Bloodhatch schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:59:
Ho mensen, voor iedereen die bij KPN wil bestellen... ik bleef zoeken want ik vertrouw KPN niet en hier heb ik mijn antwoord:
U kunt uw abonnement na afloop van de drie maanden omhoog of omlaag aanpassen. KPN zal tijdens deze wenperiode contact met u opnemen om u na afloop hierover te informeren.
Wanneer u op een ander moment (dus tussentijds of daarna) uw abonnement aan wilt passen, kan dat één keer per maand omhoog. Omlaag aanpassen kan eens per zes maanden (één waarde omlaag). Er zijn kosten verbonden aan het omlaag aanpassen van uw 
zakelijk Mobiel Internet abonnement voor de laptop of tablet, wanneer dit niet gekoppeld is aan deze wenactie.
Je kunt maar 1 stap omlaag! 

ik ga niet bij KPN bestellen, denken ze slim te zijn.

Je kijkt naar zakelijk, dit kon ik vinden:
Je hebt een Personal Sim abonnement (Bel-SMS, Bel-SMS Web of WebXL, Smart of iPhone):
Je kunt 3 maanden na het afsluiten of na het verlengen van je abonnement jouw abonnement wijzigen
Bij het wijzigen kun je overstappen naar een hogere of lagere bundel binnen jouw abonnement
Het wijzigen van je abonnement naar een hogere of lagere bundel is gratis
Je kunt één keer per maand je abonnement wijzigen
De einddatum van je abonnement blijft ongewijzigd, hoe vaak je je abonnement ook wijzigt (omhoog of omlaag)
Je kunt je abonnement wijzigen op MijnKPN.
Bron