[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:50
Ach ja, afgelopen 2 dagen speel ik super slecht, kan me voorstellen dat mensen dat frustreert, deal with it want niet iedereen zal een top dog in de random teams zijn, zeker op momenten dat je in een tank zit waar je echt geen gevoel van kan krijgen (bijvoorbeeld een AMX38 :X ). Daarbij zijn er genoeg mensen die pas enkele dagen spelen (ik sinds dit weekend) en mensen die het nooit zullen leren. Wil je die niet tegenkomen in je team dan moet je een clan oprichten met strenge toelatingseisen en alleen nog maar clan-wars spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik vind vaak dat mensen te moeilijk doen over het zogenaamde kill-steal gebeuren. De vijand moet dood en hoe sneller hoe beter. Soms laten mensen tanks met weinig % nog even leven zodat degene met dat grote kannon hem kan afmaken met zijn enorme reload. Daar heb ik een hekel aan omdat ze zo de vijand een kans geven nog 1 laatste schot te lossen. Deze schoten gaan dan vaak naar iemand die ze nog snel even mee kunnen slepen de dood in, dus een lage tier medium bv. Enorm irritant en daarom schiet ik _altijd_ op de vijand wanneer ik geladen ben. Of deze nou bijna dood is of helemaal vol is. En die zeikerds over kill-steal moeten maar lekker UT met instagib gaan spelen... :z
Dood is dood en dat is het beste voor je team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Als ik in mijn T30 zit dan heb ik graag 2/3 kill-stealers om mij heen. Doe mij maar de confederate hoor. Ik doe 750 dmg per shot, zo'n shell op een tank met 2/300 hp gooien vind ik gewoon zonde. In mijn mediums ben ik wel een giga kill-stealer, vooral in de Patton. Ik heb toch een reload van nog geen 8 seconden. Kan ik beter de vijand van het veld opruimen.

Maar de Patton heeft ook een van de hoogste DPS'en in het spel :) 2999.1 per minuut dacht ik :P In mijn IS-7 knal ik ook gewoon alles van 100 naar 0. T-54 en de rest van de tanks schiet ik ook op alles wat beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:27
User.tmp schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:05:

Met wat handigheidjes toch nog kunnen winnen. 1 van die NL'ers: Goedzo User.
Flikker een eind op man, alsof jij alles gedaan hebt. :(
Misschien had hij beter iets kunnen zeggen als:

goed zo User! gelukkig zit jij bij ons in het team want wij zijn zo slecht dat een meervoudig gehandicapte schildpad nog beter kan spelen.

Over het algemeen deel ik je mening over slechte Nederlandse spelers. Maar volgens mij zeggen de goed spelende Nederlanders niet zo veel.

Typisch Nederlandse uitspraak in WOT:
- schiet die tank daar bij dat huisje! Schiet hem dood!

of

Er zit een onzichtbare tank in de bosjes die aan het vals spelen is !!! cheater!

Net ook een mooi potje gehad op malinovka. Met mijn geniale bat chatillon had ik een bosje opgezocht in het midden en onze 3 arty konden lekker vrij uit knallen. Nadat ik zelf 2 kills maakte ging ik naar de hill. Storm meteen naar beneden en mol een IS 3. Vervolgens sta ik perfect bij het kerkje en wordt ik niet gespot. 2 IS4 worden in hun basis gespot en gooi er 10 shells tegenaan. niet dood, maar veel schade. Vervolgens nog een AMX tier 9 heavy afgeschoten en als laatste de arty afgeschoten.

Heerlijk potje! bijna 2 k exp

vijand schreef een reactie waar ik niet bij kon: stupid invisible object won the game for you.

Ik zat daar: Ja, en ik dan? doe een van mijn beste potjes met die tank en krijgt iemand anders de credits 8)7

object had maar 1 kill overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
knip

@SOEFuture, killstealen van een T30 áh la. Maar killstealen van een T-50-2 terwijl de enemy nog 80HP over heeft is gewoon smerig.

[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 01-02-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User.tmp schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:02:
[...]

Als iemand in de chat NL praat, dan mag ik er toch vanuit gaan dat het een NL'er is? Ben je weer aan het generaliseren. Spreekt iedereen in NLD Nederlands? Ja. Zit iedereen die Nederlands spreekt, in NLD? Nee.

Feit is, de meeste NL spelers met hogere tiers zitten in een clan. (ja dat is zo, kan je lang/kort over zeiken, maar het is gewoon zo) En laat ik nou net nagenoeg al die clans kennen. Als ik iemand met 1 van die clantags tegenkom, begin ik alvast te facepalmen.

@SOEFuture, killstealen van een T30 áh la. Maar killstealen van een T-50-2 terwijl de enemy nog 80HP over heeft is gewoon smerig.
Euh kapot is kapot mij interessert het geen bal hoe eerlijk gezegd! Ja ik krijg af en toe het verwijt kill steal maar dat gebeurd net zo vaak bij mij.

Mooie vond ik met mijn m41 schiet ik een kv3 naar 15% iemand schiet er wel 3% vanaf en hij/zij vond het nog een kill steall zoals gezegd belangrijk is dat een target zo weinig mogelijk schoten kan lossen en dus zo weinig mogelijk damage doet.

Iedereen die het over kill steall heeft snapt naar mijn persoonlijke mening niet echt wat de bedoeling is namelijk winnen ten koste van alles! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
User.tmp schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:19:
[...]
Aan het begin van de battle, als de timer nog net niet op 0 staat, aan het multitasken of erg gefocust? Of ben je dan druk met typen naar je platoonleden?
Heb jij tijd om aan het begin te chatten dan? Ik ben meestal of wat te drinken halen of wat te snacken. Of ik ben naar de samenstelling van de tegenpartij aan het kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
rgras schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:09:
[...]

knip

Dit laat wederom zien dat jij hier diegene bent die loopt te generaliseren. Dat het grootste deel van de Nederlanders met hoge tier die jij kent in een clan zit betekent niet dat dit in het algemeen zo is. Het grootste deel van de tier 8+ Nederlanders die ik ken zit niet in een clan, maar dat is voor mij geen aanleiding om te zeggen dat dit voor elke tier 8+ Nederlander geldt.
Het blijkt uit de recruitement problemen van Gathering of Tanks (toen er nog CW's werden gespeeld) dat Nederlanders met een hoge tier (9 medium, 9/10 heavy en 8 arty) allemaal in een clan zitten. Dat is de rede geweest dat er gemerged is met AX en dat later Regeneration op is gestart.

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 01-02-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook Nederlander en beschouw mezelf ook als achterlijk. Toch heb ik meer wins dan losses. Van welke nationaliteit win ik dan toch steeds? Belgen? :P Soms zit ik in scenario's waar ik wel graag in een platoon zat, en soms wou ik dat er geen Wallet Warriors waren. Maar meestal heb ik gewoon plezier om met 14 vreemden tegen 15 vreemden een SPELLETJE te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
User.tmp en rgras. Ik zie hier maar een manier om eruit te komen.

Trainings battle, Himmelsdorf. 2 MS-1's op 100 meter. Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
Agh ik brabbel ook wel nl in algemene chat als ik het rechtstreeks tegen teammate heb. Meestal 2-3 woorden en dan zwijgen tot het eind :) Iets in de trend van:
Samen?
Hill?
Ok

Over het niveau? Tja je hebt hoogtepunten en dieptepunten, als je je er teveel aan stoort stop je en ga je wat anders doen... Singleplayer game? >:)

Mega bug, iemand schiet mijn track eraf, tegelijk wordt er gezegd engine is burning of zoiets

[ Voor 12% gewijzigd door Appie Heijn op 01-02-2012 17:10 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Misschien is het een idee om on-topic te blijven. Dit leid nergens toe.
Als ik die agenda voor Februari bekijk op de WoT site dan zie ik nergens staan wanneer ze de USA heavy change gaan doorvoeren.
Moet namelijk nog wat Franse tanks voor mn master tanker. Ben er redelijk gefrustreerd over.
Moet nog een Bat. Chat, AMX 50 100, AMX 50B en een T92.
Die 3 Franse tanks heb ik eigenlijk allemaal wel eens in een battle tegen gekomen maar helaas niet gekilled. Verder zie je ze ook niet vaak. Hoop echt dat ik 1 deze dagen er een paar te pakken krijg. Anders moet ik straks weer een complete 2e USA TD lijn en de 2 top tier USA heavies gaan slopen 8)7

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Vroegah, was daar een mooie manier voor. Keuze uit pistolen of andere soort wapens. Wie het overleefde had gelijk.
Goede oude tijden, ik mis ze. :+

@ Vae victus: Die AMX 50 100 is niet zeldzaam, kom ze vaak genoeg tegen. Rest is wel redelijk zeldzaam.

[ Voor 26% gewijzigd door ZenTex op 01-02-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mijn ervaring met sommige Nederlandse platoons/clans zijn gewoon verschrikkelijk, hun taal gebruik is gewoon kinderlijk, en als je ze een hint geeft of een verwijt zijn ze ondertussen:

- Iets naars aan het doen met mijn moeder.
- Heb ik diverse ziektes opgelopen
- Ben ik van een ander ras of ben ik een racist.
- Of kan ik op exit battle drukken omdat ze mijn tank gesloopt hebben.

Nederlanders staan er nu eenmaal om bekend dat ze vloeken als gekken en naar mijn mening klopt dit ook, vooral in games valt het op. Ik kan met een gerust hart zeggen dat de enige Nederlandse clans die ik ken op World of Tanks dat GoT/REGEN de meest volwassen spelers heeft. Tuurlijk heb je nog Pirates (zit een oud BF2 clan genoot van mij bij *Laughter* = Overigens ook mod geweest van het WoT forum) die zich ook gewoon netjes gedragen. Daarnaast heb je ook clans van niet Nederlandse nationaliteit zoals OverclockersUK die ook een stel leden heeft die ik persoonlijk niet in mijn clan of team zou willen.

Ik snap User dan ook wel, dat heel veel Nederlanders kortzichtig zijn als je een opmerking plaatst en graag de keyboardwarriors uithangen met hun stoer internet gedrag. Maar ik denk dat User bedoeld: Veel Nederlanders zijn triest, maar niet allemaal.

Mijn persoonlijke ervaringen :+.

Overigens rgras ik begrijp jou ook ;) beide hebben goeie punten. Geef elkaar een 'internet-hug' en een hand, wel zo netjes!

@User, ik heb bijna mijn tier 10 en dan waarschijnlijk wel! IS-4 is in ieder geval binnen ^^!

[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 01-02-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:34
Zo'n 10 jaar geleden hadden we in mijn toenmalige clan al de term LDK, Lame Dutch Kiddie. Bekend fenomeen dus, niet alleen in wot.

Maar anyway, lijkt me niet echt nodig om daar 2 paginas voor te vervuilen met welles / nietes geneuzel.

In other news: Grey alliance heeft hun NAP met de smurfen opgezegd, en kunnen over 10 dagen de smurfen ook aanvallen. Wat een helden lol.... Hoop voor ze dat we over 10 dagen nog blaauw op de map hebben, not :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Modbreak:Bijna 2 hele pagina's getrashed met alleen maar gebakkelei.
Discussies juich ik altijd toe maar kansloze discussies doe je maar buiten tweakers om.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
defiler1974 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:08:
[...]

Volgens mij zou je het ook wel in public kunnen proberen. Misschien als aparte spel-mode. Dan heb je wel de mensen die willen luisteren. Maar aan de andere kant misschien ook wel weer 15 andere spelers die het beter weten......
En dan wil iedereen in die commander tank maar ik weet zeker dat sowieso meer dan de helft van alle spelers het inzicht mist om een battle te leiden.. Nee bedankt laat dat maar een CW's en TC's only functie worden.
Appel schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:33:
Daarom ben ik begonnen om er een stuk of 5 mee te nemen naar publics in het geval dat er iemand echt dood moet. Alleen... ik vind het een beetje een oneerlijk voordeel, zoals onderstaand (sneaky opschep) filmpje bewijst.
Netjes maar in principe heeft een gold round geen hogere kans op een ammorack ;)
Anyways goed idee, heb er bij mijn T30 ook een aantal gekocht maar die kunnen beter op voor de tank geruild wordt!
ZenTex schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:16:
Dus de huidige skills komen te vervallen? Dat zal de gameplay een stuk beter maken met het verdwijnen van de huidige camo skills die ongetwijfeld bijna iedereen als 1e skill heeft. Stukken minder potjes waaarbij je team afgeslacht word omdat de vijand een uber camo scout in de bosjes 60 meter van je team heeft staan, minder tanks die al rijdende op 51 meter verdwijnen en TD's die je pas ziet als je er tegenaan knalt.

Wel weer minder voor de TD's die het van camo moeten hebben, met name de SU's van de russen met hun papieren armour, al hebben die nog steeds veel baat bij een netje.
Als TD's, arty en scouts misschien maar ik mag toch hopen dat merendeel hier Repairs als eerst op hun heavy of medium levelen.
BramSd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:45:
Dit is wat Wargaming zegt:

[...]

Voor zover ik weet vervallen de oude skills niet, maar komen er alleen nieuwe bij.
Mee eens, zoals ik het begrijp komen ze erbij.
Appel schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:58:
Als ik in mijn T30 zit dan heb ik graag 2/3 kill-stealers om mij heen. Doe mij maar de confederate hoor. Ik doe 750 dmg per shot, zo'n shell op een tank met 2/300 hp gooien vind ik gewoon zonde. In mijn mediums ben ik wel een giga kill-stealer, vooral in de Patton. Ik heb toch een reload van nog geen 8 seconden. Kan ik beter de vijand van het veld opruimen.

Maar de Patton heeft ook een van de hoogste DPS'en in het spel :) 2999.1 per minuut dacht ik :P In mijn IS-7 knal ik ook gewoon alles van 100 naar 0. T-54 en de rest van de tanks schiet ik ook op alles wat beweegt.
Mee eens, laat mij maar damage doen hoor. Scouts etc zal ik uiteraard wel neerschieten maar ik kies liever hoge hp targets voor zoveel mogelijk damage.

Gisteravond overigens een onwijs klote potje in mijn T30, 4x gebounced op verscheidene Type 59's en een misser. Wel wat geraakt maar wat hadden die types een zieke mazzel.. Sowieso was het niet mijn avond, ging wel lekker in mijn AMX 50 100 maar echt bagger in alle andere tanks.
Kojoottii schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:33:
In other news: Grey alliance heeft hun NAP met de smurfen opgezegd, en kunnen over 10 dagen de smurfen ook aanvallen. Wat een helden lol.... Hoop voor ze dat we over 10 dagen nog blaauw op de map hebben, not :P
Yup hoorde het al van wontcachme, tegen die tijd sta ik met een beetje geluk daar ook tussen met HARDS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zal wargaming.net de gold shells van de t30 niet terugkopen? Bij de vorige update werden enkele guns gewijzigd en werden de shells ook teruggenomen. Lijkt me wel zo netjes als ze het doen. Ik heb ze namelijk gekocht om op de huidige t30 te gebruiken. Of ze wisselen ze in voor gold shells voor de nieuwe tier x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat is ook wel een goede ja, ach zo hard heb ik ze in publics ook niet nodig.
Vaak verlies ik dan ook als het toch al niet te redden is of als ik een flank helemaal weggevaagd heb en ze op onze base staan.. Gister ook zo'n op Mountain Pass.
Zuiden ging goed al moest ik met mijn T30 de klappen opvangen en de damage dealen terwijl de E100, E75 etc te bang waren. Weliswaar ook de meeste kills en damage gedaan van alle lui die daar stonden maar Soul en MRCL konden het noorden niet houden. Helaas was ik ook niet meer op tijd. Wellicht had ik gewoon terug moet gaan toen het kon maar dan weet ik zeker dat die in het zuiden nog geen zak hadden bijgedragen en/of dood waren gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 21:00
De T30 houd gewoon zijn gun zoals hij nu is, op de T95 zit namelijk de zelfde, zij het dat de T95 een iets hogere rate of fire heeft. Dus er veranderd helemaal niks, behalve dat het een Tier 9 TD wordt ipv een Tier X heavy. Dus waarom zouden ze terug nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
ThomasG schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:55:
De T30 houd gewoon zijn gun zoals hij nu is, op de T95 zit namelijk de zelfde, zij het dat de T95 een iets hogere rate of fire heeft. Dus er veranderd helemaal niks, behalve dat het een Tier 9 TD wordt ipv een Tier X heavy. Dus waarom zouden ze terug nemen?
Precies vanwege de redenen die ik noemde. De t30 als heavy is een andere tank dan de t30 als td. Dus wil ik mijn goud terug waarmee ik de shells gekocht heb.

Plus de gun op de t30 is een andere dan op de t95...

[ Voor 5% gewijzigd door Fest op 01-02-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Kan iemand hier me nog eens goed uitleggen wat de weakspot van de T95 is? heb het nog nooit voor elkaar gekregen dat ding te pennen. Elke plek van dat onding meerdere malen beschoten en van point blank. Cupola niet, onderplaat niet, niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Fest schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:01:
[...]

Precies vanwege de redenen die ik noemde. De t30 als heavy is een andere tank dan de t30 als td. Dus wil ik mijn goud terug waarmee ik de shells gekocht heb.

Plus de gun op de t30 is een andere dan op de t95...
Gun van de T30:
X - 155 mm Gun T7 - 750/750/950 - 276/320/90 - 3.64

Gun van de T95:
X - 155 mm AT Gun T7 - 750/750/950 - 276/320/90 - 3.75

Conclusie? Zelfde gun, maar de T95 heeft een iets hogere rate of fire. Waarschijnlijk krijgt het na de update de zelfde gun, zodat je ze voor beide in een keer unlocked. Het enigste wat aan de T30 zan verranderen, is dat de HP iets lager wordt en dat er upgrade modules komen, maar compleet geupgrade wordt de T30 precies zoals hij nu is, behalve waarschijnlijk z'n health.

Daarnaast krijg je er gratis en voor niks een nieuwe tier X voor terug, met 100% crew en de zelfde equipement etc als je nu op de T30 had. Dus waarom je nou zo nodig een refund wilt op die paar shells van de T30, terwijl je deze gewoon kunt blijven gebruiken, en zelfs kunt delen met de T95 indien je die hebt.
ZenTex schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:07:
Kan iemand hier me nog eens goed uitleggen wat de weakspot van de T95 is? heb het nog nooit voor elkaar gekregen dat ding te pennen. Elke plek van dat onding meerdere malen beschoten en van point blank. Cupola niet, onderplaat niet, niks.
De onterplaat is sloped, dus je moet wel even goed mikken, maar als je eenmaal raak schiet doe je wel ontzettend veel damage tegen een T95. De copolas zijn iets sterker geworden sinds de update, maar nog wel goed te raken. Merk zelf wel dat ik af en toe totaal geen schade krijg als iemand er op schiet, ook geen crew/module kappot, maar het is visueel wel zichbaar dati k goed geraakt was (dwars door m'n cupola heen geschoten). Waar dat door komt, geen idee.

[ Voor 25% gewijzigd door ThomasG op 01-02-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
ZenTex schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:07:
De 'schouders' zijn van voren nog weleens te doen.

[ Voor 77% gewijzigd door rgras op 01-02-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

ZenTex schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 02:56:
[...]

Dat zegt hij ook. alleen dat de Tiger gun zo tegenvalt.
Beetje late reactie, maar toen ik mijn reactie schreef stond dat van de Tiger er nog niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ThomasG schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:19:
[...]

Daarnaast krijg je er gratis en voor niks een nieuwe tier X voor terug, met 100% crew en de zelfde equipement etc als je nu op de T30 had. Dus waarom je nou zo nodig een refund wilt op die paar shells van de T30, terwijl je deze gewoon kunt blijven gebruiken, en zelfs kunt delen met de T95 indien je die hebt.
Punt is dat sommige mensen de shells voor de T30 gekocht hebben en niet voor de TD versie ervan.
De guns mogen dan mogelijk heel erg overeen komen maar dat betekent nog niet dat je er dan tevreden mee moet zijn. TD's zijn sowieso vrij nutteloos in CW's en daar is pas echte nut voor gold shells.
Als Wargaming het dus netjes doet 'kopen ze de gold shells op de T34 en T30 terug en kan de speler zelf beslissen of hij/zij die ook wilt voor de T34/T30 in resp. premium of TD vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
ThomasG schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:19:
[...]

Gun van de T30:
X - 155 mm Gun T7 - 750/750/950 - 276/320/90 - 3.64

Gun van de T95:
X - 155 mm AT Gun T7 - 750/750/950 - 276/320/90 - 3.75

Conclusie? Zelfde gun, maar de T95 heeft een iets hogere rate of fire. Waarschijnlijk krijgt het na de update de zelfde gun, zodat je ze voor beide in een keer unlocked. Het enigste wat aan de T30 zan verranderen, is dat de HP iets lager wordt en dat er upgrade modules komen, maar compleet geupgrade wordt de T30 precies zoals hij nu is, behalve waarschijnlijk z'n health.

[...]
De onterplaat is sloped, dus je moet wel even goed mikken, maar als je eenmaal raak schiet doe je wel ontzettend veel damage tegen een T95. De copolas zijn iets sterker geworden sinds de update, maar nog wel goed te raken. Merk zelf wel dat ik af en toe totaal geen schade krijg als iemand er op schiet, ook geen crew/module kappot, maar het is visueel wel zichbaar dati k goed geraakt was (dwars door m'n cupola heen geschoten). Waar dat door komt, geen idee.
Welk gedeelte snap je niet dat ik geld spendeer om met een bepaalde tank met bepaalde shells te kunnen spelen, en als die tank dan verandert dat ik dan mijn gold shells omgezet wil zien worden of teruggenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

REGEN trouwens opgegaan in HARDS ofzo? Aan de reactie van kyozu te zien en dat REGEN ineens behoorlijk leeg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Een hele sloot is naar HARDS gegaan, een paar naar TAC en één of twee naar Pirates. Er gingen teveel ervaren mensen opeens weg bij REGEN en ze besloten daarom maar te stoppen en opgaan in een andere clan waar veel contacten mee zijn/waren.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
crizyz schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:42:
REGEN trouwens opgegaan in HARDS ofzo? Aan de reactie van kyozu te zien en dat REGEN ineens behoorlijk leeg is...
De meesten zijn naar HARDS, enkele naar TAC, enkele terug naar GoT en de rest overal en nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Dit is toch weer om te huilen, ik in m'n AMX 50 100 ga even een 60^is-7 afmaken. Heb hem tot 1 % gebrackt, daarna 3 0 dmg crits achter elkaar. ik dood. :(:(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
rgras schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:19:
[...]

De 'schouders' zijn van voren nog weleens te doen.
Thanks voor de tip, wel een irritante tank om tegen te spelen. Laag, snel, flink kanon en lastig te penetreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Fest schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:33:
[...]

Welk gedeelte snap je niet dat ik geld spendeer om met een bepaalde tank met bepaalde shells te kunnen spelen, en als die tank dan verandert dat ik dan mijn gold shells omgezet wil zien worden of teruggenomen.
Ik snap wel dat je dat wilt, maar ik ben bang dat je alleen geld terug krijgt op moment dat je die ammo niet meer kan gebruiken, en dat is dus niet het heval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

ThomasG schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:54:
[...]
Ik snap wel dat je dat wilt, maar ik ben bang dat je alleen geld terug krijgt op moment dat je die ammo niet meer kan gebruiken, en dat is dus niet het heval.
Scouders? misschien dat dat helpt, door die bodemplaat ben ik nog nooit heengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Appie Heijn schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:51:
[...]

Thanks voor de tip, wel een irritante tank om tegen te spelen. Laag, snel, flink kanon en lastig te penetreren.
T95? Snel? :o

Onderplaat schiet ik het liefst op :) Met een duitser (Lowe) schiet ik op de copula's. De IS-4 en IS-7 is niet accuraat genoeg om frontaal tegen een T95 te vechten. Mits je gold shells laad, dan ben je er zo doorheen.

Met de T30 ga ik wel altijd voor de onderplaat. Mijn record van 100% naar dood is 2 schoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Hij bedoelt RoF denk ik. :p

Dit: @ hieronder;
Vandaar mijn :p smiley.
Maar rij-snelheid zal hij iig zeker niet bedoelen.

[ Voor 64% gewijzigd door ZenTex op 01-02-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
De RoF van de T95 is anders ook niet zo snel, met 100% crew, ventilator en rammer is het is van 15.30 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Appel schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:02:
[...]

T95? Snel? :o

Onderplaat schiet ik het liefst op :) Met een duitser (Lowe) schiet ik op de copula's. De IS-4 en IS-7 is niet accuraat genoeg om frontaal tegen een T95 te vechten. Mits je gold shells laad, dan ben je er zo doorheen.

Met de T30 ga ik wel altijd voor de onderplaat. Mijn record van 100% naar dood is 2 schoten :)
Jeetje weer in de war met die nummers, type 59 bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Appie Heijn schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:18:
[...]

Snelle tanks, of potentieël snelle tanks altijd eerst detracken, daarna afmaken.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
VasZaitsev schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:19:
[...]

Snelle tanks, of potentieël snelle tanks altijd eerst detracken, daarna afmaken.
Ja alleen zo'n type59 kom ik zo lastig door heen met mn T-34 en VK3601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
VasZaitsev schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:19:
[...]

Beetje kort door de bocht om dat te zeggen. Ik zorg alleen voor een detrack bij mediums op weg naar arty. Anders schiet ik om zoveel mogelijk damage te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Appie Heijn schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:18:
[...]

Ah ja :)

Je kan ze frontaal penetreren. Er zit in het midden een balk die een beetje recht opstaat. Maar mijn tip? Probeer het gewoon niet en bewaar de shell voor wanneer hij je probeert te cricelen. Dat proberen ze namelijk allemaal.

Wanneer je dan tegen de zijkant aankijkt, mik in het midden van de tank net boven de wielen in de tracks. Grote kans dat ie direct boem zegt. De-tracken en de motor uitschakelen vinden ze ook altijd geweldig wanneer je dat doet :)

Achterkant van de turret wil ook nog wel eens boem zeggen, maar dat ding is een grote bom op wielen. Denk ook heel goed om hoeken. Als jij hoog staat en je schiet naar beneden op een Type 59 die recht staat. Dan is de hoek kleiner en schiet je er dwars doorheen aan de voorkant. Staat de Type-59 hoger dan ben je nog meer in het voordeel, gun depression heeft ie niet. Ook kun je mooi de onderkant van de tank raken, dat is bij elke tank nauwelijks beschermd.
Appie Heijn schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:24:
[...]

Ja alleen zo'n type59 kom ik zo lastig door heen met mn T-34 en VK3601
T-34?! :o Dat ding heeft het potentieel om een gigantische pain-in-the-ass te zijn. Gewoon constant detracken. Eerst links, dan rechts en een shell in zijn flank proberen. Weer links, daarna rechts en nogmaals zijn flank proberen. Zorg gewoon dat je in de buurt van je vriendelijke heavies blijft. Zij helpen je graag om een dikke shell door die Type-59 heen te boren.

[ Voor 20% gewijzigd door Appel op 01-02-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Thanks zal eens even proberen als ik er één tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
ZenTex schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:57:
[...]

Scouders? misschien dat dat helpt, door die bodemplaat ben ik nog nooit heengekomen.
Als je 'm van voren ziet zien de cupola's er een beetje uit als schouders.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/t95weakspot1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 20:57
Vae Victus schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:57:
Misschien is het een idee om on-topic te blijven. Dit leid nergens toe.
Als ik die agenda voor Februari bekijk op de WoT site dan zie ik nergens staan wanneer ze de USA heavy change gaan doorvoeren.
Moet namelijk nog wat Franse tanks voor mn master tanker. Ben er redelijk gefrustreerd over.
Moet nog een Bat. Chat, AMX 50 100, AMX 50B en een T92.
Die 3 Franse tanks heb ik eigenlijk allemaal wel eens in een battle tegen gekomen maar helaas niet gekilled. Verder zie je ze ook niet vaak. Hoop echt dat ik 1 deze dagen er een paar te pakken krijg. Anders moet ik straks weer een complete 2e USA TD lijn en de 2 top tier USA heavies gaan slopen 8)7
Ik heb hetzelfde probleem, moet alleen nog de Maus en AMX 50 68t.
Je moet ze eerst maar eens zien tegen te komen in een game en dan moet ik een tank hebben die ze aan kan.
En dan moet ik ook nog eens de persoon zijn die de kill maakt.

Al met al een hele opgave ... en het wordt er niet leuker op met die extra tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
rgras schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:52:
[...]

Als je 'm van voren ziet zien de cupola's er een beetje uit als schouders.
[afbeelding]
http://imgur.com/a/b3uBB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Laatste tijd speel ik alleen maar franse tanks dus ik ga nooit een frontaal gevecht aan met een T95. Mocht ik er een frontaal tegenkomen dan schiet ik een schot op de voorkant van zijn tracks en met een beetje geluk heb je dan een detrack. Erlangs gaan staan en afslachten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:31
Oh man, 't is alweer ellende. Nu net een stel sukkels die achter me blijven hangen terwijl ik de laatste tanks voor de enemy base sloop, en zelfs niet gaan cappen nadat iedereen daar dood is. Gek dat het dan een draw wordt, en dat 1 van de desbetreffende eikels alsnog in rook opgaat.

* MSalters is goed pissig.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ben flink op weg naar de AMX 50 100 en heb momenteel BDR G1B. Maarja, als je wordt ingedeeld in potjes waar de tegenpartij 1 of meerdere tier 9 tanks heeft dan heb je weinig kans. Wordt genadeloos afgestraft, als het niet een tier 9 is dan is het wel een 8, 7 of een 6. Soms is de balans ver te zoeken in het spel imo.

[ Voor 16% gewijzigd door magnifor op 02-02-2012 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Commanders koepel en achterkant zijkant van de T95. 4 schoten in de ferdinand. 4 dings. Nog steeds dat kreng niet weten te penetreren. Ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:45

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mijn ferdi en ik komen ook niet goed meer overeen. Sinds ik weet dat de duitse TD lijn nòg maar eens uitgesteld is geweest hebbik er geen zin meer in. Voor een of andere reden bounced geen enkele lowe meer op mijn ferdi. Maar mijn Lowe wwel op iedere andere ferdi, go figure.
Gisteren eindelijk mijn XP record eens gebroken en op een deftig niveau geplaatst, 2190. Ik kan maar één ding zeggen, vive la france (amx90)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het was wel leuk om met mijn Ferdi in center te staan tegen halve tot 2/3 team en mijn team houdt links en rechts dicht. Ik gaf vol gas vooruit om in een krater te staan zodat de Ferdi "hulldown" staat met de gun die eruit steekt. Ze konden niet meer door mijn onderbuik schieten. Als het links of rechts te heet wordt, dan rollen ze in center voor mijn gun. Ik verloor als top tier geen hp meer in de krater en continue max damage uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Gisteren iets vaags meegemaakt.

1vs1 gevecht met een T20 (zelf in een PzIV), hem terug gekregen van 100% naar 5%.
Zat zelf al op 8% door wat hits van afstand te hebben ontvangen van arty, su100, etc.
Wil genadeschot leveren vol op zijn zijkant, shell raakt niet de T20 maar het huis waar ik op dat moment naast staat (terwijl het hele huis totaal niet te raken was, of eventueel in de buurt van mijn gun en/of crosshair).
Minder punt wel dat de T20 daarna mij kon doodschieten. :-(

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
ZenTex schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 01:58:
Commanders koepel en achterkant zijkant van de T95. 4 schoten in de ferdinand. 4 dings. Nog steeds dat kreng niet weten te penetreren. Ooit.
Sinds de vorige update is het wat lastiger geworden om de T95 te raken op z'n frontal weakspots, maar is zeker te doen, vooral met een ferdinand. Gebruik je de top gun? Daarnaast is het ook een stuk moeilijker wanneer de T95 speler weet dat het zijn zwakke plekken zijn, en hoe je dat kan counteren.

Nadat ik geschoten heb, en mijn cupola's roepen "Hey, ik ben hier, schiet dan", dan weet ik dat er iemand van de vijand wel op gaat proberen te schieten, dus ziep ik m'n voorkant links, rechts, links, rechts, totdat ik herladen ben, nu word het voor de vijand een stuk moeilijker om ze (goed) te raken. De bodemplaat is dan ook relatief beter beschermd, omdat er meer kans op bouncen is als ik scheef sta.

Als ik naast een gebouw sta, en geschoten heb, en de vijand daarna op mij wilt schieten, mikken ze meestal op m'n bodemplaat, en als ik die niet kan verbergen achter een hobbeltje of een rots, ga ik scheef staat, zodat het grootste deel van m'n bodemplaat achter m'n tracks zitten, en het grootste deel van m'n tracks achter het gebouw (terwijl ik door blijf gaan met achteruit rijden). Meestal schieten ze dan m'n tracks eraf, maar sinds de update krijg je geen schade meer als iemand op het stuk tracks dat aan de voorkant uitsteekt. Aangezien ik scheef sta heeft het stuk van m'n zijkant dat je kan zien een grote kans om te bouncen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ik gedetrackd wordt en ze nog net m'n cupolas kunnen raken, of dat ze wel mijn zijkant weten te penetreren. Maar dit is nog altijd veel minder schade dan wanneer ze mijn bodemplaat penetreren, want met een tier X gun ben ik dan meestal voor de helft kapot.

Als er onverhoopt een medium achter me probeert te komen, rij ik of met m'n achterkant tegen hem aan, zodat hij daar niet meer op kan schieten, en de meeste mediums bouncen vrij veel op mijn cupola's. Of ik rijd met mijn achterkant tegen de muur aan, en door de zijkant ze ook vrij moeilijk heen, en hoop ik dat er een team lid zo aardig is even een handje te helpen. Ik negeer de mediums dan gewoon, en blijf vrolijk op de heavies schieten. Vooral de Franse tanks ben ik niet bang voor, behalve als ze toevallig tier 9 of 10 zijn, de rest komt vrij moeilijk door de armor heen. Ben wel eens Franse tanks tegen gekomen die zijn hele autoloader in m'n zijkant en achterkant propte, en helemaal geen schade deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

ThomasG schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:32:
[...]
Meestal schieten ze dan m'n tracks eraf, maar sinds de update krijg je geen schade meer als iemand op het stuk tracks dat aan de voorkant uitsteekt.
Gisteren nog een T95 gesloopt met mn T34.
Hier de replay, eerst frontaal zijn tracks eraf geschoten, toen nog een keer de tracks. Daarna naast hem gaan staan en de cupola's geraakt.
Yammie74 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:24:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, moet alleen nog de Maus en AMX 50 68t.
Je moet ze eerst maar eens zien tegen te komen in een game en dan moet ik een tank hebben die ze aan kan.
En dan moet ik ook nog eens de persoon zijn die de kill maakt.

Al met al een hele opgave ... en het wordt er niet leuker op met die extra tanks
Gisteren in mn KV-3 een AMX 50 100 gesloopt :) Die kan ik nu schrappen. Nu de Bat Chat 25t en de AMX 50B (=AMX 50 68t) dan nog op zoek naar een T92. De aller zeldzaamste artillery ingame. Gisteren 1 gezien maar kwam niet eens in de buurt.

[ Voor 38% gewijzigd door Vae Victus op 02-02-2012 10:50 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Vae Victus schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:45:
[...]

Gisteren nog een T95 gesloopt met mn T34.
Hier de replay, eerst frontaal zijn tracks eraf geschoten, toen nog een keer de tracks. Daarna naast hem gaan staan en de cupola's geraakt.
Kan de replay nu niet bekijken, maar het is ook niet zo vreemd met een T34 als hij de 120mm heeft. Ik ben zelf ook zat keer aan gort geschoten door zulke gevallen, maar op een gegeven moment krijg je er een soort gevoel voor wat je wel en niet kunt doen met de T95, en kun je de situatie inschatten of je wel, of juist niet moet pushen.

Als je mensen tegen komt die weten hoe ze tegen een T95 moeten vechten, en kunnen mikken, ga ik verdedigend spelen. Maar als je mensen tegen komt die uit 'paniek' schieten waar ze me raken kunnen, of mij gewoon negeren, dan is de verleiding wel groot om even te pushen en hopen dat de rest van het team mee rolt.

In principe moet je gewoon door blijven rijden en proberen naast/achter de T95 te komen. Maar de meeste mensen trekken zich terug nadat ze geraakt zijn, en dat is gewoon dom, want de T95 moet minimaal 15.43 seconden herladen, tot maximaal 18-19? seconden (tenzij je een erg trage tank hebt, de afstand te groot is, en/of er (veel) andere [heavy] tanks bij de T95 staan natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:28

Dark Angel

Corvette LS Power

Fest schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:45:
[...]

De meesten zijn naar HARDS, enkele naar TAC, enkele terug naar GoT en de rest overal en nergens.
Yup we zijn met 7 man naar TAC gegaan en denk een stuk of 14 naar HARDS

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Maak daar maar 20+ naar HARDS van, zijn sowieso nog een heleboel die niet hebben kunnen aanmelden voor HARDS door de cool down (zitten er nu nog maar 6 in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

:S
Wel jammer natuurlijk. inclusief voor mezelf :P
Ik ben nog aan het zien wat ik nu ga doen, atm zit ik in cooldown. Ik heb mezelf nu maa reven gelegd op de grind naar een maus, zo blijven we ook even bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Ik zit ondertussen ook bij TAC. Gisteren 3 uur lang met die gasten gespeeld en helemaal niks verloren :) erg leuk op die manier. Blijf trouwens wel af en toe op de TS van GOT rondhangen. Blijft gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
7.2 update trailer :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qy1jMUv_N4w]

Zitten ook wel leuke nieuwe USA mediums tussen :)

Zijn alleen maar TD's. Plus de nieuwe USA heavies :)

[ Voor 18% gewijzigd door Appel op 02-02-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
T28 prototype, I want!!

Jammer genoeg kan je niet van de T28 -> prototype researchen, maar wel anders om, dus word het grinden vanaf de Helicat, maar gelukkig ziet de T25-2 er ook leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
ThomasG schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:45:
T28 prototype, I want!!

Jammer genoeg kan je niet van de T28 -> prototype researchen, maar wel anders om, dus word het grinden vanaf de Helicat, maar gelukkig ziet de T25-2 er ook leuk uit.
Jammer dat je niet van de T30 terug kan researchen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Appel schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:54:
[...]

Jammer dat je niet van de T30 terug kan researchen :P
Dat zou nog een leuke optie zijn, je tank unsearchen :p
als je nieuwe tank je niet aanstaat kan je je oude terugkrijgen (inclusief 50% van de XP ofzo) een afkoelperiode ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:35
Ik heb voor de nieuwe speler nog een Invite code, de 1e die reageert heeft hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Soms heb je van die dagen :X :X :X. Ik heb het voor vandaag opgegeven met gamen. Elke match wordt ik in de fik gezet terwijl daar niet eens een motor zit, mijn ammorack is gatenkaas elke match en Arty schiet alleen op mij. Net een battle waar voor mij een E100, IS7, Maus rijden en ik erachter op een afstand met een IS4. Vervolgens krijg ik 4 arty op mijn dak zonder dat ik iets zie die mij moet spotten. En dit gaat de hele dag al door. Vandaag meerdere malen in de fik gestaan achter elkaar in 1 battle, ammorack schade elke battle, crew aan gort en als arty weer eens op mijn schiet is het elke keer een oneshot. Verdomme in de Patton geoneshot door een grille vanmiddag......... Mijn gemiddelde schade op de frenchies zakt als de titanic omdat ik elke keer geoneshot wordt voordat ik uberhaupt een clip heb leeggeknald |:(

Enigste positieve vandaag is dat mijn victory rate naar 56% is gegaan.........

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net in mijn M5 met de howitzer een rijdende T-127 geoneshot op 640m... :) :)

Ik weet het: meer luck dan skill, maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar 13k xp en dan heb ik eindelijk de correcte gun voor de Ferdinand. Begin best wel moedeloos te worden van die 203mm pen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:52

thijsco19

KTM 990 SMT

Appel schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:32:

[video]

ziet er goed uit :), nog een reden om vaker te spelen :P.
waneer komt de update, is dat al bekend? (ik weet ze zeggen in Q1 maar ik bedoel de exacte data)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Volgens mij is deze nog niet voorbij gekomen.

http://forum.worldoftanks...3-in-game-player-ratings/

Het is een mod die je de winrate en de efficiency rate laat ziet in game! Dan kan je meteen zien of je inderdaad in een noobteam zit als je dat denkt :P leuk als iemand je noob noemt terwijl je kan zien dat jij beter bent :D

btw WOT spelen met een ping van 300 - 500 is geen pretje. 3 potjes gedaan die verassend goed zijn gegaan. eerste potje met t 50 had ik 856 met een loss en volgende twee 1200-1300 zoiets :) niet verwacht met die hoge ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Winrate en efficiency zeggen op zich nog niet alles. Winrate kan hoger zijn dan normaal door het gebruik van platoons e.d. en je efficiency score is gemiddeld gezien hoger wanneer je veel met hoge tier tanks speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15
rgras schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 21:28:
je efficiency score is gemiddeld gezien hoger wanneer je veel met hoge tier tanks speelt.
Ohja?

[ Voor 15% gewijzigd door User op 02-02-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik heb het even getest en er vindt inderdaad normalisatie plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 19:23:
Soms heb je van die dagen :X :X :X. Ik heb het voor vandaag opgegeven met gamen. Elke match wordt ik in de fik gezet terwijl daar niet eens een motor zit, mijn ammorack is gatenkaas elke match en Arty schiet alleen op mij. Net een battle waar voor mij een E100, IS7, Maus rijden en ik erachter op een afstand met een IS4. Vervolgens krijg ik 4 arty op mijn dak zonder dat ik iets zie die mij moet spotten. En dit gaat de hele dag al door. Vandaag meerdere malen in de fik gestaan achter elkaar in 1 battle, ammorack schade elke battle, crew aan gort en als arty weer eens op mijn schiet is het elke keer een oneshot. Verdomme in de Patton geoneshot door een grille vanmiddag......... Mijn gemiddelde schade op de frenchies zakt als de titanic omdat ik elke keer geoneshot wordt voordat ik uberhaupt een clip heb leeggeknald |:(

Enigste positieve vandaag is dat mijn victory rate naar 56% is gegaan.........
Dat heb ik al sinds vrijdag maar gelukkig kan ik toch niet zoveel spelen omdat ik morgen een tentamen heb dus vanavond morgenavond mag het voor mij weer beter gaan :+
Average exp bleef wel stijgen ondanks alle lelijke potjes maar mijn winrate is helaas weer onder de 60.0%.
Appel schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:32:

[video]

Ziet er tof uit, de T30 gun heeft in de nieuwe (TD) vorm nog steeds dezelfde 'gun look' als die nu heeft als ik dat goed zag. Daarnaast ben ik echt benieuwd naar al die nieuwe tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
De invite code is hierbij gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
psychoclown schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:46:
[...]

Ziet er tof uit, de T30 gun heeft in de nieuwe (TD) vorm nog steeds dezelfde 'gun look' als die nu heeft als ik dat goed zag. Daarnaast ben ik echt benieuwd naar al die nieuwe tanks.
Er veranderd in principe ook vrij weinig aan de T30, behalve dat de HP waarschijnlijk iets omlaag gaat, en dat je natuurlijk de hoogste gun, motor, tracks, turret, etc. moet unlocken. Ik verwacht namelijk niet dat ze de motor minder horse power, de track minder traverse, etc. gaan geven. De gun krijgt waarschijnlijk wel een iets hogere rate of fire, en wordt dus zeer waarschijnlijk precies de zelfde als de T95, zodat je beide in een keer unlocked.

Al met al zal er weinig veranderen aan de T30, qua speelstijl. Het waarschijnlijk wel terug vallen op 1800-1900 HP, en worden afgeschreven voor CW/TC, want mensen doen nou eenmaal huilie huilie als er een TD in een CW/TC zit, zelfs als het in de meeste gevallen gewoon mee kan komen, maar de rest van het team gewoon niet weet daar mee om te gaan, en omdat WG.net het zelf ook een beetje verpest heeft. Maar zelfs als TD een tier lager is de T30 nog steeds een erg goed voor een CW/TC.

Als de nieuwe skills goed geimplementeerd worden, en de fog of war in CWs ook een keer goed werkt (zodat je namelijk bijna compleet ontzichbaar kan zijn als TD, behalve dat ze het aan de kill message kunnen zien), zal daar wel verandering in komen, helemaal als de E-100 Stug ook nog een keer komt. Als de vijand namelijk niet weet dat er een of twee TDs met een devastating gun op de loer liggen..

[ Voor 13% gewijzigd door ThomasG op 03-02-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Uitgezonderd sommige mappen, maar in CW wordt nagenoeg nooit een TD gebruikt. Waarom? Te specifiek gebruik. Je kan er moeilijk een cap mee resetten omdat je een hoek vaak om moet, ze hebben minder HP om klappen te vangen, zelfverdediging is moeilijk omdat je ze zo kan omcirkelen en het belangrijkste is nog dat voor alles waar je ze voor kan gebruiken er wel vervangers bestaan. Defense = Maus/E100, Aanval = IS7, Support = E100/T30, Scout = Lights/Mediums en die zijn er allemaal geschikter voor en hebben meer HP.

Fog of War werkt inmiddels weer goed. Je ziet pas wat de tegenstander heeft door te spotten. Maar wat is iedereen aan het denken of de Stug E100? Het zal geen krachtpatser worden dat twee van die dingen een sloot tanks tegen kunnen houden. Anders konden de TD's nu dat ook wel.

[ Voor 21% gewijzigd door wontcachme op 03-02-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Daar heb je gelijk in, maar de T30 zou als TD nog wel mee kunnen, omdat hij nagenoeg niet veranderd. En voor de andere TDs geld inderdaad dat ze nu een beetje nutteloos zijn, maar als de verandering goed worden doorgevoerd is daar zeker potentie voor. Al werken nu ook sommige mappen een beetje tegen voor TDs.

En over het "Je kan er moeilijk een cap mee resetten", is nou net het probleem. De truuk is namelijk het voorkomen dat er überhaupt gecapped kan worden, en daar is een andere tactiek voor nodig in plaats van het gebruikelijke "semi-push rush". Maar daar werken de meeste van de huidige mappen niet echt aan mee, jammer genoeg.

De Stug JagdPanzer E-100 wordt misschien geen krachtpatser, maar hij zou wel een behoorlijk dikke frontal armor krijgen, en aangezien het bijna compleet sloped is, ook nog een grote bounce potentie hebben, en zelfs nog een behoorlijke snelheid hebben. En 'historisch' gezien een 173mm kanon moeten krijgen, maar dat zal er voor game balance wel niet inzitten.

Maar goed, er zijn nog genoeg andere tanks waar het wel mee kan, dus zo'n probleem is het nou ook weer niet. Maar wel jammer natuurlijk dat ze een beetje uitgesloten zijn.

[ Voor 64% gewijzigd door ThomasG op 03-02-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Reken er maar niet op, t30 gaat naar tier 9, dus sowieso minder HP's dan een tierX, maar het zou me zeker niet verbazen als ze de t30 op andere fronten ook terugschroeven. Denk eerder dat de nieuwe US tier X en de amx 50 B de rol van damage dealers / support gaan invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:28

Dark Angel

Corvette LS Power

wontcachme schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:36:
Uitgezonderd sommige mappen, maar in CW wordt nagenoeg nooit een TD gebruikt. Waarom? Te specifiek gebruik. Je kan er moeilijk een cap mee resetten omdat je een hoek vaak om moet, ze hebben minder HP om klappen te vangen, zelfverdediging is moeilijk omdat je ze zo kan omcirkelen en het belangrijkste is nog dat voor alles waar je ze voor kan gebruiken er wel vervangers bestaan. Defense = Maus/E100, Aanval = IS7, Support = E100/T30, Scout = Lights/Mediums en die zijn er allemaal geschikter voor en hebben meer HP.

Fog of War werkt inmiddels weer goed. Je ziet pas wat de tegenstander heeft door te spotten. Maar wat is iedereen aan het denken of de Stug E100? Het zal geen krachtpatser worden dat twee van die dingen een sloot tanks tegen kunnen houden. Anders konden de TD's nu dat ook wel.
Gisteren moesten we verdedigen om ons land te houden en daar had ze 3x T95 ingezet als base defence en 4 maus tanks (artic region) En dan ging wel erg goed.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Ze mogen van mij de TD's wel eens gaan verbeteren. Het enige voordeel voor de meeste TD's is een iets sterkere gun, maar in randoms ook weer slechtere matchmaking dan reguliere tanks.
Met de introductie van de nieuwe lights en een enorme aanwas van (premium) mediums ben je als TD zó gespot en dan heb je gelijk alle artillerie op je dak, en tegen een semi-goed gespeelde medium heeft een TD ook al geen schijn van kans. Op z'n minst mogen de TD's een iets betere gun traverse krijgen en/of wat meer traverse voor de tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
De algemene rede dat TD's nutteloos zijn is het gebrek aan HP. In clan wars moet je er van uit gaan dat elk schot raak is en penetreert. Met gold shells, dit betekend dat zelfs het armour van de T95 nutteloos is. Ook omdat TD's geen turret hebben zijn ze een hapklaar brokje voor vijandelijke mediums. Maar vooral het gebrek aan HP is een gemis, daarom nemen clans ook liever een medium mee als een light.

Nu even specifiek op de USA TD's met turret. Deze zullen minder nutteloos zijn als de rest van de TD's omdat ze een stuk mobieler zijn en minder vatbaar voor omcirkeling. Echter het gemis aan HP is gewoon zo minder omdat ze te snel dood zijn. Al zie ik wel een mogelijkheid voor de T30, want die gun is gewoon zo ziekelijk sterk.
Kojoottii schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:50:
Reken er maar niet op, t30 gaat naar tier 9, dus sowieso minder HP's dan een tierX, maar het zou me zeker niet verbazen als ze de t30 op andere fronten ook terugschroeven. Denk eerder dat de nieuwe US tier X en de amx 50 B de rol van damage dealers / support gaan invullen.
Het wordt een andere rol van support geven. Hoge RoF met medium damage. Ik verwacht dat de guns van de nieuwe USA heavies heel er snel schieten en een flink hoge penetration hebben, een beetje net zoals de fransen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Dark Angel schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:54:
[...]

Gisteren moesten we verdedigen om ons land te houden en daar had ze 3x T95 ingezet als base defence en 4 maus tanks (artic region) En dan ging wel erg goed.
Dan speelde de tegenstander het waarschijnlijk niet echt handig, met 4 maus en 3 t95 plus arty neem ik aan, heb je tegen een goede tegenstander geen mapcontrole en is het wachten tot hun arty je 1 voor 1 afmaakt.

Ik juich het alleen maar toe als de tegenstander dit soort setups gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Appel schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:57:
Het wordt een andere rol van support geven. Hoge RoF met medium damage. Ik verwacht dat de guns van de nieuwe USA heavies heel er snel schieten en een flink hoge penetration hebben, een beetje net zoals de fransen.
De Franse 120mm is gebaseerd op een Amerikaanse 120mm, de devs hebben al aangegeven dat de nieuwe USA Tier X een 120mm krijgt die het zelfde is als de Franse, maar zonder dan autoloader. Kan alleen de bron niet meer vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Iemand hier nog interesse in een invite code? Heb er nog 1 over. Vroeg me trouwens ook af wat er gaat gebeuren met de blog van Overlord? Is hij weg als dev oid?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Gizzy schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:13:
Iemand hier nog interesse in een invite code? Heb er nog 1 over. Vroeg me trouwens ook af wat er gaat gebeuren met de blog van Overlord? Is hij weg als dev oid?
Ik denk dat hij het even te druk heeft (met oa. World of Warplanes?) voor z'n blog, of niet veel interessants te melden heeft, hij reageert nog wel dagelijks op het forum, dus weg is hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Ik begin dit kleine troll-tankje wel leuk te vinden in publics :)
Victory!
Battle: Erlenberg Friday, February 03, 2012 13:16:15
Vehicle: AMX 13 75
Experience received: 3,966 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 39,016
Battle Achievements: Orlik's Medal
Awarded for destroying three or more enemy tanks or tank destroyers with a light tank. The targets must be at least two tiers higher than the player's tank.
Laatste 20% van een T-52 en een T32 afgesnoept. Als laatste was de Tiger II aan de beurt. Deze had nog maar een scheet nodig.

Wel gruwelijk lang met 9 hp rond gereden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

ThomasG schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:05:
[...]
De Franse 120mm is gebaseerd op een Amerikaanse 120mm, de devs hebben al aangegeven dat de nieuwe USA Tier X een 120mm krijgt die het zelfde is als de Franse, maar zonder dan autoloader. Kan alleen de bron niet meer vonden.
Dan gaan ze wel een stuk minder damage doen? Of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfreaky7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-05-2022
Gizzy schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:13:
Iemand hier nog interesse in een invite code? Heb er nog 1 over.
Je mag er mij je invite code sturen. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Ik lees trouwens net in overdrol's antwoord dat de Franse TD's en arties géén revolver krijgen, de top tier arty uitgezonderd.
(naar aanleiding van de vraag hierover in dit forum van een paar dagen geleden.

@ Hierboven: Niet eens begonnen met WoT en nu al een tankje als avatar. :+

[ Voor 11% gewijzigd door ZenTex op 03-02-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfreaky7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-05-2022
ZenTex schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 14:58:
@ Hierboven: Niet eens begonnen met WoT en nu al een tankje als avatar. :+
Ben al begonnen met WoT. Wou je zeggen dat een invite code niet meer werkt als je al enige tijd speelt? Heb nooit eerder een invite code gebruikt. Inmiddels rijd ik rond in een Marder II. Vandaar de avatar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Voorzover ik weet niet nee, geldt enkel voor nieuwe accounts...

No wat leuke info gevonden:
quote: Overdrol
Planning to add 10+ new personal medals, and in addition to it platoon medals and also proficiency badges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
http://worldoftanks.eu/game/guide/en/general/invite

''You can use your invite code only once while creating your World of Tanks account.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kojoottii schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:50:
Innderdaad daarom ben ik ook zo benieuwd naar de T30 in de nieuwe vorm want hij is nu al super mooi.
Denk eerlijk gezegd niet dat de nieuwe T10 USA heavy de damage dealer rol van de T30 zal overnemen. Hij krijgt een veel kleiner profiel en een kleiner kaliber gun. Stel dat het echt een aangepaste franse gun wordt dan zal de damage output in vergelijking met de T30 en 50B lager liggen en zal het meer een mobiele sniper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Goh wat ben ik blij dat dit eens spel is en niet iemand helemaal verrot kan trappen, wat een }:O }:O }:O }:O }:O in dit spel. In Tier6 gewoon85% van alle tanks op 1 vleugel. HELP Follow me, niets hielp. Binnen 2 minuten iedereen afgeslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Zijn er nog meer invite codes te krijgen? Een vriend van me wil beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Sta ik daar in mijn Tiger 2, 2 andere Tiger 2's + een T34 + een Panther 2 op afstand te houden, zit er een E75 en een IS-3 een eind verder te campen bang om schade op te lopen. Uit eindelijk kruipen de 2 Tiger 2's samen met de T34 weg. Ondertussen wordt onze base gecapped.. blijven die malloten staan. En verloren. Echt wordt er niet goed van.

En weer zo'n potje, 2 tier 8's en 3 tier 7's + 5 tier 6's gaan naar het noorden. Ik in m'n heavy met 2 lights en een medium in het zuiden. En dan hoor je een Lowe zeggen. Goh jullie zijn snel dood. Jep de logica bij sommige mensen is echt ver te zoeken.

[ Voor 27% gewijzigd door Nemean op 03-02-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Nemean schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:26:
Sta ik daar in mijn Tiger 2, 2 andere Tiger 2's + een T34 + een Panther 2 op afstand te houden, zit er een E75 en een IS-3 een eind verder te campen bang om schade op te lopen. Uit eindelijk kruipen de 2 Tiger 2's samen met de T34 weg. Ondertussen wordt onze base gecapped.. blijven die malloten staan. En verloren. Echt wordt er niet goed van.

En weer zo'n potje, 2 tier 8's en 3 tier 7's + 5 tier 6's gaan naar het noorden. Ik in m'n heavy met 2 lights en een medium in het zuiden. En dan hoor je een Lowe zeggen. Goh jullie zijn snel dood. Jep de logica bij sommige mensen is echt ver te zoeken.
Ik ken het ;)

Heb het super fanatiek gespeeld, maar de laatste tijd 'lijkt' het niveau (in de randoms) toch aardig gezakt.

Voor mij de voornaamste reden om voorlopig even flink wat te minderen met WoT (mijn grijze haren zijn wit geworden, of in ieder geval de plukjes die nog resteren aan gezien ik de rest er al uitgetrokken heb :o )

Voorbereidingen voor mijn 'vakantie'
* Clan geleaved

* T34 en de T30 staan in de garage voor patch 7.2
(hiervoor krijg je de nieuwe USA Heavies M103 / T110E5, de T34 word een T8 premium en de T30 een Tier 9 TD)

Na patch 7.2 de T34 gebruiken om de KV en KV-3 weer terug te kopen (en eigenlijk ook mijn T-54 / Obj. 212 / Obj. 261 die ik verkocht heb om de T30 aan te schaffen)

* IS-4, KV en KV-3 in de garage krijgen voor patch 7.3
(hiervoor krijg je de nieuwe USSR Heavies KV-2, T-150 en de T10/IS-8, de KV wordt een KV-1, KV-3 gaat naar Tier 7 en de IS-4 naar Tier 10)

Na patch 7.3 weer genoeg speelgoed freebies om uit te proberen (net zoals waarschijnlijk nieuwe gamemodes, nieuwe maps en heel misschien zelfs physics)

Jammer om te zien dat REGEN uit elkaar is. Voor de mensen die naar HARD / HARDS zijn gegaan. Veel succes in de war vs Rebellion !

Nog een kleine aanvulling op de OP :

Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.com/images/1/1e/HotCoffeeIcon.png Hot Coffee consumable voor de Fransen
Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.com/images/d/d4/Chines_porkIcon.png Improved Combat Rations voor de Chinezen
(geld dit ook al voor de Type 59 of is dit alleen voor de Type 62 (die alleen op de Chinese :X server te koop is)

Leuk tooltje om alle ingame tanks vanuit alle hoeken te kunnen bekijken : World of Tank viewer
(Hiermee heb je tevens de mogelijkheid om de tanks met hitskins te bekijken, zonder dat deze in het spel zelf gebruikt)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Vm4EuqiZ1Rk&feature=player_embedded]

En ook een mooie scope mod : Hard Scope
Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/5441/hard1.jpg
(Verschillende authentieke recticle modes, reload timer, mogelijkheid om links onderin de stats van Full Upgraded vijandelijke tank te zien, verschillende gradaties van de 'scope shadow')
(Engelse versie hier te downloaden)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.