Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 15 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 29.260 views

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11-2022

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

xCell schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 19:00:
Er is sinds vandaag een heuse WoT Assistant app voor de iPhone. Zo kun je relatief makkelijk je stats bekijken, nieuws lezen en player comparisons genereren. Best aardig..
Leuk progje...vooral de 2 weken terug comparison. Goed zichtbaar dat ik de laatste twee weken lagere tiers aan het grinden ben....efficiency en rankings storten helemaal in ;(

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:53

thijsco19

KTM 990 SMT

hoe zit het eigenlijk met de toeter die je op je tank kon mounten?
op de test server kon je er wel een toeter op schroeven.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02 21:57
thijsco19 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:02:
Is er uit gehaald. Werd een beetje teveel need for speed :X

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-03 21:35

Vae Victus

Awesome God

thijsco19 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:02:
Tank Horns zoals ze genoemd worden zijn voorlopig van de baan. Kan even niet precies de post vinden maar vooralsnog komen ze er niet in.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Angeloonie schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:43:
[...]

Dat had ik gisteren ook, was er nog 1 over van de tegenpartij, en van mijn team ook nog 1. Tegenstander had 0 kills, die van ons 2. Zeggen ze dat hij AFK is, rijdt die van ons er heen > dood :') Mooi niet AFK dus :P
Lol, daar ben ik altijd wel bedacht op... :P

Crizyz op Steam

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-03 07:16
Waar kan ik een KV trouwens behalve de turret nog meer pijn doen? Ik loop in de lagere tiers toch wel redelijk vaak tegen zo'n apparaat aan en knal maar wat op de turret, die neemt toch wel 6-7 shots voordat ie dood is.

[Voor 6% gewijzigd door Appie Heijn op 15-02-2012 18:32]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 18:29

ZenTex

Doet maar wat.

Ik wou trouwens nog graag wat tankjes testen, qua weakspots, en zoek daarvoor vrijwilligers. Hoofdzakelijk gaat het over tanks die men zelden tegenkomt, of tanks die ik zelf heb en waarvan ik graag wil weten waar anderen graag op aimen.

De tanks: T28, T95, IS-3, IS-4.
Appie Heijn schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:27:
Waar kan ik een KV trouwens behalve de koepel nog meer pijn doen? Ik loop in de lagere tiers toch wel redelijk vaak tegen zo'n apparaat aan en knal maar wat op de turret, die neemt toch wel 6-7 shots.
Juist niet op de turret schieten (koffiepot turret dan, stock is zwak)
Schiet op de hull, liefst het lagere vlakke gedeelte. Als enkel de turret zichtbaar is, en je hebt voldoende accuracy, schiet dan op de turret ring (waar turret in hull overgaat, geld voor bijna alle tanks)

(die turret bounced vanwege zijn ronde vorm zelfs t10 guns als ze in een rare hoek raken)

[Voor 57% gewijzigd door ZenTex op 15-02-2012 18:32]

• Appie Heijn
ZenTex schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:29:

[...]

Juist niet op de turret schieten (koffiepot turret dan, stock is zwak)
Schiet op de hull, liefst het lagere vlakke gedeelte. Als enkel de turret zichtbaar is, en je hebt voldoende accuracy, schiet dan op de turret ring (waar turret in hull overgaat, geld voor bijna alle tanks)

(die turret bounced vanwege zijn ronde vorm zelfs t10 guns als ze in een rare hoek raken)
Ik kom overal door en bounced eigenlijk nooit. Meestal is het met de StugIII top gun of met de 8,8 op de VK3601. T34-85 heb ik het ook geregeld mee.

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hier een link naar een gallery met een hoop tanks en een hitboxskin.

Klik

• Appie Heijn
Fest schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:40:
Hier een link naar een gallery met een hoop tanks en een hitboxskin.

Klik
Thanks,
Gebruik de hitzone skin ook wel maar heb het idee dat die niet helemaal klopt. Als ik bij een KV achterop z'n tracks schiet(=knalrood) dan bounced ie. Schiet ik op z'n turret dan schiet ik er minimaal 10% af. Zou alleen zo'n ding wel sneller willen slopen dan 6-10x op z'n turret schieten.

Scheelt een premium account naast xp vergaring ook in de silver vergaring(premium=meer)

[Voor 7% gewijzigd door Appie Heijn op 15-02-2012 19:03]

• Fest
  • Niet online
Appie Heijn schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:01:
[...]

Thanks,
Gebruik de hitzone skin ook wel maar heb het idee dat die niet helemaal klopt. Als ik bij een KV achterop z'n tracks schiet(=knalrood) dan bounced ie. Schiet ik op z'n turret dan schiet ik er minimaal 10% af. Zou alleen zo'n ding wel sneller willen slopen dan 6-10x op z'n turret schieten.

Scheelt een premium account naast xp vergaring ook in de silver vergaring(premium=meer)
Premium zorgt voor 50% meer xp en credits. Je winst per pot is dus meestal minstens 2 maal zoveel als zonder.

• Appie Heijn
Fest schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:06:
[...]

Premium zorgt voor 50% meer xp en credits. Je winst per pot is dus meestal minstens 2 maal zoveel als zonder.
Ah duidelijk, kon het in XP vrij makkelijk zien echter met silver was het mij nog niet opgevallen. Thanks!

Sapstengel schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:21:
[...]

Leuk progje...vooral de 2 weken terug comparison. Goed zichtbaar dat ik de laatste twee weken lagere tiers aan het grinden ben....efficiency en rankings storten helemaal in ;(
Zag het ook ja, lijkt me zeker leuk om dat te vergelijken maar helaas geen iPhone ;)
Appie Heijn schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:36:
[...]

Ik kom overal door en bounced eigenlijk nooit. Meestal is het met de StugIII top gun of met de 8,8 op de VK3601. T34-85 heb ik het ook geregeld mee.
Ik anders soms wel hoor met mijn T9s, T10s dat ik erop schiet en bounce, volgende schot er gewoon doorheen.
Gewoon net onder een lelijk hoek geraakt of niet helemaal zuiver geaimed omdat het toch maar een KV is :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Fest schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:06:
[...]

Correctie, anderhalf keer. ;)

• Fest
  • Niet online
ZenTex schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:13:
[...]

Correctie, anderhalf keer. ;)
Nee hoor. Je onkosten blijven gelijk, maar je inkomsten worden 1.5 zoveel. In de regel maak je dus meer dan 2keer zoveel winst.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ah, juist, ik zie het, je refereert naar winst. My bad. :Y

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-03 16:03

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zit er trouwens nog een soort penalty verbonden aan het verlaten van een battle als je dood bent? Of is het feit dat je de tank dan niet kunt gebruiken het enige?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 21:19
op youtube zijn ook wel wat filmpjes waar ze de weakpoints van tanks laten zien.

Ben op werk dus kan ff niks op zoeken en linken

• B-BRAIN
Angeloonie schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:57:
Zit er trouwens nog een soort penalty verbonden aan het verlaten van een battle als je dood bent? Of is het feit dat je de tank dan niet kunt gebruiken het enige?
als je kapot geschoten bent kun je de battle gewoon verlaten. En verder gaan met je volgende tank.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:53
B-BRAIN schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:59:
[...]

als je kapot geschoten bent kun je de battle gewoon verlaten. En verder gaan met je volgende tank.
Inderdaad, daar zit geen enkele penalty op. Het enige jammere is dat je het after battle scherm niet meer kunt zien.

[removed]

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:53

thijsco19

KTM 990 SMT

Vae Victus schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:21:
[...]

Tank Horns zoals ze genoemd worden zijn voorlopig van de baan. Kan even niet precies de post vinden maar vooralsnog komen ze er niet in.
Oke, wel jammer eigenlijk. Ik had hem best wel kunnen gebruiken.
Maar inderdaad begrijpelijk op de test server werd ik soms gek van al het getoeter.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Hopelijk krijgen we 7.2 in Maart want eerlijk gezegd heb ik er wel heel veel zin in gekregen.
Nog steeds heel veel plezier van de T34 en T30 maar ik ben wel erg benieuwd naar hoe de nieuwe USA heavies zullen spelen :)

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

psychoclown schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:11:
Hopelijk krijgen we 7.2 in Maart want eerlijk gezegd heb ik er wel heel veel zin in gekregen.
Nog steeds heel veel plezier van de T34 en T30 maar ik ben wel erg benieuwd naar hoe de nieuwe USA heavies zullen spelen :)
Sowieso niet in Februari had ik ergens gelezen. Aangezien ze nog steeds Q1 aanhouden moet het wel Maart zijn toch?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:22

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Jaa, Q1 kunnen ze aanhouden tot eind maart... Om dan toch van gedacht te veranderen. cfr de duitse TD lijn.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-03 10:48
cfr. Duitse TD lijn, wat bedoel je daarmee?

flickr - WOT Profile - Game PC

Vae Victus schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:26:
[...]

Sowieso niet in Februari had ik ergens gelezen. Aangezien ze nog steeds Q1 aanhouden moet het wel Maart zijn toch?
Klopt en sowieso ook te beredeneren aangezien het eerst de supertest op gaat en daarna naar de public test. Aangezien die nog niet draaien dan zal het ook niet binnen 2 weken gereleased worden ;)

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-03 13:30
Als ik nu geweten had dat het allemaal zo zou gaan had ik eerder met de grind begonnen naar de T34. heb nu iedere keer: Dat red ik toch niet meer.... ondanks dat ik het al 3 keer gered had...
Ik ben naar de IS-4 gegaan omdat ik al op de KV3 zat en hoopte de IS-4 net op tijd te kunnen hebben...
achja kan niet alles hebben

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-03 15:17
skoozie schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:10:
Als ik nu geweten had dat het allemaal zo zou gaan had ik eerder met de grind begonnen naar de T34. heb nu iedere keer: Dat red ik toch niet meer.... ondanks dat ik het al 3 keer gered had...
Ik ben naar de IS-4 gegaan omdat ik al op de KV3 zat en hoopte de IS-4 net op tijd te kunnen hebben...
Op welke zit je nu in de tree naar T34?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Joindry

Joindry

Gizzy schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:53:
cfr. Duitse TD lijn, wat bedoel je daarmee?
Dat ze deze blijven uitstellen, eerst was het eind 2011, dan begin het nieuwe jaar, dan Q2 2012 en nu al "ergens in de zomer waarschijnlijk, de franse TD llijn heeft voorrang"

Dat bedoel ik dus =(

• Gizzy
skoozie schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:10:
Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik ben begonnen met russion tree toen vorig jaar alle tree revisions werden aangekondigd. Deden ze als eerste de Duitse tree, grrr. US ben ik niet aan begonnen, heb nu wel de Easy8 vanwege de actie van vorige week. Maar een beetje jammer dat ze die planning niet wat beter communiceren en naleven. Nu zit ik al focking lang te wachten met een KV-2,KV3 en IS4. Beetje jammer maar ja.

• skoozie
hexta schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:14:
[...]

Op welke zit je nu in de tree naar T34?
nog een paar k exp op de T29 voor de T32. Heb echter maar 400k credits en geen premium tanks/account. zou 2.2M credits moeten hebben om de T32 te kopen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zojuist een doelbewuste TK uitgevoerd.
Een of andere klotepool zat bij het wegrijden te knallen, en raakte een paar tanks. Op een gegeven moment reed hij achter mij en schoot hij m'n track kapot. Dus toen was ik het zat en heb hem gekilled. Gaat hij daarna zitten zeuren dat ik hem afmaakte :')

• skoozie
Angeloonie schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:37:
Zojuist een doelbewuste TK uitgevoerd.
Een of andere klotepool zat bij het wegrijden te knallen, en raakte een paar tanks. Op een gegeven moment reed hij achter mij en schoot hij m'n track kapot. Dus toen was ik het zat en heb hem gekilled. Gaat hij daarna zitten zeuren dat ik hem afmaakte :')
Je hebt hem ook ge report voor team damage neem ik aan?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

skoozie schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:41:
[...]

Je hebt hem ook ge report voor team damage neem ik aan?
Ehm, kan dat, en hoe?

3rd February special
[quote]Tankees,

Here it comes the 3rd February special. You already know the deal: more for less. So be ready! The offer starts on Friday, February 17th at 6:30 CET (5:30am GMT) and ends on Monday, February 20th at 6:00 CET (5:00am GMT).

Have a look at our fabulous bonuses!

50% off barracks enlargement:
150 gold instead of 300 to get new barrack slots for dismounted crew members

50% off 100% crew training:
Pay only 100 gold instead of 200 to get a fully trained “tank academy” crew!

50% off crew retraining:
Pay only 100 gold instead of 200 to move your crew member to another vehicle

50% off vehicles:
  • KV-13 (get it for 687,750 credits instead of 1,375,500)
  • SU-76 (get it for 32,500 credits instead of 65,000)
  • T29 (get it for 725,150 credits instead of 1,450,300)
  • T82 (get it for 28,450 credits instead of 56,900)
  • AMX 13 90 (get it for 672,500 credits instead of 1,345,000)
  • D2 (get it for 28,400 credits instead of 56,800)
  • PzKpfw V Panther (get it for 705,900 credits instead of 1,411,800)
  • Marder (get it for 26,050 credits instead of 52,100)
  • Increase your arsenal today! Have fun!

Ingame: Ctrl ingedrukt houden en met de rechter muisknop op de persoon in kwestie (in the playertable) klikken en dan naar Complain.
Garage: opzoeken, rechter muisknop en dan naar Complain.

[Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 16-02-2012 12:48]

• skoozie
Druk op control zodat je je muis ingame ziet. rechter klik op de naam van de betreffende persoon.
Selecteer Complain en kies uit BOT/Unfair play/Team Damage/Harrasement
ik gebruik vaak Team Damage of Unfair play als iemand afk is/blijft.

hier kan je ook selecteren voor ad to friends of ignore.
Ignore gaat spam en mapspam tegen!!!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

skoozie schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:52:
[...]
...
Selecteer Complain en kies uit BOT/Unfair play/Team Damage/Harrasement
ik gebruik vaak Team Damage of Unfair play als iemand afk is/blijft.
...
Volgens mij wordt er dan weinig mee gedaan. Ze bekijken niet alle reports afzonderlijk, maar selecteren op criteria. Als jij bijvoorbeeld Team Damage selecteert en er is geen logging van een friendly hit, verdwijnt de report automagisch in het prullenmandje.

Bij AFK kun je beter "Bot" melden. Daar hebben de mensen van WG ook een hekel aan en komt overeen met hun logging. Uiteraard is dit geen garantie dat ze er iets mee doen....

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Ze doen er zeker wel wat mee, onlangs nog een DM gehad van een developer die me bedankte voor de reports die ik heb gemaakt (en dat zijn er in totaal misschien een stuk of 10-15 (al gebruik ik het tegenwoordig wel meer)).

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

psychoclown schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:46:
3rd February special
[...]

[...]

Ingame: Ctrl ingedrukt houden en met de rechter muisknop op de persoon in kwestie (in the playertable) klikken en dan naar Complain.
Garage: opzoeken, rechter muisknop en dan naar Complain.
Dan moet je em wel eerst toevoegen als vriend, chat openen en dan reporten volgens mij.

Crizyz op Steam

Anoniem: 444472

@3rd Feb special:

Gevarieerde tankjes in de 'bonus', helaas niet echt voor mij van toepassing. Misschien dat ik de Marder nog een keertje oppak (geskipt met free xp...shame on me). Barracks-enlarge kan ook geen kwaad, ga denk ik M7 priest verkopen, vind m niet echt lekker spelen. Die russische artys daarentegen spelen echt super IMO, alleen jammer dat de SU-5 maar 14 ammo kan meenemen.

Is de Grille een beetje speelbaar? Ik persoonlijk vond zowel de Wespe als StPzII niet echt lekker spelen, te lage arc voor mijn doen. Maar dan kan ik wel doorheen komen als de Grille beter is.

@AFK-discussie:

Ik report ze vaak ook als Bot als ze wel 'connected' zijn. Vaak is het wel zo dat mensen na 'n minuut ineens wakker worden (wc-break ofzo), dus report ze niet te vroeg.
@Psycho, mooi dat je een berichtje heb gehad, geeft toch aan dat ze er wat mee doen.

• Joindry

Joindry

crizyz schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:23:
[...]

Dan moet je em wel eerst toevoegen als vriend, chat openen en dan reporten volgens mij.
Neen hoor, ingame je ctrl inhouden en de player gaan in je lijstje, is gebruik het veel om mapspam tegen te gaan. En direct erna report ik ze ook.
Volgens mij kreeg Kyozu gewoon een automatisch mailtje, zo eentje dat na 15 complaints vestuurd word ofzo :)
Om je de illusie te geven dat je belangrijk bent.

[Voor 25% gewijzigd door Joindry op 16-02-2012 14:28]

• Solvinkor
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-06-2022
Anoniem: 444472 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:26:

Is de Grille een beetje speelbaar? Ik persoonlijk vond zowel de Wespe als StPzII niet echt lekker spelen, te lage arc voor mijn doen. Maar dan kan ik wel doorheen komen als de Grille beter is.
Als je de Wespe al niet echt leuk vond, vind je de Grille echt nix. Vergelijkbare arc, maar mindere gun traverce.

• skoozie
heb de Wespe geskipped en de stpz2 gebruikt om de grille te unlocken. Wespe vond ik niet zo...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Joindry schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:27:
[...]

Volgens mij kreeg Kyozu gewoon een automatisch mailtje, zo eentje dat na 15 complaints vestuurd word ofzo :)
Zou best kunnen maar iedereen die ik spreek heeft dit niet gehad dus wie weet :)

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

psychoclown schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:20:
Ze doen er zeker wel wat mee, onlangs nog een DM gehad van een developer die me bedankte voor de reports die ik heb gemaakt (en dat zijn er in totaal misschien een stuk of 10-15 (al gebruik ik het tegenwoordig wel meer)).
Waar report je spelers het meeste voor dan? Unfair play vind ik persoonlijk een lastige. Je kan natuurlijk kijken hoe iemand in het team speelt, maar als iemand zijn eigen weg wil gaan moet dan eigenlijk ook prima zijn natuurlijk.

skoozie schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:36:
heb de Wespe geskipped en de stpz2 gebruikt om de grille te unlocken. Wespe vond ik niet zo...
En de Grille, was dat dan wat?

@Solvinkor, daar kan je wel eens gelijk in hebben :P. Meer ook omdat Grilles en vooral Hummels redelijk gevaarlijk zijn. Amerikaanse low-tier artys (behalve de T57) zijn echt prut.
Misschien moet ik ze meer als TDs spelen, met directe line of sight ?
Vae Victus schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:50:
[...]

Waar report je spelers het meeste voor dan? Unfair play vind ik persoonlijk een lastige. Je kan natuurlijk kijken hoe iemand in het team speelt, maar als iemand zijn eigen weg wil gaan moet dan eigenlijk ook prima zijn natuurlijk.
Als iemand (bijna) heel het potje AFK is geweest report ik ze als bot, team damage doe ik soms ook voor iemand die expres mensen zit te teamkillen. Als iemand flink zit te schelden dan wil ik ze ook nog wel eens reporten :)

[...]

Als je als top-tier Heavy achter de base in de bosjes duikt en verschillende verzoeken om te helpen in de wind slaat, heb ik soms nog wel de neiging om (geef 't eerlijk toe: uit pure frustratie) die persoon voor unfair play te reporten. Aan de andere kant is dit redelijk incidenteel gelukkig.
Ook wil ik unfair play nog wel eens inzetten als mensen (zie eerdere posts) achter mijn hidden TD gaan staan...

• skoozie
De Grille heb ik niet gekocht. Heb al redelijk veel tanks om te levelen dus die had ik er nog maar even niet bij genomen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Anoniem: 444472 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:53:
[...]

Als je als top-tier Heavy achter de base in de bosjes duikt en verschillende verzoeken om te helpen in de wind slaat, heb ik soms nog wel de neiging om (geef 't eerlijk toe: uit pure frustratie) die persoon voor unfair play te reporten. Aan de andere kant is dit redelijk incidenteel gelukkig.
Ook wil ik unfair play nog wel eens inzetten als mensen (zie eerdere posts) achter mijn hidden TD gaan staan...
Yup inderdaad of zoals laatst had ik een scout die niet wilde scouten omdat hij de Raider achievement wilde binnen halen... mede daardoor hadden we mooi wel verloren en zo'n speler report ik wel degelijk voor unfair play.

Dat is inderdaad ook een mooie, scouts (T-50s, Leo's, en Stuart's) die het vertikken om te spotten.

Zelf heb ik m'n speelstijl met T-50 aangepast (geen suicide rush meer), namelijk rondrijden waar tegenstanders zijn, maar niet visible voor je eigen tankjes. Dit werkt écht goed, volgens mij bijna alles sindsdien gewonnen en zo'n Barlik medal (3 Tier+2 tanks slopen: ARL44, T29 en JgPanther volgens mij :P). Jammer alleen dat je 't zelf moet uitvogelen/youtube guides moet nazoeken. Zal eens kijken of ik die replay nog kan opsnorren.

Replay gevonden:
http://db.tt/vicrL5Kd

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 444472 op 16-02-2012 15:15. Reden: Typo + Bijlage]

• Gizzy
Joindry schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:17:
[...]

Dat ze deze blijven uitstellen, eerst was het eind 2011, dan begin het nieuwe jaar, dan Q2 2012 en nu al "ergens in de zomer waarschijnlijk, de franse TD llijn heeft voorrang"

Dat bedoel ik dus =(
Ah inderdaad zwaar bagger. Duitse TD lijn had ik net wat xp voor gespaard, man stelletje flapdrollen daaro.

• Solvinkor
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-06-2022
Anoniem: 444472 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:51:
[...]

En de Grille, was dat dan wat?

@Solvinkor, daar kan je wel eens gelijk in hebben :P. Meer ook omdat Grilles en vooral Hummels redelijk gevaarlijk zijn. Amerikaanse low-tier artys (behalve de T57) zijn echt prut.
Misschien moet ik ze meer als TDs spelen, met directe line of sight ?
Hummel kan wel weer een aardige traverce. maar met de grille is het gewoon zo dat je weinig over het speel veld heen en weer wil. Daar had ik dus ook veel last van als er gescout werd waar ik net niet heen keek, dit heb ik met de hummel gelukkig weer minder.

Maar de damage maakt wel weer veel goed ja.

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Joindry schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:27:
[...]

Neen hoor, ingame je ctrl inhouden en de player gaan in je lijstje, is gebruik het veel om mapspam tegen te gaan. En direct erna report ik ze ook.
Het ging om dat garage gedeelte. Kon niet uitgebreid quoten ivm korte smoke-break. Om mensen te reporten die een paar seconden voor het einde van een battle een overduidelijk bewuste teamkill maken bijvoorbeeld. En niet iedereen krijgt die mailtjes nee. Heb er onderhand wel een stuk meer dan 15 verstuurd. Misschien bij de reports waarbij ze ook echt actie hebben ondernomen?

Crizyz op Steam

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

[...]

Ik report bij teamkills, aanhoudend gevloek van 1 persoon (meer dan 5 opmerkingen ofzo) en als een tank van begin tot eind niet bewogen heeft. Die laatste vind het ik meest irritant by the way....

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-03 19:12
Sapstengel schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:33:
[...]

Ik report bij teamkills, aanhoudend gevloek van 1 persoon (meer dan 5 opmerkingen ofzo) en als een tank van begin tot eind niet bewogen heeft. Die laatste vind het ik meest irritant by the way....
Ja vooral als het een toptier heavy is....

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-03 15:17
[...]

Ik report bij teamkills, aanhoudend gevloek van 1 persoon
Ik zal wel eens gereport worden dan. :P

Vorige keer een heel potje voornamelijk een discussie gehad over ACTA _O- Werd weinig in geschoten, was wel erg vermakelijk. :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

[...]

Waar report je voor dan, als een tank niet beweegt/afk is?

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Unfair play/botting

[Voor 29% gewijzigd door ZenTex op 16-02-2012 17:26]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoe de FUCK sloop je deze klotetanks:

Met elke klasse die ik speel (PzIIIA, PZIII, PZIIII/IV, Valentine) krijg ik maar niet voor mekaar om die te slopen. Waar ik ook raak, hij zegt altijd dat ik hem niet doorboor... :(

[Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 16-02-2012 19:15]

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Door de turret knallen of door een zwaardere tank laten doorboren.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

rapture schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:21:
Door de turret knallen of door een zwaardere tank laten doorboren.
Hmmz maar behalve recht op de loop schieten vind ik daar geen zwakke plekken..

Ik vind dat je wel erg weinig XP verdient.. Zojuist 7 kills gemaakt, en maar 477xp gekregen. Top Gun, Sharpshooter, Master Gunner en Sniper gewonnen, maar toch maar zo weinig XP?

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-03 12:27

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

http://worldoftanks.eu/news/1291-news-about-711/

Patch 7.1.1 Details:
Tankees,

Great news: the 7.1.1 patch will be released soon!

We are constantly improving and modifying the game to ensure the best gaming experience for all our players.

Now it’s time to see what the near future holds. Below you can view more information about the new features:
File packaging

A new mechanism of file packaging ensuring optimized loading of the in-game maps.

Separate folder for user-made game modifications (mods)

With every new update, the game will be installed with a ‘clean’ client and with a separate folder for user-made game modifications (mods).
Players will have a better control over their mods. They will be able to use mods by keeping them in a separate folder, without having to change game files.

Stay tuned, further information will be released next week!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Angeloonie schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:46:
[...]

Hmmz maar behalve recht op de loop schieten vind ik daar geen zwakke plekken..

Ik vind dat je wel erg weinig XP verdient.. Zojuist 7 kills gemaakt, en maar 477xp gekregen. Top Gun, Sharpshooter, Master Gunner en Sniper gewonnen, maar toch maar zo weinig XP?
Kills zeggen niet alles, als je een tank afschiet die nog maar 2% HP over heeft krijg je enkel de XP voor die 2%.
Verder krijg je meer XP hoe hoger de tier van de tank die je damaged, en verder nog een percentage van alle dmg toegebracht door je team in de battle. Snel cappen door je team terweijl de vijand nog de helft van zijn tanks heeft resulteerd dus ook in laag XP, al heb ze persoonlijk al die tanks afgeknald.

Over die AMX: veel pantser maar weinig firepower en supertraag. Wanneer alleen: naar z'n achterkant rijden en in dat rooster schieten, enige echt zwakke plek in die tank.

Armour en firepower van dat ding is af en toe wel grappig. AMX 40 vs AMX 40 is hilarisch, een duel kan minutenlang duren, zelfs wanneer ze niet alleen zijn want anderen bouncen er net zo hard op. mits niet van een te hoge tier. Zelfde met de B1 trouwens, maar in iets mindere mate.

[Voor 21% gewijzigd door ZenTex op 16-02-2012 19:55]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ZenTex schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:50:
[...]

Kills zeggen niet alles, als je een tank afschiet die nog maar 2% HP over heeft kreig je enkel de XP voor die 2%.
Verder krijg je meer XP hoe hoger de tier van de tank die je damaged, en verder nog een percentage van alle dmg toegebracht door je team in de battle. Snel cappen door je team terweijl de vijand nog de helft van zijn tanks heeft resulteerd dus ook in laag XP, al heb ze persoonlijk al die tanks afgeknald.
Waren allemaal tanks rond mijn tier (Valentine), 5 van de 7 hadden 100% HP, de rest iets minder (50%+). We hebben uiteindelijk wel verloren omdat mijn teamgenoten noobs waren, maar ik vind het echt raar.

Game zojuist heb ik 1 kill (een SPG op het einde), en wat damage gedaan, en daar heb ik 475XP! 6 kills minder maar gewoon evenveel XP?? 8)7

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Dat bultje op de turret is ook een weakpoint bij de AMX 40. Maak vooral misbruik van de trage moter, trage gun (reload & turn). Het is vooral frustrerend als je met de AMX 40 moet farmen.

De AMX 12t die er na komt is echt een relief, heerlijk trolltankje.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-03 19:51
Nee leuk, kan ik mijn tig gig grote graphics mod zeker naast de gewone graphics gaan gebruiken. Nee dat gaat handig werken. 8)7

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gebruik je zo'n compressed texture pack? :P

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Vae Victus schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:13:
[...]

Waar report je voor dan, als een tank niet beweegt/afk is?
Bot. Simpelweg een tank ingame brengen en experience farmen heb ik een bloed hekel aan. Unfair heb ik nog nooit gebruikt.
User.tmp schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:11:
[...]

Nee leuk, kan ik mijn tig gig grote graphics mod zeker naast de gewone graphics gaan gebruiken. Nee dat gaat handig werken. 8)7
Ze hebben soortgelijk iets als JSGME geïntegreerd, das prima toch?
Gleighton schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:02:
Dat bultje op de turret is ook een weakpoint bij de AMX 40. Maak vooral misbruik van de trage moter, trage gun (reload & turn). Het is vooral frustrerend als je met de AMX 40 moet farmen.

De AMX 12t die er na komt is echt een relief, heerlijk trolltankje.
Wacht maar tot je de 13 75 hebt....echt onwijs lekkere tank!

[Voor 59% gewijzigd door Sapstengel op 16-02-2012 20:32]

• User
Nemean schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:15:
Gebruik je zo'n compressed texture pack? :P
Compressed? Neuh niet echt. :+

Mijn res-folder is 11 gig. :P Niet echt compressed te noemen. :P

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User.tmp schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:45:
[...]

Compressed? Neuh niet echt. :+

Mijn res-folder is 11 gig. :P Niet echt compressed te noemen. :P
Ah, HD graphics dan? :9

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gleighton schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:02:
Dat bultje op de turret is ook een weakpoint bij de AMX 40.
Thanks!

Zojusit mijn eerste AMX 40 gekilled :D

De Valentine is trouwens net zo irritant, lastig te slopen, maar dat is fijn als je er een hebt :Y)

[Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 16-02-2012 20:48]

• User
Idd :P

200% textures van de Russische forums geplukt. :9

• B-BRAIN
User.tmp schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:48:
[...]

Idd :P

200% textures van de Russische forums geplukt. :9
en heeft dat nog beetje nut ?

• User
B-BRAIN schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:12:
[...]

en heeft dat nog beetje nut ?
Een beetje. :P

Maar ik heb er nog een filter overheen zitten. (ENBseries) Dus het ziet er op zich best mooi uit, beter dan de stock graphics.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb je een screenshot? Ben wel benieuwd.

Ik draai nu alles op low omdat ik op een laptop zit (i7 2720QM ES | 8GB DDR3 | GT555M) en die trekt low met 100FPS. Maar nu ben ik wel is benieuwd wanneer ik men pc weer aansluit wat dat te weeg gaat brengen. :)

• User

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hey hoe krijg je je map zo groot? :P

• User
Op het plus-teken (=-teken) op je mobo rammen. :)

Vind zo groot een stuk fijner, meer overzicht en je kan iets beter zien waar enemies staan.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

User.tmp schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:47:
Op het plus-teken (=-teken) op je mobo rammen. :)

Vind zo groot een stuk fijner, meer overzicht en je kan iets beter zien waar enemies staan.
Ja precies :) Zat al te zoeken waar dat nou zat, maar kon het niet vinden :P

Zojuist afgemaakt door een 1% Valentine waar ik met mijn 100% Valentine op af ging :') Hij damaged mij met elk schot, en elk schot van bij DINGT.. WTF? 8)7

[Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 16-02-2012 21:53]

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Weakspots... Leer waar ze zitten. ;)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ZenTex schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:55:
Weakspots... Leer waar ze zitten. ;)
Bij de Valentine weet ik dat inmiddels wel, maar toch was het DING DING DING... :/

Valentine is inderdaad wel leuk tankje, alleen oppassen met Lee's, T28s of TDs.
Waar ik ze vaak weet te pennen is op de rug, dat stuk kan je vrij vlak raken. De voorkant is redelijk onmogelijk gezien dat vrij sloped is.

Die 7.1.1. ziet er goed uit, maakt het een stukje makkelijker om te patchen met mods.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ziet er nog al "grijzig" uit User. :P

• User
Nemean schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 22:18:
Ziet er nog al "grijzig" uit User. :P
Hier niet. De palette is wel grijzig, maar ik heb er geen last van ingame. Zal wel aan je scherm liggen. :+

En even voor de duidelijkheid: Screenie 81 en 85 zijn zonder filter.

• rgras
  • Niet online
Hier ook zeer grijzig, alsof ik naar Duitse WWII-propagandafoto's sta te kijken. :P

[Voor 3% gewijzigd door rgras op 17-02-2012 00:15]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik wordt een beetje moe van de verdeling van de tiers als je iets hoger komt.. Zit nu met mijn T5 PzIII/IV telkens bij T7/8 tanks, die kan ik hooguit tracken, maar meer lukt niet. Vind het suf dat ze de verdeling met 3 tiers verschil hebben, en niet gewoon max 2 ofzo. Nu is het vaak rondrijden, beetje scouten en ge-1-shot worden..

• defiler1974
  • Laatst online: 26-12-2022
Angeloonie schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:34:
Ik wordt een beetje moe van de verdeling van de tiers als je iets hoger komt.. Zit nu met mijn T5 PzIII/IV telkens bij T7/8 tanks, die kan ik hooguit tracken, maar meer lukt niet. Vind het suf dat ze de verdeling met 3 tiers verschil hebben, en niet gewoon max 2 ofzo. Nu is het vaak rondrijden, beetje scouten en ge-1-shot worden..
Het kan nog erger hoor. Was gisteren op een E-75 tier 9 aan het schieten met mijn T-50 tier 4.
Gelukkig was hij druk bezig met tanks die hem wel konden beschadigen. Dan zit je gewoon een tijdje rondjes te rijden rondom zo'n tank een plekje te zoeken waar je hem kan raken, wel leerzaam.

(hij stond helaas met z'n kont tegen een bergwand)

• skoozie
Sinds ik deze guide gelezen heb werd het spelen als scout op eens een stuk makkelijker.
In het kort. zoek een bosje en schiet niet, echter ben ik nu op zoek naar nuttige bosjes....

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Zimmer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-01 22:30
rgras schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 00:15:
Hier ook zeer grijzig, alsof ik naar Duitse WWII-propagandafoto's sta te kijken. :P
Komt waarschijnlijk omdat hij dood is en de killcam aan heeft staan.....

• Zimmer
skoozie schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 10:07:
Sinds ik deze guide gelezen heb werd het spelen als scout op eens een stuk makkelijker.
In het kort. zoek een bosje en schiet niet, echter ben ik nu op zoek naar nuttige bosjes....
Je weet dat dit een hele oude guide is? Sinds de tier 5 lights is er veel veranderd. Zo kun je de lights ook gebruiken zoals ik ze gebruik; Even wachten om de vijandige scouts op te vangen, en daarna hun base in rijden om de achterblijvers af te maken. Spots zijn daarbij mooi meegenomen, maar het belangrijkste is om de arty neer te halen. En als er geen arty is dan is het zaak om de zwakke tanks eruit te pikken of verwarring te zaaien.

• Joindry

Joindry

Op prokhorovka kan je minutenlang scouten net wel/niet over de heuvelrug centraal de map, eer iemand je kan eerhalen. Je kan als enige scout daar een hele flank tegenhouden omdat ze anders weten dat het pure zelfmoord is.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 18:41
Precies. Er zijn veel te weinig mediums die door hebben wat hun taak is, nl. scouts killen. Op zich is het spel simpel:

Heavies killen mediums
Mediums killen scouts
Scouts killen arty
Arty killed heavies.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Fest
  • Niet online
MSalters schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:38:
Precies. Er zijn veel te weinig mediums die door hebben wat hun taak is, nl. scouts killen. Op zich is het spel simpel:

Heavies killen mediums
Mediums killen scouts
Scouts killen arty
Arty killed heavies.
De volgende als ik in mijn heavy rijd en er drie vijandelijke heavies voor mijn neus staan, zal ik het ze eens zeggen. :+

• Zimmer
Je killed gewoon wat er voor je staat, ik ga met mijn T54 niet speciaal op zoek naar scouts, ik kies een richting en kill alles dat op mijn pad komt (mits het te killen is zonder zelf te veel damage te krijgen, anders rijd ik gewoon door)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

MSalters schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:38:

Heavies killen mediums
Mediums killen scouts
Scouts killen arty
Arty killed heavies.
Heavies killen alles.
Mediums killen alles/scouten
Scouts scouten.
Arty killen alles, vooral arty die door scouts gescout zijn.

Zo zie ik het.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mijn dag kan niet meer stuk, heb een B1 gesloopt! :P Toch jammer dat het er 2 waren, maar goed, heb het lang volgehouden tegen ze _O_

Zojuist een potje gehad waar ik wél de XP kreeg die ik verdiende (adhv de kills en support). Nieuw persoonlijk record!

*klikbaar*

En had net een battle waar een wg_community_delta A-20 aanwezig was, als je die killde kreeg je 250g, had hem met 5% op de korrel, maar was te gretig en schoot mis ipv iets te wachten :')

[Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 17-02-2012 12:50]

• skoozie
Zimmer schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:26:
[...]

Je weet dat dit een hele oude guide is? Sinds de tier 5 lights is er veel veranderd. Zo kun je de lights ook gebruiken zoals ik ze gebruik; Even wachten om de vijandige scouts op te vangen, en daarna hun base in rijden om de achterblijvers af te maken. Spots zijn daarbij mooi meegenomen, maar het belangrijkste is om de arty neer te halen. En als er geen arty is dan is het zaak om de zwakke tanks eruit te pikken of verwarring te zaaien.
Daar moet ik je helemaal gelijk in geven. Je kan anders spelen. maar als je light niet lang genoeg in leven blijft wat ik vaak had met mijn AMX 12T / AMX 13 75. schoot het ook niet op. nu zoek ik in het begin van het potje een bosje op om daar te gaan picknicken. Later als er al een aantal dood zijn breek ik door de linies op zoek naar TDs en arty. Of ik ga een flank helpen die het zwaar heeft.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Fest
  • Niet online
skoozie schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:53:
[...]

Daar moet ik je helemaal gelijk in geven. Je kan anders spelen. maar als je light niet lang genoeg in leven blijft wat ik vaak had met mijn AMX 12T / AMX 13 75. schoot het ook niet op. nu zoek ik in het begin van het potje een bosje op om daar te gaan picknicken. Later als er al een aantal dood zijn breek ik door de linies op zoek naar TDs en arty. Of ik ga een flank helpen die het zwaar heeft.
De lagere Franse tanks met auto-loaders moet je gebruiken om een tank van de zijkant of achterkant te besluipen als ie bezig is met andere tanks. Magazijn leegschieten en weer wegrijden.

• skoozie
Fest schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:58:
[...]

De lagere Franse tanks met auto-loaders moet je gebruiken om een tank van de zijkant of achterkant te besluipen als ie bezig is met andere tanks. Magazijn leegschieten en weer wegrijden.
Ik had te vaak dat ik gesloopt werd voordat ik bij de zijkant was, of dat ik het hoekje om rijd en een shell vang van een TD die iets verder erachter stond. Ik zeg niet dat het DE techniek is om te gebruiken. Als de normale technieken niet werken is dit een extra optie om te proberen of die bij je past. meestal als ik iets spot en ze zijn zo laag dat ik ze met 1 a 2 schoten kan hebben rijd ik naar achter (zodat cover niet breekt) en schiet daarna weer reloaden op je scout plekje. Dit werkte voor mij goed.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee