Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 11:18
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:40:
[...]

Net ook contact gehad. Volgens de vriendelijke dame van de KPN klantenservice (Echt, kuddo's voor de klantenservice van KPN. Vandaag meerdere malen om uiteenlopende redenen gebeld, maar doen goed werk daar. Heb het wel eens anders gezien...) moet de telefoon per 29 februari beschikbaar zijn... Woensdag dus. My gawd. Als dat echt zo is... Doe hem mij voor het weekend ff :P
Ik denk niet dat hij al voor het weekend word uitgeleverd door KPN. Zover ik weet was het 12 maart (werd mij verteld toen ik hem bestelde, dit was overigens vrijdag)

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je het verlengen van je contract 1 maand vervroegen bij t-mobile? :P

En weet iemand wat er met je beltegoed gebeurd bij verlenging ( abbo uit 2010 )

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-10-2022
Even een tip: De Xperia wordt door T-Mobile zonder Micro Simkaart geleverd. Hierover contact gehad met klantenservice, het was ze niet bekend dat de Xperia een microsimkaart nodig heeft. Bij een IPhone wordt er automatisch een micro simkaart meegeleverd. Ik krijg binnen drie werkdagen een gratis microsimkaart thuisgestuurd en ze nemen dit als tip mee naar de andere medewerkers van de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 20:47
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:09:
Hoe kan je het verlengen van je contract 1 maand vervroegen bij t-mobile? :P

En weet iemand wat er met je beltegoed gebeurd bij verlenging ( abbo uit 2010 )
bij t-mobile?
heb gevraagd afgelopen vrijdag, kon het niet meenemen omdat het een andere abonnement was.
Heb dat ook van een andere collega gehoord die ook bij T-mobile zit.

Ga al mijn tegoed opmaken voordat ik ga verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wai_AM schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:45:
[...]

bij t-mobile?
heb gevraagd afgelopen vrijdag, kon het niet meenemen omdat het een andere abonnement was.
Heb dat ook van een andere collega gehoord die ook bij T-mobile zit.

Ga al mijn tegoed opmaken voordat ik ga verlengen
Als ik mijn internet ( 10 eu de maand ) uitzet gaat het toch ook gewoon van dat tegoed af? Ik heb namelijk al uit een lange periode Orange een flink tegoed opgebouwd ( 233,- ). En dit wil ik inderdaad ook opmaken als ik er niks voor krijg. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:52:
[...]

Als ik mijn internet ( 10 eu de maand ) uitzet gaat het toch ook gewoon van dat tegoed af? Ik heb namelijk al uit een lange periode Orange een flink tegoed opgebouwd ( 233,- ). En dit wil ik inderdaad ook opmaken als ik er niks voor krijg. :|
je kan beter ze even bellen om zeker te weten.

edit: ben nu aan het twitteren met ze over mijn ongenoegen van de levering

[ Voor 8% gewijzigd door Wai_AM op 27-02-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem in de winkel verlengen en het toestel daar ophalen. Dan krijg je ook de headset erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wai_AM schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:55:
[...]

je kan beter ze even bellen om zeker te weten.

edit: ben nu aan het twitteren met ze over mijn ongenoegen van de levering
Nu geen mogelijkheid tot bellen maar op het forum van T-mobile zie ik eigenlijk weinig positiefs over ze. Snap niet dat je zo met je klanten om durft te gaan. Na je contractperiode kan je je bundel omlaag gooien en uiteindelijk kan je zo je tegeod opbellen, behoorlijk slechte oplossing.

Denk voor de S / P toch maar overstappen naar een 1 jarig contract en dan bij een andere provider, liever vandaag dan gisteren.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:44:
[...]

Nu geen mogelijkheid tot bellen maar op het forum van T-mobile zie ik eigenlijk weinig positiefs over ze. Snap niet dat je zo met je klanten om durft te gaan.

Het liefst stap ik liever gister dan vandaag over op een andere provider.
zeg dat wel, heb dus net excuses aangeboden gekregen van de mis informatie. wordt er doodleuk verteld dat
de actuele levertijd 8 werkdagen is. Terwijl in het e-mail staat

T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 12 maart en 14 maart. Als de levertijd wijzigt dan zullen we u hierover informeren.

en de SMS : De levering van uw T-mobile bestelling is helaas vertraagd. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 12 maart en 14 maart.

nou daar heb je dus veel aan.

8 werkdagen is op z'n zachts gezegd toch 8 Maart ipv tussen 12 en 14 maart. En dit terwijl je al sinds BEN al bij hun zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Ik word zometeen als het goed is gebeld door de KPN, zijn er nog vragen die ik moet stellen voor iemand hier? Dan heeft de rest er misschien ook nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Laatst online: 12-04-2022
  1. Of het mogelijk is om over te stappen naar web XL op elk moment binnen de contractperiode
  2. Direct je abonnement aanpassen waardoor je na de actieperiode niet het bedrag hoeft te betalen wat bij het gekozen abonnement hoort
  3. Datum van uitgave, 3 maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
4. Niet erg belangrijk, maar zullen ze de witte op voorraad en leverbaar hebben binnen een paar maanden of alleen de zwarte?

Maar WebXL is de groote vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Bloodhatch schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:28:
  1. Of het mogelijk is om over te stappen naar web XL op elk moment binnen de contractperiode
  2. Direct je abonnement aanpassen waardoor je na de actieperiode niet het bedrag hoeft te betalen wat bij het gekozen abonnement hoort
Vooral puntje 1 & 3 ben ik benieuwd naar. Volgens het meisje wat ik aan de telefoon had was het namelijk niet mogelijk (1) en nog onbekend (3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Zou tussen 16:15 en 17:00 gebeld worden, erg jammer van de klantenservice dat dit niet is gebeurd. (kpn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
marijni12 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:01:
Zou tussen 16:15 en 17:00 gebeld worden, erg jammer van de klantenservice dat dit niet is gebeurd. (kpn)
Geloof je dat nou echt? :')

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Laatst online: 04-11-2023
Waarom is iedereen zo gek op T-Mobile? Ik heb dat nu en ik kan niet wachten tot ik wat anders heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie hebben toch wel geluk hoor in Nederland met alle kortingen :P Laagste prijs die ik in België voor de Xperia S heb kunnen vinden is €489 bij een erg matige webshop, en wij kunnen nergens een toestel combineren met een abo.

En abo's zijn hier ook duur, bij de grote operatoren zit je al aan €30 per maand (of meer) voor weinig bellen/smsen en een beetje surfen, bij Mobile Vikings heb je 1h/2000SMS/2GB voor €15 per maand. Maar met de volle toestelprijzen altijd komt het toch maar duur uit.

Ook eventjes getelefoneerd met Coolblue net, in de volgende paar dagen gaan ze hun verwachte leverdatum updaten, ze zijn nu in overleg met hun leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Jazeker, ook aangezien dit niet de eerste keer was dat dit zou gebeuren, toen wel, nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
splackavellie85 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:17:
Waarom is iedereen zo gek op T-Mobile? Ik heb dat nu en ik kan niet wachten tot ik wat anders heb.
De witte versie misschien? :P Wil die kleur eigenlijk ook wel, maar geen zin in dat baggernetwerk en 380kbps upload is me ook wat te weinig.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
splackavellie85 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:17:
Beste voorwaarden voor internet op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

AmbroosV schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:30:
Jullie hebben toch wel geluk hoor in Nederland met alle kortingen :P Laagste prijs die ik in België voor de Xperia S heb kunnen vinden is €489 bij een erg matige webshop, en wij kunnen nergens een toestel combineren met een abo.

En abo's zijn hier ook duur, bij de grote operatoren zit je al aan €30 per maand (of meer) voor weinig bellen/smsen en een beetje surfen, bij Mobile Vikings heb je 1h/2000SMS/2GB voor €15 per maand. Maar met de volle toestelprijzen altijd komt het toch maar duur uit.

Ook eventjes getelefoneerd met Coolblue net, in de volgende paar dagen gaan ze hun verwachte leverdatum updaten, ze zijn nu in overleg met hun leverancier.
Zal dat positief of negatief zijn?(voor het leverdatum gedeelte dan heh) :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronaldm3 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:08:
[...]
Zal dat positief of negatief zijn?(voor het leverdatum gedeelte dan heh) :)
Geen idee... De jongeheer aan de telefoon (die mij ook een beetje een HTC One X wou doen kopen :P) zei dat ik de leverdatum 'met een korreltje zout' moest nemen... Binnen een paar dagen zullen we 't weten.

Normaal gaat Sony er voor zorgen dat de meeste retailers 5 maart kunnen beginnen verkopen in de BeNeLux. Operatoren eerst, ongeveer samen met grote retailers (Phone House bvb), dan 'kleine' onafhankelijke retailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaduciA666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-08 20:31
hansio schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:43:
Even een tip: De Xperia wordt door T-Mobile zonder Micro Simkaart geleverd. Hierover contact gehad met klantenservice, het was ze niet bekend dat de Xperia een microsimkaart nodig heeft. Bij een IPhone wordt er automatisch een micro simkaart meegeleverd. Ik krijg binnen drie werkdagen een gratis microsimkaart thuisgestuurd en ze nemen dit als tip mee naar de andere medewerkers van de klantenservice.
Leuk, ik vroeg hierna bij mijn verlenging... Ja die kan je aanvragrn, kost vijf euro.. Was een simkaart die je uit een grotere kon drukken... Dat waren alle simkaarten op t moment bij tmobile.. Maar ik lrijg mog geld, dus dat maar gelijk meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Cyleo schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:55:
[...]

Beste voorwaarden voor internet op dit moment.
Niet mee eens. Wat heb je aan een grote internetbundel als het nergens werkt? En als het wel werkt, is het zo traag als dikke stront door een theezeefje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je binnen die 3 maanden voor einde contract zit bij je abbo. Kan je dan bij een andere provider een abbo afsluiten waarna je huidige wordt stopgezet en je dat nummer krijgt of moet je eerst die 3 maanden uitzitten waarna je huidige nummer pas wordt overgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
splackavellie85 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:36:
[...]

Niet mee eens. Wat heb je aan een grote internetbundel als het nergens werkt? En als het wel werkt, is het zo traag als dikke stront door een theezeefje.
Hier nu een jaar T-mobile gehad in Enschede eo en beviel mij eigenlijk prima met echt snel internet.
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:48:
Als je binnen die 3 maanden voor einde contract zit bij je abbo. Kan je dan bij een andere provider een abbo afsluiten waarna je huidige wordt stopgezet en je dat nummer krijgt of moet je eerst die 3 maanden uitzitten waarna je huidige nummer pas wordt overgezet?
Je contract bij de huidige provider gaat door tot je die kan stopzetten, dan gaat je nieuwe contract in (de laatste optie dus)

Iemand enig idee of KPN wel de juiste sim meelevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Ardjet2174 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:53:

--
Hmmm, sowieso blijkt het Telfort icm Xperia S gedeelte van Typhone een beetje rommelig in elkaar te zitten. Als je naar het Verlengen lijst gaat en daarna Surf en Mail 1GB of 12 maanden selecteert, verdwijnen de verleng-abonnementen...
Dat viel mij ook op, jammer want anders had ik meteen verlengd.
1 Jaar 200 min met 1gb internet zou komen totaal van € 510,90 en dat is gemiddeld € 42,38 per maand en dat is wel mooie prijs voor een jaar abbo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
mijn sim only loopt af ergens in september. als ik nu de experia S zou bestellen bij tmobile om die headset erbij te krijgen, kan ik mn abo dan pas tegen die tijd in laten gaan?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Cyleo schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:52:
[...]

Hier nu een jaar T-mobile gehad in Enschede eo en beviel mij eigenlijk prima met echt snel internet.

[...]

Je contract bij de huidige provider gaat door tot je die kan stopzetten, dan gaat je nieuwe contract in (de laatste optie dus)

Staat wel bij mijn verlenging de micro sim.

Sony Xperia S (Black) € 139,95
KPN SIM-kaart 64 KB Privé € 0,00
Korting - € 70,00
Personal Sim Bel-SMS-Web 1500, Actie 3m voor e25, Contractverlenging 1 jaar € 150,00 € 0,00
Prijs gedurende actieperiode € 25,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:52:
Sony Xperia S (Black) € 79,95
Personal Sim Bel-SMS-Web 1500, Actie 3m voor e25, 1 jaar € 150,00 € 29,95

Dit is mijn bestelling... Geen verlenging maar nieuw abbo. Als ik zo kijk naar Xentor hoef jij maar een tientje minder te betalen. En dat als dank dat je verlengt? Of kijk ik nu verkeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:12:
[...]

Sony Xperia S (Black) € 79,95
Personal Sim Bel-SMS-Web 1500, Actie 3m voor e25, 1 jaar € 150,00 € 29,95

Dit is mijn bestelling... Geen verlenging maar nieuw abbo. Als ik zo kijk naar Xentor hoef jij maar een tientje minder te betalen. En dat als dank dat je verlengt? Of kijk ik nu verkeerd :+
Haha ja, is verlenging. en hoef geen aansluitkosten te betalen ;). scheelt uiteindelijk 40. Toch weer iets he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xentor schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:17:
[...]

Haha ja, is verlenging. en hoef geen aansluitkosten te betalen ;). scheelt uiteindelijk 40. Toch weer iets he ;)
Oh, ik zie het. Goeiemorgen ^^

Ik had gisterenavond nog maar eens een keertje gebeld met de KPN rechstreeks naar hun verkoopafdeling. Die vertelden mij weer heel wat anders over de levertijden dan de dame die ik smiddags aan de lijn had. Namelijk dat het wel zou kunnen dat de telefoon over een paar dagen al beschikbaar zou zijn, maar dat het ook nog best wel 14 dagen zou kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Altijd makkelijk indekken he. Ja kan zijn dat hij er over een paar dagen is, maar kan toch ook zo maar zijn dat hij pas over 14 werkdagen leverbaar wordt!

Mjah, wacht al sinds CES dus we wachten gewoon vrolijk af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Xentor schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:59:
[...]
Staat wel bij mijn verlenging de micro sim.

Sony Xperia S (Black) € 139,95
Korting - € 70,00
Personal Sim Bel-SMS-Web 1500, Actie 3m voor e25, Contractverlenging 1 jaar € 150,00 € 0,00
Mag ik aan je vragen hoe je de 70 euro korting hebt gekregen? Heb je een bijzonder tweet uitgezonden of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
The-Force schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 00:57:
[...]

Dat viel mij ook op, jammer want anders had ik meteen verlengd.
1 Jaar 200 min met 1gb internet zou komen totaal van € 510,90 en dat is gemiddeld € 42,38 per maand en dat is wel mooie prijs voor een jaar abbo denk ik.
Maar vergeet niet een SMS bundel voor tenminste 5 euro per maand en dan is het pas vergelijkbaar met de andere abbos, want met Telfort abbos heb je geen SMS'en erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
floepie05 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:13:
[...]

Mag ik aan je vragen hoe je de 70 euro korting hebt gekregen? Heb je een bijzonder tweet uitgezonden of zo?
Is al vaker langs gekomen hier in dit topic, Zodra je kunt verlengen en je zou meer moeten betalen dan een nieuw abbo moet je gewoon even een tweet sturen naar de kpnwebcare en die zorgen ervoor dat je gebeld wordt voor een passend aanbod.

Dus ik werd gebeld en hij was het met mij eens dat het vreemd is dat een nieuwe abonnee minder moet betalen dan een al vaste klant. Dus had even gevraagd wat eraf mocht en kreeg dus op die manier 70 euro eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 10:23
Heb hem bij T-Mobile gepreorderd,. Quote: "Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 12 maart en 14 maart." Nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Fedde schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:51:
Heb hem bij T-Mobile gepreorderd,. Quote: "Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 12 maart en 14 maart." Nog even wachten dus.
T-Mobile Webcare:
@AM_Wai Vreemd! De actuele levertijd is 8 werkdagen en zou je het toestel rond 7/8 maart in huis moeten hebben. ^RG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verlenging bij Telfort:

1 Jaar, 150 belminuten, 1gig data, 100sms.

Kosten telefoon: 270 euro
Kosten abb: ~38euro
1e maand gratis.

Verwachte leverdatum: ~15 maart.

Als ik dan nog mijn Xperia Arc op marktplaats kan verkopen voor zo'n 180-200 euro dan ben ik blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 21:05
ik zie dat een aantal mensen gegaan zijn voor Personal Sim Bel-SMS-Web 1500 abbonement van KPN.
Deze kost per maand 150 euro (eerste 3 maanden 25euro)
Dat is ontzettend duur. Als je een jaar abbonement koopt kost het je in totaal meer dan 1500 euro.
Is het dan niet voordeliger om een losse toestel aan te schaffen en te gaan voor een sim-only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjet2174
  • Laatst online: 01-02-2024
avec_style schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:38:
ik zie dat een aantal mensen gegaan zijn voor Personal Sim Bel-SMS-Web 1500 abbonement van KPN.
Deze kost per maand 150 euro (eerste 3 maanden 25euro)
Dat is ontzettend duur. Als je een jaar abbonement koopt kost het je in totaal meer dan 1500 euro.
Is het dan niet voordeliger om een losse toestel aan te schaffen en te gaan voor een sim-only?
Als je hun berichten goed had gelezen :P, dan weet je dat zij van plan zijn om direct na de actie termijn van 3 maanden hun abonnement te veranderen in een goedkopere. Hierdoor krijgen ze een hoge korting op het toestel bij een 1jarig abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
  • Laatst online: 21-07 16:16
Ardjet2174 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:43:
[...]

Als je hun berichten goed had gelezen :P, dan weet je dat zij van plan zijn om direct na de actie termijn van 3 maanden hun abonnement te veranderen in een goedkopere. Hierdoor krijgen ze een hoge korting op het toestel bij een 1jarig abbo.
Zelfs de medewerkers in de KPN-winkels raden het aan om op deze manier duurdere telefoon te kopen. Je moet natuurlijk zelf niet vergeten je abonnement te verlagen na drie maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik wil mijn abonnement verlengen met een Vodafone Bel+SMS+Web Smart 100 of 150 abbo voor 1 jaar. Omdat Vodafone nog geen prijzen heeft voor de Xperia S, ben ik maar even gaan shoppen voor de allerrrrrlaatste prijzen. Let op, het zijn dus prijzen voor resp. de 100 en 150 variant van het abonnement.

Typhone.nl: 233 / 204 euro
Studentmobiel.nl: 231 / 201 euro
GSM.nl: 164 / 135 euro
GSMEasy.nl: 261 / 231 euro
Belnu.nl: 249 / 219 euro

GSM.nl is dus duidelijk goedkoper, maar toen ik daar wilde bestellen viel het me op dat ze daar gewoon wel 30 euro aansluitkosten rekenen. Aansluitkosten, voor een verlenging van je abonnement. Misschien gebeurt dat overal alsnog, maar dat vind ik wel slecht. Ik wacht nog een paar dagen af, en hoop dat Vodafone op korte termijn met een goed aanbod komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Mijn ervaring met vodafone is dat je vaak korting krijgt op verlengingen als je even belt met de klantenservice.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjet2174
  • Laatst online: 01-02-2024
TripleM schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:16:
Ik wil mijn abonnement verlengen met een Vodafone Bel+SMS+Web Smart 100 of 150 abbo voor 1 jaar. Omdat Vodafone nog geen prijzen heeft voor de Xperia S, ben ik maar even gaan shoppen voor de allerrrrrlaatste prijzen. Let op, het zijn dus prijzen voor resp. de 100 en 150 variant van het abonnement.

GSM.nl is dus duidelijk goedkoper, maar toen ik daar wilde bestellen viel het me op dat ze daar gewoon wel 30 euro aansluitkosten rekenen. Aansluitkosten, voor een verlenging van je abonnement. Misschien gebeurt dat overal alsnog, maar dat vind ik wel slecht. Ik wacht nog een paar dagen af, en hoop dat Vodafone op korte termijn met een goed aanbod komt.
Ik ben van plan om hetzelfde te doen. Bij smartphoneshop.nl is ie dan nog maar €187 incl verlenging Bel SMS Web Smart 100. Helaas lijkt het erop dat Vodafone zelf niet (of nog niet) de xperia s gaat verkopen. Ik had gehoopt om ook via hen een deal te sluiten dat goedkoper was dan bij Smartphoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
riotrick schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:25:
Mijn ervaring met vodafone is dat je vaak korting krijgt op verlengingen als je even belt met de klantenservice.
Ik heb ze gebeld. Heb m'n ervaring toch maar in het Sony Xperia topic vermeld, maar kan em beter 'verplaatsen' naar hier denk ik:

Sjongejonge. Ik had verwacht dat Vodafone al wel prijzen zou hebben voor de Xperia S als ik bij hen verleng, dus ik heb net gebeld. Helaas, da's niet het geval. En hoewel ik had uitgelegd dat ik wil verlengen met een specifiek toestel, gaat zo'n jongen dan toch het hele script doorlopen. Waarom wilt u specifiek dat toestel? Wat wilt u ermee gaan doen? Internetten? Wat wilt u dan precies doen met internet? En dan alles herhalen wat ik heb opgenoemd, overal "meneer Achternaam" erachter. Ik heb geen prijzen voor dat toestel, wilt u niet een Samsung Galaxy S2? Of een weet ik veel wat ie opnoemde. Nee dat wil ik niet. Of dat ik misschien Sim Only wilde verlengen en dan het toestel los kopen. Nee dat wil ik niet. Of dat ie mocht terugbellen als het toestel er wel was. Prima heb ik gezegd, maar als het te lang duurt heb ik m'n abonnement ergens anders online verlengd.

Valt me op meerdere manieren een beetje tegen eigenlijk, jammer.

-edit- En ook maar besteld bij Smartphoneshop. Geen aansluitkosten, en daarmee nog goedkoper. Nu wachten tot 7 maart!

[ Voor 4% gewijzigd door TripleM op 28-02-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Wel vreemd die verschil in toestel prijs tussen nieuwe abbos en verlenging bij Typhone.nl. Ze hebben hun beste Vodafone deals alleen voor nieuwe klanten. Dus wordt het 132 voor het toestel icm Bel-SMS-Web Smart 100, maar voor verlenging wordt het 100 euro duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
ronaldm3 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:51:
[...]

Maar ondertussen voel ik me wel flink belaserd door t-Mobile want een vrouw waarmee ik zaterdag avond nog even aan het chatten was gaf aan dat ik tot uiterlijk gisteren kon bestellen om nog in aanmerking te komen voor een Sony Headset pro... wat dus achteraf ook niet waar is:(
twitteren naar T-mobile webcare heeft geholpen, T-Mobile heeft mij teruggebeld en heb voor het ongemak van verkeerde informatie over levering 20 euro korting gekregen op de toestel prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
...

Het viel mij in mijn zoektocht ook al op dat de meeste winkels een prijsverschil hanteren voor het toestel tussen nieuwe abonnementen en verlengingen. Hier een overzichtje van een aantal winkels voor de Xperia S i.c.m. een Vodafone Bel+SMS+Web 200 abonnement (2 jaar, zonder verlenging/met verlenging):

smartphoneshop.nl 46 euro/83 euro
belsimpel.nl 98 euro/131 euro
gsmwijzer.nl 63 euro/129 euro
gsmeasy.nl 49 euro/101 euro

En zo kan ik vast nog wel even door gaan. Je wordt dus gewoon genaaid als vaste klant. En volgens mij ligt dat niet eens aan de winkels (al doen sommigen er nog een schepje bovenop, gezien de verschillen). Ik heb het al eerder opgemerkt bij de Vodafone website. De aansluitkosten worden gewoon doorberekend in de prijs van het toestel bij een verlenging. Ik kan het momenteel niet checken, omdat de verlengingswebsite van vodafone er uit ligt.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85

Het is echt absurd hoeveel prijsverschil er tussen al die sites zit, en helemaal als je andere abonnementen gaat vergelijken. Op typhone.nl is de Xperia S icm Telfort 200 minuten + 1GB (37,9/maand, eerste maand gratis) slechts 105 euro. Op gsm.nl is de Xperia S met exact hetzelfde abonnement opeens 307,95!

Als je niet goed uitkijkt, wordt je dus voor ruim 200 euro genaaid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Ik heb een vraag dat misschien off-topic is, dus excuses. Verstuur de winkels doorgaans het toestel zo snel mogelijk voordat het abbo eigenlijk ingaat vanwege nummerbehoud en de 1-maand opzegtermijn van je huidige contract? Of wachten ze meestal tot een paar dagen voor het gekozen startdatum van je nieuwe contract om hem op te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Normaal krijg je je toestel direct opgestuurd en gaat je abo gewoon in op de afgesproken datum.
Zo heb ik bv mij HTC Desire 4 maanden eerder gekregen dan dat mijn daarbij afgesloten abonnement in ging (@telfort).

[ Voor 38% gewijzigd door riotrick op 28-02-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Chevalric schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:05:
[...]

Het viel mij in mijn zoektocht ook al op dat de meeste winkels een prijsverschil hanteren voor het toestel tussen nieuwe abonnementen en verlengingen. Hier een overzichtje van een aantal winkels voor de Xperia S i.c.m. een Vodafone Bel+SMS+Web 200 abonnement (2 jaar, zonder verlenging/met verlenging):

smartphoneshop.nl 46 euro/83 euro
belsimpel.nl 98 euro/131 euro
gsmwijzer.nl 63 euro/129 euro
gsmeasy.nl 49 euro/101 euro

En zo kan ik vast nog wel even door gaan. Je wordt dus gewoon genaaid als vaste klant. En volgens mij ligt dat niet eens aan de winkels (al doen sommigen er nog een schepje bovenop, gezien de verschillen). Ik heb het al eerder opgemerkt bij de Vodafone website. De aansluitkosten worden gewoon doorberekend in de prijs van het toestel bij een verlenging. Ik kan het momenteel niet checken, omdat de verlengingswebsite van vodafone er uit ligt.
Zo gek is het toch niet dat de toestellen goedkoper zijn bij een nieuw abonnement? Providers willen je juist toch naar binnen lokken door lagere prijzen te hanteren dan als je zou verlengen bij een andere provider?

Ik ben trouwens ook wel erg benieuwd hoe de roll-out gaat zijn. Zoveel slechte ervaringen met gewilde toestellen die de eerste weken van release nauwelijks leverbaar waren. Hopelijk hebben de shops er genoeg besteld...

[ Voor 8% gewijzigd door Anheuer op 28-02-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anheuer schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:41:
Ik ben trouwens ook wel erg benieuwd hoe de roll-out gaat zijn. Zoveel slechte ervaringen met gewilde toestellen die de eerste weken van release nauwelijks leverbaar waren. Hopelijk hebben de shops er genoeg besteld...
Ik vraag mij af of dit een gewild toestel is bij de grote massa. Hier op tweakers aardig wat mensen misschien, maar ik denk dat het gros van de consumenten afgaat op het advies wat ze krijgen van de telco's. Die geven al een tijdje aan dat het verstandig is om nog even te wachten. Ik heb dit telefonisch vernomen en ook in shops zijn er medewerkers die aangeven dat je beter nog even kunt wachten. Daarnaast zullen gewone consumenten zich laten adviseren door mensen van de callcenters. Die gaan op basis van wat je met je toestel wilt doen een voorstel doen. Daar er nog geen leverdatum zit op de Xperia S zal deze waarschijnlijk niet snel naar voren komen als kanshebber. De release van de HTC Desire en bijvoorbeeld de iPhone zijn/waren heel wat groter dan deze denk ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
Wai_AM schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:55:
[...]

T-Mobile Webcare:
@AM_Wai Vreemd! De actuele levertijd is 8 werkdagen en zou je het toestel rond 7/8 maart in huis moeten hebben. ^RG
Ga ik even navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Anheuer schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:41:
[...]

Zo gek is het toch niet dat de toestellen goedkoper zijn bij een nieuw abonnement? Providers willen je juist toch naar binnen lokken door lagere prijzen te hanteren dan als je zou verlengen bij een andere provider?...
Ik moet zeggen ik vind het bijzonder vreemd. Als je tevreden zit bij een provider en bij verlenging moet je x bedrag meer betalen voor een nieuw toestel dan dat je bij een overstap naar een andere provider moet. Dan is voor mij de keus snel gemaakt: dan stap ik over. Ik vind het persoonlijk echt geen slim beleid van providers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:49:
[...]

Ik vraag mij af of dit een gewild toestel is bij de grote massa. Hier op tweakers aardig wat mensen misschien, maar ik denk dat het gros van de consumenten afgaat op het advies wat ze krijgen van de telco's. Die geven al een tijdje aan dat het verstandig is om nog even te wachten. Ik heb dit telefonisch vernomen en ook in shops zijn er medewerkers die aangeven dat je beter nog even kunt wachten. Daarnaast zullen gewone consumenten zich laten adviseren door mensen van de callcenters. Die gaan op basis van wat je met je toestel wilt doen een voorstel doen. Daar er nog geen leverdatum zit op de Xperia S zal deze waarschijnlijk niet snel naar voren komen als kanshebber. De release van de HTC Desire en bijvoorbeeld de iPhone zijn/waren heel wat groter dan deze denk ik :)
Op het moment dat ik het gepost had, dacht ik daar eigenlijk ook aan. Je ziet er nog weinig van in de media, dus hopelijk blijft ie onder de radar in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
riotrick schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:24:
[...]

Ik moet zeggen ik vind het bijzonder vreemd. Als je tevreden zit bij een provider en bij verlenging moet je x bedrag meer betalen voor een nieuw toestel dan dat je bij een overstap naar een andere provider moet. Dan is voor mij de keus snel gemaakt: dan stap ik over. Ik vind het persoonlijk echt geen slim beleid van providers...
Maar het gaat die providers ook om nieuwe klanten (voornamelijk denk ik zelfs). Als ze allemaal het verlengen aantrekkelijk maken, switcht er niemand meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Anheuer schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:51:
[...]

Maar het gaat die providers ook om nieuwe klanten (voornamelijk denk ik zelfs). Als ze allemaal het verlengen aantrekkelijk maken, switcht er niemand meer.
Tja, ik zou als bedrijf meer waarde hechten aan klanten waar ik een goede klantrelatie mee opbouw, dan aan klanten die elke twee jaar weer gaan rond shoppen. Maar goed, telecomproviders zijn rare bedrijven :P

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Heeft iemand trouwens een idee wat dit toestel na een jaar nog opbrengt als je 'm doorverkoopt als-ie er nog gewoon goed uit ziet?
EDIT: Sorry, continu 2 tabbladen open, per ongeluk verkeerde :X

Ik word nu trouwens totaal genegeerd door de @KPNwebcare, beetje jammer. Denk dat ik mijn bestelling maar ga annuleren en eens kijken wat voor opties er nog meer zijn, tenzij ik vandaag nog een reactie krijg.

[ Voor 55% gewijzigd door marijni12 op 28-02-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
Verkeerde topic hé, je moet discussie hebben. Maarehm; gok 150-250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
marijni12 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:30:
Heeft iemand trouwens een idee wat dit toestel na een jaar nog opbrengt als je 'm doorverkoopt als-ie er nog gewoon goed uit ziet?
Ligt aan de populariteit en de nieuwprijs dan. De Samsung Galaxy S2 brengt nog 300 euro op, en soms zelfs nog iets meer. Maar ik zou eerder op een bedrag rond de 250 euro rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:55

kingfriko

100 % BULLY

gister eens een mail naar T-mobile gestuurd omdat ik net 20 dagen naast hun actie / aanbieding val waarbij je ook nog een headset pro krijgt .
kreeg een sms van ze vandaag dat dat wel kan maar dat ik dan 70 euro bij zou moeten betalen , had er nog bij gezegd dat ik al vanaf de BEN tijd lid ben en nog nooit een andere provider heb gehad .
Beetje teleurstellend moet ik zeggen , ze willen maar al te graag nieuwe leden werven maar bestaande trouwe leden krijgen zero , dan stap ik dus beter naar een ander zodat ik wel flinke korting kan krijgen ...
Had graag die headset pro gehad maar zit er ook weer niet om te springen .

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een berichtje op Facebook gekregen van de retail manager (van Sony Mobile) in België, hier gaat hij pas op 2 april in verkoop...

Dan maar Coolblue!

[ Voor 13% gewijzigd door AmbroosV op 28-02-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaduciA666
riotrick schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:30:
Normaal krijg je je toestel direct opgestuurd en gaat je abo gewoon in op de afgesproken datum.
Zo heb ik bv mij HTC Desire 4 maanden eerder gekregen dan dat mijn daarbij afgesloten abonnement in ging (@telfort).
Ja dat dacht ik bij mijn HTC desire ook te kunnen doen, en dan naar T-mobile. Ik heb het 3 keer nagevraagd, en dat kon.. Maar achteraf bleek dat het kon doordat abonnement bij Vodafone (oude provider) werd afgekocht.. Opeens 3 maanden in 1 keer betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij nader inzien ga ik voor GSMWijzer.be gaan. Die hebben blijkbaar een afhaalpunt in België op tien minuutjes wandelen van waar ik door de week verblijf én ze zijn €60 goedkoper!

Iemand ervaring met GSMWijzer? Garantie is me niet echt een probleem, dat kan ik via The Phone House doen (werk daar als jobstudent).

[ Voor 27% gewijzigd door AmbroosV op 28-02-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
LaduciA666 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:26:
[...]

Ja dat dacht ik bij mijn HTC desire ook te kunnen doen, en dan naar T-mobile. Ik heb het 3 keer nagevraagd, en dat kon.. Maar achteraf bleek dat het kon doordat abonnement bij Vodafone (oude provider) werd afgekocht.. Opeens 3 maanden in 1 keer betalen..
Bij telfort kan dat in ieder geval wel dus, zonder het afkopen. Daar kun je je nieuwe abo tot maximaal 4 maanden in de toekomst in laten gaan:

Afbeeldingslocatie: http://online.schippersnet.nl/upload/thu/img4f4d521229a96.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaduciA666
riotrick schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:16:
[...]

Bij telfort kan dat in ieder geval wel dus, zonder het afkopen. Daar kun je je nieuwe abo tot maximaal 4 maanden in de toekomst in laten gaan:

[afbeelding]
Hmm.. Misschien had dan ook een optie geweest in plaats van verlengen bij T-Mobile. Naja in ieder geval goed om de volgende keer in de gaten te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riotrick schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:24:
[...]

Ja dat vind ik ook heel raar. Je moet dan vaak nog wel aansluitkosten a 30 euro betalen.
Ik heb mijn abonnement net bij Telfort verlengd (via Telfort webshop) en voor de telefoon betaal ik nu nog 270 euro terwijl die voor een nieuwe abonnee 310 euro kost plus nog eens 30 euro aansluitkosten = 340 euro. Dan vind ik die 270 bij een verlenging wel een nette prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Iemand enig idee hoe snel de MediaMarkt is met nieuwe toestellen? Ben zondag in de buurt van een vestiging en hoop dan eigenlijk dat er al een Experia S ligt om te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anheuer schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:58:
Iemand enig idee hoe snel de MediaMarkt is met nieuwe toestellen? Ben zondag in de buurt van een vestiging en hoop dan eigenlijk dat er al een Experia S ligt om te bekijken.
Betwijfel ik. Sony begint de distributie naar winkels begin volgende week, en ze rekenen op een general availability vanaf 12 maart. Winkels die ze volgende week al hebben zijn gewoon snelle winkels, en dat is MM (in België toch) niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Weet niet precies in welk topic dit hoort, dus maar hier.

Ik zie bij sommige aanbiedingen met de Exeperia S 'geldig tot 4 maart' staan. Waarom is dat?
Is dat toevallig omdat Vodafone daarna geen korting meer geeft op abonnementen (6 maanden 50% in mijn geval). Dat zou vervelend zijn, dan moet ik het snel voor 4 maart bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Anheuer schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:58:
Weet niet precies in welk topic dit hoort, dus maar hier.

Ik zie bij sommige aanbiedingen met de Exeperia S 'geldig tot 4 maart' staan. Waarom is dat?
Is dat toevallig omdat Vodafone daarna geen korting meer geeft op abonnementen (6 maanden 50% in mijn geval). Dat zou vervelend zijn, dan moet ik het snel voor 4 maart bestellen.
Onwaarschijnlijk. Ze hebben altijd wel één of andere kortingsactie. Het zou alleen kunnen dat ze de actievoorwaarden wijzigen, maar dat is koffiedik kijken. Sowieso flauwekul trouwens die acties. Zijn alleen maar bedoeld om potentiële klanten onder druk te zetten (actie loopt af, koop nu) en abonnementen goedkoper te laten lijken dan ze werkelijk zijn.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
vandaag nog eens een mail van AMP-Logistics gekregen over de levering van de Xperia S
T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 12 maart en 14 maart. Als de levertijd wijzigt dan zullen we u hierover informeren.
hetzelfde als van maandag. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44
Ik hoop echt dat Sony de levertijden kan waarmaken. Ik heb bij HTC te vaak loze beloftes gehoord en heb ik eigenlijk nog nooit een toestel mogen ontvangen binnen de verwachte levertijd.

De levertijd bij Telfort staat op 15 maart.

@ Telfort abonnees: ik heb navraag gedaan hoe ik aan een microsim ga komen. In een reactie per email werd toegezegd dat wanneer een toestel een microsim nodig heeft deze automatisch mee wordt gestuurd. Zeer netjes!

@ All: er is al een topic voor de Experia S op XDA :)

[ Voor 17% gewijzigd door Dynamix op 29-02-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dynamix schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:28:
Ik hoop echt dat Sony de levertijden kan waarmaken. Ik heb bij HTC te vaak loze beloftes gehoord en heb ik eigenlijk nog nooit een toestel mogen ontvangen binnen de verwachte levertijd.

De levertijd bij Telfort staat op 15 maart.

@ Telfort abonnees: ik heb navraag gedaan hoe ik aan een microsim ga komen. In een reactie per email werd toegezegd dat wanneer een toestel een microsim nodig heeft deze automatisch mee wordt gestuurd. Zeer netjes!

@ All: er is al een topic voor de Experia S op XDA :)
Retail manager van België heeft me gezegd dat de general availability in Nederland op 12 maart gepland is, dus beginnen ze de week van 5 maart met het verzenden van toestellen naar retailers. Dat retailers daar te positief over zijn, daar kan Sony niet veel aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Bij GSMeasy houden ze vast aan 1 maart (morgen dus). Geloof er maar weinig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44
AmbroosV schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:33:
[...]

Retail manager van België heeft me gezegd dat de general availability in Nederland op 12 maart gepland is, dus beginnen ze de week van 5 maart met het verzenden van toestellen naar retailers. Dat retailers daar te positief over zijn, daar kan Sony niet veel aan doen.
Dan lijkt me die 15 maart van Telfort heel reëel.

Zolang de fabrikant juiste levertijden afgeeft is het inderdaad de retailer die weer eens lucht verkoopt en klanten aan het misleiden is. Helaas heb ik met de Desire HD ook het omgekeerde scenario meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Dynamix schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:47:
[...]

Dan lijkt me die 15 maart van Telfort heel reëel.

Zolang de fabrikant juiste levertijden afgeeft is het inderdaad de retailer die weer eens lucht verkoopt en klanten aan het misleiden is. Helaas heb ik met de Desire HD ook het omgekeerde scenario meegemaakt.
Alle KPN dochters en kpn zelf hebben half maart aangegeven direct vanaf het begin al (15 maart dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anheuer schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:40:
Bij GSMeasy houden ze vast aan 1 maart (morgen dus). Geloof er maar weinig van...
Dat is inderdaad onmogelijk. Reken er maar niet op.

(OF ze importeren uit een ander land, ik bestel hier in België ook altijd Nederlandse toestellen omdat die nu eenmaal sneller beschikbaar zijn en minder limiteringen hebben - in België is YouTube altijd afwezig en niet te installeren wegens ruzie van Google met SABAM (SABAM = BUMA/STEMRA))

[ Voor 37% gewijzigd door AmbroosV op 29-02-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Ik reken er ook zeker niet op, maar ik ga ze er natuurlijk wel op wijzen en aan houden, mocht ik bestellen.
Eens kijken wat er morgen staat...

Er staat wel dat het een Nederlands toestel is, dus ik ben benieuwd.

[ Voor 20% gewijzigd door Anheuer op 29-02-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Ik zie trouwens op de website van Hi (link: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Sony-Xperia-S/TSEXSbl.html) dat hier sowieso 2 Xperia SmartTags bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GSMweb krijgen ze de zwarte toestellen half maart binnen denken ze (begin maart bij hun leverancier), wit wordt eind maart volgens hun. Ik had namelijk de Arc S bij hun besteld (4 weken geleden!) maar heb tot op heden nog niks ontvangen terwijl mijn abbo wel al 6 maart in gaat. Nu heb ik het zo weten te regelen dat ze die achter houden en dat ik die kan om zetten naar de Xperia S. Geen idee wat de prijs zal gaan worden incl mijn smart plus 230 abbo van tmobile. Bij tmobile bieden ze hem dus gratis aan met headset dus ik denk niet dat hij GSMweb heel duur zou zijn met deze combinatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
marijni12 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:31:
Ik zie trouwens op de website van Hi (link: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Sony-Xperia-S/TSEXSbl.html) dat hier sowieso 2 Xperia SmartTags bij zitten.
Zitten die er niet standaard bij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Anheuer schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:36:
[...]

Zitten die er niet standaard bij dan?
Ik geloof dat dat verschillend was per land, ik had namelijk ook al unboxing video's gezien waar ze niet bij zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de Nederlandse zitten er twee SmartTags bij en de quickcharger. Niet elk land heeft de SmartTags, en ik denk (not sure) dat ook niet elk land de quickcharger heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
marijni12 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:37:
[...]

Ik geloof dat dat verschillend was per land, ik had namelijk ook al unboxing video's gezien waar ze niet bij zaten.
Bij t-mobile zitten er 2 smart tags + voucher voor Smart wireless headset pro volgens hun Xperia S pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 11:27
Iemand nog nieuws over de leverdatum bij Coolblue? Als ik de rest zo hoor lijkt die 7 maart me vrij optimistisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emiel_ schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:03:
Iemand nog nieuws over de leverdatum bij Coolblue? Als ik de rest zo hoor lijkt die 7 maart me vrij optimistisch!
7 maart zou moeten lukken voor Coolblue denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Heb nu trouwens iemand van de KPN aan de lijn, iemand vragen, ik kan ze nu stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Wanneer ze verwachten te leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
vragen waarom ze de vorige terugbel afspraak niet zijn nagekomen?
en daardoor extra korting te proberen scoren ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Bloodhatch schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:28:
1: Ja, dat kan (zelf ook erg blij dat dit kan!)
2: Dat kan niet, je kan wel meteen naar de klantenservice bellen om te vragen of ze na de 3 maanden meteen je abonnement aan willen passen (komt eigenlijk op hetzelfde neer maar dan beter)
3: Verkoper zei dat ik er in ieder geval wel van uit kon gaan dat ik 'm de 20e binnen heb.
Wai_AM schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:37:
vragen waarom ze de vorige terugbel afspraak niet zijn nagekomen?
en daardoor extra korting te proberen scoren ? >:)
Heb 'm nu voor €70,-!
floepie05 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:49:
4. Niet erg belangrijk, maar zullen ze de witte op voorraad en leverbaar hebben binnen een paar maanden of alleen de zwarte?
Kon de verkoper aan de telefoon niks over zeggen.

Had ook meteen even gevraagd of ik een micro-simkaart erbij zou krijgen, mij werd verteld van wel.

[ Voor 33% gewijzigd door marijni12 op 29-02-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:40:
[...]

Ja dat vind ik ook heel raar. Je moet dan vaak nog wel aansluitkosten a 30 euro betalen.
Ik heb mijn abonnement net bij Telfort verlengd (via Telfort webshop) en voor de telefoon betaal ik nu nog 270 euro terwijl die voor een nieuwe abonnee 310 euro kost plus nog eens 30 euro aansluitkosten = 340 euro. Dan vind ik die 270 bij een verlenging wel een nette prijs.
Bij welk abonnement bestel je die dan? Want ik krijg hem voor 105 euro bij een 1-jarig Telfort abonnement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvmvmv84
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-05 12:29
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:40:
[...]

Met wat voor telfort abonnement heb je verlengd?
Ik mag namelijk volgende week ook verlengen maar kan nu dus mijn 'persoonlijke aanbieding' nog niet zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvmvmv84
splackavellie85 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:53:
[...]

Bij welk abonnement bestel je die dan? Want ik krijg hem voor 105 euro bij een 1-jarig Telfort abonnement..
Met hoeveel minuten en wat voor internetbundel..?
Ik wil m ook verlengen met 1jaar, 300 minuten en 1gig internetbundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
mvmvmv84 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:27:
[...]

Met hoeveel minuten en wat voor internetbundel..?
Ik wil m ook verlengen met 1jaar, 300 minuten en 1gig internetbundel.
200 minuten en 1GB, met 300 minuten en 1GB is hij maar 57 euro bij een jaarabonnement: http://www.typhone.nl/gsm/sony/xperia-s/telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvmvmv84
splackavellie85 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:33:
[...]

200 minuten en 1GB, met 300 minuten en 1GB is hij maar 57 euro bij een jaarabonnement: http://www.typhone.nl/gsm/sony/xperia-s/telfort
dat is bij een nieuw abonnement.. bij verlenging €248, kijk maar is goed
denk dat de prijzen kunnen niet kunnen kloppen bij typhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 17:06
splackavellie85 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:33:
[...]

goedkoopste aanbieding...kan nog niet goedkoper vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 29-02-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
mvmvmv84 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 18:08:
[...]

dat is bij een nieuw abonnement.. bij verlenging €248, kijk maar is goed
denk dat de prijzen kunnen niet kunnen kloppen bij typhone
Dan zou ik gewoon je abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten. Nummerbehoud is toch gratis.
Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste