Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:21
mbttr schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:07:
Klopt het dat je bij KPN de headset er niet bij krijgt? Daardoor twijfel ik wel tussen KPN en T-Mobile. Bij KPN kost het ding 35/maand voor 1 jaar, bij T-Mobile 30/maand voor 2 jaar, en je krijgt de headset erbij. Punt is wel dat ik binnen een jaar een half jaar weg ben en dus 6x30=180 euro zou wegsmijten.
Ben je student? Want bij hi kan je bij het studenten abonnement je abonnement voor een bepaalde tijd pauzeren, minimaal 2 maanden maximaal een jaar als ik het goed heb. Althans dat was toen ik mijn abonnement afsloot bijna 2 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2022
drav91 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 17:06:
[...]

Ben je student? Want bij hi kan je bij het studenten abonnement je abonnement voor een bepaalde tijd pauzeren, minimaal 2 maanden maximaal een jaar als ik het goed heb. Althans dat was toen ik mijn abonnement afsloot bijna 2 jaar geleden.
Yup maar abonnementen zijn niet extreem denderend hoor, beste is een Lumia 800 voor iets van 30 per maand, maar met de KPN trick krijg je die 1-jarig voor 28 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Iemand een idee wanneer de Xperia U leverbaar zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
Croccifixio83 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 19:00:
Midden / eind april

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:01

Christiano007

Ich bin der champion

Croccifixio83 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 19:00:
Half mei volgens facebook van Sony

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaduciA666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-08 20:31
Vorige week abo verlengd zoals vermeld en was de levertijd bij t-mobile 8 werkdagen, nu staat hij op 3 werkdagen. Dat klopt precies tenopzichte van vorige week zaterdag..
Omdat er zoveel onduidelijkheid was belde ik ook maar even. Maar de vrouw ik aan de telefoon kreeg zei dat hij nog steeds 8 werkdagen was in haar systeem.
Vervolgens keek ik op het forum van t-mobile (link had ik in andere topic gepost, maar die is verwijderd en heb geen zin meer om het op te zoeken), en daar stond dat hij 5 maart gewoon leverbaar is, dus die 3 werkdagen kloppen waarschijnlijk :)

Echter is het raar dat alle systemen van T-mobile andere data aangeven.

[ Voor 12% gewijzigd door LaduciA666 op 03-03-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Denk dat iedereen zit te trappelen :) Kunnen weinig anders doen dan wachten.....

Over de xperia u nog eens, bij clove (uk) staat dat ie vanaf 23 april leverbaar is: http://blog.clove.co.uk/2...-at-clove-due-april-23rd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
mbttr schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:32:
En het is 100% zeker dat ik de 4de maand al kan teruggeschakeld zijn, right? Dat ik niet 1 maand 150 euro moet dokken.. :) Zou me wel erg goed uitkomen, moet zowat de beste 1-jaarsdeal zijn die er is, right? Is de Xperia S dan nog te unlocken daarna?
Was er nog iemand die dit kon bevestigen? Dat de 4de maand dus al aan teruggeschakelde prijs kan? Heb heel veel zin om op de OK knop te duwen bij KPN, maar wil dit nog wel effe weten, zodat ik niet plots 150e kwijt ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbttr schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 22:14:
[...]

Was er nog iemand die dit kon bevestigen? Dat de 4de maand dus al aan teruggeschakelde prijs kan? Heb heel veel zin om op de OK knop te duwen bij KPN, maar wil dit nog wel effe weten, zodat ik niet plots 150e kwijt ben ;)
Lees het topic even door. Daar staan er meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
riotrick schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 19:22:
Denk dat iedereen zit te trappelen :) Kunnen weinig anders doen dan wachten.....

Over de xperia u nog eens, bij clove (uk) staat dat ie vanaf 23 april leverbaar is: http://blog.clove.co.uk/2...-at-clove-due-april-23rd/
Wat ik tot nu toe heb gelezen is dat ze de P en U tegelijk uit willen brengen, en dat het in het midden van Q2 gebeurd. Aangezien de update naar ICS voor het eind van Q2 moet komen lijkt het me waarschijnlijk dat het eerder iets vroeger dan later van het midden is. Als het nog maar een paar weken duurt, breng hem dan gelijk met ICS uit, zou ik denken. Maar 23 April is wel erg vroeg in Q2, maar zou best kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 22:19:
[...]

Lees het topic even door. Daar staan er meerdere.
Sorry, heb het inderdaad 1 keer zien staan dat het geen probleem is ivm die 4de maand, maar het gebeurt wel vaker dat verschillende mensen verschillende dingen te horen krijgen van verschillende werknemers, vandaar wou ik nog ff bevestiging :)

KPN zegt trouwens half maart (nog voor de bestelling), is daar al meer duidelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Mijn iPhone 3gs is zo goed als overleden... Nu wil ik graag de Xperia S. Echter zit ik nog tot 25 Juni aan mijn abo bij Telfort vast. Wat is handig? Nieuw abo afsluiten bij t-mobile met uitgestelde activatie (3 maand geloof ik)? Is het dan nog mogelijk om nummerbehoud achteraf toe te passen?

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Yuri schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 23:28:
Mijn iPhone 3gs is zo goed als overleden... Nu wil ik graag de Xperia S. Echter zit ik nog tot 25 Juni aan mijn abo bij Telfort vast. Wat is handig? Nieuw abo afsluiten bij t-mobile met uitgestelde activatie (3 maand geloof ik)? Is het dan nog mogelijk om nummerbehoud achteraf toe te passen?
Vanaf 25 april kan je nummerbehoud aanvragen, is niet mogelijk achteraf. Dus nog even geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
alwaysleft schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 23:44:
[...]

Vanaf 25 april kan je nummerbehoud aanvragen, is niet mogelijk achteraf. Dus nog even geduld
Hmm lees nu op de site van tmobile dat het blijkbaar wel kan... Ik snap het niet meer..
- Mocht je een abonnement hebben afgenomen en niet meteen T-Mobile Nummerbehoud hebben aangevraagd, dan kun je alsnog nummerbehoud aanvragen.
bron: http://www.t-mobile.nl/se...n-van-een-andere-provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Da's dan nieuw inderdaad. Eigenlijk logisch, ze geven je oude nummer niet meteen de volgende dag uit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Besteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Laatst online: 04-11-2023
mbttr schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:32:
En het is 100% zeker dat ik de 4de maand al kan teruggeschakeld zijn, right? Dat ik niet 1 maand 150 euro moet dokken.. :) Zou me wel erg goed uitkomen, moet zowat de beste 1-jaarsdeal zijn die er is, right? Is de Xperia S dan nog te unlocken daarna?
Wat? Unlocken? KPN levert zijn toestellen toch zonder simlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
splackavellie85 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 10:16:
[...]

Wat? Unlocken? KPN levert zijn toestellen toch zonder simlock?
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:12
Yuri schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 23:50:
[...]

Hmm lees nu op de site van tmobile dat het blijkbaar wel kan... Ik snap het niet meer..

[...]

bron: http://www.t-mobile.nl/se...n-van-een-andere-provider
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Mijn abonnement loopt 26 juni af. Ben dus wel benieuwd of ik nu al de xperia s zou kunnen bestellen en dan nummerbehoud later aan te vragen. Ik kom er op de site niet uit of ik 3 of 4 maanden voor einde van mijn contract kan overstappen van Vodafone naar T-Mobile. Ik wil niet een maand met dubbele kosten zitten. Heb T-Mobile gisteren een tweet gestuurd met deze vraag. Zal daar morgen wel bericht van krijgen denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door maukoo op 04-03-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Nu heb je mij ook laten twijfelen. Bij de iPhone 4S staat er namelijk in de specificaties dat het een simlockvrij toestel betreft. Bij de Xperia S staat het er niet bij. Iemand die er meer van weet? Want ik ga hem ook met een Belgische sim gebruiken, dus als er een simlock op zit, ben ik de lul.

[ Voor 17% gewijzigd door splackavellie85 op 04-03-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
FWIW, Ik vroeg in een KPN filiaal of het mogelijk is om over te stappen van een gewoon Web abonnement naar een WebXL plan na 3 maanden. De medewerkster bevestigd ineens dat het wel mag, maar niet in ieder geval andersom. Daar was ze eens mee met andere verhalen in dit gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaduciA666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-08 20:31
maukoo schreef op zondag 04 maart 2012 @ 10:19:
[...]

Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Mijn abonnement loopt 26 juni af. Ben dus wel benieuwd of ik nu al de xperia s zou kunnen bestellen en dan nummerbehoud later aan te vragen. Ik kom er op de site niet uit of ik 3 of 4 maanden voor einde van mijn contract kan overstappen van Vodafone naar T-Mobile. Ik wil niet een maand met dubbele kosten zitten. Heb T-Mobile gisteren een tweet gestuurd met deze vraag. Zal daar morgen wel bericht van krijgen denk ik.
Kijk goed uit dat je dit goed regelt, ik wilde dit twee jaar geleden ook doen. Vodafone naar tmobile.. Drie maanden van te voren met nummerbehoud.. Enkele malen verteld tegen me dat dit kon, maand later moest ik het vodafonw abonnnemet afkopen, omdat die van tmoble al begonnen was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
LaduciA666 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:28:
[...]

Kijk goed uit dat je dit goed regelt, ik wilde dit twee jaar geleden ook doen. Vodafone naar tmobile.. Drie maanden van te voren met nummerbehoud.. Enkele malen verteld tegen me dat dit kon, maand later moest ik het vodafonw abonnnemet afkopen, omdat die van tmoble al begonnen was..
Ik hoop dat het bij mij niet zo gaat. Misschien dat diegene hierboven al wat meer weet. Hij scheelt 1 dag met mijn abonnement (hij 25 juni ik 26 juni). Anders probeer ik het van de week gewoon en laat ik de bevindingen hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIX19
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-04-2021
Wil eigenlijk vandaag mijn abbo verlengen met een Xperia S maar nu blijk dat T-mobile hun my-t-mobile site al vanaf 0:00 uur (misschien eerder al) in onderhoud heeft. Verlengingen kunnen dus momenteel niet gezien de opmerking: "Contractvernieuwing is op dit moment niet mogelijk. We adviseren je om het op een later tijdstip nog eens te proberen."

En aangezien morgen de nieuwe contracten ingaan en de Xperia S actie met headset t/m vandaag geldt ben ik bang dat ik pech heb. Overigens lijkt het een bewuste "je mag vlak voor de nieuwe contracten niet meer verlengen, aldus T-mobile" actie. Bah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-09 13:22
Weet niet waar je woont, maar hier is de T-mobile winkel gewoon open ivm koopzondag! Misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIX19
Thanks Emiel, dat is een goed idee. Woon in de buurt van Nijmegen waar momenteel de winkels (centrum) geopend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
Ik zit toevallig ook in Nijmegen :p Die in het centrum is vandaag tot 17.00uur open als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIX19
Ben vanmiddag nog in de T-Mobile winkel geweest in Nijmegen maar ook zij hebben problemen en kunnen niet verlengen. Best lullig voor diegene die dat nog wensten te doen voordat de nieuwe abbo's ingaan. Nu kan het waarschijnlijk niet meer. En de actie met Xperia S loop ik hierdoor waarschijnlijk ook mis.
Inloggen op de site is nog steeds down. Straks nog maar eens kijken.

Update: nog gesproken met T-mobile via Chatfunctie maar ze verwachten niet dat het inloggen vandaag nog gaat lukken. Slechte zaak en mogelijk raken ze mij als vaste klant ook kwijt. En zo te lezen ben ik lang niet de enige.

[ Voor 23% gewijzigd door XIX19 op 04-03-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Kun je het antwoord ff posten hier in dit topic? Ben erg benieuwd!
maukoo schreef op zondag 04 maart 2012 @ 10:19:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

kingfriko

100 % BULLY

reken er maar niet op , had gevraagd of ik 20 dagen voordat ik eigenlijk pas kan verlengen dat nu vast kon doen , antwoord was dat ik dan 70 euro moest betalen , voor 20 dagen , denk het ook wel , t-mobile is mij als klant kwijt , altijd t-mobile gehad , vanaf de BEN tijd mee over gestapt en nou je een keer iets vraagt kan het niet , snap die bedrijven niet , als je klant bent krijg je niks van ze maar nieuwe klanten willen ze wel al te graag :(

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
kingfriko schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:21:
reken er maar niet op , had gevraagd of ik 20 dagen voordat ik eigenlijk pas kan verlengen dat nu vast kon doen , antwoord was dat ik dan 70 euro moest betalen , voor 20 dagen , denk het ook wel , t-mobile is mij als klant kwijt , altijd t-mobile gehad , vanaf de BEN tijd mee over gestapt en nou je een keer iets vraagt kan het niet , snap die bedrijven niet , als je klant bent krijg je niks van ze maar nieuwe klanten willen ze wel al te graag :(
Dat is overal zo. Sluit maar eens een nieuwe hypotheek af, of probeer je oude te verlengen, scheelt je ook 0,5% hypotheekrente. Nieuwe klanten zijn blijkbaar lucratiever dan bestaanden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Yuri schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:14:

[...]
Zal ik doen! Ik denk dat ze morgen pas reageren ivm het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
floepie05 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 10:31:
FWIW, Ik vroeg in een KPN filiaal of het mogelijk is om over te stappen van een gewoon Web abonnement naar een WebXL plan na 3 maanden. De medewerkster bevestigd ineens dat het wel mag, maar niet in ieder geval andersom. Daar was ze eens mee met andere verhalen in dit gesprek.
Medewerkers in de winkels lijken vaak aan te geven dat het kan, dus hopelijk kan het ;) Ik hoop echt dat KPN ook begint met verzenden deze week. Jammer genoeg heb ik geen microsim, dus dat wordt even knippen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 17:09
Cyleo schreef op zondag 04 maart 2012 @ 21:44:
[...]

Medewerkers in de winkels lijken vaak aan te geven dat het kan, dus hopelijk kan het ;) Ik hoop echt dat KPN ook begint met verzenden deze week. Jammer genoeg heb ik geen microsim, dus dat wordt even knippen :P
KPN stuurt een microsim mee, ook met verlengen.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Goed, mijn abbo loopt op 9mei af en ik kon bij t-mobile kiezen voor nummerbehoud dus heb ik dat maar aangevraagd.
Gewoon via de t-mobile webshop besteld, krijg je er volgens hun ook nog een headsetje bij.
Volgens de klantenservice was de levertijd ongeveer 8 werkdagen, dus zie hem wel verschijnen ergens volgende week.

Blijkbaar gaat er een micro sim in en heb ik net bij vodafone even een microsim aangevraagd.
Ik gaat er even vanuit dat ik de komende 2 maanden nog via vodafone blijf bellen voor mijn nummer over gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Routed op 05-03-2012 09:23 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Zojuist een mail ontvangen van Coolblue:
Geachte heer Bouwman,

Helaas heeft Sony de Xperia S vertraagd.
Wij verwachten het toestel op 15 Maart binnen te krijgen.
Wij hopen het toestel de 15de nog uit te kunnen leveren.
Echter is dit een verwachte leverdatum en kan deze nog iets vertraagd worden.

Ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben.
Balen dat ik reeds betaald heb voor m'n toestel :(

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Yuri schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:14:

[...]
Ik heb antwoord gekregen van T-Mobile:

Een abonnement kan je op ieder moment afsluiten en maximaal 4 maanden later laten ingaan. Nummerbehoud kan je vanaf 2 maanden voor het einde van je contract aanvragen.

Positief nieuws voor mij en waarschijnlijk meerdere hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 15:12
ja precies! mijne is pas in september afgelopen, kan dus pas in juni verlengen. en aangezien mijn motorola milestone nu voor de 3e keer ter reparatie moet is het echt tijd voor nieuwe phone! :(

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik kan nog niks, mijne loopt pas in November af. :( Dus ik moet zekers tot september wachten :(

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
The Phone House zou hem moeten hebben volgens hun reclame een paar weken geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
M-Opensource schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:28:
Zojuist een mail ontvangen van Coolblue:
[...]
Balen dat ik reeds betaald heb voor m'n toestel :(
Ik heb zo'n mail (nog) niet ontvangen. Ik heb de 28e besteld, en jij? Als ik het zo lees gaat het om een algemene vertraging, niet een vertraging omdat ze niet genoeg toestellen krijgen ofzo.
alwaysleft schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:51:
The Phone House zou hem moeten hebben volgens hun reclame een paar weken geleden ;)
Ehhh ja, "zou moeten hebben" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 14:39
T-mobile website: xperia S icm. 1 jaar smart start is of incorrect of je wordt flink afgezet :)

New abonnement Smart start 1 jaar
Smart startprijs toestel
70399,95
120439,95
180339,95
240319,95

de fout geldt zowel voor 1 jarig als 2 jarige abonnement. 8)7
Blijkbaar nog steeds met wireless headset :9

[ Voor 4% gewijzigd door Wai_AM op 05-03-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Bij KPN is hij ondertussen nog goedkoper geworden.

Bij een 1 jarig contract met duurste abbo betaal je voor de tel nog maar 50 euro, maar dan komt er wel aansluitkosten overheen.

Dus ben je alsnog 80 kwijt. Misschien wel even intressant voor de mensen die besteld hebben voor 80 euro. Scheelt uiteindelijk je aansluitkosten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Xentor, dit heb ik gisteren gedaan.. Kan ik dan annuleren en opnieuw bestellen?

[ Voor 76% gewijzigd door mbttr op 05-03-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
mbttr schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:35:
Xentor, dit heb ik gisteren gedaan.. Kan ik dan annuleren en opnieuw bestellen?
Als je op internet besteld hebt heb je altijd recht op 7 dagen bedenk tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Top! :) Hang nu aan de wachtlijn vd telefoon, of kan ik hem ook online cancellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 12:51
Ik merk zojuist dat de Xperia S helemaal niet meer op de T-mobile site staat. Ben benieuwt.

Waarschijnlijk is hij gewoon uitverkocht met de gratis bluetooth oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
prekz schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:46:
Ik merk zojuist dat de Xperia S helemaal niet meer op de T-mobile site staat. Ben benieuwt.

Denk dat ze die pagina aan het fixen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Gesprekje duurde nog geen halve minuut, krijg hem gewoon aan de nieuwe prijs, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:51
Net kpn gebeld,nieuwe voorraad komt donderdag de 8e weer binnen.......21 febr. besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Nice! Hoop dat ik er dan al bij zit.. Gisteren pas besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
prekz schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:46:

Denk het ook. Wou hem net ook bestellen. Jammer dat ik de headset net misloop. Maarja dan had ik maar eerder moeten bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
ben ff sheetje maken met alle abo's om gemiddelde maandprijs en totaalprijzen per website te maken. iemand nog goedkope sites? heb studentmobiel en tmobile al :)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
fabstar81 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:04:
ben ff sheetje maken met alle abo's om gemiddelde maandprijs en totaalprijzen per website te maken. iemand nog goedkope sites? heb studentmobiel en tmobile al :)
Belsimpel.nl en gsmwijzer.nl (zelfde als studentmobiel volgens mij) post ff als je hem gemaakt hebt! Ben ook benieuwd. EN hou er rekening mee dat de abonnement vanaf vandaag zijn gewijzigd bij T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
Coolblue is ook wel goed met prijzen: Smartphoneshop.nl en/of pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMweb volgens mij ook altijd wel... maar doe daar AUB geen zaken mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
net een mailtje gekregen van gsmwijzer.be

Vanaf 10 maart verwachten wij de eerste leveringen binnen.

nou!

pf dan wacht ik nog wel even!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:11:
GSMweb volgens mij ook altijd wel... maar doe daar AUB geen zaken mee.
Wat is daar mis mee dan? Heb daar al meerdere telefoons vandaan gehaald. Nooit problemen mee gehad.
Nachtaapje schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:16:
net een mailtje gekregen van gsmwijzer.be

Vanaf 10 maart verwachten wij de eerste leveringen binnen.
Bedank voor het posten. Ik heb besteld bij studentmobiel.nl, dat is dezelfde winkel. Had ze al gemaild net, maar nog geen reactie terug gehad.

Zal wel een weekje later worden dus :'(

[ Voor 42% gewijzigd door riotrick op 05-03-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Ik zie dat belsimpel.nl nog een speciale actie heeft. Ik kijk naar het iSmart 300 abo. Bij belsimpel hebben ze nog 1e 3maand 50% korting. Scheelt toch weer 120 euro 90 euro totaal. Of zal dat een fout zijn, aangezien alle andere sites geen kortingen meer geven....

[ Voor 2% gewijzigd door Yuri op 05-03-2012 12:27 . Reden: korting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
wat een irritante site is dat belsimpel zeg. staat nergens duidelijk omschreven hoe lang hun actietarieven gelden.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
fabstar81 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:04:
Typhone heeft de beste prijzen bij nieuwe klanten icm Vodaphone abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
ff op de (i) klikken voor abovorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Laatst online: 09-04 22:04
floepie05 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:43:
[...]

Typhone heeft de beste prijzen bij nieuwe klanten icm Vodaphone abonnementen.
en voor verlengen is pdashop/smartfoneshop het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoor helaas allemaal slechte berichten m.b.t. levertijd van de Xperia S.

Zal binnenkort wel een SMS krijgen van T-Mobile dat de levering nogmaals uitgesteld gaat worden.

Hoop het niet........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Lekkere figuren bij KPN. Ik heb vrijdag de Xperia S besteld, en toen moest ik met het duurste abonnement 79,95 bijbetalen. Nu is de toestelprijs met hetzelfde abonnement opeens 49,95.

Zit toch te overwegen m'n bestelling te annuleren en hem opnieuw te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
splackavellie85 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:56:
Lekkere figuren bij KPN. Ik heb vrijdag de Xperia S besteld, en toen moest ik met het duurste abonnement 79,95 bijbetalen. Nu is de toestelprijs met hetzelfde abonnement opeens 49,95.

Gewoon even bellen, zal het wel goed komen. En als ze er moeilijk over doen annuleer je de order aan de telefoon en maak je hem direct weer aan. Komt toch op het zelfde neer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
lol, gaat best wel lekker bij T-mobile Webcare:
Arjan ‏ @arjandoppenberg@tmobile_webcare Waarom is de Sony Xperia S van de website afgehaald?

T-Mobile Webcare T-Mobile Webcare ‏ @tmobile_webcare@arjandoppenberg Wij voeren nu de Xperia Ray als opvolger van de S in ons assortiment ^HK
8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
fabstar81 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:41:
wat een irritante site is dat belsimpel zeg. staat nergens duidelijk omschreven hoe lang hun actietarieven gelden.
staat ook niet duidelijk bij dat hoe lang de actietarieven gelden bij een 1 jaar abo

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05

Ik merk ook dat het los toestel kost maar 389 euro. Dat maakt KPN het verkoper met de laagste prijzen denk ik. Vreemd dat bij verlengen zijn de prijzen niet gedaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr

Same here, heb gewoon gebeld, komt in orde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GSMWijzer.be heeft me nog niets laten weten van een uitstelling, dus ik hoop dat hij deze week nog gaat aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
iemand een goeie site om die sheet neer te plempen? iets zonder registratie graag

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fabstar81 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:42:
iemand een goeie site om die sheet neer te plempen? iets zonder registratie graag
Google docs als je google account hebt. Dan openstellen voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wai_AM schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:08:
lol, gaat best wel lekker bij T-mobile Webcare:

[...]

8)7 |:(
Hehehe ja T-Mobile is goed bezig, iedereen zegt weer wat anders daar. Als ze nou is op 1 lijn zitten.
Ze hebben de Xperia S wel weer op hun site staan, nog steeds 3 werkdagen levertijd......

Zouden ze dat ook weer een week zo laten staan, 3 dagen levertijd??

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
mbttr schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:20:
[...]

Zal er ook eens achteraan bellen, is toch weer 30 euro. Overigens hoop ik dat die snel wordt verzonden :) Iemand al bericht gekregen van KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:51
Ook ff gebeld met kpn i.v.m. prijsverlaging,scheelt mij toch wel ff 50 euries!!
(verlengt met 2 jaar,350 bel-sms-web)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe
  • Laatst online: 21:32

JayPe

Ondertitel

Is er uberhaupt al iemand in NL of B met een uitgeleverder xperia s?
Of komen ze allemaal pas 'ergens half maart'?

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayPe schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:26:
Is er uberhaupt al iemand in NL of B met een uitgeleverder xperia s?
Of komen ze allemaal pas 'ergens half maart'?
zo te lezen wacht iedereen nog ik krijg een mailtje van t mobiledat hij pas tussen 12 en 14 maart geleverd kan worden terwijl op de site binne 3 werkdagen geleverd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
gisteren dan eindelijk besteld bij studenmobiel.nl met T-mobile smart plus 230 abonnement.
Nu nog afwachten wanneer die wordt geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Laatst online: 09-04 22:04
volgens pdashop 16 maart en ik zie dat ook andere (studentmobiel, gsmeasy) de levertijd ook richting eind volgende week zetten of 5-7 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga gewoon van 20 maart uit......... kan het altijd meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 09:31
Zojuist weer even contact gehad met T-Mobile.
Werd mij verteld dat de levertijd nog steeds 3 werkdagen is en dan ik dinsdag of woensdag een mail kon verwachten wanneer de levering plaats vond.

Had ook meteen even aangekaart dat er een micro-sim in moet, ze vertelde mij dat ik die op de site kon bestellen of in de winkel kon halen, maar "speciaal" voor mij zouden ze deze gratis opsturen.

PS. Wel apart want op twitter zei T-Mobile Webcare dat deze automatisch erbij geleverd werd, achja heb ik straks 2 micro-sim's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
mbttr schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:20:
[...]

Welk nummer heb je gebeld? Want mij vertelden ze dat ik peck had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razzah schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:38:
Zojuist weer even contact gehad met T-Mobile.
Werd mij verteld dat de levertijd nog steeds 3 werkdagen is en dan ik dinsdag of woensdag een mail kon verwachten wanneer de levering plaats vond.

Had ook meteen even aangekaart dat er een micro-sim in moet, ze vertelde mij dat ik die op de site kon bestellen of in de winkel kon halen, maar "speciaal" voor mij zouden ze deze gratis opsturen.

PS. Wel apart want op twitter zei T-Mobile Webcare dat deze automatisch erbij geleverd werd, achja heb ik straks 2 micro-sim's :P
raare gasten bij t-mobile ik heb ook contact opgenomen tegen mij zijden ze helaas we hebben hem niet op vooraad je moet afwachten.
en die micro sim krijg je er tog gewoon bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 09:31
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:45:
[...]

raare gasten bij t-mobile ik heb ook contact opgenomen tegen mij zijden ze helaas we hebben hem niet op vooraad je moet afwachten.
en die micro sim krijg je er tog gewoon bij?
Heb nu een aantal keer contact gehad en mij is verschillende keren redelijk hetzelfde verteld.
Bij bestelling zeiden ze levering tussen 5 en 8 maart, want hij is ruim of voorraad.
Vandaag werd me weer verteld 3 werkdagen.
En een maat van me heeft hem ook bij T-Mobile besteld, en hij heeft al een mail gekregen wat betreft de levering.
Daar stond ook in tussen 5 en 8 maart

En wat betreft die micro-sim, T-Mobile Webcare vertelde mij dat die je er automatisch bij kreeg, en mevrouw bij de klantenservice zei weer van niet, en die sturen ze nu dus los op naar me (bevestiging voor simkaart zojuist binnen gekregen)

[ Voor 15% gewijzigd door Razzah op 05-03-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De officiële 'general availability' in Nederland is vanaf 12 april. Volgens de retail manager in België toch. Het zou kunnen dat er deze week al toestellen opduiken bij retailers die erg snel toestellen van de groothandels aankrijgen, maar anders zal het volgende week pas zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Laatst online: 12-04-2022
AmbroosV schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:05:
De officiële 'general availability' in Nederland is vanaf 12 april. Volgens de retail manager in België toch. Het zou kunnen dat er deze week al toestellen opduiken bij retailers die erg snel toestellen van de groothandels aankrijgen, maar anders zal het volgende week pas zijn...
Dat is wel heel laat :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Maart* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes, maart inderdaad, sorry :-P les en oefeningen combineren met Tweakers is niet altijd gemakkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schrok wel een beetje moet ik zeggen hahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:30:
Ik schrok wel een beetje moet ik zeggen hahaha :)
Schrok? Ik spoog m'n thee zowat over het scherm... :/

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:45:
[...]

Google docs als je google account hebt. Dan openstellen voor iedereen.
https://docs.google.com/s...RHUzd4REVLaV9fTnVXdXM2Wnc

die exotische truuks met KPN hoogste abo lage prijs phone heb ik niet toegevoegd. verder beperkt tot abo's rond de 35 euro. en beperkt tot vodafone, tmobile, kpn.

verlenging of nieuw ook buiten beschouwing gelaten omdat meestal de aansluitkosten worden verwerkt in de telefoonprijs zodat dat eind van de streep bijna niets uitmaakt.

als er nog wijzigingen/toevoegingen moeten komen, let me know.

[ Voor 42% gewijzigd door fabstar81 op 05-03-2012 16:11 . Reden: uitleg ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Vodafone weet nog helemaal niks van wanneer hij geleverd gaat worden en Phone House zegt later deze week.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgesloten bij T-mobile. Net gv&*#F)d een bericht gekregen. Vertraging. Verwachte levering 30 mrt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Bij GSMeasy staat nu '8 maart verwacht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
THEALPHA schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:44:
[...]

en voor verlengen is pdashop/smartfoneshop het beste.
Gsmeasy voor mijn Vodafone-verlenging met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Ik weet niet waar T-Mobile mee bezig is maar nu moet je 119,95 bijbetalen bij een 2 jarig Smart Plus abonnement van 230min/sms/mms a 34,95 en onbeperkt internet a 4,95. Ik heb ditzelfde abonnement een paar uur geleden afgesloten zonder bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
wat ben ik blij dat ik gisteren dan nog mijn smart plus 230 abonnement heb afgesloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maukoo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:33:
Ik weet niet waar T-Mobile mee bezig is maar nu moet je 119,95 bijbetalen bij een 2 jarig Smart Plus abonnement van 230min/sms/mms a 34,95 en onbeperkt internet a 4,95. Ik heb ditzelfde abonnement een paar uur geleden afgesloten zonder bijbetalen.
whaaaaaat?... dat moet een fout zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
dirk- schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:42:
wat ben ik blij dat ik gisteren dan nog mijn smart plus 230 abonnement heb afgesloten :P
Ja inderdaad en ik vanmiddag. Maar ik denk dat ze het express doen omdat ze de vraag niet aankunnen en ze misschien eerste de eerste zending de deur uit willen hebben.
Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste