Ik heb mijn lib gematcht gekregen, ging eigenlijk nog redelijk goed. Van mijn totale lib van 5K nummers (voorlopig alleen de albums gematcht) herkende hij 4k nummers. De overige 1000 zijn ge-upload. Grote problemen die ik ervaar:
1. Prachtig geripte albums worden soms maar voor een heel klein deel gematcht.
2. Hij upload soms halve albums waarbij de andere helft gematcht is. Je complete gapless playback gaat hierdoor naar de maan
3. Explicit versies worden vervangen door clean-versions. Heel irritant!
Graag zou ik zien dat Apple aangeeft met welk nummer in de itunes-store ze hem hebben gematcht. Dan kan je ook snel zien waar de problemen zitten en zit je niet te zoeken of het nou het probleem is dat jouw hele album niet in de itunesstore staat en hij er toevallig eentje heeft gematcht met een heel andere versie van het album of dat het iets kleins is...
En die explicit/clean wisseling is voor mij gewoon een dealbreaker, zeker bij sommige nummers lijken het wel instrumental versions! Ook daar moet meer info komen over met welk nummer gematcht is.
Ook een force-upload versie zou ideaal zijn als tijdelijke work-around voor explicit muziek.
Tot op heden weet ik niet of ik er weer 25 euro voor zou uitgeven als ik nog een keer die keuze had. De performance-issues die de meesten van jullie hier hebben zullen met een paar dagen wel over zijn, maar dit zijn echt intrinsiek slechte ontwerpkeuzen
[
Voor 3% gewijzigd door
M_V op 19-01-2012 13:11
]