Mijn gallerij is echt ubertraag dus ik heb maar een alternatieve geinstalleerd. Is er nog een mogelijkheid om onscreen knoppen te gebruiken in 4.0.4 coldfusion cm9 x rom?
Daar zijn ze nog mee bezig.Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:52:
Mijn gallerij is echt ubertraag dus ik heb maar een alternatieve geinstalleerd. Is er nog een mogelijkheid om onscreen knoppen te gebruiken in 4.0.4 coldfusion cm9 x rom?
Volgens mij is er al wel een patch voor softbuttons.
Staat als goed is in de OP van CM9CFX.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als ik zo de vorderingen met ICS zie beginnen soms mijn handen te jeuken om mijn Blade ook te gaan updaten, maar zie er voorlopig toch maar vanaf om één hele simpele reden: Momenteel draai ik SSRls6 met camerafix en stabieler en zuiniger dan dit ga ik hem denk ik echt niet meer krijgen. Alles werkt snel en vlot, en met 3G de hele dag aan, regelmatig mail checken en berichtjes sturen (bellen en spelletjes doe ik vrijwel nooit) haal ik toch meestal wel de 3 of 4 dagen voordat hij weer even wat prik nodig heeft.
Heb er nu ook via MP een doorzichtig hoesje voor, nu is hij helemaal af
Heb er nu ook via MP een doorzichtig hoesje voor, nu is hij helemaal af
Net even ColdFusionX op mijn telefoon gezet. Ik moet zeggen dat Android 4.0 zeker een mooie interface heeft, stukken beter dan 2.3. Helaas ga ik nu weer terug naar Swedisch Snow want WiFi wil niet inschakelen en dat vind ik toch essentieel voor mijn telefoon. Daarnaast staat de camera ook weer ondersteboven maar daarmee zou ik kunnen leven.
Wifi werkte feilloos hoor.VERNederlander schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:37:
....
Helaas ga ik nu weer terug naar Swedisch Snow want WiFi wil niet inschakelen en dat vind ik toch essentieel voor mijn telefoon.
.....
Heb je wel format /system en factory reset uitgevoerd?
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij wel (weet het niet 100% zeker meer), maar ik zal het nog een keer proberen. Hopen dat het nu wel lukt.Quad schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:53:
[...]
Wifi werkte feilloos hoor.
Heb je wel format /system en factory reset uitgevoerd?
Edit: Ik heb inderdaad iets verkeerd gedaan, weet niet wat, maar WiFi werkt nu in ieder geval
[ Voor 23% gewijzigd door VERNederlander op 06-04-2012 15:58 ]
Kan zijn dat je daarvoor de bustlam 5.7 kernel dan kan flashen, dan heb je de camera wellicht in orde.VERNederlander schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:35:
[...]
Volgens mij wel (weet het niet 100% zeker meer), maar ik zal het nog een keer proberen. Hopen dat het nu wel lukt.
Edit: Ik heb inderdaad iets verkeerd gedaan, weet niet wat, maar WiFi werkt nu in ieder gevalNu lekker 4.0 gebruiken. Weet je toevallig of er al iemand bezig is met een fix voor camera?
Zeker zijn doe ik het niet!
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik weet niet hoe jullie dit ervaren maar ik vind de ColdfusionX zeer traag. Zeker als je dit vergelijkt met de Swedish Snow rom. Ik heb mijn zte wel al een keer zwaar laten vallen, dus misschien dat het aan mijn telefoon ligt en niet aan de rom.
Dan is er waarschijnlijk inderdaad iets fout (GPU brak door val?) , want mijn ervaring is juist dat alles een stuk vloeiender gaat als Swedisch Snow. Misschien dat je eens een zwaar 3D spel moet proberen, Deer Hunter Challenge of Trail Xtreme Winter bijvoorbeeld Misschien kun je het beste even een benchmark draaien , dan kun je direct zien of je GPU de oorzaak is door de Graphic Score af te lezen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:39:
Ik weet niet hoe jullie dit ervaren maar ik vind de ColdfusionX zeer traag. Zeker als je dit vergelijkt met de Swedish Snow rom. Ik heb mijn zte wel al een keer zwaar laten vallen, dus misschien dat het aan mijn telefoon ligt en niet aan de rom.
[ Voor 10% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 07-04-2012 16:46 ]
Je zou op cyanogen kunnen vragen of ze deze code:VERNederlander schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:35:
[...]
Volgens mij wel (weet het niet 100% zeker meer), maar ik zal het nog een keer proberen. Hopen dat het nu wel lukt.
Edit: Ik heb inderdaad iets verkeerd gedaan, weet niet wat, maar WiFi werkt nu in ieder gevalNu lekker 4.0 gebruiken. Weet je toevallig of er al iemand bezig is met een fix voor camera?
https://github.com/TomGio...2948f6d160b0c65c8ee2a8fbc
willen compilen voor coldfusion
Waarom zou je dat überhaupt willen, gaat er weer een stuk van je scherm af. De fysieke knoppen zitten er niet voor niets.Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:52:
Er is een nieuwe update, ik kan hem alleen niet binnen halen via GooManager..
Ik druk op "check for rom updates" en dan kan hij niks vinden
Idem! Handmatig dan maar he
Marstek Venus E 5kw - HW P1 - Fronius Primo 5.0-1
Misschien een domme vraag, maar hoe moet ik die fix installeren? Eerst Swedish Snow Rls6 installeren via clockworkmod en daarna via de clockworkmod de camerafix?JHdD schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:15:
KonstaT heeft een nieuwe kernel voor mensen met een niet werkende camera. http://android.modaco.com...iew__findpost__p__1921710
En werkt hij ook?
Edit: quote aangepast
[ Voor 22% gewijzigd door MxD op 08-04-2012 12:35 ]
Is geen domme vraag hoor, ik heb er zelfs even mee lopen prutsen en op hoop van zegen wat geprobeerd, maar het is vrij eenvoudig. Zoals je zelf al zegt moet je eerst SS6 installeren via clockworkmod en daarna installeer je de aparte zip voor de camera en dan moet het werk. SuccesMxD schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:32:
[...]
Misschien een domme vraag, maar hoe moet ik die fix installeren? Eerst Swedish Snow Rls6 installeren via clockworkmod en daarna via de clockworkmod de camerafix?
En werkt hij ook?
Edit: quote aangepast
Edit: En ja, de fix werkt, valt een paar pagina's terug ook te lezen
[ Voor 5% gewijzigd door VERNederlander op 08-04-2012 12:44 ]
Klopt is alleen geupload op mediafire itt Goo.imFastclaimer schreef op zondag 08 april 2012 @ 10:37:
Er is een nieuwe update, ik kan hem alleen niet binnen halen via GooManager..
Helaas, maar practisch alles werkt nu, behalve camera preview is broken zo te zien.
Jammer, ik wacht nu nog heeeel ff af.
Antutu benchmark gevonden met nieuwe versie van ICS:

[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 08-04-2012 16:00 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik heb een zte blade GEN1, die ik via tpt naar Gen 2 geupdate heb.
Nu wil ik [CM9] [4.0.4] ColdFusionX for the ZTE Blade installeren (http://android.modaco.com...e-blade-rom-updated-0704/)
Daar staat echter "ADVANCED USERS ONLY! YOU NEED A 185 MB SYSTEM PARTITION MINIMUM FOR THIS ROM!"
net via het programma "freespace" gezien dat mij /system partition 160Mb is.
Nu vermoed ik dat ik een tpt moet installeren om deze te vergroten?
Mijn zte blade was zoals ik al zei een gen1 versie die ik via een tpt naar gen2 upgedate heb. (welke file weet ik niet meer)...
Het gaat om een zte blade die ik in belgie gekocht heb.
Kan iemand mij de juiste manier zeggen om mijn blade voor te bereiden op de flash? Ik moet waarschijnlijk eerst een nieuwe tpt (welke?) installeren zodat mijn system partition groter wordt? en dan flashen.
Of is ICS enkel mogelijk op een "echte GEN2"? (en niet op een gen1 upgedate naar gen2)?
Nu wil ik [CM9] [4.0.4] ColdFusionX for the ZTE Blade installeren (http://android.modaco.com...e-blade-rom-updated-0704/)
Daar staat echter "ADVANCED USERS ONLY! YOU NEED A 185 MB SYSTEM PARTITION MINIMUM FOR THIS ROM!"
Mijn zte blade was zoals ik al zei een gen1 versie die ik via een tpt naar gen2 upgedate heb. (welke file weet ik niet meer)...
Kan iemand mij de juiste manier zeggen om mijn blade voor te bereiden op de flash? Ik moet waarschijnlijk eerst een nieuwe tpt (welke?) installeren zodat mijn system partition groter wordt? en dan flashen.
Of is ICS enkel mogelijk op een "echte GEN2"? (en niet op een gen1 upgedate naar gen2)?
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 16:54 ]
Hoe heb jij de nieuwe update nu geïnstalleerd ?Quad schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:33:
[...]
Klopt is alleen geupload op mediafire itt Goo.im.
Helaas, maar practisch alles werkt nu, behalve camera preview is broken zo te zien.
Jammer, ik wacht nu nog heeeel ff af.
Antutu benchmark gevonden met nieuwe versie van ICS:
[afbeelding]
Heb namelijk geen zin om alles opnieuw te installeren
Doet ie bij mij ook.Lennart95 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:31:
Heb met Coldfusion probleem dat hij crasht als ik hem in vliegtuigmodus zet. Ook verdwijnt m'n gmail bericht als ik naar beneden scroll in de email. Verder nog wel wat foutjes maar hij is stukken beter te draaien dan CM9
Zie momenteel geen noemenswaardige verbeteringen tov CM7.2.0 rc1, integendeel, is bij mij zelfs iets trager.
Blijf bij CM, SS zou een goed alternatief zijn mocht DSP-instellingen goed werken.
In mijn drang om de partitie toch goed te krijgen heb ik de Libra-guide doorlopen in de hoop het zo dan te doen. Omdat via TPT het telkens niet lukte, ongeacht of ik het nu handmatig of via TPT-helper deed. Maar nu wou ik in die guide stap 10 volgen om vervolgens de stock Gen 1 to Gen 2 v10 made by wbaw te flashen. (Gives the stock Gen 2 partition layouts of 210MB system, 37MB cache, 204MB data and 4MB OEM. Will convert from Gen 1 to Gen 2 and installs ClockworkMod recovery v5.0.2.0. No rom is included. Great for ICS.) En daar abort ie telkens bij installatie al geeft Clockwork nooit aan waarom.
Edit:
Via Clockwork de Blade maar als USB gemount en via die manier CFX 4.0.4 + bijbehorende patch en minigapps erop gezet. Hij boot nu wel zoals het hoort, straks de minigapps flashen en dat is het laatste wat ik doe.
Edit:
Via Clockwork de Blade maar als USB gemount en via die manier CFX 4.0.4 + bijbehorende patch en minigapps erop gezet. Hij boot nu wel zoals het hoort, straks de minigapps flashen en dat is het laatste wat ik doe.

[ Voor 15% gewijzigd door Joosie200 op 09-04-2012 09:24 ]
De TPT-methode werkt naar mijn weten alleen bij een GEN1-toestel. Nu volgens mij in Nederland voornamelijk GEN2 toestellen in omloop en is dus de kans groot dat jij ook een GEN2 hebt. Bij GEN2 moet je gebruik maken van ClockWorkMod en de zips installeren, zoals je zelf inmiddels ook al gedaan hebt.Joosie200 schreef op maandag 09 april 2012 @ 09:04:
In mijn drang om de partitie toch goed te krijgen heb ik de Libra-guide doorlopen in de hoop het zo dan te doen. Omdat via TPT het telkens niet lukte, ongeacht of ik het nu handmatig of via TPT-helper deed. Maar nu wou ik in die guide stap 10 volgen om vervolgens de stock Gen 1 to Gen 2 v10 made by wbaw te flashen. (Gives the stock Gen 2 partition layouts of 210MB system, 37MB cache, 204MB data and 4MB OEM. Will convert from Gen 1 to Gen 2 and installs ClockworkMod recovery v5.0.2.0. No rom is included. Great for ICS.) En daar abort ie telkens bij installatie al geeft Clockwork nooit aan waarom.
Edit:
Heb ik GEN1 of GEN2?
Dat verklaart een hoop. Want ik heb idd een GEN2-toestel ja. Afijn, na mijn Blade via Clockworkmod ge-USB-mount te hebben heb ik als nog CFX 4.04 erop gegooid en nadat ik alles weer up en running had gecheckt via Bladechecker wat mijn partitie was. En nu bleek ie wel ineens 220MB groot te wezen, de system partitie that is. Dus kennelijk werkt het wel al geeft clockworkmod dus installation aborted aanVERNederlander schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:21:
[...]
De TPT-methode werkt naar mijn weten alleen bij een GEN1-toestel.
Ik heb 'm gewoon succesvol geflasht op een 160 System indeling, wel met de mini GApps. Zolang je je Gen1 blade maar naar Gen2 hebt geTPT't zou het gewoon moeten draaien volgens mij. Je merkt wel erg goed dat die nieuwe drivers bij zitten; eindelijk draaien m'n 3D dingen weer fatsoenlijk. Bij 2D games lijkt het zelfs allemaal nog ietsje sneller als GB te draaien. Net nog jammer van die Camera preview, anders zou hij nagenoeg compleet zijnVerwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:33:
Ik heb een zte blade GEN1, die ik via tpt naar Gen 2 geupdate heb.
[ Voor 3% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 09-04-2012 10:59 ]
Heb hem niet geïnstalleerd.Fastclaimer schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:10:
[...]
Hoe heb jij de nieuwe update nu geïnstalleerd ?
Heb namelijk geen zin om alles opnieuw te installeren
Ik hoopte dat hij via GooManager binnenkomt maar daar heeft het nu alle schijn tegen.
Verder vind ik het missen van camera preview nu wel een minpunt, soms maak je gewoon gauw ff een foto, en dat gaat nu lastig.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb hem net wel gwn geïnstalleerd, maar dat de camerapreview nu totaal niet werkt is wel stom
[ Voor 38% gewijzigd door Jumper2110 op 09-04-2012 11:32 ]
Marstek Venus E 5kw - HW P1 - Fronius Primo 5.0-1
Iemand nog actuele ervaringen met HD-voice?
Anders dan 3G disablen, is er nog een andere manier om dat uit te schakelen?
en verder, is het echt een 'handsfree' geluid en daarmee onmogelijk normaal te bellen?
Ik mag een tijdelijk toestelletje uitzoeken van mijn baas, mijn Nokia E72 loopt heel erg traag, een linkje oid openen is niet mogelijk omdat hij uit zijn geheugen loopt. Beetje fatsoenlijk bellen moet nog steeds wel kunnen (en we hebben een abbo via KPN) dus vandaar mijn vraag over HD-voice..
en verder, is het echt een 'handsfree' geluid en daarmee onmogelijk normaal te bellen?
Ik mag een tijdelijk toestelletje uitzoeken van mijn baas, mijn Nokia E72 loopt heel erg traag, een linkje oid openen is niet mogelijk omdat hij uit zijn geheugen loopt. Beetje fatsoenlijk bellen moet nog steeds wel kunnen (en we hebben een abbo via KPN) dus vandaar mijn vraag over HD-voice..
Heb vanmorgen "update-cm-7.2.0-RC1-blade-UNOFFICIAL-sej20120406-signed.zip" geinstalleerd.
Antutu benchmark:
-met cpu freq 604 MHz : 1388
-met cpu freq 710 MHz : 1500
governor bij beide freq: ondemand
Wil wel de screenshots plaatsen, maar krijg het niet voor elkaar. Iemand een duidelijke uitleg?
Antutu benchmark:
Wil wel de screenshots plaatsen, maar krijg het niet voor elkaar. Iemand een duidelijke uitleg?
Weet niet of CM7 een screenshotprog heeft ingebouwd, anders moet je even in de Google Play duiken.grejo schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:28:
Heb vanmorgen "update-cm-7.2.0-RC1-blade-UNOFFICIAL-sej20120406-signed.zip" geinstalleerd.
Antutu benchmark:
Je kan ze plaatsen door [ img] en [ /img] tags te gebruiken (zonder spaces).
Heb zelf nu nieuwe CFX ROM geupdated via ROMManager, en heb gewoon mijn apps e.d. behouden.
Werkt leuk, niks mis mee.
BT werkt etc.
Alles behalve cam preview, jammer maar we zien wel.
⏩ PVOutput☀️
zojuist weer eens een schopje gegeven bij primafoon winkel degene die de call heeft aangemaakt op vakantie.bigfoot1942 schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:35:
Iemand nog actuele ervaringen met HD-voice?
daarnaast is een custom rom installeren nutteloos om hd voice problemen te omzeilen. Schermpje via ebay voor 8 GBP aangeschaft en zelf vervangen ;-)
Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019
Ik moet zeggen dat ik zelf meer profijt dan last van hd-voice heb, ik weet niet of het aan mij ligt maar het is gewoon een stuk helderder, de echo valt heel erg mee (volume staat volgens mij zelfs maximaal)
Kan iemand dit bevestigen? Ik kan er nl. weinig over vinden.Valentino-46 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:39:
[...]
• De ZTE Blades die BelCompany/KPN/Hi/Telfort hier in Nederland verkopen/verkocht hebben bevatten alleen een papieren simlock, dwz: ze hebben er een papiertje bijgedaan in de verpakking waarop staat dat de telefoon gesimlocked is. Ik heb nog van niemand gehoord dat er _echt_ een simlock opzat.
De mijne kwam bij Wehkamp vandaan met een dreigend briefje erbij met de tekst: 'Pas op, deze telefoon is alleen met bijgeleverde simkaart van KPN te gebruiken!'Teleluvr schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:10:
[...]
Kan iemand dit bevestigen? Ik kan er nl. weinig over vinden.
...
Doet het prima met mijn T-Mobile simkaart.
Zelfde hier.EcoR schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:10:
[...]
De mijne kwam bij Wehkamp vandaan met een dreigend briefje erbij met de tekst: 'Pas op, deze telefoon is alleen met bijgeleverde simkaart van KPN te gebruiken!'
...
Doet het prima met mijn T-Mobile simkaart.
Hoe ironisch eigenlijk

⏩ PVOutput☀️
CM7 heeft inderdaad de mogelijkheid voor maken van screenshots ingebouwd, maar ik krijg het niet voor elkaar om ze naar dit forum op te ladenQuad schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:05:
[...]
Weet niet of CM7 een screenshotprog heeft ingebouwd, anders moet je even in de Google Play duiken.
Je kan ze plaatsen door [ img] en [ /img] tags te gebruiken (zonder spaces).
Upload je afbeelding naar www.tinypic.com en copy paste de link (tussen [img] tags) hier.grejo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:55:
[...]
CM7 heeft inderdaad de mogelijkheid voor maken van screenshots ingebouwd, maar ik krijg het niet voor elkaar om ze naar dit forum op te laden
⏩ PVOutput☀️
Zojuist ook maar eens CM9 geïnstalleerd (4.0.4) en draait tot nog toe prima. Zoals anderen al aangaven werkt camera preview nog niet maar verder ben ik er erg over te spreken. Hij loopt hier een stuk vloeiender dan CM7 (2.3.7) die ik hiervoor had en waarmee de camera überhaupt niet werkte.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Bedankt. Hieronder dan de 2 screenshots met de rom "CyanogenMod-7.2.0-RC1-blade-UNOFFICIAL-sej30120406"Quad schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:59:
[...]
Upload je afbeelding naar www.tinypic.com en copy paste de link (tussen [img] tags) hier.

hij mag nu toch echt wel eens in de winkels komen hoor, lopen ze bij ZTE achter met bestellingen of duurt het gewoon zo lang om die naar hier te krijgen?

Welke bedoel je?TwistedAnimator schreef op donderdag 12 april 2012 @ 02:12:
hij mag nu toch echt wel eens in de winkels komen hoor, lopen ze bij ZTE achter met bestellingen of duurt het gewoon zo lang om die naar hier te krijgen?
@Grejo, aardige scores maar niet echt bijzonder volgens mij.
Wel grappig hoe zwaar een bench leunt op de cpu, bijna 1 punt per Mhz minder.
[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 12-04-2012 08:48 ]
⏩ PVOutput☀️
volgens mij duurde het met de Blade ook 1,5 jaar voordat die hier was. Alleen de Skate is redelijk snel gelanceerd na introductie (toen onder Medion naam bij de aldi). Maar dat duurde zelfs een half jaar.TwistedAnimator schreef op donderdag 12 april 2012 @ 02:12:
Bij ZTE is het nu eerst de UK en dan een gedeelte van de EU als in Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk en daarna (tijd later..) is het Nederland.
Bij de Blade was het begin ook vooral om import in het vorige topic, weet niet hoelang dat duurde, maar het heeft tenslotte maar even in de winkel gelegen eigenlijk.
Bij de Blade was het begin ook vooral om import in het vorige topic, weet niet hoelang dat duurde, maar het heeft tenslotte maar even in de winkel gelegen eigenlijk.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb m'n Google Agenda gesynchroniseerd met m'n Blade, maar ik krijg voor herhalende afspraken geen "pop-up" herinnering op m'n Blade. Heeft iemand dat ook (gehad)? En hoe kan ik dat oplossen?
Er staat dus een herhalende afspraak in m'n Agenda, met 5 minuten van te voren een pop-up. Maar die krijg ik niet. Ik heb ook een enkele afspraak staan met een pop-up 5 minuten van te voren en die krijg ik dus wel.
Er staat dus een herhalende afspraak in m'n Agenda, met 5 minuten van te voren een pop-up. Maar die krijg ik niet. Ik heb ook een enkele afspraak staan met een pop-up 5 minuten van te voren en die krijg ik dus wel.
Heb het even voor je geprobeert, en hier werkt het blijkbaar wel.HuHu schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:31:
Ik heb m'n Google Agenda gesynchroniseerd met m'n Blade, maar ik krijg voor herhalende afspraken geen "pop-up" herinnering op m'n Blade. Heeft iemand dat ook (gehad)? En hoe kan ik dat oplossen?
Gebruik ICS.
Wellicht even aanpassen door in de agenda een enkele tik op afspraak > herinnering toevoegen .
Bij mij komt het ook voor ee volgende afspraak te staan die ik herhaalt heb, en wel werkt.
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 12-04-2012 10:19 ]
⏩ PVOutput☀️
de Crescent
Maar de Crescent moet toch wel snel uitkomen dan, wil het nog een interessant toestel zijn. Zo groot verschil met de Blade is er nou ook weer niet...
Dat klopt, maar Huawei begint ook op stoom te raken, en ook daarvan komt binnenkort wat moois, en tegen die tijd mag ik verlengen en zijn ook hun toestellin in Nederland en stap ik van de Blade afspokje schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:29:
Maar de Crescent moet toch wel snel uitkomen dan, wil het nog een interessant toestel zijn. Zo groot verschil met de Blade is er nou ook weer niet...
⏩ PVOutput☀️
Nu ben ik wel heel benieuwd of de toestellen om en nabij de 100 - 140 euro gaan zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door spokje op 12-04-2012 11:57 ]
Er is op het ogenblik inderdaad geen enkele telefoon in dit prijssegment dat zich kan meten met de Blade.spokje schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:57:
Nu ben ik wel heel benieuwd of de toestellen om en nabij de 100 - 140 euro gaan zijn.
Toestellen met dezelfde (of iets betere) specs beginnen nu pas bij €200 (e.g. Sony Neo V).
Het was mijn bedoeling dit te laten zien tegenover de test met ICS Coldfusion van een paar berichten vroegerQuad schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:45:
[...]
@Grejo, aardige scores maar niet echt bijzonder volgens mij.
Wel grappig hoe zwaar een bench leunt op de cpu, bijna 1 punt per Mhz minder.
Whaha, net even een mooi overwinningsmomentje op het werk: Iemand met een Galaxy SII had foto's gemaakt, maar kreeg ze niet op de computer. Na een rondje door het pand en proberen te connecten met wifi, 3g en een IPhone lukte het uiteindelijk alleen om met mijn ZTE Blade te connecten en zo de foto's op de pc te krijgen
.
Maar als je de foto's wel vanaf de Blade op de PC hebt gekregen had je blijkbaar een micro-USB kabel. Die had je toch ook voor de SII kunnen gebruiken?EcoR schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:43:
Whaha, net even een mooi overwinningsmomentje op het werk: Iemand met een Galaxy SII had foto's gemaakt, maar kreeg ze niet op de computer. Na een rondje door het pand en proberen te connecten met wifi, 3g en een IPhone lukte het uiteindelijk alleen om met mijn ZTE Blade te connecten en zo de foto's op de pc te krijgen.
Verwijderd
Naar mijn mening is een Sony Ericsson Neo V niet iéts beter, maar een flink stuk beter als de Blade. Een even hoog geklokte Arm v7 (Neo V) is ongeveer 2x zo snel als een Arm v6 (Blade) en we weten dat de Neo V standaard op 1Ghz draait en de Blade het moet doen op 600Mhz en vergeet niet dat de Adreno 205 in de Neo V ook ongeveer 2x sneller is als de Adreno 200 in de Blade, dus overall snelheid van de Neo V is ten minste 2x sneller als de Blade.Condor70 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:47:
[...]
Er is op het ogenblik inderdaad geen enkele telefoon in dit prijssegment dat zich kan meten met de Blade.
Toestellen met dezelfde (of iets betere) specs beginnen nu pas bij €200 (e.g. Sony Neo V).
Maar anyways Neo V is zeker niet de beste deal op dit moment, een soortgelijke Neo V (3.7 inch scherm), maar dan met een 3.3 inch scherm Sony Ericsson Ray is nu te koop als KPN prepaid voor 169,99 euro. KPN webshop heeft deze Ray iig (volgens site krijg je nog eens 40 euro beltegoed gratis erbij) http://www.kpn.com/mobiel...=fF8KAyUa3MgAAAE2ULFzZ5xL en Mediamarkt Rotterdam Centrum had ik hem ook gezien, alleen kreeg je bij Mediamarkt maar 10 euro beltegoed. Enige nadeel aan de Ray zal wel ongetwijfeld zijn beeldformaat zijn, maar voor deze prijs is het beter dan al de andere toestellen in deze prijsclasse zoals de Galaxy Ace, Wildfire S, etc.
Wat ik zelf altijd de makkelijkste manier vind om files van laptop naar gsm te verplaatsen of andersom is met SwiFTP, daarmee maak je een ftp server van je telefoon en kan je via windows verkenner via het ip van je telefoon (welke op je scherm staat) bestanden heen en weer slepen, sneller dan met BT of kabel en iedereen in je netwerk kan erbij.Condor70 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:31:
[...]
Maar als je de foto's wel vanaf de Blade op de PC hebt gekregen had je blijkbaar een micro-USB kabel. Die had je toch ook voor de SII kunnen gebruiken?
Hier een goede video van hoe ICS draait op de Blade:
YouTube: ZTE Blade - ICS ColdFusionX
Nope, maar geen enkele andere telefoon wilde met de Mac's op het werk connecten via Bluetooth, en ook niet met de SII, alleen de mijne deed het zonder problemen, zowel met de SII als met de Macs...Geen idee waarom het niet werkte, onze systeembeheerder snapte er ook niets van.Condor70 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:31:
[...]Maar als je de foto's wel vanaf de Blade op de PC hebt gekregen had je blijkbaar een micro-USB kabel. Die had je toch ook voor de SII kunnen gebruiken?

Interessant. Had het soms te maken met het feit dat je een custom ROM draait (met meer fixes en minder beveiliging) en al je collega's niet?EcoR schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:15:
[...]
Nope, maar geen enkele andere telefoon wilde met de Mac's op het werk connecten via Bluetooth, en ook niet met de SII, alleen de mijne deed het zonder problemen, zowel met de SII als met de Macs...Geen idee waarom het niet werkte, onze systeembeheerder snapte er ook niets van.
ps. Welke ROM gebruik je op de Blade?
Zou zeker kunnen. Ik draai Swedish Snow RLS6 inclusief de camerafix om het beeld rechtop te krijgen. Andere telefoons waren standaard Android / Iphone was niet gekraakt, wellicht dat mijn telefoon iets minder bezwaar had tegen connectenCondor70 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:02:
[...]
Interessant. Had het soms te maken met het feit dat je een custom ROM draait (met meer fixes en minder beveiliging) en al je collega's niet?
ps. Welke ROM gebruik je op de Blade?
Goeiedag allemaal,
Ik ben van plan de Medion MD98910 aan te schaffen, het Aldi model van de ZTE Skate.
Kan iemand mij vertellen of hij ervaring heeft met het rooten naar 4.0 of is er een update van Medion zelf beschikbaar?
Grtz
Ik ben van plan de Medion MD98910 aan te schaffen, het Aldi model van de ZTE Skate.
Kan iemand mij vertellen of hij ervaring heeft met het rooten naar 4.0 of is er een update van Medion zelf beschikbaar?
Grtz
kijk even hier: http://skate.modaco.com
[ Voor 9% gewijzigd door birdibird op 13-04-2012 14:37 ]
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Verwijderd
De rom die ik geinstalleerd heb doet helemaal niks dus ik wil een andere rom installeren maar hoe kan ik handmatig in recovery komen als de blade uitstaat?
Verwijderd
Holy crap, dat ziet er goed uit! Nauwelijks hapers of wat dan ook. Ik wilde de full release nog even afwachten en vandaag mijn Blade resetten naar CM7 (die bokt nu een beetje na een miljard applicaties geïnstalleerd en gedeïnstalleerd te hebben), maar nu twijfel ik.JHdD schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:19:
Ik denk dat ik het vanwege de camera nog even afwacht, maar dit ziet er redelijk spectaculair uit en is lijkt eerlijk gezegd alles wat ik er van hoopte.
Definieer niets?Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:42:
De rom die ik geinstalleerd heb doet helemaal niks dus ik wil een andere rom installeren maar hoe kan ik handmatig in recovery komen als de blade uitstaat?
Anders na power on volume knop + indrukken
⏩ PVOutput☀️
Gister avond heb ik op de oude blade van mijn vriendin ook ColdfusionX gezet. Wat werkt dat fraai zeg! Veel soepeler dan 2.3 en het ziet er fraai uit.
Moet wel zeggen, ik kon niet echt een duidelijke guide vinden maar het is veel simpeler dan ik dacht om te doen!
Moet wel zeggen, ik kon niet echt een duidelijke guide vinden maar het is veel simpeler dan ik dacht om te doen!
Verwijderd
Hoi,
Ik heb een probleem met mijn ZTE Blade.. Heb een tijdje geleden CM9 gedraaid en heb toen ook een keer de partitions veranderd. Vond het toch nog wat vervelend dus ben toen maar teruggegaan op Swedish SNow RLS6. Sinds ik dat heb gedaan reageerd mijn touchscreen heel vreemd. Af en toe doet hij het goed maar vaak ook niet. Dus wil ik graag terug naar mijn standaard besturingsysteem die ik erop had zitten toen ik mijn ZTE Blade kocht. Probleem ik heb geen backup gemaakt toen (Stom) Dus is de vraag is er iemand die mijn kan helpen mijn telefoon weer terug te krijgen naar de oude staat. Ik heb gezocht op Modacco maar mijn engels is niet goed genoeg om daar veel wijzer van te worden.
Ik moet er wel eerlijk bij zeggen hij is ooit een keer gevallen met hoesje er omheen maar wil toch terug naar de normale staat. Stiekem ben ik bang dat het touchscreen toch zo blijft.
Gr,
Ik heb een probleem met mijn ZTE Blade.. Heb een tijdje geleden CM9 gedraaid en heb toen ook een keer de partitions veranderd. Vond het toch nog wat vervelend dus ben toen maar teruggegaan op Swedish SNow RLS6. Sinds ik dat heb gedaan reageerd mijn touchscreen heel vreemd. Af en toe doet hij het goed maar vaak ook niet. Dus wil ik graag terug naar mijn standaard besturingsysteem die ik erop had zitten toen ik mijn ZTE Blade kocht. Probleem ik heb geen backup gemaakt toen (Stom) Dus is de vraag is er iemand die mijn kan helpen mijn telefoon weer terug te krijgen naar de oude staat. Ik heb gezocht op Modacco maar mijn engels is niet goed genoeg om daar veel wijzer van te worden.
Ik moet er wel eerlijk bij zeggen hij is ooit een keer gevallen met hoesje er omheen maar wil toch terug naar de normale staat. Stiekem ben ik bang dat het touchscreen toch zo blijft.
Gr,
Verwijderd
Ik lees net dit:
Jammer. Ik hoop dat hij snel weer terugkeert. Of dat iemand anders het oppakt, maar ik ben een beetje bang dat een ander liever zelf vanaf een eerder punt begint.
Editue:
Net nu het spul zo dicht bij volwaardig functioneel is kapt hij met de ontwikkeling. Youtube HD en de videorecorder zijn voor mij de dealbreakers, dan lever ik meer in dan dat ik win.tilal6991:
Due to unforeseen and unfortunate circumstances, I have suspended all development of my ROMs on both ZTE devices for indefinite period.
I apologize for any inconvenience caused and hope that someone can continue my work in my stead - all my sources are on GitHub so feel free to use them to compile the source.
Thanks again for all your support and hope to return to development soon.
Goodbye for now.
Jammer. Ik hoop dat hij snel weer terugkeert. Of dat iemand anders het oppakt, maar ik ben een beetje bang dat een ander liever zelf vanaf een eerder punt begint.
Editue:
tilal6991:
Just to say - my absence is unlikely to be permanent. Most likely I will come back to development in around a month's time.
Thanks for all the messages
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 19:25 ]
Voor de mensen met camera problemen.
http://android.modaco.com...sh-snow-rls7-android-235/
.....
-updated kernel with flipped dutch camera fix, AXI fix, etc.
.....
http://android.modaco.com...sh-snow-rls7-android-235/
.....
-updated kernel with flipped dutch camera fix, AXI fix, etc.
.....
Hmm begin nu toch een puntje van ergenis bij ICS op de Blade te ontdekken. Naar mijn idee kan ik veel minder apps naar de SD verplaatsen dan bij Gingerbread. Gezien dat ding maar 162 MB geheugen heeft zit het constant vol met o.a. apps die naar mijn idee net zo goed gewoon extern op het 16 GB kaartje kunnen staan. Weet iemand misschien hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
Verder draait het goed en vlot, op de camera na dan.
Verder draait het goed en vlot, op de camera na dan.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
check: http://android.modaco.com...__p__1931545#entry1931545
in CWM de zip flashen en s2e werkt en wordt geinstalleerd.
in CWM de zip flashen en s2e werkt en wordt geinstalleerd.
@Zweden: ik gebruik Link2sd om de apps naar de sd kaart te verplaatsen.
Daar draait hij veel beter dan bij mij.JHdD schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:19:
Verwijderd
EDIT: probleem half opgelost. Ik ben weer terug in ClockworkMod recovery. :-) Maar de vraag is hoe ik nu een stock ROM kan instaleren of heeft iemand nog een nandroid backup gemaakt van zijn begin status.
Ik heb een ZTE Blade gen2 (KPN bij bol.com gekocht)
Sorry ben echt dringend opzoek naar een backup van mijn ZTE. Ik snap niets van TPT's enz. Dus is dit de simpelste oplossing maar ik heb zelf geen backup meer.
Gr,
Sorry ben echt dringend opzoek naar een backup van mijn ZTE. Ik snap niets van TPT's enz. Dus is dit de simpelste oplossing maar ik heb zelf geen backup meer.
Gr,
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2012 14:07 ]
TPT's gaan volgens mij niet werken op Gen2-toestel, dus vandaar dat je er waarschijnlijk ook niets van snaptVerwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:15:
EDIT: probleem half opgelost. Ik ben weer terug in ClockworkMod recovery. :-) Maar de vraag is hoe ik nu een stock ROM kan instaleren of heeft iemand nog een nandroid backup gemaakt van zijn begin status.
Gr,
Verwijderd
Owh vandaar! Weet je toevallig waar ik zo'n backup kan vinden?VERNederlander schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:30:
[...]
TPT's gaan volgens mij niet werken op Gen2-toestel, dus vandaar dat je er waarschijnlijk ook niets van snapt. En ik heb helaas geen backup voor je.
Ook niet, anders had ik het je wel gezegdVerwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:33:
[...]
Owh vandaar! Weet je toevallig waar ik zo'n backup kan vinden?
Ik heb ColfusionX nu eigenlijk al sinds de release draaien en draai nu atm de 07/04 versie. Die versie is echt soepel en sneller dan de initële release. Alle apps die ik gebruik doen het gewoon en sinds deze versie is de stock browser echt super goed.
Ik zou zeggen dat het wel een rom is om te proberen. Enige minpunt is mss de camera, maar als je toch geen foto's neem, zie het probleem niet 1-2-3.
@Allarddb, Als je op de modaco forums kijkt is er een topic met allemaal stock roms, Je zou kunnen kijken of daar 1tje tussenzit die je wilt en kunt gebruiekn.
Ik zou zeggen dat het wel een rom is om te proberen. Enige minpunt is mss de camera, maar als je toch geen foto's neem, zie het probleem niet 1-2-3.
@Allarddb, Als je op de modaco forums kijkt is er een topic met allemaal stock roms, Je zou kunnen kijken of daar 1tje tussenzit die je wilt en kunt gebruiekn.
Tijdens de laatste zonnige vakantie heb ik mijn camera een beetje verbrand vrees ik:

Dit is gewoon een foto van een witte pagina.
Iemand een idee of je de camera van de 3.2MP versie gewoon kan vervangen door een 5MP exemplaar?

Dit is gewoon een foto van een witte pagina.
Iemand een idee of je de camera van de 3.2MP versie gewoon kan vervangen door een 5MP exemplaar?
[ Voor 12% gewijzigd door Petervanakelyen op 14-04-2012 15:34 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Ja dacht dat het aan de custom ROM zou liggen. Blijkbaar niet dus.. Heb meerdere malen alles overnieuw geinstaleerd. Maar het touchscreen werkt nog steeds niet. Af en toe doet ie het helemaal prima maar vaak reageerd die gewoon helemaal niet. Ben ook naar een winkel al geweest daar konden ze me ook niet helpen vanwege het merk en probeerde ze me meteen een nieuwe aan te smeren terwijl volgens mij gewoon ergens een stekkertje niet goed zit. Ben alleen niet technisch genoeg om dat te kunnen repareren..VERNederlander schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:44:
[...]
Ook niet, anders had ik het je wel gezegd. Je had toch problemen met je touchscreen? Is dit altijd of alleen als ie aan de stroom of usb ligt. Ik kan me namelijk herinneren dat ik men telefoon ook slecht vond reageren op mijn touchscreen, maar dat het door de connectie met mijn computer kwam. Zodra ik 'm loskoppelde draaide mijn telefoon weer als een zonnetje (Tsja het blijft chinees
). Ook al geprobeerd om Swedisch Snow nog een keer te installeren?
Verwijderd
Wist eerder niet dat ZTE een NL gedeelte had, maar per ongeluk wel iets verassends ontdekt, sinds 11 april is de handleiding voor de Blade 2 op de site geupload en gezien de huidige Blade uit de webshops begint te verdwijnen zou dit de opvolger moeten zijn.
http://wwwen.zte.com.cn/endata/mobile/Netherlands/
Misschien dat je hier iets mee kunt doen?Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:24:
[...] ... terwijl volgens mij gewoon ergens een stekkertje niet goed zit. Ben alleen niet technisch genoeg om dat te kunnen repareren..
http://www.musicfortheblind.co.uk/news/blade-teardown/
http://android.modaco.com...gitizer-screen-zte-blade/
Ik zie het.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:03:
Wist eerder niet dat ZTE een NL gedeelte had, maar per ongeluk wel iets verassends ontdekt, sinds 11 april is de handleiding voor de Blade 2 op de site geupload en gezien de huidige Blade uit de webshops begint te verdwijnen zou dit de opvolger moeten zijn.
Ben er doorheen gebladerd, en heeft definitief dus gewone knoppen en android 2.3.x.
Let wel, deze keer is het blijkbaar een modifed by ZTE Android versie en geen Vanilla, kan je opmaken uit die screenshots.
Jammer, maar deze Blade is te laat in mijn ogen.
Mijn opvolger voor dit toestel heb ik op de Huawei gepinned
⏩ PVOutput☀️
De Huawei Ascend G300? Op Modaco zijn ze er zojuist in geslaagd root op dat ding te krijgen
[ Voor 9% gewijzigd door Petervanakelyen op 14-04-2012 23:42 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Nee, meer high end ^^Petervanakelyen schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 23:41:
De Huawei Ascend G300? Op Modaco zijn ze er zojuist in geslaagd root op dat ding te krijgen
Huawei Ascend D Quad (XL)
Mag vanaf Juni verlengen, en hopelijk is hij tussen Juni en September in Nederland
Nu we er toch even over hebben, Tilal heeft een update voor CFX (thnks to SEJ!) ^^
http://android.modaco.com...e-blade-rom-updated-1404/
14/04/2012 - sej's build:
Bluetooth tethering should be fixed (can someone test please?)
The app drawer is slightly more spaced out
You should have more free space in /system.
There's some tidy ups in the kernel and build system that you won't notice.
Lijkt op een kleine update, maar vast het proberen waard!
[ Voor 42% gewijzigd door Quad op 14-04-2012 23:53 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik ben er bijna 100% zeker van dat er een kabeltje los zit. Want elke keer als mijn touch niet meer werkt en ik geef een tik tegen mijn telefoon werkt de touch weer. Enig idee hoe ik dit kan verhelpenm?
Toch even de handen uit de mouwen steken . Heb je al iets gedaan met wat ik je een 5-tal berichtjes hierboven heb doorgegeven?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:44:
Ik ben er bijna 100% zeker van dat er een kabeltje los zit. Want elke keer als heb mijn touch niet meer werkt en ik geef een tik tegen mijn telefoon werkt de touch weer. Enig idee hoe ik dit kan verhelpenm?
Bij de 14/04/2012 - sej's build werkt de youtube preview het, eerst had je alleen geluid. En ik hoor de telefoon weer over gaan als ik bel. De preview van de camera doet het half, want de preview knippert als een gek.
Heb ik ook een keer voorgehad met mijn blade. Toen heb ik die gewoon opgevezen en de touchscreenkabel terug goed vastgezet. (ik denk dat die aan de bovenkant zat) Daarna nooit meer problemen mee gehad.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:44:
Ik ben er bijna 100% zeker van dat er een kabeltje los zit. Want elke keer als mijn touch niet meer werkt en ik geef een tik tegen mijn telefoon werkt de touch weer. Enig idee hoe ik dit kan verhelpenm?
Ik heb sinds gisteren een ZTE Blade gen 2. Ik heb meteen een aantal apps geïnstalleerd. Gedurende de dag heb ik mijn telefoon herstart. Sindsdien blijft hij hangen in het boot-scherm. Het lukt me dus niet meer om in Android te komen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Is het slim om in het vervolg een cutom ROM te installeren? Zoals de Moldavo met Android 2.3.5?
Hoe kan ik dit oplossen?
Is het slim om in het vervolg een cutom ROM te installeren? Zoals de Moldavo met Android 2.3.5?
Probeer in recovery te komen en je data te wipen.Dotto schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:05:
Ik heb sinds gisteren een ZTE Blade gen 2. Ik heb meteen een aantal apps geïnstalleerd. Gedurende de dag heb ik mijn telefoon herstart. Sindsdien blijft hij hangen in het boot-scherm. Het lukt me dus niet meer om in Android te komen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Kijken of je dan wel weer kan booten.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Dus gewoon de telefoon openmaken en kabeltje weer goed vastzetten? Ja ik dacht idd al dat die boven touch werkt namelijk elke keer weer als ik een tik aan de bovenkant geef..AndRo555 schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:32:
[...]
Heb ik ook een keer voorgehad met mijn blade. Toen heb ik die gewoon opgevezen en de touchscreenkabel terug goed vastgezet. (ik denk dat die aan de bovenkant zat) Daarna nooit meer problemen mee gehad.
Goed vastzetten is misschien een groot woord, bij mij zat die een beetje lost dus voorzichtig terug vast gezet. Gewoon zien of die los zit en dan vastzetten, openmaken is ook niet zo moeilijk.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 14:58:
[...]
Dus gewoon de telefoon openmaken en kabeltje weer goed vastzetten? Ja ik dacht idd al dat die boven touch werkt namelijk elke keer weer als ik een tik aan de bovenkant geef..
Verwijderd
Oke ga het probereren!AndRo555 schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:56:
[...]
Goed vastzetten is misschien een groot woord, bij mij zat die een beetje lost dus voorzichtig terug vast gezet. Gewoon zien of die los zit en dan vastzetten, openmaken is ook niet zo moeilijk.
Vandaag ging mijn ZTE opeens heel erg kraken in een gesprek en sindsdien klinkt het geluid tijdens het bellen erg verbogen
Hebben mensen hier ervaringen mee? Hoe los ik dit op?
Misschien krijgen we binnenkort officiële CM9 builds voor onze toestellen. Deze commits hinten daar in ieder geval wel naar:
http://review.cyanogenmod.com/#/c/14768/
http://review.cyanogenmod.com/#/c/14802/
http://review.cyanogenmod.com/#/c/14768/
http://review.cyanogenmod.com/#/c/14802/
[ Voor 12% gewijzigd door Heronimo op 16-04-2012 17:10 . Reden: toevoeging ]
Ik heb hetzelfde probleem, zodra ik er last van heb schroef ik het geluid iets naar beneden en dan verdwijnt het. Ik heb geen idee waardoor het komt.Aubergine schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:58:
Vandaag ging mijn ZTE opeens heel erg kraken in een gesprek en sindsdien klinkt het geluid tijdens het bellen erg verbogenHebben mensen hier ervaringen mee? Hoe los ik dit op?
Na wat googelen blijkt dit een algemeen probleem te zijn, zit niks anders op dan zelf een nieuwe speaker aan te schaffen.VERNederlander schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:11:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, zodra ik er last van heb schroef ik het geluid iets naar beneden en dan verdwijnt het. Ik heb geen idee waardoor het komt.
Misschen een beetje raar, maar probeer is je mond op het speakertje te zetten en dan zuigen danwel blazen.
Sinds enige tijd maakt mijn Blade een ca. 2 seconden lang kraak/zoem geluid, elke keer na dat er iets afgespeeld wordt (beltoon, mp3tje etc.).
Heeft.iemand toevallig een oplossing?
(ik draai nog steeds CM7.1 - als ik geen oplossing kan vinden ga ik eens SN RLS7 proberen)
Heeft.iemand toevallig een oplossing?
(ik draai nog steeds CM7.1 - als ik geen oplossing kan vinden ga ik eens SN RLS7 proberen)
Ik zie wel dat de speaker uitgang snel vol zit met stof en moeilijk eruit te krijgen is.
⏩ PVOutput☀️
Let op:
Dit topic is alleen om de telefoon zelf te bespreken, en dus geen dumplaats voor andere zaken. Replies die gaan over:
-Aankopen
-Verkopen
-Garantie
-Import
-Prijzen
-Winkels
..en dergelijke zaken, worden zonder enige melding verwijderd.
Dit topic is alleen om de telefoon zelf te bespreken, en dus geen dumplaats voor andere zaken. Replies die gaan over:
-Aankopen
-Verkopen
-Garantie
-Import
-Prijzen
-Winkels
..en dergelijke zaken, worden zonder enige melding verwijderd.