Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig

Pagina: 1 ... 16 ... 41 Laatste
Acties:
  • 206.638 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
rambocus schreef op zondag 12 februari 2012 @ 08:20:
Hier ook de mail gehad van de herziene leverdatum, dan van 16/2 naar 23/2. :?
Ben benieuwd wat ze er morgen over te zeggen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Same here. Dit order datum mailtje ziet er betrouwbaarder uit dan die eerste mail met spelfouten. Een weekje vertraging heb ik geen probleem mee. Dat eerste mailtje was echt onzin. Twee onaantrekkelijke keuzes en ieder commentaar wordt volgens het mailtje niet gelezen (lekker klantvriendelijk). Zolang mijn order niet geannuleerd wordt, negeer ik het eerste mailtje gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Btw; weet iemand hoe de bouwkwaliteit van de XPS zich verhoud met de Lattitudes? We hebben op mijn werk overal lattitudes en die zijn niet stuk te krijgen, hopelijk is de XPS ook zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
wian schreef op zondag 12 februari 2012 @ 08:31:
Btw; weet iemand hoe de bouwkwaliteit van de XPS zich verhoud met de Lattitudes? We hebben op mijn werk overal lattitudes en die zijn niet stuk te krijgen, hopelijk is de XPS ook zo goed.
Lees het topic even door.. Er zijn nogal wat ervaringen en reviews voorbij gekomen, waarbij ook de bouwkwaliteit aan de orde komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Hier ook een statusupdate gehad, van 16-02-12 naar 23-02-12.

Maak je vooral geen illusies, dit is gewoon gedaan om je ruimte te geven om op de 'niet leverbaar' e-mail te beantwoorden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
Hier ook een mailtje met uitgestelde datum. Staat nu op 23-02. Ik heb vrijdag al een mail gestuurd met mijn ongenoegen. Morgen ook maar eens de klantenservice bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Ik heb nu ook een mail gekregen, met de mededeling dat de vraag groter was dan verwacht en dat er daarom een klein uitstelletje in zat, tot 23/2. Ik heb overigens 3 keer dezelfde mail gehad. *Deze* mail ziet er wel uit alsof hij hoort in een standaardproces, gegenereerd door een automatisch systeem, en niet ondertekend door iemand die twee tikfouten maakt in drie woorden (Dell Order Managment, met een spatie teveel en een e te weinig), zoals bij dat andere mailtje. Ook wordt in deze nieuwe mails netjes gerefereerd aan oa mijn klantnummer en diverse andere gegevens, ipv dat de enige identificatie een ordernummer plus het geadresseerde mailadres is.

ETA: Overigens op mijn orderstatus staat nog steeds 16-2, maar dat zal nog wel later geupdate worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Jasper Janssen op 12-02-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:41
wian schreef op zondag 12 februari 2012 @ 08:27:
Same here. Dit order datum mailtje ziet er betrouwbaarder uit dan die eerste mail met spelfouten. Een weekje vertraging heb ik geen probleem mee. Dat eerste mailtje was echt onzin. Twee onaantrekkelijke keuzes en ieder commentaar wordt volgens het mailtje niet gelezen (lekker klantvriendelijk). Zolang mijn order niet geannuleerd wordt, negeer ik het eerste mailtje gewoon.
Heb dezelfde mail vanmorgen vroeg ook gekregen: Geschatte leverdatum is voor mij ook van 16/2 naar 23/2 gegaan. Verder ben ik het geheel eens met wian hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
slow whoop schreef op zondag 12 februari 2012 @ 10:39:
[...]

Heb dezelfde mail vanmorgen vroeg ook gekregen: Geschatte leverdatum is voor mij ook van 16/2 naar 23/2 gegaan. Verder ben ik het geheel eens met wian hierboven.
Die mail die jullie gekregen hebben over die vervangende onderdelen, kun je best serieus nemen. Ondanks de spelfouten, hij werdt wel naar iedereen (en alleen die mensen) die een XPS 17 heeft besteld met de SSD actie.

Veel mensen kregen ook de mail over een Ideal betaling. Deze mail heeft waarschijnlijk iedereen gekregen die bij Dell iets heeft besteld met Ideal, en niet alleen mensen die de XPS 17 hebben besteld.

Ik ging er van uit dat er maar 15 á 20 mensen deze laptop hadden besteld. Volgens de lijst zijn dit er ruim 75. Dan snap ik wel dat Dell dit ziet en hier een stokje voor steekt als er op één avond bijna 100 laptops besteld worden van hetzelfde type.

Afwachten is nu de beste oplossing. Iemand trouwens al op die Dell Forums gepost? Daar wordt je naar mijn ervaring best goed te woord gestaan.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Fasterinside schreef op zondag 12 februari 2012 @ 10:45:
[...]

Die mail die jullie gekregen hebben over die vervangende onderdelen, kun je best serieus nemen. Ondanks de spelfouten, hij werdt wel naar iedereen (en alleen die mensen) die een XPS 17 heeft besteld met de SSD actie.
Hij werd ook naar mensen gestuurd die er eentje met een 750GB HDD gestuurd. 8)7

Ik heb in ieder geval Dell gemaild en gebeld over het mailtje en hopelijk krijg ik morgen opheldering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Fasterinside schreef op zondag 12 februari 2012 @ 10:45:
Ik ging er van uit dat er maar 15 á 20 mensen deze laptop hadden besteld. Volgens de lijst zijn dit er ruim 75.
Ik denk dat het werkelijke aantal wel boven de 200 zal liggen...
Dan snap ik wel dat Dell dit ziet en hier een stokje voor steekt als er op één avond bijna 100 laptops besteld worden van hetzelfde type.
]Blijkbaar ging er geen lampje branden, een dag later stond de zelfde aanbieding er weer op. Dus dat stokje was wel zeer dun. Daarnaast kan het voor Dell, wanneer er in de media straks aandacht aan wordt besteed, ook een prima reclame zijn en zijn de kosten peanuts :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
Het komt op mij over alsof de eerste mail, waarin we voor twee onaantrekkelijke keuzes gesteld werden, geen corporate mail is, maar van de lokale bedrijfschef komt die de schade van de fout op "zijn" website wil beperken. Hierin heeft hij zelfs nog fouten gemaakt door de mail ook te sturen naar mensen voor wie deze helemaal niet van toepassing was.

Het feit dat er nu een tweede mail komt waarin de levertijd een week later is, staat haaks op de eerdere mail die zegt dat de laptop (met SSD's) überhaupt niet meer geleverd kan worden. De laatste mail lijkt wel weer een echte corporate mail te zijn.

Ik laat de eerste mail dus even voor wat het is, en wacht voorlopig nog even rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De medewerker van Dell die ik heb gesproken vrijdagmiddag snapte weinig van het mailtje. Helemaal omdat de SSD's gewoon op voorraad stonden. Dat heeft ze nagekeken a.d.v. de produktcode van Dell. Ook wist ze te melden dat mijn laptop gewoon in productie was en dat alle onderdelen op 'verzameld' staan. Ze kon niks vinden wat zou duiden op een probleem rondom de levering... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Ik heb nog geen mail gezien over een verzette datum.Gezien iedereen deze meestal rond hetzelfde tijdstip krijgt... hoe laat hebben jullie die gekregen?

Tevens de vraag of je wel of geen 'klachtmail' had gestuurd.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
BLACKfm schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:13:
Ik heb nog geen mail gezien over een verzette datum.Gezien iedereen deze meestal rond hetzelfde tijdstip krijgt... hoe laat hebben jullie die gekregen?

6:56 vandaag, voor mij. Geen klachtmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Geen mail gekregen, geen mail verstuurd, geen andere status-update op de site..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen mail gekregen, maar mijn leveringsdatum heeft altijd al op 22 feb gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:26:
geen mail gekregen, maar mijn leveringsdatum heeft altijd al op 22 feb gestaan.
Dat stond die van mij ook, dus dat is ook niet echt betrouwbaar.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:50
Zoals ik gistere al verwachtte, heb ik ook vanmorgen rond 9:20 uur de tweede mail, aankondiging uitstel naar 23-02, ontvangen. Verwachte leverdatum op de orderstatus staat echter nog steeds op 16-02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Jasper Janssen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:16:
[...]

6:56 vandaag, voor mij. Geen klachtmail.
Zelfde tijd, maar heb gisteren een klachtmail gestuurd. Ik geloof echter alleen niet dat deze al gelezen is.
Herzien naar: van 16 feb naar 23 feb

Deze email is wel weer een wapenfeit: Ze geven aan dat ze de order willen leveren, maar even het product niet hebben.

De eerste zin van de email echter:
"Bedant voor uw recente bestelling bij Dell."

Een geautomatiseerd bericht mag toch wel een paar keer door de spellings/taalcontrole. 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Hann1BaL op 12-02-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

Bij mij nu ook een email over de herziening, van 16 feb naar 23 feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Zojuist de factuur in de mail gekregen.

Daar staat nog steeds 2x SSD en +3D Glasses.

Overigens, na wat Googlewerk, kom ik op deze SSD's aan de hand van de C400 en 7mm typeaanduiding op de pakbon:

MTFDDAK512MAM-1K1 512GB C400 7mm (2.5”) 5V 500 MB/s 260 MB/s

http://www.micron.com/~/m...53c400_product_brief.ashx

Possible? Dit zijn toch gewoon Crucials?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brous
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 22:32

brous

No Soap for you!!

Fasterinside schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:53:
Zojuist de factuur in de mail gekregen.

Daar staat nog steeds 2x SSD en +3D Glasses.
Bij mij staat dat ook op de factuur. Als het goed is wordt hij ook morgen afgeleverd alleen ben ik dan niet thuis :'(

Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
brous schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:58:
[...]

Bij mij staat dat ook op de factuur. Als het goed is wordt hij ook morgen afgeleverd alleen ben ik dan niet thuis :'(
Dat is ook de planning bij mij. Na 12 uur is er bij mij iemand thuis. Moet de hele dag naar college, dus dat wordt een lang dagje ;) .

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
BLACKfm schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:13:

Ik heb ook geen mail gezien over een verzette leverdatum, maar de mijne staat vanaf het begin al op 23 februari. Ik denk dat ze niet zover vooruit kijken en dat mensen waarbij hij vanaf het begin al later dan 15/16 februari stonden nog een mail moeten krijgen, of hem gewoon op tijd geleverd gaan krijgen (als ze alleen maar op SSD's aan het wachten zijn voor iedereen, dan kunnen ze er vast in een keer genoeg bestellen, zodat wij hem ook nog op tijd krijgen).

Ik heb wel een klachtenmail gestuurd. Ik ben benieuwd wat daarop de reactie zal zijn. Het mailtje dat de SSD's niet leverbaar waren lijkt steeds meer een fout te zijn. Wat iemand al aangaf het lijkt erop dat ze proberen om minder SSD's te moeten leveren. En zodat meer mensen hem op tijd krijgen, maar ik wil gerust wat langer wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 12-02-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fasterinside schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:00:
[...]

Dat is ook de planning bij mij. Na 12 uur is er bij mij iemand thuis. Moet de hele dag naar college, dus dat wordt een lang dagje ;) .
Je kan hem wel bij mij laten afleveren, dan neem jij mijn bestelling over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Voor mezelf hoop ik eigenlijk dat het te goed is om waar te zijn, maar voor jullie hoop ik natuurlijk dat het wel goed uitpakt :D

Laat in ieder geval wel weten welke SSD's er inzitten, ben wel benieuwd wat er dalijk in blijkt te zitten.
Hopelijk Samsung 830/Crucial M4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:13:
[...]

Ierland, polen, en een paar(?) in china/india.

Die in polen is overigens al gesloten en daarna nog eens heropend geloof ik.. Ik weet niet wat daarmee aan de hand is.
Gedeeltelijk offtopic, maar toch ook wel weer relevant.

2009/2010 heeft Dell zijn Europese assemblage vanuit het Ierse Limerick, naar het het Poolse Lodz verhuisd.
Nadat de verhuizing een feit was, heeft Dell binnen korte tijd deze locatie weer verkocht aan Foxconn.
Deze locatie blijft vooralsnog wel exclusief voor Dell assembleren.

Was destijds ook berichtgeving o.a. op de FP over:
nieuws: Dell gaat Europese pc's voortaan in Polen in elkaar schroeven (Jan 2009)
nieuws: Foxconn neemt Poolse assemblagefabriek Dell over (Sept 2010)

Niet alles is weg uit Ierland, alleen dus de assemblage:
Van een sluiting van de vestiging in Limerick is echter geen sprake: bedrijfsactiviteiten als productontwikkeling en logistiek, alsmede het Global Innovation Solutions Center en het EMEA Command Center blijven in de Ierse plaats gevestigd. Ook de marketing- en support-afdelingen in Dublin worden niet getroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Afgaande van de track & trace informatie in dit topic, wordt de XPS 17 in China geassembleerd en vanuit Shanghai verstuurd met UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
noobynater schreef op zondag 12 februari 2012 @ 15:33:
Voor mezelf hoop ik eigenlijk dat het te goed is om waar te zijn, maar voor jullie hoop ik natuurlijk dat het wel goed uitpakt :D

Laat in ieder geval wel weten welke SSD's er inzitten, ben wel benieuwd wat er dalijk in blijkt te zitten.
Hopelijk Samsung 830/Crucial M4.
Volgens de gedetailleerde orderconfirmations gaat het om de [Micron] C400 in 7mm versie, en dat is de OEM versie van de Crucial m4.

pricewatch: Crucial m4 CT512M4SSD1 Slim 512GB

Micron maakt beiden, Crucial is hun consumenten merk. De beste review is wsch die van Anand:

http://www.anandtech.com/...m4-micron-c400-ssd-review

Dat het de 7mm (dus een speciale Slim versie) is volgens die order-regel is wel tikje vreemd, want in ieder geval in de XPS17 heb je het niet nodig, die heeft gewoon 2 bays van de standaard 9.5mm per stuk. Je zou dan net als Intel (die een aantal modellen standaard levert als 7 mm met bijgeleverde spacer) eigenlijk een 2,5mm dik stukkie plastic erop moeten schroeven om te zorgen dat ie niet rammelt.

Of dat ook inderdaad degene is die geleverd wordt (if any), zeker nu er leveringsproblemen zijn, blijft uiteraard een verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Jasper Janssen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 18:34:
[...]

Volgens de gedetailleerde orderconfirmations gaat het om de [Micron] C400 in 7mm versie, en dat is de OEM versie van de Crucial m4.

pricewatch: Crucial m4 CT512M4SSD1 Slim 512GB

Micron maakt beiden, Crucial is hun consumenten merk. De beste review is wsch die van Anand:

http://www.anandtech.com/...m4-micron-c400-ssd-review

Dat het de 7mm (dus een speciale Slim versie) is volgens die order-regel is wel tikje vreemd, want in ieder geval in de XPS17 heb je het niet nodig, die heeft gewoon 2 bays van de standaard 9.5mm per stuk. Je zou dan net als Intel (die een aantal modellen standaard levert als 7 mm met bijgeleverde spacer) eigenlijk een 2,5mm dik stukkie plastic erop moeten schroeven om te zorgen dat ie niet rammelt.

Of dat ook inderdaad degene is die geleverd wordt (if any), zeker nu er leveringsproblemen zijn, blijft uiteraard een verrassing.
Ik weet niet of Dell zomaar een ander merk gaat pakken, want ze zullen wel de nodige tests doen op de door hun gekozen producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
danielkraak schreef op zondag 12 februari 2012 @ 18:46:
[...]

Ik weet niet of Dell zomaar een ander merk gaat pakken, want ze zullen wel de nodige tests doen op de door hun gekozen producten.
Ze schijnen soms ook de Samsung 830 te gebruiken. Maar het zal inderdaad niet zomaar iets @ random zijn nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Jasper Janssen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 19:25:
[...]

Ze schijnen soms ook de Samsung 830 te gebruiken. Maar het zal inderdaad niet zomaat iets @ random zijn nee.
Morgen zullen we het weten.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Nahja, nog niet wat er in *alle* orders gaat zitten natuurlijk, maar wel wat in de eerste zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat morgen qua nieuwe info gaat brengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:41
Kijk eens aan, blijkbaar ben ik de eerste die met Dell heeft gebeld :+

Resultaat van mijn telefoontje: Laptop gaat gewoon geleverd worden, inc SSD schijven en de reden dat de leverdatum een weekje opschuift is dat het wachten is op de 3D bril.

Voorlopig niks aan het handje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:27
zou mooi zijn, maar wat was nu dat mailtje van dat dell managment van afgelopen vrijdag?

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Raymond schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:02:

Resultaat van mijn telefoontje: Laptop gaat gewoon geleverd worden, inc SSD schijven en de reden dat de leverdatum een weekje opschuift is dat het wachten is op de 3D bril.

Goed nieuws. Heb je verder nog op de e-mail gereageerd dat je een keuze moet maken tussen 2x 750GB HDD 7200RPM of annuleren bestelling.

Het zou mij niet verbazen dat Dell zelf wel wil leveren (onder het mom van geen gezeur), maar dat één of andere verantwoordelijke voor het afdelingsbudget het keuze e-mailtje heeft gestuurd, om de schade op zijn balans te beperken (verlies kosten per notebook worden ook op de desbetreffende afdeling geboekt).

[ Voor 22% gewijzigd door Jumpman op 13-02-2012 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Raymond schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:02:

Ja, en de volgende die belt krijgt te horen dat de rubber schermdopjes uit voorraad zijn.. :X

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Jumpman schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:06:
[...]

Goed nieuws. Heb je verder nog op de e-mail gereageerd dat je een keuze moet maken tussen 2x 750GB HDD 7200RPM of annuleren bestelling.
Ik heb aangegeven dat ik 2 mailtjes heb ontvangen, die elkaar tegenspreken (vertraging vs annulering) en dat ik wilde weten welk mailtje nu klopt. Volgens de dame waren de harde schijven gewoon leverbaar en was het wachten op het brilletje. Zij herkende het eerste mailtje niet en gaf mij aan dat ik daar verder niet wat mee hoefde te doen. Ze heeft wel een dossier voor me aangemaakt en houd me op die manier op de hoogte van vorderingen van de leveringen. Geen idee wat het betekent (want dat doet de site ook wel :P ), maar het leek mij wel handig om op die manier een registratie van mijn telefoontje te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
Hier ook even gebeld en precies hetzelfde verhaal als Raymond; Dell is niet bekend met de eerste mail (2x 750GB of annuleren) en wisten wel te vertellen dat het onderdeel 'camera / 3D bril' niet op voorraad was. Wat harde schijven betreft kon de dame mij niets anders vertellen dan dat die er gewoon zijn en dat die ook gewoon geleverd gaan worden. Ook heeft ze een case aangemaakt en mailt mij, zodra er een update is van de orderstatus. Lijkt dus allemaal netjes te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 15:32
Even afwezig geweest wel alles blijven volgen :)
03-02-2012 SSD XPS17 besteld
06-02-2012 Mail van Bhavya Uthappa, CC probleem is opgelost nu.
10-02-2012 Mail van Customer Care over display niet op voorraad
10-02-2012 Mail van Dell Order Management, beruchte mail met 2x750GB voorstel
12-02-2012 Mail van Dell Order Status, nieuwe leverdatum (23-02)

Ik zal eens kijken of mijn rechtbijstandsverzekering hierop van toepassing is.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:33
Appie Heijn schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:24:

Rechtijbstand? Eerst even bellen, misschien lukt het zo nog wel, dat scheelt een hoop gedoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 23:23
Ook ik kon het niet laten om even te bellen.
De medewerker(die een ochtendhumeur had) zei dat de laptop gewoon geleverd werd.
Wat is het daar ook een zooitje, hij zei eerst dat het de 16de geleverd zou worden toen vroeg ik over de mail van dat het langer zou duren. owja de ssds? zijn op(had hem verteld over de ssd mail). dus wordt hij de 23ste geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond

Rechtsbijstand gaat jou eerst vragen wat dell hier over zegt, dus mijn advies is om eerst zelf ff een telefoontje eraan te wagen. Dat jij het allemaal heel spannend vindt, betekent nog niet automatisch dat het ook daadwerkelijk heel spannend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
gabn88 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:30:
[...]

Rechtijbstand? Eerst even bellen, misschien lukt het zo nog wel, dat scheelt een hoop gedoe!
Net gebeld,
"heel verhaal vooraf"
mevrouw Dell "ja meneer ik begrijp het, dit is hoe dell werkt, ik kan daar niets aan veranderen"
* Appie Heijn "ik blijf er bij dat de geboden alternatieven in strijd zijn met Dell haar eigen alg.voorwaarden en europese/nederlandse wetgeving, iets met koopovereenkomst..."
mevrouw Dell "als u geen kruisje zet en beantwoord dan krijgt u waarschijnlijk nog een herrinering en zal uw order vervolgens geannuleerd worden, ik raadt u aan een klacht per brief in te dienen bij Dell NL"
* Appie Heijn "dank u mevrouw, ik begrijp dat u er niets aan kan doen maar ben wel teleurgesteld in de manier van communiceren en de alternatieven die geboden worden."

Vergeten in m'n eerste post(van vandaag) te zetten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Appie Heijn op 13-02-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Zo te zien hangt de reactie van Dell af, van de insteek van de beller :D

Als je belt met de vraag wat je nu moet met die mailtjes, krijg je te horen dat je laptop gewoon geleverd gaat worden.
En als je belt dat je die eerste mail grote bullshit vindt, dan vertelt Dell je dat je gewoon pech hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:47:

Als je belt met de vraag wat je nu moet met die mailtjes, krijg je te horen dat je laptop gewoon geleverd gaat worden.
En als je belt dat je die eerste mail grote bullshit vindt, dan vertelt Dell je dat je gewoon pech hebt :+
En wat als je gewoon niet belt? Ik denk dat ik niet ga bellen en het gewoon afwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leenm
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 15:53
Volgens mij hangt het ook af van de medewerker die je aan de lijn krijgt. Ik zou zeggen, gewoon nog een keer bellen en hopelijk krijg je iemand anders aan de lijn. Doe ik ook en dat wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17

Ik denk dat het meer te maken heeft met de kennis van de medewerker ;) Net ook gebeld, en verteld dat ik twee vage mails heb gekregen en hoe het nu echt zit. Heeft ze me 3x in de wacht gezet omdat ze het moest uitzoeken en toen kwam jammer genoeg de aap uit de mouw. Op de eerste mail reageren anders wordt hij geannuleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:29
Droevig hoe wisselvallig de antwoorden zijn.... Ik wacht tot woensdag op een antwoord op mijn mailtje voordat ik ga bellen. Maar dit geeft mij weinig vertrouwen in Dell!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:33
Hmmm, wel raar... Ik kreeg juist te horen dat er nog op een bepaald product gewacht wordt en dat zodra deze beschikbaar is, de laptop gewoon uitgeleverd wordt. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 13:23
Wat een gezeur over vertrouwen in Dell, eerst proberen iets te bestellen wat ver onder inkoop prijs op de site staat en dan zeuren als de order niet doorgaat? Als je geluk hebt wordt er gewoon geleverd (zelf ook wel eens meegemaakt met een andere aanbieding), als je pech hebt niet. Ik vind echter dat Dell niet veel te verwijten valt, hooguit dat er wel redelijk vaak fouten op de website voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
Net gebeld, de dame aan de andere kant kon niet in de systemen kijken om te bepalen is of iets op voorraad was. Email kwam van order-entry echter had ze geen telefoonnummer van deze afdeling zodat ik ze rechtstreeks kon benaderen. Wat ik wel kon doen was direct een email sturen maar de vraag was of ik dan teruggebeld zou worden. Ze vond het wel vreemd dat er een aanbieding gedaan was voor inferieur product zonder tegemoetkoming van kosten.

Oftewel niet veel wijzer geworden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
base_ schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:53:
Wat een gezeur over vertrouwen in Dell, eerst proberen iets te bestellen wat ver onder inkoop prijs op de site staat en dan zeuren als de order niet doorgaat? Als je geluk hebt wordt er gewoon geleverd (zelf ook wel eens meegemaakt met een andere aanbieding), als je pech hebt niet. Ik vind echter dat Dell niet veel te verwijten valt, hooguit dat er wel redelijk vaak fouten op de website voorkomen.
Dat we "zeuren" komt denk ik doordat Dell nogal onzorgvuldig en niet consistent reageert. Daarbij houden ze zich niet aan hun eigen algemene voorwaarden en vertellen ze dingen in reactie's die in strijd zijn met wet-regelgeving.

Dat dit om een mega-aanbieding gaat of om een fout staat wat mij betreft niet ter discussie. Ieder mag er het zijne van denken, maar roep dit a.u.b. niet constant in dit topic.

Het gaat er nu om hoe Dell dit afhandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 23:15
Mocht er iemand nog bellen. Dan zou ik graag weten als je via de email annuleert dus een X zet bij "Annuleer mijn order, ik creëer online een nieuwe order" of er dan automatisch een proces in werking wordt gesteld om het geld terug te storten? Alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Chiii op 13-02-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:35
foutje, is andere order... 8)7

[ Voor 77% gewijzigd door zeef op 13-02-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

@Appie Heijn, Don't feed the troll.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Dell gebeld, vriendelijke mevrouw, erg tegenstrijdig verhaal.

Eerst te horen gekregen dat de notebook in productie is volgens het interne systeem, mijn status staat nog op werk in uitvoering. Daarna ging ze toch even haar leidinggevende bellen, na uit de wacht gehaald te zijn, kwam de e-mail ter sprake van de keuze, ik moest hierop binnen vijf dagen reageren zei ze. Het lijkt er dus op dat er ergens een leidinggevende de schade aan zijn afdeling probeert te beperken. Ze zei nogmaals, je moet reageren binnen vijf dagen anders annuleren we je order.

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 13-02-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Je RBV moet je pas aan beginnen nadat je Dell de kans hebt gegeven om alles af te handelen, dus minstens een week of 4 wachten sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
zeef schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:02:
Wat raar, mijn order staat op 'verzonden' op 8 feb maar er staat een tracktrace nr bij.
Heb je wel een mail van Dell gekregen met verzendinformatie?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:35
Jasper Janssen schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:03:
[...]

Je RBV moet je pas aan beginnen nadat je Dell de kans hebt gegeven om alles af te handelen, dus minstens een week of 4 wachten sowieso.
Als Dell jouw order eenzijdig annuleert van de RBV direct aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Jasper Janssen schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:03:
[...]

Dat begrijp ik, ik bedoelde met mijn post dat ik even moet kijken of dit onder mijn Interpolis RBV valt ivm gekozen modules. Ga nog geen case aan laten maken. Excuses voor de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie Heijn schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:44:
[...]

