Nemean schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:26:
Sta ik daar in mijn Tiger 2, 2 andere Tiger 2's + een T34 + een Panther 2 op afstand te houden, zit er een E75 en een IS-3 een eind verder te campen bang om schade op te lopen. Uit eindelijk kruipen de 2 Tiger 2's samen met de T34 weg. Ondertussen wordt onze base gecapped.. blijven die malloten staan. En verloren. Echt wordt er niet goed van.
En weer zo'n potje, 2 tier 8's en 3 tier 7's + 5 tier 6's gaan naar het noorden. Ik in m'n heavy met 2 lights en een medium in het zuiden. En dan hoor je een Lowe zeggen. Goh jullie zijn snel dood. Jep de logica bij sommige mensen is echt ver te zoeken.
Ik ken het
Heb het super fanatiek gespeeld, maar de laatste tijd 'lijkt' het niveau (in de randoms) toch aardig gezakt.
Voor mij de voornaamste reden om voorlopig even flink wat te minderen met WoT (mijn grijze haren zijn wit geworden, of in ieder geval de plukjes die nog resteren aan gezien ik de rest er al uitgetrokken heb

)
Voorbereidingen voor mijn 'vakantie'
* Clan geleaved
* T34 en de T30 staan in de garage voor patch 7.2
(hiervoor krijg je de nieuwe USA Heavies M103 / T110E5, de T34 word een T8 premium en de T30 een Tier 9 TD)
Na patch 7.2 de T34 gebruiken om de KV en KV-3 weer terug te kopen
(en eigenlijk ook mijn T-54 / Obj. 212 / Obj. 261 die ik verkocht heb om de T30 aan te schaffen)
* IS-4, KV en KV-3 in de garage krijgen voor patch 7.3
(hiervoor krijg je de nieuwe USSR Heavies KV-2, T-150 en de T10/IS-8, de KV wordt een KV-1, KV-3 gaat naar Tier 7 en de IS-4 naar Tier 10)
Na patch 7.3 weer genoeg
speelgoed freebies om uit te proberen (net zoals waarschijnlijk nieuwe gamemodes, nieuwe maps en heel misschien zelfs physics)
Jammer om te zien dat REGEN uit elkaar is. Voor de mensen die naar HARD / HARDS zijn gegaan. Veel succes in de war vs Rebellion !
Nog een kleine aanvulling op de OP :

Hot Coffee consumable voor de Fransen

Improved Combat Rations voor de Chinezen
(geld dit ook al voor de Type 59 of is dit alleen voor de Type 62 (die alleen op de Chinese
server te koop is)
Leuk tooltje om
alle ingame tanks vanuit alle hoeken te kunnen bekijken :
World of Tank viewer
(Hiermee heb je tevens de mogelijkheid om de tanks met hitskins te bekijken, zonder dat deze in het spel zelf gebruikt)
[
YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Vm4EuqiZ1Rk&feature=player_embedded]
En ook een mooie scope mod :
Hard Scope

(Verschillende authentieke recticle modes, reload timer, mogelijkheid om links onderin de stats van Full Upgraded vijandelijke tank te zien, verschillende gradaties van de 'scope shadow')
(Engelse
versie hier te downloaden)