Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 12:03
Begin februari heeft Nokia gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De nieuwe Windows Phone 7.8 is nu beschikbaar voor de Lumia 900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Ik kreeg hem net nog niet binnen, maar kwam het volgende tegen op internet en het werkte echt.
Je moet wel even geduld hebben, en het zeker een paar keer proberen maar het werkte en ben nu de laatste update aan het doen naar 7.8.

http://www.stephenwagner.com/?p=660

Nadat ik stap 1 t/m 5 heb gedaan en het werkte niet is het een kwestie van stap 5. Zelf deed ik het via een VMware dus lan verbinding is makkelijk aan en uit te zetten.
Wanneer je de verbinding verbreek moet je wel wachten tot dat Zune zegt dat hij geen verbinding kan maken voordat je de stap herhaald.

Laat zo wel weten of de laatste update is gelukt.

Het werkt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Kom er net achter dat wanneer ik nieuwe mail binnen krijg dat ik wel een notificatie krijg op het home scherm maar wanneer ik de mail app open is deze niet meer vet gedrukt zodat je snel kan zien welke mail ongelezen is.
Andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Nokia n97 mini is zojuist overleden (was in emmer water gevallen) en heb dus een nieuwe Nokia nodig :)

Ik heb een niet te groot budget en twijfel tussen de Lumia 900 en de nieuwere 620. Kwa uiterlijk vind ik de 900 er beter uitzien.

voordelen 900:

groter amoled scherm en gorilla glass
betere camera

Voordelen 620:

Windows phone 8

Welke zouden jullie kiezen. Voormij is het grotere scherm van de 900 wel een grote + want ik whatsapp erg vaak. Minder apps in de toekomst met de 900 vind ik niet echt een probleem, maar whatsapp is essentieel voor mij :) Abonnement loopt 2 jaar. Denken jullie dat whatsapp beschikbaar zal zijn voor windows phone 7.8 de komende 2 jaar? Dat is voor mij de grote vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewimp
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 20:05
Het is nu ook beschikbaar, er zal vast wel support zijn voor de komende 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik zou voor de 620 gaan, wp 7(.8) gaat hooguit nog minimale upgrades en apps ontvangen waar WP8 een stuk meer toekomst heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
bazzard schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:38:
Ik kreeg hem net nog niet binnen, maar kwam het volgende tegen op internet en het werkte echt.
Je moet wel even geduld hebben, en het zeker een paar keer proberen maar het werkte en ben nu de laatste update aan het doen naar 7.8.

http://www.stephenwagner.com/?p=660

Nadat ik stap 1 t/m 5 heb gedaan en het werkte niet is het een kwestie van stap 5. Zelf deed ik het via een VMware dus lan verbinding is makkelijk aan en uit te zetten.
Wanneer je de verbinding verbreek moet je wel wachten tot dat Zune zegt dat hij geen verbinding kan maken voordat je de stap herhaald.

Laat zo wel weten of de laatste update is gelukt.

Het werkt :*)
ik ben al een tijdje aan het kloten, hij doet echt niets :+ maakt de provider nog iets uit?

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:11
Crazyanz schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 22:28:
ik ben al een tijdje aan het kloten, hij doet echt niets :+ maakt de provider nog iets uit?
Bij mij is het wel gelukt. Had ongeveer 3 pogingen per update nodig. Op een SIM lock vrije Lumia 900.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewimp
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 20:05
En hoe zijn de ervaringen met 7.8? Ik vind persoonlijk dat er weinig verschillen zijn naast de tiles die aangepast zijn.

Verwijderd

Na Lumia 800 (scherm kapot na val) Lumia 900 gekocht. Microsim overzetten (zie bv youtube voor handleiding. nobrainer). Helaas, de 900 meldt steeds "geen simkaart". Wat ik ook doe (dat is weinig, sim kan er maar op één manier in) het werkt niet. Rest van het toestel (wifi etc) geen probleem. Wat doe ik verkeerd??

OPGELOST. Na plaatsen simkaart apparaat helamaal uitschakelen, kwartiertje wachten, inschakelen en voila.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2013 12:25 . Reden: probleem opgelost. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 20:00

Mystikal

It never hurts to help!

Zo, ik kan me ook gaan melden in dit topic. Ik had gehoopt op een 920, maar die zijn slecht leverbaar en dus is er een 900 voor me besteld. Van de ene kant wel jammer, ik had graag de 920 gehad, maar goed. Ik stap over van een BB Bold, dus ik zal er vast wel iets op vooruit gaan :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Inmiddels de Lumia binnen. Natuurlijk een witte, terwijl ik daar zo'n hekel aan heb. Dus er moet maar een hoesje komen, zodat een en ander nog wat verbloemd gaat worden. Eerste indruk is op zich goed, al kan ik nog niet bellen, aangezien ze geen micro sim hadden besteld... Daarnaast ook koptelefoon erbij gekregen. Nokia Monster, geen idee of dat wat is. Car charger was ook niet de goede, dat was voor een iphone :P. Al met al loopt het nog niet vlekkeloos!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirateStef
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 14:21
Wat zijn de voordelen van windows phone 8 in tegenstelling tot 7.8? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
PirateStef schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 23:49:
Wat zijn de voordelen van windows phone 8 in tegenstelling tot 7.8? :?
WP8 -> Sneller! Vooral ook doordat het dual core cpus ondersteund. Soepel is 7.8 ook al, alleen het openen van apps e.d. gaan sneller op 8.
WP8 -> Meer toekomst gericht, alle apps die voor WP8 worden ontwikkeld werken niet op 7.8, daar moet een aparte app voor ontwikkeld worden. Gaan natuurlijk niet alle ontwikkelaars doen. Ook zal 8 nog verder geupdate worden, waar 7.8 toch wel eindstation lijkt te zijn voor 7.
WP8 -> Veiliger, WP8 heeft een aantal nieuwe technieken die de telefoon veiliger maken tegen hacks.

Dit wil niet zeggen dat 7.8 slecht is, ik werk er zelf mee en is erg prettig. Alleen als je je telefoon nog minimaal 2 jaar wilt gebruiken is een WP8 telefoon misschien verstandiger. De aangekondigde lumia 720 zou ik bijvoorbeeld de voorkeur geven boven de 900 en de prijzen zitten waarschijnlijk bij elkaar in de buurt.

[ Voor 7% gewijzigd door shenr op 27-02-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 14:08
Ik heb sinds kort een lumia 900 en ik vraag me af of de update naar wp 7.8 al beschikbaar is. Volgens zune is mijn telefoon bijgewerkt. Ik zie hierboven wel een alternatieve manier staan om te updaten alleen ik vraag me af of die meer dan een maand later nog wel nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb hem op mijn lumia ook nog steeds niet....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Laatst online: 02-10 17:00
Jornv schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:14:
Ik heb sinds kort een lumia 900 en ik vraag me af of de update naar wp 7.8 al beschikbaar is. Volgens zune is mijn telefoon bijgewerkt. Ik zie hierboven wel een alternatieve manier staan om te updaten alleen ik vraag me af of die meer dan een maand later nog wel nodig is.
De update schijnt uitgesteld te zijn vanwege een bug die je er gratis bij krijgt. Ik heb de update wel al een tijdje op mijn Lumia 900, maar had ook met de bug te maken en heb dat moeten bekopen met een hogere sim-only rekening omdat mijn databundel erdoorheen is geschoten. Nu geen last meer van omdat ik het heb weten te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik kreeg een foto binnen op mijn lumia 900 via de whatsapp (2.9.4). Echter deze foto kan ik niet aanklikken om te vergroten? Is dat normaal. Ik heb nu een erg klein fotootje waar je amper iets op kan zien? Lang 'vasthouden' op de foto geeft me een submenu, maar dat geeft ook geen oplossingen.

Windows 7.5.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik kreeg gister nog de melding dat ik een update had, hang ik hem net aan mijn pc.. niets nada... toestel is up to date.

Ik ben een beetje klaar met dat gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik ben ook aan het wachten op een update. Ik kan echt helemaal niets vinden wanneer de update naar 7.8 uitgerold zou moeten gaan worden.....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Updates komen nu eindelijk binnen bij mij. Gisterenavond kreeg ik de melding en hij is ze nu aan het installeren. Dus dat is goed nieuws. Ik ben benieuwd!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornv
En? Mijn update is nog nergens te bekennen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jornv op 25-03-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Kan iemand me helpen met hoe ik me kan aanmelden bij mijn bestaande My Nokia account op de Lumia 900? Ik wil graag mijn favoriete bestemmingen synchroniseren, maar dat aanmelden zit dus in de weg ... De handleiding helpt hier ook niet bij.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Jornv schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:44:
En? Mijn update is nog nergens te bekennen.
Niet heel veel veranderd (dat ik merk). In ieder geval zijn de tiles aanpasbaar, wat wel fijn is. Voor de rest merk ik er niet veel van, maar dat kan ook aan mij liggen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook niet veel veranderd :( Had wel graag wat leer functionalitieten van WP8 gehad, zoals lockscreen notifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
PinokkioTV schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:24:
Kan iemand me helpen met hoe ik me kan aanmelden bij mijn bestaande My Nokia account op de Lumia 900? Ik wil graag mijn favoriete bestemmingen synchroniseren, maar dat aanmelden zit dus in de weg ... De handleiding helpt hier ook niet bij.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornv
Ik zou eens proberen om de My Nokia app te downloaden, die vraagt of je wil inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Bedankt. De My Nokia App voegt niets toe aan een eventuele oplossing. Met zoeken op internet krijg ik verschillende elkaar tegensprekende resultaten. Eigenlijk ga ik er voor nu maar vanuit dat wat ik wil, (nog?) niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdr
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 14:10
Even een oud draadje gereactiveerd.

Tot nu toe maak ik zo'n twee jaar met plezier gebruik van de Lumia 900. Op een ding na.

Regelmatig gebeurt dat als ik tekst aan het typen ben, bijv. een SMS, het toestel even trilt waarna het scherm verkleint. Door het verkleinde scherm aan te tikken komt het weer terug op vol formaat en na nogmaals tikken op de invoerregel kan ik weer verder typen. Dit gebeurt soms elke twee/drie seconden wat buitengewoon irritant is.
Ook komt het wel voor dat het Bing-zoekscherm naar voren komt, ook als ik er goed op let geen vingers in de buurt van de zoekknop te hebben.

Het lijkt me iets te maken te hebben met de gevoeligheid van het scherm maar ik heb geen idee of en hoe je dit in kunt stellen.
Iemand enig idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Laatst online: 02-10 17:00
jvdr schreef op maandag 21 juli 2014 @ 17:10:
Even een oud draadje gereactiveerd.

Tot nu toe maak ik zo'n twee jaar met plezier gebruik van de Lumia 900. Op een ding na.

Regelmatig gebeurt dat als ik tekst aan het typen ben, bijv. een SMS, het toestel even trilt waarna het scherm verkleint. Door het verkleinde scherm aan te tikken komt het weer terug op vol formaat en na nogmaals tikken op de invoerregel kan ik weer verder typen. Dit gebeurt soms elke twee/drie seconden wat buitengewoon irritant is.
Ook komt het wel voor dat het Bing-zoekscherm naar voren komt, ook als ik er goed op let geen vingers in de buurt van de zoekknop te hebben.

Het lijkt me iets te maken te hebben met de gevoeligheid van het scherm maar ik heb geen idee of en hoe je dit in kunt stellen.
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Druk je niet per ongeluk het 'pijltje terug' knopje in voor 1-2 seconden als je daarmee bezig bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdr
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 14:10
Ik houd mijn vingers helemaal vrij van de rand met de knoppen, daar heb ik speciaal op gelet.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste