Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvmvmv84
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-05 12:29
splackavellie85 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:37:
[...]

Dan zou ik gewoon je abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten. Nummerbehoud is toch gratis.
Dat is inderdaad een goed idee! Word bij nummerbehoud je abonnement niet automatisch opgezegd?
Zullen dan wel aansluitkosten bijkomen, maar 57+30 is erg goedkoop voor 1jaar, 1GB, 300min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Nooit zelf opzeggen bij nummerbehoud, want er zitten veel risico's daarin. Geef gewoon aan een startdatum pas 30 dagen later in de bestelformulier om de eisen van de 1-maand termijn te voldoen.

Ook belangrijk qua Telfort abbos: Er zitten geen SMSen in de beltegoed erbij. Maar voor 5 euro p.m. krijg je een bruikbaar aantal ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Is de telfort keuze een betere keuze dan de KPN aanbieding? En hoe is telfort in het algemeen vergeleken met KPN? Ik bel en internet alleen, smsen is verleden tijd... en 570 totaal voor een jaar abo met 1GB internet per maand is toch wel heel aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Ik denk nog dat met KPN het een stuk beter gaat.

25 (eerst 3 maanden) + 40 (laatste 9 maanden WebXL) + 70 (toestel) - 25 (verlenging alleen als je abbo al af is) = 480.

200 Bel/SMS + 500 MB (2,0 Mb/s (3 maanden) en 14,4 Mb/s (9 maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Ik hoop alleen niet dat je dan genaaid wordt in de 4e maand want ondanks alles is mij dat nog niet steeds niet helemaal helder. Persoonlijk denk ik dat je je abo wel kunt wijzigen, maar deze verandering de volgende maand pas actief is, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Lijkt me dat die wijziging wel gewoon de 4e maand in gaat maar ik denk niet dat je van web naar webXL kunt switchen. Is daar al meer duidelijkheid over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Bloodhatch schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:35:
Is de telfort keuze een betere keuze dan de KPN aanbieding? En hoe is telfort in het algemeen vergeleken met KPN? Ik bel en internet alleen, smsen is verleden tijd... en 570 totaal voor een jaar abo met 1GB internet per maand is toch wel heel aantrekkelijk.
Ik heb nu bijna twee jaar met telfort gebeld. Voornamelijk regio Apeldoorn/Amersfoort. Je maakt gebruik van het kpn netwerk, dus voor wat betreft bereik om te bellen is dat gelijk aan kpn.

Wat betreft het internet. De snelheid is over het algemeen wel goed. Ik heb eigenlijk nooit last van een overbelast netwerk, de snelheid is gedurende de hele dag gelijk. Maar er zijn wel redelijk veel storingen geweest. Soms een paar uur geen internet, soms ook voor kortere periodes van een half uurtje ofzo (waar je dan op de storingspagina's niet van terug vindt). Naar mijn idee heeft telfort vaker internet storing dan kpn.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
PesaH schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:28:
Lijkt me dat die wijziging wel gewoon de 4e maand in gaat maar ik denk niet dat je van web naar webXL kunt switchen. Is daar al meer duidelijkheid over?
Bloodhatch schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:28:
  1. Of het mogelijk is om over te stappen naar web XL op elk moment binnen de contractperiode
  2. Direct je abonnement aanpassen waardoor je na de actieperiode niet het bedrag hoeft te betalen wat bij het gekozen abonnement hoort
  3. Datum van uitgave, 3 maart?
marijni12 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:44:

1: Ja, dat kan (zelf ook erg blij dat dit kan!)
2: Dat kan niet, je kan wel meteen naar de klantenservice bellen om te vragen of ze na de 3 maanden meteen je abonnement aan willen passen (komt eigenlijk op hetzelfde neer maar dan beter)
3: Verkoper zei dat ik er in ieder geval wel van uit kon gaan dat ik 'm de 20e binnen heb.
[...]
riotrick schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:29:
[...]

Ik heb nu bijna twee jaar met telfort gebeld. Voornamelijk regio Apeldoorn/Amersfoort. Je maakt gebruik van het kpn netwerk, dus voor wat betreft bereik om te bellen is dat gelijk aan kpn.

Wat betreft het internet. De snelheid is over het algemeen wel goed. Ik heb eigenlijk nooit last van een overbelast netwerk, de snelheid is gedurende de hele dag gelijk. Maar er zijn wel redelijk veel storingen geweest. Soms een paar uur geen internet, soms ook voor kortere periodes van een half uurtje ofzo (waar je dan op de storingspagina's niet van terug vindt). Naar mijn idee heeft telfort vaker internet storing dan kpn.
Mmm, ik heb de neiging om voor KPN te kiezen. Bedankt voor het delen van de ervaringen die je hebt met Telfort.

