Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig

Pagina: 1 ... 13 ... 41 Laatste
Acties:
  • 206.635 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Hier ook de e-mail binnen.

Ik heb wel een rechtsbijstandverzekering, maar weinig tijd de komende twee maanden. :(

[ Voor 63% gewijzigd door Jumpman op 10-02-2012 16:55 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 13:55
Zoals al eerder is gemeld in dit topic is het wellicht slim om onze "krachten" te bundelen zoals ook in het Phone-House Tablet verhaal is gebeurd

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BSTNjitRam schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:54:
Zoals al eerder is gemeld in dit topic is het wellicht slim om onze "krachten" te bundelen zoals ook in het Phone-House Tablet verhaal is gebeurd
Ik doe mee.. ;) "CLB" is al bezig om aan Arnoud Engelfriet het een en ander te vragen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Im in! =O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:51:
Hmm dit had ik toch niet echt verwacht eigenlijk, de order leek gewoon door te gaan, beetje triestig..
[afbeelding]
Ik mail Arnoud Engelfriet even om zijn visie hierop te geven mocht hij er zin en tijd voor hebben :)
Wacht nu even een dagje. Dat lijkt mij effectiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht het even af wat er gebeurt :)

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceCast
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04-2023

IceCast

Summer Sux

Im definately In!

[Athlon Xp 1600+][265mb 2100][Ecs K7S5A][Asus Geforce 4 Ti 4200 128Mb]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
Waar ik dan heel erg benieuwd naar ben is hoeveel "bedenktijd" we hebben. X dagen is niet echt maatgevend. Wat ik vooral vreemd vind is dat er een gewone HD wordt aangeboden en geen SSD optie. Dit terwijl ik toch echt een SSD wil hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:26
Lijstje verzamelen van 'gedupeerde' :X ?

Wellicht geeft Dell geen tijdindicatie, omdat men verwacht dat vele op basis van deze e-mail de order zullen annuleren.

[ Voor 59% gewijzigd door funkylicious op 10-02-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
FYI: Niet bellen, gewoon de chat gebruiken!

De logs van de chat worden je volautomatisch toegemaild na afloop, heb je altijd een record van. Zoals mijn record van de chat over of het wel een plausibel aanbod was, en dat ze me verzekerden dat het aanbod klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:20
Welke chat gebruiken jullie? Sturen die je niet altijd door naar de telefonische klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
Hier iemand van de chat die beweert dat het ligt aan de natuurrampen in Taiwan... Volgens mij waren schijf-fabrikanten ondertussen alweer aan het leveren, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Wachten tot de media dit opikken, dan heb je nog veel meer kans. Slim van DELL om dit voor het weekend eruit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 13:18
Jammer, maar helaas. Wat een paupers daar bij Dell, een stukje imago-behoud hebben ze zeker nog nooit van gehoord? Bovendien om het zo lang uit te stellen... Echt schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
XilenceSR schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:01:
Hier iemand van de chat die beweert dat het ligt aan de natuurrampen in Taiwan... Volgens mij waren schijf-fabrikanten ondertussen alweer aan het leveren, toch?
De natuurrampen waren in Thailand, niet Taiwan, en SSDs zijn er totaal niet door affected.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
Jasper Janssen schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:02:
De natuurrampen waren in Thailand, niet Taiwan, en SSDs zijn er totaal niet door affected.1
En al zou het wel zo zijn, wil best nog wel drie weekjes wachten hoor, als er maar SSD's in zitten :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
Iemand al via twitter de vraag gesteld aan @dellluistert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeoffrey
  • Laatst online: 13-03 02:36
Ook de e-mail ontvangen hier.
Beetje jammer van Dell dit :( .
Dus count me in als "gedupeerde"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
Erm ja, thailand, mijn fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Ik heb ze gebeld. Ik word maandag teruggebeld voor een alternatief product voor zover ik het goed begrepen heb.

Ik heb ook gelijk een klacht ingediend over het belabberde mailtje dat is gestuurd met 'X' dagen. Volgens mij heeft het ook geen zin om op het mailtje te reageren. Want daar zit denk ik een geautomatiseerd systeem achter die je nieuwe keuze noteert.

Edit: ik heb ze ook gemeld dat ze SSD's gewoon nog te bestellen zijn, dus dat het me sterk lijkt dat ze niet meer op voorraad waren. De voorraad konden ze helaas niet controleren.

[ Voor 20% gewijzigd door danielkraak op 10-02-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Nog geen mail hier....

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Als iemand even een nieuwe configuratie besteld met 2 x 512GB SSD, en deze staat volgende week op de stoep, dan heb je een mooi verhaal. Daarna foto's maken en terug sturen met de wet koop op afstand.

[ Voor 69% gewijzigd door Jumpman op 10-02-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach jongens... Laten we eerst nog maar even afwachten wat het allemaal gaat doen. We krijgen (naja krijgen... we hebben er gewoon recht op) die 1TB SSD.. Alleen is de vraag hoelang het gaat duren en met welke middelen het gepaard moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Op de site van dell staat bij mijn order trouwens niet dat er iets niet leverbaar is. Hij staat gewoon nog op werk in uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 23:15
Ook hier een email.

Wij kunnen uw Dell-order [xxxxxxx] niet afhandelen omdat het volgende onderdeel niet beschikbaar is:
[Hard Drive : 1TB (2x512GB) Solid State Dual Drive]

Indien wij binnen (x) dagen geen antwoord op deze e-mail hebben ontvangen, wordt uw order automatisch geannuleerd.

Is inderdaad heel taktisch omdat dit net voor het weekend te laten mailen. En wat zijn precies die (X) dagen? Annuleren dan maar en hopelijk gauw mijn geld terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik ook zo vreemd, bij mij is er niets aan de hand. Daarom raad ik aan even te wachten totdat iedereen zo'n mail krijgt.

En ik sta nog steeds op verwerking van de bestelling. werk in uitvoering.. foutje.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 10:45
nogmaals tegen mij werd door een uiterst aardige dame verteld en die heeft het diverse malen gechecked bij haar chef, tijdens het telefoongesprek , dat de leveringsdatum van 16 februari niet wordt gehaald door een op dit moment slecht leverbare 3d scherm.

Er stond bij hun in het syteem niets over niet leverbare ssd schijven.

Zij kon het mailtje dat wij hadden gekregen niet en verzocht mij een kopie naar haar te mailen en zij zou mij terugbellen ( dat zal nu wel maandag worden).

Tevens heb ik haar gewezen op de AV van Dell

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:07:
[...]

Dat vind ik ook zo vreemd, bij mij is er niets aan de hand. Daarom raad ik aan even te wachten totdat iedereen zo'n mail krijgt.

En ik sta nog steeds op verwerking van de bestelling.
Misschien hebben alleen de mensen zo'n mail gekregen bij wie: "Werk in uitvoering" staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
rambocus schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:07:
Zij kon het mailtje dat wij hadden gekregen niet en verzocht mij een kopie naar haar te mailen en zij zou mij terugbellen ( dat zal nu wel maandag worden).
Zoals al eerder gezegd. Dat mailtje lijkt uit Nigeria te komen. Wellicht is er iets foutgegaan, wat me sterk lijkt overigens. Op de site is het ook nog niet verwerkt in mijn order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
Misschien is het net zo'n fout als met de mensen die door betalen met iDeal verzocht worden om alsnog een betaling te doen. Kwestie systeem in de knoop bij Dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:55
Iemand met geld te veel? Kijken wat er gebeurt als je hem voor de volle prijs besteld en wel netjes geleverd krijgt :-)

Edit:
Je kan het overigens binnen 7 dagen retourneren :)

[ Voor 20% gewijzigd door Darkstylo op 10-02-2012 17:12 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

CLB schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:51:
Ik mail Arnoud Engelfriet even om zijn visie hierop te geven mocht hij er zin en tijd voor hebben :)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:56:
"CLB" is al bezig om aan Arnoud Engelfriet het een en ander te vragen.. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:57:
Wacht nu even een dagje. Dat lijkt mij effectiever.
En waarop zou ik moeten wachten?
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:07:
En ik sta nog steeds op verwerking van de bestelling. werk in uitvoering.. foutje.
Ik ook, net als nagenoeg iedereen, je moet immers aangeven wat je wil, annulering of 2 x 750GB HDD..

Tevens begrijp ik niet waar jullie het 'x aantal dagen vandaan halen' volgens mij lezen jullie niet goed:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/odJcgdGprqV4mXT22leVQy1w/full.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 10-02-2012 17:14 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
@CLB: druk eens op dat blokje linksonder met "..."...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darji
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-04-2024
Indien wij binnen (x) dagen geen antwoord op deze e-mail hebben ontvangen, wordt uw order automatisch geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
druk maar eens op beantwoorden dan zie je de tekst wel in lichtgrijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:29
@ Fasterinside
Zou jij zo vriendelijk zijn om je bestelling online zetten, want jij bent de enigste dat wel doorgaat.

Ps: je persoonlijke gegevens wel weghalen.

[ Voor 30% gewijzigd door pinokkia op 10-02-2012 17:16 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/27xqz2f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
Dat was Fasterinside volgens mij. Ik heb deze mail ook net binnen gekregen.

Chat zegt trouwens dat de (x) waarschijnlijk voor 14 dagen staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:29
Hier heb ik ook dezelfde email gehad. Via de chat kreeg ik de suggestie om klantenservice te bellen (020 674 48 73) of hun te emailen (NL_CC_HSB_PRE@dell.com). Ik heb nu dus een pittige en relatief zwaar beladen email gestuurd naar de klantenservice. Ik ben benieuwd wat dat oplevert...

Sowieso vind ik de opties die ze voorstellen vrij vaag: Of automatisch de bestelling met 2x 750GB krijgen of annuleren en een nieuwe bestelling maken. Wat als je gewoon geen nieuwe bestelling wilt maken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
XilenceSR schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:14:
Dat was Fasterinside volgens mij. Ik heb deze mail ook net binnen gekregen.

Chat zegt trouwens dat de (x) waarschijnlijk voor 14 dagen staat...
De (x) staat gewoon voor wij falen. :X

Waar die (x) voor staat interesseert me overigens ook weinig. Als wordt mijn order geannuleerd omdat er teveel dagen overgaan. Als ze hem toch niet gaan leveren met SSD's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
kutagh schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:15:
Hier heb ik ook dezelfde email gehad. Via de chat kreeg ik de suggestie om klantenservice te bellen (020 674 48 73) of hun te emailen (NL_CC_HSB_PRE@dell.com). Ik heb nu dus een pittige en relatief zwaar beladen email gestuurd naar de klantenservice. Ik ben benieuwd wat dat oplevert...

Sowieso vind ik de opties die ze voorstellen vrij vaag: Of automatisch de bestelling met 2x 750GB krijgen of annuleren en een nieuwe bestelling maken. Wat als je gewoon geen nieuwe bestelling wilt maken?!
Heb je het wel naar het goede e-mailadres gestuurd? De klantenservice gaf dit e-mailadres aan mij:
NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
danielkraak schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:16:
De (x) staat gewoon voor wij falen. :X
Hallo! De mail komt wel van Dell Order Managment hè, beetje respect dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Brad Pitt schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:17:
[...]

Hallo! De mail komt wel van Dell Order Managment hè, beetje respect dus ;)
offtopic:
Die had ik nog niet gezien. Man, dan moeten ze ons al zo teleurstellen en dan komen ze met zo een mailtje. Best wel een trollactie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
aardige dame vroeg aan mij wie de mail had ondertekend kon zij een en ander nagaan, zeg ik niemand alleen order managment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:12:
En waarop zou ik moeten wachten?
Totdat de feiten bekend zijn ;) Nu direct een jurist lastig vallen terwijl jij niet gaat betalen vind ik niet netjes. Dat is precies waar die man zijn geld mee verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:29
@Awsom Oeps, verkeerd overgetypt naar tweakers. Het is inderdaad NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com (email is wel naar juiste adres ;))

Iemand zin om iets te uitproberen? Customer Service contacteren en vragen of je voor de meerprijs van €1980 wel de 2x 512GB SSD erbij krijgt? Als ze toehappen hebben we goed materiaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Laten we ons eerst bezinnen, voordat we in het wildeweg gaan schieten (e-mail en chat). Ik hoop dat er snel iemand gegrond wat kan zeggen over onze rechtspositie.

Ik heb de notebook besteld, omdat ik gewoon dacht dat het een goede aanbieding was, op de offerte staat ook netjes wat je kortingsbedrag is op het totaal. De 512GB SSD's zijn in grote getale beschikbaar bij de groothandel (zie ik), ik zie geen probleem waarom er niet geleverd kan worden in de oorspronkelijke configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
[In verband met reacties en om navolging te voorkomen is deze post verwijderd]

[ Voor 81% gewijzigd door Jasper Janssen op 10-02-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zijn er toch, ik heb besteld en het product kan niet compleet worden geleverd...
Nu direct een jurist lastig vallen terwijl jij niet gaat betalen vind ik niet netjes.
Ik heb toch de 'ja' gegeven om te betalen, van mij mag het afgeschreven worden als ze leveren
Dat is precies waar die man zijn geld mee verdient.
I only ask of hij er tijd en zin in heeft om deze 'case' te bekijken, als die niet wil / kan, lijkt het me simpel :)
Heeft toentertijd ook gekeken naar de Sony Vaio VGN - Stunt of fout? / http://blog.iusmentis.com...r-470-euro-stunt-of-fout/

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 10-02-2012 17:28 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:26
Ik heb twee keer dezelfde e-mail gekregen. In 1 van de e-mails staat een verwijzing naar een order nummer dat de bestelling betreft met de laptop tas (die al geleverd is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 14:04

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Je kunt wel gaan trollen maar volgens mij schiet je daar werkelijk niets mee op.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
CLB schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:21:
Ik heb toch de 'ja' gegeven om te betalen, van mij mag het afgeschreven worden als ze leveren
Het gaat hier erom dat jij Arnoud niet wil betalen. Die man vraagt normaal ook 250 euro per uur voor zijn diensten.

(en dat tarief, voor iemand die nog niet eens een officiële advocaat is, perspectiveert meteen even het idee van "we leggen allemaal een tientje in en dan huren we de beste advocaat die er is". Nee dus. Als we allemaal een rug inleggen kan dat misschien wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
Ik ben ivm de betalingen geholpen door een hele aardige mevrouw van de customer care. Zij heeft zich persoonlijk ontfermt over mijn "case". Ik heb haar nu dus de email geforward en ik wacht haar antwoord af. Zij was in ieder geval een stuk bekwamer dan de chatmedewerkers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Lijst van Username's met een bestelling hier (de laatste twee pagina's):

Awsom
BSTNjitRam
Brad Pitt
Chiii
CLB
danielkraak
Darji
Darkstone
davevogel0
djgeoffrey
funkylicious
gabn88
IceCast
Jasper Janssen
Jumpman
kaesve
kutagh
masterrobo
MisterH75
neographikal
Nikeo
Nomad
pinokkia
rambocus
Sebastiaan
thijssiee94
TweakersOnly
WoKo
XilenseSR
zeef

Totaal 29 personen.

Edit: Af en toe een Username erbij.

[ Voor 25% gewijzigd door Nomad op 10-02-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Niet erg constructief en tevens het bewijs dat ze met een puber te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceCast

IceCast

Summer Sux

Overdrijven is ook een vak. Advocaat kost ongeveer 200 p.u. laten we zeggen dat hij hier max 5 uur mee bezig is, 1000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceCast

IceCast

Summer Sux

Ik sta niet op de Lijst!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
Jumpman schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:26:
Lijst van mensen met bestelling hier (de laatste twee pagin's):

...
count me in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:25
Ook ik heb een uurtje geleden de mail ontvangen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:52

Nikeo

Jawelles

Idem bestelling hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
XilenceSR schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:26:
Ik ben ivm de betalingen geholpen door een hele aardige mevrouw van de customer care. Zij heeft zich persoonlijk ontfermt over mijn "case". Ik heb haar nu dus de email geforward en ik wacht haar antwoord af. Zij was in ieder geval een stuk bekwamer dan de chatmedewerkers...
wie weet hadden wij dezelfde persoon. Had haar toevallig aan de telefoon over mijn status die maar niet veranderde. Tot ik in ene deze dicussie zag op tweakers en ik gelijk mijn mailbox opende met het betrokken mailtje vers van de pers. Kon ik haar gelijk over vragen en meedelen wat hier werd gemeld.

[ Voor 23% gewijzigd door rambocus op 10-02-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
rambocus schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:29:
[...]

wie weet hadden wij dezelfde persoon. Had haar toevallig aan de telefoon over mijn status die maar niet veranderde. Tot ik in ene deze dicussie zag op tweakers en ik gelijk mijn mailbox opende met het betrokken mailtje vers van de pers. Kon ik haar gelijk over vragen en meedelen wat hier werd gemeld.
Ik kreeg ook een vriendelijke dame. Het is misschien wel handig als we allemaal dezelfde persoon aan de lijn hebben gehad, dan kan die persoon het probleem beter begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 23:23
Net zoals iedereen kreeg ik ook zo'n mail....

wat zegt tot de verbazing de medewerker van dell mij.
de laptop zit in productie? :S
vervolgens moest ik ook bellen naar de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:55
Ook ik heb de annuleringsmail ontvangen. De matige opmaak en spelfouten maken het extra pijnlijk; het mailtje ziet er echt snel in elkaar geflanst uit. Een mail kort na de bestelling met 'wij hebben een fout gemaakt' had ik geaccepteerd, maar dit is niet bepaald netjes.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet mij ook maar op de lijst van ontvangers van de Dell mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Jumpman schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:26:
Lijst van Username's met een bestelling hier (de laatste twee pagin's):

Awsom
BSTNjitRam
Chiii
CLB
danielkraak
Darji
Darkstone
davevogel0
djgeoffrey
funkylicious
gabn88
Ghostrider
IceCast
Jasper Janssen
Jumpman
kaesve
kutagh
neographikal
Nikeo
pinokkia
rambocus
thijssiee94
TweakersOnly
WoKo
XilenseSR
zeef

Totaal 24 personen.

Edit: Af en toe een Username erbij.
Voeg mij ook maar toe.
Wat een klote actie van Dell om hem voor het weekend 16:22 nog even te versturen.
Ik ben best wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 14:41

SeatRider

Hips don't lie

djgeoffrey schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:03:
Ook de e-mail ontvangen hier.
Beetje jammer van Dell dit :( .
Dus count me in als "gedupeerde"
Jongens, wat zit iedereen nu ineens zielig te doen? Kijk dan even hoe dit topic begonnen is; iedereen vermoedde dat het een foutje was, en iedereen was er als de kippen bij om te profiteren voordat Dell de fout herstelde. En nu ineens de slachtofferrol in kruipen?

Tsss!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

@Jumpman

Ik sta ook niet op je lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Kan iemand de lijst van me overnemen? Ik ben een tijdje offline (aan het werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ik heb het volgende mailtje gestuurd naar NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com:
Geachte,

Zojuist heb ik een mail ontvangen dat een onderdeel niet meer
beschikbaar is voor mijn bestelling met order nr. [zip]. Het
onderdeel dat niet meer beschikbaar is, betreft de "1TB (2x512GB)
Solid State Dual Drive". Hiervoor wordt mij een alternatief aangeboden
de "1.5TB (2x750GB) Serial ATA (7200RPM) Dual HDD]". Helaas is dit
geen alternatief te noemen. De totale grootte van de harde schijven
speelt namelijk geen rol. De snelheid echter wel, een Solid State
Drive is namelijk vele malen sneller dan een Hard Disk Drive.

In jullie algemene voorwaarden staat dat wanneer een product niet meer
op voorraad is, dat jullie een beter product leveren voor dezelfde
prijs. Dat is hier dus niet het geval, want de prijs blijft gewoon
hetzelfde met het "alternatieve" onderdeel. Daarnaast kunnen de SSD's
gewoon nog besteld worden via jullie site bij de laptop, wat mij dus
doet vermoeden dat het onderdeel gewoon nog op voorraad is. Dit is ook
door jullie helpdesk bevestigd.

Overigens moet ik ook nog mijn verontwaardiging uitspreken over de
kwaliteit van het mailtje dat mij gestuurd is om mij te melden dat het
onderdeel niet meer leverbaar is. Hierin stond onder andere: "Indien
wij binnen (x) dagen geen antwoord op deze e-mail hebben ontvangen,
wordt uw order automatisch geannuleerd." Het aantal dagen was dus
helemaal niet gespecificeerd! Dit verwacht ik niet van een zo groot en
professioneel bedrijf als Dell en al helemaal niet als het om een
bestelling van over de duizend euro gaat. Daarnaast is het mailtje
ondertekend door "Dell Order Managment". Ik neem aan dat dat
"Management" had moeten zijn? Het wekt in ieder geval niet echt een
professionele houding, die ik wel verwacht als het gaat om
beslissingen over zo een duur product.

Gezien jullie algemene voorwaarden, die stellen dat er een beter
product voor dezelfde prijs geleverd wordt, verwacht ik dat ik de
laptop gewoon nog geleverd krijg met de 2x512GB SSD's. Ik wil hier
best langer voor wachten, totdat deze eventueel weer voorraadig (ze
zijn nu gewoon nog te bestellen!) zijn. Met HDD's als alternatief ga
ik niet akkoord. Deze zijn namelijk niet vergelijkbaar met SSD's.

Met vriendelijke groet
Daarnaast heb ik ook al gebeld naar de helpdesk. Die bellen me maandag terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
danielkraak schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:46:
Ik heb het volgende mailtje gestuurd naar NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com:

[...]

Daarnaast heb ik ook al gebeld naar de helpdesk. Die bellen me maandag terug.
haha nice mag ik hem kopiëren? scheelt mij weer werk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
masterrobo schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:47:
[...]

haha nice mag ik hem kopiëren? scheelt mij weer werk _/-\o_
Ik weet niet hoe handig dat is. Het moet ook lijken alsof wij er moeite voor doen. Je kunt natuurlijk wel hem lichtelijk hetzelfde maken.

In ieder geval als het je een goed idee lijkt om hem te kopieren, dan mag het wel. :P

[ Voor 21% gewijzigd door danielkraak op 10-02-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Ik zou gewoon ook sturen ja, simpel afwachten dat 5 mensen een mailtje sturen en dan maar afwachten is niet handig. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Hoe dan ook heb ook ik de geweldige mail mogen ontvangen dat de SSD niet leverbaar zou zijn...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een mail gestuurd, inhoudelijk hetzelfde, alleen niet ingegaan op onprofessionaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelreno
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 11:42
Zet mij ook maar op de lijst.

Heb ook zo'n mail ontvangen.
Verdorie al een laptop tas gekocht en muis en externe harde schijf als voor backup.
Komen ze nu hier mee aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Je mag mij ook bij het lijstje toevoegen. Ik wacht wel even af wat de rest te horen krijgt, anders gaat er een mail naar de rechtsbijstand uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodlan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-08 14:58
Zet mij ook maar op de lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Zelfde mail hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ik heb even een google-docfile gemaakt. Mensen die op de lijst willen kunnen zichzelf er dan op zetten en anderen. Dat is een stuk handiger dan dat we hier honderd berichten gaan plaatsen omdat een enkel persoon aan de lijst is toegevoegd. Hier is de link.

[ Voor 23% gewijzigd door danielkraak op 10-02-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is heel eenvoudig. Wij hebben een notebook online besteld. Van dit order
hebben we een order ontvangst gekregen, daarna hebben wij een orderbevestiging gekregen.

Hier kunnen ze echt niet onderuit, daar wij niets verkeerd hebben gedaan. Ik heb de notebook
ook gekocht omdat het een interessante aanbieding is. Daar Dell dit tevens volgens de normale
spelregels heeft bevestigd moeten zij nu niet afkomen dat de drives niet meer beschikbaar zijn.

Zij stellen nu een slecht alternatief voor, en ons niet eens de keuze om te wachten. Dit kunnen
zij echt niet maken. De kwaliteit en de opmaak van de mail waar zij dit willen annuleren is ook niet om over naar huis te schrijven en tevens niet erg professioneel.

Ik ga er dan ook vanuit dat wij de keuze krijgen om te wachten tot alles voorradig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:54:
Het is heel eenvoudig. Wij hebben een notebook online besteld. Van dit order
hebben we een order ontvangst gekregen, daarna hebben wij een orderbevestiging gekregen.
Herinner je het topic over de goedkope televisie bij de Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:59:
[...]

Otto ;)

Balen van de mail die bestellers gehad hebben. Ik ben zeer benieuwd wat er nu volgt vanuit Dell. Klinkt inderdaad alsof ze er makkelijk van af willen komen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Pinokkio, hoe bedoel je mijn order online zetten?

Nog geen mail hier. Wacht in spanning af.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
[...]

Volgens mij was die tv een stuk goedkoper verhoudingsgewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gaat niet geheel op... dit betreft een aanbieding (stond er letterlijk bij vermeld). Dit is meer een gevalletje AT Tablet voor 119 euro bij phonehouse.nl *uitverkocht*

Ook een product als aanbieding ver onder de marktprijs. Ook claimen dat iets niet meer leverbaar is terwijl dat wel zo is. Dell kan nimmer claimen dat de SSD's niet meer leverbaar zijn, ze zijn amper in productie, in het slechtste geval pas vanaf september 2011. Die zijn dus nog wel een jaartje leverbaar :)

Gewoon een gevalletje niet willen leveren en liegen over de daadwerkelijke reden. Ze kunnen namelijk moeilijk claimen dat het om een fout gaat. Er stond aanbieding bij en is zelfs twee keer aangeboden :)

[ Voor 40% gewijzigd door Han op 10-02-2012 18:07 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fasterinside schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:03:
Pinokkio, hoe bedoel je mijn order online zetten?

Nog geen mail hier. Wacht in spanning af.
Jij bent geloof ik de enige die "in productie" als status heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 08:29
Ik heb de mail ook gehad, had alleen nog niet betaald. Word nog lastig om dit duidelijk uit te leggen, ga ook niet betalen om vervolgens te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:07:
[...]

Jij bent geloof ik de enige die "in productie" als status heeft.
Precies, en bij jou wel doorgaan en bij de rest niet onder drogredenen is natuurlijk niet helemaal in de haak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperhokker
  • Laatst online: 02-06 13:49
Grappig. Ik was bij het doen van mijn bestelling net te laat om de SSD's erin mee te nemen, dus op mijn factuur staat netjes 1x750GB HDD vermeld. Toch heb ik de mail met daarin de annulering ontvangen en dat terwijl de levering van mijn XPS17 aankomende maandag (de 13e) zal gaan zijn. Ik ben geneigd het aanbod te accepteren, want hoe sterk sta ik als ik ga staan roepen dat ik ten minste een gelijkwaardige vervanger voor 2x512GB SSD moet hebben? Een extra 750GB HDD is dan toch ook leuk meegenomen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

opperhokker schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:09:
Grappig. Ik was bij het doen van mijn bestelling net te laat om de SSD's erin mee te nemen, dus op mijn factuur staat netjes 1x750GB HDD vermeld. Toch heb ik de mail met daarin de annulering ontvangen en dat terwijl de levering van mijn XPS17 aankomende maandag (de 13e) zal gaan zijn. Ik ben geneigd het aanbod te accepteren, want hoe sterk sta ik als ik ga staan roepen dat ik ten minste een gelijkwaardige vervanger voor 2x512GB SSD moet hebben? Een extra 750GB HDD is dan toch ook leuk meegenomen :*)
Neem jij toch lekker genoegen met reguliere schijfjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brous
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:32

brous

No Soap for you!!

Heb er 2 besteld van 1 heb ik ook zo'n mailtje gekregen maar de andere staat in productie als ik bij de status kijk. Dat is wel raar maar zien wel wat er gebeurd :D

Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
BLACKfm schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:11:
Neem jij toch lekker genoegen met reguliere schijfjes....
Lezen is ook een vak? Hij heeft 1x 750GB besteld en mag nu kiezen om er 2 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperhokker
Nou, liever geen genoegen nemen met reguliere schijfjes natuurlijk, want ik ben niet zo blind dat ik het voordeel van SSD niet zie. Het punt is dat als ik ga drammen, Dell gewoon zegt "jammer joh, je had ook maar gewoon een 750GB besteld". Iets met slapende honden en wakker maken.
@Brad Pitt Juustem

[ Voor 3% gewijzigd door opperhokker op 10-02-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:29
brous schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:12:
Heb er 2 besteld van 1 heb ik ook zo'n mailtje gekregen maar de andere staat in productie als ik bij de status kijk. Dat is wel raar maar zien wel wat er gebeurd :D
Ook hier graag een printsreen van maken en aub online zetten. Hoe meer er in productie staan. Hoe sterker we samen kunnen zijn!

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Momenteel houd ik een google-docfile bij. Als je wilt dat je naam erbij komt dan kun je mij een PM sturen. In de chatbox kun je ook je naam achterlaten, maar dan weet ik niet zeker of ik het zie.

Edit: ik zit eraan te denken om de lijst uit te gaan breiden met wanneer besteld en of je wel of geen mailtje hebt ontvangen. Dat is nu eigenlijk nog niet handig, want sommige moeten misschien nog een mail ontvangen. Wanneer besteld zou al wel kunnen. Ik ga nu zelf eten en ben vanavond weg, dus als iemand niet kan wachten en toch de lijst al wil verbeteren, dan mag die persoon van mij de lijst kopieren en een nieuwe google-doc file aanmaken.

[ Voor 42% gewijzigd door danielkraak op 10-02-2012 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Brad Pitt schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:13:
[...]

Lezen is ook een vak? Hij heeft 1x 750GB besteld en mag nu kiezen om er 2 te krijgen.
Mijn excuus, maar heb geen zin om er niet toe doende configuraties bij te gaan houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
offtopic:
Heb ik toch gelijk gekregen :') Dell gaat het gewoon proberen. En anders hebben ze hun inhouse juristen om het jullie zo moeilijk/lastig mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
RedHat schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:18:
offtopic:
Heb ik toch gelijk gekregen :') Dell gaat het gewoon proberen. En anders hebben ze hun inhouse juristen om het jullie zo moeilijk/lastig mogelijk te maken.
Dat gaat dan toch heel lastig worden onder hun eigen voorwaarden:
Soortgelijk product
Indien Dell een besteld product niet meer kan leveren, kan Dell u een soortgelijk product aanbieden. In de regel zal Dell u een product met hogere specificaties toezenden. Indien het soortgelijke product duurder is dan het bestelde product, zal Dell de meerkosten hiervan niet aan u in rekening brengen. Mocht het soortgelijke product goedkoper zijn dan het bestelde product, dan zal Dell het verschil aan u retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperhokker
BLACKfm schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:17:
[...]

Mijn excuus, maar heb geen zin om er niet toe doende configuraties bij te gaan houden...
Nee, daarmee wil ik het topic ook niet vervuilen. Mijn melding van het feit dat ik dubbel onterecht de mail ontvangen heb geeft denk ik wel aan hoe 'doortastend' Dell te werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brous
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:32

brous

No Soap for you!!

Mijn in productie screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://www.dromme.nl/cms/wp-content/uploads/2012/02/dell2.jpg

Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!

Pagina: 1 ... 13 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.

Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.

Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)

Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen