Ach, soms zijn ze gewoon echt lomp.Nemean schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:26:
Sta ik daar in mijn Tiger 2, 2 andere Tiger 2's + een T34 + een Panther 2 op afstand te houden, zit er een E75 en een IS-3 een eind verder te campen bang om schade op te lopen. Uit eindelijk kruipen de 2 Tiger 2's samen met de T34 weg. Ondertussen wordt onze base gecapped.. blijven die malloten staan. En verloren. Echt wordt er niet goed van.
En weer zo'n potje, 2 tier 8's en 3 tier 7's + 5 tier 6's gaan naar het noorden. Ik in m'n heavy met 2 lights en een medium in het zuiden. En dan hoor je een Lowe zeggen. Goh jullie zijn snel dood. Jep de logica bij sommige mensen is echt ver te zoeken.
Gisteren op Mountain Pass. Ik in KV-3, 2 Types van ons gingen noordelijke basis cappen toen vijand onze basis in het zuiden begon te cappen.
Ik kom vanaf centrum ook richting cap rijden, zie ik een full-health PzKpfw IV van de brug af komen. Dus ik stop om hem te blokken zodat hij de cap niet kan resetten. Begint een van die @#$% Types gewoon op me te schieten omdat ik niet mee aan het cappen ben! Heb hem maar even duidelijk gemaakt erna dat ik daar niet van gediend was en dat ik HEM aan het verdedigen was zodat hij ongestoord kon cappen. Hij zei, ach, ik betaal je damage toch.
Jaja, en van mij krijg je mooi een report...