Vermeld eerst even hoe dit is gebeurt. Na een upgrade of iets anders.spanx schreef op maandag 12 maart 2012 @ 07:52:
mijn gehele opt map is leeg........ mijn synology start wel gewoon op maar alle losse packages doen het niet meer....
couchpotato
sickbeard (alleen na een herstart)
ipkg
nzbget
zolang ik geen ipkg heb kan ik dus niets installeren....
maar mijn grote vraag is eigenlijk.... wat moet ik doen?
Helemaal opnieuw beginnen? (omdat dit niet gerepareerd kan worden?)
of zoeken naar een oplossing? (die misschien niet te vinden is?)
IPKG is eenvoudig te herstellen na de upgrade als je even zoekt in dit topic. Wordt zovaak melding van gemaakt dat het eenvoudig te vinden is.
Waarschijnlijk heb je geprobeerd om IPKG te installeren en daar krijg je dan de melding om een map te verwijderden en dat te herstarten. Dat is eingelijk niet nodig maar maakt niet zoveel uit.
Installeer dan IPKG weer en voer de stappen uit om te zorgen dat IPKG blijft behouden na een herstart.
Ga er dan vanuit dat bovenstaand is gebeurt en niet door iets anders.
Dat je OPT map verdwenen is is dus erg vreemd. Wat je kunt proberen is om als je de laatste update nog niet hebt geinstalleerd van DSM4 deze te installeren. Met wat gelukt komt de map dan weer terug.
Als je de laatste versie al hebt draaien dan wordt het lastig. Je mist dan wel erg veel bestanden en ik denk dat je dan beter opnieuw kan beginnen.
Maar de grote vraag blijft hoe dit gebeurt is dus wat je hebt gedaan want deze map wordt niet verwijderd dus een update.
[ Voor 21% gewijzigd door MikeOO op 12-03-2012 08:14 ]