Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig

Pagina: 1 ... 7 ... 41 Laatste
Acties:
  • 206.625 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhhh... pest die arme jongen niet zo ! :F

[ Voor 29% gewijzigd door Nomad op 05-02-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Jij herkent mijn kookpunt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Knip* bericht waar ik op antwoordde is verwijderd door een moderater :) .

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Ik probeer me in te leven in jouw beweegredenen zoals je die reclameert via Tweakers.
Ik reageer ook enkel op jouw reactie's
jij doet dit openlijk, ik ook.
ik heb geen vooroordelen, misschien 1: ieder zijn meug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik vond zo'n reactie erg ongepast en flauw, maargoed.

ontopic: Ik weet vrijwel zeker dat de notebook geleverd gaat worden, alleen denk ik niet met de 3D bril. Ze moeten de notebook wel leveren omdat het voor een leek niet te zien is dat de aanbieding niet zou kunnen kloppen. Daarnaast is het ook vrijwel zeker dat de aanbieding klopt. Medewerkers bevestigen het en daarnaast hadden ze de notebook gewoon met dezelfde specs en voor hetzelfde geld weer terug op de website geplaatst. Kortom: het is afwachten, maar het komt vast en zeker goed. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Excuses voor het onbeschofte gedrag van mij jegens Yen.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 18:57
Als er geen bril bij zit moet je dan nog ergens op letten als je er 1 lost koop?
Anders hadden ze beter niet de tekst bij kunnen zetten 3d bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Calamor schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 23:57:
Als er geen bril bij zit moet je dan nog ergens op letten als je er 1 lost koop?
Anders hadden ze beter niet de tekst bij kunnen zetten 3d bril.
Mijn orderbevestiging zegt:
230-12436 Display : 17.3in FHD 3D WLED TL (1920X1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera +
3D Glasses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Als iemand een 3d bril over heeft... Ik had er geen 1 bij mijn bestelling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hann1BaL schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:00:
[...]

Mijn orderbevestiging zegt:
230-12436 Display : 17.3in FHD 3D WLED TL (1920X1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera +
3D Glasses
Ja, maar jij hebt hem dan waarschijnlijk via de engelse dell site gekocht? Want de (aparte) vertaling in het nederlands is: camera met geintegreerde 3D bril.. Dan mag jij me uitleggen hoe je een 3D bril kan integreren:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:46
Nope, staat echt zo op de rekening. Heb hier precies het zelfde we zullen het wel zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:26
Ik heb zo`n vermoeden. Dat ze bedoelen het "oogje" waar 3D staat. En dat "oogje" zit in de klep vlakbij de aan/uit knop. (onderin in het midden van de binnencover)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan. Maar als je via een url-modificatie naar de engelse taal switcht, staat er duidelijk dat hij inclusief 3D bril is. Ik ga ervanuit dat-ie inclusief bril komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:17:
Dat kan. Maar als je via een url-modificatie naar de engelse taal switcht, staat er duidelijk dat hij inclusief 3D bril is. Ik ga ervanuit dat-ie inclusief bril komt.
Dat klopt wat je schrijft Darkstone
Bij mijn 2 maanden oude xps L702x heeft dat nml ook.

[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2012 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:17:
Dus ook voor de "nederlandse" versie?

44 cm (17.3") FHD 3D-witte led TL (1920x1080) 1080p met 2.0 megapixel camera met geïntegreerde 3D-bril

edit: heb het inderdaad gezien

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 13:05

BLACKfm

o_O

Ik heb 2 laptops waar een 'subwoofer' in zit en heb er 1 gehad (XPS ook), maar ik word er niet warm van.
Ik heb bijvoorbeeld ook een Xmini II speaker (2 stuks) en zelfs daar merk je niks van als er niks is om te laten trillen (op een lege doos of een grote plaat hout werkt het heel goed). Maar in de laptops heb ik er nooit wat van gemerkt.

Ik heb een custom build laptop met volgens mij een X-Fi audio er in en daar kan ik in de software nog het een en ander regelen, maar het blijft schel geluid.

En dan blijf je reacties houden van "Het is het beste wat ik ooit uit een laptop heb horen komen", maar dat is net zoiets als zeggen "Deze hondendrol vind ik het lekkerst ruiken". Het blijft bagger, maar het is alleen niet zo slecht als de rest.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

In de eerste email van Dell (Dell Ontvangstbevestiging van uw Bestelling) staat de onduidelijke Nederlandse tekst, maar in de 2e email van Dell (Dell Orderbevestiging) zit een pdf van de bestelling in het engels en daar staat duidelijk dat er een 3e bril bij zit.

Lijkt dus gewoon een gammele vertaling te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 18:30:
Die analyse heb ik de vorige pagina ook al eens gepost.
Ik had ook een redelijke analyse/verklaring geschreven, al zeg ik het zelf: W3ird_N3rd in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD blunder"

Die gratis Hema-taart destijds heeft waarschijnlijk ook meer goed dan kwaad gedaan.
Jumpman schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 18:14:
[...]

Nope, minimaal vier dagen levertijd, maar dit zal zeker een week worden. De meeste hebben een datum tot en met de zestiende.
Ik heb 21 februari. Misschien omdat ik de dual-band WiFi kaart en een Engelse Windows heb aangeklikt.
Raymond schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 18:57:
[...]

thanks. Ik heb ff teruggebladerd in het topic en een rechtstreekse link gevonden, waarbij het wel mogelijk is om de SSD's te selecteren en daarmee op een totaalprijs van 3080 euro uit te komen :D
ff printscreen maken en dat morgen laten zien. Wel raar dat het me niet lukt om die config zelf voor elkaar te krijgen als ik gewoon naar dell.nl ga.
dell.nl > laptops en mini's > kies XPS (tweede laptop van het overzicht) > kies "details bekijken" bij XPS17 > kies de meest rechtste (duurste) XPS17.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 01:24:
[...]

Ik had ook een redelijke analyse/verklaring geschreven, al zeg ik het zelf: W3ird_N3rd in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD blunder"

Die gratis Hema-taart destijds heeft waarschijnlijk ook meer goed dan kwaad gedaan.
Ware het niet dat in de systemen van Dell zelf staat dat de kostprijs hoger is dan de verkoopprijs, dit terwijl Dell nauwelijks voorraden aanhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

neographikal schreef op zondag 05 februari 2012 @ 01:42:
[...]

Ware het niet dat in de systemen van Dell zelf staat dat de kostprijs hoger is dan de verkoopprijs, dit terwijl Dell nauwelijks voorraden aanhoudt.
Klopt, staat ook in mijn analyse en ik schat zelf ook in dat het toch een fout is. Maar net als de Hema-taart, die ging ook onder de kostprijs over de toonbank maar was qua publiciteit toch leuk. :P

En voorraad zal ergens wel aanwezig zijn. Samsung kan de vraag naar 512GB SSD's ook overschat hebben bijvoorbeeld. Ik zeg niet dat dat zo is, maar zulke dingen kunnen. Samsung kan ze dan echter niet zomaar voor de helft van het geld wegdoen want dan kannibaliseren ze de verkoop van kleinere SSD's.

Zo bekeken kàn het dus een compleet uitgedacht plan zijn samen met de andere punten uit de theorie van mijn andere post.

Als een fabrikant van kerstverlichting een overschot heeft zullen ze waarschijnlijk ook een retailer zoeken om het spul onder de kostprijs te dumpen. Recyclen kost geld en het spul nog een jaar opslaan is al helemaal veel te duur. Dan verkoop je je lichtslingers nog beter voor een dubbeltje per stuk. Sterker nog, in geval van kerstverlichting geef je het nog beter gratis weg. Daarom krijg je bij sommige winkels soms gratis kerstzooi bij de kassa direct na kerst..

[ Voor 27% gewijzigd door Mentalist op 05-02-2012 01:55 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een taart met een 512GB SSD vergelijken is krom, want de taart was maar een paar euro en die zijn het niet waard om door te verkopen.

Een 512GB SSD kost retail nieuw echter bijna 600 euro. En hema leverde maar een taart per klant terwijl sommige echt heel veel taarten besteld hadden en hema was ook toevallig jarig en daarom hebben ze maar geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Die laptops met SSD worden gewoon geleverd, ze kunnen niet anders. Ze boden zelf een kant-en-klare "uitgekozen" laptop aan voor een "speciale aanbieding". Wij tweakers weten misschien de waarde van SSD's, maar de rest van de wereld niet. Het enige wat ik kan voorstellen is dat er wel eerst een transactie moet plaats vinden. Dus misschien dat Dell nog een aantal kan annuleren voordat ze geld ontvangen (wordt moeilijk met iDeal btw ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt wel lastiger voor Dell om hier onderuit te komen als een medewerker heeft bevestigd dat e.e.a. klopt. Dan is die evidente fout al lang niet meer zo duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniak schreef op zondag 05 februari 2012 @ 09:21:
Die laptops met SSD worden gewoon geleverd, ze kunnen niet anders. Ze boden zelf een kant-en-klare "uitgekozen" laptop aan voor een "speciale aanbieding". Wij tweakers weten misschien de waarde van SSD's, maar de rest van de wereld niet. Het enige wat ik kan voorstellen is dat er wel eerst een transactie moet plaats vinden. Dus misschien dat Dell nog een aantal kan annuleren voordat ze geld ontvangen (wordt moeilijk met iDeal btw ;) ).
Ze kunnen het gewoon op een drukfout gooien, het is naïef om er vanuit te gaan dat er geleverd gaat worden. Want alles gaat geautomatiseerd en de medewerkers die jullie van Dell spraken kunnen denk ik niet zien of het een fout is.

Dell is wel wat groter dan een gemiddelde webshop in de pricewatch dus zal wel even duren voor jullie echt duidelijkheid hebben. Ik zou zeggen wacht af en als ze niet leveren en je meent in je recht te staan dan begin je toch een rechtzaak tegen Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 09:39:
Ik zou zeggen wacht af en als ze niet leveren en je meent in je recht te staan dan begin je toch een rechtzaak tegen Dell.
Wát is nu daadwerkelijk je probleem? Jij hebt al dé laptop kunnen scoren tijdens de BTW-dagen. Let it be.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen probleem, maar vind het nogal naïef dat sommige er vanuit gaan dat gewoon geleverd gaat worden. Want er zijn meer van dit soort topics op tweakers.net geopend wanneer er bij een of andere webshop een foutieve prijs stond en daar word dan nooit geleverd.

Maar als er geleverd word dan is dat frontpage waardig nieuws.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 10:13:
Ik heb geen probleem, maar vind het nogal naïef dat sommige er vanuit gaan dat gewoon geleverd gaat worden. Want er zijn meer van dit soort topics op tweakers.net geopend wanneer er bij een of andere webshop een foutieve prijs stond en daar word dan nooit geleverd.
En, daar ook om de haverklap een reactie geplaatst ja? Let it be.
Maar als er geleverd word dan is dat frontpage waardig nieuws.
Nou, dat zien we dan wel weer toch. Ik ga er gewoon van uit dat er daadwerkelijk geleverd gaat worden.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52
Frontpage waardig nieuws voor het leveren van wat er besteld is? 't moet niet gekker worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Eindelijk een fabrikant die snapt waar de snelheid van een laptop te halen is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 09:39:
Ze kunnen het gewoon op een drukfout gooien, het is naïef om er vanuit te gaan dat er geleverd gaat worden. Want alles gaat geautomatiseerd en de medewerkers die jullie van Dell spraken kunnen denk ik niet zien of het een fout is.
Een druk- danwel typfout is toch wel wat anders. Nu ben ik er helemaal niet voor dat mensen bij het minste of geringste maar claimen dat een winkel moet uilleveren, maar een dergelijke prijs online zetten, de betaling accepteren én bevestigen en een medewerker die ook nog eens bevestigt dat het klopt zijn, indien het inderdaad een fout is, teveel fouten op rij om als consument nog te kunnen weten dat er sprake is van een fout. Dat betekent dat er dus gewoon een overeenkomst is.
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 10:13:
Dit is toch wat anders door het grote aantal zaken die voor de consument spreken, of wil je zeggen dat dat bij die andere zaken ook zo was. Meestal gaat het om een duidelijk fout en een paar scheeuwerts die zichzelf rijk gerekend hadden. Nu zijn er ook wel mensen die zich rijk rekenen (getuige de PW-ad), maar is het toch ook anders door de bovengenoemde zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat ik op Google vind over Dell die niet levert na foutieve prijzen. Dus het is echt niet dat ze altijd maar leveren. Maar dit gedoe toont maar weer eens wat voor zooitje het bij Dell is want bij gewone webshop was er al iets bekend geweest.

http://www.nationaalcompu...ad.php?t=85209#post761323

Want is nu al paar dagen dat dit topic aan de gang is en het is niet dat ze bij Dell niet mee kunnen lezen.

http://tweakers.mobi/nieuws/18474

Gaat over Dell, net zo'n onderwerp als nu. En zoveel verschillen België en Nederland ja niet.

http://kassa.vara.nl/vraa...jkshop-fouten-aanbieding/

Nog zo'n onderwerp, word ook iets gezegd dat er iets in wet staat over foutieve prijzen, maar zo duidelijk is dat topic niet.

Veel lees plezier in iedere geval.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Denk dat het in dit geval lastig voor Dell wordt om onder de overeenkomst uit te komen, vooral als de koper een rechtsbijstandverzekering heeft :)

Als het een prijs was van 50 euro, kon er "redelijkerwijs" verwacht worden dat het een fout was. Maar bij een speciale aanbieding waarbij de laptop volgens Dell afgeprijst is van 1600 naar 1100 euro lijkt me dit toch een ander verhaal. Wie weet gaat Dell gewoon leveren zonder gezeur. Ze hebben in ieder geval niet alleen een ontvangstbevestiging gestuurd, maar ook een orderbevestiging. So far so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hadden die Belgen ook gekregen als je dat leest en daar hadden ze ook gezegd te gaan leveren. Dus helaas zegt het nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
De Nederlandse wet is niet de Belgische wet.

Ik heb twee jaar geleden een dergelijk akkefietje gehad met Bol.com en typ dit berichtje nu op mijn Sony VGN-FW21M ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik denk dat het reëler is dat Dell gewoon één keer zegt het feestje gaat niet door en daarna nooit meer wat van zich laat horen. Hun hebben toch inhouse juristen als ik het goed heb, dus als iemand een zaak aanspant kost dat ze hoogstens het verlies op de laptop en griffierkosten. Dit x een enkeling of een paar duizend orders verzenden.

Ik had het als bedrijf iig wel geweten :)

Dit is natuurlijk speculatie, maar ik denk dat ze toch alleen gaan leveren als het héél erg heet onder de voeten wordt. Eerder niet.

[ Voor 15% gewijzigd door RedHat op 05-02-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:56
Als Dell het echt zou willen ouden ze er wel onderuit kunnen denk ik. Maar mijn ervaring is, mede op wat ik hier op tweakers gelezen heb, is dat ze gewoon leveren. Dat is ook mijn persoonlijke ervaring van 8 maanden geleden. Toen had ik ook door een foutje op de website een XPS15 laptop voor ongeveer € 400 goedkoper.

Volgens mij zijn de betaling en de assembly van de laptop compleet gescheiden bij Dell. Er is denk ik niemand die bij het in elkaar zetten van de laptop zal denken, of überhaupt zal zien, dat er wellicht te weinig voor betaald is. Andersom zullen de mensen die de facturen uitschrijven niet gedetailleerd na gaan wat er precies besteld is.

Ik denk dat het het getailleerd handmatig nagaan van alle bestellingen en betalingen zo veel tijd (en dus geld) kost dat Dell die moeite niet zal nemen.
RedHat schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:08:
...
Hun hebben toch inhouse juristen als ik het goed heb, dus als iemand een zaak aanspant kost dat ze hoogstens het verlies op de laptop en griffierkosten. Dit x een enkeling of een paar duizend orders verzenden.

Ik had het als bedrijf iig wel geweten :)
Het uurloon van één zo'n jurist is ongeveer de prijs van een 512 GB SSD. Als bedrijf zou ik het dan inderdaad wel weten, en m'n verlies nemen.

Maar goed, we zullen zien. Zo rond de 16e weten we meer...

[ Voor 25% gewijzigd door slow whoop op 05-02-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben zo'n grote bedrijven full time een jurist(en) in dienst dus die uurloon maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
Me dunkt dat ze die juristen liever op echt belangrijke zaken inzetten, niet op het kruimelwerk dat hooguit enkele duizenden euro's zal opleveren. Duurbetaalde mensen aan onbenullige dingen laten werken kost gewoon veel geld, of je ze nou in dienst hebt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Als klant van een rechtsbijstandverzekering heb je je maandelijkse bijdrage toch al betaald, dus daar hoef je het ook niet voor te laten. Denk niet dat Dell veel kan winnen met juristen, hoogstens de bestellingen van mensen die snel opgeven.

Dit is geen situatie waarop tegenstrijdige jurisprudentie van toepassing is. De wet is duidelijk en de consument in Nederland goed beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Laatst online: 12:57

Nikeo

Jawelles

We zullen het zien mensen. Allemaal speculaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
En ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
slow whoop schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:18:
Me dunkt dat ze die juristen liever op echt belangrijke zaken inzetten, niet op het kruimelwerk dat hooguit enkele duizenden euro's zal opleveren. Duurbetaalde mensen aan onbenullige dingen laten werken kost gewoon veel geld, of je ze nou in dienst hebt of niet.
Als je mijn bericht had gelezen had je vast opgemerkt dat ik het over inhouse juristen had. Dat zijn juristen die in loondienst zijn van het bedrijf (Dell in dit geval) en dus een vast salaris genieten.Deze juristen kunnen te pas en te onpas ingezet worden op plekken waar Dell dat nodig acht.

Het gaat waarschijnlijk om damage control; Dell wil hier het beste vanaf komen. De ervaring leert dat ze éénmalig een annulering toezenden en dan niets meer van zich laten horen (ik bedoel hiermee dat dit gangbaar is, niet dat dit Dell's strategie is of zal zijn). Hierdoor haakt 99% al af. Of het moet 'groots' in de media komen, dan is vaak publiekelijk een goede oplossing aanbieden iets wat blijft hangen bij consumenten waardoor ze geneigd zijn een laptop/whatever te bestellen bij Dell

[ Voor 26% gewijzigd door RedHat op 05-02-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
RedHat schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:38:
[...]

Als je mijn bericht had gelezen had je vast opgemerkt dat ik het over inhouse juristen had. Dat zijn juristen die in loondienst zijn van het bedrijf (Dell in dit geval) en dus een vast salaris genieten.Deze juristen kunnen te pas en te onpas ingezet worden op plekken waar Dell dat nodig acht.
Waarom maak je op dat ik je bericht niet gelezen had? Ik quote je zelfs. :)

Mijn punt is alleen dat ik denk (ik weet het: speculatie) dat Dell het in dit geval niet nodig zal achten om hun juristen in te zetten, omdat ik vermoed dat ze belangrijkere dingen te doen hebben. Die gasten zitten echt niet de hele dag te klaverjassen totdat er weer een fout op de website opduikt.

Maar het blijft allemaal gissen. De tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:49
Wat een speculaties, laten we inderdaad gewoon afwachten.

Ook heb ik eens even naar DonnieYen's posts gekeken, die man is fulltime aan het trollen (ook al in het MM BTW-actie topic) waar er misschien iets gekocht wordt wat beter is voor een betere prijs dan dat hij gekocht heeft. Laat dit topic gewoon en wees blij met de notebook die je hebt. Elke week nadat je electronica aanschaft wordt de kans op betere deal veel groter. Sinds de eerste posts waar jij laat blijken er geen geld voor over te hebben, hebben al jou berichten een negatieve ondertoon jegens deze aanbieding.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 05-02-2012 11:49 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
DonnieYen (en iedereen die deze aanbieding gemist heeft), hou de tweakers V&A in de gaten, grote kans dat daar binnenkort hele mooie aanbiedingen voorbij komen. Kun je alsnog je slag slaan. Iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen echt SSD's voor € 200 van 512GB gaan verkopen dan zijn ze goed gek want je kunt die dingen beter zelf houden dan ( 1TB SSD opslag is echt niet verkeerd voor een notebook ). Dus € 400 is toch wel minimale wat je ervoor zou moeten vragen want dan zit je nog € 200 onder de nieuw prijs.

Sorry als ik nu slapende honden wakker gemaakt heb, maar 512GB SSD's zijn zo duur dat als je er bijna € 200 onder zit dan krijg je ze wel verkocht, je moet alleen wat geduld hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepehv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 12:27
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:07:
Als mensen echt SSD's voor € 200 van 512GB gaan verkopen dan zijn ze goed gek want je kunt die dingen beter zelf houden. Dus € 400 is toch wel minimale wat je ervoor zou moeten vragen want dan zit je nog € 200 onder de nieuw prijs.

Sorry als ik nu slapende honden wakker gemaakt heb, maar 512GB SSD's zijn zo duur dat als je er bijna € 200 onder zit dan krijg je ze wel verkocht, je moet alleen wat geduld hebben.
Probleem is dat de garantie via de laptop en dus de eigenaar van de laptop verloopt. Dat brengt de prijs van een relatief duur product flink omlaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als verkoper goeie feedback heeft dan helpt die ook wel bij garantie en er is hier ook al geïnformeerd of wat uit maakte dat ze uit notebooks kwamen en dat zou niet uit maken je hebt er dan nog steeds garantie op.

€ 400 is al € 200 minder dan ga je als koper niet druk maken over een garantie afhandeling die wellicht nooit hoef plaats te vinden.

Als je ze voor € 400 verkoopt dan zit je meer dan 30% onder de nieuw prijs, dat zou die zelfde SSD een half jaar a een jaar later nog steeds opbrengen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Pepehv schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:08:
[...]

Probleem is dat de garantie via de laptop en dus de eigenaar van de laptop verloopt. Dat brengt de prijs van een relatief duur product flink omlaag..
Dat valt mee, ik heb destijds ook een SSD uit een notebook gekocht, die toen die kapot was gewoon los bij Samsung kunnen aanmelden voor reparatie (het enige nadeel was, dat het iets langer duurde). er was gelukkig ook nog goed contact met de verkoper, die hem anders op zou sturen. Ik weet niet hoe het bij andere leveranciers zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm jammer ik had net geen 1100 euro op mijn rekening staan anders had ik een gokje kunnen wagen :(. Ben er trouwens ook te laat bij volgens mij ik had de link van de BBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ging nog minimaal 10% af heh :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Jumpman schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:17:
Dat valt mee, ik heb destijds ook een SSD uit een notebook gekocht, die toen die kapot was gewoon los bij Samsung kunnen aanmelden voor reparatie (het enige nadeel was, dat het iets langer duurde). er was gelukkig ook nog goed contact met de verkoper, die hem anders op zou sturen. Ik weet niet hoe het bij andere leveranciers zit.
Had ik ook al aangegeven en het wordt bevestigd door Samsung. Zonder aanschafbon wordt de productiedatum gehanteerd, oktober 2011 dus. De SSD heeft dus garantie tot en met oktober 2014. Lijkt me voldoende :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:01
BLACKfm schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:46:
Ik heb 2 laptops waar een 'subwoofer' in zit en heb er 1 gehad (XPS ook), maar ik word er niet warm van.
Ik heb bijvoorbeeld ook een Xmini II speaker (2 stuks) en zelfs daar merk je niks van als er niks is om te laten trillen (op een lege doos of een grote plaat hout werkt het heel goed). Maar in de laptops heb ik er nooit wat van gemerkt.

Ik heb een custom build laptop met volgens mij een X-Fi audio er in en daar kan ik in de software nog het een en ander regelen, maar het blijft schel geluid.

En dan blijf je reacties houden van "Het is het beste wat ik ooit uit een laptop heb horen komen", maar dat is net zoiets als zeggen "Deze hondendrol vind ik het lekkerst ruiken". Het blijft bagger, maar het is alleen niet zo slecht als de rest.
Het geluid uit de xps 15/17 is zeker niet bagger, en ruim voldoende voor om een fimpje bij te kijken oid. Jij bent blijkbaar gewoon nooit tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robsel_NL schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:27:
Het geluid uit de xps 15/17 is zeker niet bagger, en ruim voldoende voor om een fimpje bij te kijken oid. Jij bent blijkbaar gewoon nooit tevreden.
Whatever happened to smaken verschillen? Het lijkt me niet dat je dat zo makkelijk voor iemand anders kunt roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Als praktisch alle reviews het geluid van dat ding zeer goed vinden, of het beste laptop geluid ooit, dan komt er heus geen "bagger" geluid uit. Ja dat kan ik best zo roepen. Waarom? omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robsel_NL schreef op zondag 05 februari 2012 @ 14:29:
Als praktisch alle reviews het geluid van dat ding zeer goed vinden, of het beste laptop geluid ooit, dan komt er heus geen "bagger" geluid uit. Ja dat kan ik best zo roepen. Waarom? omdat het kan!
Ik zal maar even quoten wat ik in deze context een rake opmerking vond:
BLACKfm schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:46:
Nu snap ik heus wel dat verschillende mensen ook verschillende standaarden op het geluidsvlak hebben, maar het is toch wel een gegeven dat er uit apparaten met weinig ruimte vaak kwalitief ingeleverd moet worden. Het is uiteraard prettig dat je het zelf goed vindt, maar ik denk dat er al rap uit bijvoorbeeld een goedkoop hifisetje beter geluid komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 14:33:
[...]

Ik zal maar even quoten wat ik in deze context een rake opmerking vond:

[...]

Nu snap ik heus wel dat verschillende mensen ook verschillende standaarden op het geluidsvlak hebben, maar het is toch wel een gegeven dat er uit apparaten met weinig ruimte vaak kwalitief ingeleverd moet worden. Het is uiteraard prettig dat je het zelf goed vindt, maar ik denk dat er al rap uit bijvoorbeeld een goedkoop hifisetje beter geluid komt.
We hebben het over de vergelijking met andere laptops. Ja het geluid van de XPS17 is inderdaad slecht vergeleken met een bose setje.

[ Voor 10% gewijzigd door Megamind op 05-02-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Van een goedkoop vogeltjes merk betwijfel ik dat, maar van een beetje een merk vast wel inderdaad. Maar dat maakt het geluid uit de xps15/17 niet bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Robsel_NL schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:27:
[...]

Nounou, met het verkeerde been uit bed gestapt? Men roept de hele tijd dat het er goed geluid uit komt.
Goed geluid is in deze echter behoorlijk relatief. En zoals ik aangeef mag het wellicht voor een laptop goed geluid zijn en leuk voor tijdens de pauze op school of in de lege coupe in de trein.
Maar ik zou mezelf tekort doen als ik thuis op de bank of achter het bureau uren ga 'genieten' van het geluid wat uit de laptopspeakers komt. Dan komt er uit een Sweex of Trust speakersetje van 15 euro toch 10x beter geluid t.o.v. de laptop.

En ja, ik ben ook niet gauw tevreden. Er ligt voor 1500 euro aan audio in me auto, ik heb een set van over de 1000 euro (3.1) om van me films en muziek te genieten en luister op de Z906 via de computer op een X-Fi kaartje. Niks om over op te scheppen, maar dat geeft aan dat ik een audio purist ben.
Lijkt me dat ik een beter idee heb over wat slecht of goed is dan de gemiddelde gebruiker.

Edit: Flame war in 3...2...1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACKfm schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:41:
Lijkt me dat ik een beter idee heb over wat slecht of goed is dan de gemiddelde gebruiker.
In ieder geval een ander idee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
BLACKfm schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:41:
Nounou, met het verkeerde been uit bed gestapt? Men roept de hele tijd dat het er goed geluid uit komt.
Goed geluid is in deze echter behoorlijk relatief. En zoals ik aangeef mag het wellicht voor een laptop goed geluid zijn en leuk voor tijdens de pauze op school of in de lege coupe in de trein.
Maar ik zou mezelf tekort doen als ik thuis op de bank of achter het bureau uren ga 'genieten' van het geluid wat uit de laptopspeakers komt. Dan komt er uit een Sweex of Trust speakersetje van 15 euro toch 10x beter geluid t.o.v. de laptop.
Het geluid is idd boven gemiddeld voor een laptop. Ik heb het geluid eens op zijn hardst gehad, en het blijft redelijk zuiver, en er komt echt een bult geluid uit dat ding! (voor een laptop dan...) Maar idd, een niet al te duur setje klinkt al beter... Maar dat is met alle laptops (extreme versies daargelaten.... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
Sowieso lijkt me goed geluid opeen laptop meer een "nice to have feature", en geen breekpunt. Persoonlijk zou ik nooit een specifieke laptop kopen omdat er (relatief) goed geluid op zit, of hem niet kopen omdat het er niet op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Laten we aub bij de kern van dit topic blijven.

Er is een XPS17 topic waar je de geluidsdiscussie kunt voeren.

Ik blijf hier liever geïnformeerd over de voortgang van deze SSD kwestie als jullie het niet erg vinden. Dan hoef ik niet al die discussieposts te volgen. En hap niet zo naar die trolls iedereen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Nikeo op 05-02-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
Ik verwacht weinig nieuwe inzichten tot (ongeveer) 16 februari, de verwachte leverdatum van de laptops. Tot die tijd blijven we denk ik in het ongewisse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[troll]Het scherm is absoluut bagger.[/troll]

Zijn er trouwens al mensen bij wie de status op iets anders dan 'verwerking van bestelling' staat?
Raymond schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:02:
[...]

Ik denk dat je dan tot minstens eind volgende week geduld moet hebben. Ik heb een geplande leverdatum van 15 februari en ik was er redelijk vroeg bij. Ik verwacht dat de eerste laptops op zijn vroegst donderdag/vrijdag geleverd gaan worden.
Ik bestelde als allereerste op GoT en mijn verwachte leverdatum is de 22e...

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Nikeo schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:55:
Ik blijf hier liever geïnformeerd over de voortgang van deze SSD kwestie als jullie het niet erg vinden.
Ik denk dat je dan tot minstens eind volgende week geduld moet hebben. Ik heb een geplande leverdatum van 15 februari en ik was er redelijk vroeg bij. Ik verwacht dat de eerste laptops op zijn vroegst donderdag/vrijdag geleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:46
ja werk in uitvoering verwachte lever datum 16de

[ Voor 39% gewijzigd door davevogel0 op 05-02-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:01:

Zijn er trouwens al mensen bij wie de status op iets anders dan 'verwerking van bestelling' staat?
Die van mij is gisteren op "werk in uitvoering" gesprongen, en daar staat hij nog steeds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:01:

[...]

Ik bestelde als allereerste op GoT en mijn verwachte leverdatum is de 22e...
Raymond in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD blunder"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
@ slow whoop

Dan heeft Dell vanaf vandaag binnen 7 dagen om te reageren of het wel/niet doorgaat :), want (officieel) is de leverdatum bij mij op 15-2-2012 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Mijn leverdatum is 22-2. Vrijdag besteld met i-Deal.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
Hier ook werk in uitvoering. Verwachte leveringsdatum 16 februari. Vrijdag besteld met credit card.

@ Darkstone: hoort dit niet in het Dell levertijden topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Nog even terugkomend op die 3D brillen. Ik lees dat er een 3D module ingebouwd zit in het scherm zelf. Dit is een optie, je kun ook nog kiezen voor een USB stick. Dus ik denk dat dit bedoeld wordt op de site.

Afijn, we zien wel.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correct: Afbeeldingslocatie: http://www.sgb-e.com/images/dell/front_ir.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sgb-e.com/images/dell/l702x_display_1.jpg
slow whoop schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:07:
@ Darkstone: hoort dit niet in het Dell levertijden topic?
Neu. Laat maar staan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:14:
Correct: [afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Neu. Laat maar staan hier.
Dat bovenste plaatje had ik het gisteren over ( "oogje" )
pinokkia schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:15:
Ik heb zo`n vermoeden. Dat ze bedoelen het "oogje" waar 3D staat. En dat "oogje" zit in de klep vlakbij de aan/uit knop. (onderin in het midden van de binnencover)

[ Voor 27% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:16:
[...]

Dat bovenste plaatje had ik het gisteren over ( "oogje" )

[...]
Ach we gaan zien.. we hopen natuurlijk op een bril d'r bij.. maar ach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:27
Zou wel jammer zijn als er geen bril bij zit;) Achjah, voor die prijs :P
.
Ik had er trouwens een andere wifi kaart in gestoken en de verwachte leverdatum is dan ook 22 februari, dat maakt dus weinig uit:) (i-deal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabn88 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:31:
Zou wel jammer zijn als er geen bril bij zit;) Achjah, voor die prijs :P
.
Ik had er trouwens een andere wifi kaart in gestoken en de verwachte leverdatum is dan ook 22 februari, dat maakt dus weinig uit:)
Bij mij ook 22 februari, met ideal betaald en met de standaard config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/Ak6aLdqCIAEqq4m.jpg:large toch leuk..

sorry voor dubbelpost

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Bij mij via hmujc staat nog steeds niets :(. Zelfs geen aankoop cashback. Ben er weer met mijn stomme kop ingestonken 8)7 Moet ik weer 5 mails er tegen aan gooien om te bewijzen dat je echt iets bij Dell heb gekocht. 8)7 Had ik nou maar via shopkorting gedaan, want daar gaat het altijd goed.

[ Voor 28% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Ik heb ook de shopkorting.nl openstaand. Alleen nog wachtend op goedkeuring van Dell =D. Wel jammer dat je 7% korting krijgt over het aankoopbedrag zonder BTW. 813,18*0,07, dus...

[ Voor 107% gewijzigd door XilenceSR op 05-02-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Dat duurt toch altijd een paar dagen bij haalmeeruitjecard? Ik zie wel, ik heb het zeker weten goed gedaan dus ik heb er wel vertrouwen in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Mijn totale status:

Dell Status: Werk in uitvoering;
Haalmeeruitjecard: Helemaal niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
Jumpman schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:29:
Mijn totale status:

Dell Status: Werk in uitvoering;
Haalmeeruitjecard: Helemaal niet te zien.
Zelfde hier en betaald met creditcard. Verwachte levering 16 februari.

[ Voor 11% gewijzigd door rambocus op 05-02-2012 21:56 ]

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Hmz, ik bekijk me order er nog eens op na en zie bij de 2 schijven staan:

1
400-23823
MOD,SSDR,512G,S3,#2,7MM,C400
1
400-23823
MOD,SSDR,512G,S3,#1,7MM,C400

Zou die C400 het type kunnen zijn en daarmee Crucial M4 ? Klik .
De 7mm zou ook de dikte aan kunnen geven, dat zou de keuze wat kunnen beperken gezien het normaal 9,5mm is ?

Dat zou echter wel tegenspreken dat er een samsung of seagate in zou komen...

Edit: Deze info vind ik bij het bekijken van me order, klikkend op het bestelnummer en dan onderaan "Wat is in deze bestelling inbegrepen".

[ Voor 30% gewijzigd door BLACKfm op 05-02-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
BLACKfm schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:34:
Hmz, ik bekijk me order er nog eens op na en zie bij de 2 schijven staan:

1
400-23823
MOD,SSDR,512G,S3,#2,7MM,C400
1
400-23823
MOD,SSDR,512G,S3,#1,7MM,C400

Zou die C400 het type kunnen zijn en daarmee Crucial M4 ? Klik .
De 7mm zou ook de dikte aan kunnen geven, dat zou de keuze wat kunnen beperken gezien het normaal 9,5mm is ?

Edit: Deze info vind ik bij het bekijken van me order, klikkend op het bestelnummer en dan onderaan "Wat is in deze bestelling inbegrepen".
Ik zie het niet bij mijn order staan. Bij mij staat gewoon 400-23823 Hard Drive : 1TB (2x512GB) Solid State Dual Drive 1

[ Voor 13% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Afbeeldingslocatie: http://gaim.nl/files/dell%20ssd.png

Zie mijn part lijst.. Neem aan dat jullie dat ook ongeveer zo zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb al een paar keer geprobeerd om op die besteloverzicht pagina te vinden waar de order uit bestaat, maar dat is me steeds niet gelukt. Ik krijg alleen leverdatum en afleveradres te zien.
Ik zal ff checken of ik met jouw info nu wat meer kan vinden, misschien heb ik er wel steeds overheen gekeken :o

edit: nope, ik kan die optie niet vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Raymond op 05-02-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg niet zo'n dropdown.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SnVumxYr6IvMzLjzyjboAL6t/full.png

Is dat misschien IE only? :P
edit: nee.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
BLACKfm schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:48:
[afbeelding]

Zie mijn part lijst.. Neem aan dat jullie dat ook ongeveer zo zien...
Oh wat ben ik dom. 8)7 Ik zat al te kijken bij order ontvangst en bevestigings ontvangst. Zal wel effe kijken.

Nope. Staat er niet. Maar jij hebt Verwerking van bestelling en ik sta op Werk in uitvoering

[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Ik bekijk um in chrome... :)

Edit: @Darkstone, en als je niet ingelogd bent? Gezien je de factuur en adresgegevens hebt geblurred..

[ Voor 65% gewijzigd door BLACKfm op 05-02-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Het gaat in ieder geval om twee SSD's en niet om Hybrid, dat is voor mij het belangrijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-05 15:43
Lol, ik heb zelfs voor de gelegenheid even Chrome en IE geinstalleerd maar krijg in beide niet de optie die jij post te zien. Ook zie ik de omschrijving die jij hebt (MOD, KIT,SW,ADOBE,etc.) niet.

Uiteindelijk is het alleen interessant dat het om een "echte" SSD gaat en geen hybrid aftreksel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crucial M4's zou mooi zijn voor de heren die hem besteld hebben. Lekker waardevaste en betrouwbare ssd's! (tevreden M4 gebruiker hier ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Om welke nVidia GeForce GT 555 gaat het eigenlijk, die erin zit?

http://www.nvidia.com/object/product-geforce-gt-555m-us.html

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 05-02-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn daar verschillende van dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 ja.... http://www.notebookcheck....orce-GT-555M.41933.0.html

144 shaders, 192-bit bus. heeft deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hmmm, dat is niet de snelste variant als je naar mijn link kijkt.

De één heeft een hogere Fillrate, de andere meer Memory Bandwidth:

nVidia GeForce GT 555M - SDDR3
Texture Fill Rate (billion/sec) Up to 16.2
Memory Bandwidth (GB/sec) 43.2

nVidia GeForce GT 555M - GDDR5
Texture Fill Rate (billion/sec) 11,8
Memory Bandwidth (GB/sec) 50.2

[ Voor 33% gewijzigd door Jumpman op 05-02-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACKfm schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:34:
Er was nooit kans op een seagate. Alleen C400's en samsung 830-jes. Waarvan de eerste alleen in zakelijke series terecht komen, tot nu toe althans.
Jumpman schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:06:
[...]

Hmmm, dat is niet de snelste variant als je naar mij link kijkt.

De één heeft een hogere Fillrate, de andere meer GB/seconden.
Jawel. Deze kaart heeft geen geheugenbottleneck. De 144 shader variant is beter. Stukken.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Wat ik zo snel kan vinden op google is dat de 3gb versie veelal met DDR3 in 1 adem wordt genoemd. Maar zeker weten doe ik het niet.

Pagina: 1 ... 7 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.

Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.

Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)

Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen