Ok, goedenavond iedereen,
tijd voor mij om ook een duit in het zakje te doen.
Zit als geregistreerd oud-tweaker al sinds vorige week te lurken hier. Volg de posts van DarkStone omdat ik gewoon al langer op een goede aanbieding rond de Dell Xps 17 zat te azen en ja, ook ik heb van the ''window of opportunity' gebruik gemaakt door op de avond van 3 februari deze giga-beter-kan-haast-niet-mega-'aanbieding' te bestellen. Betaald met mijn creditcard en ook nog eens via Haalmeeruitjecard.nl! W0000T!
De volgende dag begon het gekloot al.
Na echt een paar dagen en avonden kansloze telefoontjes en terugbellen met Dell Financials (UK) met ene Bhavya Uthappa, een totaal onverstaanbare Indiase muts die maar bleef hameren op mailadres-verificatie voor mijn MasterCard (wat een lame smoes)... hoorde ik gisteren dat mijn order geprocessed was en de betaling dus binnen is.
Status online is - werk in uitvoering.
Rest van het verhaal is eigenlijk zoals bij zovelen hierboven verlopen. Ook ik kreeg het almost-Nigerian-spam mailtje van het ManaGMent van Dell. Easy as Hell....
Dat kruisje heb ik nog niet gezet hoor, ik heb immers nog (x) dagen om te beslissen.
En ook ik kreeg vandaag van de NL servicedesk (overigens een zeer aardige dame genaamd
*snip* NAW gegevens weg te horen dat er problemen met het 3D scherm zijn en dat daarom de order voor onbepaalde tijd werd vastgehouden......
Schiet mij maar lek. Wat een amateurs daar. Kom er nou gewoon voor uit dat jullie een blunder hebben gemaakt, Dell ! En zorg voor professionele footers onder jullie mails, dit lijkt wel getikt door een stelletje boomkippen. Morgen maar eens een reply sturen....
Zet mij dus maar op de lijst en ook ik wil wel merken hoe deep the rabbit hole goes....
[
Voor 1% gewijzigd door
Verwijderd op 10-02-2012 22:42
]