Cloud.. You gotta hate it.
Man man.. Zit je eindelijk in stap 2, na 400 nummers te hebben gematched (best rap tempo), stopt iTunes er mee. Lockup. Althans zo lijkt het. Als het matchen nog oploopt, is er 30-40% cpu usage, als hij er mee stopt tussen de 5 en 10. Killen van iTunes, en opnieuw beginnen werkt, computer opnieuw toevoegen, maar rond de 400 nummers weer zelfde gedonder.
Gaat een leuk klusje worden
/edit
Ik zie twee redenen op het net waarom dit gebeurt.
1. iTunes Match service is "overbelast".
2. Match komt in stap 2 een nummer tegen wat op de een of andere manier corrupt is/formaat niet klopt. De juiste actie zou moeten zijn dat het nummer als not eligible wordt gemarkeerd, en door gaat, maar dat gebeurt dus niet. iTunes komt in een endless loop terecht.
Als het optie 2 is, dan is het natuurlijk een takkewerk om uit te zoeken welk nummer dit zou kunnen veroorzaken. Daarom heb ik even mijn hele library gekopieerd naar een backup folder, en ben ik mijn current library volledig naar AAC aan het converteren. Inmiddels twee nummers gevonden die iTunes niet geconverteerd krijgt. Daar is dus iets mee. We zullen zien. Ik laat wel even weten of dit de oplossing was
Hier gevonden:
https://discussions.apple.com/message/16817451#16817451
/edit 2
Alles geconverteerd, alles supernetjes in orde. Mooi niet dus he. Na 389 nummers was het klaar. iTunes knoopt zich op, en het is weer over. Begin me nu toch wel langzaam te ergeren zeg
[
Voor 57% gewijzigd door
UltraSub op 22-09-2012 21:14
]