Ik denk ik trek dit topic eens uit het slob
Ik heb een probleem met iTunes Match.
Situatie:
1x Mac Mini waar mijn iTunes op draaide, NAS heeft de data.
2 iPhones en een iPad
1x een MacBook Pro
1x een MacBook Air
Het plan en mijn gedachte was:
Ik neem iTunes Match en ik knal 600GB + de cloud in zodat ik mijn hele bibliotheek op meerdere devices kan hebben terwijl ik niet de storage in basis nodig heb.
Mijn veronderstelling van Match is het zelfde als iCloud Photo's, alles staat er in, maar als ik een nummer/foto wil hebben die niet aanwezig is op het toestel dan gaat hij die ophalen en laat deze als cache op het toestel staan. <-- als ik dit niet correct heb dan hoor ik dat graat, Apple zegt namelijk dat dit wel de juist veronderstelling is.
Wat gebeurt er:
Bibliotheek is inmiddels geupload yay.
Als ik op mijn Macbook iTunes open werkt het zoals verondersteld. Nummer wordt gedownload terwijl hij hem afspeelt en blijft dan aanwezig als cache.
Daarentegen op mijn iPhone het volgende:
Zet iCloud muziek bibliotheek aan en tadaaaa iCloud probeert mijn 32GB iPhone 600+ GB muziek door zijn strot te rammen......
Iemand een idee?
Het factory default maken van het toestel helpt niet, nou ja iets, na dat ik dat had gedaan stond standaard mijn iCloud muziek bibliotheek al aan en ging hij ongeveer 8GB downloaden aan muziek (cache neem ik aan) en dat stopte TOT 17:00 de volgende dag, toen had ik opeens weer 8000+ nummers in een download wachtrij.
Apple senior advisor kwam er niet direct uit en die gaat me donderdag nog bellen.
Maar ik denk gooi hier eens een balletje op.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.