Vandaag de uitvoering: Arctic P14 Pro PST, 1-pack, Zwart, 140mm 4x naast elkaar gelegd op een 120mm Jage strada met hoekjes die ik 3d heb geprint. Maar zelf op 11% speed maken die dingen echte en herrie, een soort van zoemend geluid. Het geluid lijkt te komen omdat ze direct op de ribben liggen en de fans een soort van trekkend zoemend geluid creëren.
Komt dit omdat het de pro versie is, want heb niet veel mensen hier over gehoord? Want ik hoor mijn fans in mijn CPU kast ook niet als ze op 20% draaien.. Ik ga hierna proberen ze iets hoger te plaatsen op een frame, waardoor het hopelijk minder zou moeten worden.
Ik kan er aan elke kant sowieso nog 1 bij plaatsen, dat sowieso! Wel zie ik dat de temperatuur met 1-1,5 graden ongeveer gestegen is in deze kamer doordat ik hem nu permanent op 11% had draaien.
:strip_exif()/f/image/bwP7awt8cTzHVoCs90g1wN2L.jpg?f=fotoalbum_large)
Komt dit omdat het de pro versie is, want heb niet veel mensen hier over gehoord? Want ik hoor mijn fans in mijn CPU kast ook niet als ze op 20% draaien.. Ik ga hierna proberen ze iets hoger te plaatsen op een frame, waardoor het hopelijk minder zou moeten worden.
Ik kan er aan elke kant sowieso nog 1 bij plaatsen, dat sowieso! Wel zie ik dat de temperatuur met 1-1,5 graden ongeveer gestegen is in deze kamer doordat ik hem nu permanent op 11% had draaien.
:strip_exif()/f/image/bwP7awt8cTzHVoCs90g1wN2L.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Terrie op 11-01-2026 10:03 ]
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
:strip_exif()/f/image/5FmqssedhCQuCEcP34DN1gx3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vAdAsWQabbwW3yHLIZnLPY4X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yyDRXbfoASjCVpHj8dq9rGpO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mcAp5TIcKDsPM4h3XUwbDc4K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oPzSWeBO9Ox87fVDWxxL1fGy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6AMh4CcpCYWNbRMq76XHGX4u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zVZbhQeJg3wrPsGPeLHdY6xX.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KangAcNMCyARPX2WjpxFZsnb.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/T1kYExQXfDZgM3hAHoxb8nob.png?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bGqRADyO0Wkbpm56ovyfFN9k.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/w8REV7PILUAuJ2AKsmAx8T9N.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vo8MF7CsJ2IJezTGtLQkmQUO.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/VQl4mJYfKhcXecTNY0WhT6jW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sEuXFECe3w3jE2jMAhoEVO2H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/28ekz6B9XhxZCuaWJKBCmfGv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tGlgzUTxYlFZ75Dt3F3MCV9Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9f1Xm9ckcQ280DEpXzZJIBe5.png?f=user_large)