Net gebeld,
"heel verhaal vooraf"
mevrouw Dell "ja meneer ik begrijp het, dit is hoe dell werkt, ik kan daar niets aan veranderen"
* Appie Heijn "ik blijf er bij dat de geboden alternatieven in strijd zijn met Dell haar eigen alg.voorwaarden en europese/nederlandse wetgeving, iets met koopovereenkomst..."
mevrouw Dell "als u geen kruisje zet en beantwoord dan krijgt u waarschijnlijk nog een herrinering en zal uw order vervolgens geannuleerd worden, ik raadt u aan een klacht per brief in te dienen bij Dell NL"
* Appie Heijn "dank u mevrouw, ik begrijp dat u er niets aan kan doen maar ben wel teleurgesteld in de manier van communiceren en de alternatieven die geboden worden."

Vergeten in m'n eerste post(van vandaag) te zetten ;)
Dat mag niet. Dell mag geen orders annuleren tenzij het aangeboden product echt nooit meer zal komen.
Pas als het product echt nooit meer zal komen, kan de overeenkomst worden geannuleerd. Je hebt dan recht op je geld terug (art. 7:46f lid 2 BW).
http://blog.iusmentis.com...js-wordt-ineens-verhoogd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
zeef schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:05:
[...]

Als Dell jouw order eenzijdig annuleert van de RBV direct aan de slag.
Dan nog is het verstandig om eerst een klacht in te dienen (evt directieklacht), en af te wachten wat daaruit komt. Toegegeven, je RBV kan je erbij helpen om zoiets op te stellen, maar zo moeilijk is het ook niet om dat even zelf te doen.

BTW, had iedereen het blogje van Arnoud al gezien van vanochtend?

http://blog.iusmentis.com...oet-een-solid-state-otto/

[ Voor 14% gewijzigd door Jasper Janssen op 13-02-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Jasper Janssen schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:06:
[...]

Dan nog is het verstandig om eerst een klacht in te dienen (evt directieklacht), en af te wachten wat daaruit komt. Toegegeven, je RBV kan je erbij helpen om zoiets op te stellen, maar zo moeilijk is het ook neit om dat even zelf te doen.
Dat begrijp ik maar voor 10 euro per maand mogen ze dat lekker zelf doen bij Interpolis, betaal al 3 jaar lang keurig die 10 euro. Handig dat ik er nu een keer gebruik van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Omdat in dit topic toch wat wisselende reacties staan, heb ik nog maar ff een keertje gebeld. De vriendelijke dame heeft mij nu via mail bevestigd dat mijn laptop geleverd gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Wel nummer heb je gebeld?? :P

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Jumpman schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:03:
Ze zei nogmaals, je moet reageren binnen vijf dagen anders annuleren we je order.
Maar als je op die mail reageert op de manier die zij willen krijg je dus nooit de laptop met SSD's er in? Sowieso zie ik nergens 5 dagen staan en een x-aantal dagen link ik daar ook niet meteen aan.

Dus wat is nu wijsheid? Voorlopig zo laten, een mail naar Dell sturen dat je wilt wachten, of wat anders?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Raymond schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:29:
Omdat in dit topic toch wat wisselende reacties staan, heb ik nog maar ff een keertje gebeld. De vriendelijke dame heeft mij nu via mail bevestigd dat mijn laptop geleverd gaat worden :)
Leuk, zon mail, maar als er een of andere hoge pief beslist dat het niet geleverd wordt betwijfel ik wat de waarde van ddat mailtje dan is. Vreemd dst er zoveel verschillende reacties zijn.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper Janssen schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:06:
[...]

Dan nog is het verstandig om eerst een klacht in te dienen (evt directieklacht), en af te wachten wat daaruit komt. Toegegeven, je RBV kan je erbij helpen om zoiets op te stellen, maar zo moeilijk is het ook niet om dat even zelf te doen.

BTW, had iedereen het blogje van Arnoud al gezien van vanochtend?

http://blog.iusmentis.com...oet-een-solid-state-otto/
Nog niet. Dit is wel interessant:
Voor 1099 euro lijkt het me toch wel de moeite waard om eens een OTTO II arrest te gaan halen. Dus nogmaals, en nu écht: wie wil er naar de rechter, en welke jurist helpt (net als ik) mee met de dagvaarding en dergelijke?
Kortom, voet bij stuk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelreno
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 11:42
Ik heb een mail gehad dat mijn bestelling vertraagd is en dat de geplande leverdatum naar de 23st gaat.
Maar als ik naar de status van mijn bestelling op de Dell site kijk dan staat de geplande leverdatum nog steeds op de 16 de.
Heeft iemand dit zelfde geval, aan de hand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Axelreno schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:39:
Ik heb een mail gehad dat mijn bestelling vertraagd is en dat de geplande leverdatum naar de 23st gaat.
Maar als ik naar de status van mijn bestelling op de Dell site kijk dan staat de geplande leverdatum nog steeds op de 16 de.
Heeft iemand dit zelfde geval, aan de hand ?
Heel veel mensen krijgen zulke mails. Het gaat allemaal om mensen met een geplande leverdatum van rond de 16de.

Of dat mailtje van dat de SSD's niet op voorraad waren was een foutje, of iedereen werkt langs elkaar daar. Ow wacht, als dat mailtje een foutje was dan werken ze alsnog langs elkaar. :X

[ Voor 15% gewijzigd door danielkraak op 13-02-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
danielkraak schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:40:
[...]

Heel veel mensen krijgen zulke mails. Het gaat allemaal om mensen met een geplande leverdatum van rond de 16de.

Of dat mailtje van dat de SSD's niet op voorraad waren was een foutje, of iedereen werkt langs elkaar daar. Ow wacht, als dat mailtje een foutje was dan werken ze alsnog langs elkaar. :X
Ik heb die mail mbt latere levertijd nog niet gehad, mijne zou de 17e geleverd gaan worden (en staat nog op werk in uitvoering).
Wel heb ik de mail gehad met het voorstel van 2 x 750GB.

[ Voor 6% gewijzigd door Toewan op 13-02-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 23:23
Mail van een week vertraging ook gehad maar op de website staat ook nog steeds 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stegeman
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-07 00:18
Geachte heer ******,

Uit ons systeem komt naar voren dat uw order voor of op 22-02-2012 geleverd zal worden.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Lisa *******
Customer Care Representative
Heeft u feedback over onze geleverde service? Laat het ons weten!
Do you have feedback about our delivered services? Please let us know!
Dell BV

Voor hoeveel deze mail ook waard is...

[ Voor 4% gewijzigd door stegeman op 13-02-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 22:01
Ik heb mij maar even geregistreerd. Ik lees al jaren op GoT mee als mij iets interesseert.
Ook ik heb de laptop besteld, met de welbekende mailtjes, leverdatums enz. Mijn status is ok nog werk in uitvoering leverinsdatum 16 februari.

Ik heb wel een mailtje gestuurd naar aanleiding van het 2x750GB voorstel.

Zo blijf ik toch makkelijker op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leenm
Zojuist gebeld, maar de dame die ik aan de lijn had was toch wat minder toeschietelijk. Ze kon niets voor mij betekenen en ik moest maar snel reageren op de mail met alternatieven anders werd de order geannuleerd. Ze wist overigens direct waar ik het over had, dus dat zegt ook wel wat.

Ze stak het op het feit dat het een fout op de website was en dat ze ingedekt zijn door de algemene voorwaarden waar in staat dat ze het dan op deze manier mogen afhandelen. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken natuurlijk, want ze hebben al een orderbevestiging gestuurd. Ze hadden tijd genoeg om daarvoor te reageren op het feit dat het een fout is.

Tips over hoe nu verder?

Uit de algemene voorwaarden:
2.4. Iedere bestelling van Producten en/of Diensten wordt aangemerkt als een aanbod van de Klant om de Producten en/of Diensten met toepasselijkheid van deze Voorwaarden te kopen. 2.5. Dell aanvaardt dit aanbod onder deze Voorwaarden eerst op het moment dat zij de bestelling bevestigt.
m.i. hadden ze eerder moeten zijn. Ze zijn akkoord gegaan met het door mij gedane aanbod door het sturen van een orderbevestiging.

[ Voor 25% gewijzigd door leenm op 13-02-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leenm schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:53:
Zojuist gebeld, maar de dame die ik aan de lijn had was toch wat minder toeschietelijk. Ze kon niets voor mij betekenen en ik moest maar snel reageren op de mail met alternatieven anders werd de order geannuleerd. Ze wist overigens direct waar ik het over had, dus dat zegt ook wel wat.
Ze mogen het NIET zo afhandelen volgens de AV. Ze mogen niet je order annuleren omdat het niet leverbaar is, en volgens hun eigen AV zijn ze verplicht je een gelijkend of beter product aan te bieden, of een prijsvermindering in te brengen.

Gewoon wachten. Als ze toch je order annuleren dan zien we wel. Zie ook http://blog.iusmentis.com...oet-een-solid-state-otto/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:50
jefkie schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:48:
Geachte heer ******,

Uit ons systeem komt naar voren dat uw order voor of op 22-02-2012 geleverd zal worden.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Lisa *******
Customer Care Representative
Heeft u feedback over onze geleverde service? Laat het ons weten!
Do you have feedback about our delivered services? Please let us know!
Dell BV

Voor hoeveel deze mail ook waard is...
Grappig, ik heb zojuist met dezelfde medewerkster Lisa gesproken. :)

Ik moet ofwel binnen 5 dagen reageren op de eerste mail, ofwel de order wordt automatisch geannuleeerd. Hoezo, duidelijke communicatie? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:55:
Gewoon wachten. Als ze toch je order annuleren dan zien we wel. Zie ook http://blog.iusmentis.com...oet-een-solid-state-otto/
Dus nu gewoon helemaal nergens op reageren, geen mail sturen dat je wilt wachten, niéts? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
leenm schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:53:
[...]
Gokje Cecile ;) , een lichtelijk zuidelijk accent, Noord-Branbant, Limburg of België kon er niet helemaal achter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
020-6744873
orderstatus opvragen, consument en na het invoeren van ordernummer, voor optie 3 (medewerker spreken) kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:56:
[...]

Dus nu gewoon helemaal nergens op reageren, geen mail sturen dat je wilt wachten, niéts? :)
Het punt is dat dell pas mag annuleren of de order wijzigen na nadrukkelijke toestemming. Zwijgen is niet hetzelfde als toestemming. Dell mag niet eenzijdig jouw order annuleren of aanpassen.
Zelfs als die aanpassing gunstig voor jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:12:
Het punt is dat dell pas mag annuleren of de order wijzigen na nadrukkelijke toestemming. Zwijgen is niet hetzelfde als toestemming. Dell mag niet eenzijdig jouw order annuleren of aanpassen.
Zelfs als die aanpassing gunstig voor jou is.
Ah okay, was een mailtje aan het tikken dat ik niet accoord ging met de 2 750GB harddisks en gewoon zou willen wachten tot de SSD's (zogenaamd?) wel weer voorradig waren. Doe dat maar niet en wacht gewoon af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik overigens niet helemaal zeker (soort van bron). Dus dont blame me :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leenm
Appie Heijn schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:59:
Gokje Cecile ;) , een lichtelijk zuidelijk accent, Noord-Branbant, Limburg of België kon er niet helemaal achter komen.
Klinkt bekend ja :)
Overigens, ik heb nu 3x een andere medewerker aan de lijn gehad, maar ze zeggen allen wat anders:
nr1: "reageren op de mail met alternatieven, verder weet ik niets en mag ik niets zeggen"
nr2: "Foutje op de site, afgedekt door algemene voorwaarden. Reageren op de mail en verder kan ik niets betekenen"
nr3: "gaat voor mij aan de orderafdeling (die de mail met alternatieven verstuurd heeft) vragen of ze contact met mij opnemen"

Kortom, eenduidig beleid 8)7 Nu maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zelf heb ik geen vertragingsmail gekregen van mn order..
Heb Dell ook geen mail gestuurd naar aanleiding vd 2x750GB HDD mail.
En heb ook nog geen belletje gedaan vandaag, maar what to do zeggen jullie?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leenm
CLB schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:23:
En heb ook nog geen belletje gedaan vandaag, maar what to do zeggen jullie?
ow sorry, verkeerd gelezen.

Ik zou het nog even afwachten. Hoewel bellen kan helpen, afhankelijk van wie je aan de lijn krijgt.

[ Voor 24% gewijzigd door leenm op 13-02-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:30
Zojuist ook maar even gebeld met de klantenservice. Net zoals bij andere personen wist deze mevrouw meteen waar het om ging. Echter was haar antwoord nogal tegenstrijdig, aan de ene kant probeerde ze druk erop te leggen door te zeggen dat ik moet reageren op de email.Toen ik verwees dat deze keuze in strijd is met de AV van Dell was ze het niet eens met mij. Aan de andere kant vertelde ze mij dat er intern nog geen oplossing is voor dit probleem en ze ermee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
Waarom vinden hoop mensen het toch zo moeilijk om gewoon nog even af te wachten?

Volgens mij heeft zo ongeveer iedereen een mailtje gekregen om de order te annuleren/wijzigen, en om binnen x dagen te reageren. Daarna heeft iedereen nog een mailtje gekregen waarin staat dat de laptop rond 23/2 geleverd zal worden. Waarom dan niet gewoon tot de 23e wachten?

Bellen doet alleen maar nog meer stof opwaaien. Bovendien reageren de Dell medewerkers zo verschillend, dat je geen enkele waarde hoeft te hechten aan het antwoord dat je van ze krijgt.

De Rechtsbijstandverzekering inschakelen lijkt me voor 23/2 nutteloos. Wat ga je ze vertellen? 'Ik heb een laptop bij Dell besteld en nu heb ik een mail gehad waarin staat dat de levertijd een week wordt uitgesteld. Sue them!"

Wacht het gewoon af. Het kan nog steeds zomaar zijn dat de postbode op 23/2 met een pakketje van Dell voor je deur staat. Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Laatst online: 18-09 15:52

Nikeo

Jawelles

Met slow whoop eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 22:01
Ik verwacht ook (of in ieder geval: hoop) dat Dell gaat leveren. Mede doordat enkele wel hebben gereageerd op de mail en/of hebben gebeld. Hierdoor weten ze in ieder geval dat het de mensen bezig houdt en dat we niet zomaar onze bestelling laten annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
+1. *kijkt bij UPS tracking* :>

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
slow whoop schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:34:
Daarna heeft iedereen nog een mailtje gekregen waarin staat dat de laptop rond 23/2 geleverd zal worden.
Deze heb ik i.i.g. nooit ontvangen hoor. Alleen die onzin mail dat je binnen x-dagen moest reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:27
zou het normaliter met je eens zijn, als ik het mailtje van dell niet had gekregen waarin staat dat je (x) dagen moet reageren. ( ook als weten we dat Dell dait niet zou mogen doen)

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:29
Ik ben benieuwd of er nog een nieuwe mail komt over de x dagen die we hebben om te reageren. Als ze dat niet doen en wel de bestelling annuleren heeft arnoud weer nieuwe ammunitie voor een eventuele OTTO 2... Doordat Dell gebruik maakt van een onbekende termijn en verzuimd heeft dit te verbeteren. Het is immers niet redelijk om te verwachten dat we dan weten wat de termijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Brad Pitt schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:37:
Deze heb ik i.i.g. nooit ontvangen hoor. Alleen die onzin mail dat je binnen x-dagen moest reageren.
Ik ook nog niet, maar Darkstone kreeg zijn 2x750GB HDD mail ook een stuk later dan de rest..
Wat is jouw verwachte leverdatum via de statusupdate-website dan?

Tevens ben ik benieuwd naar de twee vandaag te leveren laptops en de type harde schijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:43:
[...]

Ik ook nog niet, maar Darkstone kreeg zijn 2x750GB HDD mail ook een stuk later dan de rest..
Dat kwam door de problemen bij KPN :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:43:
Wat is jouw verwachte leverdatum via de statusupdate-website dan?
De 22ste. Ben nét gebeld door een Dell medewerker over m'n geannuleerde laptop die ik had betaald via creditcard. Hij wilde weten waarom ik dat had gedaan. Gezegd dat ik nog een laptop had besteld via iDeal en die wel gewoon door wilde laten gaan. Hij keek in het systeem en dat klopte, stond er in zonder opmerkingen.
Ik vroeg of die leverdatum gehaald ging worden i.v.m. de vermoedelijke voorraadproblemen met de 3D-schermen (maar niet gehad over de SSD's), hij keek weer in het systeem maar álle onderdelen waren voorradig :)

Pagina: 1 ... 16 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.

Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.

Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)

Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen