden is *niet* toegestaan. Dus hier niet vragen om apk's, bar's, of methodes om deze te verkrijgen.