Externe harde schijf foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• Zornar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-01-2025
Hallo mede Tweakers!

Ik heb een probleem, van het een op andere moment ( dezelfde dag) Doet mijn externe harde schijf het niet meer. Hij word wel herkent en ik kan er ook in. Alleen het probleem is ik kan bijna niks openen of kopieren. ik heb een printscreen gemaakt van crystal disk:
http://imageshack.us/photo/my-images/851/melderschijf.jpg/
Hierbij geeft hij dus aan dat er een fout is met de Current pending sector count (c5)

Iemand enig idee wat ik kan doen om de bestanden te redden of om de externe hardeschijf weer werkende te krijgen?

Mvg John

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Probeer eens een andere PC. Verder staan er in de FAQ datarecovery programma's.

Echter, je gebruikt je externe harde schijf toch niet als de enige plek waar je bestanden hebt? Dan moet je voor de toekomst de les leren waar backups voor zijn :)

Leesvoer:
Thematopic: Datarecovery
Thematopic: Backups

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 20-01-2012 20:24 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Zornar
Dankje voor de snelle reactie!

Ik heb m'n laptop en PC al geprobeerd, maar eveneens het zelfde probleem.
Ja, bestanden voor mijn werk staan er op, dus dat is wel balen, even lezen dan maar!

• Zornar
Ben nu een image aan het maken en hem scannen met GetDataBack. Andere suggesties? Zou het mischien een virus kunnen zijn? Als ik een programma open duurt het 5 minuten voor dat het opgestart is(Niet overdreven, bijgehouden) Als ik files wil kopieren geeft hij een fout aan dat het niet kan. Dus hij is niet echt gecrashed. Mischien een virus?