[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.314 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Nemean schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:26:
Sta ik daar in mijn Tiger 2, 2 andere Tiger 2's + een T34 + een Panther 2 op afstand te houden, zit er een E75 en een IS-3 een eind verder te campen bang om schade op te lopen. Uit eindelijk kruipen de 2 Tiger 2's samen met de T34 weg. Ondertussen wordt onze base gecapped.. blijven die malloten staan. En verloren. Echt wordt er niet goed van.

En weer zo'n potje, 2 tier 8's en 3 tier 7's + 5 tier 6's gaan naar het noorden. Ik in m'n heavy met 2 lights en een medium in het zuiden. En dan hoor je een Lowe zeggen. Goh jullie zijn snel dood. Jep de logica bij sommige mensen is echt ver te zoeken.
Ach, soms zijn ze gewoon echt lomp.

Gisteren op Mountain Pass. Ik in KV-3, 2 Types van ons gingen noordelijke basis cappen toen vijand onze basis in het zuiden begon te cappen.
Ik kom vanaf centrum ook richting cap rijden, zie ik een full-health PzKpfw IV van de brug af komen. Dus ik stop om hem te blokken zodat hij de cap niet kan resetten. Begint een van die @#$% Types gewoon op me te schieten omdat ik niet mee aan het cappen ben! Heb hem maar even duidelijk gemaakt erna dat ik daar niet van gediend was en dat ik HEM aan het verdedigen was zodat hij ongestoord kon cappen. Hij zei, ach, ik betaal je damage toch.

Jaja, en van mij krijg je mooi een report...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:10
Eerste 8,8 in deze game. :9~ VK3601(H)

Pff ik ben nu met die nieuwe gun bijna altijd lowest tier. Tja dan is het weer niet leuk natuurlijk.

[ Voor 87% gewijzigd door Appie Heijn op 04-02-2012 13:43 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
o0SmOkE0o schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:56:
[...]

En ook een mooie scope mod : Hard Scope
[afbeelding]
(Verschillende authentieke recticle modes, reload timer, mogelijkheid om links onderin de stats van Full Upgraded vijandelijke tank te zien, verschillende gradaties van de 'scope shadow')
(Engelse versie hier te downloaden)
Geniale mod, alleen jammer dat deze ook de armorwaardes geeft van de tank waar je op richt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
rgras schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:26:
[...]

Geniale mod, alleen jammer dat deze ook de armorwaardes geeft van de tank waar je op richt.
Klopt, armorwaardes en gun stats van een full upgraded tank (vijandig en vriendelijk).
M.a.w. richt je op een stock tank, zal deze altijd de hoogste (en dus onjuiste) waardes voor die tank aangeven.

Je hebt wel de mogelijkheid om (ingame) uit 3 'modes' te kiezen (Normal / OTM / Realistic)

Afbeeldingslocatie: http://img594.imageshack.us/img594/13/hard3.jpg

Waarbij alleen bij realistic de armorwaardes niet getoond worden.

[ Voor 3% gewijzigd door o0SmOkE0o op 04-02-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Heb het net even getest en realism werkt inderdaad goed!

Ik zat zojuist in een potje waarbij je 250G kon winnen wanneer je één van die community lui te killen... 15 man (zelfs onze arty) die als een dolle op hem af kwamen stormen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Nu echt niet leuk meer met mn VK3601 8,8 continu Tier 9 potjes terwijl ikzelf Tier 6 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:13

ZenTex

Doet maar wat.

Tsja, een tier 6 medium word bijna overal bij ingedeeld, en met 132 pen van je korte 88 kun je weinig meer dan scouten en proberen de hunne af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
ZenTex schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:10:
Tsja, een tier 6 medium word bijna overal bij ingedeeld, en met 132 pen van je korte 88 kun je weinig meer dan scouten en proberen de hunne af te maken.
Tja in dat geval hoop ik dat de top engine en kettingen de snelheid flink omhoog gooien want nu met die topgun draait ie voor geen meter meer.

Nu 6x gespeeld in totaal, allemaal met tier 9 :(

Allemaal 30 seconden games voor mij dus... Heb geen zin om een beetje lafjes achter de rest aan te rijden.

Zo dit moet dit weekend nog even doorgaan, de afgelopen potjes(20-30) stuks ben ik denk ik 2-3 keer hoger geweest dan de laatste 3(lowest tier)

[ Voor 27% gewijzigd door Appie Heijn op 04-02-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Appie Heijn schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:12:
[...]
Allemaal 30 seconden games voor mij dus... Heb geen zin om een beetje lafjes achter de rest aan te rijden.
Oke, dus jij bent een van die **** die altijd zo vroeg doodgaan in plaats van normaal te gaan spotten en eventueel flanken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Krijg er bijna spijt van dat ik de tiger II gekocht heb, draai bijna altijd verlies ook als ik win heb ik of geen of heel weinig winst :(.

Wat zal ik eerst upgraden? heb de eerste motor al (dankzij de vk3601).
Ik denk tracks => turret => gun??
Eerst maar weer wat geld binnen slepen, gaat moeilijk zonder premium / money maker...

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155467

Tiger2 is een kostenpost als je met de 105mm guns speelt. Dat kaliber is extreem duur bij de duitsers. 88mm of 128mm moet je mee spelen als je geen premium hebt. Tiger2 kan helaas geen 128mm, daarvoor moet je bij de E-75 zijn. Dat is ook de reden geweest waarom ik de Ferdinand heb gekocht ipv Tiger2. Ik maak nog steeds winst ;-) Bij de 88mm betaal je 1 credit voor 1 HP damage, met de 128mm 2,18 credits en met de 105mm 3,21 credits per HP damage. Daarnaast heeft de 88mm dezelfde penetration als de 105mm(behalve de laatste 105 gun die 225 pen heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
thijsco19 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:48:
Krijg er bijna spijt van dat ik de tiger II gekocht heb, draai bijna altijd verlies ook als ik win heb ik of geen of heel weinig winst :(.

Wat zal ik eerst upgraden? heb de eerste motor al (dankzij de vk3601).
Ik denk tracks => turret => gun??
Eerst maar weer wat geld binnen slepen, gaat moeilijk zonder premium / money maker...
Zo doe ik het wel. Ik heb met free xp de tracks geunlocked en moet nog zo'n 16.000 voor de turret. Daarna de guns (waarvan ik alleen de laatste mount). De laatste engine haal ik ondertussen op mijn Tiger I, daar hoef ik nog maar 12.000 voor.

Het scheelt enorm dat ik de crew van mijn Tiger overgezet heb naar de Tiger II, zo had ik meteen een 100% crew. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik heb mijn crew ook over gezet (wel naar 80%), maar ik moest ook de tiger verkopen om de tiger II te kopen, was waarschijnlijk niet zo slim geweest... |:(

De engine die ik er nu op heb zitten vind ik goed zat, ik was gelijk positief over de snelheid en dat heb ik niet altijd :P
Nu zo snel mogenlijk de xp binnen krijgen voor de tracks, turret en E-75. Word een lange grind :(

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Fest schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:46:
[...]

Oke, dus jij bent een van die **** die altijd zo vroeg doodgaan in plaats van normaal te gaan spotten en eventueel flanken...
Inderdaad, sinds vandaag wel ;) Voordat ik die 8,8cm had werd ik normaal ingedeeld en kon ik ook normaal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Appie Heijn schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 18:47:
Inderdaad, sinds vandaag wel ;) Voordat ik die 8,8cm had werd ik normaal ingedeeld en kon ik ook normaal spelen.
VK3601 in tier 8-10 battles moet je erg voorzichtig spelen. Als je de laatste engine en tracks hebt met 100% crew, kan je soms nog wel eens een gokje wagen en snel ergens naar voren rushen en dan campen om te scouten.
Teveel risico nemen in de VK 3601 leer je vanzelf wel af als je een aantal keer door (vooral russische) TD's wordt geoneshot. Vind het een leuke tank, soms heb je alle mazzel van de wereld en bounced alles. Is echt wel een mini Tiger als je in tier 5-7 battles komt.

Zelf nu zowel de IS als de Tiger in de garage staan. IS is wel leuk, voelt als een medium en moet je ook echt als een medium mee omgaan. Hoop alleen wel dat de IS-3 wat meer klappen kan hebben en uitdelen dan de IS. In ieder geval nog 70k exp te gaan.

Met de Tiger is het echt alles of niets lijkt het wel. Ene potje knal je vrolijk je weg door tier 8-9, volgende potje is het 10x niks. Gruwelijk nadeel vind ik dat de Tiger erg weing bounced en echt ALTIJD mijn ammorack wordt geraakt. Voordeel is toch wel de 88 gun. Kan nu eindelijk hogere tiers ook eens van voren raken. Moet alleen de laatste motor nog. Probeer door te gaan voor de Tiger II maar ik vrees dat er ongetwijfeld een moment kom dat ik uit frustratie toch eerst die motor maar pak.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
thijsco19 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 18:10:
Ik heb mijn crew ook over gezet (wel naar 80%), maar ik moest ook de tiger verkopen om de tiger II te kopen, was waarschijnlijk niet zo slim geweest... |:(

De engine die ik er nu op heb zitten vind ik goed zat, ik was gelijk positief over de snelheid en dat heb ik niet altijd :P
Nu zo snel mogenlijk de xp binnen krijgen voor de tracks, turret en E-75. Word een lange grind :(
Ik heb ze ook geretrained naar 80%, maar ik had geen secondary skill gekozen en zat dus meteen op 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-06 16:32

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=E9WodvQ4V74]

Dit is waarom je de Tetrarch bewaard. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
o0SmOkE0o schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:14:
[...]

Klopt, armorwaardes en gun stats van een full upgraded tank (vijandig en vriendelijk).
M.a.w. richt je op een stock tank, zal deze altijd de hoogste (en dus onjuiste) waardes voor die tank aangeven.

Je hebt wel de mogelijkheid om (ingame) uit 3 'modes' te kiezen (Normal / OTM / Realistic)

Waarbij alleen bij realistic de armorwaardes niet getoond worden.
Heb de consumables aangepast :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik kan er niet over uit dat een E-75 binnen 1 minuut kan sterven. En vervolgens na 2 minuten al 9 anderen ook dood zijn. In ieder geval heb ik nu al 3 potjes verloren. :+

[Edit:] Maak dat 4 potjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Nemean op 04-02-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005

wontcachme

You catch me? No you wont

Nemean schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:49:
Ik kan er niet over uit dat een E-75 binnen 1 minuut kan sterven. En vervolgens na 2 minuten al 9 anderen ook dood zijn. In ieder geval heb ik nu al 3 potjes verloren. :+

[Edit:] Maak dat 4 potjes.
Geloof het maar. Ik had straks een potje en de drie hoogste tiers waren binnen 2 minuten dood in Siegfried line (T32, Minimaus A, Tiger). Die reden recht door de stad heen en hebben geeneens schade gedaan. Later nog eens nagekeken, hadden ze alle drie rond de 36% victory rate gemiddeld en op hun top tiers (E50, Patton, E50) ongeveer 30% :X :X :X

De laatste dagen zijn wel weer de grootste noobs online die je kan bedenken. Mijn victory rate op de AMX50 120 is van 83% naar 71% gegaan in totaal +- 110 battles. Het toppunt was nog wel 3x IS4 in een platoon die geen kant op gingen in Komarin omdat ze wilden wachten wat er zou gebeuren. Nagenoeg gelijk begon de tegenstander te cappen, en toen reden ze naar onze cap toe want hun zouden ze er wel uit cappen 8)7 8)7

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Hilarisch dat soort mensen, ik heb ooit gehoord dat Halo een matchmaking systeem had dat de mensen die nog niet goed waren bij andere nog niet zulke goeie werden geplaatst en de betere spelers bij de betere. Dat zou voor mij een gehele opluchting zijn.

Nu net zat ik op Steppes als top tank met mijn JagdTiger, ik ga naar rechts in mijn eentje. Iedereen naar links, ze zien dat ik naar rechts gaan iedereen gaat achter mij aan rijden. Dus even later ik maar weer om draaien omdat de andere flank geen cover meer had. Uit eindelijk nog sniper en top gun behaald. 1 slimme Type59 wist ze elke keer naar mij toe te lokken en die had mijn spelletje door. :) Werkte goed.

Tussen stand:
Gewonnen: 1
Verloren: 4

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

De laatste dagen heb ik wel epische battles met mijn Lowe. Lijkt wel of de Lowe mij voor hem probeert te laten kiezen nu de T34 komt. Regelmatig games met rond de 2000xp en 110k+ credits. Toch wel een heerlijk gevoel als je als laatste/een van de laatste over bent en iedereen geeft complimenten over je speelstijl/effectiviteit.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:59:
[...]

Geloof het maar. Ik had straks een potje en de drie hoogste tiers waren binnen 2 minuten dood in Siegfried line (T32, Minimaus A, Tiger). Die reden recht door de stad heen en hebben geeneens schade gedaan. Later nog eens nagekeken, hadden ze alle drie rond de 36% victory rate gemiddeld en op hun top tiers (E50, Patton, E50) ongeveer 30% :X :X :X

De laatste dagen zijn wel weer de grootste noobs online die je kan bedenken. Mijn victory rate op de AMX50 120 is van 83% naar 71% gegaan in totaal +- 110 battles. Het toppunt was nog wel 3x IS4 in een platoon die geen kant op gingen in Komarin omdat ze wilden wachten wat er zou gebeuren. Nagenoeg gelijk begon de tegenstander te cappen, en toen reden ze naar onze cap toe want hun zouden ze er wel uit cappen 8)7 8)7
Dat had ik dus een week lang he, echt drama. Sinds gister weer meer gewonnen dan verloren al was het nog crappy. De average exp van de AMX 50 100 is helaas weer onder de 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:10:
De laatste dagen heb ik wel epische battles met mijn Lowe. Lijkt wel of de Lowe mij voor hem probeert te laten kiezen nu de T34 komt. Regelmatig games met rond de 2000xp en 110k+ credits. Toch wel een heerlijk gevoel als je als laatste/een van de laatste over bent en iedereen geeft complimenten over je speelstijl/effectiviteit.
Jep inderdaad, das zeker tof! Ik krijg ook steeds meer het idee dat de low tier battles het leukste zijn als ik eerlijk ben. Het aantal idioten die ik in een tier 9 en 10 zie rijden is gewoon om te janken. Ik probeer nu al een paar dagen wat XP te grinden in mijn IS-4 om de S-70 te krijgen. Maar door al die klote potjes lukt het niet.

Voorbeeld:
Patton Win rating van: 44%
IS-4 Win rating van: 40%
Tiger 2 Win rating van: 46%

Ik kom alleen maar in potjes die ik verlies, terwijl ik genoeg kills behaal en damage deal. Echt zo spijtig.

In Battlefield 2 en in Call of Duty was ik altijd de gene die genoobtubed werd. In World of Tanks ben ik altijd de gene die bekogeld wordt met Arty shells. Volgens mij rust er een vloek op mijn username. Dus een tip! Gebruik nooit mijn username.

[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 04-02-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:12:
[...]

Dat had ik dus een week lang he, echt drama. Sinds gister weer meer gewonnen dan verloren al was het nog crappy. De average exp van de AMX 50 100 is helaas weer onder de 1000.
Misschien moeten we een keer platoonen. 2x HT frenchies is te doen (hoewel 1x IS4 erbij beter is). Heb momenteel 120k binnen dus nog 90k te gaan en ik heb de tier X Stokbrood (credits kom ik alleen nog te kort +- 5 miljoen). De gemiddelde xp is van 1130 naar 1023 gegaan :(

En al wat ingeburgerd bij HARDS? één tip (die ik sommige ook wel geef in TS) is dat ze ook in kanalen moeten gaan/platoonen met niet ex-regen mensen en gewoon elke keer Engels praten. Anders krijg je het AX probleem weer.
Nemean schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:16:
[...]

Jep inderdaad, das zeker tof! Ik krijg ook steeds meer het idee dat de low tier battles het leukste zijn als ik eerlijk ben. Het aantal idioten die ik in een tier 9 en 10 zie rijden is gewoon om te janken. Ik probeer nu al een paar dagen wat XP te grinden in mijn IS-4 om de S-70 te krijgen. Maar door al die klote potjes lukt het niet.

Voorbeeld:
Patton Win rating van: 44%
IS-4 Win rating van: 40%
Tiger 2 Win rating van: 46%

Ik kom alleen maar in potjes die ik verlies, terwijl ik genoeg kills behaal en damage deal. Echt zo spijtig.

In Battlefield 2 en in Call of Duty was ik altijd de gene die genoobtubed werd. In World of Tanks ben ik altijd de gene die bekogeld wordt met Arty shells. Volgens mij rust er een vloek op mijn username. Dus een tip! Gebruik nooit mijn username.
Ik ben blij dat de meeste clans kijken naar voornamelijk damage uitgedeeld omdat ze weten dat randoms teveel van kans afhangt. En dat iedereen het op je gemunt heeft ken ik. Ik heb ook elke keer arty die op mij schiet. En dan hoor je op teamspeak het gemene lachje van een platoon genoot die ernaast rijdt en door niks wordt beschoten :z :+

Overigens om mijn spelen te verbeteren/in de gaten te houden gebruik ik tegenwoordig WoT Logger. Heerlijke tool waarmee je precies de schade gekregen/uitgedeeld per battle, kills, welke kills, enz... kan zien. Laatst een potje waar ik 6000 schade heb uitgedeeld :D. Altijd leuk twee mausen die niet kunnen mikken en hun turret laten zien aan de voorkant. Dat waren bij elkaar zeker 16 schoten die bij hun beide rechts van de loop naar binnen gingen :+

[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 04-02-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Lol ok ik ga nog 1 keer ranten om het af te leren.

2 Tier 10's gaan dwars door het midden van Abbey. Met als resultaat dat ze binnen 2 seconden dood zijn. De linker flank wordt overrompelt door 3 tier 9 mediums en een IS-7. En de rechterkant moet zicht stevig vast houden op een aanval.

Ik denk dat het maar is tijd wordt voor een WoT break. Om te kijken of nu is een keer de noobs bij de noobs plakken. Want dit is om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
En toen waren er ineens enorme lagspikes af en toe... Nu al 3 matches erdoor verpest. Iedereen in de match en alle clanmates + friends hadden er last van.. Iemand drukt verkeerde knopjes in bij WoT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Ik speel tegenwoordig bijna niet meer in het weekend. Je zit je zelf alleen maar te ergeren aan prutsers. Vanmiddag 3 potjes gedaan. Het dieptepunt was een top tier kv-5 die op Mountain Pass bij de base de heuvel op reed en daar bleef. Heel de game daar gebleven en dood gegaan. Hij bleek ook winrate van 34% te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:25:
[...]

Misschien moeten we een keer platoonen. 2x HT frenchies is te doen (hoewel 1x IS4 erbij beter is). Heb momenteel 120k binnen dus nog 90k te gaan en ik heb de tier X Stokbrood (credits kom ik alleen nog te kort +- 5 miljoen). De gemiddelde xp is van 1130 naar 1023 gegaan :(
Zit nog niet op de T9 heavy he, niet zoveel gespeeld en met die zuig battles gaat het niet heel snel ;)
Of beter gezegd het gaat snel maar kan sneller en sneller!
En al wat ingeburgerd bij HARDS? één tip (die ik sommige ook wel geef in TS) is dat ze ook in kanalen moeten gaan/platoonen met niet ex-regen mensen en gewoon elke keer Engels praten. Anders krijg je het AX probleem weer.
Sterker nog ben meteen eerste dag field commander gemaakt en moest meteen een battle leiden ;)
We proberen inderdaad gewoon te mixen daarom gaan we ook nog niet echt voor fixed teams binnen HARDS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 23:04:
[...]

Zit nog niet op de T9 heavy he, niet zoveel gespeeld en met die zuig battles gaat het niet heel snel ;)
Of beter gezegd het gaat snel maar kan sneller en sneller!
Tier 8 met 9 kan ook :P. Jij schiet pijnlijker en meer dan mij. Jij hebt 6x300 = 1800 en ik heb 4x400 = 1600. Beter met nog een IS4 erbij voor de klappen en we rule the battlefield :P

One AMX to rule them all, one IS4 to find them. One AMX to bring them all and in darkness bind them :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Russische TD's waren mijn 1e lijn. Na toch voor de duitse lijn gegaan te zijn en m'n SU-75 verkocht te hebben vlak na de start van WoT release, toch maar weer verder gegaan en de SU-75 gekocht.

DRAAAAAAAAAAAAAAAAMA!

Elk potje verlies ik. Niet een beetje, maar 15 losses tegen 4-5 kills, waarvan de meeste van mij!
En alsof het aan mij zou liggen. Ik ben steevast de laagste tier in de battle, uitzonderingen daargelaten natuurlijk, ik ben af en toe de 1 na laagste tier. :F

Niet enkel met de russiche TD's trouwens, met alles.
Net een potje in m'n AMX 50 100. Ik ging even een biertje halen, kwam terug na start game, reed naar m'n plekje toe en inees een stortvloed aan rode berichten. Dude! Where's my team!

Mocht ik gelijk terug rijden om te defenden, 2 tanks gemold en werd toen van 2 kanten genomen na 3 minuten in de battle. :F :F :F (Triple facepalm; when even a double facepalm is not enough)

[ Voor 30% gewijzigd door ZenTex op 04-02-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

eindelijk weer een paar goede potjes te pakken:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2z8zsqh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2m5i7hd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/311w7xf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:09
leuk dat je gewonnen hebt, maar daar is toch niks bijzonders aan?

Als je veel verliest kan het behoorlijk demotiverend zijn voor je spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Zertaxka schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:13:
[...]

VK3601 in tier 8-10 battles moet je erg voorzichtig spelen. Als je de laatste engine en tracks hebt met 100% crew, kan je soms nog wel eens een gokje wagen en snel ergens naar voren rushen en dan campen om te scouten.
Teveel risico nemen in de VK 3601 leer je vanzelf wel af als je een aantal keer door (vooral russische) TD's wordt geoneshot. Vind het een leuke tank, soms heb je alle mazzel van de wereld en bounced alles. Is echt wel een mini Tiger als je in tier 5-7 battles komt.
Eerste Tier 7 battle :) 2x kill :) helaas wel verloren. Heb inderdaad heel wat geabsorbeerd :)

Hij is wel leuk die VK3601 als je maar normaal ingedeeld wordt. Zonder top engine en kettingen kun je alleen maar redelijk snel rechtdoor rijden. Als je die 8,8 in Tier 7 kan inzetten doet ie soms wel 50% damage per schot. Su152 oneshotte mij helaas.

[ Voor 15% gewijzigd door Appie Heijn op 05-02-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

oosterhofjf schreef op zondag 05 februari 2012 @ 02:56:
leuk dat je gewonnen hebt, maar daar is toch niks bijzonders aan?

Als je veel verliest kan het behoorlijk demotiverend zijn voor je spel.
haha weet ik maar na veel verliezen weer een paar wins achter elkaar en dan zonder premium vind ik best nog wel goed van mezelf. :+
zeker als het met me net nieuwe tiger II is

[ Voor 6% gewijzigd door thijsco19 op 05-02-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 23:27
serieus te overwegen dit spel te prullenbak in te flikkeren; wil de devs wel eens zien uit leggen hoe een ferdinand zn top gun kan dingen op de zijkant van een vk3601H op 22m afstand -.- working as intended zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-06 08:01
Tja waarschijnlijk een leuke hoek geweest waardoor die afketst. Altijd proberen zo vlak mogelijk armor te raken. Maus gun is wat dat betreft nog zeer vergeeflijk als je het vergelijkt met de E100 derp :P

Zelfs de Franse Tier X gun met hun leipe penetration kan je nog bouncen als je niet goed mikt.

Dus ja working as intended

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 23:27
was niet aware dat ongeveer 80 graden niet genoeg meer was ? zeker met de nieuwe patch erin geslopen zonder dat het in de patch notes stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
blueice85 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:40:
was niet aware dat ongeveer 80 graden niet genoeg meer was ? zeker met de nieuwe patch erin geslopen zonder dat het in de patch notes stond.
Waarschijnlijk was die shell door een Nederlander gemaakt die tewerkgesteld was in Duitsland. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:54
blueice85 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:40:
Je kunt altijd de replay bekijken en zien waar je echt schoot (ongeveer dan ;) ). Misschien raakte je hem net op een hoek of zo. Er is nl. altijd een kans dat je schot buiten het reticle valt en dat kan soms genoeg zijn om hem compleet te laten missen/bouncen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
blueice85 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:22:
serieus te overwegen dit spel te prullenbak in te flikkeren; wil de devs wel eens zien uit leggen hoe een ferdinand zn top gun kan dingen op de zijkant van een vk3601H op 22m afstand -.- working as intended zeker?
Daar blijf ik me ook telkens weer over verbazen.

Gisteren reed ik in mijn bat chatillon en ik er kwam een IS op me af. Normaal gesproken is dat een makkie :) eerste schot detrack (was ook de bedoeling), 2e schot critical no damage, 3e schot bounce, 4e schot damage, 5e schot raak maar verder niks, 6e schot weer noppes.

Hij was zo slim om HE te laden en ik was in 3 schoten weg. vervelend met je tier 9 verliezen van tier 7 ;w

nog een voorbeeldje:

snipen op een tiger: 5x critical no damage 1 bounce. wtf? zijn tank stond wel stil en werd later door andere afgemaakt :P

Zoiets gebeurd niet bijster vaak, maar je verwacht een hit en als die niet komt zit ik vaak in de problemen :+ kan nog wel enkele voorbeelden voor de geest halen, maar die zal ik jullie besparen.

Altijd al zo geweest en altijd al vervelend geweest. and yes! works as intended. Bedenk maar zo: iedereen heeft er last van ;) (shell van T30 dingen met je light tank ftw 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ook ik overweeg om het spel voorlopig links te laten liggen. Gisteren bezig met mijn Tier 4 M5 wordt ik 3 potjes achterelkaar ingedeeld met Tier 8 tanks. Je bent geen partij voor anderen en werkt het spel daardoor erg demotiverend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dus? Een M5 is een light tank, dan moet je ook niet verwachten dat je shitloads aan kills maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

oosterhofjf schreef op zondag 05 februari 2012 @ 14:43:
[...]

nog een voorbeeldje:

snipen op een tiger: 5x critical no damage 1 bounce. wtf? zijn tank stond wel stil en werd later door andere afgemaakt :P
AMX 50 100 vs tiger, +- 100 m. 4 schoten die bouncen op z'n turret en de 5e was een 0 dmg crit. En toen was ik dood.

Gebeurt sinds de patch zo vaak dat ik er moedeloos van word. Het is nu vooral dat wie het meeste mazzel heeft in een tank die wint. Heb al zo vaak 4* achter elkaar 0 dmg crits gehad, om nog maar te zwijgen iver bounces met shells die 3 keer zoveel penetration hebben als het doel aan armour.
Als Fransman ben ik dan gewoon dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
rgras schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:21:
Dus? Een M5 is een light tank, dan moet je ook niet verwachten dat je shitloads aan kills maakt.
Kan me niet schelen, ik wil bij tanks ingedeeld worden waar ik nog beetje kans maak en niet na 1 shot dood ben. Verder is het wel een light tank maar wel met het sterkste kanon en kan dus aardig wat schade aanrichten. Maarja, nu wordt ik in potjes ingedeeld met tanks die steeds bounchen waar ik ze ook raak.

[ Voor 25% gewijzigd door magnifor op 05-02-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
magnifor schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:24:
[...]

Kan me niet schelen, ik wil bij tanks ingedeeld worden waar ik nog beetje kans maak en niet na 1 shot dood ben. Verder is het wel een light tank maar wel met het sterkste kanon en kan dus aardig wat schade aanrichten. Maarja, nu wordt ik in potjes ingedeeld met tanks die steeds bounchen waar ik ze ook raak.
Even kort door de bocht: L2P

uitleg:

Er zijn grote verschillen tussen tanks, jij speelt een light tank en daarbij heb je een taak: enemy spotten. Een goede light speler kan een heel groot verschil maken!

misschien kan je hier wat mee:
http://worldoftanksguide.com/combat-scouting-guide.shtml

Ben ik weer met een voorbeeld :P

op malinovka met mijn bat chat (lees dikke gun) ben ik vaak alleen aan het spotten. Ik zoek op het begin van het potje een mooi bosje op en als de vijand voorbij komt rijden kan ik ze spotten door simpelweg in dat bosje te staan. hup 6-8 tanks worden gespot en mijn teamgenoten kunnen ze ongehinderd onder vuur nemen. 2 minuten verder resultaat: 3 vijandelijke tanks uitgeschakeld + een hoop schade. Zelf heb ik dan nog geen enkele shell afgeschoten. Vervolgens wacht ik mijn kans af en ga ik voor de vijandelijke arty.

Als dat een beetje goed uitpakt heb ik meestal tussen de 1600 en de 2000 exp. Ondanks ik een dikke gun erop heb zitten heb ik die amper gebruikt.

mocht je er behoefte aan hebben dan wil ik wel een paar trainingspotjes met je doen om handige plekjes te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 21:56
[...]

Ik heb slechts 1 tip: stop maar met spelen. Hoe verder je gaat, hoe hogere tanks, dat blijf je houden. Ene pot ben je underdog, andere ben je top of the food chain.

Vind je dat niks en erger je jezelf aan de matchmaker. Cancel je account maar, die frustratie gaat er alleen maar meer op worden en reken vooral niet op fixes vanuit Wargaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
ZenTex schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:23:
[...]

AMX 50 100 vs tiger, +- 100 m. 4 schoten die bouncen op z'n turret en de 5e was een 0 dmg crit. En toen was ik dood.

Gebeurt sinds de patch zo vaak dat ik er moedeloos van word. Het is nu vooral dat wie het meeste mazzel heeft in een tank die wint. Heb al zo vaak 4* achter elkaar 0 dmg crits gehad, om nog maar te zwijgen iver bounces met shells die 3 keer zoveel penetration hebben als het doel aan armour.
Als Fransman ben ik dan gewoon dood.
Als je je hele drum op een tiger zijn turret gaat leegschieten verdien je ook niet beter ..., schiet zijn hull dan, of na je 2-3e bounce moet er toch een lichtje gaan branden, lijkt me, dat de turret hem niet gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
[...]

Als light tank zal je altijd potjes ertussen hebben waar je tussen tier 9-10 zit, dan fungeer je puur als scout. Zoek meteen een leuk bosje op met goed uitzicht, spot tegenstanders en hoop dat je arty etc niet loopt te slapen. Als er ergens een gaatje is in de verdediging race je daardoor om hun arty te rapen of neem goldshells en ga tier 9-10 heavies lastig vallen tegen het einde van de match. Dat zijn ongeveer de opties die je hebt met een light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Kojoottii schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:56:
[...]

Als je je hele drum op een tiger zijn turret gaat leegschieten verdien je ook niet beter ..., schiet zijn hull dan, of na je 2-3e bounce moet er toch een lichtje gaan branden, lijkt me, dat de turret hem niet gaat worden.
Een lichtje gaan branden? Ik weet nioet hoeveel battles je achter de rug hebt, maar in 4000+ battles ben ik misschien 10 keer op een tiger turret gebounced, en zeker niet met een gun met 231 penetration. na 170 battles met een tiger weet ik ook dat elke tier 5 er nog zonder problemen steevast doorheen komt.
Verder gaat er misschien een lichtje branden bij "hull down"?

Als je al reageert, zeg dan iets zinnigs.

Oh, en als je zo slim bent, vertel me dan maar even hoe het komt dat ik met een E-75 op een M3-Lee z'n kont bounce?

[ Voor 7% gewijzigd door ZenTex op 05-02-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155467

Mijn bounce probleem is verdwenen sinds ik de 128mm Ferdi gun heb =) Dat speelt echt heerlijk. Ik twijfel nog of ik de engine upgrades neem of dat ik die links laat liggen. Dat kost anders wel 43k exp die ik ook voor de JagdTiger nodig heb.

En weet iemand hoe het met die nieuwe crew-skills gaat? Kan ik nu rustig secondary skills nemen of is het beter om te wachten omdat je die exp niet kan herverdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
ZenTex schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:26:
[...]

Een lichtje gaan branden? Ik weet nioet hoeveel battles je achter de rug hebt, maar in 4000+ battles ben ik misschien 10 keer op een tiger turret gebounced, en zeker niet met een gun met 231 penetration. na 170 battles met een tiger weet ik ook dat elke tier 5 er nog zonder problemen steevast doorheen komt.
Verder gaat er misschien een lichtje branden bij "hull down"?

Als je al reageert, zeg dan iets zinnigs.

Oh, en als je zo slim bent, vertel me dan maar even hoe het komt dat ik met een E-75 op een M3-Lee z'n kont bounce?
Ja een lichtje branden ja, feit blijft , dat jij je 6 keer achterelkaar stoot aan dezelfde steen, nietwaar?. Ik zou iig zeker na het 3e schot zoiets hebben van, nou die tiger staat hull down en zijn dikkere turret armor zal wel een in een klote angle staan, dus 4-5-6 kan ik beter niet schieten vanaf hier. Als je dat wel doet heb je nog steeds dikke kans dat je bounced en je hebt 45 secs reload. Dan ben je in mijn ogen gewoon niet handig bezig.

Andere positie kiezen
ZenTex schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:40:
Het enige dat blijkt is dat je niets van een Tigers' armour afweet. Die "dikke" kans op een bounce is zo goed als 0, zeker niet onder die hoek. 2 keer raden waarom ik hierover zo pissig ben?
En dit staat niet op zich, dat m3-lee voorbeeld dan? voortaan M3-lees mijden?

Je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt.
Ja dat blijkt, dat de turret nooit bounced, je klaagt net dat ie 5 keer achterelkaar bounced ...wat is het nou

[ Voor 57% gewijzigd door Kojoottii op 05-02-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Het enige dat blijkt is dat je niets van een Tigers' armour afweet. Die "dikke" kans op een bounce is zo goed als 0, zeker niet onder die hoek. 2 keer raden waarom ik hierover zo pissig ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
ZenTex schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:40:

Als er iemand is die wel weet waar hij het over heeft, is hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Als ie dan toch 3x bounced, waarom dan nog 3x proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

omdat 1 keer al onwaarschijnlijk is, 2 keer wonder.
Als jullie vinden dat ik al niet op een tiger moet schieten, dan kan ik gelijk helemaal stoppen met het spel, of enkel tanks van 5 tiers lager gaan beschieten.

Jullie lopen lekker makkelijk te lullen vanaf de zijllijn, lekker makkelijk, lekker achteraf, waardeloze comments die niets toevoegen, of hebben jullie een verklaring voor hoe 231 pen niet door MAX 120mm unsloped armour heen komen? of 248 niet door 20mm?

[ Voor 17% gewijzigd door ZenTex op 05-02-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Dikte van armor zegt echt niet alles, als je wil kan je 4 keer achterelkaar bouncen op arty armor met je tier X, ga maar eens op sommige rondingen van een type E schieten onder sommige hoeken, daar kan je consistent bouncen.

Je mag het als waardeloze comments zien of je kan de info gebruiken, zal mij een biet wezen.

Edit: ik zou zeggen, lees dit eens : http://wiki.worldoftanks....ics#Penetration_Mechanics

[ Voor 17% gewijzigd door Kojoottii op 05-02-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:49:
[...]

Ik heb slechts 1 tip: stop maar met spelen. Hoe verder je gaat, hoe hogere tanks, dat blijf je houden. Ene pot ben je underdog, andere ben je top of the food chain.

Vind je dat niks en erger je jezelf aan de matchmaker. Cancel je account maar, die frustratie gaat er alleen maar meer op worden en reken vooral niet op fixes vanuit Wargaming.
Naarmate ik een hoger level tank wordt dan verwacht ik dat de tegenstanders hoger worden maar het moet wel eerlijk blijven. Ik speel momenteel met twee tanks, de BDR G1B (Tier 5) en de M5 (Tier 4). Het valt mij op dat het vaak voorkomt dat het verschil tussen de sterkste en de zwakste gewoon te groot is. Als ik met mijn G1B met de andere heavies meega dan wordt ik in 1 shot afgemaakt ondanks dat het een heavy is en als ik ergens ga schuilen achter een heuvel ofzo krijg ik kritiek van mijn teamgenoten dat ik meer de confrontaties moet opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Als light tank heb je gewoon andere sterktes en zwaktes en dus ook een ander doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Geen hoek, geen slope, recht van voren, korte afstand. 99% zekerheid op een pen.
En ja, waardeloze comments. Ik ken de tiger, speel het, bounce er nooit op, laat staan 4 keer achter elkaar.
Die shell MOET erdoor. Dat er een bugje optreed of dat je dikke pech hebt dat de shell uit de aiming circle gaat kan 1, zelden 2 keer achtereen gebeuren. geen 4 keer, te zeggen dat ik dan niet meer op een tiger moet gaan schieten is idioterie. Lekker achteraf wijs gaan lopen doen kunnen we allemaal.

En die pen mechanics ken ik wel hoor, de bugs ermee idem.

[ Voor 5% gewijzigd door ZenTex op 05-02-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
rgras schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:58:
Als light tank heb je gewoon andere sterktes en zwaktes en dus ook een ander doel.
Maar heb het probleem niet alleen met mijn light tank. Ook met mijn Heavy tank ben ik vaak kansloos. Paar potjes gehad waar mijn BDR G1B helemaal laatste stond. Als light tank kan je dat nog compenseren om te spotten maar wat moet je doen als heavy? Al mijn schoten worden gebounced ondanks dat de cursor groen is en ik ben meteen dood als ik wordt geraakt door andere tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
magnifor schreef op zondag 05 februari 2012 @ 17:06:
[...]

Maar heb het probleem niet alleen met mijn light tank. Ook met mijn Heavy tank ben ik vaak kansloos. Paar potjes gehad waar mijn BDR G1B helemaal laatste stond. Als light tank kan je dat nog compenseren om te spotten maar wat moet je doen als heavy? Al mijn schoten worden gebounced ondanks dat de cursor groen is en ik ben meteen dood als ik wordt geraakt door andere tanks.
Dat heb je inderdaad ook weleens, misschien kan je ze nog in de flank pakken of detracken, maar je zal vast geen top gun medal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Weet iemand of de IS-4 zijn modules/equipement blijft behouden wanneer deze naar Tier 10 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Leuk joh, al je potjes beginnen met dit: "dfjadsjgiewhj gmoueqgjoafgjoa dm vjhgujdfh9[-afuaofnk;wnjBO-USOF[NASRJOH[ARSFGNOrwgWGN"

Oftewel, "Join clan X" in één of andere vreemde taal. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op zondag 05 februari 2012 @ 17:46:
Weet iemand of de IS-4 zijn modules/equipement blijft behouden wanneer deze naar Tier 10 gaat?
Denk het niet. Wat ze meestal doen is tijdens een move alle equipment, shells, enz.... in het depot zetten. Na de move kan je het dan zo weer erop zetten zonder kosten.

De modules weet ik niet, maar er was sprake van wat er op de IS4 is geresearched is ook geresearched op zijn vervanger.

[ Voor 14% gewijzigd door wontcachme op 05-02-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:26:
[...]

Denk het niet. Wat ze meestal doen is tijdens een move alle equipment, shells, enz.... in het depot zetten. Na de move kan je het dan zo weer erop zetten zonder kosten.

De modules weet ik niet, maar er was sprake van wat er op de IS4 is geresearched is ook geresearched op zijn vervanger.
Ok, en de camouflage? Had nog wat gold over en leek me wel grappig om er een camo op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:28:
[...]

Ok, en de camouflage? Had nog wat gold over en leek me wel grappig om er een camo op te zetten.
Geen idee. De tank procedures die ik vermoed dat ze gebruiken/wat overlord heeft gezegt ooit hadden het nooit over de camo aangezien die er toen niet was.

Overigens gooi ik op geen enkele tank camo tenzij die nut zal hebben met de camo factor. Vind de camo's die er nu zijn overigens oer lelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:31:
[...]

Geen idee. De tank procedures die ik vermoed dat ze gebruiken/wat overlord heeft gezegt ooit hadden het nooit over de camo aangezien die er toen niet was.

Overigens gooi ik op geen enkele tank camo tenzij die nut zal hebben met de camo factor. Vind de camo's die er nu zijn overigens oer lelijk :P
Ok, naja in ieder geval bedankt. Ach sommige camo ziet er nog wel leuk uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
T34-85 is echt heerlijk, heb nog maar de 2e gun en crew op 80(gunner/loader@100) en speelt heerlijk. Alleen die oneshote van de grille was jammer van 100% naar niks in 1 schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:35:
Ach sommige camo ziet er nog wel leuk uit. :P
De enigste camo die ik ooit zou willen hebben is een zwarte met oranje/gele/rode vlammen aan de zijkant. Die doe ik dan op mijn T50-2 :P. Samen met een claxon van de Dukes of Hazzard heb ik wel een awesome scout denk ik :P. Lekker iedereen trollen en al toeterend en schieten hoge tiers afmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 15:15
wontcachme schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:42:
[...]

De enigste camo die ik ooit zou willen hebben is een zwarte met oranje/gele/rode vlammen aan de zijkant. Die doe ik dan op mijn T50-2 :P. Samen met een claxon van de Dukes of Hazzard heb ik wel een awesome scout denk ik :P. Lekker iedereen trollen en al toeterend en schieten hoge tiers afmaken :P
Ik heb een mooie camo op mijn Pershing en Patton :) Maar dat zijn ook mijn absolute favorieten!

Ik zou wel graag de wallet-warrior skin op mijn Lowe willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Hmz, nu ik de extended turret heb op mn t-34-85 wordt ie veel zwaarder ingedeeld. Eerst maar weer eraf en doorsparen voor de top gun.
Mijn gebeden zijn verhoord :) ik wordt weer wat at random ingedeeld! :)
Merk trouwens wel dat mijn VK3601 een stuk meer xp per game verzameld dan mijn t-34-85

[ Voor 40% gewijzigd door Appie Heijn op 05-02-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op zondag 05 februari 2012 @ 17:46:
Van de camouflage is het niet bekend maar er staat ook een link in de TS waarin de changes uitgelegd staan :)
Appel schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:47:
[...]

Ik heb een mooie camo op mijn Pershing en Patton :) Maar dat zijn ook mijn absolute favorieten!

Ik zou wel graag de wallet-warrior skin op mijn Lowe willen :P
Niet meer de T32? :'(
Vind de T32 nog steeds erg lekker om mee te spelen.
Vandaag sowieso wel weer wat lekkere potjes gehad en ook heerlijk genoten in de T30 en E100.
Zo heerlijk om lekker veel damage te doen per schot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Jaaaa! het is weer lemming dag!
Ach, in ieder geval 2 lemming potjes gewonnen, mede dank zij mij moet ik zonder valse bescheidenheid toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb eindelijk mijn S-70 gun.

Eerste potje:

Bounce op een AMX 12lt
Bounce op een KV-3
Bounce op een KV-3
Bounce op de rear van een IS-4.

:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Teamkill op een ally Pz IV. OOOPS! ;)
Ik was top tier, AMX 50 100. PZ IV stond helemaal achter te campen (iedereen trouwens) terwijl ik onder vuur lag. Op de vraag of ze handje wouden helpen was het antwoord "jij neemt toch schade"?
Heb hem geramd. Oeps sorry. Na een paar scheldwoorden heb ik hem ge-1 shot. Potje was toch al verloren.
Onze vriendelijke vriend was echter erg zeker van zich zelf, zonder hem gingen we het potje verliezen. Tsja, we hadden nog maar 5 man in ons team over en de vijand 12. Alsnog 2 kills gehaald. (3-1=2)
Als de mediums gaan campen, ja, dan ga je verliezen ja. Hun mediums scoutten wél.

Maar wat lucht het op zeg. :Y
Nemean schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:15:

Eerste potje:

Bounce op een AMX 12lt
Bounce op een KV-3
Bounce op een KV-3

Dan moet je eens een lichtje gaan branden, schiet niet op die tanks, al helemaal niet op hun achterkant, bounces daar zijn normaal schijnt, volgens sommigen althans.

[ Voor 26% gewijzigd door ZenTex op 05-02-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Snap al het gekift over het bouncen niet. Gister met mijn T-34 met 57mm een Panther verrot geschoten. Volgens mij stond ie wel raar te kijken. Had ook niet verwacht dat het lukte, maarja, mijn crosshair werd groen op de zijkant van zijn turret, dus, knallen maar.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Panther is zwak qua armour, panther II ook. Heb vanavond nog een Panther 2 ingemaakt, jawel, met de idiot gun met 175 pen. Zijkant turret helemaal. Maar dan nóg zul je potjes hebben met bounces op de laagste tiers in het potje.
met een S-70 gun op 20 (tot 60mm) dingen zou helemaal niet moeten kunnen, sloped of niet, vanwege overmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Gisteravond had ik nog een potje met mijn T92. De map was campinovka en één van onze french shits ging de heuvel op en spotte een E50 daar. Ik vuurde een shell af, die schoot eroverheen en BOEM. Dag dag ongespotte Batchit :X :X. Toen ik eenmaal uitgelachen en gereload was mikte ik voor de grap eens op de andere basis bij zon open huisje) en vuurde een shell af. Dag dag IS4 die dacht veilig te staan en niet gespot was :X :X

Niet vaak voorgekomen dat ik door 2 verschillende mensen in één potje voor cheater werd uitgemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

VasZaitsev schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:42:
Snap al het gekift over het bouncen niet. Gister met mijn T-34 met 57mm een Panther verrot geschoten. Volgens mij stond ie wel raar te kijken. Had ook niet verwacht dat het lukte, maarja, mijn crosshair werd groen op de zijkant van zijn turret, dus, knallen maar.
Heb je het ook wel over een tank. Panther heeft weinig armor.

Maar een tier 10 gun die bounced op een tier 5 light is absurd.

Overigens staat de IS-3 en de IS-4 gelijk aan: "Altijd je driver dood".

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 05-02-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 15:15
psychoclown schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:24:
[...]

Van de camouflage is het niet bekend maar er staat ook een link in de TS waarin de changes uitgelegd staan :)

[...]

Niet meer de T32? :'(
Vind de T32 nog steeds erg lekker om mee te spelen.
Vandaag sowieso wel weer wat lekkere potjes gehad en ook heerlijk genoten in de T30 en E100.
Zo heerlijk om lekker veel damage te doen per schot ;)
Nee, de gun van de T32 is veel te onbetrouwbaar geworden na 7.1 met het spaced armour. Ik penetreer de onderplaat van een Tiger II vaker met de gun van de Pershing dan die van de T32.

De god gun van de T30 blijft ook een droom, maar dat ding is net een vrouw. De ene battle schiet ie vanaf elke hoek door alles heen, maar de volgende battle heeft ie PMS en bounced ie op de achterkant van een MS1.

De IS-7 is leuk zo lang de vijanden van voor komen, maar dat ding heeft een 3 punts draai nodig op het veld van Malinovka om te keren. T-54 hetzelfde verhaal.

Ik zit gewoon in een periode dat ik lenigheid in een tank erg kan waarderen, gewoon poef en de andere kant op staan :)

Kyozu psychoclown, jij moet echt een keer die Patton van mij proberen. Dat ding is verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:34

solique

Fire is all I need

Gisteren weer een frustrerend avondje WoT gehad.

- 3 of 4 keer de pot mogen redden omdat het team geen idee had wat te doen, nog vaker geprobeerd maar vaak is er geen houden aan.

- 2x een TK gehad omdat zij de kill moesten halen terwijl ik al van afstand aan het schieten was. :F

- Visibility bugs waar soms ineens een tank verdween voor mijn neus en/of iemand tot leven kwam in een struik waar je net vlak langs gereden was. :?

- Soms potjes waar je denkt alles alleen te moeten doen, bijna iedereen aan het campen bij de vlag totdat je de hoogste tiers dood en dan de vlag cappen. Was zelf maar op zoek gegaan naar de laatste kampeerder.

Afbeeldingslocatie: http://i24.photobucket.com/albums/c23/soliqui/WoT/shot_009.jpg

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-10-2024
Afgelopen vrijdag heb ik me niet langer kunnen inhouden om bij 1 mmo te bijven en toch eens begonnen met WoT. (Hartelijke dank SgtPoen voor de invite code!)
Tot nu toe bevalt me dit spelletje enorm goed hoewel ik gelijk al direct de neiging heb om te denken dat de garage "veel te klein" is (En ik heb dan al een gratis perm slot erbij gekregen dankzij de tetrach)

Direct met de Franse Tree begonnen, de eerste tank speelt eigenlijk heel leuk, het heeft maar 1 nadeel, je begint gewoon te worden dat je goede armor hebt tegenover je tegenstanders.
Uw volgende tank heeft dit al stuk minder en de D2 is gelijk van karton gemaakt als je op dezelfde speelwijze blijft doorspelen (simpelweg gezegd, D2 heeft geen betere armor buiten de turrent dan D1 wanneer plots al je tegenstanders met gemak 150% van je armor kunnen penetreren ;p)

In ieder geval zou ik zeggen, als je graag voor speed gaat, beter dan niet de franse beginnende tankjes proberen, khad met de D1 soms momenten dat ik echt verwachte dat hij eerder zou stil vallen dan de top van de heuvel te bereiken XD.

PS: Ik hoop dat ze "snel" de franse cavalerie tanken gaan implementeren, als Belg zijnde kan je dan ook spelen met de historische AMC 35 bijvoorbeeld (en dus waarschijnlijk ook compleet waardeloos zijn :*) ) en deze zullen tenminste sneller dan een infantrist over het veld bewegen.
Eigenlijk spreekt de cavalerie-lijn mij een stuk meer aan dan de infantrie-lijn maar bon.. *ooit* ;p
Nemean schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:15:

Eerste potje:

Bounce op een AMX 12lt
Bounce op een KV-3
Bounce op een KV-3

Hehe,

Moet je eens proberen op een D2 te spelen...
Haal je met gemak 19 shots op een tank zonder ook maar enige schade toe te brengen :(
(Tis wel gemakkelijk om je sharpshoot title nog eens te verlengen per match .. )
Daar iedere hogere tier je totaal negeert kan je blijven schieten tot elke ander objectief weg is en ze je dan eens one shotten XD

Gelukkig ist niet meer al te belachelijk als met een D1 een andere D1 ontmoeten, kheb eens al m'n munitie verschoten zonder ook maar enige daadwerkelijke schade te kunnen toebrengen, grappige was dat de tegenstander juist hetzelfde voorhad 8)7 Een D2 sterft tenminste een stuk sneller ;(

In ieder geval heb ik geleerd dat de MatchMaking veel doet, Soms kom je als D2 in hetzelfde spel als met je "good old" D1, waar je dan als D1 met meer vuurkracht kan spelen wat goed te doen valt. Anderzijds kom je in potjes terecht met bijna allen tier V waar je gelijk als veredelde dekking dient voor je teammaten 1-maal je ge-oneshot bent. (Je kan niet eens deftig scouten met de "medium" als je enkel downhill 20km/u bereikt XD)

[ Voor 7% gewijzigd door lightdestroyer op 06-02-2012 09:58 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 20:25

Vae Victus

Awesome God

Het noob gehalte in de random battles wordt maar hoger en hoger. Gelukkig dat je er ook potjes tussen hebt zitten die wel gaan waarbij je dan bijvoorbeeld met 14-1 wint :)
Gisteren 1,2k XP en 62k credits gehaald op een loss met mn T34 op Steppes... Was nog over met een AMX 50 100 tegen een IS-4(60%) en een T34(20%) Ik vertel tegen die kerel dat hij me dekking moet geven en in de buurt moet blijven.
Wat doet ie, eerst campen en daarna het open veld over steken....
Daarna gelukkig een potje op mn Type 59 waar ik over de 4k (dubbel) XP heb gehaald met 125k credits :)

Edit:
Deze battle heb ik het over:

Victory!
Battle: Malinovka maandag 6 februari 2012 1:16:04
Vehicle: Type 59
Experience received: 4.466 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 124.054
Battle Achievements: Scout, Sniper

[ Voor 17% gewijzigd door Vae Victus op 06-02-2012 12:28 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Tankees!

The first special of the month is closer than you think. This will be your chance to extend your arsenal!

It will take place from Monday, 6 February 5:30 UTC to Thursday, 10 February 5:00 UTC, and during this time you will be able to get many interesting tanks, equipment and consumables at a discounted price:

50% off all equipment parts

50% off the following vehicles:

VK 3002 (DB)
Tiger
Jagdpanther
T29
M4A3E8 Sherman
T25 AT
T-34-85
IS
SU-152
50 off all gold consumables

Have a jolly tank time!

http://worldoftanks.eu/news/1150-1st-february-special/

buy all equipment!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:34

solique

Fire is all I need

oosterhofjf schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:20:
Tankees!

The first special of the month is closer than you think. This will be your chance to extend your arsenal!

It will take place from Monday, 6 February 5:30 UTC to Thursday, 10 February 5:00 UTC, and during this time you will be able to get many interesting tanks, equipment and consumables at a discounted price:

VK 3002 (DB)
Tiger
Jagdpanther
T29
M4A3E8 Sherman
T25 AT
T-34-85
IS
SU-152

Have a jolly tank time!

:-(
Net gisteren de Easy 8 gekocht.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
solique schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:53:
- Visibility bugs waar soms ineens een tank verdween voor mijn neus en/of iemand tot leven kwam in een struik waar je net vlak langs gereden was. :?
it's not a bug, it's a feature. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

oosterhofjf schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:20:
Tankees!

VK 3002 (DB)
Tiger
Jagdpanther
T29
M4A3E8 Sherman
T25 AT
T-34-85
IS
SU-152

Have a jolly tank time!

Mooi ga meteen de IS kopen en een berg equipment :)
Koop de M4A3E8 ook maar terug denk ik, kan ik mn winrate even opkrikken.

[ Voor 4% gewijzigd door Vae Victus op 07-02-2012 09:27 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-06 16:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Gisteren uit miserie teruggekeerd naar de long 88 op mijn VK B. Je hoort het goed, een tier 7 gun op en tier 9 tank.
waarom? De VK A Gun heeft geen zin op de VK B Gezien je geen peekaboo kan doen ermee. Waarom heeft de Tigergun dan wel zin?
Tigergun/VK Agun
acc 0.3/0.32
pen 203/200
alfa 2150/2190
rof 8.9/6.8
dama 240/320
en vooral maar echt vooral
silver 252/1040 per shell
en wat ik noem de alfa/silver verhouding (alfa/(rof*silver per shot)) of eigenlijk ook gewoon damage/silver
0.95/0.31
Groter is beter natuurlijk.

Voor te snipen is de tigergun echt veel beter en de kans dat je eens twee schoten kan plaatsen na elkaar is ook een stuk groter.
Het blijft natuurlijk belachelijk dat je eerst 100k moet spelen met een tier 7 gun op een tier 9 tank.

[ Voor 21% gewijzigd door Joindry op 06-02-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Joindry schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:08:
Voor te snipen is de tigergun echt veel beter en de kans dat je eens twee schoten kan plaatsen na elkaar is ook een stuk groter.
Het blijft natuurlijk belachelijk dat je eerst 100k moet spelen met een tier 7 gun op een tier 9 tank.
Daar is maar 1 reden voor: ze willen dat je xp omzet met goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op maandag 06 februari 2012 @ 00:09:
[...]

Nee, de gun van de T32 is veel te onbetrouwbaar geworden na 7.1 met het spaced armour. Ik penetreer de onderplaat van een Tiger II vaker met de gun van de Pershing dan die van de T32.
Ja vind ik ook maar desalniettemin haal ik nog steeds de scores zoals altijd ;)
De AMX 50 100 is veel wispelturiger wat dat betreft, met de T32 kan ik nog dingen bouncen en dan de boel zelf afmaken.
De god gun van de T30 blijft ook een droom, maar dat ding is net een vrouw. De ene battle schiet ie vanaf elke hoek door alles heen, maar de volgende battle heeft ie PMS en bounced ie op de achterkant van een MS1.
Hehe, niet zoveel last van blijft gewoon een goddelijke tank. Vanaf het moment dat ik erin reed op Donderpoes zijn account tot nu toe beleef ik er echt veel plezier mee. Mede daarom moet ik er eigenlijk nog wat uurtjes in maken zolang het nog kan!
Kyozu psychoclown, jij moet echt een keer die Patton van mij proberen. Dat ding is verslavend.
Moeten we maar weer eens samen platoonen dan maar moet wel zeggen ik vind mediums leuk maar niet mijn primaire type. De E50 vind ik mooi om te spelen en is ook heerlijk maar wil ik ook nooit zo lang achter elkaar :)
Equipment komt altijd van pas dus maar even weer wat sets inslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
afgelopen dagen zo hard gewerkt om de winrate van mijn batchat naar 60% te krijgen heb ik vanochtend 6 potjes achter elkaar verloren.. allemaal iets van 600+ en eentje zelfs 1105. denk ik geef niet op! potje net begonnen, wordt ik ge onshot door arty :P 900 double F* yeah. mijn winnende dubbel is nog lager dan mijn verliezende potje

heb voor 3 miljoen aan equipment gekocht :D heb er al een tijdje op gewacht. Nu weer 5 miljoen sparen voor IS 7 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
oosterhofjf schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:40:
afgelopen dagen zo hard gewerkt om de winrate van mijn batchat naar 60% te krijgen heb ik vanochtend 6 potjes achter elkaar verloren.. allemaal iets van 600+ en eentje zelfs 1105. denk ik geef niet op! potje net begonnen, wordt ik ge onshot door arty :P 900 double F* yeah. mijn winnende dubbel is nog lager dan mijn verliezende potje

heb voor 3 miljoen aan equipment gekocht :D heb er al een tijdje op gewacht. Nu weer 5 miljoen sparen voor IS 7 :/
Afgelopen dagen hard gewerkt om mijn average winrate weer omhoog te brengen, was die weer omhoog kreeg ik weer een lelijke lossstreak. Uiteindelijk is die toch weer gestegen :)
Average experience blijft over het algemeen ook stijgen maar met een week van losses > wins stijgt die niet meer met 1 per dag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Nemean schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:15:
[video]

Dit is waarom je de Tetrarch bewaard. :+
Welke icon mod gebruik je? Heb nu OTM en het enige nadeel is dat ik geen tiers meer boven de tanks kan zien. Grepa vind ik te uitgebreid/onoverzichtelijk. Weet wel dat je eer meerdere versies van hebt maar daar moet ik nog maar eens induiken dan.
Verder gebruik ik TimeX. Kan je dan samen draaien met die HardScope? (via de mod manager dan natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vae Victus schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:50:
[...]

Welke icon mod gebruik je? Heb nu OTM en het enige nadeel is dat ik geen tiers meer boven de tanks kan zien. Grepa vind ik te uitgebreid/onoverzichtelijk. Weet wel dat je eer meerdere versies van hebt maar daar moet ik nog maar eens induiken dan.
Verder gebruik ik TimeX. Kan je dan samen draaien met die HardScope? (via de mod manager dan natuurlijk)
Dan heb jij OTM nog nooit naar eigen wens zitten configureren en er is nog wel zo'n mooie configuratietool voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

psychoclown schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:56:
[...]

Dan heb jij OTM nog nooit naar eigen wens zitten configureren en er is nog wel zo'n mooie configuratietool voor.
Klopt :P
Maar ik weet niet eens van het bestaan van een configuratietool af. Linkje?
Heb er niks over gelezen in de OTM post op het forum voor zo ver ik me kan herinneren.
Heb je dan ook andere tank icons oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik gebruik een Russische contour mod, dus KV = KB etc. Maar vind ik het mooiste er uit zien. En qua OTM laat hij alleen de naam van de tank zien. Als ik dan op ALT druk krijg ik de naam te zien van de speler. Overigens is dit bij een all in one mod van een oud clan genoot die Russische is. :P

Mocht je ze willen hebben, let me know, dan upload ik ze voor je. Overigens zijn alle mods die ik gebruik JSGME compatible. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Nemean schreef op maandag 06 februari 2012 @ 14:06:
Ik gebruik een Russische contour mod, dus KV = KB etc. Maar vind ik het mooiste er uit zien. En qua OTM laat hij alleen de naam van de tank zien. Als ik dan op ALT druk krijg ik de naam te zien van de speler. Overigens is dit bij een all in one mod van een oud clan genoot die Russische is. :P

Mocht je ze willen hebben, let me know, dan upload ik ze voor je. Overigens zijn alle mods die ik gebruik JSGME compatible. :)
Interessant, stuur me maar een PM. Dank u wel :) Die Russische tekst is nog wel aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-06 16:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Voor dat modje moet je wel adobe air even instaleren, dat was de reden dat ik em eerst niet vond/begreep. Nu werktie ook heel goed hier, stock is ie al heel goed, alleen heb ik de damagescores veel groter laten weergeven en blijven ze ook iets langer zichtbaar, ook "blow-up" heb ik vervangen door, "Kaput!"
Vond ik zelf wel iets hebben :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.