[ Voor 33% gewijzigd door Bloodhatch op 29-02-2012 22:35 . Reden: quotes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

@Bloodhatch Wow, excusez moi, heb die update helaas gemist. Maar wel erg goed nieuws. Eigenlijk was dit hetgeen waar ik nog op wachtte om de bestelling de deur uit te doen. KPN heeft er een nieuwe klant bij. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Laatst online: 04-11-2023
Begrijp ik nou goed dat je al aan het begin van je bestelling bij KPN kan opgeven dat je vanaf de derde maand wilt switchen? Want ik ga het geheid vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
splackavellie85 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:43:
Begrijp ik nou goed dat je al aan het begin van je bestelling bij KPN kan opgeven dat je vanaf de derde maand wilt switchen? Want ik ga het geheid vergeten
Als ik mijn verkoper mag geloven kan dit.
Bloodhatch schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:09:
Ik hoop alleen niet dat je dan genaaid wordt in de 4e maand want ondanks alles is mij dat nog niet steeds niet helemaal helder. Persoonlijk denk ik dat je je abo wel kunt wijzigen, maar deze verandering de volgende maand pas actief is, niet?
Het wordt als het goed is meteen gewijzigd. Verkoper wees mij hier zelfs expliciet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Bloodhatch schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:09:
Ik heb inmiddels een SIM-only KPN Personal SIM abbo en ik heb het eenvoudig online aangepast waarin het binnen slechts een uur doorgevoerd en bijgesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
marijni12 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:59:
[...]

Als ik mijn verkoper mag geloven kan dit.
Hmm, morgen toch maar even met KPN bellen dan, voor ik een bestelling plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Gsmeasy zegt nog steeds '1 maart verwacht', maar inmiddels ook 'levertijd 2-5 werkdagen'.
Ik heb ze maar gevraagd of ze de toestellen fysiek binnen gehad hebben vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:43
Gister op het allerlaatste moment maar even bij tmobile besteld bij het ismart 150 abo va 29.50 per maand. Ik kreeg de telefoon voor 29,95. + onbeperkt internet.

Ben blij dat ik het nog even snel gedaan heb ik had geen zin om 15 euro per maand meer te gaan betale voor sneller internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
PesaH schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:28:
Erg wisselende verhalen. Toen ik belde kon het nog niet in ieder geval :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Anheuer schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:34:
Gsmeasy zegt nog steeds '1 maart verwacht', maar inmiddels ook 'levertijd 2-5 werkdagen'.
Ik heb ze maar gevraagd of ze de toestellen fysiek binnen gehad hebben vandaag.
Op de persconferentie van sony werd gezegd dat hij deze week exclusief in barcelona te koop is. Denk dat ie op z'n vroegst na het weekend komt, maar nog een week later zou me ook niet heel erg verbazen.

We will see... *trappel* *trappel* *trappel* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 20:47
Kom net achter dat de prijzen van T-mobile verhoogd kan worden tijdens je contract periode
dit onder de noemer van inflatiecorrectie

is pas nieuw sinds 5 december 2010.....
|:( Kom je nu pas lekker achter als je je abonnement april 2011 hebt verlengt.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Ach, inflatiecorrectie is nu weer niet zo heel veel:
Het inflatiepercentage over 2011 is door het CBS vastgesteld op 2,3%. Met dit percentage zal het maandbedrag van uw abonnement in 2012 worden verhoogd.
Als je een abonnement van 40 euro had, is dat met 92 cent verhoogd. Dat is nu niet echt om wakker van te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
riotrick schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:54:
Ach, inflatiecorrectie is nu weer niet zo heel veel:

[...]

Als je een abonnement van 40 euro had, is dat met 92 cent verhoogd. Dat is nu niet echt om wakker van te liggen.
dat wel , maar gaat om de principe dat je voor een bepaald bedrag getekend hebt voor een bepaalde periode, dan kan je dus niet vanuit gaan dat je ook voor dat bedrag je hele periode betaald.

Komt bij het berekenen van totaal prijs toestel per jaar dan ook niet helemaal uit. voor een 2 jarige abonnement kan dat wel ongeveer 24 euro extra zijn.

Weet niet hoe het is bij andere providers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
Even een vraagje over die hele KPN actie, is het zeker dat je het toestelprijs niet alsnog hoeft te vergoeden als je ineens van de hoogste naar de laagste gaat? En moet je die vierde maand wel 150 euro betalen of wat? Er staat namelijk dat je na 3 maanden pas kunt downgraden, dus je kunt hem niet uit voorzorg al een paar weken eerder downgraden? Want waarschijnlijk zodra de 3 maanden voorbij zijn dan is er minimaal één seconde waarop het oude abbo er nog stond en dat betekend dat die waarschijnlijk voor de hele maand geldt...Kun je gelijk 150 euro aftikken 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Rctworld op 01-03-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Gister bij tmobile besteld met een levertijd van 8 dagen dus ongeveer volgende week vrijdag (9 maart) binnen.

Zojuist krijg ik een sms dat de bestelling is vertraagd hij wordt nu geleverd tussen 12 en 14 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Rctworld schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:13:
Even een vraagje over die hele KPN actie, is het zeker dat je het toestelprijs niet alsnog hoeft te vergoeden als je ineens van de hoogste naar de laagste gaat? En moet je die vierde maand wel 150 euro betalen of wat? Er staat namelijk dat je na 3 maanden pas kunt downgraden, dus je kunt hem niet uit voorzorg al een paar weken eerder downgraden? Want waarschijnlijk zodra de 3 maanden voorbij zijn dan is er minimaal één seconde waarop het oude abbo er nog stond en dat betekend dat die waarschijnlijk voor de hele maand geldt...Kun je gelijk 150 euro aftikken 8)7
Ik heb vanmiddag gebeld: je kunt maximaal een week voor het eind van de derde maand downgraden naar een goedkoper abonnement. Dat heeft geen invloed op de prijs van het toestel.

Mij werd aan de telefoon verteld dat je na die drie maanden NIET kunt switchen naar een WebXL-abonnement, maar ik heb uiteindelijk toch gekozen voor deze actie, om de volgende redenen:

1. Als ik mijn abonnement na drie maanden downgrade naar het goedkoopste abonnement, ben ik in totaal slechts 410 euro kwijt
2. Zelfs als er iets fout gaat, en ik betaal een maand 150 euro, dan nog is het totaal van 535 lager dan elke andere aanbieding

Het is nu dus afwachten wanneer ik mijn toestel krijg. Ik hoop voor de 11e, want dan ga ik naar Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Je betaalt het minste, maar je krijgt dan ook maar 100 belminuten en 100mb per maand... met het traagste internet.. ik ben er nog niet zeker van, bezuinigen op tekortkomingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Bloodhatch schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:58:
Je betaalt het minste, maar je krijgt dan ook maar 100 belminuten en 100mb per maand... met het traagste internet.. ik ben er nog niet zeker van, bezuinigen op tekortkomingen...
Ik weet ook niet of ik dat ga doen, maar de prijs geeft mij zo wel een hoop speling om eventueel voor een duurder abonnement te gaan.

Voor snel internet, goed bereik en goede voorwaarden, kun je het beste bij Vodafone kjken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
splackavellie85 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:13:
[...]

Ik weet ook niet of ik dat ga doen, maar de prijs geeft mij zo wel een hoop speling om eventueel voor een duurder abonnement te gaan.

Voor snel internet, goed bereik en goede voorwaarden, kun je het beste bij Vodafone kjken.
en een veel te duur abonnement ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
prekz schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:21:
[...]

en een veel te duur abonnement ja..
Ik vond een paar Voda deals die er niet zo slechte uit zien. Bij Typhone krijg je 100 min / onbeperkte SMS / 1 GB snel data voor maar 557,. (toestel + service).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
splackavellie85 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:50:
[...]

Ik heb vanmiddag gebeld: je kunt maximaal een week voor het eind van de derde maand downgraden naar een goedkoper abonnement. Dat heeft geen invloed op de prijs van het toestel.

Mij werd aan de telefoon verteld dat je na die drie maanden NIET kunt switchen naar een WebXL-abonnement, maar ik heb uiteindelijk toch gekozen voor deze actie, om de volgende redenen:

1. Als ik mijn abonnement na drie maanden downgrade naar het goedkoopste abonnement, ben ik in totaal slechts 410 euro kwijt
2. Zelfs als er iets fout gaat, en ik betaal een maand 150 euro, dan nog is het totaal van 535 lager dan elke andere aanbieding

Het is nu dus afwachten wanneer ik mijn toestel krijg. Ik hoop voor de 11e, want dan ga ik naar Belgie.
Zelfde keuze gemaakt, ondanks het brakke internet. Je belt eigenlijk praktisch gratis daar het toestel al meer dan 410 euro kost :P Dat vind ik een prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

→ TP

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Sorry maar wat betekenen deze afkortingen van de mods? Is mijn IQ te laag om het te snappen of betekent TP topic poster wat je inderdaad bent als je in een topic post? Of ter preventie, taai plastic, tijdelijke plaatsing, topper party? ik kom er niet uit, zelfde geldt voor MAA... misschien handiger om gewoon uit te schrijven wat je bedoelt, of wijs me naar een pagina waar ik al dit soort afkortingen kan vinden met de bijhorende betekenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Het topic was even naar Mobile Aankoopadviesforum verplaatst en nu weer terug naar TelecomProviders.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
splackavellie85 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:50:
[...]

Erg raar.. Bij mij zei hij dat als je een Bel+SMS+Web abonnement neemt je te allen tijde (na 3 maanden dan) kunt switchen naar een WebXL abonnement en weer terug. Echter, als je een WebXL abonnement zou nemen kon je niet switchen tussen deze twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Atomsk schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:04:
Het topic was even naar Mobile Aankoopadviesforum verplaatst en nu weer terug naar TelecomProviders.
Bedankt voor de opheldering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:09
Contact gehad met Studentmobiel waar ik de Xperia S heb besteld, en die mailden me vandaag dit:
Onze leveranciers geven aan dat de eerste levering a.s. dinsdag 6 maart binnen zal komen en wij zullen dan direct de telefoons gaat uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bas-r schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:49:
Contact gehad met Studentmobiel waar ik de Xperia S heb besteld, en die mailden me vandaag dit:

[...]
Super, dat wil zeggen woensdag in de bus ^^ laat dat nu net mijn vrije dag zijn :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
marijni12 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:10:
[...]

Erg raar.. Bij mij zei hij dat als je een Bel+SMS+Web abonnement neemt je te allen tijde (na 3 maanden dan) kunt switchen naar een WebXL abonnement en weer terug. Echter, als je een WebXL abonnement zou nemen kon je niet switchen tussen deze twee.
Hmm, heel vreemd, die tegenstrijdige berichten.. Ik denk dat ik het na die drie maanden gewoon ga proberen om naar een WebXL-abonnement te switchen, en als het niet lukt, neem ik wel genoegen met minder. Zoals al eerder is gezegd, ben ik nu in totaal minder kwijt dan wanneer ik het toestel los zou kopen, dus echt reden tot klagen heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
splackavellie85 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:34:
[...]

Hmm, heel vreemd, die tegenstrijdige berichten.. Ik denk dat ik het na die drie maanden gewoon ga proberen om naar een WebXL-abonnement te switchen, en als het niet lukt, neem ik wel genoegen met minder. Zoals al eerder is gezegd, ben ik nu in totaal minder kwijt dan wanneer ik het toestel los zou kopen, dus echt reden tot klagen heb ik niet.
Ga dat ook doen, gewoon proberen. Overigens zou dinsdag beginnen met uitleveren mooi zijn, ben wel benieuwd naar mijn nieuwe speeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Zojuist besteld via gsmeasy.nl, kon echt niet wachten.
Ben benieuwd wanneer ik het binnen heb, ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
Ok :-).

Nou ik hoop eigenlijk dat ik a.s. zaterdag de dichtbij zijnde Mediamarkt in te lopen en dat ze deze dan al verkopen...

Of is dat ijdele hoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeDaan86 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:21:
Ok :-).

Nou ik hoop eigenlijk dat ik a.s. zaterdag de dichtbij zijnde Mediamarkt in te lopen en dat ze deze dan al verkopen...

Of is dat ijdele hoop?
Yes it is. Sony begint pas maandag met de distributie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
  • Laatst online: 03-02-2024
Hmm..

Helaas, hoorde namelijk ook verhalen over 3 maart, vandaar.
Dan maar een los toestel op internet bestellen.

Bedankt in ieder geval voor de verduidelijking :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Op de website stond dus 2 a 5 werkdagen, geloofde ik al niet echt, maar ik krijg ik een mail dat de levertijd 1 a 2 weken is.
Op zich had ik op 12 maart gerekend, dus dat is prima, maar ik vind er wel veel speling tussen zitten.
Wellicht is er begin volgende week meer duidelijkheid over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan jullie voor de witte of de zwarte?

Ik ga voor de zwarte omdat ze de witte pas eind maart binnen krijgen bij gsmweb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 11:18
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:49:
Gaan jullie voor de witte of de zwarte?

Ik ga voor de zwarte omdat ze de witte pas eind maart binnen krijgen bij gsmweb :(
Wit is exclusief bij t-mobile eerste weken. Dus als je een witte wilt vanaf de launch zit je vast aan t-mobile.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Ik vind de zwarte sowieso a mooier, dus ik zit goed.

Anderen al besteld en meer info over levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xentor schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:23:
[...]

Wit is exclusief bij t-mobile eerste weken. Dus als je een witte wilt vanaf de launch zit je vast aan t-mobile.
Ah oké, dat wist ik niet.

Ik moet hem ook nemen met een tmobile abbo maar dan niet bij tmobile zelf. Ik heb hem eigenlijk nog niet besteld aangezien hij bij gsmweb nog niet in het systeem staat. Ik ben helaas geheel afhankelijk van gsmweb omdat ik daar 4 weken geleden de arc s had besteld icm een tmobile abbo maar nog niet heb ontvangen. Nu laat ik dat omzetten naar de xperia s zodra hij daar beschikbaar is. Ze zeiden dat die witte pas eind maart kwam en de zwarte half maart... vind de witte iets mooier maar wil nog niet langer wachten dan dat ik al doe.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjet2174
  • Laatst online: 01-02-2024
floepie05 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:29:
[...]

Ik vond een paar Voda deals die er niet zo slechte uit zien. Bij Typhone krijg je 100 min / onbeperkte SMS / 1 GB snel data voor maar 557,. (toestel + service).
Ja, maar als je wilt verlengen bij Vodafone met dat abonnement is het wel ineens 100 euro duurder bij Typhone XD, terwijl andere shops een verschil hanteren van rond de 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:47:
[...]

Ah oké, dat wist ik niet.

Ik moet hem ook nemen met een tmobile abbo maar dan niet bij tmobile zelf. Ik heb hem eigenlijk nog niet besteld aangezien hij bij gsmweb nog niet in het systeem staat. Ik ben helaas geheel afhankelijk van gsmweb omdat ik daar 4 weken geleden de arc s had besteld icm een tmobile abbo maar nog niet heb ontvangen. Nu laat ik dat omzetten naar de xperia s zodra hij daar beschikbaar is. Ze zeiden dat die witte pas eind maart kwam en de zwarte half maart... vind de witte iets mooier maar wil nog niet langer wachten dan dat ik al doe.
Als je nog niks getekend hebt en de order is verder nog niet in behandeling (zoals nummer overzetting etc) dan zou je hem toch nog gewoon kunnen annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xentor schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:02:
[...]
Als je nog niks getekend hebt en de order is verder nog niet in behandeling (zoals nummer overzetting etc) dan zou je hem toch nog gewoon kunnen annuleren?
Nee, het abonnement is al goedgekeurd en ben dus al aangesloten (6 maart gaat hij in). Alles is dus al geregeld maar ik heb de telefoon (Arc S) nog niet ontvangen :), vandaar dat ik er niet onderuit kom bij GSMweb. Ik mocht wel wachten op de Xperia S ipv de Arc S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Hmm, krijg nu dit antwoord van gsmeasy:
Gsmeasy heeft u inderdaad een standaardmail verstuurd waarin woerdt aangegeven dat het toestel nog niet op voorraad is.

De Sony Ericsson Experia S wordt officieel pas op 3 maart aan Nederland geleverd.

U heeft een pre-order geplaatst en dat is de reden waarom u een standaard mail heeft ontvangen.
Gsmeasy gaat ervan uit dat u het toestelvolgende week aangeboden zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
DeDaan86 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:25:
Hmm..

Helaas, hoorde namelijk ook verhalen over 3 maart, vandaar.
Dan maar een los toestel op internet bestellen.

Bedankt in ieder geval voor de verduidelijking :-)
In hun twitter vertelde SE mij: de Xperia S ligt vanaf 5 maart in de eerste winkels.

Overigens houdt KPN in hun twitter nog steeds vast op half maart: Vanaf half maart kan het toestel geleverd worden. cot.ag/w6Jk92 ^EZ

Mag toch hopen dat ik hem volgende week krijg ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Cyleo op 02-03-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
t-mobile bestel pagina heeft nu staan
Dit toestel heeft momenteel een levertijd van circa 3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

studentmobiel gaf ook aan in meerdere emails dat het om 5 maart zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Laten we maar hopen dat KPN de leverdatum ook veranderd naar 5 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 07:48
Misschien is deze vraag al eerder aan bod geweest, maar ik kon hem zo snel niet vinden met de zoekfunctie. Het is nog redelijk gissen wanneer deze telefoon te krijgen is, alhoewel op veel plaatsen nu 5 maart genoemd wordt. Nu las ik op een site (weet al niet meer welke) dat de witte versie pas eind maart beschikbaar zou zijn. Weet iemand of het in het algemeen zo zal zijn dat de witte versie pas later te verkrijgen is?

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Dit zou kunnen kloppen aangezien (voor zover ik weet) T-mobile de witte variant exclusief heeft voor de eerste maand na uitgave door Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Moi_in_actie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:01:
Misschien is deze vraag al eerder aan bod geweest, maar ik kon hem zo snel niet vinden met de zoekfunctie. Het is nog redelijk gissen wanneer deze telefoon te krijgen is, alhoewel op veel plaatsen nu 5 maart genoemd wordt. Nu las ik op een site (weet al niet meer welke) dat de witte versie pas eind maart beschikbaar zou zijn. Weet iemand of het in het algemeen zo zal zijn dat de witte versie pas later te verkrijgen is?
De witte versie is de eerste 2? weken exclusief bij tmobile te verkijgen. Zal inderdaad later ook bij andere providers te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Mm, bij smartphoneshop is de leverdatum aangepast: Verwachte leverdatum: 16-03-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 07:48
@hierboven: oke, bedankt voor de info. Dan zal ik nog maar even moeten wachten, ik wil namelijk de witte versie als los toestel (simlock vrij) halen. Even afwachten dan maar...

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
riotrick schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:09:
Mm, bij smartphoneshop is de leverdatum aangepast: Verwachte leverdatum: 16-03-2012
Ondertussen weer aangepast dan?

EINDHOVEN
Actuele status: op voorraad in ons centraal magazijn
Reserveer nu en dit product ligt morgen vanaf 14.00 uur voor je klaar in onze winkel in Eindhoven.
Winkelinformatie
GRONINGEN
Reserveer nu en dit product ligt morgen vanaf 14.00 uur voor je klaar in onze winkel in Groningen.
Winkelinformatie
ROTTERDAM
Reserveer nu en dit product ligt morgen vanaf 14.00 uur voor je klaar in onze winkel in Rotterdam.
Winkelinformatie

Staat wel preorder bij.

(dit is via de hoofdpagina, staat bij icm tmobile.)

[ Voor 3% gewijzigd door Xentor op 02-03-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Dat lijkt me niet te kloppen.
De consensus van alle berichten is dat het toestel maandag in de eerste winkels ligt. Wellicht is KPN gewoon laat geweest met bestellen en moeten ze daarom wachten tot half maart.

Ik ga er vanuit dat ik hem volgende week donderdag of vrijdag krijg.

[ Voor 6% gewijzigd door Anheuer op 02-03-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08
riotrick schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:09:
Zou het kunnen zijn dat ze door hun eerste voorraad levering heen is (Die dus helemaal pre-ordered is)?

En dat als je hem nu besteld, dat hij dan pas op 16 maart geleverd wordt?

Ik hoop het wel. Bij mijn pre-order stond namelijk nog 7 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Dat zou natuurlijk kunnnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09 19:32

JanB

Het ken rotter !!!

Mijn bestelling stond bij Smartphoneshop op 07-03, maar staat nu op 16-03, dus ik denk het niet.

Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
Heb Smartphoneshop een mail gestuurd.

Zodra ik een reactie heb, zal ik hem hier posten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat er staat dat hij op voorraad is, is een bug op de abopagina's. Ik heb net eventjes getelefoneerd, en ze hebben hem nog niet op vorraad.

Wanneer je hem probeert te reserveren krijg je in je winkelmandje toch weer 16 maart, en dat is de juiste datum.

[ Voor 29% gewijzigd door AmbroosV op 02-03-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hebem besteld via t-mobile en hij kan tussen 12 en 14 maart geleverd worden door de koerier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:34:
ik hebem besteld via t-mobile en hij kan tussen 12 en 14 maart geleverd worden door de koerier
Wel vreemd. eerst hadden ze er 8 werkdagen staan, nu 3 werkdagen maar nog wel vertragings smsjes versturen van dat hij geleverd wordt tussen 12 en 14 maart ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xentor schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:37:
[...]

Wel vreemd. eerst hadden ze er 8 werkdagen staan, nu 3 werkdagen maar nog wel vertragings smsjes versturen van dat hij geleverd wordt tussen 12 en 14 maart ;w
tja ik heb hem eergister besteld en gister kreeg ik een sms ''de levering van uw t-mobile bestelling is helaas vertraagd tmobile verwacht dat het product geleverd word tussen 12 en 14 maart.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
Heb net een reactie ontvangen van smartphoneshop.

Verwachte levering is 16-03-2012. Ook voor de eerdere pre-orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Die zijn dan een week later dan GSMeasy zegt te zijn. Maar dat is nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Lijkt dus allemaal nog wel even een paar weken te duren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een bevestiging gekregen van t-mobile en de bezorg dienst dat mijn witte xperia s tussen 6 en 8 maart geleverd gaat worden. We Will see.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 14:24
Op de T-Mobile site staat nu "dit toestel heeft momenteel een levertijd van circa 3 werkdagen". Maar zien als ze dit ook waar kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Vanmiddag bij KPN langs geweest en daar hebben ze mij verzekerd dat ik na de drie maanden WEL kan overstappen naar een WebXL-abonnement, terwijl de klantenservice gister zei dat het niet kon. Ook zeiden ze dat ik het een aantal dagen voor het eind van de derde maand al kan omzetten.

Beetje tegenstrijdige berichten dus, maar ik ga ervan uit dat het dus wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

splackavellie85 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:31:
Vanmiddag bij KPN langs geweest en daar hebben ze mij verzekerd dat ik na de drie maanden WEL kan overstappen naar een WebXL-abonnement, terwijl de klantenservice gister zei dat het niet kon. Ook zeiden ze dat ik het een aantal dagen voor het eind van de derde maand al kan omzetten.

Beetje tegenstrijdige berichten dus, maar ik ga ervan uit dat het dus wel kan.
Overstappen naar WebXL-weet ik zo niet, maar abbo aanpassen kan sowiezo na drie maanden. Als je abbo is ingegaan kun je ook gewoon bellen met de klantenservice met het verzoek of ze per die en die datum je abbo willen bijstellen naar dat en dat. Dus nix gestress een paar dagen van te voren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:34:
[...]

Overstappen naar WebXL-weet ik zo niet, maar abbo aanpassen kan sowiezo na drie maanden. Als je abbo is ingegaan kun je ook gewoon bellen met de klantenservice met het verzoek of ze per die en die datum je abbo willen bijstellen naar dat en dat. Dus nix gestress een paar dagen van te voren ;)
Klopt, dat had ik hier eerder ook gelezen, en dat hebben ze vanmiddag inderdaad bevestigd. Ik zou wel het liefst naar WebXL overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
Weet zo niet of het al gevraagd is maar ik zit met het volgende, ik wil graag de xperia s bestellen met t-mobile smart plus, nu lees ik dat de prijzen omhoog gaan. Als ik hem morgen bestel, betaal ik dan nog het oude tarief, of het nieuwe verhoogde tarief? En hoe zit dit in de toekomst, komt hierin verandering of blijf ik het oude tarief gedurende mijn contractperiode betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
splackavellie85 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:36:
[...]

Klopt, dat had ik hier eerder ook gelezen, en dat hebben ze vanmiddag inderdaad bevestigd. Ik zou wel het liefst naar WebXL overstappen.
50/50 kans dus, ik ga het gewoon proberen :-) anders jammer maar wel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Volgens deze bron gaat het echter zeker gebeuren!

8)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirk- schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:37:
Weet zo niet of het al gevraagd is maar ik zit met het volgende, ik wil graag de xperia s bestellen met t-mobile smart plus, nu lees ik dat de prijzen omhoog gaan. Als ik hem morgen bestel, betaal ik dan nog het oude tarief, of het nieuwe verhoogde tarief? En hoe zit dit in de toekomst, komt hierin verandering of blijf ik het oude tarief gedurende mijn contractperiode betalen?
ik had tot gisteren geen abonementt, naar t-mobile geweest en abonnement afgesloten. mijn abonnement gaat pas van start wanneer ik dat wil, voor mij dus als ik de xperia s heb, ik heb een abonnement met de prijs van NU maar activeer hem pas als ik de xperia s heb. dus NU u abonnement gaan halen/bestellen dan heb je nog de oude prijs! zeker doen VOOR maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 11:27
Atomsk schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:40:
Volgens deze bron gaat het echter zeker gebeuren!

8)
Mooi, hoeven we ons geen zorgen te maken dus! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
dirk- schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:37:
volgens T-mobile webcare
De nieuwe abonnement gaan in vanaf 5 maart. ^RG
denk als je voor 5 maart besteld je de oude tarieven nog krijgt, om zeker te weten, gewoon morgen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, bellen, voor de zekerheid nog eens navragen en zorgen dat alles rond is dan morgen!
ik heb nog nooit in men leven een abonnement gehad, t-mobile in maastricht heeft me zeer goed geholpen, ze hadden me alles uitgelegd,ook dat de prijzen vanaf maandag veranderen. ik wou echt nog geen abonnement omdat ik net de sony xperia arc had gekocht en dus nu met een antiek ding rondloop totdat ik de xperia s heb

zodra ik de xperia s heb ga ik met mijn nieuw nummer naar t-mobile, hun activeren het voor mij en pas vanaf dan moet ik betalen, de oude prijs 19.95 euro voor 110min bellen/smssenen onbeperkt internet, als ik maandag mijn abonnement had afgesloten zou het 5 euro meer zijn geweest.

tot 4 maanden na het tekenen van het contract zou ik kunnen wachten om het te activeren, met de oude prijs..

t-mobile had me echt super geholpen, namen alle tijd voor me, probeerden me niks te verkopen wat ik niet wou,...
omdat ik het toestel los wil kopen zeiden ze me zelfs dat ik beter eerst in de mediamarkt kan gaan kijken voor de xperia s, daar zijn de prijzen vaak 10 tot 100euro goedkoper

ik heb geen abonnement met toestel gekocht omdat ik nog niet zo bekend ben ermee, liever 20per maand en eventuele bijkosten dan 40 euro of meer met eventuele bijkosten :-) een nieuw nummer wou ik ook hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2022
(ook gepost in het android Xperia S topic)

Jongens, ik twijfel sterk tussen de Xperia S (MET die vette headset die je erbij krijgt) en de Galaxy Note. De eerste komt op 30,5/maand, de tweede op 32,5/maand, allebei T-Mobile. Ik word steeds aangetrokken door dat awesome scherm van de Note maar heb serieus geen idee hoe het me later gaat bevallen (met zitten, fietsen, naar feestjes gaan met dat ding, ...). Wat denken jullie!? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbttr schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:43:
(ook gepost in het android Xperia S topic)

Jongens, ik twijfel sterk tussen de Xperia S (MET die vette headset die je erbij krijgt) en de Galaxy Note. De eerste komt op 30,5/maand, de tweede op 32,5/maand, allebei T-Mobile. Ik word steeds aangetrokken door dat awesome scherm van de Note maar heb serieus geen idee hoe het me later gaat bevallen (met zitten, fietsen, naar feestjes gaan met dat ding, ...). Wat denken jullie!? :)
Vind je het prettig om de telefoon in je broekzak te houden? Zo ja, Xperia S. Als het je niet uit maakt en je het prima vindt om hem in je jaszak te houden, overal op tafel te leggen of in je hand te houden, dan zou je ook voor de Note kunnen gaan. Twee collega's van mij hebben hem. Eentje vind het heerlijk, de ander zit zich de hele dag te ergeren dat 'ie niet in z'n broekzak kan. Hij is gewoon echt groot.

Marrum, beter in het tech topic van de Xperia S ;) Dit heeft meer met specs te maken dan met levertijden :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:28:
Heb net een bevestiging gekregen van t-mobile en de bezorg dienst dat mijn witte xperia s tussen 6 en 8 maart geleverd gaat worden. We Will see.....
vreemd ik kreeg een sms/mail dat hij tusse de 12de en 14de maart bezorgt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Iemand die al weet wanneer de Mediamarkt hem zal binnen hebben? Ben wel belg, dus weet niet of het scheelt tussen Belgie en Nederland... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ETzPliskin schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:03:
Iemand die al weet wanneer de Mediamarkt hem zal binnen hebben? Ben wel belg, dus weet niet of het scheelt tussen Belgie en Nederland... :P
In België komt hij pas op 2 april in de winkels, als je hem vroeger wil moet je bij smartphoneshop.be of gsmwijzer.be zijn. Beide Nederlandse winkels, dus daar kan je hem vroeger vastkrijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-08 08:29
Gisteren de zwarte besteld bij www.studentmobiel.nl. Zal jullie op de hoogte houden omtrent de levertijd (updates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

AmbroosV schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:06:
[...]

In België komt hij pas op 2 april in de winkels, als je hem vroeger wil moet je bij smartphoneshop.be of gsmwijzer.be zijn. Beide Nederlandse winkels, dus daar kan je hem vroeger vastkrijgen!
Bah :P

Ben niet zo een fan van zo een toestel online aan te schaffen. Dan maar wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
ETzPliskin schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 13:37:
[...]

Ben niet zo een fan van zo een toestel online aan te schaffen. Dan maar wachten :)
Hoezo niet, dat gaat tegenwoordig prima zolang je op een tweakers.net goedgekeurde (feedback) site koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ETzPliskin schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 13:37:
[...]

Aha, dat is juist waar GSMWijzer zo interessant is! Ik doe ook geen online aankoop, ik bestel hem, mag hem gaan afhalen in hun afhaalpunt in Leuven (5 minuten wandelen voor mij), en ik moet daar dan ook pas betalen (bancontact). Voor garantie ga je of rechtstreeks naar Dynafix of je brengt je telefoon met een kopie van je aankoopbewijs binnen bij The Phone House. Ze zeggen het daar niet altijd, maar zolang je een geldig aankoopbewijs hebt kan je je telefoon altijd laten repareren bij The Phone House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

AmbroosV schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 13:50:
[...]

Aha, dat is juist waar GSMWijzer zo interessant is! Ik doe ook geen online aankoop, ik bestel hem, mag hem gaan afhalen in hun afhaalpunt in Leuven (5 minuten wandelen voor mij), en ik moet daar dan ook pas betalen (bancontact). Voor garantie ga je of rechtstreeks naar Dynafix of je brengt je telefoon met een kopie van je aankoopbewijs binnen bij The Phone House. Ze zeggen het daar niet altijd, maar zolang je een geldig aankoopbewijs hebt kan je je telefoon altijd laten repareren bij The Phone House.
Ik woon niet zo dicht bij Leuven, helaas... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Laatst online: 14-03 08:24
T-Mobile zei dat hij ruim op voorraad was en dat ik hem tussen 5 en 8 maart kon verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Klopt het dat je bij KPN de headset er niet bij krijgt? Daardoor twijfel ik wel tussen KPN en T-Mobile. Bij KPN kost het ding 35/maand voor 1 jaar, bij T-Mobile 30/maand voor 2 jaar, en je krijgt de headset erbij. Punt is wel dat ik binnen een jaar een half jaar weg ben en dus 6x30=180 euro zou wegsmijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razzah schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:04:
T-Mobile zei dat hij ruim op voorraad was en dat ik hem tussen 5 en 8 maart kon verwachten.
Ik heb 2 dagen geleden een sms gehad van t-mobile dat mijn xperia s tussen 6 en 8 maart geleverd gaat worden. Zou dus kunnen kloppen wat ze zeggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Laatst online: 14-03 08:24
mbttr schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:07:
Klopt het dat je bij KPN de headset er niet bij krijgt? Daardoor twijfel ik wel tussen KPN en T-Mobile. Bij KPN kost het ding 35/maand voor 1 jaar, bij T-Mobile 30/maand voor 2 jaar, en je krijgt de headset erbij. Punt is wel dat ik binnen een jaar een half jaar weg ben en dus 6x30=180 euro zou wegsmijten.
Zover ik weet is dat een speciale actie van T-Mobile, denk dus ook niet dat KPN die erbij levert.
En tja als je uiteindelijk 180euro weggooit kan je die Smart Wireless Headset denk ik beter los kopen voor £58.32 (als je dat ding graag wilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
En het is 100% zeker dat ik de 4de maand al kan teruggeschakeld zijn, right? Dat ik niet 1 maand 150 euro moet dokken.. :) Zou me wel erg goed uitkomen, moet zowat de beste 1-jaarsdeal zijn die er is, right? Is de Xperia S dan nog te unlocken daarna?
Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste