Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 15 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 29.263 views

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03 17:10

FikkieHo

Wokmaster

Leuk potje met de VK2801 als laagste tier. In Malinovka aan zuid kant gestart. En dankzij Wapper's mooie scoutspot staan spotten in de bush ergens rond het midden. Scout medaille en een hoop xp :D Zijn die TC's ook ergens goed voor :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Nice, alleen de meeste tanks zijn niet bepaald Absolute company waardig.
Gelukkig had het andere team ook een vergelijkbaar team ;)

Vanmiddag eindelijk weer aardig wat potjes gewonnen. Was eerst een ramp, met name gisteravond.
Wel helaas potjes waarin ik niet bijzonder veel exp behaalde maarja ik was allang blij met de wins!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:58

ZenTex

Doet maar wat.

psychoclown schreef op zondag 12 februari 2012 @ 18:17:
Nice, alleen de meeste tanks zijn niet bepaald Absolute company waardig.
Gelukkig had het andere team ook een vergelijkbaar team ;)
Waarschijnlijk omdat het een random battle was?

Anoniem: 155467

Net mijn aller eerste company battle gedaan.....

http://tinypic.com/r/b3r1mt/5

Dat grapje doen we dus nooit meer.

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03 17:10

FikkieHo

Wokmaster

ZenTex schreef op zondag 12 februari 2012 @ 19:37:
[...]
Waarschijnlijk omdat het een random battle was?
Yep, was gewoon een random battle, maar gister hadden zag ik tijdens de TC de spotplek van Wapper, vandaar :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik denk dat ik in het vervolg ga suicide scouten met die amx12t. dat kanon mist de helft van de tijd, en als ik raak is het toch meestal een bounce...

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ZenTex schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:49:
Ik denk dat ik in het vervolg ga suicide scouten met die amx12t. dat kanon mist de helft van de tijd, en als ik raak is het toch meestal een bounce...
Suicide scouten is voor noobs. Goed scouten is voor pro's. Wat wil jij zijn?

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Laat mij dan maar een noob zijn. Ik doe in ieder geval méér voor het team als wanneer ik probeer met de grote jongens mee te doen en tig bounces uit te delen.
Nee, even wachten totdat iedereen in positie is en vooruit racen terwijl ik probeer zolang mogelijk in leven te blijven en de vijand zichtbaat te houden. En vooral niet bezighouden met onzinnige zaken zoals schieten.

Dan mag jij me een noob vinden, maar ik geef toch geen hout om wat jiij over mij denkt, ik speel het spel zoals ik het wil, het is een spel namelijk.

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:11
ZenTex schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:49:
Eeuwige optimist ben jij zeg :P Ik vond die tank in de test ook niet erg geweldig (lang leven free exp 8) ).

maar zet er binocs en een camo netje op en gooi jezelf halverwege het veld in een bosje neer. Zo kan je het halve team spotten en als je de kans schoon ziet, dan pas ga je schieten. Volgens mij heeft dat ding ook geen gun elevation dus denk goed vooruit!

Can't win? look in the mirror and adjust your playstyle

• Fest
  • Niet online
ZenTex schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:18:
Laat mij dan maar een noob zijn. Ik doe in ieder geval méér voor het team als wanneer ik probeer met de grote jongens mee te doen en tig bounces uit te delen.
Nee, even wachten totdat iedereen in positie is en vooruit racen terwijl ik probeer zolang mogelijk in leven te blijven en de vijand zichtbaat te houden. En vooral niet bezighouden met onzinnige zaken zoals schieten.

Dan mag jij me een noob vinden, maar ik geef toch geen hout om wat jiij over mij denkt, ik speel het spel zoals ik het wil, het is een spel namelijk.
Een suicide scout is net zo waardeloos voor een team als iemand die AFK is. Is scrabble niet iets voor jou? Kun je lekker alleen spelen en hoef je geen rekening te houden met jouw team. Want dit spel is nog steeds een multiplayer spel.

En jouw reactie getuigt ook niet bepaald van enig sociaal gevoel. Online kunnen we ons ook nog steeds gedragen.
ZenTex schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:18:
En daar gaat het dus mis, als je goed wilt scouten moet je juist niet schieten zodat je ook niet gespot kunt worden. Probeer je dat wel dan daalt je camowaarde en zal men je (eerder) kunnen spotten.
Gezien je afkeer van de gun lijkt het me een uitstekend moment om de kracht van een pro-spotter te ontdekken :)
FikkieHo schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:34:
[...]

Yep, was gewoon een random battle, maar gister hadden zag ik tijdens de TC de spotplek van Wapper, vandaar :)
Aha vond het al vreemd, had ik je post niet helemaal goed begrepen :)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

@ fest: Mja, iemand een potentiele noob noemen is ook geen teken van sociaal gedrag? een beetje een tokkie mentaliteit.
En wat nou mijn reactie? Ik geef er werkelijk geen bal om wat iemand vindt over hoe ik het spel speel. Dus jij vindt mij een noob? Ga je gang, dat kan me echt aan m'n reet roesten, ik speel mijn spelletje, jij de jouwe.
Fest schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:05:
[...] ...Is scrabble niet iets voor jou? [s]
Jij gaat me me niet dicteren hoe ik mijn spel speel, ik ga jou niet dicteren. Entende?

@ ooster: Dat deed ik over het algemeen ook, camo, binocs, netje, bosje opzoeken en spotten.
Helaas, resultaat, nul.
Dus: change playstyle. Met de mediums mee, opening zoeken, flanken, schieten. Resultaat, meestal een 1 shot voordat ik iets kon doen.
Dus: Change playstyle. Wachten tot iedereen in positie is, rushen, spotten, zolang mogelijk uithouden, sterven. KASSA! ineens hoofdzakelijk wins, ik spot de enemy, ze focussen op mij, arty en medespelers doen de rest.

[Voor 22% gewijzigd door ZenTex op 13-02-2012 03:53]

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Victory!
Battle: Ruinberg zondag 12 februari 2012 21:31:12
Vehicle: KV-3
Experience received: 7.803 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 62.637
Battle Achievements: Top Gun, Master Gunner
Leuk zo'n weekend met van die triples. :)

Crizyz op Steam

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:11
ZenTex schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:48:

@ ooster: Dat deed ik over het algemeen ook, camo, binocs, netje, bosje opzoeken en spotten.
Helaas, resultaat, nul.
Dus: change playstyle. Met de mediums mee, opening zoeken, flanken, schieten. Resultaat, meestal een 1 shot voordat ik iets kon doen.
Dus: Change playstyle. Wachten tot iedereen in positie is, rushen, spotten, zolang mogelijk uithouden, sterven. KASSA! ineens hoofdzakelijk wins, ik spot de enemy, ze focussen op mij, arty en medespelers doen de rest.
Fijn dat je ieder geval een methode hebt gevonden. Anders kan je mee doen met de companies van GOT. Ik ben enkele keren in de week online rond 23.00. Kan ik je wellicht een aantal tips geven over spotten en fijne scout plekjes.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik doe bijna elke dag mee met GoT TC's.
Helaas zijn randoms geen TC's, Ik heb prima spot plekjes gevonden, niemand die mij daar zag. Leuke hoeveelheid spots gemaakt, echter maakte dat niets uit voor de uitkomst van de battle, loss, loss, loss, loss.
Maar zoals ik al eerder zij in mijn frustratie posts, is een enkel rood stipje vaak al genoeg voor een team om hun plekjes uit chokepoints te verlaten en achter dat rode stipje aan te gaan, als ik op die manier 1/3 van hun team spot en een andere 1/3e gaat ook nog eens achter mij aan, dan is dat al voldoende voor ons team om door te stomen en de arty om even flink huis te houden.

Zoals ik al zei, ik heb een manier gevonden die wins oplevert, da's genoeg voor mij.

[Voor 63% gewijzigd door ZenTex op 13-02-2012 00:22]

ZenTex schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:26:
Heb je het over mij? Nee hoor. 55% winrate, 43% losses.
Ik kan het nu niet controleren (site wil niet laden), maar toen ik vorige week keek zat je op je KV rond de 50% winrate en dat vind ik nu niet echt overpowered. Ik kan verkeerd hebben gekeken, maar als zo'n trank echt overpowered zou zijn zou ik verwachten dat je stats op die tank ook een stuk hoger liggen dan je gemiddelde stats.

[removed]

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Je hebt echt verkeerd gekeken. Winrate met KV is 55%. Na 200+ potjes gespeeld te hebben veranderd dat echt niet met ongeveer 2 potjes per dag met de KV maximaal.

De site wil niet laden omdat WoT en de forums/site offline zijn. (sinds 2 á 3 minuten)

/EDIT: vergeet trouwens niet dat de KV een veel gespeelde tank is. Zelf in battles waarin een KV top tier is zijn er wel minimaal 1 of meerdere KV's in het andere team te vinden.
Mijn insteek is dat de KV inderdaad OP is tegenover zelfde tier tanks van andere naties. Hoe denk je dat een 1 vs 1 tussen een T1heavy en een KV afloopt? Met de DERP kun je hem zelfs 1-shotten.

@hieronder: Zelden platoons.

[Voor 65% gewijzigd door ZenTex op 13-02-2012 01:49]

ZenTex schreef op maandag 13 februari 2012 @ 01:42:
Je hebt echt verkeerd gekeken. Winrate met KV is 55%. Na 200+ potjes gespeeld te hebben veranderd dat echt niet met ongeveer 2 potjes per dag met de KV maximaal.

De site wil niet laden omdat WoT en de forums/site offline zijn. (sinds 2 á 3 minuten)
Dat kan :) Dan heb ik niets gezegd, alhoewel het dan nog steeds een winrate is die je met de meeste tanks wel kunt halen als je vaak met een platoon/TC speelt.
ZenTex schreef op maandag 13 februari 2012 @ 01:42:
Mijn insteek is dat de KV inderdaad OP is tegenover zelfde tier tanks van andere naties. Hoe denk je dat een 1 vs 1 tussen een T1heavy en een KV afloopt? Met de DERP kun je hem zelfs 1-shotten.
Pak eens een KV tegen een pz IV die weet wat ie aan het doen is. Als ik 1 tegen 1 met mijn Pz IV tegenover een KV staat moet het raar lopen wil hij winnen. Alleen als ik niet dichtbij kan komen heeft ie een kans, maar meestal lukt dat wel en close range is de KV gewoon dood.
Enne die T1 heavy is gewoon underpowered :+

[Voor 37% gewijzigd door redwing op 13-02-2012 01:51]

[removed]

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-03 17:27

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ben er net vanaf geknikkerd :'(

Speed limits are like herpes.

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Ik ook, van gatheringoftanks.nl dan.

Van WoT ook, maar dan had ik maar niet uit moeten loggen. :P

Crizyz op Steam

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:58
ZenTex schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:48:
@ fest: Mja, iemand een potentiele noob noemen is ook geen teken van sociaal gedrag? een beetje een tokkie mentaliteit.
En wat nou mijn reactie? Ik geef er werkelijk geen bal om wat iemand vindt over hoe ik het spel speel. Dus jij vindt mij een noob? Ga je gang, dat kan me echt aan m'n reet roesten, ik speel mijn spelletje, jij de jouwe.

[...]

Jij gaat me me niet dicteren hoe ik mijn spel speel, ik ga jou niet dicteren. Entende?

Helaas, resultaat, nul.
He gezellig. Zit jij ook scheef op je stoel met 1 hand op het stuur van je auto of fiets,vooral nors kijkende naar iedereen die je niet kent. :+

Heal the world make it a better place! Lalalaaaa sorry moest even ventileren op de houding die onze mede tweaker ZenTex spuit richting mede tweakers.

Zelf in het bezit van een T50-2 en ben vaak van onschatbare waarde .. net zoals de rest van mijn ploeg.

[Voor 4% gewijzigd door MaXeRs op 13-02-2012 07:38]

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-03 20:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Suicide scouts zijn soms wel de redding voor het team hoor. Ik stond gisteren te spotten om Prokhorovka in me pz III/IV. Niet schieten, heel ver vooruit aan de boskant, 100% cammo. Had hun Pz III/IV niet ge-suicide-rushed (en mijn team gefaald door hem te ver te laten rijden) hadden hun heavies me nooit gezien en werd het een serieus potje whoopass. Nu was het dus niks.

En die 12t is best een troosteloos bakje, dat je daarmee een beperkte teambijdrage levert is begrijpelijk. A turd stays a turd, no matter how much you play it. vanaf de AMX75 hebje gewoon dat excus niet meer, die tank kan wel iets doen buiten smelten in de regen.

Gisteren nog een troosteloos potje gehad in mijn VK B. Ik had 35 hits met mijn tiger gun, op 9 verschillende tanks, 0 kills. Nog heeft ons team verloren. Ik was top tier. Het enige leuke aan de Tiger gun op de VK B is dat ze niet verwachten dus je rof zo hoog ligt. Ik schiet, type komt vanuit dekking stopt en wil schieten en krijgt alweer een schot tegen zijn raap :) Dan is ie zo hard van zijn melk dat hij gewoon vertrekt zonder te schieten :)

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-03 17:34
Een suicide scout is altijd nutteloos. Het kan soms worden gecompenseerd of succesvol lijken door de rest van het team die weet waar het mee bezig is. Ik ben begonnen met de duitse tree, Vents, Camo net en Binocs erop. Direct een bosje zoeken en lekker achterover gaan zitten met de popcorn. Met de Panzer 38na troosteloos :P

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:28
Ook ik wil even reageren op de KV. ik heb weleens de 152 mm erop gezet en hoopte op een T8 op T9 potje, echter als toptier met de derpgun kan je helemaal niets. iedereen is veal te snel en voor je herladen bent is het potje al grotendeels gespeeld. Als toptier is de 107mm wel een goddelijke gun!

In de MM van de AMX 13 90 heb ik van het weekend wel vreemde dingen gezien. niet in de battles die ik tegen kwam, maar hoe hoog mijn tankje neer gezet werd in de lijst. Ik stond met mijn T7 tank vaak boven T8 tanks. Iemand gaf aan dat dat was omdat de MM zwaarder was. maar ik vind het vreemd dat een Lorraine onder mij geplaatst werd. terwijl dat wel de opvolger is...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Joindry

Joindry

Heb ik ook al eens opgemerkt hier, die lorraine opmerking.

En ik zeg niet altijd nutteloos, ik stond ergens te scouten en hun enige manier om mij ooit te vinden was om hun scout op te offeren. Anders mochten ze beginnen met ieder struikje te beschieten, terwijl zij constant onder vuur lagen.
Ik vind gewoon dat we een onderscheid moeten maken tussen suicide scout en suicide rush. Waarbij één light even snel naar de base rondjes gaat draaien en sterft voor een arty geladen is. Das nutteloos. Then again, der zijn nutteloze acties genoeg hier. Enkel vallen de lights beter op omdat he tnogal vaak in he tbegin van het spel gebeurd :P

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11-2022

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

skoozie schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:13:
Ook ik wil even reageren op de KV. ik heb weleens de 152 mm erop gezet en hoopte op een T8 op T9 potje, echter als toptier met de derpgun kan je helemaal niets. iedereen is veal te snel en voor je herladen bent is het potje al grotendeels gespeeld. Als toptier is de 107mm wel een goddelijke gun!

In de MM van de AMX 13 90 heb ik van het weekend wel vreemde dingen gezien. niet in de battles die ik tegen kwam, maar hoe hoog mijn tankje neer gezet werd in de lijst. Ik stond met mijn T7 tank vaak boven T8 tanks. Iemand gaf aan dat dat was omdat de MM zwaarder was. maar ik vind het vreemd dat een Lorraine onder mij geplaatst werd. terwijl dat wel de opvolger is...
Dat komt omdat de lorraine een medium is en jouw amx90 is een light.
Hetzelfde effect heb je met de PZ38h375 (ofzo). Is ook een light tankje, maar altijd toptier, omdat hij maximaal tegen een tier2 light of tier 3 medium uitkomt.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

skoozie schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:13:
Gewoon een bugje, ook wel eens eerder geweest met een andere patch :)

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

psychoclown schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:56:
[...]

Gewoon een bugje, ook wel eens eerder geweest met een andere patch :)
Nope, geen bugje...works as designed.
Check ff de MM-chart. Tier 7 light is hoger ingeschaald dan een tier 8 medium.
https://worldoftanks.com/dcont/fb/media/7_1mm.png

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Hoger ingeschaald ja maar de playertabel wordt gesorteerd eerst op tier en daarna op type.
Daar gaat dus wel degelijk iets mis :)

• skoozie
De MM zelf maakt me niet uit ik kom prima mee, echter de tanks staan allemaal van hoog naar laag qua tier. Dat een T7 dan hoger staat dan een T8 dat vind ik niet kloppen. Ook dat de opvolger van de T7 light, de Lorraine lager staat kan m.i. niet kloppen. Het zou dan geen opvolger maar een voorganger moeten zijn...

De MM chart is inderdaad vreemd. de T7 light komt in Match-Tier 9 tm 13. de T8 Medium komt in match-tier 8 tm 10...

maar dat is puur de MM, Hoe de tanks weergegeven worden zou gewoon een sort tier, sort vehicle of zo iets moeten zijn. lieft nog een sort class er tussen...

edit: ahh, er is alweer een nieuwe MM chart, thnx!

[Voor 4% gewijzigd door skoozie op 13-02-2012 12:20]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

psychoclown schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:14:
Hoger ingeschaald ja maar de playertabel wordt gesorteerd eerst op tier en daarna op type.
...
Bron?

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

In de TS:
Voor je tanks heb je aardig wat equipment tot je beschikking. Per tank kun je 3 verschillende stukken equipment kopen. Je moet dus voor jezelf afwegen wat nuttig is voor je tank of niet, equipment om bijv. je view range te verbeteren is zonde als je al bijna de max view range hebt (500m) want je kan niet voorbij de max.
Dan staat er niet veel verder dit:
500,000 Binocular Telescope
+25% View Range when tank hull is stationary for 3 seconds.
(Yes, View Range can go beyond 500m. See Battle Mechanics). Good equipment for the player who prefers sniping.
Hoe zit dat nou? Je kan dus eerst niet en dan wel voorbij de max van 500m?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• skoozie
Angeloonie schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:50:
In de TS:

[...]

Dan staat er niet veel verder dit:

[...]

Hoe zit dat nou? Je kan dus eerst niet en dan wel voorbij de max van 500m?
Je kan een tegenstander nooit op meer dan 500meter in plain view spotten.
Camo zorgt ervoor dat ze je tank van minder ver kunnen spotten.

fictief: jij hebt camo zodat je 50% minder gespot kan worden. dus zou ik je maar maximaal op 250 meter kunnen spotten.
heb ik echter 1000meter spotting. zou ik je als nog op 500 meter kunnen spotten. Een tank zonder camo kan ik nog steeds niet verder als 500 meter spotten. ondanks dat mijn mechanics wel zou moeten lukken.

hopelijk is het zo een beetje duidelijk. de waarden zijn niet naar werkelijkheid of het geloofwaardige.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Joindry

Joindry

Spotten op +500m is mij nog niet gelukt, dus ik denk wel dat daar een limit op zit. Maar als iemand 250m voor mij staat en daarvoor rijdt een tank nog eens 350m vooruit. Dan kan ik de andere op 600m zien. Ik heb thuis een screenie waarop ik op 701m een KT zie, en hem ook gemold heb :P

Mijn lowe heeft binocs +vents+optics. Ik merk dat ik daarmee meer spot, maar verder dan 500m lukt het ook niet.

spotting distance enemy = jouw viewing distance- (cammowaarde enemy* jouw viewingdistance)

met daarbij, cammowaarden: je hebt er stock één, ook één toegevoegd via crew training of cammonet of struikjes. De onderlinge interactie van deze is niet echt gekend. en stilstaan en rondrijden geeft jou ook een andere waarde.

Dus ook een voorbeeld.de vijandelijke tank heeft een cammowaarde van 0.25 stilstaand, stock. Hij heeft daarbij een cammonet, wat die waarde 25% verhoogd. 31.25% nu

Jij met je pz IV ziet 360 viewingdistance. De Lowe naast je 460m.
Dit wil zeggen dat de lowe de tank eerst zal spotten, op 316.25 meter.
Mocht jij alleen rijden zou jij de tank pas spotten op 248 m.

[Voor 46% gewijzigd door Joindry op 13-02-2012 13:08]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-03 21:08

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Daarnaast zijn spotrange en viewrange ook weer 2 aparte dingen.

"Oooh Jeroen!"

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

maxers1973 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 07:34:
[...]

He gezellig. Zit jij ook scheef op je stoel met 1 hand op het stuur van je auto of fiets,vooral nors kijkende naar iedereen die je niet kent. :+

Heal the world make it a better place! Lalalaaaa sorry moest even ventileren op de houding die onze mede tweaker ZenTex spuit richting mede tweakers.

Zelf in het bezit van een T50-2 en ben vaak van onschatbare waarde .. net zoals de rest van mijn ploeg.
Nee hoor, ik word wel kriegelig van mensen anderen voor noon uitmaken omdat ze het spelletje niet spelen zoals diegene het blijkbaar wil. Zoals ik al zei, ik speel mijn sp[elletje zoals ik het wil.

Een AMX12t is heel wat anders als een T-50 2.
Joindry schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:33:

Ik vind gewoon dat we een onderscheid moeten maken tussen suicide scout en suicide rush. Waarbij één light even snel naar de base rondjes gaat draaien en sterft voor een arty geladen is. Das nutteloos. Then again, der zijn nutteloze acties genoeg hier. Enkel vallen de lights beter op omdat he tnogal vaak in he tbegin van het spel gebeurd :P
Ik wacht rustig even af totdat ons team in positie is, kijk dan waar ik het beste heen kan, en gas maar.
Het laatste potje waarin ik dit deed was het resultaat 1 dode TD, 1 dode heavy en 2 dode arties. Geen slechte ruil.
Laatste potje waarbij een teamgenoot dit deed (ik was arty) was het resultaat 3 dode arties en 3 dode tanks.

• Joindry

Joindry

ZenTex schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:07:
[...]

Ik wacht rustig even af totdat ons team in positie is, kijk dan waar ik het beste heen kan, en gas maar.
Het laatste potje waarin ik dit deed was het resultaat 1 dode TD, 1 dode heavy en 2 dode arties. Geen slechte ruil.
Laatste potje waarbij een teamgenoot dit deed (ik was arty) was het resultaat 3 dode arties en 3 dode tanks.
Het verschil tussen een held en een idioot is vaak niet groter dan het feit dat zijn actie geslaagd was of niet :P

Ik laatst een JT klemgereden met mn amx 90 tijdens mn reload. De vijandelijke arty vond het een goede status quo om ons beiden uit te schakelen :P

@fest heb je daar ene link van?
Ik ben redelijk zeker van wel, Op maps als campernova haal ik anders altijd heel wat spots. Hoewel er evenveel tanks zijn met zelfs viewrange en optics.

[Voor 11% gewijzigd door Joindry op 13-02-2012 13:12]

• Fest
  • Niet online
Joindry schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:58:
Mijn lowe heeft binocs +vents+optics. Ik merk dat ik daarmee meer spot, maar verder dan 500m lukt het ook niet.
Optics and bino's stacken niet. Met een Lowe sta je toch meestal stil, dus zou ik de optics wegdoen en inruilen voor een rammer.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Voor zover ik begrepen had stacken ze wel?

Edit: Eventjes opgezocht. Spelers claimen het getest te hebben en het zou niet stacken, terwijl Overlord zei dat het nog steeds stackt.

[Voor 82% gewijzigd door ZenTex op 13-02-2012 13:17]

• Fest
  • Niet online
ZenTex schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:13:
Voor zover ik weet stacken ze wel...
Doen ze niet. Ik heb het zelf getest in een training battle. Als je stilstaat werkt de bino, ga je rijden dan werken de optics.

[Voor 13% gewijzigd door Fest op 13-02-2012 13:14]

• Joindry

Joindry

Fest schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:14:
[...]

Doen ze niet. Ik heb het zelf getest in een training battle.
Hebje een lowe en tijd deze avond? Willik ook wel eens testen.

• Fest
  • Niet online
Joindry schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:15:
[...]

Hebje een lowe en tijd deze avond? Willik ook wel eens testen.
Ik ben vanavond online met een Lowe. Waarschijnlijk wel een clanwar...

• skoozie
Zentex, ik ben het met je eens.
Ook ik heb te vaak in een franse light in mijn eentje een flank op gereden. Dan kan je echt NIETS uitvoeren.
Ik wacht waar iedereen heen gaat en ge de kant op waar de meeste naar toe gaan. Als ik daar iemand spot heb je genoeg man die vuurkracht kunnen leveren. Door de accuratie en redelijke penetratie van de AMX 13 75 kan je er nog goed mee snipen. vervolgens maakt een VK4502A je uit voor noob omdat je niet met hem mee reed en hij dood is. maak dan maar meestal een reactie van: "I aint gonna suicide rush" of iets dergelijks.

edit: laatst een artikel gelezen over static scouting en dat werkt redelijk:

Is er ergens een overzicht met leuke spot plekjes met een light? op campinovka start plaats noord ken ik er 1 en op erlen berg weet ik er 1 van beide start posities. maar dan houdt het wel op bij mij momenteel.
Maar zou het op alle mappen wel toe willen kunnen passen...

[Voor 8% gewijzigd door skoozie op 13-02-2012 13:17]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Joindry

Joindry

Tussendoor dan?

Ik zie binocs wel aanspringen met een lampje, maar optics werken volgens mij toch altijd. Dan moeten we enkel nog een derde slachtoffer vinden die door ons wil gespot worden.

@skoozie, E1 en F1 op Prokhorovka zijn leuke plekje som cola te drinken en je snelle light. snel gaan staan niet meer bewegen. Alles spotten voor de team.

[Voor 28% gewijzigd door Joindry op 13-02-2012 13:19]

• Joindry

Joindry

Wel sun off a, kan ik weinig op inbrengen natuurlijk. Maar dat wil wel zeggen dat mijn equip vanavond veranderd wordt.

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 12:49
Link geklikt voor een aktie mag je niet in dat topic blijkbaar...

http://forum.worldoftanks...valentine%e2%80%99s-code/

ff google geprobeerd of die wat gechached hadden... Lijkt erop dat er morgen iets gebeurt kwa promo's ... :)
Valentine's code! - World of Tanks official forum
forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/86425-v... - Vertaal deze pagina
We are celebrating Valentine's Day by offering you a promo code. You can use this ... World of Tanks official forum. Jump to content ... You cannot start a new topic; You cannot reply to this topic ..... 11 User(s) are reading this topic 6 members ...

edit:

Anderen ook al de link gevonden maar code werkt blijkbaar nog niet te vroeg geplaatst en posts gedelete blijkbaar...

the code is FREEHUGS <3 (LET OP WERKT DUS NOG NIET!!!)

p.s 1 day premium and a discount on the valentine tank

p.s.s looks like they leaked it too early without actually putting the benefits on the code LMAO xD

p.s.s.s thankyou users for clarifying it dont work yet

[Voor 24% gewijzigd door UdiBenLudi op 13-02-2012 13:45]

• skoozie
Is die Valentine een beetje goed?

edit:
http://worldoftanks.eu/news/1229-valentines-code/
Tankees,

Valentine’s Day is a good occasion to show how much we love our players. This time we would like to offer you a bonus code so you can get a one-day access to the Premium Account!

To take full advantage of this offer you will need to enter the promotion code below:

FREEHUGS

(use capital letters only!)

The offer begins on Tuesday, February 14th at 00:00 CET (11:00pm) and ends Tuesday, February 21st at 23:59 CET (10:59pm).

Click here to learn how to use the promo code.

Additionally, from February 14th at 6:30 CET (5:30am GMT) until February 17th 6:00 CET(5:00am GMT) you can buy the premium Valentine tank for much less - 70% off!
edit2: Valentine is normaal 1000 gold. wordt dus 300 gold. (even duur als een garage slot!)

[Voor 106% gewijzigd door skoozie op 13-02-2012 14:08]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Die valentine heb ik gehad in de Beta dmv een code. Compleet waardeloos tankje, penetration is non-existent.
Heb ik al gauw verkocht.

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:07

thijsco19

KTM 990 SMT

link werkt nu wel (http://worldoftanks.eu/news/1229-valentines-code/)
en de code is trouwens FREEHUGS zonder het 'hartje'.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39
Ach het is weer een extra garageslot en wat credits...

• Fest
  • Niet online
Jeebeekje schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:20:
Ach het is weer een extra garageslot en wat credits...
Als je daar mee bedoelt dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken, heb je het mis. Voor de Valentine tank moet je nog steeds goud wegleggen.

[Voor 14% gewijzigd door Fest op 13-02-2012 15:26]

• Joindry

Joindry

Weet er iemand wat die valentine zou opbrengen aan silver? Ik bedoel om hem instant weer te verkopen :) Een vriend van me speelt zonder premium en staat met 1000. gold, via wat acties. Nu zou voor 300 gold dit wel redelijk silver kunnen opbrengen voor hem.
Of lijkt dit maar een dom plan?

[Voor 8% gewijzigd door Joindry op 13-02-2012 16:12]

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dan zou hij meer dan 120.000 moeten opbrengen in ieder geval.
Aangezien de rest van de vergelijkbare tanks rond de 200.000 silver zit, zou de verkoopwaarde minimaal 60% van de aanschafwaarde moeten bedragen er van uit gaande dat hij ook 200.000 silver zou zijn. Zijn silver-waarde in gold is 400.000, dus als je hem voor 60% daarvan kan verkopen... :P

Maar dan zou je dus eerst moeten kijken hoeveel %silver je krijgt bij het verkopen van een tank t.o.v. de nieuwwaarde.

Je krijgt 50% voor het verkopen, en als ze de silver/gold waarde 1:1 (400*1000) doorrekenen levert dat 200.000 op, dus 80.000 credits meer. Grote áls dus :P

[Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 13-02-2012 17:04]

• RFKANGOO
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-03 17:17
Worden er bij GoT vaak company's gespeelt ??

Heb me al aangemeld voor het forum maar kan er nog weinig info over vinden.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:59
RFKANGOO schreef op maandag 13 februari 2012 @ 19:02:
Worden er bij GoT vaak company's gespeelt ??

Heb me al aangemeld voor het forum maar kan er nog weinig info over vinden.
Als er genoeg mensen online zijn en men zin heeft, dan worden er company's gespeeld. :)

• RFKANGOO
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-03 17:17
Ok maar het is niet op vaste tijden oid. ??

Zie ook dat er nog een hoop mensen al maanden op recruit staan.
Wil dat zeggen dat er niet zoveel meer met de clan word gedaan of zie ik dat verkeerd ??

• User
RFKANGOO schreef op maandag 13 februari 2012 @ 19:24:

Wil dat zeggen dat er niet zoveel meer met de clan word gedaan of zie ik dat verkeerd ??
Inderdaad niet op vaste tijden.

Heeft te maken met oa de activiteit van desbetreffend lid. Heeft verder geen consequenties voor dat lid, het is gewoon een indicatie voor de council. :)

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-03 22:38

ShockWave

Lost it somewhere

crizyz schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:52:
Mij ook nog nooit opgevallen eigenlijk. Wel interessant; http://forum.worldoftanks...topic/55702-blue-tracers/

Geen idee of dat ook klopt. :P
120MM caliber guns or higher
AP rounds = Orange Tracer
APCR/HVAP rounds = Silver/Blue/Grey Tracer/White [Whichever colour you see it as]
HE rounds = Orange Tracer

Below 120mm caliber
AP rounds = Silver/Blue/Grey/White Tracer
APCR/HVAP rounds = Silver/Blue/Grey/White tracer
HE rounds = Orange Tracer
Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een ander kleurige tracer heb gezien...mischien ergens instelling uitgezet ofzo?
Kwam er bijvoorbeeld achter dat een E100 in pubs met gold op mijn IS-7 schoot omdat hij wel erg makkelijk door mijn armor kwam van grote afstand.
Wie kan mij hier een idee over geven....

(nee ik ben niet kleurenblind)

Star Citizen referralcode

Zijn geen instellingen voor maar ik weet wel dat ik het altijd al heb opgemerkt maar ik wel vaker hoor van anderen dat ze dit nog niet eerder hebben gezien. Waarschijnlijk zit je op dit momenten gewoon zo geconcentreerd in de battle dat je het niet merkt?

Kijk voor de gein eens de replay van HARDS van gisteren (van mab) daar zie je meerdere blauwe tracers voorbij vliegen :)

• skoozie
Ik heb wel vaker gele en grijze tracers gezien. Blauwe zijn me nog niet opgevallen, maar speel dan ook geen clanwars :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Zal eens op het forum kijken naar zijn replay.....
Moet wel zeggen dat ik altijd vrij gefocussed aan het spelen ben en soms de targets niet eens zie die worden gecalled, of ik kom er ineens achter dat 3 kwart van mijn team weg is terwijl ik druk bezig was om een flank tegen te houden.

• Joindry

Joindry

shockwae schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:53:
of ik kom er ineens achter dat 3 kwart van mijn team weg is terwijl ik druk bezig was om een flank tegen te houden.
Wat je daar zegt :)
Gisteren het tegenovergestelde gehad met mijn Ferdi op Murovanka.Gelukkig bestaan die ook nog. Een hele flank tegengehouden en dan beseffen dat de anderen gelukkig wel zijn kunnen doorstoten. Trouwens nog een teleurstellende score aan overgehouden. een IS-4 en E75 en ferdi compleet gesloopt en slechts 1400 XP voor gekregen.

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 21:56

Vae Victus

Awesome God

RFKANGOO schreef op maandag 13 februari 2012 @ 19:24:

Kijk hier eens. Verder is het zo dat Spiderwolf27 probeert om zoveel mogelijk elke avond om 19:30 een TC te beginnen. Dat hangt natuurlijk af van de mensen die online zijn en er zin in hebben.
Daarnaast kan je (als je een premium account hebt) natuurlijk er ook zelf 1 starten en mensen uitnodigen.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:15
Gisteren wel een leuke situatie in een TC, ik stond met mijn 50B en low health achter een vijandige is7 mijn drum te legen. Schiet een Maus van mijn team op de is7 zijn koepel van voren, schot schampt zijn koepel en boort zich recht in mijn koepel, ik dood door een TK :P

• skoozie
Kojoottii schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:03:
Gisteren wel een leuke situatie in een TC, ik stond met mijn 50B en low health achter een vijandige is7 mijn drum te legen. Schiet een Maus van mijn team op de is7 zijn koepel van voren, schot schampt zijn koepel en boort zich recht in mijn koepel, ik dood door een TK :P
weet je zeker dat die koepel geraakt is en niet dat het gewoon een kogel was die afweek? volgens mij heeft joindry wel eens getest met schamp schoten en gezegd dat dit niet werkte??

Ik schiet ook nooit als er iemand van mijn team in mijn aim circle staat. dan probeer ik of de voor/achterkant van de tank te schieten of een andere target. ik ben te vaak dood gegaan omdat iemand nog even op de vijand wilde schieten...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Joindry

Joindry

Kojoottii schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:03:
Werkt dit nu wel? Ik heb dit ooit nog geprobeerd in de 6.6 (denk ik) mss vroeger. En toen na een ricohet verdween de kogel gewoon...

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

quote: Wiki
Bounce and Ricochet
HE and AP shells have almost equal basic bounce probability. Shells can bounce with no damage inflicted, bounce and then penetrate another part of the tank, penetrate the tank going straight inside it, etc. However, the chance of a shell bounce, for AP shots, increase with distance, while HE bounce chances remain unaltered. HINT: For long-range shots, prefer HE. For close-range fights, prefer AP.
Als een ricochet een ander deel van een tank kan penetreren neem ik aan dat hij ook een andere tank kan beschadigen?

[Voor 4% gewijzigd door Vae Victus op 14-02-2012 12:24]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Joindry

Joindry

Zou ik niet zo snel stellen eigenlijk. Wat ze daar eigenlijk zeggen is dat de shot trap werkt. Of je dit naar een andere tank kan overdragen vind ik toch een brede veronderstelling.
Maar als Kojooti zegt dat het hem is gelukt ga ik iig deze week ook nog eens proberen.
Was het trouwens geen splashdamage omdat je gewoon dichtbij stond? En was het voor de IS-7 dan een 0 dmg.

Per toeval geen replay die je kan posten :P

[Voor 5% gewijzigd door Joindry op 14-02-2012 12:44]

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-03 17:29
Heb de laatste tijd weer wat plezier in het spel gekregen.
Me ook weer aangemeld voor GoT :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Anoniem: 155467

Dit spel heeft me 6 maanden redelijk vermaakt, maar nu is de fun er voor mij wel uit. Ik begin me meer en meer te storen aan het feit dat het erg arcade is. Plus dat ik na 3k battles alles wel gehad en gezien heb. Er zit geen uitdaging meer in, alleen meer van hetzelfde.

Weet iemand iemand een andere tank/battle game? Hoe meer sim hoe beter =)

• User
Anoniem: 155467 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:08:
Dit spel heeft me 6 maanden redelijk vermaakt, maar nu is de fun er voor mij wel uit. Ik begin me meer en meer te storen aan het feit dat het erg arcade is. Plus dat ik na 3k battles alles wel gehad en gezien heb. Er zit geen uitdaging meer in, alleen meer van hetzelfde.

T-34 vs Tiger, alleen is de uitgever daarvan failliet gegaan.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:44

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik weet niet of je in een Clan zit en of je CW tanks hebt, maar voor mij om plezier te houden is gewoon alleen maar in platoons spelen (veel gezelliger en je kan meer doen) en Clan Wars spelen/Tank Compagnie.

Op alleen randoms raak ik inmiddels ook wat uitgekeken. Zeker in lager tier matches.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Kojoottii
skoozie schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:09:
[...]

weet je zeker dat die koepel geraakt is en niet dat het gewoon een kogel was die afweek? volgens mij heeft joindry wel eens getest met schamp schoten en gezegd dat dit niet werkte??

Ik schiet ook nooit als er iemand van mijn team in mijn aim circle staat. dan probeer ik of de voor/achterkant van de tank te schieten of een andere target. ik ben te vaak dood gegaan omdat iemand nog even op de vijand wilde schieten...
De Maus stond zo'n 10 meter voor de IS7 dus mag toch hopen dat ie de IS7 heeft geraakt, maar hij riep op TS dat het een bounce was :). Ik zal vanavond nog even de replay checken of het daarop te zien is.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Vaak zie ik de shell+tracer werkelijk ricochetteren van een tank,, en die gaat dan ook verder totdat íe uit het zicht verdwijnt.meestal is dat omhoog, maar ik kan me indenken dat het mogelijk is dat íe ook zijwaarts wegketst en eventueel een andere tank raakt.
Een ricochet vanaf een tank die uiteindelijk toch die tank beschadigt is mogelijk, waarom niet ook een andere tank?
Ben zeer zeker wel benieuwd naar die replay.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Om nog even terug te komen op de discussie over de View Range en de spotting range, heb wel eens gehad dat ik met mijn löwe met binocs over de 500m kan snipen op tanks die ik kan zien..mits ze gespot worden door een teammate die dichterbij staat om ze te spotten en mits die persoon ook beschikt over een goede radio.
Heb zelfs met mijn derp KV een kill gemaakt boven de 500m .
Spotting range hangt gewoon af of het doel in beweging is, schiet, etc...

@ Zentex
Met de amx12T kon ik in het begin ook niet echt overweg veels te snel kapot...totdat ik hem als scout ging uitrusten..cammo, binocs, ventilation...
Ik zocht gelijk in het begin een goed chockingpoint op waar iedereen wel voorbij moet komen en daar in de buurt schuilen..
Moest me wel inhouden om niet te schieten of weg te rijden omdat ik dacht dat ze me zouden zien...
Heb hiermee aardig wat xp binnengeharkt omdat je eigen team op alles schiet wat jij ziet.

Soms heb je helaas niet zo'n team en blijft alles bang campen omdat ze die ene tegenstander niet durven aan te vallen.
Dan was het uiteindelijk maar een run doen naar de andere base om de stalemate te doorbreken en te laten zien dat er maar weinig meer staat dan die ene tank en ze dus lekker doorkunnen pushen.

Je moet een tank spelen zoals je hem zelf het beste aanvoelt.
Zo snel je de AMX13-75 hebt ben je de 12T snel vergeten..heerlijke tank.

Vandaag 3 man AMX13-75 platoon en ingame nog een 4e erbij, hij zegt "stick together?" ja tuurlijk...
Met 4 man binnen 15 seconden 24 shells in een Tiger, Stug III en nog wat ander spul pompen is dikke fun..

Heb momenteel vents, bino en optics erop, de rest val niet te mounten of vind ik niet echt noodzakelijk.

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-02 18:35
Er is sinds vandaag een heuse WoT Assistant app voor de iPhone. Zo kun je relatief makkelijk je stats bekijken, nieuws lezen en player comparisons genereren. Best aardig..

if it ain't broke, break it and learn

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

@ shockwave: Ik heb alles geprobeerd. Elke keer als ik probeer te spotten ben ik óf zelf eerst gespot (en nee, dan schiet ik niet), of ik sta op één of andere manier op de verkeerde plek zonder support, of men weet de door mij gespotte tanks niet te beschadigen.

Enfin, heb een reeks goede potjes achter de rug met redelijk wat kills door agressief te spelen en heb net de AMX 75 geünlocked. :)
In ieder geval zijn de stats, na het 12t hoofdstuk afgesloten te hebben, 50% wins en 46% losses.
500XP per batke is ook zo slecht nog niet voor een tier 5.

[Voor 16% gewijzigd door ZenTex op 14-02-2012 19:21]

• rgras
  • Niet online

Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Daarnaast heb ik nog 9250 gold over, maar dat bewaar ik mooi voor wanneer World of Warplanes en World of Warships uit komen (2015-2016).

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 21:19
vraagje.

Heb me memory is geupgrade van 4 gig naar 8 gig.
Het valt me nu eigenlijk op dat er altijd maar 1 core vol op 100% staat te stampen als ik WOT speel. De rest staat niks te doen.
Meerdere mensen daar last van ?

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Staat in de topicstart ook al een opmerking over en een workaround daarvoor (deze geeft bij mij echter geen ingame geluid meer).
De game ondersteund geen multicore, is al door heel veel mensen over geklaagd/geschreven/gesmeekt....om het naar meerdere cores te verdelen maar helaas.

Dat is ook niet zo 123 gedaan, zeker niet als je het goed wilt doen.
Wellicht komt het ooit nog, al dan niet met de development van WoW of WoB.
xCell schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 19:00:
Er is sinds vandaag een heuse WoT Assistant app voor de iPhone. Zo kun je relatief makkelijk je stats bekijken, nieuws lezen en player comparisons genereren. Best aardig..
Cool, jammer dat het er enkel nog is voor de iPhone hopelijk komt er ook nog een android versie :)

[Voor 60% gewijzigd door psychoclown op 14-02-2012 21:32]

• Kojoottii
Net nog even gekeken naar de replay, maar is niet te zien, Maus staat praktisch tegen de is7 aan en ik sta daar weer direct achter, maus schiet en ik ontplof direct op 1/16 speed.

Anoniem: 444472

Nog mensen aan de haal gegaan met de valentine tank?
Vind 'm opzich wel lachen, tier IV, maar wel met enorm veel armour en HP. Spall liners erop en het duurt heel lang voordat ze je d'r onder hebben :P.
Wat betreft credits gaat ie ook wel OK, vaak tegen de 20-25k met premium (iets met FREEHUGS) en tegen de 0.8 - 1k xp per potje. Gebruik 'm nu met T-50 crew, leren die ook nog wat bij ;).

Oh over de sale price (weet niet of dat hier gevraagd was of op WoT fora) is iets van 40-60k. Ik weet niet of die sale price weer van 30% naar 100% gaat na de actie, anders kan je 'm altijd mooi verkopen als je d'r mee klaar bent en toch flink wat credits voor je gold krijgen.

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

crizyz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:15:
[...]

Gratz! *O*

Ik moet nog zo'n 40K... -O-
En ik heb hem ondertussen (S-51). Niet hard voor hoeven grinden (20 dagen geleden moest ik nog 40K, dus lekker rustig aan gedaan), nog helemaal stock.

Je doet wel veel damage, maar damn, je guntraverse is wel echt minimaal zeg. Ach jah, ik ben op dit moment dan ook de Hummel en de SU-26 gewent. Dat is wel ff wat anders. :P

Crizyz op Steam

• skoozie
De damage met de stock gun valt vies tegen. Op een IS-4 of een E75 die je vaak tegen komt, als je al raak schiet doet het maar 200 tot 400 damage... ik ben heel rustig naar de 2e gun aan het grinden. Arty is ook niet mijn favo type.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 19:14

themaxter

Bugged..

crizyz schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 08:57:
[...]

En ik heb hem ondertussen (S-51). Niet hard voor hoeven grinden (20 dagen geleden moest ik nog 40K, dus lekker rustig aan gedaan), nog helemaal stock.

Je doet wel veel damage, maar damn, je guntraverse is wel echt minimaal zeg. Ach jah, ik ben op dit moment dan ook de Hummel en de SU-26 gewent. Dat is wel ff wat anders. :P
Als je de GWPanther gewend ben, valt elke arty wat de guntraverse betreft tegen, heb ik gemerkt :P

• Joindry

Joindry

Kojoottii schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 22:49:
Net nog even gekeken naar de replay, maar is niet te zien, Maus staat praktisch tegen de is7 aan en ik sta daar weer direct achter, maus schiet en ik ontplof direct op 1/16 speed.
Zieje een scratchmark op de IS-7?

En arty, ik heb de fun nooit begrepen. Ik heb een 50tal potjes gespeeld met de hummel. Het heeft me nooit kunnen boeien. Enkel in city maps pvp spelen vond ik nog leuk. KV's met een derpgun oneshotten enzo.

[Voor 24% gewijzigd door Joindry op 15-02-2012 09:26]

• skoozie
Joindry schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:23:
[...]

Ik heb heel erg het idee dat het hier gaat om HE. Ik heb me zelf met HE al 2x gekilled. schieten tegen een 704/maus die facehugged tegen mijn IS-3. de eerste keer had ik: ehmm... hoe kan dat nou???? de 2e keer kon ik me wel voor me kop meppen omdat ik wist dat dat kon komen. beide keren deed ik ook geen damage tegen hun... klik tegen de 704

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Iemand nog invite code nodig?

flickr - WOT Profile - Game PC

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

[...]

En arty, ik heb de fun nooit begrepen. Ik heb een 50tal potjes gespeeld met de hummel. Het heeft me nooit kunnen boeien. Enkel in city maps pvp spelen vond ik nog leuk. KV's met een derpgun oneshotten enzo.
Heb sinds kort een M41 en KV's oneshotten is sowieso fun :) Alleen het aimen duurt zo ellendig lang! Heb het idee dat andere T5 artillery dat veel sneller doet. Hummel ofzo?

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

themaxter schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:23:
[...]

Als je de GWPanther gewend ben, valt elke arty wat de guntraverse betreft tegen, heb ik gemerkt :P
Hmm, alleen ben ik geen GW Panther gewend. Ben eerlijk gezegd ook iet van plan om echt verder de arty tree in te duiken dan SU-26, S-51 en Hummel.

Duitsers vind ik het leukste om tanks te spelen die ook echt gevochten hebben. Al die VK/GW vind ik op zich niet zo geweldig. Het is dat je ze moet spelen om Tiger (I & II) en Panther te bereiken. Russen, tsja, meer voor gameplay (en die S-51 kan in TC misschien ook nog wel van pas komen).

Crizyz op Steam

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-03 17:29
Gister even kunnen gamen, voordat mn internet weer moeilijk ging doen.
Wat een gezeik weer. En het gebeurt alleen waneer ik WoT speel.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Kojoottii
[...]

Is niet goed te zien, als ik de tracer volg lijkt ie door de commander hatch te gaan van de is7, dus kan ook goed gewoon mis zijn geweest. Hier is trouwens wel een leuk topic over bounces met een paar screenshots die wel lijken te bevestigen dat het wel kan gebeuren.

http://forum.worldoftanks...is-it-still-a-live-round/

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:41

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Via Reddit te pakken gekregen:

En uit de reacties blijkt:
quote: Moofed
From the NA forum thread:

1st Screenshot:

Master Gunner: -2% spread of shells after the gun has been damaged for every 10% of the skill.

Sniper: +1% to the chance of causing a critical hit on a module and crew on the enemy tanks

Careful turret turning: -0.5% to spread of shells while turning the turret for every 10% of this skill.

Resentful: Enemy tanks that were scouted within +/-8 degrees of the gun is seen for 2 extra seconds.

Forest Hunter: +1m towards the maximum (view range).....objects in the way of seeing. (the text is in the way not sure what EXACTLY it means)

2nd screenshot

Camo: Overall ability to be seen of the tank is decreased along with the skill.

Brothers in Arms: +3% to all skills of the crew.

Non-touching ammo: +12.5% to ammo durability: the ammo is stored in such a way that it does not touch eachother.

Desperate: +10% to loading speed when the tank's durability is less than 10%.

Intuition: When changing ammo type there is a 10% chance that the needed ammo type has already been loaded.

3rd screenshot Mentor: Every crew member except the commander receives +1% experience for every 10% of this skill.

Eagle Eye: view range is increased by .2% for every 10% of this skill when all the view ports are not damaged, and 2% when the view ports are damaged.

Sixth Sense: The commander receives the ability to determine if his tank is detected by enemies.

Expert: The commander can identify critical hits on tanks within the sector of +/-15 degrees of the gun's direction.

Master of arms (Jack of all trades): The commander has mastery over all of the specialties in the tank and can substitute knocked out crew member with a 50% efficiency. (when 1 crew member is knocked out - effectiveness of replacement is 50% When 2 - 25% effectiveness 3 - 16.67% 4 - 12.5% 5 - 10%) translated by my bro beowulf90

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-03 21:11

Dark Angel

Corvette LS Power

Nemean schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:54:
Via Reddit te pakken gekregen:

[afbeelding]

En uit de reacties blijkt:

[...]
Vraag me af wat die X2 betekend bij de tank icoons onder op. Normaal staat er een ster als hij elite is.
Maar nu een getal er bij.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dark Angel schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:00:
[...]

Vraag me af wat die X2 betekend bij de tank icoons onder op. Normaal staat er een ster als hij elite is.
Maar nu een getal er bij.
Dat zijn de dagelijkse x2 matches. Elite-status is een ander icoon.

Overigens: In February hebben we geen Patch 7.2
quote: Krynka
1. In the tips on loading screen we can see that "Draw is a loss to both teams" but it doesnt count toward loss counter, why keep a draw stat and not replace it with loss for both teams?

2. Is it safe to say that 0.7.2 wont hit live servers in february?
quote: Overlord
1. It's a metaphor. :)

2. Yes.
Link: http://forum.worldoftanks...iew__findpost__p__1451215

• Joindry

Joindry

Dat ze vandaag dubbel tellen? (en dus niet X5 of X3) Of dat je er nog 2 hebt :) een soort special, ipv 1 X3 geven ze 2 X2. Wat op hetzelfde aankomt op gemiddeld vier potjes. Alleen is het voor WG de kans groter dat mensen 4 potjes gaan spelen.

Forest hunter: Volgens mij wil dit zeggen dat jij nu door een struik kan kijken vanop 16m ipv 15m. Dat wil tegelijk zeggen dat jij als je op 15.5m staat nog dekking zal hebben na een schot. Als de andere waarop je mikt deze skill niet heeft. gezien hij dan maar 15m heeft... Ik denk zoiets.

[Voor 37% gewijzigd door Joindry op 15-02-2012 12:07]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik had daarnet een potje waarin ik 9 kills had, geeft het enemy team door waar de laatste zit omdat deze AFK was / bot was, en vraagt aan de IS-4 van mijn team om te stoppen met cappen zodat ik de 10 kill kon hebben. :P

Uit eindelijke resultaat:

Niet slecht. Heb ze maar even bedankt :P.

[Voor 3% gewijzigd door Nemean op 15-02-2012 13:11]

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nemean schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:11:
Ik had daarnet een potje waarin ik 9 kills had, geeft het enemy team door waar de laatste zit omdat deze AFK was / bot was,
Dat had ik gisteren ook, was er nog 1 over van de tegenpartij, en van mijn team ook nog 1. Tegenstander had 0 kills, die van ons 2. Zeggen ze dat hij AFK is, rijdt die van ons er heen > dood :') Mooi niet AFK dus :P

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee