Jessi (Verkoopadviseur): U krijgt er geen micro sim bij omdat het niet nodig is bij de sony xperia s, u behoud dan uw eigen simkaart.

[ Voor 4% gewijzigd door Wai_AM op 05-03-2012 16:48 ]
Jessi (Verkoopadviseur): U krijgt er geen micro sim bij omdat het niet nodig is bij de sony xperia s, u behoud dan uw eigen simkaart.
[ Voor 4% gewijzigd door Wai_AM op 05-03-2012 16:48 ]
Verwijderd
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Verwijderd
Wanneer heb jij besteld dan dat je levertijd pas 30 maart is??Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:58:
Lekker tegenstrijdig allemaal.
- T-mobile: Staat nu nog 3 werkdagen levertijd op hun site. NIET DUS!. De email die ik kreeg zegt verwachte levering 30 maart.
- heb een toezegging gekregen voor een micro sim levering door Tmobile. Anderen krijgen te horen van niet.
- inhoud box de een geeft aan dat er tags in zitten en een hdmi kabel ander spreek dat weer tegen.
Fijn allemaal
TPH hier in Haarlem heeft een tang oid om je huidige sim op maat te knippen.Anheuer schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:01:
GSMeasy heeft me ook toegezegd een micro-sim erbij te leveren.
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
30 maart lijkt me zeer sterk, aangezien t-mobile als enige de witte mag leveren in maart. Dan zou dat contract dus helemaal niets opleveren omdat ze net zo laat zijn als de rest met de witte telefoon en later met de zwarteVerwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:58:
Lekker tegenstrijdig allemaal.
- T-mobile: Staat nu nog 3 werkdagen levertijd op hun site. NIET DUS!. De email die ik kreeg zegt verwachte levering 30 maart.
- heb een toezegging gekregen voor een micro sim levering door Tmobile. Anderen krijgen te horen van niet.
- inhoud box de een geeft aan dat er tags in zitten en een hdmi kabel ander spreek dat weer tegen.
Fijn allemaal
Verwijderd
Verwijderd
Als T-Mobile veel later gaat leveren dan cancel ik gewoon mijn order, maar voor nu staat ie nog steeds tussen 6 en 8 maart (fingers crossed)Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:08:
20 februari de witte besteld. Ik hoop dat ze het mis hebben, want zo lang wachten is belachelijk.
Haha, dat mag ik niet hopen zeg. Een paar weken later kan ik nog wel mee leven, maar maanden echt niet.AmbroosV schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:09:
Sony (Ericsson) heeft altijd al moeite gehad met de initial demand, zelfs van minder populaire toestellen... Mijn Xperia Neo was gepland voor eind februari vorig jaar, uiteindelijk had ik hem pas in augustus...
(maar laat jullie daardoor niet ontmoedigen)
Heb net eventjes iemand van GSMWijzer.be aan de lijn gehad, hij ging het navragen bij de leverancier en me terugbellen.
Was het niet zo dat de Xperia Neo en aantal andere toestellen van Sony-Ericsson nogal last hadden van een vertraging juist door een tsunami in Japan vorig jaar?AmbroosV schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:09:
Sony (Ericsson) heeft altijd al moeite gehad met de initial demand, zelfs van minder populaire toestellen... Mijn Xperia Neo was gepland voor eind februari vorig jaar, uiteindelijk had ik hem pas in augustus...
(maar laat jullie daardoor niet ontmoedigen)
Heb net eventjes iemand van GSMWijzer.be aan de lijn gehad, hij ging het navragen bij de leverancier en me terugbellen.
Dat ook, maar het heeft heel lang geduurd voor dat bekend was. Communicatie gaat ook niet altijd even vlot.Ardjet2174 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:18:
[...]
Was het niet zo dat de Xperia Neo en aantal andere toestellen van Sony-Ericsson nogal last hadden van een vertraging juist door een tsunami in Japan vorig jaar?
Dat is iig eerlijk. Liever dan dat ze beweren dat ie 8 maart binnenkomt om je over te halen daar te bestellen, en je hem pas de 16e krijgt.THEALPHA schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:31:
bij coolblue dekken ze zich alvast weer in voor verdere vertraging: Wij verwachten de Sony Xperia S vanaf 16 Maart uit te kunnen leveren. Echter kan het zijn dat hier nog een kleine vertraging in komt.
Mocht dit het geval zijn, dan zullen wij u hier voortijdig over informeren.
[ Voor 3% gewijzigd door Anheuer op 05-03-2012 17:35 ]
Vergeet niet dat ze zijn begonnen met 7 maart bij Coolblue...Anheuer schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:32:
[...]
Dat is iig eerlijk. Liever dan dat ze beweren dat ie 8 maart binnenkomt en je hem pas de 16e krijgt.
Sheetje met alle prijzen tot rond 35 euro per maandfabstar81 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:09:
[...]
https://docs.google.com/s...RHUzd4REVLaV9fTnVXdXM2Wnc
die exotische truuks met KPN hoogste abo lage prijs phone heb ik niet toegevoegd. verder beperkt tot abo's rond de 35 euro. en beperkt tot vodafone, tmobile, kpn.
verlenging of nieuw ook buiten beschouwing gelaten omdat meestal de aansluitkosten worden verwerkt in de telefoonprijs zodat dat eind van de streep bijna niets uitmaakt.
als er nog wijzigingen/toevoegingen moeten komen, let me know.
[ Voor 5% gewijzigd door fabstar81 op 05-03-2012 18:01 ]
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Klopt! Onbeperkt kan je nu bijkopen voor 4,95p/m.dirk- schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:09:
nog even een vraag:
Als ik me niet vergis zijn de 'oude' smart plus abonnementen bij T-Mobile nog met onbeperkt internet? Want ik zie dat het nu niet meer onbeperkt is?
Precies.dirk- schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:09:
nog even een vraag:
Als ik me niet vergis zijn de 'oude' smart plus abonnementen bij T-Mobile nog met onbeperkt internet? Want ik zie dat het nu niet meer onbeperkt is?
[ Voor 5% gewijzigd door dirk- op 05-03-2012 18:47 ]
Dat is erg goed nieuws! Belden zij jou op?mbttr schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:22:
Net KPN aan de lijn gehad!
Gisteren (4 maart) besteld, vandaag bevestiging, overmorgen (7 maart) levering!
Ik had het in m'n privebericht ook al gezien nadat ik het hier vroeg. Ik heb ze nu aan de lijn, even afwachtenmbttr schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:26:
Verkoopsdienst, 08000105
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 20:40 ]
Verwijderd
30 maart pas verwacht. grrr.Lucky0wn schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:31:
Iemand iets over T-mobile nog gehoord? liefste heb ik 'm deze week binnen, kan ik 'm lekker in het weekend komen ophalen anders zal ie een week in de doos moeten verstoffen! (kan ik mezelf niet vergeven)
[ Voor 7% gewijzigd door splackavellie85 op 05-03-2012 20:41 ]
Nouja dat geloof ik dus niet! Als iedereen 2 weken eerder kan leveren moet dit bij T-mobile ook mogelijk zijn! (heb de zwarte besteld)
[ Voor 23% gewijzigd door Lucky0wn op 05-03-2012 20:45 . Reden: ontvangstbevestiging ]
Verwijderd
.Lucky0wn schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:43:
[...]
Nouja dat geloof ik dus niet! Als iedereen 2 weken eerder kan leveren moet dit bij T-mobile ook mogelijk zijn! (heb de zwarte besteld)
Edit: hoor net dat m'n neef hem in ontvangst heeft mogen nemen (verlenging KPN).
Raar dat T-mobile met zn schijnbaar exclusieve deal 'm pas na de twee weken kan leveren
Verwijderd
Haha inderdaad, waar komt die €30,- extra vandaan?Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:52:
Even over de t-mobile site... volgens mij is het een zooitje.
Voor de actiedatum tm 5 maart was het toestel gratis met een smart plus 230 abbo (begrijpelijk), toen werd het toestel vanmorgen 30,00 euro. Nu ga ik kijken is hij inderdaad 119,00 euro!. Als ik dan nog eens wissel tussen 1 jaar... en dan weer naar 2 jaar is hij ineens 149,00 euro!
Yup! 50 euro.splackavellie85 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:41:
Ook balen, het systeem ligt overhoop, dus ik moet morgenochtend terugbellen om de prijs aan te laten passen naar 49,95. En bij mij houden ze nog steeds "half maart" als leverdatum aan..
Ik denk dus dat je heel erg geluk hebt gehad. Jij krijgt hem ook voor 49,95 toch?
Verwijderd
Ik heb vorige week de witte besteld bij t-mobile wordt vooralsnog tussen 6 en 8 maart geleverd.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:50:
[...]
.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar dat werd mij per email meegedeeld (heb de witte besteld)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 20:59 ]
Verwijderd
En daar komt ook nog eens bij : Als je op de tmobile site kijkt en je klikt op "mobiel" krijg je een banner te zien dat hij GRATIS is met een 230 abbo.........Emiel_ schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:55:
[...]
Haha inderdaad, waar komt die €30,- extra vandaan?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 20:59 ]
Hij heeft de zwarte, sorry vergeten te vermelden, ga er morgen langs en ik zal proberen een accurate hands-on te geven voor jullie!Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:50:
[...]
.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar dat werd mij per email meegedeeld (heb de witte besteld)
Top! Dan ga ik dat gebruiken om het voor elkaar te krijgen. Ik heb net weer gebeld, maar bij een andere medewerkster bleef het systeem van de bestellingen ook hangen. Morgenochtend maar proberen.
Staat ie bij jou op de online pagina ook op stap 2? dus Orderstatus:Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:56:
[...]
Ik heb vorige week de witte besteld bij t-mobile wordt vooralsnog tussen 6 en 8 maart geleverd.
Verwijderd
Zou ik erg blij van worden:)Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:56:
[...]
Ik heb vorige week de witte besteld bij t-mobile wordt vooralsnog tussen 6 en 8 maart geleverd.
Jay3D wat staat er bij jou op de T-Mobile bestelpagina?
Je kijkt naar zakelijk, dit kon ik vinden:Bloodhatch schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:59:
Ho mensen, voor iedereen die bij KPN wil bestellen... ik bleef zoeken want ik vertrouw KPN niet en hier heb ik mijn antwoord:
U kunt uw abonnement na afloop van de drie maanden omhoog of omlaag aanpassen. KPN zal tijdens deze wenperiode contact met u opnemen om u na afloop hierover te informeren.
Wanneer u op een ander moment (dus tussentijds of daarna) uw abonnement aan wilt passen, kan dat één keer per maand omhoog. Omlaag aanpassen kan eens per zes maanden (één waarde omlaag). Er zijn kosten verbonden aan het omlaag aanpassen van uw zakelijk Mobiel Internet abonnement voor de laptop of tablet, wanneer dit niet gekoppeld is aan deze wenactie.
Je kunt maar 1 stap omlaag!ik ga niet bij KPN bestellen, denken ze slim te zijn.
Verwijderd
Dit staat er idd bij mij ook.Lucky0wn schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:59:
[...]
Staat ie bij jou op de online pagina ook op stap 2? dus Orderstatus:
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.
Bekijk de status van je bestelling
Order nummer:
Product:
Sony Xperia S zwart + Headset Pro
1 Bestelling geaccepteerd
Bestelling is geaccepteerd door T-Mobile en zal worden verwerkt
2 Bestelling in behandeling
Bestelling is in behandeling
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 21:24 ]
Bij mij ook. Vanmiddag besteld om 13.56 uur. De zwarte versie voor de nog normale prijs. Niet de exorbitante prijs die ik daarstraks vermeldde.
Thanks... maar het zou me nog steeds niets verbazen als de maximale stap om te verlagen op 1 blijft staan. Heeft iemand ervaring dat je van het hoogste naar het laagste abonnement kunt gaan in een keer?AshikSG schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:04:
[...]
Je kijkt naar zakelijk, dit kon ik vinden:
Je hebt een Personal Sim abonnement (Bel-SMS, Bel-SMS Web of WebXL, Smart of iPhone):
Je kunt 3 maanden na het afsluiten of na het verlengen van je abonnement jouw abonnement wijzigen
Bij het wijzigen kun je overstappen naar een hogere of lagere bundel binnen jouw abonnement
Het wijzigen van je abonnement naar een hogere of lagere bundel is gratis
Je kunt één keer per maand je abonnement wijzigen
De einddatum van je abonnement blijft ongewijzigd, hoe vaak je je abonnement ook wijzigt (omhoog of omlaag)
Je kunt je abonnement wijzigen op MijnKPN.
Bron
Verwijderd
Tot aan vandaag akkoord bevonden door T-Mobile en doorgezet naar het magazijn voor verdere afhandeling. Vandaag is de status bijgewerkt tot wacht op levering. Hopelijk ook een digitaal probleem net als de website zoals mensen hier noemenLucky0wn schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:03:
[...]
Jay3D wat staat er bij jou op de T-Mobile bestelpagina?
Dit is telefonisch en in de winkel meerdere keren bevestigd. Als het niet blijkt te kunnen, hebben ze het abonnement onder valse voorwendselen aangeboden en mag je het dus ontbinden.Bloodhatch schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:19:
[...]
Thanks... maar het zou me nog steeds niets verbazen als de maximale stap om te verlagen op 1 blijft staan. Heeft iemand ervaring dat je van het hoogste naar het laagste abonnement kunt gaan in een keer?
Ik heb nog geen mail/sms gekregen, 3 maart besteldmaukoo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:17:
[...]
Bij mij ook. Vanmiddag besteld om 13.56 uur. De zwarte versie voor de nog normale prijs. Niet de exorbitante prijs die ik daarstraks vermeldde.
Verwijderd
Ik heb het in de praktijk meegemaakt dat dit mogelijk is (BB Bold 9900, van 50 euro naar 15 ofzo). Ook in de winkel (twee verschillende shops, binnen de twee shops meerdere medewerkers lós van elkaar gesproken!) én aan de telefoon werd dit bevestigd. Met zakelijk zijn er inderdaad andere voorwaarden. Bij particuliere abbo's kun je 1x per maand switchen. Waarheen moet je zelf weten, het aantal trappen is niet beperkt.splackavellie85 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:24:
[...]
Dit is telefonisch en in de winkel meerdere keren bevestigd. Als het niet blijkt te kunnen, hebben ze het abonnement onder valse voorwendselen aangeboden en mag je het dus ontbinden.
Ik ook geen mail/sms tot nu toe. Ik heb me aangemeld bij t-mobile start om de bestelstatus te zien. Daar staat vermeld wat ik hierboven noemde. Dus ik heb geen sms ontvangen met: uw toestel wordt geleverd op die en die datum en ook geen sms van: het toestel heeft leveringsproblemen oid.Lucky0wn schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:29:
[...]
Ik heb nog geen mail/sms gekregen, 3 maart besteld
Volgens mij is de SMS voor de vervoerder, dat ie een afspraak met je wil maken voor de levering, die wil ik dus!maukoo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:35:
[...]
Ik ook geen mail/sms tot nu toe. Ik heb me aangemeld bij t-mobile start om de bestelstatus te zien. Daar staat vermeld wat ik hierboven noemde. Dus ik heb geen sms ontvangen met: uw toestel wordt geleverd op die en die datum en ook geen sms van: het toestel heeft leveringsproblemen oid.
[ Voor 12% gewijzigd door Lucky0wn op 05-03-2012 21:40 ]
Verwijderd
Die willen we allemaalLucky0wn schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:40:
[...]
Volgens mij is de SMS voor de vervoerder, dat ie een afspraak met je wil maken voor de levering, die wil ik dus!
En anders ongeduldig de klantenservice bellenVerwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:42:
[...]
Die willen we allemaalhopen dat ie morgen komt.
Das wel balen voor je zeg! Nu kunnen we allemaal massaal afwachten op de sms van de vervoeder haha.Lucky0wn schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:40:
[...]
Volgens mij is de SMS voor de vervoerder, dat ie een afspraak met je wil maken voor de levering, die wil ik dus!
Ben nogal ongeduldig en zit nu met een gsm van 10 euro omdat m'n arc s gestolen is met carnaval![]()
Merk je meteen hoe erg je je smartphone mist!
Zo begreep ik hoe de meneer van de helpdesk het uitgelegd had toen ik telefonisch besteldemaukoo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:51:
[...]
Das wel balen voor je zeg! Nu kunnen we allemaal massaal afwachten op de sms van de vervoeder haha.
Headset was een actie die tot 5 maart duurde, dus ben je 1 dag te laatWeAreLegion schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:53:
Ik wil deze telefoon ook bestellen, maar wat een zooitje die website van T-mobile zeg, constant andere prijzen en noem maar op, toestel is tijdens bestellen 60 euro, en dan op het laatste scherm in eens 30 euro weer. Met een headset terwijl die op frontpage niet meer staat (ik verleng mijn abbo)
[ Voor 43% gewijzigd door Lucky0wn op 05-03-2012 21:55 ]
Ja maar als ik nu bestel staat hij er nog wel bijLucky0wn schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:54:
[...]
Zo begreep ik hoe de meneer van de helpdesk het uitgelegd had toen ik telefonisch bestelde
[...]
Headset was een actie die tot 5 maart duurde, dus ben je 1 dag te laat
[ Voor 15% gewijzigd door WeAreLegion op 05-03-2012 21:57 ]
Raar, bij een Smart plus 230? Heb ik zaterdag dus niets voor betaald + headset, en jij 30 euro terwijl ik ergens hierboven las dat ie opeens op 119 stond.WeAreLegion schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:55:
[...]
Ja maar als ik nu bestel staat hij er nog wel bijdat is wel beetje raar.
Sony Xperia S zwart + Headset Pro
Deze telefoon heeft een levertijd van 3 dagen
wijzig
€ 29,95
Dit is wat er in mijn scherm staat.
Verwijderd
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Ze nemen sowieso contact op over aflevering, dus zodra we daar nog niets van hebben gehoord kun je er vanuit gaan dat ze ze daar nog niet hebben. Het valt me wel op dat ik nergens een mailtje van KPN heb gekregen waarmee ik de status van mijn bestelling kan bekijken of een ordernummer oid. Heeft iedereen dat?MagicTempest schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:11:
Ik heb de telefoon vorige week via KPN besteld en ook nog niets gehoord over een eventuele levering. Hoewel ik er wel op zit te wachten is het naar mijn mening niet erg of hij nu deze of volgende week komt. Hoe meer je je hiermee bezig houdt hoe erger het is. Gewoon even wachten is mijn motto.
Wt* 25 feb verlengd en t enige wat ik heb is een mailtje met 12 tot 14 maart.. Van t weekend vertelde mij een vrouw dat het nog steeds 8 werkdagen zou zijn, en vandag een man dat het 3 zou zijn...maar dan zou ik vandaag echt bericht van amp gehad moeten hebben.... Hoe kan je btw je bestelstatus zienmaukoo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:17:
[...]
[ Voor 53% gewijzigd door LaduciA666 op 05-03-2012 22:54 ]
Verwijderd
Tegen mij was gezegd dat ze vanaf morgen verzonden gaan worden door t-mobile.LaduciA666 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:52:
[...]
Wt* 25 feb verlengd en t enige wat ik heb is een mailtje met 12 tot 14 maart.. Van t weekend vertelde mij een vrouw dat het nog steeds 8 werkdagen zou zijn, en vandag een man dat het 3 zou zijn...maar dan zou ik vandaag echt bericht van amp gehad moeten hebben.... Hoe kan je btw je bestelstatus zien
Ik had een mailtje van tmobile gekregen waarin staat: volg je bestelling met my t-mobile start. Daarin kun je de bestelstatus zien.LaduciA666 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:52:
[...]
Wt* 25 feb verlengd en t enige wat ik heb is een mailtje met 12 tot 14 maart.. Van t weekend vertelde mij een vrouw dat het nog steeds 8 werkdagen zou zijn, en vandag een man dat het 3 zou zijn...maar dan zou ik vandaag echt bericht van amp gehad moeten hebben.... Hoe kan je btw je bestelstatus zien
Kj dat heb ik niet gehad, wanneer hadden jullie allemaal besteld? Ik denk trouwens dat het antwoord erg afhangt vam de persoon.. Ik kreeg mn simkaart ook niet gratis.. Dus koet daar ook nog maar over bellenmaukoo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:12:
[...]
Ik had een mailtje van tmobile gekregen waarin staat: volg je bestelling met my t-mobile start. Daarin kun je de bestelstatus zien.
Man - a being in search of meaning
Maak dat maar 2BaBy-G schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 00:53:
Ik heb echt het idee dat ik hier de enigste ben met een Vodafone abonnement!
En...3
4 hier, het was goedkoper om mijn vodafone contract vorige week te verlengen naar bel sms web smart. Vooral nu T mobile en Hi duurder zijn geworden en de Vodafone acties inmiddels zijn veranderd (iets duurder totaal).
Nummer 5 hier. Was voor mij ook voordeliger om te verlengen... Ben niet helemaal tevreden met Vodafone, maar heb slechtere ervaringen bij T-Mobile en KPN. Chose the lesser of al evilsArdjet2174 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 01:41:
[...]
4 hier, het was goedkoper om mijn vodafone contract vorige week te verlengen naar bel sms web smart. Vooral nu T mobile en Hi duurder zijn geworden en de Vodafone acties inmiddels zijn veranderd (iets duurder totaal).
"Find what you love and let it kill you"
6. Ben aardig tevreden over Vodafone. Met dat Web Smart abonnement is het internet wel lekker snel. Als je tenminste goed ontvangst hebt. Zit nu te wachten tot PDAShop me gaat bellen om het afleveren te bespreken.M-Opensource schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:00:
[...]
Nummer 5 hier. Was voor mij ook voordeliger om te verlengen... Ben niet helemaal tevreden met Vodafone, maar heb slechtere ervaringen bij T-Mobile en KPN. Chose the lesser of al evils
Verwijderd
Klopt, hebben ze mij ook mede gedeeld gisteren.cryonic90 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:31:
Zostraks ook maar even gebeld met T-Mobile.
Kreeg te horen dat ook ik vandaag of morgen een mailtje kon verwachten om een afleverafspraak te maken.
Toestellen worden vandaag of morgen verzonden kon ze mij vertellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 08:42 ]
[ Voor 12% gewijzigd door colossos op 06-03-2012 08:49 ]
Yep, mijn verwachte leverdatum staat op 23-3. Zwarte versieShifty47 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:30:
Als ik het goed begrijp heeft dus niemand zijn toestel op de releasedate ontvangen? Iemand toevallig ook bij bol.com besteld?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik heb ze gisteren ook gemail. Nog geen reactie op gehad. Besteld op 27-02.colossos schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:45:
Zojuist mail gestuurd naar studentmobiel.nl met de vraag of ze iets meer kunnen vertellen over de leverdatum. Zal jullie op de hoogte houden.
Gaat om zwarte model besteld op 02-03.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq