[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.313 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-06 16:32

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Vae Victus schreef op maandag 06 februari 2012 @ 14:18:
[...]

Interessant, stuur me maar een PM. Dank u wel :) Die Russische tekst is nog wel aan te passen?
Op de contours zelf wel, via photoshop moet je elke image aanpassen. Maar dat is echt onbegonnen werk. Ik zal zo even een link plaatsen met al mijn mods. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-06 13:26
Die Februari bonus komt mooi van pas!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik heb even met mijn 1337 editing skills een rage moment van gister verwerkt:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_2V9ytvPj2s]

En de download voor Vae Victus: http://www.mediafire.com/?8d5jde9rtt5vmt4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 15:15
Kijk, dit zijn de leukere specials :)

T29 staat weer in de garagen, GLD en Vents voor alle franse tanks :P Vents, rammers en vstabs voor alle Duitsers (moet ik nog grinden), coated optics en binocs voor mijn Patton/T-54 :P

Dik 3 miljoen lichter <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:45

ZenTex

Doet maar wat.

Hmpff. Voor het eerst een gedeelte free XP uitgegeven om een tank (gedeeltelijk) te skippen, de SU 85B. Net als de voorganger (de 76) een ramp. 1 shottable voor 3/4 van de tanks ingame.a Potje in de SU85 begon leuk, al was ik weer de laagste tier in de battle, zoals gewoonlijk. was met vijand nr 5 bezig, toen ik van achteren genomen werd door een T-43. Bleek ik met een amx 12t als laatsten over.
En ik was zo lekker bezig, alle kills helemaal solo en van 100% ind e eerste battle met dat dingetje, en ja, loss.

SU85 eindigde al niet zo lekker, was ik eindelijk eens niet laagste tier, heb ik een mooi plekje gevonden, hetzer gekilled, volgende spot, lekker in de bosjes, spot de vijand, klaar om de vuurknop in te druken, gaat er een light pal voor me parkeren. Even later was ik dood vanwege een arty shell die voor hem bedoeld was want ik ben zeker dat ik niet gespot was. Toen was voor mij de maat vol. Winrate in de SU tanks is dramatisch te noemen. Als ik als laagste tier nou wat meer invloed had.. (deed het elke keer erg goed vindt ik, maar had gewoon niet al teveel in de melk te brokkelen, ondanks kills en alles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Is het nu normaal dat ik zoveel verdien op mijn IS-4? Draai geen enkel potje verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 15:43

wontcachme

You catch me? No you wont

Nemean schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:14:
Is het nu normaal dat ik zoveel verdien op mijn IS-4? Draai geen enkel potje verlies.
Ik heb er ook moeite mee om verlies te draaien. Nu heb ik dat sowieso vaak. Ik maar meer credits winst met de AMX50 120 dan de AMX50 100, terwijl die tier 8 is. Bij een goed potje haal ik makkelijk 30k+ profit en met de tier 8 moest ik moeite doen om uberhaupt quite te spelen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Als je het redelijk doet wel. Veel dmg per schot en de IS-4 is zeer vergevingsgezind, kan heel wat hebben en bounced veel. Ik verbaas me er ook elke keer weer over hoeveel creds ik verdien.

Hmm, een paar potjes gespeeld inmiddels, mongolen-weekend is nog steeds aan de gang. :/

Leuke bugjes ook vandaag. Aan gort geschoten door shells die dóór de kapotte tank voor mij gingen,

[ Voor 34% gewijzigd door ZenTex op 06-02-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:46
ZenTex schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:11:
Hmpff. Voor het eerst een gedeelte free XP uitgegeven om een tank (gedeeltelijk) te skippen, de SU 85B. Net als de voorganger (de 76) een ramp. 1 shottable voor 3/4 van de tanks ingame.a Potje in de SU85 begon leuk, al was ik weer de laagste tier in de battle, zoals gewoonlijk. was met vijand nr 5 bezig, toen ik van achteren genomen werd door een T-43. Bleek ik met een amx 12t als laatsten over.
En ik was zo lekker bezig, alle kills helemaal solo en van 100% ind e eerste battle met dat dingetje, en ja, loss.

SU85 eindigde al niet zo lekker, was ik eindelijk eens niet laagste tier, heb ik een mooi plekje gevonden, hetzer gekilled, volgende spot, lekker in de bosjes, spot de vijand, klaar om de vuurknop in te druken, gaat er een light pal voor me parkeren. Even later was ik dood vanwege een arty shell die voor hem bedoeld was want ik ben zeker dat ik niet gespot was. Toen was voor mij de maat vol. Winrate in de SU tanks is dramatisch te noemen. Als ik als laagste tier nou wat meer invloed had.. (deed het elke keer erg goed vindt ik, maar had gewoon niet al teveel in de melk te brokkelen, ondanks kills en alles)
Ik moet zeggen dat de SU-lijn mij altijd wel goed bevallen is, en dan juist vooral de SU-85B en de SU-85. Ik denk dan ook dat je vooral gewoon veel pech hebt gehad met je team. Beide tankjes schieten lekker hard, maar zijn wel snel kapot dus je moet er voorzichtig mee spelen (maar gezien je verhaal lijkt dat wel goed te gaan :) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:36

skoozie

SCSI

Voordeer van de SU-liljn is dat de kosten van de tanks mee vallen en de schade die je doet best hoog is. nadeel is de matchmaking. Iedere keer hoop je als je een tank hoger komt dat je beter mee kan doen. maar je komt dan nog zwaardere tanks tegen. ik was begonnen in de SU-lijn maar toen ik de heavies ben begonnen was dat me heel goed bevallen. aan kracht lever je niet heel veel in maar in city maps kan je wel peek-a-boo spelen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 20:25

Vae Victus

Awesome God

Joindry schreef op maandag 06 februari 2012 @ 14:20:
Voor dat modje moet je wel adobe air even instaleren, dat was de reden dat ik em eerst niet vond/begreep. Nu werktie ook heel goed hier, stock is ie al heel goed, alleen heb ik de damagescores veel groter laten weergeven en blijven ze ook iets langer zichtbaar, ook "blow-up" heb ik vervangen door, "Kaput!"
Vond ik zelf wel iets hebben :P
Heb nu de mod aan de praat alleen als ik een wijziging aanbreng in de file crasht mn game aan het begin van een battle. Probeer de tier's te laten zien. Iemand dit al voor elkaar gekregen. Zo ja, mag ik dan je OTMData.xml hebben?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-06 16:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Kan je dat niet gewoon aanvinken in je game opties? show vehicle tier?

Ik heb hem bewust uitgezet die tier, hij kwam links van mijn healthbar te staan en het werd een beetje teveel op het beeld.

Nog steeds kut met peren hier wat betreft mijn VK B, al moet ik wel zeggen dat de oude tigergun het eigenlijk echt beter doet dan de VK A versie. Of de 3pen verschil doet het em, of het is de angle normalisation die vergroot als het caliber verkleint. Of die extra accuratie doet het em.

[ Voor 42% gewijzigd door Joindry op 07-02-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Appel schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:26:
Kijk, dit zijn de leukere specials :)

T29 staat weer in de garagen, GLD en Vents voor alle franse tanks :P Vents, rammers en vstabs voor alle Duitsers (moet ik nog grinden), coated optics en binocs voor mijn Patton/T-54 :P

Dik 3 miljoen lichter <+:)
Flinke inkopen! Heb alleen nog een Ventilation en Verts ingeslagen, twijfel nog wat ik nog meer zal kopen. Al heb ik in principe niet heel veel meer nodig en er zijn genoeg van zulke specials. De AMX 50 100 gaat in de verkoop zodra ik de 120 heb dus de equipment kan ik gewoon overzetten :)
wontcachme schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:20:
[...]

Ik heb er ook moeite mee om verlies te draaien. Nu heb ik dat sowieso vaak. Ik maar meer credits winst met de AMX50 120 dan de AMX50 100, terwijl die tier 8 is. Bij een goed potje haal ik makkelijk 30k+ profit en met de tier 8 moest ik moeite doen om uberhaupt quite te spelen.
Eens dat heb ik zelf ook ervaren + meerdere mensen over gehoord. Veelal speel ik 10k winst maar meer ook niet.
Vae Victus schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:30:
[...]

Heb nu de mod aan de praat alleen als ik een wijziging aanbreng in de file crasht mn game aan het begin van een battle. Probeer de tier's te laten zien. Iemand dit al voor elkaar gekregen. Zo ja, mag ik dan je OTMData.xml hebben?
Ik kan je mijn OTMData wel sturen, redelijk gecustomized maar wellicht vind je hem al fijn from the start.
Joindry schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:43:
Kan je dat niet gewoon aanvinken in je game opties? show vehicle tier?

Ik heb hem bewust uitgezet die tier, hij kwam links van mijn healthbar te staan en het werd een beetje teveel op het beeld.

Nog steeds kut met peren hier wat betreft mijn VK B, al moet ik wel zeggen dat de oude tigergun het eigenlijk echt beter doet dan de VK A versie. Of de 3pen verschil doet het em, of het is de angle normalisation die vergroot als het caliber verkleint. Of die extra accuratie doet het em.
Je weet dat je oa. de coördinaten kunt veranderen? Je kan het overal neerzetten waar je maar wil ;)

OTMData.xml

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ja dat weet ik, maar hij bleef altijd wel ergens in de weg staan en ik vond die minste nuttig van al. Ik zie graag de tanknaam en het balkje met daarin het aantal HP over. via alt de procenten en playername.

Gisteren trouwens een t29 klemgereden met mijn vk B, het gevecht der schildpadden :) het speelde zich precies in slomo af. Dan ging een amx 75 nog met de kill lopen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:22

rapture

Zelfs daar netwerken?

Leuke potjes met de tankcompagnie gisterenavond. Wat tanks met 2de secondary skill uit de oude doos gehaald. De T-50-2 met cloaking device die niet door mediums onder 200 m gespot kan worden en ver over 500 m (equivalent) zit te spotten. De T-44 spotter, skirmisher, sniper,... die 3700+ xp double haalt in het enige potje van de week. Opgewarmde Tiger II die ze minstens met 1/3 team moeten omsingelen om mij kapot te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Eindelijk, heb een ARL 44. Ik neem aan dat de 90 MM DCA 45 de beste turret is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
magnifor schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:30:
Niet de beste turret, wel de beste gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:11
Ik neem aan dat je gun bedoelt? In dat geval ja. Qua turret is het de ARL 44 nouvelle. Heeft wel een stuk minder armor dan de stock turret, maar is veel kleiner. Met de stock turret kan je van 6 kilometer afstand nog geraakt worden, zo groot en lomp als dat ding is.

[ Voor 4% gewijzigd door ThomasG op 07-02-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Natuurlijk, ik bedoel gun. Ben net wakker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:48

thijsco19

KTM 990 SMT

goedemorgen :P

ik krijg die vehicle tier ook niet werkend via de opties van WOT.
ik heb nu maar gewoon via OTM een vehicle tier 'icon' eronder gezet, werkt best maar wel een beetje klein.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

De ARL 44 is epic!
212 pen vo,or een tier 6, dat is meer dan de Tiger. Helaas is de accuracy niet o goed als de data doet vermoeden, maar desalniettemin kun je zeer goede potjes spelen en met wat geluk ook tier 7's 1 op 1 pakken.
Gun depression doet dat van de amerikanen verbleken, dus maak daar gebruik van. Turret armour is zo goed als non-existent, dus pas daar mee op, maar zoals gezegd is de 2e turret redelijk klein, en dus een must have.

Verder net als de tiger 1, long range support of 2e/3e lijn. Je front kan wel wat bouncen mits goed geangled, maar verder ben je een makkelijke kill en een dreiging voor tier 7's, dus reken erop dat je primary bent. Voorzichtig spelen dus.
Gelukkig is íe best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik ben ook weer even aan het spelen. :)
Bizar langzaam die franse tanks. :P
Mijn hetzertje blijft favoriet.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:05
Even opscheppen hoor :)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2058inb.jpg

Ga eens wat vaker in mijn t 50-2 rijden denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-06 22:00
psychoclown schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:07:

Flinke inkopen! Heb alleen nog een Ventilation en Verts ingeslagen, twijfel nog wat ik nog meer zal kopen. Al heb ik in principe niet heel veel meer nodig en er zijn genoeg van zulke specials. De AMX 50 100 gaat in de verkoop zodra ik de 120 heb dus de equipment kan ik gewoon overzetten :)
Je kan toch alleen equipment parts kopen door ze direct op een tank te plaatsen?
Of bestaat er ook nog een mogelijkheid (die ik niet ken) dat je equipment parts los kunt aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

ZenTex schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:45:
[...]

De ARL 44 is epic!
212 pen vo,or een tier 6, dat is meer dan de Tiger. Helaas is de accuracy niet o goed als de data doet vermoeden, maar desalniettemin kun je zeer goede potjes spelen en met wat geluk ook tier 7's 1 op 1 pakken.
Gun depression doet dat van de amerikanen verbleken, dus maak daar gebruik van. Turret armour is zo goed als non-existent, dus pas daar mee op, maar zoals gezegd is de 2e turret redelijk klein, en dus een must have.

Verder net als de tiger 1, long range support of 2e/3e lijn. Je front kan wel wat bouncen mits goed geangled, maar verder ben je een makkelijke kill en een dreiging voor tier 7's, dus reken erop dat je primary bent. Voorzichtig spelen dus.
Gelukkig is íe best snel.
das meer dan mijn Tier9 momenteel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 14:36
Yammie74 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:42:
[...]

Je kan toch alleen equipment parts kopen door ze direct op een tank te plaatsen?
Of bestaat er ook nog een mogelijkheid (die ik niet ken) dat je equipment parts los kunt aanschaffen?
Volgens mij kan dat als je naar de "store" gaat, kan je gewoon losse equipment kopen die dan in je depot worden opgeslagen. Weet het niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

x-cessive schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:46:
[...]

Volgens mij kan dat als je naar de "store" gaat, kan je gewoon losse equipment kopen die dan in je depot worden opgeslagen. Weet het niet helemaal zeker.
Klopt. Ik heb op deze manier alvast spul ingeslagen voor toekomstige tanks.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ja tuurlijk, je kan ook gewoon op een specifieke tank equip kopen en hem dan niet mounten. Wanneer je iets koopt vraagt het spel 2 bevestigingen, wilje dit kopen? wil je het mounten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
x-cessive schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:46:
[...]

wontcachme schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:57:
[...]

Klopt. Ik heb op deze manier alvast spul ingeslagen voor toekomstige tanks.
Joindry schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:02:
Ja tuurlijk, je kan ook gewoon op een specifieke tank equip kopen en hem dan niet mounten. Wanneer je iets koopt vraagt het spel 2 bevestigingen, wilje dit kopen? wil je het mounten?
Fijn! Dat scheelt namelijk weer gold voor het unmounten ervan.

Als ik het dus goed begrijp kan ik alvast voor tier 10 equip kopen, ook al heb ik dergelijke tanks nog niet in de garage staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Wat x-cessive zegt, daar kun je alles ook gewoon los kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

psychoclown schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:26:
Alleen jammer dat ik voor de komende T9 & 10 USA heavies nog niks in kan slaan. Die vallen nog niet onder de opties namelijk....

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Vae Victus schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:37:
[...]

Alleen jammer dat ik voor de komende T9 & 10 USA heavies nog niks in kan slaan. Die vallen nog niet onder de opties namelijk....
Ventilation 3, heavy gun rammer er vstab mark 3. Om het nog makkelijker te doen, koop het gewoon voor je T32/T29/Tiger/TigerII/IS/IS-3/ (elke tier 7+ heavy, non Frans natuurlijk.) als je die hebt. Die mounten dezelfde spullen.

[ Voor 7% gewijzigd door Appel op 07-02-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Vae Victus schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:37:
[...]

Is er nog steeds geen idee van wanneer die zullen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
hexta schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:20:
[...]

Is er nog steeds geen idee van wanneer die zullen komen?
0.7.2, Deze update staat gepland voor februari, maar aangezien deze patch nog niet eens in de supertest is (alpha test) gaan ze dat deze maand niet redden. Daarom verwacht ik deze medio maart/april.

Hier wordt de update aangekondigd. Daar werd eerst hard over Feb 2012 gesproken, nu is het echter Q1 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Appel schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:30:
[...]

0.7.2, Deze update staat gepland voor februari, maar aangezien deze patch nog niet eens in de supertest is (alpha test) gaan ze dat deze maand niet redden. Daarom verwacht ik deze medio maart/april.

Hier wordt de update aangekondigd. Daar werd eerst hard over Feb 2012 gesproken, nu is het echter Q1 2012.
Thnx voor de info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 14:36
Gaat weer vrij traag daar. Dus voordat 7.3 er komt met de lang verwachte russische tree change zijn we weer een eind verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Als de Russische tree change er komt zullen ze eerst het (inmiddels fossiele) stof van mijn KV-3 af moeten bikken. :+
De KV is tenminste al die tijd gebruikt om zéér langzaam naar de S-51 te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Wat me vooral pijn doet is dat ze de Franse TD tree eerder gaan invoeren dan de tweede Duitse TD tree. Naar die laatste ben ik namelijk erg benieuwd.

Ik heb nu al een Ferdinand met 100k xp erop klaar staan voor de Stug E-100. Het zal wel zo lang gaand uren dat ik tegen die tijd wel 350k xp heb; dan kan ik de Jagdtiger ook net zo goed vrijspelen.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
psychoclown schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:26:
Inderdaad, was bij mij nooit opgevallen moet ik bekennen :o

Ik kwam er wel achter dat ik in store eerst All Nations moet selecteren om vervolgens All Vehicles te kunnen kiezen.

Maar goed, ik ga shoppen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-06 08:01
Ik wil weer een gold shell discount verdoeme, die franse tier X vreet echt goud alsof het niets is, net zo duur of zoniet duurder dan een arty met gold spelen. 12 gold per shell is echt nasty, maakt de wars wel duur zo =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Kojoottii schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:05:
Ik wil weer een gold shell discount verdoeme, die franse tier X vreet echt goud alsof het niets is, net zo duur of zoniet duurder dan een arty met gold spelen. 12 gold per shell is echt nasty, maakt de wars wel duur zo =/
Jezus, uitgaande van de laagste hoeveelheid gold die te kopen is betaal je ongeveer 5,5 cent per schot.. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:11
Goh ik vindt die T-34-85 echt geweldig! Leuke potjes, nog geen eens top gun en nu al veel plezier. Welke van de 2 top guns kan ik het beste nemen? De 100 of de 85?
http://wiki.worldoftanks.eu/T-34-85

[ Voor 15% gewijzigd door Appie Heijn op 07-02-2012 19:25 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik zat zomaar op worldoftanks.eu en zag een paar onderwerpen staan die in 7.2 word veranderd.
In-game novice training
Weet iemand hier meer van?
User-friendly reticle settings
En betekent dit dat er meer opties komen om je crosshair te veranderen?

Ben benieuwd naar de nieuwe American tanks, ik gaat zeker die TD-lijn af.
Moge de update snel komen :).

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kojoottii schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:05:
Wat doe je allemaal met dat pirates gold O-)
Zit nog steeds op de T8 franse heavy maar die vind ik niet zo lekker spelen als bijv. mijn KT of T32.
Vandaag wat geplatooned met 2 50B spelers en dat ging erg goed.
Ook nog een BIH gast in een Maus over de zeik geholpen. Die zat te zeuren dat Malinovka niet zon lekkere map was voor een Maus. Toen had ik al 4 potjes Malinovka ( en 4x Mines, dikke toeval) erop zitten en speelde ik in mijn E100. Hebben die lui even opgerold en de Maus als laatste over gelaten om die langzaam neer te paffen :P

Overigens oa. in dat potje ook weer heerlijk met de E100 gespeeld, als je met de 15cm weet wat je doet is het een T30 met iets meer armor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
psychoclown schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:31:
[...]

Wat doe je allemaal met dat pirates gold O-)
Zit nog steeds op de T8 franse heavy maar die vind ik niet zo lekker spelen als bijv. mijn KT of T32.
Vandaag wat geplatooned met 2 50B spelers en dat ging erg goed.
Ook nog een BIH gast in een Maus over de zeik geholpen. Die zat te zeuren dat Malinovka niet zon lekkere map was voor een Maus. Toen had ik al 4 potjes Malinovka ( en 4x Mines, dikke toeval) erop zitten en speelde ik in mijn E100. Hebben die lui even opgerold en de Maus als laatste over gelaten om die langzaam neer te paffen :P

Overigens oa. in dat potje ook weer heerlijk met de E100 gespeeld, als je met de 15cm weet wat je doet is het een T30 met iets meer armor ;)
Nouja 50B shells o.a. dus, en dat gaat hard, als je een beetje je werk kan doen in een war, dan zit je afentoe zo op 20-24 shots met zo'n 50B :?

Trouwens hoelang moeten jullie nog wachten tot jullie iets mogen doen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Kojoottii op 07-02-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kojoottii schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:54:
[...]

Nouja 50B shells o.a. dus, en dat gaat hard, als je een beetje je werk kan doen in een war, dan zit je afentoe zo op 20-24 shots met zo'n 50B :?

Trouwens hoelang moeten jullie nog wachten tot jullie iets mogen doen :D
2 of 3 dagen :P

Ik heb inmiddels de AMX50B binnen qua credits. Qua XP ben ik er ook, alleen mijn crew heeft zijn skill nog net niet af, dus ff doorgrinden zodat de crew straks ook weer 100% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Btw psychoclown, heb na iets van 110+ battles nog steeds een winratio van 95% op de 50 100 :P Maar nee ik vind hem ook niet echt bijzonder, net niet snel genoeg en die reload is echt te lang. Maarja daarom speel ik hem eigenlijk ook alleen in companies ;)

nice, wontcacheme, zal niet tegenvallen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Kojoottii op 07-02-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kojoottii schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:19:
Btw psychoclown, heb na iets van 110+ battles nog steeds een winratio van 95% op de 50 100 :P Maar nee ik vind hem ook niet echt bijzonder, net niet snel genoeg en die reload is echt te lang. Maarja daarom speel ik hem eigenlijk ook alleen in companies ;)

nice, wontcacheme, zal niet tegenvallen :)
Haha, mja ik heb hem juist nog niet in companies gespeeld enkel in pubs.
Winrate en average exp zijn na de eerste 60 battles flink gedaald maar goed zijn nog steeds goede scores.
Heb alleen sterk het gevoel dat ik niet de max uit de tank kan halen, beetje zoals de 'Breakers' van Friesche Vlag. Hoe hard je ook probeert het laatste beetje eruit te krijgen, de moeite die je ervoor moet doen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Lol net met mn t34-85 tegen een T32, 60 procent eraf geschoten(fire) zelf nul damage.
Welke van de 2 top guns kan ik het beste nemen? De 100 of de 85?

Iemand ervaring met de VK3002(DB)?

[ Voor 47% gewijzigd door Appie Heijn op 07-02-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Vanavond een heerlijk potje op El Halluf. Had niet verwacht deze nog te winnen, maar de schoten kwamen allemaal aan.

http://dl.dropbox.com/u/5..._120_el_hallouf.wotreplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zeer leuke tank, zeer mobiel. na 7.1 weet je ook redelijk wat te bouncen. Nadeel is dat je met een 70mm/L70 opgescheept zit als je het gewicht zo laag mogelijk wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
rgras schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:55:
[...]

Zeer leuke tank, zeer mobiel. na 7.1 weet je ook redelijk wat te bouncen. Nadeel is dat je met een 70mm/L70 opgescheept zit als je het gewicht zo laag mogelijk wil houden.
Ah ik zat al aan de 8,8 op dat apparaat te denken ;) Misschien toch maar de Tiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Appie Heijn schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:36:
Lol net met mn t34-85 tegen een T32, 60 procent eraf geschoten(fire) zelf nul damage.
Welke van de 2 top guns kan ik het beste nemen? De 100 of de 85?

Iemand ervaring met de VK3002(DB)?
De idiot gun natuurlijk! (100mm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Appie Heijn schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:05:
[...]

Ah ik zat al aan de 8,8 op dat apparaat te denken ;) Misschien toch maar de Tiger?
Ik rijd altijd met de 8.8 rond en die bevalt zeer goed. Die 7.5 is ook leuk maar doet naar mijn idee te weinig damage per schot. Het is iig een van de tankjes die mij lekker in mijn garage blijft staan en die ik dus niet ga verkopen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 23:34

solique

Fire is all I need

Appie Heijn schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:17:
Goh ik vindt die T-34-85 echt geweldig! Leuke potjes, nog geen eens top gun en nu al veel plezier. Welke van de 2 top guns kan ik het beste nemen? De 100 of de 85?
De 100mm zeker weten.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Laatst online: 01:22

rapture

Zelfs daar netwerken?

D10T uiteraard en je gaat deze gun echt door en door moeten leren kennen. Voor de patch was het de werkpaard dat je tot aan de stock T-54 moet gebruiken. Het schietgedrag, reload ritme, hit-and-run timing ga je moeten leren zoals de Counter-Strike spelers exact weten waar elke speler aan het begin van het potje aan het lopen is. Of de Koreaanse Starcrafters die alles al uitgerekend hebben en elke seconde tot in de perfectie timen.

Toen ik de KV en KV-3 speelde, schoot de D10T in mijn handen duidelijk accurater en efficiënter dan de 107 mm en 122 mm guns. Omdat de andere guns uit mijn ritme is en stabilisatie kost bv 50% meer tijd. Tegen dan ben ik al gehit voordat ik kan schieten, terwijl ik met de D10T de ander kan hitten en ik kan veilig terug achter dekking runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

BramSd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:01:
Wat me vooral pijn doet is dat ze de Franse TD tree eerder gaan invoeren dan de tweede Duitse TD tree. Naar die laatste ben ik namelijk erg benieuwd.

Ik heb nu al een Ferdinand met 100k xp erop klaar staan voor de Stug E-100. Het zal wel zo lang gaand uren dat ik tegen die tijd wel 350k xp heb; dan kan ik de Jagdtiger ook net zo goed vrijspelen.
Ik ken het gevoel, ik heb me destijd gejaagd om de ferdi te halen omdat de treechange "eraan kwam" Ik heb intussen de JT al vrijgespeeld en heb 140k op de ferdi staan alweer... Ik speel enkel mijn dailies.

Gisteren nog een hero-potje gehad in mijn IS-7, mountain pass, ik start noord en trek asap naar de linksonder hoek. Ik wou eerst toekomen maar een enemy lorraine was me voor. tot mijn verbazing heb ik hem nog geen 10sec gespot of hij krijgt een artyshell op zijn dak, oneshot :)
Daarna slabbakt het wat omdat de anderen die met mij meekomen minder agressief willen spelen dan ik. Tot gevolg, ik neem dik veel schade en ook de rest van het team door hun niet gecoordineerd gedrag. Plots staan we 8/5 achter en hun E-100 is nog full health. Ik dacht eigenlijk, screw this, dit potje is verloren en ik rush richting enemy base. Met het doel mezelf op te blazen eigenlijk. Tot mijn verbazing sta ik plots middenin, omsingeld door de vijand, 6 kills (waarvan 5 op mijn naam) later en staan we weer 2/5 voor :) een arty deed nog een killsteal op de E-100.
Blijkbaar tactics, smatstics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:56
rgras schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:06:
[...]

Jezus, uitgaande van de laagste hoeveelheid gold die te kopen is betaal je ongeveer 5,5 cent per schot.. _O-
Hij speelt in 1 van de top clans van europe. PTS hebben goud voorraad waar je eng van wordt. Volgens mij koopt hij niet bijzonder veel gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

rapture schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 07:36:
D10T uiteraard en je gaat deze gun echt door en door moeten leren kennen. Voor de patch was het de werkpaard dat je tot aan de stock T-54 moet gebruiken. Het schietgedrag, reload ritme, hit-and-run timing ga je moeten leren zoals de Counter-Strike spelers exact weten waar elke speler aan het begin van het potje aan het lopen is. Of de Koreaanse Starcrafters die alles al uitgerekend hebben en elke seconde tot in de perfectie timen.

Toen ik de KV en KV-3 speelde, schoot de D10T in mijn handen duidelijk accurater en efficiënter dan de 107 mm en 122 mm guns. Omdat de andere guns uit mijn ritme is en stabilisatie kost bv 50% meer tijd. Tegen dan ben ik al gehit voordat ik kan schieten, terwijl ik met de D10T de ander kan hitten en ik kan veilig terug achter dekking runnen.
Bovendien scheelt het nogal qua shell kosten zeker ten opzichte van de 122mm dan

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 224682 op 08-02-2012 10:06 . Reden: typo en aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:05:
[...]

Hij speelt in 1 van de top clans van europe. PTS hebben goud voorraad waar je eng van wordt. Volgens mij koopt hij niet bijzonder veel gold.
Iets van 26k per dag kregen ze binnen voor meerdere maanden. 26k*30 = 780k en dat gedeeld door 100 konden ze iedereen 7.8k gold per maand geven. Dan is het ook niet vreemd te bedenken waarom PTS zo snel nieuwe tanks heeft altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:23

ShockWave

Lost it somewhere

Nemean schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:22:
Ik heb even met mijn 1337 editing skills een rage moment van gister verwerkt:

[video]

En de download voor Vae Victus: http://www.mediafire.com/?8d5jde9rtt5vmt4
Als ik dat zo bekijk vindt ik die bounce niet zo gek, de amx draait net weg en jij schiet op zijn upperfrontplate welke een grote hoek heeft, het is net of ze dan ingesmeerd zijn met vaseline ofzo alles ketst af.
Heb tegenwoordig zelfs bounces op T-50-2's met een E-75 met topgun wat ik normaal ook niet had.

(Beetje jammer van die gezichtjes dat maakt het wat moeilijk zichtbaar allemaal)

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
DT10 @ T-34-85 zit erop. Beetje wennen inderdaad maar wat doet dat ding een pijn zeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

psychoclown schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:07:

Ik kan je mijn OTMData wel sturen, redelijk gecustomized maar wellicht vind je hem al fijn from the start.
Je weet dat je oa. de coördinaten kunt veranderen? Je kan het overal neerzetten waar je maar wil ;)

OTMData.xml
Heb je OTMData gisteren geprobeerd maar mn game crashed bij het laden van een battle. Echt vaag, in het laad scherm kom ik ongeveer op 80%-90%. Daarna als je normaal gesproken in de battle komt klapt het hele spel eruit zo naar mn desktop.

Tot nu toe werkt het alleen met de standaard versie van OTMData. Elke wijziging die ik aanbreng of als ik een customized van iemand anders probeer, klapt ie eruit.
Heb gisteren een complete herinstall van WoT + JSGME gedaan. Daarna precies hetzelfde probleem.
Als ik dan OTM uitschakel krijg ik een super kleine minimap te zien. Deze kan ik wel gewoon vergroten met de + en - toetsen. Er zit ergens een probleem met bestanden die elkaar in de weg zitten denk ik.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Vae Victus schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:15:
[...]

Heb je OTMData gisteren geprobeerd maar mn game crashed bij het laden van een battle. Echt vaag, in het laad scherm kom ik ongeveer op 80%-90%. Daarna als je normaal gesproken in de battle komt klapt het hele spel eruit zo naar mn desktop.

Tot nu toe werkt het alleen met de standaard versie van OTMData. Elke wijziging die ik aanbreng of als ik een customized van iemand anders probeer, klapt ie eruit.
Heb gisteren een complete herinstall van WoT + JSGME gedaan. Daarna precies hetzelfde probleem.
Als ik dan OTM uitschakel krijg ik een super kleine minimap te zien. Deze kan ik wel gewoon vergroten met de + en - toetsen. Er zit ergens een probleem met bestanden die elkaar in de weg zitten denk ik.
Iemand een idee?
Fresh install?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Vae Victus schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:15:
Heb al een complete herinstallatie gedaan. Meteen de laatste bestanden die ik kon vinden van OTM erop gezet. De standaard installatie werkt prima. Alleen als ik iets wil aanpassen werkt het voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
Ik heb ook zoiets dergelijks. Vorige week bij de instellingen ingesteld dat het spel in een window weergegeven werd. Daarna terug ingesteld dat alles full screen weergegeven zou worden. Maar toen ik die checkbox aanvinkte crashte het spel. En tot op heden krijg ik het spel niet meer full screen. Heb een nieuwe install gedaan en videodrivers geüpdate, maar niets helpt tot op heden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Yammie74 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:31:
Ik heb ook zoiets dergelijks. Vorige week bij de instellingen ingesteld dat het spel in een window weergegeven werd. Daarna terug ingesteld dat alles full screen weergegeven zou worden. Maar toen ik die checkbox aanvinkte crashte het spel. En tot op heden krijg ik het spel niet meer full screen. Heb een nieuwe install gedaan en videodrivers geüpdate, maar niets helpt tot op heden :(
Volgens mij staan er in je Mijn Documenten ook nog settings ergens. Hij onthield mijn gebruikersnaam namelijk ook gewoon. Waar precies weet ik alleen niet. Misschien dat je daar kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Vae Victus schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:28:
[...]

[...]

Heb al een complete herinstallatie gedaan. Meteen de laatste bestanden die ik kon vinden van OTM erop gezet. De standaard installatie werkt prima. Alleen als ik iets wil aanpassen werkt het voor geen meter.
Ok dit heeft bij mij namelijk al een hoop ellende opgelost met mods e.d

PS wat is die DT10 toch lache _/-\o_ , woef zegt het kanon en weg is de tank. VK3601 63% left één keer vol op de zijkant van de turret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Tja, totdat je met je T-54 een Maus wil raken met dat kanon.

De D10T is een fantastisch kanon op een tier VI tank, maar naarmate je hogere tiers vrijspeelt en nog steeds met diezelfde gun aan het schieten bent wordt hij vanzelf vervelend. In mijn T-44 heb ik er meer op gescholden dan het geprezen.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
BramSd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:21:
Tja, totdat je met je T-54 een Maus wil raken met dat kanon.

De D10T is een fantastisch kanon op een tier VI tank, maar naarmate je hogere tiers vrijspeelt en nog steeds met diezelfde gun aan het schieten bent wordt hij vanzelf vervelend. In mijn T-44 heb ik er meer op gescholden dan het geprezen.
Ja dat wil ik wel geloven, ik schiet er nu af en toe ook wel een IS(3) mee voor z'n raap, probleem is meestal 10% damage(één keer 35% :)) hij kan mij oneshotte.

Is de T-43 leuker dan de T-34-85, en vangt ie meer credits? Zoniet dan hou ik het bij de T-34-85 en spaar ik door voor de KV-13

[ Voor 9% gewijzigd door Appie Heijn op 08-02-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Appie Heijn schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:35:
[...]

Ja dat wil ik wel geloven, ik schiet er nu af en toe ook wel een IS(3) mee voor z'n raap, probleem is meestal 10% damage(één keer 35% :)) hij kan mij oneshotte.

Is de T-43 leuker dan de T-34-85, en vangt ie meer credits? Zoniet dan hou ik het bij de T-34-85 en spaar ik door voor de KV-13
T-43 is een minimale stap voorwaarts, de hull heeft beter armor de turret weer niet.
Qua guns helemaal geen stap vooruit, zijn dezelfde als op de T-34-85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
solique schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:29:
[...]

T-43 is een minimale stap voorwaarts, de hull heeft beter armor de turret weer niet.
Qua guns helemaal geen stap vooruit, zijn dezelfde als op de T-34-85.
Ok duidelijk dat wordt de KV-13, kan ik daarna door voor een IS 8) hehe net een tiger 2 gehunt :D met 5 man er op los beuken. Wel een taaie rakker.

[ Voor 10% gewijzigd door Appie Heijn op 08-02-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444472

Allereerst even hoi zeggen, zit nu al een tijdje in GOT2, en heb al met wat leden samengespeeld (o.a. Appie :P).

Dan meteen maar on topic: die T-34-85, ik krijg 'm maar niet onder de knie. Ik heb nu tracks, engine en eerste 85mm gun erop, aan 't sparen voor de turret. Appie (of anderen) heb je wat tips voor me? Speel je sniper (pzIV) of meer flankend (M4)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Anoniem: 444472 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:39:
Allereerst even hoi zeggen, zit nu al een tijdje in GOT2, en heb al met wat leden samengespeeld (o.a. Appie :P).

Dan meteen maar on topic: die T-34-85, ik krijg 'm maar niet onder de knie. Ik heb nu tracks, engine en eerste 85mm gun erop, aan 't sparen voor de turret. Appie (of anderen) heb je wat tips voor me? Speel je sniper (pzIV) of meer flankend (M4)?
Heerlijke tank! Ik speel hem met camo, gun layer en rammer scheelt toch effe, gunner en loader @ 100% rest @ 90% verder heb ik nog een repair kit, first aid en brandblusser. Laatste ben ik nog niet vaak nodig geweest. Wel ontzettend vaak de gunner moeten vervangen met first aid.

Zoals je ziet is de mijne redelijk geupgrade en uitgerust, ik speel vrij terughoudend, veel sniperen. Leukste tank tot nog toe, alleen de armor is niet al te best. Zeker in narrow streets is het niet een geweldige tank, echter op open vlakte is het een beest, zeker met top gun.

VK3601 beleef ik ook een hoop lol aan, ding bounced als een tierelier als je verticaal onder een hoek staat :D

[ Voor 5% gewijzigd door Appie Heijn op 08-02-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Op advies van anderen met de easy 8 bezig maar wat een prut tank.
Kom vaak in de hogere tier potjes uit waar ik niets kan uitrichten, blijft grinden worden om de betere guns te krijgen. :/
Appie Heijn schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:37:
[...]

Ok duidelijk dat wordt de KV-13, kan ik daarna door voor een IS 8) hehe net een tiger 2 gehunt :D met 5 man er op los beuken. Wel een taaie rakker.
Tiger 2 valt best mee zolang je niet door de voorkant probeert te komen.
Anoniem: 444472 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:39:

Ik speel het meeste gecombineerd ligt aan de situatie en map (en team). Vooral veel vanuit cover opduiken schieten en weer in cover werkt het beste, uitkijken met close combat omdat je vaak in de hogere tier potjes terecht komt, van afstand werkt ook best met de iD10T.

[ Voor 8% gewijzigd door solique op 08-02-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

solique schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:14:
[...]

Eigenlijk geen, de ram II en T14 zijn wel aardig maar leveren je geen stapel credits op.
De churchill is wel relaxt (20k+ winst minimaal per potje), grote nadeel is dat na de laatste patches je weinig meer kan uitrichten.
Thanks. Vaak heb ik met de KV of M4 ook tegen de 20-25k aan als ik niet in een tier 7-8 match zit, dus wat dat betreft geen voordeel. Misschien maar premium halen dan.

Verder terugkomend op de T-34-85. Iedereen spreekt over de iD10T, maar de andere 85mm gun D-5T, is dat nog wat? Lagere damage en pen, maar hogere accuracy en RoF. Aan de andere kant is de iD10T ook weer niet zo traag. Ervaringen met de D-5T?

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 444472 op 08-02-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Hophop net de t-34-85 volledig geupdrade, moest de radio nog :) Scheelt trouwens wel enorm in bereik met een duitse tegenhanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Anoniem: 444472 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:11:
Hmm, dan ga ik toch eens sparen voor die Idiot gun na die verhalen hier. Verder heb ik de VK3601 ook unlocked (net als de AMX 13/75) maar zit ik nu meer met een geld issue om deze tanks te halen :P. Gelukkig heb ik een hele sloot moneymakers in huis (M4, PzIV, Stug, Su-85, KV en de AMX 12t).

Iemand trouwens nog ervaring met een goede credits-verdienende premium (en dan niet de Löwe = te duur en geen ervaring in tier 8 )? Voor zover ik nu heb gezien hebben veel premiums een vrij waardeloze gun van 1 tier lager (churchill, ram II, T14).
Eigenlijk geen van de lagere tier premiums.
De ram II en T14 zijn wel aardig maar leveren je geen stapels credits op, zijn sowieso te simpel te killen.
De churchill is wel aardig (20k+ winst minimaal per potje), grote nadeel is dat na de laatste patches je weinig meer kan uitrichten in de meeste potjes waar hij in terecht komt.

[ Voor 4% gewijzigd door solique op 08-02-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Geen dan, de Lowe en t-59 zijn de enige twee die het echt waard zijn. En slechts één wordt nog verkocht. Je bent beter af met de vk3601 full ops. Een echte moneymaker, maakt makkelijk 40k netto in een goed potje. Tier 9 pijn doen enzo, schept echt geld.

[ Voor 8% gewijzigd door Joindry op 08-02-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:36

skoozie

SCSI

Joindry schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:16:
Geen dan, de Lowe en t-59 zijn de enige twee die het echt waard zijn. En slechts één wordt nog verkocht. Je bent beter af met de vk3601 full ops. Een echte moneymaker, maakt makkelijk 40k netto in een goed potje.
door geldgebrek draait mijn KV weer mee in de Dailies. KV met de 107mm is heerlijk.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Geen dan, de Lowe en t-59 zijn de enige twee die het echt waard zijn. En slechts één wordt nog verkocht. Je bent beter af met de vk3601 full ops. Een echte moneymaker, maakt makkelijk 40k netto in een goed potje.
Hmz dan moet ik nog even beter mn best doen, wat voor uprgade(optics e.d.) kan ik het beste nemen op dat apparaat. Op de motor na(eerste wat ik zo koop) heb ik alles al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
solique schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:14:
[...]
Eigenlijk geen van de lagere tier premiums.
De ram II en T14 zijn wel aardig maar leveren je geen stapels credits op, zijn sowieso te simpel te killen.
De churchill is wel aardig (20k+ winst minimaal per potje), grote nadeel is dat na de laatste patches je weinig meer kan uitrichten in de meeste potjes waar hij in terecht komt.
Zowel de ram II als de churchill kun je makkelijk 20k winst per potje mee maken, maar als je echt voor de credits gaat zul je toch echt een van de tier 8 tanks moeten hebben (of heel snel een T34 regelen ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

redwing schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:21:
[...]

Zowel de ram II als de churchill kun je makkelijk 20k winst per potje mee maken, maar als je echt voor de credits gaat zul je toch echt een van de tier 8 tanks moeten hebben (of heel snel een T34 regelen ;) )
Heb de ram II niet meer gespeeld na de beta, hoorde anderen erover klagen .
Ik weet alleen dat hij te simpel te killen is. :P
Zelf in het bezit van de churchill maar na de laatste patches krijg je nog wel de credits maar de lol is er van af doordat je meer bounced dan hits krijgt.

En de T34 regelen duurt nog wel even, moet dan nog de complete tree af lopen. :F

[ Voor 7% gewijzigd door solique op 08-02-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twee vraagjes nog, met name over de huidige actie:

Voor de AMX13/75 welke equipment kan je mounten voor betere aiming? EGLS en/of vert stab?

Voor de T-34-85, wat gebruiken jullie voor equipment? rammer of betere aiming? Netjes heb ik genoeg ingeslagen op het moment :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Appie Heijn schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:18:
[...]

Hmz dan moet ik nog even beter mn best doen, wat voor uprgade(optics e.d.) kan ik het beste nemen op dat apparaat. Op de motor na(eerste wat ik zo koop) heb ik alles al.
crew op 100% cammo, dan binocs, vents en rammer. Spelen als sniper en indien niet mogelijk speel je em gelijk de medium dat hij is. Voorzichtig en naar de zwakke plekken mikken. Vooral weten wanneer je kan domineren en kan blijven schieten en weten wanneer je moet verkassen.

[ Voor 10% gewijzigd door Joindry op 08-02-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Joindry schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:28:
[...]

crew op 100% cammo, dan binocs, vents en rammer. Spelen als sniper en indien niet mogelijk speel je em gelijk de medium dat hij is. Voorzichtig en naar de zwakke plekken mikken. Vooral weten wanneer je kan domineren en kan blijven schieten en weten wanneer je moet verkassen.
Ok, rammer heb ik al :)
Ander vraagje ik moet nog 200k silver voor de jagdpz, heb 'm al geunlocked alleen dat apparaat kost 700k silver. Is die cashmaker het waard of kan ik voor cash beter de stug houden en de 700k aan andere dingen besteden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Anoniem: 444472 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:27:
Twee vraagjes nog, met name over de huidige actie:

Voor de AMX13/75 welke equipment kan je mounten voor betere aiming? EGLS en/of vert stab?

Voor de T-34-85, wat gebruiken jullie voor equipment? rammer of betere aiming? Netjes heb ik genoeg ingeslagen op het moment :P.
VStab is in alle gevallen net iets beter dan GLD geen idee of dat al op de 13/75 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:21:
[...]

VStab is in alle gevallen net iets beter dan GLD geen idee of dat al op de 13/75 kan.
Fransen mogen geen vstab :) Dat zou een beetje OP zijn, omdat ze eigenlijk al door een lange aim-tijd in check worden gehouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dacht ik al maar wist ik niet meer zeker, geniet er wel van hoor op mijn 50 100 (Vent, GLD en Vstab is een goede combo!) ;) Ik kan alleen niet wachten tot ik op de 120 zit.. de reload op de 50 100 is gewoon net te lang om nog een aflopende zaak te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zo, de AMX50b in de Garage *O* *O* *O*

Net wat games in de T92 gedaan. Bij elkaar 200xp voor twee battles :(. De eerste 67xp omdat niemand de base verdedigde en er zo 5 scouts inreden. De game erna 133xp omdat ik iets langer overleefde nadat een E50 zonder problemen de basis in kwam terwijl de game 8 arty aan beide zeiden had.

* wontcachme zal vandaag wel ergens een chat ban krijgen omdat er wat scheldwoorden in de chat kwamen erna :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Laatst online: 18-06 15:58
Hier nog een tweaker die (nog niet zo lang) WoT speelt, en zich hier maar eens meld :)

Over een weekje de keuze tussen óf de e75 óf de t95, iemand misschien ervaring met die twee/een van twee?

Ok, zal de E75 gaan worden :)

Ook maar eens aangemeld voor GoT2 btw...

[ Voor 16% gewijzigd door Veen op 08-02-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Wat zouden jullie doen, voor 620k een tiger of voor dik 700k een jagdpz? Ben vooral op zoek naar cash machines.

Wat is trouwens beter voor snipen? Of coated optics of goggles?

[ Voor 23% gewijzigd door Appie Heijn op 08-02-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
E75 is een grotere KT met als top gun de Maus gun welke heerlijk werkt.
Voor de rest is het een zeer goede tank mits je hem goed gebruikt.
wontcachme schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:40:
Zo, de AMX50b in de Garage *O* *O* *O*

Net wat games in de T92 gedaan. Bij elkaar 200xp voor twee battles :(. De eerste 67xp omdat niemand de base verdedigde en er zo 5 scouts inreden. De game erna 133xp omdat ik iets langer overleefde nadat een E50 zonder problemen de basis in kwam terwijl de game 8 arty aan beide zeiden had.

* wontcachme zal vandaag wel ergens een chat ban krijgen omdat er wat scheldwoorden in de chat kwamen erna :X :X
Gefeliciteerd, zal nog wel even duren voordat ik de 50B heb met deze snelheid :P

Hmm zuur is dat, had vandaag een zure dubbel in mijn T30. 1300 exp nadat ik bijna ge-oneshot werd door een T92 en een Bat.Chat die op me zat te rammen. Potjes erna, 1300+ en 1550+ single |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Hopelijk kom ik je nog een keer tegen in een random, dat is echt de ENIGE tank die ik nog moet voor Master Tanker :) Speel nu veel met mn T34 en ze zijn zeldzaam!
Veen schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:41:
Ok, zal de E75 gaan worden :)

Ook maar eens aangemeld voor GoT2 btw...
Met deze tanks kan je best voor GoT aanmelden. Opzich maakt het niet veel uit maar de mensen met de wat hogere tiers zitten over het algemeen in GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vae Victus schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:27:
[...]

Hopelijk kom ik je nog een keer tegen in een random, dat is echt de ENIGE tank die ik nog moet voor Master Tanker :) Speel nu veel met mn T34 en ze zijn zeldzaam!
Gisteren toch wel met 2 in platoon gespeeld hoor maar jou niet gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Geen dan, de Lowe en t-59 zijn de enige twee die het echt waard zijn. En slechts één wordt nog verkocht. Je bent beter af met de vk3601 full ops. Een echte moneymaker, maakt makkelijk 40k netto in een goed potje. Tier 9 pijn doen enzo, schept echt geld.
hmmm. dan doet ik het egt verkeerd, hoe speel jij ermee dan? (als je er mee speelt :P )
op dit moment heb ik wel wat credits nodig, ik kan bijna me tiger II niet meer repareren...
toch maar wat vaker met de VK3601 spelen (goed dat ik hem niet verkocht heb :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Laatst online: 18-06 15:58
thijsco19 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 18:11:
[...]

hmmm. dan doet ik het egt verkeerd, hoe speel jij ermee dan? (als je er mee speelt :P )
op dit moment heb ik wel wat credits nodig, ik kan bijna me tiger II niet meer repareren...
toch maar wat vaker met de VK3601 spelen (goed dat ik hem niet verkocht heb :+ )
Kwam vanmiddag iemand tegen in een tigerII, die smeekte of ik 'm heel wou laten omdat ie geen credits had om te repairen, toevallig :)

@onder, heb 'm ook ongenadig gesloopt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Veen op 08-02-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
lol had hij bij mij niet hoeven doen, dan is hij meteen n1 target :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

in het ergte geval kan hij altijd nog gratis een loltractor pakken er daarmee credits grinden voor de repairs voor z'n Tiger II mocht hij geen enkele andere tank hebben. >:)

Doet me trouwens aan EVE online denken. Als je daar alles verloor moest je helemaal overnieuw beginnen, schepen destroyed: jammer dan. Zo heb ik eens na het verliezen van m'n battleships een kruisertje moeten pakken om weer genoeg cash te grinden.

Gisteren trouwens een bijzondere prestatie geleverd, namelijk een T95 gepenned! Met een Loewe!
Tijd voor een feestje! *O*

@ Appie hieronder: Dat zal wel maar die's (nét) niet gratis. ;)

[ Voor 61% gewijzigd door ZenTex op 08-02-2012 20:42 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.