Ik heb sinds een maand een zwarte Lumia 900. Zeer mooi toestel! Grootte is ook perfect en vind m zeker niet te zwaar. M'n eerste Windows Phone en ook dat bevalt super

Ik kom van een Galaxy S waar ik eigenlijk nog niet zat van was maar kon de Lumia 900 voor 230 euro kopen, hij zat nog nieuw in doos! Zijn me echter een paar dingen opgevallen waarvan ik me afvroeg of ermeer gebruikers van de Lumia 900 hier op t forum last van hebben.
De Facebook Chat integratie met de messages hub van Windows Phone is geweldig. Echter krijg ik soms berichten totaal niet door. Een hele tijd gaat t goed, dat je met iemand praat en dan opeens kapt het er gewoon mee.
Als ik muziek luister (Spotify of de Zune app) en ik druk op de back knop, ziet het systeem het als een long press op de backknop en krijg je de recent geopende apps dus te zien. Ga je daar weer uit en ben je terug in de Spotify of Zune app, dan werken zowel de back knop, de windows knop en de zoekknop gewoon totaal niet meer (unresponsive).
Het probleem met Facebook kan ik misschien nog negeren, want op mn Galaxy S werkte die Facebook Chat app ook niet super, maar Whatsapp werkt op Windows Phone zo traag, dat ik dus liever die Facebook Chat in de messages hub gebruik, maar op deze manier is dat natuurlijk niet handig als je de helft van de berichten niet krijgt. Een vriend van me heeft trouwens een HTC Titan en die heeft nergens last van.
Het probleem met de muziek vind ik echter een stuk erger, daar ik totaal niet normaal door albums kan scrollen en kan wisselen van tracks zonder dat die knoppen vastlopen (als ik mn phone lock en weer unlock is het weer goed overigens, maar dit is super irritant als je dat altijd moet doen).
Al met al dus tevreden over het uiterlijk en ook over het OS, maar toch die paar puntjes in de software die niet kloppen maken me echt overwegen om m gewoon weer te verkopen omdat ik deze problemen niet op Android had.
Oja en naar Donstil: Helaas, ik heb een pas een maand dus ik kan niet vertellen hoe de matte afwerking er na een paar maandjes gebruik uit ziet, maar bij mij is deze nog gewoon mat hoor
[
Voor 4% gewijzigd door
katjangpedis op 06-10-2012 09:27
]