[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.268 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 16:57
ZenTex schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:06:
in het ergte geval kan hij altijd nog gratis een loltractor pakken er daarmee credits grinden voor de repairs voor z'n Tiger II mocht hij geen enkele andere tank hebben. >:)

Gisteren trouwens een bijzondere prestatie geleverd, namelijk een T95 gepenned! Met een Loewe!
Tijd voor een feestje! *O*
Loltractor is weinig lol vindt ik ;) Pzkpfw II met flak is lache :D elke dag weer 1-2 potjes

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 16:13
Oh wat hou ik van de VK3601, eerste battle met 88mm direct topgun
Afbeeldingslocatie: http://img703.imageshack.us/img70

[ Voor 42% gewijzigd door Jeebeekje op 08-02-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396115

Joindry schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:16:
Geen dan, de Lowe en t-59 zijn de enige twee die het echt waard zijn. En slechts één wordt nog verkocht. Je bent beter af met de vk3601 full ops. Een echte moneymaker, maakt makkelijk 40k netto in een goed potje. Tier 9 pijn doen enzo, schept echt geld.
Dit is niet waar, je kunt beter op tier 4-5-6-7 schieten, grotere kans op penetratie. Credits worden alleen maar bepaald door hoeveel damage je doet, onafhankelijk van de tier. Lullig, maar met mijn Type 59 mik ik nu eerst op de kleine broeders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 04:22

ZenTex

Doet maar wat.

Credits wel, voor XP maakt het wel degelijk uit op welke tier je schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:34

thijsco19

KTM 990 SMT

Veen schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 18:23:
[...]

Kwam vanmiddag iemand tegen in een tigerII, die smeekte of ik 'm heel wou laten omdat ie geen credits had om te repairen, toevallig :)

@onder, heb 'm ook ongenadig gesloopt ;)
haha, dat was ik niet gelukkig :)
net weer een potje met me tiger II tog nog wat credits winst kunnen maken :).
ik ga vanaf nu denk ik vooral met me vk3601 spelen en zo veel mogenlijk credits binnen slepen.
Jeebeekje schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:55:
Oh wat hou ik van de VK3601, eerste battle met 88mm direct topgun
[afbeelding]
fijn is die tank hé? vooral met de 88, je zal er zeker veel plezier mee beleven!

in totaal heb ik er 206 battle's op zitten, met een win rate van 54% -O-

[ Voor 29% gewijzigd door thijsco19 op 08-02-2012 22:25 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444472

Hè bagger, moet toch nodig eens flink wat credits binnen halen voor die VK36, maar als ik die verhalen hier hoor. :P

Trouwens, iemand zin om naar beneden te jumpen? Wel in 't russisch en vanaf een minuutje of 5 wordt het spannend:
http://youtu.be/IbinMG1dYU0?hd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Weer een potje tegen de T-95. 10 schoten point blank, hatches, frontplaat, bodemplaat, onder gun Niets.
Voor mijn part mogen ze die T95 flink nerfen. Echt nergens kom ik er doorheen! Die zogenaamde "weakspots"zijn niet weak, GVD 260 penetration met de IS-4!
Zelfs rammen werkt niet!

Gisteren ook een potje gehad waarbij een T95 en ik een hele flank clearden. T-95 nam het op tegen een T30, E-100 en nog wat ander spul, en toen de rook opgetrokken was had hij nog 100%
Echt, ze mogen dat wel even fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Waarom wordt die T-25 stelselmatig uitgesloten van deelname aan discussies over premium tanks? :P Is al ongeveer even oud als de Type volgens mij (6.6 ofzo). Terwijl het toch echt een lekker tankje is. Redelijk vergelijkbaar met PzIII/IV maar wel erg veel hitpoints voor een medium van tier V.

Heeft ook meer penetration zo uit mijn hoofd dan Ram-II of T14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 14:36
ZenTex schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 02:01:
Weer een potje tegen de T-95. 10 schoten point blank, hatches, frontplaat, bodemplaat, onder gun Niets.
Voor mijn part mogen ze die T95 flink nerfen. Echt nergens kom ik er doorheen! Die zogenaamde "weakspots"zijn niet weak, GVD 260 penetration met de IS-4!
Zelfs rammen werkt niet!

Gisteren ook een potje gehad waarbij een T95 en ik een hele flank clearden. T-95 nam het op tegen een T30, E-100 en nog wat ander spul, en toen de rook opgetrokken was had hij nog 100%
Ben ook geen vriendjes met de T95. Als ik arty speel en ik zie die dingen dan krijgen ze ook altijd mijn volle aandacht zodat ze niet de kans krijgen om de rest van mijn team te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-06 16:50
Zelfs rammen werkt niet!

En daarom heb ik tegenwoordig 5 gold shells bij me in publics :P Met die dingen is een T95 echt easy, gewoon crosshair erop en schieten. Maar ik heb nooit zo gigantisch veel moeite met een T95. In een russische tank moet je dichtbij zien te komen omdat je anders te inaccuraat bent om zijn weakspots te raken. Ze zitten er wel, alleen ze zijn erg klein.

Laatste nog eentje frontaal weten te 2-shotten met mijn T30 (normaal AP), hij was niet blij. Puur omdat hij op mijn hull armour bouncde :P Ik stond boven hem op een heuveltje, dus mijn armour stond onder een flinke hoek.

Misschien is het makkelijk om een tijdje met een hitbox skin te spelen? Dan kun je de weakspots goed leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-06 19:21

wontcachme

You catch me? No you wont

T95 heb ik ook met normale shells weinig problemen mee. Onderplaat kom ik elke keer doorheen, alleen de commander hatch geeft soms wat problemen, omdat de russen net wat te laag zijn. Maar met een amerikaanse tank not problemo.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Anoniem: 444472 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:05:
Hè bagger, moet toch nodig eens flink wat credits binnen halen voor die VK36, maar als ik die verhalen hier hoor. :P

Trouwens, iemand zin om naar beneden te jumpen? Wel in 't russisch en vanaf een minuutje of 5 wordt het spannend:
http://youtu.be/IbinMG1dYU0?hd=1
Mooi, zo te zien zijn ze goed bezig met de physics en het ziet er al goed uit!
Helaas dat ze niet verder zijn gegaan met de translates van de episodes, dat zouden ze vanaf episode 5 doen maar verder zijn ze niet gekomen...
Dan waren die T30, E100 en nog wat ander spul niet al te slim bezig en/of speelde de T95 het goed.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 22:39

Vae Victus

Awesome God

Heb ook geen moeite met een T95 hoor. Met mn T34 laatst nog 1 gesolo-ed. Een andere flink beschadigd naar 30% ofzo. Die T34 komt er best lekker doorheen :)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:05
weer een special :)

http://worldoftanks.eu/news/1187-2nd-february-special/

Tankees,

This month's offer will give you a chance to get more battle experience and discounts on tanks. So be ready! The offer starts on Friday, February 10th at 6:30 CET (5:30am GMT), and ends on Monday, February 13th at 6:00 CET (5:00am GMT).

Have a look at our fabolous offer!

- 3x experience for the first victory

Every day you can earn more points.

- 50% on premium tanks

Ram II (get it for 875 gold instead of 1750!)
T25 (get it for 750 gold instead of 1500!)
Matilda (get it for 750 gold instead of 1500!)
- 50% on the following tanks:

AMX 12t (get it for 105.050 credits instead of 210.100!)
M36 Slugger (get it for 417.100 credits instead of 834.200!)
PzKpfw VI Tiger (P) (get it for 638.250 credits instead of 1.276.500!)
SU-8 (get it for 252500 credits instead of 505.000!)
This is a great opportunity to increase your arsenal!

- 50% garage slots

If you want to park your brand new tanks!

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-06 17:18

skoozie

SCSI

Lekker!
ook maaar eens de Slugger uit gaan proberen. die 3x xp is mooi meegenomen, maar niet schrikbarend. zou wel weer een double credit income kunnen gebruiken.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd lekker :P.
Tijd om de Slugger eens aan de haak te slaan, nog 2k XP (en 300k Credits...) te gaan op de M10. Tiger P staat wel op de planning, maar eerst nog 3001P... In m'n SU-5, moet ik nog 20k xp. Beiden ga ik niet halen denk ik ;).

Aansluitend, T-25: mensen ervaringen mee wat betreft speelbaarheid en credit-income? Crizyz kwam er een paar posts terug mee. Ik zit serieus te overwegen om die tank aan te schaffen.

Hebben jullie nog 'spaarplannen' voor deze special?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Heb die tanks al, of al gehad. Ik overweeg wel om misschien 1 á 2 garage slots erbij te kopen.
Appel schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:40:
[...]

En daarom heb ik tegenwoordig 5 gold shells bij me in publics :P
....

Misschien is het makkelijk om een tijdje met een hitbox skin te spelen? Dan kun je de weakspots goed leren.
Met gold ammo schieten in publics vindt ik net cheaten. DWZ, dan word het wel heel erg PtW.

Mja, ik denk dat ik de weakspots wel ken (youtube filmpjes gekeken) maar dat ik gewoon veel pech heb, de weakspots zijn klein en zelfs op korte afstand willen shells nog wel eens afwijken. Zo heb ik laatst met de IS-4 een tank gemist op +- 20 meter die vol in het zicht stond.

In principe wel het overwegen waard, maar zo vaak kom ik die T95's niet tegen.

Dat van die hele flank clearen samen met die T95 die geen spatje schade kreeg: Hij stond goed opgesteld en de vijandelijke tanks konden geen betere positie innemen om die T95 te lijf te gaan want daar stond ik in m'n AMX 50-100. Ze waren banger voor mij dan voor die T95. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

De Tiger (P) ga ik voor money making met goedkope shells terugkopen en wachten op de halve prijs gold crews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
oosterhofjf schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:54:
weer een special :)

http://worldoftanks.eu/news/1187-2nd-february-special/

Tankees,

This month's offer will give you a chance to get more battle experience and discounts on tanks. So be ready! The offer starts on Friday, February 10th at 6:30 CET (5:30am GMT), and ends on Monday, February 13th at 6:00 CET (5:00am GMT).

SU-8 (get it for 252500 credits instead of 505.000!)
This is a great opportunity to increase your arsenal!
Damn! Ik kan die SU-8 bijna, maar dit weekend kan ik wss niet online komen om de laatste credits en xp te grinden en hem aan te schaffen. ;(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mooi, morgen even de 50 100 afmaken (nog een paar k) en dan vrolijk verder met de 50 120 :)
Komt die 3x toch enigszins mooi van pas want dan kan ik mooi 9000 tot 12000 exp op de 120 maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
En ik kan waarschijnlijk in 1 weekend van de AMX 13 90 een Lorraine 40t maken en van de B1 een ARL44.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Zijn er nog tankers meets geweest eigenlijk? :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Anoniem: 444472 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:34:
Idd lekker :P.
Tijd om de Slugger eens aan de haak te slaan, nog 2k XP (en 300k Credits...) te gaan op de M10. Tiger P staat wel op de planning, maar eerst nog 3001P... In m'n SU-5, moet ik nog 20k xp. Beiden ga ik niet halen denk ik ;).

Aansluitend, T-25: mensen ervaringen mee wat betreft speelbaarheid en credit-income? Crizyz kwam er een paar posts terug mee. Ik zit serieus te overwegen om die tank aan te schaffen.

Hebben jullie nog 'spaarplannen' voor deze special?
Ik vind hem heel erg lekker spelen. Credit income is ook best ok. Verwacht er geen Löwe of Type achtige taferelen mee (100k+ credits met een goede battle). Ik durf altijd erg weinig over gemiddeldes enzo te zeggen.
Misschien dat je iets aan het volgende screenshot hebt voor indicatie: http://tweakers.net/ext/f/S4EwhNyTYChegCPNfxM8vMiQ/full.jpg

Als je vaker Duitsers gespeeld hebt is deze best een ok aanvulling (ik heb zowel de PzKpfw III/IV als de IV gespeeld). Verwacht er geen wonderen van, gewoon een hogere creditincome.

Als je trouwens premium tanks wil testen, daar zijn testservers altijd erg handig voor, alleen is er op dit moment geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Woot, special gewacht op de AMX 12t :) Ik dacht, die zal vast nog wel een keer in de aanbieding zijn :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Woot, ik kan nu de Tiger, de Tiger (P), de IS, de T-34-85, en de 12t voor de helft van de prijs kopen. Als ik nou iets meer xp op de JgdPz IV had voor de JagdPanther was helemaal geweldig... Helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

heb ik net vorige week mijn T-34-85 gekocht... Issie er nu voor de helft minder

Niet lief

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

psychoclown schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:30:
[...]

Mooi, zo te zien zijn ze goed bezig met de physics en het ziet er al goed uit!
Helaas dat ze niet verder zijn gegaan met de translates van de episodes, dat zouden ze vanaf episode 5 doen maar verder zijn ze niet gekomen...
Het ziet er inderdaad goed uit, alleen jammer dat het lijkt als of je met speelgoed aan het spelen bent als ze over hobbols rijden. De tanks vliegen veelste veel (ja ik weet dit zijn light/med tanks die snel rijden).
Wat ik ook wel jammer vind is dat je niet in het water kan rijden (dat zag je in een eerder filmpje wel).
Maar het is een goede vooruitgang die zeker een andere speelstijl mee brengt.
Ben benieuwd :)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:31

BTU_Natas

Superior dutchie

Even over de t95. ik heb er namelijk eentje. En zo over powered is ie niet. Als je hulp krijgt, is ie heel erg sterkt, maar alleen als je begeleiding mee krijgt. Zoniet, dan wordt je in no time geflanked ben je compleet machteloos, en ga je sneller dood dan een t1 tank in een t10 battle.

De t95 nerfen, is gewoon kortzichtig. Helemaal gezien de grind die je moet doorlopen om er eentje te krijgen (is niet lief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

BTU_Natas schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:15:
Even over de t95. ik heb er namelijk eentje. En zo over powered is ie niet. Als je hulp krijgt, is ie heel erg sterkt, maar alleen als je begeleiding mee krijgt. Zoniet, dan wordt je in no time geflanked ben je compleet machteloos, en ga je sneller dood dan een t1 tank in een t10 battle.
en, is gewoon kortzichtig. Helemaal gezien de grind die je moet doorlopen om er eentje te krijgen (is niet lief)
En dat geld niet voor andere tanks? Laat staan andere TD's, verdorie, de jagdtigers lacht iedereen om vanwege een weakspot ter grootte van China!

En dacht je soms dat alle andere tier 9 TD's geen grind vertegenwoordigen? Kijk naar DE TD's en z'n lachwekkende jagdpanzer IV.

[ Voor 8% gewijzigd door ZenTex op 09-02-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 07-06 16:55
ZenTex schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:42:
[...]

En dat geld niet voor andere tanks? Laat staan andere TD's, verdorie, de jagdtigers lacht iedereen om vanwege een weakspot ter grootte van China!

En dacht je soms dat alle andere tier 9 TD's geen grind vertegenwoordigen? Kijk naar DE TD's en z'n lachwekkende jagdpanzer IV.
Als ik met een beetje een fatsoenlijke tank/gun een T95 tegenkom, heb ik echt zoiets van: Muahahahaha een T95. Bye bye!

Als je een beetje fatsoenlijk speelt, is een T95 net zo makkelijk als een Obyect of een Jagdtiger of iets dergelijks. Kheb hier nog wel ergens een replay liggen dat ik in mijn T95 binnen een paar seconden soort van ge-instagibbed wordt door een T34 en 2 IS-4's. Terwijl ik zelf 2x bounce op de hull van de T34.

En ik kan je gerust vertellen, de US TD grind is 1 van de meest vage grinds in het spel. Bij de andere TD lijnen spelen de tanks ongeveer hetzelfde. Bij de Amerikanen niet, daar moet je om de paar tanks van speelstijl wisselen.
Slugger - T25 AT - T28 was helemaal een vage ervaring. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat is de AMX50B toch een heerlijke tank O+. Zolang je speelt alsof er bij elke hoek een t92 staat en je redelijk veel HP overhoudt ben je daarna dodelijk. Nu 11 battles gehad en in totaal al 37000 damage uitgedeeld (3300 per battle). Daar zit er ook één bij waar een T92 mij erg leuk vond en mij oneshotte :(

Net een CW gedaan en met gold geschoten. Dat is pas leuk :P. Koffie erbij en je deelt elke 25 seconde 1800dmg uit *O* *O*

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Je hoeft niet vasn speelstijl te wisselen met amerikaanse TD's. Je hebt de vrijhijd vanwege turrets. ;)
De turreted TD's zijn snel en hebben goede firepower. Turrets zijn een bonus.

En als ik zie hoeveel moeite tanks hebben met een T95, en dat vergelijk met de JT en de Objekt, dan is de T95 zeker véél moeilijker om uit te schakelen.Op een afstand de weakspots raken is zo goed als onmogelijk.

Ahhh. wat is teamkilled toch leuk, eeerst gaat een campende pz IIIpal voor me staan terwijl ik hull down aan het schieten ben, dan gaat ie naast een andere tank staan en blokkeert de brug, ondanks dat ik een halve minuut tegen hem aan sta te rammen en vraag hem te moven.
Gelukkig kun je wrakken wél wegschuiven. :w PzIII

[ Voor 29% gewijzigd door ZenTex op 09-02-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak-trekhaak
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Hey ik heb een vraag:

Hoe kunnen spelers zien dat ik met gold ammo schiet?
Want ik krijg regelmatig (laat ik het nu maar enorm nuanceren) commentaar en wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt tijdens een match.

Format C solve the most problems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Niet.
Je word soms als gold ammo user aangemerkt omdat ze vinden dat je ze niet had kunnen pennen. Sommige spelers schijnen niet van het bestaan van weakspots af te weten.
Daarentegen zullen er ook heel wat spelers zijn die wat gold shells bij zich hebben voor moeilijke situaties.

Even over je username... Heb jij toevallig een caravan achter je tank hangen? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door ZenTex op 09-02-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Fijn.. kom je in een potje een mini-GOT-platoon (Kaptein en nog iemand) tegen, raak je meteen bij het eerste schot zowat al je modules/crew members kwijt. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:00:
Wat is de AMX50B toch een heerlijke tank O+. Zolang je speelt alsof er bij elke hoek een t92 staat en je redelijk veel HP overhoudt ben je daarna dodelijk. Nu 11 battles gehad en in totaal al 37000 damage uitgedeeld (3300 per battle). Daar zit er ook één bij waar een T92 mij erg leuk vond en mij oneshotte :(

Net een CW gedaan en met gold geschoten. Dat is pas leuk :P. Koffie erbij en je deelt elke 25 seconde 1800dmg uit *O* *O*
Na bijna 100 battles (waarvan verreweg de meesten in public) staat de teller op mijn T30 nog op de 3200 ;)
Geloof best dat dat een heerlijke tank is, de 120 lijkt mij al erg fijn spelen!
sjaak-trekhaak schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:10:
Hey ik heb een vraag:

Hoe kunnen spelers zien dat ik met gold ammo schiet?
Want ik krijg regelmatig (laat ik het nu maar enorm nuanceren) commentaar en wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt tijdens een match.
Blauwe tracers als je een shell ziet vliegen :)

You ask we reply bulletin v11
When will the damage and the penetration of HE shells be adjusted?

In the 7.2 update, several of armour groups will be absorbing around 20% less damage caused by HE.

What exactly will change in battle maps, when the new game physics will be introduced?

The new game physics will allow vehicles to move in a completely new way. All maps will be reworked which will give a tank the freedom to realistically move anywhere without getting stuck.

When will the new physics appear in the game?

A lot of work needs to be done before the release of new physics engine. Firstly, we need to rework all the maps so that the new physics engine is implemented correctly. All of these changes are currently being tested. We are adjusting them accordingly to the results of our stress test. This includes fixing bugs and modifying mechanics. All works should be finalized no earlier than the second or third quarter of this year.

Will the new physics allow the vehicle which has turned over or fell from a bridge to self-destroy automatically? Will my team member be able to put the machine back on its tracks?

We are working on the tanks to always end up on ‘all two’ tracks. Depriving the tanks capability to roll over will facilitate the game. Yet once the new physics are released for a public test, the rolling of the tank could be adjusted. We will be studying the players’ feed-back closely.

The 7.0 version has a brand new complaint system. How does it help you and how does it work in practice?

The complaint system allows players to report others without using the relatively cumbersome procedure of contacting technical support staff by e-mail or via the game portal. The system is available on the battle screen during ranked battles (everything but training rooms); it is partially available on the garage screen. Complaints are submitted by pressing «Ctrl» and right-click on a corresponding player in the battle screen. Informants may choose from several complaint options in a pop-up context menu. Admins open a daily complaint list in order to select the players who should be penalized for their actions. Admins check the validity of complaints with appropriate interfaces. Each complaint is marked as ‘valid’ or ‘false’. As a result of these actions some users receive a penalty (usually a ban).

In the past it’s been mentioned that a new match maker system will be featured in 7.2. Could you confirm it?

The new match maker is not tied up with the 7.2 update. At the moment we are still testing all systems and improving the match maker. We expect that it will be fully functional around the 7.2 release, yet there could be changes with the dates.

What have happened to American Christie Tanks? When they will be released?

These vehicles will not be introduced just yet. The estimated release date will be around the end of this year or even later.

Are you planning to introduce tropical maps with a Pacific theme?

We are constantly working on themes of in-game maps. One of the maps will be island themed. Located in the Pacific Ocean, the map will boast landscape features such as an extinguished volcano, picturesque waterfalls, a pristine lagoon, and white sand beaches. There will be plenty of places where you can conceal your SPGs, hide your TDs, and shoot around palm trees. The estimated release date of this map will be the third quarter of 2012.

In what aspects of the premium Jagdtiger will differ from an ordinary one?

The only ‘special’ features are its premium gun and the name.

What are the main features of the French SPGs and TDs?

Compared with SPGs and TDs of other nations, the French vehicles will be executing exactly the same functions in a battle: shoot and destroy. Yet the top French SPG will have a multi-round auto loading mechanism, commonly known as a gun cylinder.

Could you please explain what the in-game novice training is?

The in-game training will touch upon the basic garage elements: choosing a vehicle, buying a vehicle, training a crew, selecting modules, researching vehicles etc. The in-game training will be only be available for new accounts registered after the 7.2 release.

Why have German camouflages been reworked?

Players have noticed some discrepancies and historical inaccuracies with the colours and patterns of German camouflages. We had to amend the German camouflage in order to make them more realistic.

Has a clan insigne for 7.2 been approved?

Clan insigne has not been approved yet but there is a high chance that this will happen soon.

Could you explain how the one-click button works in order to repair module or heal a crew member?

If you only have one module damaged/one crew member knocked out, you can simply press on the Repair Kit/First Aid Kit button to repair it. This can be done without selecting any additional options from the menu.

Type 62 has been announced on the forums as the next Chinese tank. Will this machine be available on different servers too?

The Type 62 VII tier Light Tank will definitely be released on the Chinese server. We are still taking into consideration its introduction to other game servers.

Could you please share your preliminary plans for vehicles in 7.3?

In 7.3 there will be some changes in the Soviet HTs. The KV tank range will be branched into KV-1 and KV-2. Heavies T-150, KV-4 and ST-1 will be introduced into the game. IS-4 will be moved to tier X, and IS-8 (T-10) will take its place in tier IX.

What will happen to T34 in7.2?

As you might know, the T34 will be replaced by the M103 and moved to Premium Tanks. Players will be able to purchase the T34 and any other premium vehicles in the in-game store. In addition, the T34 will be moved to tier VIII. We are still working on the game balance. Other new American vehicles are also being balanced. There is a high chance that they will end up on the same battle level as their predecessors, T30 and T34.

What is the reason for removing German Hotchkiss and B2 from the store?

The main reason was the introduction of the French Tech Tree. Originally, PzKpfw 38H735 (F) and PzKpfw B2 740(F) were French and they were placed on the German Tech Tree as captured materiel. Now players can easily research these tanks in the French Tech Tree.

Is the E100 TD going to be a substantial TD or will it stay the same? When we will be able to see stats on it?

It will be a Tank Destroyer as all of them are. Yes, it will be different from the current model but it will still have some common features with all TD’s
Since the German Tech Tree is the most ‘completed’ tree in the game, the German TD line will probably be updated in the second quarter of 2012, closer to summer. Also there is a high chance that French TD’s and SPG’s will be released before then.
It looks like new players who will join the game after Christmas won’t be able to purchase T34. This does not mean that the Premium members will not be able to get their T34 by converting gold into experience and credits. The T34 case is not for making another Premium vehicle, but to compensate efforts in grinding for those who have already own this tank for a long period of time. And again, special offers for this tank may possibly be released at a future date.

Are you planning to balance battles so we will have an option to play Axis vs. Allies?

There are plans to add historical battles which will include historically accurate rosters Nation vs. Nation.

Will it be possible to choose the particular map we would like to play on? If so, would it be available for premium accounts only? What kind of limits would it have?

You will not be able to choose a map of your desire. Alternatively, you can put a ‘veto’ on one map and it will be removed from a random map selection. Most probably, it will be available for all members, but premium membership or gold (this is still a subject of discussion) will allow you to ‘veto’ more maps (1-2).

Since some players love to have SPG support, and others hate being killed by something they can't see, will there ever be an option to exclude SPG's from battles?

No this option will not be available.

I have noticed that I play on some maps more often than on the others. Why is that? Is it being determined by different factors like a vehicle type? (For example, more town maps are available when I play with HT's, the choice is narrowed down when I use TD's and SPG's).

All maps are selected at random, however new maps added to the latest update are usually displayed more often.

What has the highest priority for CW?

Our highest priority is Tank Freezing and Fog of War. Clan Diplomacy is also a high priority.

In the past it has been mentioned that the interface will be reworked. Will it influence the in-battle interface?

There will be major Garage changes and slight improvements of the battle interface. Moreover, we can confirm that Garage will be cardinally reworked!

I have actually 3 questions:
- On the front, tankers usually weld additional armor plates. For example, many pictured of Panzer III and Panzer IV can be found with such modifications. Are you planning to add something similar as additional equipment?
- Will you add more options for vehicle customization apart from camo?
- Will you add more destructible objects to the in-game maps and more ‘war’ related features (i.e. trenches)

Everything is planned, but not in the near future. For customization, you will be able to add scratches, mud on your tank and change the place of equipment. Also we’re planning to add more details to our maps. There will be more destructible objects together with new physics.

What will happen with my T30 camouflage once the T110 will be released?

The camouflage will stay on the T30.

Can you tell something about the draw statistics?

The number of draws is equal to approximately 1.7% on NA. Approximately 76% of draws happen because of time, 23.4% because of simultaneous base capture and 0.6% because of destruction of vehicles in both teams. All maps have approximately similar amount of draws. Yes, it is called by players ‘Campinovka’

Are there any plans to nerf the E-75? It’s currently over performing, IMO.

There are no such plans at this moment in time.

Have you ever planned to add flamethrower tanks or Rocket Artillery?

Flamethrower tanks would have ‘heavy’ effects for the current version of client and engine, so we have concluded that we will not add them. Rocket Artillery is planned as one of the possible ‘commander consumables’ on clan wars (the Artillery strike, which comes from ‘outside’)

For how long after the destruction, the light tank will be receiving credits and XP for highlighted enemies?

For 10 seconds, if enemies will be hit once hidden or highlighted by another tank.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:52:
[...]

Na bijna 100 battles (waarvan verreweg de meesten in public) staat de teller op mijn T30 nog op de 3200 ;)
Geloof best dat dat een heerlijke tank is, de 120 lijkt mij al erg fijn spelen!
De 120 is een 100 op steroiden en de 50b is een 120 op steroiden. Qua hull en turret veranderd er niet veel, alleen de tank wordt steeds hoger. Verder is de 50b gun gelijk aan de 120 topgun alleen met 5sec minder reload tijd. Als je de 100 eenmaal onder de knie hebt speel je zo de rest van de tree door.

Dit was overigens wel een wtf: http://dl.dropbox.com/u/5...40M43_malinovka.wotreplay. Je hoeft niet lang te kijken, want het gebeurt al direct na het begin ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 16:18

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

haha, somebody does not like arty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik zou het bijna erg vinden. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-06 17:44

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik heb even een filmpje op genomen waarin 4 Franse tanks besloten (zich dood) te rushen. Met als resultaat. 2 Tier 9 Franse Heavies kwijt. En 2 tier 8 Franse heavies. (Inclusief een platoon mate). Ik en de andere platoon mate waren het er niet mee eens overigens die actie. Gelukkig kon ik met de rest van het team het nog aardig recht trekken. Zo kon ik van een flinke achterstand nog een winnende match maken.

Uit eindelijk nog 7 kills kunnen binnen halen, het is een lange video wie het waard vindt te bekijken.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KKlsKz93E6I]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

crizyz schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:36:
[...]

Ik vind hem heel erg lekker spelen. Credit income is ook best ok. Verwacht er geen Löwe of Type achtige taferelen mee (100k+ credits met een goede battle). Ik durf altijd erg weinig over gemiddeldes enzo te zeggen.
Misschien dat je iets aan het volgende screenshot hebt voor indicatie: http://tweakers.net/ext/f/S4EwhNyTYChegCPNfxM8vMiQ/full.jpg

Als je vaker Duitsers gespeeld hebt is deze best een ok aanvulling (ik heb zowel de PzKpfw III/IV als de IV gespeeld). Verwacht er geen wonderen van, gewoon een hogere creditincome.

Als je trouwens premium tanks wil testen, daar zijn testservers altijd erg handig voor, alleen is er op dit moment geen.
Dank voor je reply, zal eens kijken 750 gold is nou ook niet echt veel voor zo'n tankje vgl met Lowe/Type.
Goede tip inderdaad, ik zat er zelf ook al aan te denken om tijdens zo'n test ( je krijgt toch een bak met 10k gold dacht ik?) een aantal premiums te testen voor evt. aanschaf. Test 7.2 zal er binnenkort (lees eind feb) wel een keertje aankomen, special is al voorbij dan :P. Ach voor 750 gold (< €3) moet 't wel te doen zijn.

Oh voor de mensen die aan de amx12t beginnen: focus óf op eenlingen (liefst met < 650 hp :P) óf huppel achter een top heavy aan en ga voor de support/flanking. Eventueel kan scouten nog, maar daar houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

You ask we reply bulletin v11
What will happen to T34 in7.2?

As you might know, the T34 will be replaced by the M103 and moved to Premium Tanks. Players will be able to purchase the T34 and any other premium vehicles in the in-game store. In addition, the T34 will be moved to tier VIII. We are still working on the game balance. Other new American vehicles are also being balanced. There is a high chance that they will end up on the same battle level as their predecessors, T30 and T34.

Is the E100 TD going to be a substantial TD or will it stay the same? When we will be able to see stats on it?

It will be a Tank Destroyer as all of them are. Yes, it will be different from the current model but it will still have some common features with all TD's
Since the German Tech Tree is the most 'completed' tree in the game, the German TD line will probably be updated in the second quarter of 2012, closer to summer. Also there is a high chance that French TD's and SPG's will be released before then.
It looks like new players who will join the game after Christmas won't be able to purchase T34. This does not mean that the Premium members will not be able to get their T34 by converting gold into experience and credits. The T34 case is not for making another Premium vehicle, but to compensate efforts in grinding for those who have already own this tank for a long period of time. And again, special offers for this tank may possibly be released at a future date.
toon volledige bericht
Euhm, dus als ik het goed begrijp: Ja het wordt een premium tank, maar je kan hem alleen kopen gedurende bepaalde specials? Dat kopen gedurende bepaalde specials wordt ook een lekker vaag begrip zo. Eerst de Type-59, dan de 38H 735 en B2 240 (f), en dan nu een tank die op het moment nog niet eens premium is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-06 20:07
Dat is puur indekken dat ze niet weer hetzelfde gezeur krijgen als laatst met de gift-shop. Nu melden ze gewoon dat het geen unieke tanks zullen zijn en dat je ze later ook nog kunt kopen/verdienen zodat ze er mee kunnen doen wat ze willen.

Wel lastig dat het nog steeds niet duidelijk is wanneer alle switches/patches precies zullen zijn. Ik zou graag een van de tankjes in de aanbieding kopen, maar ik moet ook nog een T30 kopen welke ik maar net kan betalen als ik wat van mijn huidige tankjes verkoop (IS3/panther II/Tiger(p) )

[ Voor 37% gewijzigd door redwing op 10-02-2012 05:31 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik kom er toch ook stilletjes gek van hoor, intussen stellen ze al dat de implementatie van duitse TD voor deze zomer zal zijn. De reden, omdat het een kleintje is. Ligt het nu aan mij of is hier gewoon geen logisch verband in. Het is zoals aanhalen, nauw neen een propere onderbroek hoef ik nog niet. deze heeft een blauw rekkertje. 8)7
Anyway, dit weekend enkel dubbels doen met al mijn tanks die een crew hebben.
Die VK B is echt geen pretje en het is nog 260k tot de maus, als die top gun hem niet snel beter maakt geef ik het op. Srry, dit is de minst leuke tier 7+ die ik ooit gespeeld heb. Het enige leuke tot nu toe is dat de voorkant goed bounced. Maar van zodra je een beetje op een heuvel staat en je bodemplaat wat minder geangled is, heb je toch prijs. En dat rot ding draait nauwelijks en staat alle 10 schoten in de fik. Ik begrijp écht niet wat deze tank even goed zou moeten maken als de IS-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak-trekhaak
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
ZenTex schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:12:
Niet.
Je word soms als gold ammo user aangemerkt omdat ze vinden dat je ze niet had kunnen pennen. Sommige spelers schijnen niet van het bestaan van weakspots af te weten.
Daarentegen zullen er ook heel wat spelers zijn die wat gold shells bij zich hebben voor moeilijke situaties.

Even over je username... Heb jij toevallig een caravan achter je tank hangen? ;)
Ik neem eigenlijk op al mijn T7/8 tanks 50%AP en 50% Gold shell en 5 HE shells mee en vul de ammo handmatig bij. Ik swap over op gold shells als ik verwacht dat de over winning 50/50 gaat worden of als ik tussen allemaal T9/10 tanks wordt ingeloot :)

Nou... ik neem altijd een caravan vol koud bier mee tijdens een avondje WoT, jij niet dan? ;)

@Psychoclown
Thnxs, de andere kleur van de tracers is me nog nooit op gevallen. Zal er vanavond eens op letten :)

Format C solve the most problems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Mij ook nog nooit opgevallen eigenlijk. Wel interessant; http://forum.worldoftanks...topic/55702-blue-tracers/
120MM caliber guns or higher
AP rounds = Orange Tracer
APCR/HVAP rounds = Silver/Blue/Grey Tracer/White [Whichever colour you see it as]
HE rounds = Orange Tracer

Below 120mm caliber
AP rounds = Silver/Blue/Grey/White Tracer
APCR/HVAP rounds = Silver/Blue/Grey/White tracer
HE rounds = Orange Tracer
Geen idee of dat ook klopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Joindry schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:07:

Die VK B is echt geen pretje en het is nog 260k tot de maus, als die top gun hem niet snel beter maakt geef ik het op. Srry, dit is de minst leuke tier 7+ die ik ooit gespeeld heb. Het enige leuke tot nu toe is dat de voorkant goed bounced. Maar van zodra je een beetje op een heuvel staat en je bodemplaat wat minder geangled is, heb je toch prijs. En dat rot ding draait nauwelijks en staat alle 10 schoten in de fik. Ik begrijp écht niet wat deze tank even goed zou moeten maken als de IS-4.
Die tank is geniaal als je de voorkant van je tank kan gebruiken. gewoon je voorkant in de strijd gooien en bouncen maar! Zeker dadelijk met de topgun (maus) heb je heerlijke potjes. Ik vond het een erg fijne tank, maar je moet er wel even mee leren spelen.

Die tank kan volgens mij iets van 17km/h achteruit rijden. Use it abuse it! Zorg altijd dat je back up hebt en laat je niet flanken. Omdat de turret helemaal achterop zit kan je daar prima mee om het hoekje kijken, pas wel op je niet teveel laat zien.

Maar IS 4 vind ik ook fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 22:39

Vae Victus

Awesome God

FikkieHo schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:57:
Woot, special gewacht op de AMX 12t :) Ik dacht, die zal vast nog wel een keer in de aanbieding zijn :)
Leuke scout tank maar gaat iets te snel dood imo. Laatst nog 1 geoneshot met mn T34. Geen ammorack oid. Gewoon boom -430 :)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:03:
[...]

De 120 is een 100 op steroiden en de 50b is een 120 op steroiden. Qua hull en turret veranderd er niet veel, alleen de tank wordt steeds hoger. Verder is de 50b gun gelijk aan de 120 topgun alleen met 5sec minder reload tijd. Als je de 100 eenmaal onder de knie hebt speel je zo de rest van de tree door.
Kan nog geen uitingen doen over de 120 maar ik denk dat ik wel beter presteer met minder shells maar kortere reload. Vaak blijf ik ook met 1-2 shells zitten in de 100 en moet ik alweer reloaden.
crizyz schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 04:51:
[...]

Euhm, dus als ik het goed begrijp: Ja het wordt een premium tank, maar je kan hem alleen kopen gedurende bepaalde specials? Dat kopen gedurende bepaalde specials wordt ook een lekker vaag begrip zo. Eerst de Type-59, dan de 38H 735 en B2 240 (f), en dan nu een tank die op het moment nog niet eens premium is?
Misschien ook wel om te zorgen dat het niet zo massaal voorkomt als de type destijds. Tegenwoordig zie je er niet vaak meer dan 5 in een team. Vond het nooit zo'n probleem en het zijn veelal easy targets maar als je enkel een type tank ziet is er ook geen diversiteit.
Joindry schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:07:
Je moet hem dan ook niet spelen als de IS4. Het is meer een tank die op de 2e linie staat te snipen en na de eerste attacks doorbreekt. Het is mijn inziens een hele fijne tank maar het speelt totaal anders dan de meeste tanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:31:
Je moet hem dan ook niet spelen als de IS4. Het is meer een tank die op de 2e linie staat te snipen en na de eerste attacks doorbreekt. Het is mijn inziens een hele fijne tank maar het speelt totaal anders dan de meeste tanks :)
Momenteel is het tweedelijnsnnipen met de tiger gun. It makes no sense, een IS-4 kan ik niet meer pennen op 90°, zijkant op 450m+. Dit weekend de X3 tjes, hopelijk kunnen die de boel wat sneller vooruit laten gaan.

Mn amx 90 heeft eindelijk wat cammoskills, nu kan ik pas écht mensen gaan irriteren. Gisteren een E50 beyond visual 6 schoten mogen toedienen in zijn turret :) Mijn favoriete tegenstander in mijn AMX is de IS met de D25T. Na één schot van hem heb ik perfect de tijd alle zes mijn shells in hem te pmpen, voor hij terug kan schieten. Wat ook genoeg is om hem direct 100% te beroven van hp.

[ Voor 13% gewijzigd door Joindry op 10-02-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik verheug me ook al op de ZMX 120. 6 schoten á 300 dmg is leuk, maar inderdaad, meestal relaodik met nog 2-3 shells in de magazine omdat er even de gelegenheid toe is, en dan sta je 45 seconden niets te doen. Ook duurt een magazijn legen 12 seconden, 1 op 1 is dat voldoende om 2 shells van je tegenstander te incasseren, 8 seconden om 4 shells af te schieten is dan veel beter. En regelmatig word ik afgeschoten terwijl ik nét niet herladen ben.
Helaas moet ik nog iets van 80K XP.

Die AMX 12t vindt ik dan weer zwaar tegenvallen. Je bent zo zacht als boter, vaak een 1shot en dat karretje is mij niet fel genoeg, trekt te langzaam op en verliest teveel snelheid in bochten voor zo'n fragiel tankje.
Maar ik heb gehoord dat de opvolgers het goed doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

ZenTex schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:08:

Die AMX 12t vindt ik dan weer zwaar tegenvallen. Je bent zo zacht als boter, vaak een 1shot en dat karretje is mij niet fel genoeg, trekt te langzaam op en verliest teveel snelheid in bochten voor zo'n fragiel tankje.
Maar ik heb gehoord dat de opvolgers het goed doen. :)
De 12t is inderdaad troep, gun depression is ook echt verschrikkelijk. Maat de amx 75 is al een stuk beter en de 90 nog beter. En om deze full ops te krijgen heb je niet veel XP nodig. Das hun grootste voordeel. De Lorraine daarentegen, moetje even 3 motoren voor gaan grinden... 2 guns ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Oh, ik had niet verwacht dat gun depression veel beter zou worden, zelfs de Heavies van de fransen hebben amper gun depression (met als triest dieptepunt de AMX 45 die al niet meer horizontaal kan schieten als je per ongeluk op een kiezeltje staat)
Moet ik bij zeggen dat ik dat niet eens zo erg vindt op de12t, ik sta over het algemeen weinig stil.
Waar ik wel naar uitkijk is de betere accuracy. Stond gister lekker te spotten in de bosjes, undetected en al m'n ammo afgeschoten op medium afstand en maar 1 á 2 schoten op een heel magazijn troffen doel. Dieptepunt was een hetzer die met z'n zijkant naar me toe stond. 22 magazijnen op geleegd en maar 1 shell trof doel. Vanuit stilstand nog wel.

Mja, veel kwijt aan de Lorraine... Da's niet anders bij andere tanks en de Lorraine is wel een monster zeg.

Gisteren in de medium TC (ik als enige in een amx 50 100, maar da's een verkapte medium) wel een grappige situatie. Ik was aan het reloaden toen van achter een VK 4502A kwam. Met m'n amx 50 100 heb ik hem toen ge-circled terwijl ik aan het herladen was en hij kon me niet raken. even later was hij dus dood.
Vondt ik een grappig moment, een t8 heavy die een andere tier 8 heavy circled. en die 4502A is niet de langzaamste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

ZenTex schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:27:
Oh, ik had niet verwacht dat gun depression veel beter zou worden, zelfs de Heavies van de fransen hebben amper gun depression (met als triest dieptepunt de AMX 45 die al niet meer horizontaal kan schieten als je per ongeluk op een kiezeltje staat)
Moet ik bij zeggen dat ik dat niet eens zo erg vindt op de12t, ik sta over het algemeen weinig stil.
Waar ik wel naar uitkijk is de betere accuracy. Stond gister lekker te spotten in de bosjes, undetected en al m'n ammo afgeschoten op medium afstand en maar 1 á 2 schoten op een heel magazijn troffen doel. Dieptepunt was een hetzer die met z'n zijkant naar me toe stond. 22 magazijnen op geleegd en maar 1 shell trof doel. Vanuit stilstand nog wel.

Mja, veel kwijt aan de Lorraine... Da's niet anders bij andere tanks en de Lorraine is wel een monster zeg.

Gisteren in de medium TC (ik als enige in een amx 50 100, maar da's een verkapte medium) wel een grappige situatie. Ik was aan het reloaden toen van achter een VK 4502A kwam. Met m'n amx 50 100 heb ik hem toen ge-circled terwijl ik aan het herladen was en hij kon me niet raken. even later was hij dus dood.
Vondt ik een grappig moment, een t8 heavy die een andere tier 8 heavy circled. en die 4502A is niet de langzaamste.
Gun depression wordt nauw ook niet schitterend, wordt wel beter. Vooral de accuracy gaat sterk omhoog bij de stap 12t-->75. Weer een beetje omlaag naar de 90 en bij die stap blijft gundepression dezelfde.
En euhm eerlijk, die vk A heeft gewoon slecht gespeeld. Mss was ie stock ofzo. Maar full ops moet je niet proberen dat ding te circelen, lukt je zelfs niet met een t-50-2.

En euhm, wat betreft die lorraine, ik ken niet één tank waar je 3 engines moet kopen. Waar je in de grind ervoor er nog geen van kon unlocken wel te verstaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 10-02-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

ZenTex schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:08:
Ik verheug me ook al op de ZMX 120. 6 schoten á 300 dmg is leuk, maar inderdaad, meestal relaodik met nog 2-3 shells in de magazine omdat er even de gelegenheid toe is, en dan sta je 45 seconden niets te doen. Ook duurt een magazijn legen 12 seconden, 1 op 1 is dat voldoende om 2 shells van je tegenstander te incasseren, 8 seconden om 4 shells af te schieten is dan veel beter. En regelmatig word ik afgeschoten terwijl ik nét niet herladen ben.
Helaas moet ik nog iets van 80K XP.
De AMX120 met top gun doet er ook 12 seconde over. 4 schoten met 3 seconde reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:31

BTU_Natas

Superior dutchie

ZenTex schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:42:
[...]

Niemand lacht een jagdtiger uit, ze rijden eerder in complete paniek weg. Maarja, soms kom je noobs tegen in t9 tanks. Tja dan is alles underpowered waar ze in rond rijden en alles overpowered wat ze niet one-shotten.

Ik doe nu de russische grind, voor de td en die is een factor 10 makkelijker naar mijn ervaring dan de amerciaanse TD lijn.

Kom je mij in mijn t95 tegen, advies. Rijd de andere kant op. Jij gaat dood, en ik verlies waarschijnlijk geen enkele hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joindry schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:11:
[...]

Gun depression wordt nauw ook niet schitterend, wordt wel beter. Vooral de accuracy gaat sterk omhoog bij de stap 12t-->75. Weer een beetje omlaag naar de 90 en bij die stap blijft gundepression dezelfde.
En euhm eerlijk, die vk A heeft gewoon slecht gespeeld. Mss was ie stock ofzo. Maar full ops moet je niet proberen dat ding te circelen, lukt je zelfs niet met een t-50-2.

En euhm, wat betreft die lorraine, ik ken niet één tank waar je 3 engines moet kopen. Waar je in de grind ervoor er nog geen van kon unlocken wel te verstaan.
Schijnt ook dat ze de gun Depression van de AMX'en gaan verbeteren (overlords Q&A). Gelukkig maar, vandaag ook weer met m'n 12t op een lichte glooiing dat ik alleen vogels kan schieten...

Verder heb ik een vraagje over 'angle-en'. Als je je tank dus schuin zet, wordt je armor dan effectief dikker en/of heb je meer kans op een bounce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 444472 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:36:
[...]

Schijnt ook dat ze de gun Depression van de AMX'en gaan verbeteren (overlords Q&A). Gelukkig maar, vandaag ook weer met m'n 12t op een lichte glooiing dat ik alleen vogels kan schieten...

Verder heb ik een vraagje over 'angle-en'. Als je je tank dus schuin zet, wordt je armor dan effectief dikker en/of heb je meer kans op een bounce?
Beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Anoniem: 444472 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:36:
[...]

Je moet eens zoeken op de wiki. één, je armor wordt effectief dikker omdat je diagonaal door het armor moet. én een schot zal met minder kracht penetreren omdat het onder een hoek inslaat (lees hier ook over angle normalisation - dit hebben ze aangepast bij de 7.0) . (vandaar hoe kleinder de hoek, hoe meer kans op bounce) er spelen dus 2 factoren mee bij het anglen. Maar meer dan 15° anglen is sowieso onzinnig, je zijkant wordt dan veel kwetsbaarder.

Een bounce heb je wanneer je resulterende penetratie kracht kleiner is dan de kracht die nodig in om de armor op zijn makkelijkelijkste weg (loodrecht erop) te penetreren. Is je hoek heel klein waaronder je de tank raakt, kaatst hij écht af en behoudt hij nog steeds zijn vlucht. Dit is dan de ricochet. (ingame is het niet mogelijk na een ricochet een andere tank te raken met datzelfde schot. (I tried)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

BTU_Natas schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:34:
[...]

Niemand lacht een jagdtiger uit, ze rijden eerder in complete paniek weg. Maarja, soms kom je noobs tegen in t9 tanks. Tja dan is alles underpowered waar ze in rond rijden en alles overpowered wat ze niet one-shotten.

Ik doe nu de russische grind, voor de td en die is een factor 10 makkelijker naar mijn ervaring dan de amerciaanse TD lijn.

Kom je mij in mijn t95 tegen, advies. Rijd de andere kant op. Jij gaat dood, en ik verlies waarschijnlijk geen enkele hp.
Ik wel. Ik weet dat de JT dood gaat als ik hem in m'n IS-4 tegenkom, en snel ook. Ik vindt hem lachwekkend, vandaar (zoveel armour en dan een frontal weakspot die je niet kúnt missen) dat ik op de nieuwe DE TD wacht.
De opbject is wat dat betreft veel beter, vaak zie je hem niet totdat het te laat is, áls je hem al ziet, en dan ben je een flinke hap HP kwijt.

Ik heb de US grind gedaan tot T25, DE tot Ferdi en USSR tot SU-85. Tot dusverre is US de makkelijkste grind van allemaal. Misschien dat de T25 en T28 zo bar slecht zijn dat het zwaarder is dan de DE lijn, maar tot dusverre vindt ik van niet.
Ze hebben iig andere speelstijlen. USSR zijn echte unseen snipers, US multifunctioneel en DE armour + firepower. Ik zou niet 1-2-3 zeggen dat 1 van die 3 zwaarder is adan de andere 2.

Maar er zijn altijd mensen die zeggen dat een bepaalde lijn/natie véél moeilijker te grinden is. áls ik dat al van een natie vindt, is dat DE, maar zelfs de duitse tanks hebben hun kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik vond de Duitse TD lijn best leuk en een stuk makkelijker dan de Heavy lijn (voor de opsplitsing). De Pz 38was ok, de pz 38NA was dikke troep. de PZ III/IV is minder dan de Pz IV. De vk3001 P is de slechtste van de drie (vh 3001H-P en VK3601), Dan hebje als lichtpuntje de Tiger P. Die is gewoon goed. Zijn enige echt nadeel is zijn snelheid.
De VK A is iets apart, maar past gewoonweg niet in de heavy lijn op tier 8.

De IS-7 lijn vind ik de makkelijkste (van diegene die ik gespeeld heb). Verre van. Niet één tank die echt zwak is voor zijn tier. Velen vinden de IS zwak, ik hield ervan, je was zowat underdog. En met je D25T kon je toch zwaar verrassen :P

De Duitse TD lijn, het moeilijkste hieraan is dat je een paar keer moet switchen in speelstijl. Hetzer-JgPz IV-Jangdpanther. Beetje zoeken. Maar accuratie, cammo en power zijn je vrienden.

De franse mediumlijn is gewoon bagger tot de eerst ammobelt, de 12t. Die tank ik ook nog steeds slecht, maar niet de bagger die de andere tanks zijn. vanaf de 12t hoef je je speelstijl nauwelijks nog aan te passen, enkel wennen aan nieuwe reloadtimes.

[ Voor 3% gewijzigd door Joindry op 10-02-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 14:44
Na 6600 battles precies had ik vanmiddag Carius medal class 1, of te wel 10000 kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Joindry schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:11:

De IS-7 lijn vind ik de makkelijkste (van diegene die ik gespeeld heb). Verre van. Niet één tank die echt zwak is voor zijn tier. Velen vinden de IS zwak, ik hield ervan, je was zowat underdog. En met je D25T kon je toch zwaar verrassen :P
Inderdaad, geen minpunten in de hele lijn, enkel dikke pluspunten.
Trouwens vond ik de IS oook een zeer goede tank, een heavy die je als medium speelde, maar ik denk dat dat voordeel weggevallen is met het overschot aan types in de games en dat daarmee de IS lang niet meer zo goed is als het was.
IS-3 en IS-4 vindt ik dan weer lichtelijk OP sinds de laatste patch tegenover hun tegenhangers in de DE en US lijn (vooral de IS-4, heb hem zelf namelijk). Het is nooit anders geweest in WoT, USSR is easy mode.

[ Voor 6% gewijzigd door ZenTex op 10-02-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joindry schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:54:
[...]

Je moet eens zoeken op de wiki. één, je armor wordt effectief dikker omdat je diagonaal door het armor moet. én een schot zal met minder kracht penetreren omdat het onder een hoek inslaat (lees hier ook over angle normalisation - dit hebben ze aangepast bij de 7.0) . (vandaar hoe kleinder de hoek, hoe meer kans op bounce) er spelen dus 2 factoren mee bij het anglen. Maar meer dan 15° anglen is sowieso onzinnig, je zijkant wordt dan veel kwetsbaarder.

Een bounce heb je wanneer je resulterende penetratie kracht kleiner is dan de kracht die nodig in om de armor op zijn makkelijkelijkste weg (loodrecht erop) te penetreren. Is je hoek heel klein waaronder je de tank raakt, kaatst hij écht af en behoudt hij nog steeds zijn vlucht. Dit is dan de ricochet. (ingame is het niet mogelijk na een ricochet een andere tank te raken met datzelfde schot. (I tried)
Thanks voor de reply, heb nog even de wiki erbij gepakt. Dubbel zo veel zin om te angle'n dus :). Als het het WoT forum was, kreeg je een +1 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Anoniem: 444472 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:23:
[...]

Thanks voor de reply, heb nog even de wiki erbij gepakt. Dubbel zo veel zin om te angle'n dus :). Als het het WoT forum was, kreeg je een +1 :P.
Het is ook nog eens leuk on te doen en beter te kunnen, wordt dan een beetje een sport ;)
Kojoottii schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:57:
Na 6600 battles precies had ik vanmiddag Carius medal class 1, of te wel 10000 kills :)
Nice coyotee! Moet zelf nog 1260 kills maken in 429 battles en met een gemiddelde van 1,42 kills per battle gaat hem dat waarschijnlijk niet worden. Of gewoon nog genoeg potjes in de T30 en E100 doen dan gaat het iets sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@psycho: Idd, dat sportgevoel begint me nu ook beet te pakken :P.

Check deze battle net, steel wall met... papier-maché-is-ook-armour-T-34-85 (snap het zelf ook nog niet, allemaal bounces :P)

Victory!
Battle: Ruinberg vrijdag 10 februari 2012 16:57:19
Vehicle: T-34-85
Experience received: 895
Credits received: 22.071
Battle Achievements: Steel Wall, Master Gunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-06 17:44

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Anoniem: 444472 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:06:
@psycho: Idd, dat sportgevoel begint me nu ook beet te pakken :P.

Check deze battle net, steel wall met... papier-maché-is-ook-armour-T-34-85 (snap het zelf ook nog niet, allemaal bounces :P)
Ik heb ook een tweetal steel walls op mijn AMX M4 en dat is niet bepaald een armored tank :P
Ja die komen in 7.2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Wat een leuk spelletje zeg. Ben ik in m'n SU-85 top tank (zonder de beste gun), is de hunne een KV.
hij rijd miun richting op, ik schiet, 10% eraf. Hij schiet terug. 1-shot. Nee, de KV is zeker niet unbalanced voor z'n tier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ZenTex schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:48:
Wat een leuk spelletje zeg. Ben ik in m'n SU-85 top tank (zonder de beste gun), is de hunne een KV.
hij rijd miun richting op, ik schiet, 10% eraf. Hij schiet terug. 1-shot. Nee, de KV is zeker niet unbalanced voor z'n tier. ;)
Zijn er volgens jou ook tanks die wel balanced zijn?

En dan nog, non-elite tanks vergelijken met een (waarschijnlijk) elite tank...
Een beetje SU-85 speler maakt een KV volledig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Is de KV volgens jou wél ok vergeleken met andere tanks van z'n tier?
En van welke andere tanks zeg ik dit? 2? 3 misschien?
Non elite, inderdaad. feit is wel dat ik zelfs met de top gun 3-4 schoten nodig heb.

En ach, hij stond op 150 meter toen ik hem spotte, netjes met camonet achter een bosje, en aan z'n turretbewegingen te zien spotte hij mij toen ook.

Ja, ik maak een KV makkelijk in. Zolang hij me niet ziet en 1-shot...

Oww, achussie, nou heb ik het door. Jij bent gepikeerd omdat ik kritiek had op je lievelingstankje, vandaar jouw reactie! ;)

[ Voor 12% gewijzigd door ZenTex op 10-02-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ZenTex schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:09:
Oww, achussie, nou heb ik het door. Jij bent gepikeerd omdat ik kritiek had op je lievelingstankje, vandaar jouw reactie! ;)
Als je al direct met zulke achterlijke opmerkingen komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-06 12:48
Als die KV z'n derpgun had sta ik er niet van te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

User.tmp schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:20:
[...]

Als je al direct met zulke achterlijke opmerkingen komt...
De ;) smiley niet gezien? Was maar een grapje hoor.
SgtPoen schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:22:
Als die KV z'n derpgun had sta ik er niet van te kijken.
Geen derp, de 107. Maar ja, de SU85 heeft maar 350 HP en pindakaas als armour.

[ Voor 35% gewijzigd door ZenTex op 10-02-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ZenTex schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:32:
[...]

De ;) smiley niet gezien? Was maar een grapje hoor.

[...]

Geen derp, de 107. Maar ja, de SU85 heeft maar 350 HP en pindakaas als armour.
Zulke geintjes werken vaak vrij slecht via een forum. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
De KV is een van de betere tanks in zijn tier, maar zeker niet overpowered. Met een SU-85 maak je dan ook genoeg kans als je er eentje tegen komt, maar je moet wel goed opletten. Een elite SU85 tegen een KV zonder de 107/152 wint ook makkelijk. Beide zijn gewoon leuke tanks, maar pas echt te vergelijken als ze elite zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

redwing schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 00:06:
De KV is een van de betere tanks de beste tank in zijn tier, maar zeker niet overpowered. Met een SU-85 maak je dan ook genoeg kans als je er eentje tegen komt, maar je moet wel goed opletten. Een elite SU85 tegen een KV zonder de 107/152 wint ook makkelijk. Beide zijn gewoon leuke tanks, maar pas echt te vergelijken als ze elite zijn.
Fixed.
Vindt zelf de KV zwaar overpowered voor z'n tier, met derp of 107, maakt niet uit.
Met de KV maakt het me weinig uit in welke tier battle je terechtkomt, helemaal met de DERP gun.
Tenminste, dat is mijn mening na 200+ battles in de KV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ZenTex schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 02:53:
[...]
Fixed.
Vindt zelf de KV zwaar overpowered voor z'n tier, met derp of 107, maakt niet uit.
Met de KV maakt het me weinig uit in welke tier battle je terechtkomt, helemaal met de DERP gun.
Tenminste, dat is mijn mening na 200+ battles in de KV.
En toch valt de win-ratio met dat ding nogal mee. DERP gun is b.v. leuk, maar als er ook maar 1 slimme tegenstander met een wat snelere tank tussen zit ben je na het eerste schot dood. Ik vind het ook een schitterend tankje en als je toptier bent kun je er een battle mee bepalen, maar zwaar overpowered is ie toch ook weer niet. Vergeet niet dat ie supertraag is en langzaam schiet, zijn enige voordeel is dat ie een echt goede gun heeft.

Kijk trouwens maar naar je eigen stats, als ie echt zwaar overpowered was was je winstratio wel boven de 55% >:)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren de AMX 50 120 binnen gesleept en wat een verademing is dat.
Past vele malen beter bij mijn speelstijl, 4 shells ipv 6 in de autoloader, 3s tussen elk schot en de totale reload onder de 33s (heb mijn crew op 96 of 97%). Begon met enkel de tracks (vrijgespeeld free exp) en de top gun (free exp geconvert). Zonder top engine haalt de tank de 35 km/u redelijk vlot, om meer dan dat te halen moet je op vlak landschap rijden (>40 km/u) of een helling af gaan (~50 km/u) . Gisteren meteen maar voor de top engine gegaan en daar het laatst potje nog even mee kunnen spelen, top snelheid ligt nu met helling af op zo'n 60 km/u en over vlak landschap weet ik het niet zo 123.

Gisteren dus mooi mee gespeeld en helaas een paar keer flink verloren door een faalteam maar over het algemeen ging gisteren erg lekker. Voornamelijk potjes in de 50 120 gedaan en wat een beest. Als je hem een beetje goed onder de knie hebt dan kun je echt heel veel damage doen per potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redwing schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 05:23:
[...]

En toch valt de win-ratio met dat ding nogal mee. DERP gun is b.v. leuk, maar als er ook maar 1 slimme tegenstander met een wat snelere tank tussen zit ben je na het eerste schot dood. Ik vind het ook een schitterend tankje en als je toptier bent kun je er een battle mee bepalen, maar zwaar overpowered is ie toch ook weer niet. Vergeet niet dat ie supertraag is en langzaam schiet, zijn enige voordeel is dat ie een echt goede gun heeft.

Kijk trouwens maar naar je eigen stats, als ie echt zwaar overpowered was was je winstratio wel boven de 55% >:)
Persoonlijk vind ik de 107mm een stuk fijner spelen, tenminste niet 2x schieten per minuut :P. die 55% is ook omdat er, naast schappelijke spelers, een stel pannenkoeken in die tanks zitten van heb ik jou daar. Immers die horen natuurlijk ook: 'de KV is supergoed, die moet je halen', en dan die zitten dan flink aan te modderen met stock-tank voor weet ik het hoeveel battles.
Waarschijnlijk wordt de issue met de KV-1 en KV-2 split wel opgelost, KV-2 zal wel zwaardere MM krijgen en KV-1 zoals hij nu is.

Verder heb ik een nieuwe ergernis nr. 1 ontwikkeld in dit spel: Sta je met een TD in een bosje (of amx12t, met bino's om te spotten). Komt er een gespotte tank van jouw team ACHTER je staan. Halve team schiet natuurlijk op die figuur waardoor je meteen (half) kapot bent, zonder gespot te worden. Prima als ik top tier heavy ben, maar niet als fragiele TD of stokbrood-armour heb.
Afgelopen week meerdere keren gehad met Wolverine, StuG en amx12t. Jullie dit ook vaker gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 444472 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:01:
[...]
Persoonlijk vind ik de 107mm een stuk fijner spelen, tenminste niet 2x schieten per minuut :P. die 55% is ook omdat er, naast schappelijke spelers, een stel pannenkoeken in die tanks zitten van heb ik jou daar.
Hij heeft zelf een winratio van onder de 50%, vandaar die opmerking ;) (ik zit volgens mij precies op 50% met de KV). Als hij echt overpowered zou zijn krijg je wel winstratios die hoger liggen.
Verder heb ik een nieuwe ergernis nr. 1 ontwikkeld in dit spel: Sta je met een TD in een bosje (of amx12t, met bino's om te spotten). Komt er een gespotte tank van jouw team ACHTER je staan.
....
Jullie dit ook vaker gezien?
Yup, regelmatig. Fijne is dan nog vaak dat ze ook nog zo gaan staan dat je niet fatsoenlijk achteruit weg kunt rijden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik had dat pas ook nog gehad met me Tiger II (top tank).
Ik kon geen enkele kant op en werd zo afgeschoten, de meeste schoten kwamen van de zijkant omdat ik niet kon draaien door een #&$^@% team genoot.

Maar gelukkig had ik niet niets kunnen doen en toch nog wat xp en credits mee kunnen nemen :).

Ik heb de KV gehaald voor die tree change alleen duut het een beetje lang :(
ik heb de derp gun erop en vind het eigenlijk maar vervelend veels te lange reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redwing schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:16:
[...]

Hij heeft zelf een winratio van onder de 50%, vandaar die opmerking ;) (ik zit volgens mij precies op 50% met de KV). Als hij echt overpowered zou zijn krijg je wel winstratios die hoger liggen.

[...]

Yup, regelmatig. Fijne is dan nog vaak dat ze ook nog zo gaan staan dat je niet fatsoenlijk achteruit weg kunt rijden.
Zelf een winrate van 51,6% met KV, maar vind het ook een heerlijke tank. Moet ook zeggen dat ik nu met bijna 100% crew en repair kit speel, dus dan gaat alles toch net even iets beter :P.
Verder, wat doe je dan als er zo'n *piep* achter je gaat staan? Soms report ik ze voor unfair play, maar vaak weten ze echt niet wat ze doen.

@thijsco, probeer de 107mm eens, alle tier IVs kan je zo'n beetje one shotten, en alle tier V-VI's kijken voor je uit :P. Met de Derp-KV proberen mensen je te laten schieten (en missen) zodat ze 30 sec hebben om je te slopen.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 444472 op 11-02-2012 13:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

redwing schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 05:23:
[...]

Ik vindt mijn 55% winrate anders best wel goed. Of zou het schelen als ik 56% ipv 55% winrate heb? :p Aangezien ik geen sterspeler ben, er nog 14 anderen in het team zitten, en er ook KV's in het vijandelijke team zitten, meeste potjes toch wel minimaal 2 KV's per kant.
Als het andere team T1 heavies of pz IV's als top tier heeft, is de battle al zo goed als gewonnen ja.
redwing schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:16:
[...]

Heb je het over mij? Nee hoor. 55% winrate, 43% losses.

Echter ben je natuurllijk niet altijd top tier en speel je tegen T8 tanks. Het leuke van de KV is dat zélfs dan je nog nut hebt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een T1 heavy. De Pz IV kan tenminste nog een beetje scouten/spotten/flanken maar mist penetratie en alpha.

Oja, speel zonder equipment, geen gun rammer of wat dan ook. Dit omdat ik die spullen naar andere tanks had overgezet toen ik in geldnood zat, de hele 127K XP grind naar de S-51 zónder equipment. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door ZenTex op 11-02-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
Heb me toch maar geregistreerd na een jaar lurken in dit topic :P

1e battle, meteen 2 kills :+
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/35vo6.jpg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

En gelijk 100% lossrate ook nog. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Zal hier nog eens adverteren. Heb hier 2 invite codes liggen. Interesse graag via dm.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
ZenTex schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:46:
Inmiddels 50/50 :P
http://worldoftanks.eu/co...nts/502398042-Angeloonie/
Gizzy schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 23:01:
Zal hier nog eens adverteren. Heb hier 2 invite codes liggen. Interesse graag via dm.
Wat zijn invite codes? :P

[ Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 11-02-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Invite codes: Starterspacks, krijg je X gold (300?) als je met die code een nieuw account maakt. in jouw geval een goede optie.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ZenTex schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:46:
Weet niet hoe het in lage tiers gisteravond was maar in hoge tiers was het om te huilen.
Met veel potjes in samenwerking met het team een meesterlijke opening van de match neergezet om daarna top tiers in het team te hebben die het helemaal verprutsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
psychoclown schreef op zondag 12 februari 2012 @ 09:21:
[...]

Weet niet hoe het in lage tiers gisteravond was maar in hoge tiers was het om te huilen.
Met veel potjes in samenwerking met het team een meesterlijke opening van de match neergezet om daarna top tiers in het team te hebben die het helemaal verprutsen..
Gezellig de GOT company joinen :P Gezellig zooitje van GOT, TAC en HARDass >:)

Totaal iets van 7 gewonnen en 2 verloren. Erg gezellig en zelfs engels gasten komen naar de got TS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
ZenTex schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:11:
Invite codes: Starterspacks, krijg je X gold (300?) als je met die code een nieuw account maakt. in jouw geval een goede optie.;)
Heb helaas al een account aangemaakt en heb geen zin om opnieuw te beginnen, maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
oosterhofjf schreef op zondag 12 februari 2012 @ 10:34:
[...]

Gezellig de GOT company joinen :P Gezellig zooitje van GOT, TAC en HARDass >:)

Totaal iets van 7 gewonnen en 2 verloren. Erg gezellig en zelfs engels gasten komen naar de got TS :P
Hadden we inderdaad beter kunnen doen, denk dat ik voorlopig maar weer even voornamelijk conpanies ga spelen. Zelfs al field command ik een stel random lui moet het beter gaan dan publics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Game manual is weer lekker duidelijk..

Ik heb crew members die ik op een andere tank plaats. Gisteren zag ik dat ze van 75% naar 50% teruggingen. Alleen nu blijven ze op een andere tank 75%, maar wel rood? Wat houdt dat in?
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/105w7bk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Angeloonie schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:29:
Game manual is weer lekker duidelijk..

Ik heb crew members die ik op een andere tank plaats. Gisteren zag ik dat ze van 75% naar 50% teruggingen. Alleen nu blijven ze op een andere tank 75%, maar wel rood? Wat houdt dat in?
[afbeelding]
Een crewmember is rood wanneer deze op een tank zit waarvoor de crew niet getrained is. Als jij elke crewmember opent dan kun je op het tabje training de crew omtrainen. Hiervoor verlies je wel 10% crewskill (medium naar medium).

Wanneer jij van medium naar heavy, of van Arty naar TD trained dan zal je nog meer procent verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zie ook de TS, staat een duidelijk kopje met alles over de crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Maar het percentage is nu gelijk gebleven, ze lijken dus niets verloren te hebben aan skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Angeloonie schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:00:
Maar het percentage is nu gelijk gebleven, ze lijken dus niets verloren te hebben aan skill?
De tekst in het rood (links van de crew, 75%) geeft het percentage aan voor de tank waar ze op getrained zijn. Het percentage dat je ziet wanneer jij er met je muis boven hangt geeft het percentage aan dat ze op de huidige tank hebben (56%).

Je moet de crew hertrainen. Daarna krijgen ze 65% op de tank waar ze in zitten.

Ik zou in dit geval de crew wegdoen en een nieuwe 75% crew er op zetten. Vanaf het moment met 100% crew en een beetje eerste/tweede skill kun je ze het beste mee gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Appel schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:04:
[...]

De tekst in het rood (links van de crew, 75%) geeft het percentage aan voor de tank waar ze op getrained zijn. Het percentage dat je ziet wanneer jij er met je muis boven hangt geeft het percentage aan dat ze op de huidige tank hebben (56%).

Je moet de crew hertrainen. Daarna krijgen ze 65% op de tank waar ze in zitten.

Ik zou in dit geval de crew wegdoen en een nieuwe 75% crew er op zetten. Vanaf het moment met 100% crew en een beetje eerste/tweede skill kun je ze het beste mee gaan nemen.
Thanks, dat maakt het een stuk helderder. Die 56% was me niet duidelijk. :)
Dit was trouwens een crew die ik terug heb gezet op de startertank omdat ik die verkocht had/opnieuw gekocht heb :+

Begin het steeds meer onder controle te krijgen _O_ Was hier een kop soep aan het eten tussen de kills door _o-
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/35izr09.jpg

Snap alleen niet waarom ik er maar 1 als detected heb staan, terwijl ik er zeker 3 gekilled heb zonder dat er iemand anders in de buurt was die hem gespot kon hebben. :?

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 12-02-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Angeloonie schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:05:
[...]
Snap alleen niet waarom ik er maar 1 als detected heb staan, terwijl ik er zeker 3 gekilled heb zonder dat er iemand anders in de buurt was die hem gespot kon hebben. :?
Alleen de 1e die ze ziet krijgt ze als detected, als je dus aan het begin een scout hebt gehad die de meeste tanks al gezien heeft (ook al was ie daarna binnen 10 seconden dood) betekent dat dat jij ze niet meer als detected in je eindrapportje te zien krijgt.

[removed]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.